Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb mij laten vertellen dat Lies of P stukken makkelijker is dan de FROM gamesuchiha tijntje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:09:
[...]
Mijn hemel. Ik loop nu tegen een gozer aan, normale vijand, die me volledig sloopt… ff reality check
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gewoon een of andere mafketel met een bijl op een dakjejustifire schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:13:
[...]
Ik heb mij laten vertellen dat Lies of P stukken makkelijker is dan de FROM games
Ik kan je vertellen, het wordt nog veel leuker.uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:14:
[...]
Gewoon een of andere mafketel met een bijl op een dakjeHeeft me al vaker gesloopt dan de 2 bosses die ik ben tegengekomen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Parry is wel king in deze game. Zeker met een heavy sword is dat wel noodzakelijk om openingen te krijgen met die trage aanvallenjustifire schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:15:
[...]
Ik kan je vertellen, het wordt nog veel leuker.
Topspel!
Dat wordt pittige keuze wat ik van de harde schijf moet gooien nu.. goede maanden dit!
Wel irritant nu, want wil op zich wel een nieuwe elite, maar moet nu wachten of die er nog komt of niet.
We've seen the conversation around old emails and documents. It is hard to see our team's work shared in this way because so much has changed and there's so much to be excited about right now, and in the future. We will share the real plans when we are ready.
— Phil Spencer (@XboxP3) 19 september 2023
Op je achievements afgaande ben je nog niet bij act 3 waar het lekker moeilijk wordt.justifire schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:13:
[...]
Ik heb mij laten vertellen dat Lies of P stukken makkelijker is dan de FROM games
Jawel hoor, heb mij twee uur lang stuk gebeten opExactor it schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:11:
[...]
Op je achievements afgaande ben je nog niet bij act 3 waar het lekker moeilijk wordt.
Hier gaat Starfield van de ssd sneuvelen.Ht87 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:20:
[...]
Dat wordt pittige keuze wat ik van de harde schijf moet gooien nu.. goede maanden dit!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik zou boven eens verkennen. Daar zitten wel wat lastige gastjes overigens.justifire schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:14:
[...]
Jawel hoor, heb mij twee uur lang stuk gebeten opspoiler:dat zuur brandt!Puppet of the Future
Dit gesprek is on topic overigens omdat we allebei diskless spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 20-09-2023 08:46 ]
Dus het zijn allemaal valse documenten die MS heeft afgeleverd aan de rechtbankjustifire schreef op woensdag 20 september 2023 @ 06:37:
Zo, kunnen we allemaal weer rustig slapen.
[Embed]
Verwijderd
Is @justifire eindelijk in slaap gevallen kom je hier weer mee!Chanfan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:54:
[...]
Dus het zijn allemaal valse documenten die MS heeft afgeleverd aan de rechtbank
Idd grappig stuk. Geeft meteen aan waarom het zo lang duurt om haptic feedback zoals dat in Sony's Dualsense controller zit, te implementeren. Ze voegen namelijk nog meer toe dan dat alleen.drakiesoft schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:42:
Leuk stukje The Verge over de gelekte controller(s)
Wel irritant nu, want wil op zich wel een nieuwe elite, maar moet nu wachten of die er nog komt of niet.
Alleen die haptic feedback toevoegen, testen, produceren etc zou binnen 2 jaar na release van de Series X wel gedaan moeten zijn en om eerlijk te zijn had ik wel verwacht dat Microsoft al eerder met zo'n controller zou komen. Klaarblijkelijk gaat ze nog een stapje verder dan alleen haptic feedback.
Er zijn nog documenten (Patent Applications) van 2018 waarin een soort gelijke techniek staat beschreven wat nu in de DualSense zit, dus het is niet zo dat Microsoft na de release van de PS5 ineens is gaan nadenken hoe dat ontwikkeld en geimplementeerd moet worden.
Hoop wel dat er ook een Elite versie komt met al die toeters en bellen zoals de DualSense Edge.
XBL: MRE Inc
Een side missie is bugged. Die man weigert met mij te praten, wat ik ook probeer. Zelfs hem neerschieten heeft geen enkel effect.
Dus ik ben gisteravond begonnen met het laatste stuk van de main quest. Het horror deel was wel leuk verzonnen. Deed denken aan Medium
Weet nog niet zeker of ik de Game+ versie ook nog ga doen. Weet niet wat die meer gaat brengen.
Misschien dat ik het wel ga doen om me eens te concentreren op het bouwen van een Outpost, want dat lukte me op dit moment niet echt. Net als het inrichten van huizen overigens een ramp is. Meubels etc. lukt nog wel, maar probeer maar eens fatsoenlijk een desk-assistent ergens neer te zetten of iets anders uit je inventory (ik weet gewoon niet hoe ik die kan draaien na het oppakken) En mogelijk dat ik probeer eerst nog een paar punten bij elkaar te sprokkelen door mijn geld (2+ miljoen) uit te geven aan 3 nieuwe schepen om op 10 uit te komen
[ Voor 10% gewijzigd door SunnieNL op 20-09-2023 10:04 ]
[ Voor 19% gewijzigd door SunnieNL op 20-09-2023 10:48 ]
Tussen al het geweld van de Starfields en Lies of P's zou je inderdaad bijna vergeten dat hij vandaag uitkomt. Heb ook wel weer zin in een leuke party game. Gang Beast was mij ook wat te zwabberig wua controls, net als Human fall flat. Rubber Bandits vond ik dan weer beter te doen. Ben erg benieuwd naar Party Animals.PdeBie schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:11:
[...]
Ik wacht met smart op Party Animals. Gang Beasts enorm mee gelachen, maar de controls waren vaag en onhandig. Dat schijnt in dit spel beter te zijn. Heel benieuwd!
Maar ik vind het een geweldig spel. Wel ontzettend moeilijk, maar ik ben dan ook niet echt een hardcore gamer. Ik heb veel moeite met de perfect guard, maar ook met dodge / parry. Ik weet het verschil ook niet in beiden. Bij Donkey bijvoorbeeld, zie ik op Youtube dat mensen gemakkelijk elke keer achter hem staan om zo aan te vallen. Mij lukt dat hoogstens twee keer per gevecht en dat is niet genoeg om te winnen. Uiteindelijk win ik wel, maar dat kost me letterlijk 25 pogingen. En dat terwijl (in dit geval Donkey) te boek staat als gemakkelijk.
Het lijkt erop dat voor nu alles hetzelfde is gebleven; in Europa was het altijd al goedkoper om Game Pass Ultimate (3 maanden voor 35000 Rewards punten) aan te schaffen via Xbox Live Gold codes (3 maanden voor 15000 punten).SunnieNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:33:
Weet iemand of een Xbox Gamepass Core nog steeds op dezelfde manier wordt omgezet naar Ultimate, zoals dat vroeger ook met een Gold code ging? In de rewards kun je niet meer kiezen voor Gold, maar alleen nog voor Core (zelfde aantal rewards punten). Waarom ik het vraag? Omdat 2x 3 maanden gold omzetten voordeliger was dan 3 maanden ultimate in rewards punten kopen
Volgens de FAQs lijkt Live Gold gewoon Game Pass Core geworden en zou je beide soorten codes op dezelfde manier kunnen gebruiken: Live Gold wordt automatisch Game Pass Core, Core kun je tegen de nieuwe verhouding van 3:2 omzetten in Ultimate, of je kunt 3 maanden Core of Live Gold codes gebruiken om 50 dagen aan een bestaand Ultimate-abonnement toe te voegen.
Alles over Xbox Game Pass Core
https://support.xbox.com/...s/xbox-game-pass-core-faq
Alles over Xbox Game Pass Ultimate
https://support.xbox.com/...ox-game-pass-ultimate-faq
Je weet dat 15000 Rewards punten 15 of 16 euro waard zijn als je ze voor Xbox/Microsoft tegoed gebruikt? Velen schaffen 3 maanden Live Gold-codes voor minder aan via anderen manieren:
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
O shittt gaat die savegame niet mee?!?!fw10 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:12:
Damn. Had ik eergisteren net de Lies of P demo uitgespeeld, blijkt de volledige versie een dag eerder op gamepass te staan. Nu kan ik alles weer opnieuw doen![]()
Maar ik vind het een geweldig spel. Wel ontzettend moeilijk, maar ik ben dan ook niet echt een hardcore gamer. Ik heb veel moeite met de perfect guard, maar ook met dodge / parry. Ik weet het verschil ook niet in beiden. Bij Donkey bijvoorbeeld, zie ik op Youtube dat mensen gemakkelijk elke keer achter hem staan om zo aan te vallen. Mij lukt dat hoogstens twee keer per gevecht en dat is niet genoeg om te winnen. Uiteindelijk win ik wel, maar dat kost me letterlijk 25 pogingen. En dat terwijl (in dit geval Donkey) te boek staat als gemakkelijk.
Ik vrees van niet, of ik heb iets over het hoofd gezien. Wel zonde, omdat ik niet zo goed was heb ik wat levels zitten grinden, das ook voor niks geweestTimothy3000 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:46:
[...]
O shittt gaat die savegame niet mee?!?!
Het lijkt mij sterk dat ik iets wat ik gratis krijg (5 minuten werk per dag) nog goedkoper kan. Elke 3 maanden voeg ik 50 dagen Ultimate toe en heb zelfs periodes gehad dat ik dat elke 1,5 maand deed (maar dat kostte me net te veel tijd omdat ik dan de punten ook op de xbox bij elkaar moet spelen)MartijnS72 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:28:
[...]
Je weet dat 15000 Rewards punten 15 of 16 euro waard zijn als je ze voor Xbox/Microsoft tegoed gebruikt? Velen schaffen 3 maanden Live Gold-codes voor minder aan via anderen manieren:
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
I know, maar op de eerste run had ik hem op 1 cm na neer.Exactor it schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:24:
[...]
Ik zou boven eens verkennen. Daar zitten wel wat lastige gastjes overigens.
Dit gesprek is on topic overigens omdat we allebei diskless spelen.
Dus dacht er zal vast een
Na twee uur doorzetten hem toch neer gekregen
En inderdaad
Hangt er vanaf of je verder nog wel eens iets uitgeeft in de xbox store... Als dat zo is en je zet je punten rechtstreeks om in store credit terwijl je je gamepass dan op een goedkopere manier kan krijgen, dan kan het totaal zeker goedkoper zijn.SunnieNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:52:
[...]
Het lijkt mij sterk dat ik iets wat ik gratis krijg (5 minuten werk per dag) nog goedkoper kan. Elke 3 maanden voeg ik 50 dagen Ultimate toe en heb zelfs periodes gehad dat ik dat elke 1,5 maand deed (maar dat kostte me net te veel tijd omdat ik dan de punten ook op de xbox bij elkaar moet spelen)
Hoe belangrijk je dat vindt is weer een andere discussie, ik vind het persoonlijk overdreven hoe ver veel mensen in het gamepass topic gaan om de laatste centen te besparen (maar hangt natuurlijk ook van je financiele situatie af).
Gamertag: FinrazielNL
https://wccftech.com/micr...-increase-enough-by-2027/
En dit is wat Phil zegt
Eerst dacht ik dat Phil dit puur alleen in de rechtzaal heeft gezegd om hun kansen op Activision flink te verhogen, dus beetje slachtoffer spelen zeg maar. Nu lees ik op XboxEra dat het wel degelijk van een interne email komt.I do not believe that that is what the future Xbox business would look like. This is a presentation from our devices organization to the gaming leadership team, so this is the view from the team that is chartered with building our hardware on what the future business would look like.
I can fairly safely say that if we do not make more progress than this off of console, we would exit the gaming business. If this were the outcome, we would – I don’t believe we’d still be in the business.
A majority of our customers are found off of our own hardware, I would hope by earlier than 2030. So, when you asked me if I agreed with this chart that the light green and blue depending on what colors you see there would have to be much larger much earlier. I would say by FY26, '27 that we should be in that position, or we’d have to make a different decision with the business.
Bizar hoe MS echt alles op een subscription service zet hoor. Kan GP (zelfs als het niet immens groeit qua subs) en de verkopen van digitale en fysieke games dan echt niet voldoende zijn voor MS om Xbox te laten bestaan?
Waar zie je nog bakken vol met fysieke games in de winkel staan tegenover de Consoles die te koop staan in de winkel?devilsnight schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:26:
Hier schrik ik toch wel erg van. Helemaal omdat ik Xbox absoluut niet weg wil zien gaan uit de console markt, maar uiteraard ook de immense digitale library aan games die we hebben.
En dit is wat Phil zegt
[...]
Eerst dacht ik dat Phil dit puur alleen in de rechtzaal heeft gezegd om hun kansen op Activision flink te verhogen, dus beetje slachtoffer spelen zeg maar. Nu lees ik op XboxEra dat het wel degelijk van een interne email komt.
Bizar hoe MS echt alles op een subscription service zet hoor. Kan GP (zelfs als het niet immens groeit qua subs) en de verkopen van digitale en fysieke games dan echt niet voldoende zijn voor MS om Xbox te laten bestaan?
Mediamarkt, Gamemania, Intertoys die hebben steeds minder en minder fysieke games in de winkel.
Daar tegenover staat wel dat een Console een vaste set hardware heeft en dus per definitie hetzelfde is voor iedereen.
Xbox Cloud gaming gebruikt ook de Xbox Series X hardware wat voro iedereen hetzelfde is.
Ik zou in ieder geval wel nog een console versie willen hebben dan heb ik tenminste dezelfde hardware in huis en als een DC er uit ligt dan kan ik altijd nog offline gamen.
*PSN in PS3 tijdperk*
Ik snap wel dat ze neigen naar BYOD i.c.m. Cloudgaming.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Fysieke games zijn er inderdaad nog heel weinig, Xbox games dan, voor de andere twee genoeg. Laten we dan hopen dat genoeg mensen nog games digitaal op Xbox kopen. Ik koop wel aanzienlijk minder games omdat ik Game Pass heb en een hele grote backlog, maar zo nu en dan koop ik ook wel wat.crzyhiphopazn schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:34:
[...]
Waar zie je nog bakken vol met fysieke games in de winkel staan tegenover de Consoles die te koop staan in de winkel?
Mediamarkt, Gamemania, Intertoys die hebben steeds minder en minder fysieke games in de winkel.
Daar tegenover staat wel dat een Console een vaste set hardware heeft en dus per definitie hetzelfde is voor iedereen.
Xbox Cloud gaming gebruikt ook de Xbox Series X hardware wat voro iedereen hetzelfde is.
Ik zou in ieder geval wel nog een console versie willen hebben dan heb ik tenminste dezelfde hardware in huis en als een DC er uit ligt dan kan ik altijd nog offline gamen.
*PSN in PS3 tijdperk*
Ik snap wel dat ze neigen naar BYOD i.c.m. Cloudgaming.
Wat is BYOD precies?
Oh, dat hoef je mij niet te vertellen.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:41:
@devilsnight ik weet dat veel mensen Phil graag zien als een medegamer met een plank volle toffe gadgets op de achtergrond. Maar vergeet niet dat je niet zomaar CEO van Microsoft Gaming wordt.
Ik geloof echt wel dat de man graag gamed, maar uiteindelijk zit hij gewoon in business en doet hij wat Satya Nadella hem opdraagt. Als Satya geen vertrouwen meer in Xbox heeft zal de man er geen enkel probleem mee hebben het de nek om te draaien.
Maar ik schrik ervan. Paar jaar geleden liet Satya weten "all in" met gaming te zijn en dat hebben we gezien ook. Betere hardware, een hele grote boost qua nieuwe studio's, Game Pass. Ik hoop dat ze geen onrealistische verwachtingen hebben voor Game Pass.
Phil heeft het dus over 2027, dat is ongeveer wanneer The Elder Scrolls VI volop in de maak is, waarschijnlijk richting de finish gaat en vele andere projecten ook. Als de Game Pass cijfers en cijfers van verkopen van digitale games tegenvallen....zouden ze er dan gewoon zonder pardon zo uitstappen? Na al die studio acquisities? Na krankzinnig veel geld gespendeerd te hebben aan Activision? Wat zou er gebeuren met al die games en studio's? Na deze leak kan ik me niet voorstellen dat de vele studio's heel blij zijn.
Microsoft Studio's is wat anders dan de Xbox divisie van Microsoft Gaming. De Xbox divisie bevat hardware en gamepass subscriptie. Zoals ik het lees is dat hij aangeeft dat ze zich daar terug gaan trekken. Dan kan Microsoft Studio's voor gaming nog steeds bestaan en zich volledig richten op PC games (en mogelijk Playstation, Nintendo en andere spelers). En rond dat moment zal Microsoft Studio's mogelijk ook gewoon afgestoten worden en te koop worden gezet.devilsnight schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:49:
[...]
Fysieke games zijn er inderdaad nog heel weinig, Xbox games dan, voor de andere twee genoeg. Laten we dan hopen dat genoeg mensen nog games digitaal op Xbox kopen. Ik koop wel aanzienlijk minder games omdat ik Game Pass heb en een hele grote backlog, maar zo nu en dan koop ik ook wel wat.
Wat is BYOD precies?
[...]
Oh, dat hoef je mij niet te vertellen.![]()
Ik geloof echt wel dat de man graag gamed, maar uiteindelijk zit hij gewoon in business en doet hij wat Satya Nadella hem opdraagt. Als Satya geen vertrouwen meer in Xbox heeft zal de man er geen enkel probleem mee hebben het de nek om te draaien.
Maar ik schrik ervan. Paar jaar geleden liet Satya weten "all in" met gaming te zijn en dat hebben we gezien ook. Betere hardware, een hele grote boost qua nieuwe studio's, Game Pass. Ik hoop dat ze geen onrealistische verwachtingen hebben voor Game Pass.
Phil heeft het dus over 2027, dat is ongeveer wanneer The Elder Scrolls VI volop in de maak is, waarschijnlijk richting de finish gaat en vele andere projecten ook. Als de Game Pass cijfers en cijfers van verkopen van digitale games tegenvallen....zouden ze er dan gewoon zonder pardon zo uitstappen? Na al die studio acquisities? Na krankzinnig veel geld gespendeerd te hebben aan Activision? Wat zou er gebeuren met al die games en studio's? Na deze leak kan ik me niet voorstellen dat de vele studio's heel blij zijn.
Overigens zal dit plaatje er al wel weer anders uitzien. Want zover ik weet is het TV segment nog behoorlijk klein op dit moment met alleen Samsung TV's die de client hebben. Als ze dat niet oplossen naar meerdere tv's komt er van dat grafiekje weinig terecht.
BYOD = Bring Your Own Device. Tv's, steamdeck, en andere devices met toegang tot xCloud.
Verwijderd
Phil deed wat nonchalant over cloud vlak nadat de overname geen goedkeuring kreeg een paar maanden terug, maar ik ga er van uit dat ze daar vol op in gaan zetten. Wat prima is imo. Leuk of niet dat is de toekomst.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2023 15:15 ]
Juist als Xbox de console niet meer zou bestaan vind ik dat erg spijtig, want juist de consoles waardeer ik. PC gaming geef ik echt niets om, ik zie mezelf niet snel teruggaan naar dat. In dat scenario hoop ik dan echt dat Xbox zoals SEGA wordt. Dan maar TES VI op PS6 spelen.SunnieNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:55:
[...]
Microsoft Studio's is wat anders dan de Xbox divisie van Microsoft Gaming. De Xbox divisie bevat hardware en gamepass subscriptie. Zoals ik het lees is dat hij aangeeft dat ze zich daar terug gaan trekken. Dan kan Microsoft Studio's voor gaming nog steeds bestaan en zich volledig richten op PC games (en mogelijk Playstation, Nintendo en andere spelers). En rond dat moment zal Microsoft Studio's mogelijk ook gewoon afgestoten worden en te koop worden gezet.
Overigens zal dit plaatje er al wel weer anders uitzien. Want zover ik weet is het TV segment nog behoorlijk klein op dit moment met alleen Samsung TV's die de client hebben. Als ze dat niet oplossen naar meerdere tv's komt er van dat grafiekje weinig terecht.
BYOD = Bring Your Own Device. Tv's, steamdeck, en andere devices met toegang tot xCloud.
Ik lees dat Satya Nadella behoorlijk meedogenloos is qua hoe hij MS runned. Hij is een groot voorstander van cloud Gaming, maar onlangs lieten ze wel weten dat dit nog absoluut niet is waar ze het graag zouden willen zien. Als dit zo blijft, hoe denkt Satya dan straks of nu over Xbox?
Zijn de verkoopcijfers van digitale games in het algemeen dan echt zo slecht voor Xbox? Kijk ze brengen hun eigen exclusives Day 1 op Game Pass, dus velen zullen de games niet kopen. Maar third party titels? En je zou denken dat Game Pass het prima doet. Laten we hopen dat Satya niet Square Enix achtige verwachtingen heeft van Game Pass subs.
De functie ontbreekt in elk geval, of zie ik iets over het hoofd?
Ik zou het wel jammer vinden, maar aan de andere kant is 2027 voor mij zo ver weg dat ik er nu niet van zou schrikken. Zie ik dan wel weer. Daarnaast genoeg opties om te kunnen gamen. Als het platform voor Microsoft niet interessant genoeg is om te blijven behouden lijkt het voor mij persoonlijk ook niet interessant genoeg om er druk over te maken.devilsnight schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:13:
Juist als Xbox de console niet meer zou bestaan vind ik dat erg spijtig, want juist de consoles waardeer ik. PC gaming geef ik echt niets om, ik zie mezelf niet snel teruggaan naar dat. In dat scenario hoop ik dan echt dat Xbox zoals SEGA wordt. Dan maar TES VI op PS6 spelen.
Een studio zoals Bethesda Softworks gooien ze niet zomaar weg. Prima als ik TES VI op een Nintendo of Playstation kan spelen. Maar ook dat is voor mij te ver weg, ik heb helemaal nog geen idee of ik überhaupt geïnteresseerd ben in die game.
Laat je niet gek maken door dit soort leaks vaak zonder context. Gewoon genieten van je hobby en laat het doomdenken lekker over aan Twitter en consortendevilsnight schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:13:
[...]
Juist als Xbox de console niet meer zou bestaan vind ik dat erg spijtig, want juist de consoles waardeer ik. PC gaming geef ik echt niets om, ik zie mezelf niet snel teruggaan naar dat. In dat scenario hoop ik dan echt dat Xbox zoals SEGA wordt. Dan maar TES VI op PS6 spelen.
Ik lees dat Satya Nadella behoorlijk meedogenloos is qua hoe hij MS runned. Hij is een groot voorstander van cloud Gaming, maar onlangs lieten ze wel weten dat dit nog absoluut niet is waar ze het graag zouden willen zien. Als dit zo blijft, hoe denkt Satya dan straks of nu over Xbox?
Zijn de verkoopcijfers van digitale games in het algemeen dan echt zo slecht voor Xbox? Kijk ze brengen hun eigen exclusives Day 1 op Game Pass, dus velen zullen de games niet kopen. Maar third party titels? En je zou denken dat Game Pass het prima doet. Laten we hopen dat Satya niet Square Enix achtige verwachtingen heeft van Game Pass subs.
Ik baal van Gamepass… want vanwege GP moet ik nu een of andere gigantische vuur robot verslaan die me echt two shot met zijn big ass vuist.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2023 16:10 ]
Lies of P?uchiha tijntje schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:05:
[...]
Laat je niet gek maken door dit soort leaks vaak zonder context. Gewoon genieten van je hobby en laat het doomdenken lekker over aan Twitter en consorten
Ik baal van Gamepass… want vanwege GP moet ik nu een of andere gigantische vuur robot verslaan die me echt two shot met zijn big ass vuist.
Jazeker
[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2023 16:32 ]
Ik ga daar zelf nog niet aan beginnen, mijn Souls fatique is er nog steeds. Elden Ring nog altijd niet gekocht ook. Het gaat zuchten, schelden, ergeren worden. Het gaat voor een sneller kloppend hart zorgen en eigenlijk ben ik er niet super goed in. Ook al heb ik Dark Souls 1 en 2 uitgespeeld. Ik blijf het ontwijken van attacks pittig vinden en dan kijk ik YouTube en zie ik mensen echt super goed attacks ontwijken.
Even paar rondjes Isshin tussendoor om stoom af te blazenuchiha tijntje schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:15:
[...]
JazekerF%*!ing Fuoco….de timing van die gozer is echt klote
Maar ik heb denk ik door wat ik fout doe met blokken. Ik laat te snel de blok knop los. Ik tik hem 1 keer aan en dan is vaak de timing net niet goed. Maar als je hem net wat langer inhoudt werkt dat ook voor een perfect block.
[ Voor 49% gewijzigd door On_E op 20-09-2023 17:46 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
![]() | ![]() |
Best game ever
Waarom is jumpen in souls games vaak altijd zo klote
———
(FYI) #XboxTGS Showcase will be 41mins 2 seconds in lengthhttps://t.co/AmkQG11cGJ pic.twitter.com/AlpPepMDAM
— Alan Feely (@IdleSloth84_) 20 september 2023
———
En de achievement lijst van Forza motorsport.
https://www.trueachieveme...a-motorsport-achievements
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2023 22:49 ]
Dikke 100 miljard geïnvesteerd in overnames, ook de nodige miljarden in samenwerking met AMD voor de hardware/server/cloud unificatie. Er wordt met gamepass deals gestrooid richting developers/publishers en agressieve marketing en korting op gamepass.devilsnight schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:26:
Hier schrik ik toch wel erg van. Helemaal omdat ik Xbox absoluut niet weg wil zien gaan uit de console markt, maar uiteraard ook de immense digitale library aan games die we hebben.
En dit is wat Phil zegt
[...]
Eerst dacht ik dat Phil dit puur alleen in de rechtzaal heeft gezegd om hun kansen op Activision flink te verhogen, dus beetje slachtoffer spelen zeg maar. Nu lees ik op XboxEra dat het wel degelijk van een interne email komt.
Dat doe je niet om 3 of zelfs 2de viool de blijven spelen in de gaming markt. Dat doe je om de dominante positie te worden, Ze geven geld uit op het nivea wat geen 1 van hun hun directe concurrenten kan doen.
Ze willen mobile en mainstream de markt aanboren/besturen waarbij een zelfs een playstation een niche ala Nintendo wordt maar geen directe concurrent is. imho dat is voor mij duidelijk.
En lukt dat niet dan moeten al die investering op andere manier teruggehaald worden. verkopen van IP/studios terugschalen etc.
Dat dus, ALL IN en ze nemen niet genoegen met een split pot nadien.Maar ik schrik ervan. Paar jaar geleden liet Satya weten "all in" met gaming te zijn en dat hebben we gezien ook. Betere hardware, een hele grote boost qua nieuwe studio's, Game Pass. Ik hoop dat ze geen onrealistische verwachtingen hebben voor Game Pass.
Windows phone komt meteen ter gedacht als ik denk aan MS die investeerd in iets en het missen van doelpalen zich terug trekt.
[ Voor 12% gewijzigd door Palindrome op 21-09-2023 12:30 ]
Die functie zit er niet in, ondanks aangekondigd. Kwam in meerdere reviews naar voren, die ik las omdat ik er ook naar op zoek was.KlaasjeNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:25:
Party Animals is inmiddels te spelen! Maar ik kan nergens vinden hoe je couch-coop speelt. Optie lijkt er gewoon (nog) niet in te zitten, terwijl de store spreekt van "Shared/split screen". Ik neem aan dat dit local is? Ik bedoel: anders staat "local multiplayer" of iets dergelijks in de omschrijving, als ik mij niet vergis, dus dit is wat vaag. 🙄
De functie ontbreekt in elk geval, of zie ik iets over het hoofd?
Matig wel.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Damn, dat vond ik dus ook niet! Daar gaat een avondje couch coop met vrienden op de beamer.. Dat past toch juist volledig bij zo'n game? Beats me...Wom schreef op donderdag 21 september 2023 @ 00:27:
[...]
Die functie zit er niet in, ondanks aangekondigd. Kwam in meerdere reviews naar voren, die ik las omdat ik er ook naar op zoek was.
Matig wel.
Klopt, net als bij Fall Guys... Ook al zo'n game die het perfect in split-screen doet voor een avondje met vrienden of familie op de bank...JDL15 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 00:52:
[...]
Damn, dat vond ik dus ook niet! Daar gaat een avondje couch coop met vrienden op de beamer.. Dat past toch juist volledig bij zo'n game? Beats me...
Ik las dat het wel kon, maar dat het een beetje onhandig werkt. Werkt dit niet: https://twinfinite.net/gu...ultiplayer-party-animals/ ?KlaasjeNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:17:
[...]
Klopt, net als bij Fall Guys... Ook al zo'n game die het perfect in split-screen doet voor een avondje met vrienden of familie op de bank...
Hey, dat werkt. Thnx! Kreeg dat gisteren niet voor elkaar terwijl. Het lijkt erop dat het alleen werkt als je het spel met 1 controller opstart, waarna je in de lobby pas een tweede controller inschakelt, anders wordt de tweede controller niet herkent en bestuur je met beide controllers hetzelfde poppetje. Het is in elk geval erg omslachtig. 🫤BlackEyedDragon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:18:
[...]
Ik las dat het wel kon, maar dat het een beetje onhandig werkt. Werkt dit niet: https://twinfinite.net/gu...ultiplayer-party-animals/ ?
Het heeft tot 2021 geduurd voordat er een officieel XBox NL Twitter/X account was. Dan heb je nog de sweepstakes van bepaalde limited produkten waardan weer bij staat: Only for residents of USA etc. Slechte vertalingen op de website van Microsoft/Xbox (Het save/bespaar/opslaan in de Xbox Store bij kortingen). Produkten die alleen uitgebracht worden in bepaalde delen van de wereld etc.
Ze hebben de slogan van Trump, America First, wel heel erg letterlijk genomen, heb ik soms het idee. Het komt op mijn allemaal behoorlijk amateuristisch over voor een miljarden bedrijf.
XBL: MRE Inc
Even geprobeerd, maar kan niet wennen aan de game. Die figuurtjes bewegen nog slechter dan Fall Guys. Die laatste vermaak ik mij wel mee, maar dit lukt me echt niet. Ik kwam niet eens door de tutorial heen omdat ik niet onder dat ding door kon duiken.KlaasjeNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:25:
Party Animals is inmiddels te spelen!
Maf hoe dat loopt. Maanden terug de demo gedaan, nu overnieuw moeten beginnen en door bazen heenwalsen omdat het de eerste keer ook lukte, waar ik me er de eerste keer echt lang op moest stukbijten.fw10 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:50:
[...]
Ik vrees van niet, of ik heb iets over het hoofd gezien. Wel zonde, omdat ik niet zo goed was heb ik wat levels zitten grinden, das ook voor niks geweest
Je gaat je vanzelf wel weer ergens op stukbijtenTimothy3000 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:08:
[...]
Maf hoe dat loopt. Maanden terug de demo gedaan, nu overnieuw moeten beginnen en door bazen heenwalsen omdat het de eerste keer ook lukte, waar ik me er de eerste keer echt lang op moest stukbijten.
Helemaal mee eens. Voor mij was het destijds de druppel (komende vanaf een 360 waar ik uitermate tevreden over was) dat de release van de Xbox One gepaard ging met veel ophef (check-in DRM, games niet kunnen uitwisselen/verkopen en de verplichte Kinect) maar met name omdat de Benelux totaal niet boeiend genoeg was voor MS om daar de One simultaan te launchen.MRE-Inc schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:52:
Om terug te komen op dat "All in" gaan van Microsoft: Dan moeten ze zich wat meer gaan focussen op de de wereld buiten de US of A.
Het heeft tot 2021 geduurd voordat er een officieel XBox NL Twitter/X account was. Dan heb je nog de sweepstakes van bepaalde limited produkten waardan weer bij staat: Only for residents of USA etc. Slechte vertalingen op de website van Microsoft/Xbox (Het save/bespaar/opslaan in de Xbox Store bij kortingen). Produkten die alleen uitgebracht worden in bepaalde delen van de wereld etc.
Ze hebben de slogan van Trump, America First, wel heel erg letterlijk genomen, heb ik soms het idee. Het komt op mijn allemaal behoorlijk amateuristisch over voor een miljarden bedrijf.
Prima, toen (eerst) een PS4 gekocht en daar heb ik 470 fysieke games voor, grootste gedeelte nieuw gekocht. Zal MS niet merken maar het doet iets met goodwill. Die hebben ze weer aardig terugverkregen met de Series S/X maar de toekomstplannen stemmen me somber (geen fysieke games meer mogelijk). Sony zal het uiteindelijk ook meer en meer daarop gooien (vermoed ik) maar dat is nu nog niet aan de orde gelukkig.
Ik kan me dit zo moeilijk voorstellen. En als ze niet oppassen, dan gaat het weer precies zoals bij de Xbox One. MS was toen eigenlijk z'n tijd vooruit, waardoor Sony alleen maar achterover hoefde te leunen en te vertellen dat het bij hen allemaal niet zo'n vaart zal lopen. Onderstaande video was daarbij natuurlijk wel prachtig van de JapannersExorcist schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:58:
[...]
Prima, toen (eerst) een PS4 gekocht en daar heb ik 470 fysieke games voor, grootste gedeelte nieuw gekocht. Zal MS niet merken maar het doet iets met goodwill. Die hebben ze weer aardig terugverkregen met de Series S/X maar de toekomstplannen stemmen me somber (geen fysieke games meer mogelijk). Sony zal het uiteindelijk ook meer en meer daarop gooien (vermoed ik) maar dat is nu nog niet aan de orde gelukkig.
Ik denk dat we zeker deze generatie (en hopelijk toch ook wel de volgende) we in ieder geval nog een discdrive er los op kunnen aansluiten. Als ze dat niet doen, dan gooien ze ook direct alle BC support (waar vooral MS enorm veel tijd en energie ingestoken heeft) bijna volledig de deur uit.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
-------------
Qua disc / digitaal. Die discussie blijft lastig. Wat mij betreft gaat het volledig digitaal met een aantal waarborgen waarbij de toekomstbestendigheid en toekomstzekerheid gewaarborgd blijven en kappen we met fysieke distributie.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2023 12:29 ]
hoi
Ik las ook dat in de USA d verhouding XSX en XSS dichter bij 50/50 lag en buiten de USA eerder 30/70. Dat komt over op mij dat veel mensen een Xbox Series S kopen voor erbij ipv full on xbox series X als main console.MRE-Inc schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:52:
Om terug te komen op dat "All in" gaan van Microsoft: Dan moeten ze zich wat meer gaan focussen op de de wereld buiten de US of A.
Same.ReVision. schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:28:
Bij letterlijk elke console sinds de GBA en OG Xbox koop en verkoop ik 2e hands games. Niet alleen om het betaalbaar te houden maar ook om makkelijk games te proberen en weer te verkopen als het niets is. De dag dat er geen fysieke games meer uitkomen voor een console is de dag dat ik stop met console gamen.
Op de PS ben ik actief handelaar. Ik koop nieuw, 2e hands en verkoop bijna al mn games weer. Zo kost gamen niet veel
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 21-09-2023 12:47 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Het is zelfs 75% voor de series S:Palindrome schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:37:
[...]
Ik las ook dat in de USA d verhouding XSX en XSS dichter bij 50/50 lag en buiten de USA eerder 30/70. Dat komt over op mij dat veel mensen een Xbox Series S kopen voor erbij ipv full on xbox series X als main console.
:strip_exif()/f/image/oshVtF51v0G4DhkLNiXv5Pec.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens staat er in de documenten dat de series x met disc uitgefaseerd wordt als de nieuwe digital only series x geïntroduceerd wordt:
Er staat namelijk:
"Starkville EOL ahead of Brooklyn launch", Waarin starkville de huidige series x is. Dit betekent dat Microsoft volledig afscheid gaat nemen van een console met disc drive.
@Linksquest Volgens mij had jij deze vraag gesteld?
Ik ben bij dit soort stellingen wel benieuwd waar dat in zit. Het komt op mij over als weerstand tegen verandering, maar waarschijnlijk begrijp ik het gewoon niet goed dus daarom de oprechte vraag. Zou het zo'n zonde vinden als je daarvoor een langlopende hobby stop zet. Zijn het de kosten voor gamen die te hoog worden? Of is voor jou het handelen een deel van het plezier? Misschien meer uit principe? Zelf vind ik zo'n 60 euro voor 20 uur plezier prima te verantwoorden, ook voor digitale games.ReVision. schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:28:
Bij letterlijk elke console sinds de GBA en OG Xbox koop en verkoop ik 2e hands games. Niet alleen om het betaalbaar te houden maar ook om makkelijk games te proberen en weer te verkopen als het niets is. De dag dat er geen fysieke games meer uitkomen voor een console is de dag dat ik stop met console gamen.
Het zijn een deel de kosten, maar ik koop en verkoop ook heel veel andere dingen 2e hands zoals Lego of LP's dat vind ik zelf ook gewoon leuk. Ik kom daarmee dus ook wel eens wat koopjes tegen van iets wat ik normaal anders niet zo snel zou kopen en dat kan dan een leuke verrassing zijn. Blijkt dat niet zo te zijn geen man overboord want het product verkoop ik dan gewoon weer door.Dioscuri schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:34:
[...]
Ik ben bij dit soort stellingen wel benieuwd waar dat in zit. Het komt op mij over als weerstand tegen verandering, maar waarschijnlijk begrijp ik het gewoon niet goed dus daarom de oprechte vraag. Zou het zo'n zonde vinden als je daarvoor een langlopende hobby stop zet. Zijn het de kosten voor gamen die te hoog worden? Of is voor jou het handelen een deel van het plezier? Misschien meer uit principe? Zelf vind ik zo'n 60 euro voor 20 uur plezier prima te verantwoorden, ook voor digitale games.
Ik ben sowieso heel erg van fysiek en het echt bezitten en geen fan van digitaal, ik ben dan ook al jaren geleden gestopt met PC gamen sinds de overgang naar Steam en er bijna geen fysieke pc games meer op de markt komen.
hoi
Sony werd helemaal kapot gebasht als geldwolven toen ze zeiden dat ze first party games niet op PS+ kunnen brengen, omdat ze het geld nodig hebben om kwaliteit te leveren (lees: we kunnen de centen niet missen). En zie hier. Het geld is voor MS dus ook gewoon nodig om de kop boven het water te houden.devilsnight schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:26:
En dit is wat Phil zegt
[...]
Probleem bij MS is ook nog eens dat veel mensen lang niet de volle mep betalen voor jarenlange subscription voor gamepass. Ik incluis.
Zodra ik het volledige bedrag voor GP moet gaan betalen, dan nok ik ermee…Hulleman schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:58:
[...]
Sony werd helemaal kapot gebasht als geldwolven toen ze zeiden dat ze first party games niet op PS+ kunnen brengen, omdat ze het geld nodig hebben om kwaliteit te leveren (lees: we kunnen de centen niet missen). En zie hier. Het geld is voor MS dus ook gewoon nodig om de kop boven het water te houden.
Probleem bij MS is ook nog eens dat veel mensen lang niet de volle mep betalen voor jarenlange subscription voor gamepass. Ik incluis.
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes is coming April 23, 2024. Day One with Xbox Game Pass. pic.twitter.com/E61JS8GoUf
— Klobrille (@klobrille) 21 september 2023
Xbox Digital Broadcast at Tokyo Game Show 2023: Every Announcement and Game Reveal
Highlight of the show: Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (Day One) and Like a Dragon: Ishin! both coming to Xbox Game Pass🔥
Blog: https://t.co/ALKXDGitmZ pic.twitter.com/LHlDaNRzf6
Hotel Barcelona by WhiteOwls & Suda51 is coming to Xbox Series X|S in 2024. pic.twitter.com/kScrxmQiXy
Mineko's Night Market is coming Day One to Xbox Game Pass on October 26. pic.twitter.com/gJB6jO7cl0
Ace Attorney: Phoenix Wright Trilogy coming September 26 to Xbox Game Pass.
Ace Attorney: Apollo Justice Trilogy coming to Xbox early 2024. pic.twitter.com/dhwCH59NGJ
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2023 14:52 ]
LEGO Vasco by Reddit user u/Bingbricks, may have just taken over the title of "cutest companion" in our hearts. 🤖
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) 21 september 2023
Check him out here: https://t.co/h6w81UyKD1 pic.twitter.com/zXD8kRn5B7
Maar hoe zinvol is dat nog met een subscriptie dienst (waar MS uiteindelijk naar toe wilt)ReVision. schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:28:
Of koop je ook nog UHD's om ze na het kijken door te verkopen?
Dat is niet per definite waar. MS kan net als Sony een losse discdrive introduceren die je via USB aansluit.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:54:
[...]
Dit betekent dat Microsoft volledig afscheid gaat nemen van een console met disc drive.
Misschien zouden ze zelfs een normale USB discdrive kunnen gebruiken (die natuurlijk niet door de beveiliging op de disc heen komt, maar wel zoals bij x360 discs het serienummer kunnen lezen en dan digitaal downloaden)
[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 21-09-2023 16:36 ]
Dat ben ik echt met je oneens. En de reden is waarom ik me steeds meer stoor aan Game Pass. Want daarmee bepaalt MS wat ik ga spelen en ook nog eens wanneer ik dat ga doen (als een game in GP zit). Ik wil dat gewoon zelf bepalen.SunnieNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:33:
[...]
Maar hoe zinvol is dat nog met een subscriptie dienst (waar MS uiteindelijk naar toe wilt)
Er zijn mensen die nog steeds cd's en platen kopen, maar dat zijn verzamelaars.SunnieNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:33:
[...]
Maar hoe zinvol is dat nog met een subscriptie dienst (waar MS uiteindelijk naar toe wilt)
Games koopt men om deels voor het "bezit" en doorverkoop.
Men denk dan goedkoper uit te zijn, maar subscription is goedkoper (mag hier niet vergeleken worden)
Men vergeet ook dat doorverkoop slecht is voor de studios, want die lopen inkomsten mis.
Dan wordt daarnaast ook nog eens geclaimt dat subscription niet goed is voor de studios want levert minder op. Wat niet waar is overigens, want exposure genereerd inkomsten door vervolg ingame aankopen
Dus kun je naast subscription nog steeds games los kopen.Rossi46 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:40:
[...]
Dat ben ik echt met je oneens. En de reden is waarom ik me steeds meer stoor aan Game Pass. Want daarmee bepaalt MS wat ik ga spelen en ook nog eens wanneer ik dat ga doen (als een game in GP zit). Ik wil dat gewoon zelf bepalen.
Het is niet alleen MS, vrijwel alle grote game uitgevers bewegen naar dit scenario (EA, Ubisoft). Zelfs Sony doet hier nu aan mee. Microsoft loopt alleen iets verder vooruit. Zie MS maar als Netflix. De rest volgt vanzelf.Rossi46 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:40:
[...]
Dat ben ik echt met je oneens. En de reden is waarom ik me steeds meer stoor aan Game Pass. Want daarmee bepaalt MS wat ik ga spelen en ook nog eens wanneer ik dat ga doen (als een game in GP zit). Ik wil dat gewoon zelf bepalen.
Verwijderd
Zou zeker kunnen, maar dan zou je dat hoogstwaarschijnlijk ook wel ergens terug lezen in deze documentatie. Dat zit er nu dus niet in, dus kunnen wij er voor nu uitgaan dat dit de huidige plannen zijn van Microsoft.SunnieNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:36:
[...]
Dat is niet per definite waar. MS kan net als Sony een losse discdrive introduceren die je via USB aansluit.
Misschien zouden ze zelfs een normale USB discdrive kunnen gebruiken (die natuurlijk niet door de beveiliging op de disc heen komt, maar wel zoals bij x360 discs het serienummer kunnen lezen en dan digitaal downloaden)
Ik hoop dat dit inderdaad een optie wordt. Wie weet, plannen kunnen altijd wijziging. Is wel een leuke uitdaging qua verificatie van de disc drive, benieuwd hoe Sony/MS dat oplossen.SunnieNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:36:
[...]
Dat is niet per definite waar. MS kan net als Sony een losse discdrive introduceren die je via USB aansluit.
Ik heb altijd alle refreshes/redesign/etc gekocht maar een digital only sla ik voorlopig over. XSS en XB1 SAD ook nooit aangeschaft, misschien ooit een keertje tweedehands voor de collectie.
Digitaal downloaden en preloaden kan al sinds de XB1, via de mobile app, dan wordt je disc enkel als licentie verificatie gebruikt.
[ Voor 17% gewijzigd door Caayn op 21-09-2023 17:09 ]
Ja, doeidrakiesoft schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:41:
[...]
Dus kun je naast subscription nog steeds games los kopen.
Dat is een weinig interessant vooruitzicht.
De vraag is of dat duurder is. Wat zeker is, is dat doorverkoop niet goed is voor de uitgever. Je kan prijsverhoging daar deels aan relateren. Impliciet betaalt iedereen dan mee aan inkomstenverlies compensatie door jouw doorverkoop gedrag.Rossi46 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:10:
[...]
Ja, doeiDan heb ik én een duur abonnement én ik moet digitaal games kopen, wat over het algemeen (bij recente games) een stuk duurder is dan fysiek in de winkel. En dan kun je ze ook nog eens niet doorverkopen.
[ Voor 7% gewijzigd door drakiesoft op 21-09-2023 17:16 ]
[ Voor 99% gewijzigd door drakiesoft op 21-09-2023 17:20 ]
Verwijderd
Dat is de bedoeling.Rossi46 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:10:
[...]
Ja, doeiDan heb ik én een duur abonnement én ik moet digitaal games kopen, wat over het algemeen (bij recente games) een stuk duurder is dan fysiek in de winkel. En dan kun je ze ook nog eens niet doorverkopen.
En heb de race rig al binnen
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2023 18:21 ]
Enkel FM4 niet gespeeld voor de rest wel alle delen. Merk dat ik nog een beetje twijfel over FM(8') of dat ik een paar maandjes wacht.
De stap van deel 2 naar 3 was enorm, laat staan als ineens van deel 2 naar het komende deel springt. Enjoyuchiha tijntje schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:20:
Deze brave klant kan op 5 oktober mooi Forza Motorsport gaan spelen. Mijn stuurtje is inmiddels verzonden kreeg ik gisteren als bevestiging: https://fanatec.com/eu-en...claren-bundle-for-xbox-pc
En heb de race rig al binnenHeb er veel zin in. Mijn eerste Motorsport sinds deel 2. Met een controller racen is niet aan mij besteed, anders dan games als Forza Horizon ofzo. Het zelf schakelen en goed insturen / gedoseerd gas geven en remmen is voor mij niet te doen.
[ Voor 66% gewijzigd door Caayn op 21-09-2023 18:31 ]
🎮Exciting news for #XboxInsiders! 🎉
— Xbox Insider (@xboxinsider) 21 september 2023
The Xbox Mastercard starts rolling out today in waves in the US and will continue in the upcoming weeks. Earn card points with everyday purchases and redeem them for games. More info below: https://t.co/h1ayy0oOAu
[ Voor 53% gewijzigd door drakiesoft op 21-09-2023 18:43 ]
Voor de VS.
Ik schat de kans dat ze hem in de EU, laat staan NL uitrollen als nogal laag eerlijk gezegd. Ik zie MS niet direct een enorm KYC apparaat uitrollen hiervoor.
Vind ik dus ook.Caayn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:30:
Controller input vond ik bij Forza Motorsport altijd zeer geslaagd voor 't type racespel.
Enkel FM4 niet gespeeld voor de rest wel alle delen. Merk dat ik nog een beetje twijfel over FM(8') of dat ik een paar maandjes wacht.
[...]
De stap van deel 2 naar 3 was enorm, laat staan als ineens van deel 2 naar het komende deel springt. Enjoy
Je voelt ook duidelijk dat je grip verliest op de achterkant etc.
Feedback in Forza is echt enorm op de controller.
Stuurtje is wel leuk maar je mist dan toch een flink stuk input.
(Mijn stuurtje, schakelpook en pedalen al weer tig jaar terug op v&a verkocht en sindsdien eigenlijk nooit meer gemist)
@uchiha tijntje wel vet hoor!
Dirt 2 daarentegen was veel beter te besturen met stuur. Althans de eerste tien minuten. Daarna waren mijn armen stuk. Forza Horizon vond ik niks met stuur maar de motorsport spellen waren wel goed te pruimen ermee. Wel een gaaf ding voor de brave burger die Fanetec set!justifire schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:24:
[...]
Vind ik dus ook.
Je voelt ook duidelijk dat je grip verliest op de achterkant etc.
Feedback in Forza is echt enorm op de controller.
Stuurtje is wel leuk maar je mist dan toch een flink stuk input.
(Mijn stuurtje, schakelpook en pedalen al weer tig jaar terug op v&a verkocht en sindsdien eigenlijk nooit meer gemist)
@uchiha tijntje wel vet hoor!
Nou... Ik durf 'em wel aan dat het vanaf FM5 vooral bergafwaarts gegaan is met FM. De stap van FM2 naar FM3 was inderdaad enorm. En FM4 was eigenlijk meer een FM3.5, geweldige racegames waren dat 👌Caayn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:30:
Controller input vond ik bij Forza Motorsport altijd zeer geslaagd voor 't type racespel.
[...]
De stap van deel 2 naar 3 was enorm, laat staan als ineens van deel 2 naar het komende deel springt. Enjoy
Ik vind eigenlijk dat @uchiha tijntje Lies of P uit moet spelen op dat stuurtje.Exactor it schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:51:
[...]
Dirt 2 daarentegen was veel beter te besturen met stuur. Althans de eerste tien minuten. Daarna waren mijn armen stuk. Forza Horizon vond ik niks met stuur maar de motorsport spellen waren wel goed te pruimen ermee. Wel een gaaf ding voor de brave burger die Fanetec set!
Lvl1, no hit, no bonfire uiteraard.
My donkey disagreesjustifire schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:11:
[...]
Ik vind eigenlijk dat @uchiha tijntje Lies of P uit moet spelen op dat stuurtje.
Lvl1, no hit, no bonfire uiteraard.
/f/image/RmnaI4zpiOsRrRAyUsAnNBvf.png?f=fotoalbum_large)
Heb dit wapen lekker geüpgraded en doet, zeker in combinatie met een grindstone, mad donkey damage
Nice !uchiha tijntje schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:17:
[...]
My donkey disagrees
[Afbeelding]
Heb dit wapen lekker geüpgraded en doet, zeker in combinatie met een grindstone, mad donkey damage. Eindelijk ook wat lekkere range door middel van de transform functie!
Ik loop nu met een gigantische pijpsleutel rond die met de eerste klap een vijand net te ver weg duwt om de tweede klap te laten raken
Best vermakelijk, maar het spel lijkt niet echt gemaakt te zijn voor een strength build.
Die critical strike stun state is ook veels te kort om met een heavy attack te kunnen raken, zeker met die gekke sprongen die de vijand maakt of plotseling all in rage gaan
Dat gezegd hebbende, heerlijke souls like, eindelijk Bloodborne op de Xbox
Ja de charge tijd voor een critical strike is best lastig met een heavy build en wapen van +20 weightjustifire schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:26:
[...]
Nice !
Ik loop nu met een gigantische pijpsleutel rond die met de eerste klap een vijand net te ver weg duwt om de tweede klap te laten raken![]()
Best vermakelijk, maar het spel lijkt niet echt gemaakt te zijn voor een strength build.
Die critical strike stun state is ook veels te kort om met een heavy attack te kunnen raken, zeker met die gekke sprongen die de vijand maakt of plotseling all in rage gaan![]()
Dat gezegd hebbende, heerlijke souls like, eindelijk Bloodborne op de Xbox
Na een tijdje kun je je character respeccen. Dus als je wilt wisselen zou ik even nog geen special weapons upgraden.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2023 22:36 ]
Ik heb een enorme tang maar dat ding is echt te log. De greatsword is wat mij betreft prima. Liever één veilige klap dan honderd keer kietelen.
Hebben dan hetzelfde wapen, Loodgieters of P 💪🏼Exactor it schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:59:
Ik zit ook met een enorm zwaard te beuken. Mooi dat we alledrie doen alsof het DS1 is met een zweihander.
Ik heb een enorme tang maar dat ding is echt te log. De greatsword is wat mij betreft prima. Liever één veilige klap dan honderd keer kietelen.
Dat quick resume is en blijft een erg fijne functie
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/INYhmnru44zYztQTs9LwAqIz.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/6SfSoEDFXv3ROMHryJwqv2pS.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/bOVPlo4RQmSwdjYkLe9ICQF5.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/a1iwnmWabBqnHUVbc8gwKddU.webp?f=fotoalbum_large)