Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Meestal op woensdag of donderdag met wat Oldies. Ik houd je op de hoogte want soms komen er wat spontane sessies tussendoorG_Dragon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:49:
[...]
Sorry ik ben het helemaal vergeten om je vraag over Halo te beantwoorden!
Wanneer heb je weer tijd, dan join ik om het goed te maken
Is goed, moet het spel trouwens ook nog intstalleren!D-Ed schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:23:
[...]
Meestal op woensdag of donderdag met wat Oldies. Ik houd je op de hoogte want soms komen er wat spontane sessies tussendoor
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb het destijds leren kennen op het HBO waarbij een student zijn laptop op de beamer had aangesloten in de collegezaal en we met de hele zaal in een scheur lagen.G_Dragon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:46:
[...]
What!? Komt hier een spel van? Gewoon geniaal, heb vroeger die tv serie ook helemaal grijs gedraaid
Komt de docent binnen…. “Hey Happy Tree Friends, leuk!”.
Dat uurtje college hebben we met z’n allen incl. docent maar geskipt.
https://www.trueachieveme...arfield-achievements-leak
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vrij doable volgens mijjustifire schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:30:
De achievements voor Starfield zijn bekend -Spoiler Alert-
https://www.trueachieveme...arfield-achievements-leak
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ziet er vergelijkbaar uit met Fallout 3. Dus typische Bethesda achievements. Ik zie er ook niks irritants tussen zitten. Als je gewoon van alles doet in de game dan haal je de meeste achievements vanzelf.
Verwijderd
De reden is dat die code dan verzilverd is en ze hem niet meer kunnen verkopen. Meer zou ik er niet achter zoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:19:
Sprak gisteren een verkoper van Coolblue die mij vertelde dat een Xbox series X Diablo 4 editie niet retour kon als de code was verzilverd, reden vertelde hij niet maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er heel veel Diablo edities zijn geretourneerd zonder Diablo...
Verwijderd
Dat idee had ik ook, maar nooit eerder gehoord/gelezen van een Bol of MediaMarkt.Timothy3000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:21:
[...]
De reden is dat die code dan verzilverd is en ze hem niet meer kunnen verkopen. Meer zou ik er niet achter zoeken.
Bewust of onbewust, zo kom je wel gratis aan een digitale game
De meeste winkels verkopen retour producten, afhankelijk van de staat, als nieuwproduct of tweedekans/outlet/etc. Klinkt alsof jij nu per ongeluk een console hebt gekregen waarbij de code al verzilverd is?Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:19:
Sprak gisteren een verkoper van Coolblue die mij vertelde dat een Xbox series X Diablo 4 editie niet retour kon als de code was verzilverd, reden vertelde hij niet maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er heel veel Diablo edities zijn geretourneerd zonder Diablo...
Tenzij je Amazon heet, dan vernietig je het gewoon
[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 18-08-2023 13:31 ]
Het is algemeen bekend dat een console die met digitale code wordt verkocht niet geretourneerd kan worden toch? Tenzij hij stuk is oid natuurlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:27:
[...]
Dat idee had ik ook, maar nooit eerder gehoord/gelezen van een Bol of MediaMarkt.
Bewust of onbewust, zo kom je wel gratis aan een digitale game
Hij heeft niets verkeerds gekocht, het gaat om de 'special' edition Xbox's die na aankoop de game verzilveren en vervolgens de console retour willen sturen om zo gratis de game binnen te harken.Caayn schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:30:
[...]
De meeste winkels verkopen retour producten, afhankelijk van de staat, als nieuwproduct of tweedekans/outlet/etc. Klinkt alsof jij nu per ongeluk een console hebt gekregen waarbij de code al verzilverd is?
offtopic:
Tenzij je Amazon heet, dan vernietig je het gewoon
Geintje heb ik wel meegemaakt met de Cyberpunk Xbox X, was de code in de doos al gebruikt, uiteindelijk via MS zelf de game alsnog gekregen omdat winkel niet mee wilde werken (beweerde dat ik de code zo hebben gebruikt, terwijl MS zelf prima kan zien wanneer - en ws door wie - codes zijn verzilverd)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Gisteren een nieuwe gehaald uit een fysieke winkel en toen werd dit mij mede gedeeld, niet meer dan normaalCaayn schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:30:
[...]
Klinkt alsof jij nu per ongeluk een console hebt gekregen waarbij de code al verzilverd is?
Verwijderd
Dan vraag ik mij af hoe men dit controleert, aan de hand van het serienummer(?) Lijkt mij 'geen doen' bij een retourcentra.Timothy3000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:32:
[...]
Het is algemeen bekend dat een console die met digitale code wordt verkocht niet geretourneerd kan worden toch? Tenzij hij stuk is oid natuurlijk.
Er zat helemaal geen code in de cyberpunk versie van de one x, die zat ingebakken in de console. Je kreeg bij eerste keer opstarten de vraag of je de game wou verzilveren of als je het later deed kon dat in de settings ergens.SinergyX schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:35:
[...]
Hij heeft niets verkeerds gekocht, het gaat om de 'special' edition Xbox's die na aankoop de game verzilveren en vervolgens de console retour willen sturen om zo gratis de game binnen te harken.
Geintje heb ik wel meegemaakt met de Cyberpunk Xbox X, was de code in de doos al gebruikt, uiteindelijk via MS zelf de game alsnog gekregen omdat winkel niet mee wilde werken (beweerde dat ik de code zo hebben gebruikt, terwijl MS zelf prima kan zien wanneer - en ws door wie - codes zijn verzilverd)
Als jij dat niet kreeg dan had iemand anders die console dus al gebruikt.
Gamertag: FinrazielNL
Controleren hoeft niet, als de doos geopend is geweest wordt die niet teruggenomen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:47:
[...]
Dan vraag ik mij af hoe men dit controleert, aan de hand van het serienummer(?) Lijkt mij 'geen doen' bij een retourcentra.
Verwijderd
[quote]Timothy3000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:57:
[...]
Controleren hoeft niet, als de doos geopend is geweest wordt die niet teruggenomen.
[/quote]
Mits online gekocht dan geldt voor jou het onderstaande recht als consument.
Mag ik mijn aankoop uitpakken en uitproberen tijdens de bedenktijd?
Tijdens de bedenktijd mag u de verpakking openmaken. En u mag het product uitproberen of passen, net als in een normale winkel. Maar u mag niet meer doen dan nodig is om het product te kunnen beoordelen. U mag bijvoorbeeld een broek passen. Maar u mag de broek niet dagen lang dragen en weer terugsturen. Deed u dit toch? En werd het product daardoor minder waard? Dan mag de verkoper de prijs verminderen. Hij moet dit wel eerst tegen u zeggen.
Bron: ConsuWijzer
Althans, ik ken geen winkel die een console met digitale game terugneemt.
Twee alinea's verder staat het netjes uitgelegd:Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:07:
offtopic:
[quote]Timothy3000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:57:
[...]
Controleren hoeft niet, als de doos geopend is geweest wordt die niet teruggenomen.
[/quote]
Mits online gekocht dan geldt voor jou het onderstaande recht als consument.
Mag ik mijn aankoop uitpakken en uitproberen tijdens de bedenktijd?
Tijdens de bedenktijd mag u de verpakking openmaken. En u mag het product uitproberen of passen, net als in een normale winkel. Maar u mag niet meer doen dan nodig is om het product te kunnen beoordelen. U mag bijvoorbeeld een broek passen. Maar u mag de broek niet dagen lang dragen en weer terugsturen. Deed u dit toch? En werd het product daardoor minder waard? Dan mag de verkoper de prijs verminderen. Hij moet dit wel eerst tegen u zeggen.
Bron: ConsuWijzer
Coolblue, Bol, etc. hebben dit ook netjes in hun retour voorwaarden vermeld staan. Hoewel je een console koopt bevat het in dit geval een eenmalig te verzilveren digitaal deelproduct en een verzegeling waardoor een winkelier prima in hun recht staat om een retour te weigeren of kosten in rekening te brengen.De verpakking is verzegeld
Sommige producten hebben een verzegelde verpakking. Maakt u de verzegelde verpakking open? Dan kan het zijn dat uw bedenktijd vervalt en u aan de koop vast zit. De verkoper moet u dit wel vooraf laten weten. Voorbeelden zijn:
- producten die niet meer schoon zijn als u ze uitprobeert, zoals een tandenborstel of een scheerapparaat
- producten die gevaarlijk kunnen zijn zoals pillen
- cd's, dvd's, usb-sticks met software
Ik ook niet. Zelfs het retourneren van fysieke games wordt al jaren vaak geweigerd wanneer de verzegeling verbroken is.Timothy3000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:09:Althans, ik ken geen winkel die een console met digitale game terugneemt.
Verwijderd
Prima toch, alleen vraag ik mij dan af hoe men dit controleert als de consument er vrij in is om een product eerst uit te proberen binnen de wettelijk gestelde retour termijn.Caayn schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:18:
[...]
Twee alinea's verder staat het netjes uitgelegd:
[...]
Coolblue, Bol, etc. hebben dit ook netjes in hun retour voorwaarden vermeld staan. Hoewel je een console koopt bevat het in dit geval een eenmalig te verzilveren digitaal deelproduct en een verzegeling waardoor een winkelier prima in hun recht staat om een retour te weigeren of kosten in rekening te brengen.
Edit: Het verhaal gaat nu 2 kanten op, ik doelde op de meegeleverde Diablo 4 game bij de Xbox series X.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2023 14:24 ]
Er zijn dus uitzondering op het vrij uitproberen van een productVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:21:
[...]
Prima toch, alleen vraag ik mij dan af hoe men dit controleert als de consument er vrij in is om een product eerst uit te proberen binnen de wettelijk gestelde retour termijn.
Logisch dat winkels geen console met digitale code terugnemen en logisch en netjes dat Coolblue je dat vertelde.
Oooooooh.. wow, dat verklaart opeens een hoopFinraziel schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:54:
[...]
Er zat helemaal geen code in de cyberpunk versie van de one x, die zat ingebakken in de console. Je kreeg bij eerste keer opstarten de vraag of je de game wou verzilveren of als je het later deed kon dat in de settings ergens.
Als jij dat niet kreeg dan had iemand anders die console dus al gebruikt.
Grappig hoe ik er nu over nadenk, dat alles op z'n plek valt. Bij mij zat er gewoon zo'n jewelcase bij met een kaartje met de code erop, de console zelf startte vanuit 'recovery' op (als je vanuit troubleshooting reset console doet). Dacht zo dat het prima was, console was netjes gereset, code heb ik los.. Maar achteraf hebben ze dus altijd geweten dat die code 'in' de console zat en er dus gewoon losse game bij hebben gedaan die dus al gebruikt was (moest deze redeemen via de site, dat is ook degene die ik refunded kreeg vanuit MS zelf).
Ik had die bundel gekocht nadat mijn andere kapot ging en mijn day one de random shutdowns had, grappig hoe die later bij spelen van Cyberpunk een crash gaf aan mijn console dat zelfs de console geen netwerk meer had. Vraag me af of ze nog werken.. ik heb de day one, normale en de cyberpunk versie van de One X
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vaak komen games tegen een uur of 7/8 “live”.Albert020 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:33:
Zou vandaag beschikbaar zijn op Game Pass, nog niks gezien ?
[Afbeelding]
Is er nu weluchiha tijntje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:47:
[...]
Vaak komen games tegen een uur of 7/8 “live”.
[ Voor 49% gewijzigd door Albert020 op 18-08-2023 17:10 ]
En al wat ouder filmpje met meer gameplay.
Ziet er beetje uit als de nieuwe Deus Ex games, met mooiere graphics maar matigere gameplay. Schijnbaar speelbaar op Gamescom.
——-
En deze komt volgende week uit.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2023 18:15 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zo, daar heb ik in de 00’s ook nog wel wat delen van gehad en uren ingestopt, benieuwd hoe dat in deze tijd aan gaat voelen!Timothy3000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:56:
Delta Force? Oh de nostalgie!
Over uurtje ga ik sowieso aan de slag met @uchiha tijntje 👍G_Dragon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:33:
[...]
Is goed, moet het spel trouwens ook nog intstalleren!
Ah shit.. ik wil wel maar we krijgen om 20.00 visite!D-Ed schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:26:
[...]
Over uurtje ga ik sowieso aan de slag met @uchiha tijntje 👍
We beginnen pas om 20.30 uur dus die heb je rond die tijd wel weer naar buiten gewerktG_Dragon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:46:
[...]
Ah shit.. ik wil wel maar we krijgen om 20.00 visite!
D-Ed schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:48:
[...]
We beginnen pas om 20.30 uur dus die heb je rond die tijd wel weer naar buiten gewerkt
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[Twitter: https://twitter.com/Remnant_Game/status/1692635271135645969?s=20]
Verwijderd
Niet iedere winkel of webshop doe dit, vandaar mijn vraag/opmerking/ervaringTimothy3000 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:28:
Ik snap deze discussie sowieso niet echt.
Logisch dat winkels geen console met digitale code terugnemen en logisch en netjes dat Coolblue je dat vertelde.
Maar op den duur trekt men de gehele discussie uitklaar en is het einde zoek
Iedereen ook een strak weekend gewenst
Verwijderd
Gisteren echt nét geen 5 minuten aan het spelen en het schelden begon al, nee niets voor mij...
Verwijderd
Dat is jou consumentenrecht, hoe wil je anders weten of een product jou bevalt.L23 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:40:
Rare discussie inderdaad. Retourneren is niet om lekker even alles uit te proberen. Geen fijn idee dat je iets nieuws koopt wat al uitgeprobeerd is
En je hoeft echt niet bang te zijn dat grote webwinkels jou een gebruikt exemplaar toesturen, die gaan allemaal naar opkopers en die adverteren het dan als een 2e kans of retourdeal
Fijn weekend!Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:02:
[...]
Dat is jou consumentenrecht, hoe wil je anders weten of een product jou bevalt.
En je hoeft echt niet bang te zijn dat grote webwinkels jou een gebruikt exemplaar toesturen, die gaan allemaal naar opkopers en die adverteren het dan als een 2e kans of retourdeal
Dus niet bij software/digitale codesVerwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:02:
[...]
Overigens wordt dat ‘consumentenrecht’ nogal veel misbruikt en opgerekt door verwende mensen die denken dat ze alleen maar rechten en geen plichten hebben.. Maar goed, dat is weer een andere discussie
Amazon is denk ik de uitzondering.Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:55:
[...]
Niet iedere winkel of webshop doe dit, vandaar mijn vraag/opmerking/ervaring
Je snapt zelf toch ook wel dat je dat recht op deze manier wel heel ruim interpreteert? Alsof je in een fysieke winkel (waarbij je dat recht dus niet hebt) je alles in geur en kleur kan uitproberen...Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:02:
[...]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Opvallend dat ze de Delta Force franchise weer van stal halen.
Dat ie ook op Android en iOS uitkomt, geeft mij al wel genoeg aan icm de trailer. Die begint aardig en gaat dan vrij hard weer achteruit tot de laatste paar seconden echt weer te nep zijn. Waarom toch telkens weer?
Verwijderd
[quote]Rossi46 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:22:
[...]
Je snapt zelf toch ook wel dat je dat recht op deze manier wel heel ruim interpreteert? Alsof je in een fysieke winkel (waarbij je dat recht dus niet hebt) je alles in geur en kleur kan uitproberen...
[/quote]Hoe kan een simpele ervaring nou helemaal uit zijn verband worden getrokken…
Nou, zo dus….
Blijf problemen houden dat de Xbox 70% van de tijd uitvalt na het starten. Handmatig opstarten hierna geen probleem. Valt ook niet tijdens het spel uit, enkel bij opstarten. Al naar fabrieksinstellingen gezet en bekabeling etc eruit gehad.DaMarcus schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:26:
[...]
Ik heb dit wel eens gehad. Stekker uit het stopcontact, paar seconden wachten en er daarna weer in loste het voor mij op
Gamivo?devilsnight schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:08:
Zijn er naast Eneba nog wat andere goede online stores waar je digitale games voor een leuke prijs kan halen? Maakt me niet uit of het een ander land zoals Turkije is, VPN geen issue.
Wat is dit dan? een Delta Force game gemaakt in engine van CoD? Ontzettend bijzonder.
edit: Gewoon een f2p CoD clone onder een andere naam.. als je denkt dat ze niet verder kunnen zakken
[ Voor 18% gewijzigd door BroWohsEdis op 19-08-2023 23:17 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Is THQ die de namen van Nova weer gaat gebruiken, tijdje terug had je ook Commanche. En het is 10x makkelijker een team-based PVP van te maken, dan de echte Delta Force terugbrengen in een grote singeplayer/coop game.BroWohsEdis schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:09:
[...]
Wat is dit dan? een Delta Force game gemaakt in engine van CoD? Ontzettend bijzonder.
edit: Gewoon een f2p CoD clone onder een andere naam.. als je denkt dat ze niet verder kunnen zakken
Hoewel het stiekem toch oogt als een PVE/shooter, dan had hij best z'n plekje kunnen vinden, maar nu is het voornamelijk THQ die namen aan het recyclen is in de hoop wat nostalgie op te wekken.
Als mensen het leuk vinden om achievements te vergelijken, ben geen online gamer, voeg me gerust toe: WinterBaseNL
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Nette prijzen daar zeg, damn. Het is alweer een tijdje geleden dat ik games activeerde met VPN, maar dit werkt vandaag de dag nog steeds? Deze USA code bijvoorbeeld?
https://www.gamivo.com/pr...oneseries-us-en-cross-gen
Combat blijft er heerlijk uit zien, ik merk echter wel op dat er amper feedback is wanneer je vijanden raakt.
Confirmed voor Xbox Series, PC en PS5!
[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 20-08-2023 10:21 ]
Gisteren op deze manier Diablo 4 gekocht voor +/- 35 euro.devilsnight schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:03:
[...]
Nette prijzen daar zeg, damn. Het is alweer een tijdje geleden dat ik games activeerde met VPN, maar dit werkt vandaag de dag nog steeds? Deze USA code bijvoorbeeld?
Het valt mij vooral op dat het meer een boss rush is.devilsnight schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:18:
[...]
Combat blijft er heerlijk uit zien, ik merk echter wel op dat er amper feedback is wanneer je vijanden raakt.
Confirmed voor Xbox Series, PC en PS5!
Allemaal één op één gevechten, ipv groepen met mobs waar je doorheen moet.
Ziet er niet verkeerd uit. Beter dan ik had verwacht.
——-
En de games van deze week.
https://www.trueachieveme.../new-xbox-games-august-21
Bijzonder wel… een Fromsoft game komt uit en het leeft niet echt
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2023 13:33 ]
Dat heb je snel gedaan, was het lastig 100% te behalen?G_Dragon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:02:
[Afbeelding]
Wat een geweldige remake is dit zeg!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Valt opzich wel mee, gewoon eerst de missies doen en zo elk hoofdstuk afgaanLinksquest schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:02:
[...]
Dat heb je snel gedaan, was het lastig 100% te behalen?
Hopelijk krijgen we normale battles tegen "losse" vijanden zeg maar. En ik had gehoopt op action adventure elementen, maar lijkt toch echt meer puur Souls te zijn.justifire schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:30:
[...]
Het valt mij vooral op dat het meer een boss rush is.
Allemaal één op één gevechten, ipv groepen met mobs waar je doorheen moet.
Ziet er goed uit, ben heel benieuwd naar meer open wereld gameplay. De boss gevechten zien er heel goed uit zoals ik had gehoopt, hopelijk snel meer beelden!
Dinsdag bij Opening Night Live van Geoff Keighley. Nieuwe Gameplay look zei hij.G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:40:
[...]
Ziet er goed uit, ben heel benieuwd naar meer open wereld gameplay. De boss gevechten zien er heel goed uit zoals ik had gehoopt, hopelijk snel meer beelden!
Dus het lijkt me dat dat meer is dan wat IGN toont.
Dus als ik digitaal Dead Island 2 de Gold Editie wil halen in Turkije dan gewoon de VPN aanzetten en inloggen bij Redeem.Xbox.com en het werkt?devilsnight schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:03:
[...]
Urbanvpn extension downloaden op chrome of vpnlat voor de mobiel, Op Turkije zetten en je Ms account ook even op Turkije zetten via de internetbrowser.G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:39:
[...]
Dus als ik digitaal Dead Island 2 de Gold Editie wil halen in Turkije dan gewoon de VPN aanzetten en inloggen bij Redeem.Xbox.com en het werkt?
Maar werkt wel? Want ik heb al een betaalde VPNNightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:44:
[...]
Urbanvpn extension downloaden op chrome of vpnlat voor de mobiel, Op Turkije zetten en je Ms account ook even op Turkije zetten via de internetbrowser.
Ja werkt wel maar niet met alle vpns las op reddit dat sommige mensen problemen hadden met hun betaalde vpn, daarom noem ik deze 2 doe het al jaren zo.G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:45:
[...]
Maar werkt wel? Want ik heb al een betaalde VPN
Ah oke! Ik heb een aangepaste app van Shuttle VPNNightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:46:
[...]
Ja werkt wel maar niet met alle vpns las op reddit dat sommige mensen problemen hadden met hun betaalde vpn, daarom noem ik deze 2 doe het al jaren zo.
Denk niet dat VPN überhaupt hoeft. Gewoon je console regio aanpassen, reboot, code activeren, klaar.G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:39:
[...]
Dus als ik digitaal Dead Island 2 de Gold Editie wil halen in Turkije dan gewoon de VPN aanzetten en inloggen bij Redeem.Xbox.com en het werkt?
Dat doe ik met credits ook altijd.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je kan die altjjd eerst even proberen en mocht die niet werken, dan werken de gratis vpn providers Urbanvpn en VpnLat 100%.G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:48:
[...]
Ah oke! Ik heb een aangepaste app van Shuttle VPN
Werkt niet met game keys, Je moet de game redeemen via de laptop of mobiel met Vpn.Donstil schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:49:
[...]
Denk niet dat VPN überhaupt hoeft. Gewoon je console regio aanpassen, reboot, code activeren, klaar.
Dat doe ik met credits ook altijd.
[ Voor 9% gewijzigd door NightShadow22 op 20-08-2023 14:50 ]
Ah okeNightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:49:
[...]
Werkt niet met game keys, Je moet de game redeemen via de laptop of mobiel met Vpn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ziet er wel echt fingerlicking good uit!
Bedankt voor de reacties! Ga er nog wel even voor zitten want ben al gewend om met VPN te werken vanwege GamePass en Xbox-Store-Checker dus scheelt al een hele hoop uitzoeken.NightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:46:
[...]
Ja werkt wel maar niet met alle vpns las op reddit dat sommige mensen problemen hadden met hun betaalde vpn, daarom noem ik deze 2 doe het al jaren zo.
Geen dank, het is echt heel simpel binnen een minuut gepiept en scheelt je enorm veel geld.G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:10:
[...]
Bedankt voor de reacties! Ga er nog wel even voor zitten want ben al gewend om met VPN te werken vanwege GamePass en Xbox-Store-Checker dus scheelt al een hele hoop uitzoeken.
Red Dead Redemption + Red Dead Redemption 2 - Bundle gewoon voor €14 in ArgentiniëNightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:16:
[...]
Geen dank, het is echt heel simpel binnen een minuut gepiept en scheelt je enorm veel geld.
Dat laatste is niet nodig. Alleen een VPN verbinding opzetten is voldoende (althans, dat is mijn ervaring).NightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:44:
[...]
Urbanvpn extension downloaden op chrome of vpnlat voor de mobiel, Op Turkije zetten en je Ms account ook even op Turkije zetten via de internetbrowser.
Dat kan goedkoperG_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:32:
[...]
Red Dead Redemption + Red Dead Redemption 2 - Bundle gewoon voor €14 in Argentinië
https://nl.pepper.com/aan...box-vpn-argentinie-285508
Dacht dat dat in het 'Let op' blok stond, maar die is vrij klein tegenwoordig...
Gamertag: FinrazielNL
Ok nice dan weet ik dat voor Starfield volgende keer, scheelt weer een handelingSchweino schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:42:
[...]
Dat laatste is niet nodig. Alleen een VPN verbinding opzetten is voldoende (althans, dat is mijn ervaring).
Is Game Pass nemen dan niet goedkoper? Of ben je liever eigenaar van bepaalde games?NightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:02:
[...]
Ok nice dan weet ik dat voor Starfield volgende keer, scheelt weer een handeling
Ja ik ben inderdaad liever eigenaar van bepaalde games, Vooral een game als Starfield waar ik van plan ben heel wat uurtjes in te steken heb ik liever gewoon zonder tijdsdruk.Schweino schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:10:
[...]
Is Game Pass nemen dan niet goedkoper? Of ben je liever eigenaar van bepaalde games?
Viel ook wel mee de Premium edition was 62eu
[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 20-08-2023 16:12 ]
Waarom zouden dit grijze keys zijn? Volgens mij is daar enkele jaren geleden al tegen opgetreden en zijn dit gewoon legale keys uit andere regio's.Finraziel schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:47:
Hadden we niet ooit een regel tegen discussie over grijze keys?
Dacht dat dat in het 'Let op' blok stond, maar die is vrij klein tegenwoordig...
Of mogen we dan ook niet meer discussiëren over de aanschaf van een LG OLED TV die niet voor de Benelux markt bestemd is?
Klopt, is helemaal niks grijs aan en zijn legitieme keys.Schweino schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:12:
[...]
Waarom zouden dit grijze keys zijn? Volgens mij is daar enkele jaren geleden al tegen opgetreden en zijn dit gewoon legale keys uit andere regio's.
Of morgen we dan ook niet meer discussiëren over de aanschaf van een LG OLED TV die niet voor de Benelux markt bestemd is?
Plus wat maakt jou het eigenlijk uit @Finraziel ? heb je volgens mij persoonlijk geen last van.
Het leuke van Game Pass is dat de spellen van Microsoft zelf (waar starfield er een van is) nooit uit Game Pass zullen verdwijnen.NightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:12:
[...]
Ja ik ben inderdaad liever eigenaar van bepaalde games, Vooral een game als Starfield waar ik van plan ben heel wat uurtjes in te steken heb ik liever gewoon zonder tijdsdruk.
Maar ik snap je helemaal, mijn favoriete spellen (o.a. de Fallout reeks) heb ik ook allemaal gekocht. Zelfs op disc en digitaal....
Dat klopt dan inderdaad weer wel , het is gewoon iets vreemds deze en Stalker 2 moet ik gewoon kopen heheSchweino schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Het leuke van Game Pass is dat de spellen van Microsoft zelf (waar starfield er een van is) nooit uit Game Pass zullen verdwijnen.
Maar ik snap je helemaal, mijn favoriete spellen (o.a. de Fallout reeks) heb ik ook allemaal gekocht. Zelfs op disc en digitaal....
Helaas is de upgrade er alleen nietNightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:12:
[...]
Ja ik ben inderdaad liever eigenaar van bepaalde games, Vooral een game als Starfield waar ik van plan ben heel wat uurtjes in te steken heb ik liever gewoon zonder tijdsdruk.
Je account hoef je niet eens op Turkije te zetten, enkel vpn aanzetten is voldoende.NightShadow22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:44:
[...]
Al is dit niet de beste kwaliteit dus als de ONL video in 4K verschijnt na afloop, graag.
ONL kan nog leuk worden. Crimson Desert is ook bevestigd voor de show. De MMO die uiteindelijk een SP game werd. Althans, zo heb ik het begrepen.
[ Voor 40% gewijzigd door devilsnight op 20-08-2023 16:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/0U3R48zG3AymDkIUNojciYDX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G7PohwpC1m5N0bpRaIA0OCeS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/icEraGyICHav2kQQZW3V3Aaj.jpg?f=fotoalbum_large)