Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:08
BM schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:07:
[...]

Ik heb het volgens mij al wel eens eerder gezet (en ik ben vast niet de enige), maar de manier waarop games nu gereviewed worden is al jaren helemaal ruk, en derhalve (door mij) niet tot nauwelijks nog serieus te nemen.

Ja, als ik op metacritic een game opzoek, die daar 70+ scored durf ik er wel van uit te gaan dat die gewoon prima is, maar zodra het in het wat extremere spectrum komt (90+) ga ik dingen wel met een flinke korrel zout nemen.

Krijg af en toe het idee dat als je als game OMGWOWWTFBBQ graphics hebt, je de 1e 70 punten al binnen hebt :p Dat een game daarnaast dan niks bijzonders doet lijkt niet meer van toepassing. En dan hebben we het nog niet over reviewers die een spel beoordelen op een (klein) deel van de game. (Ja, ik kijk naar jullie Hogwarts Legacy reviewers).

In het geval BG3 speelt denk ik stukje sentiment ook nog mee. 1 en 2 waren (kennelijk) enorm goed, dan is de hype voor deel 3 vast ook goed aanwezig, en moet je daar als reviewer ook maar net tegenin durven te gaan (wat men sowieso wel wat vaker zou mogen doen).

Waarmee ik niks wil zeggen of BG3 wel of geen goeie game is. Daar heb ik echt geen idee van, maar ik moest even mijn rant tegen de huidige review-cultuur kwijt :p
Ik kijk de laatste tijd naar hltb.com en dan vooral naar hoeveel procent van de spelers het spel niet hebben uitgespeeld. Zegt natuurlijk ook niet zoveel

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Linksquest schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:06:
[Afbeelding]

Zo, mijn Xbox collectie weer wat uitgebreid :P
Prachtig voorbeeld van hoe lelijk de XSX hoesjes zijn t.o.v. de 'oude' Xbox One hoesjes. Ik vind dat zo zonde :|

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
Rossi46 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:43:
[...]

Prachtig voorbeeld van hoe lelijk de XSX hoesjes zijn t.o.v. de 'oude' Xbox One hoesjes. Ik vind dat zo zonde :|
Ergens vraag ik me af hoe lang zulke hoesjes nog blijven bestaan, milieu en plastic, dat we straks terug gaan naar de oldschool PC dagen dat alles in kartonnen doosjes zat :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:45:
[...]

Ergens vraag ik me af hoe lang zulke hoesjes nog blijven bestaan, milieu en plastic, dat we straks terug gaan naar de oldschool PC dagen dat alles in kartonnen doosjes zat :P
Laten we hopen dat dit verpest word door zulke mensen :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:46:
[...]
Dit scoort nu hoger dan alle genre defining games bij elkaar (Quake, KOTOR, Breath of the Wild etc).
De game ziet er voor mij ook wel leuker uit dan de games die je daar noemt.

Het is niet baanbrekend maar gewoon een briljante, uitgebreide RPG. Die speel ik graag.

Dat van het einde had ik niet willen weten. Dat hou je tijdens het spelen toch steeds in het achterhoofd. :(

• Timothy3000
BM schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:07:
[...]

Ik heb het volgens mij al wel eens eerder gezet (en ik ben vast niet de enige), maar de manier waarop games nu gereviewed worden is al jaren helemaal ruk, en derhalve (door mij) niet tot nauwelijks nog serieus te nemen.

Ja, als ik op metacritic een game opzoek, die daar 70+ scored durf ik er wel van uit te gaan dat die gewoon prima is, maar zodra het in het wat extremere spectrum komt (90+) ga ik dingen wel met een flinke korrel zout nemen.

Krijg af en toe het idee dat als je als game OMGWOWWTFBBQ graphics hebt, je de 1e 70 punten al binnen hebt :p Dat een game daarnaast dan niks bijzonders doet lijkt niet meer van toepassing. En dan hebben we het nog niet over reviewers die een spel beoordelen op een (klein) deel van de game. (Ja, ik kijk naar jullie Hogwarts Legacy reviewers).

In het geval BG3 speelt denk ik stukje sentiment ook nog mee. 1 en 2 waren (kennelijk) enorm goed, dan is de hype voor deel 3 vast ook goed aanwezig, en moet je daar als reviewer ook maar net tegenin durven te gaan (wat men sowieso wel wat vaker zou mogen doen).

Waarmee ik niks wil zeggen of BG3 wel of geen goeie game is. Daar heb ik echt geen idee van, maar ik moest even mijn rant tegen de huidige review-cultuur kwijt :p
Dat Hogwarts Legacy hoger dan een zesje, hoogstens zeven, scoorde verbaasde me echt. Buggy, veel framedrops en uiteindelijk gewoon een heel middelmatige open wereld rpg.

Hetzelfde met Stray.
Timothy3000 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:29:
[...]

Dat Hogwarts Legacy hoger dan een zesje, hoogstens zeven, scoorde verbaasde me echt. Buggy, veel framedrops en uiteindelijk gewoon een heel middelmatige open wereld rpg.

Hetzelfde met Stray.
Als mensen slechts de eerste 5/6 uur van Hogwarts hebben gespeeld kon ik het nog begrijpen. Ondanks de slechte performance had het wel wat “magisch”. De overige 50 uur was gewoon matig waarbij je steeds hoopte dat het ooit weer “magisch” zou worden :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
Exact dat! Van wow tot is dit het?! En dat bezemvliegen was ook zwaar teleurstellend haha.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Ik heb toch veel lol gehad met Hogwarts Legacy, zag ook veel liefde naar de lore terug. Maar denk dat HL meer een game is geweest voor de Harry Potter fan die niet perse een fanatieke gamer is.
Een prima 7,5 voor mij (maar ik ben dan ook een echte Harry Potter nerd), had een topgame geweest als de diepgang groter was geweest, maar dan zou hij ook voor de grote massa minder interessant geweest gok ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Ht87 op 16-08-2023 10:42 ]

Ht87 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:40:
Ik heb toch veel lol gehad met Hogwarts Legacy, zag ook veel liefde naar de lore terug. Maar denk dat HL meer een game is geweest voor de Harry Potter fan die niet perse een fanatieke gamer is.
Een prima 7,5 voor mij (maar ik ben dan ook een echte Harry Potter nerd), had een topgame geweest als de diepgang groter was geweest, maar dan zou hij ook voor de grote massa minder interessant geweest gok ik.
Vraagje over Hogwarts Legacy, mijn vrouw vind het altijd leuk om games mee te kijken, mits het een leuk verhaal heeft. Is dit z'n game waar iemand leuk kan meekijken voor het verhaal, of is dit niet z'n Game?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

.

[ Voor 99% gewijzigd door Linksquest op 16-08-2023 10:45 ]

• Timothy3000
Linksquest schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:44:
[...]

Vraagje over Hogwarts Legacy, mijn vrouw vind het altijd leuk om games mee te kijken, mits het een leuk verhaal heeft. Is dit z'n game waar iemand leuk kan meekijken voor het verhaal, of is dit niet z'n Game?
De eerste paar uur wel. Daarna, tenzij je alleen de main missies volgt, niet echt meer, al was het verhaal niet heel sterk.

• Ht87
[...]

Vooral de main quest doen, die is wel interessant als je de verhalen van Harry Potter en de films ook boeiend vind, de rest is meer opvulling, zeker alle collectibles voelen als werken.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 20:43

Louw Post

Cerenas

[...]

Ik kan beamen wat de vorige reacties ook aangeven. Ook vooral het begin als je het kasteel nog aan het ontdekken bent vond mijn vrouw leuk om te zien.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:19
Ht87 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:58:
[...]

Vooral de main quest doen, die is wel interessant als je de verhalen van Harry Potter en de films ook boeiend vind, de rest is meer opvulling, zeker alle collectibles voelen als werken.
Trials of Merlin was echt teveel en te eentonig.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:12
Timothy3000 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:29:
[...]

Hetzelfde met Stray.
Dan doe je Hogwarts wel wat te kort. De Wizarding World is qua sfeer heel goed en qua gameplay goed neergezet voor een eerste poging. Ik vond de game ook wat te simpel voor een RPG, maar de sfeer vond ik wel echt subliem. Daarmee verdient de game al een extra plusje. De graphics vind ik ook heel behoorlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 16-08-2023 13:12 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Timothy3000
Hulleman schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:12:
[...]

Dan doe je Hogwarts wel wat te kort. De Wizarding World is qua sfeer heel goed en qua gameplay goed neergezet voor een eerste poging. Ik vond de game ook wat te simpel voor een RPG, maar de sfeer vond ik wel echt subliem. Daarmee verdient de game al een extra plusje. De graphics vind ik ook heel behoorlijk.
De sfeer was de eerste paar uur fantastisch. Als je daar doorheen bent vond ik de game gewoon in een middelmatige open wereld rpg veranderen. Gameplay stelde ook weinig voor imo.

Leuk voor diehard Harry Potter fans maar als game echt middelmaat imo.

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:36:
[...]

De sfeer was de eerste paar uur fantastisch. Als je daar doorheen bent vond ik de game gewoon in een middelmatige open wereld rpg veranderen. Gameplay stelde ook weinig voor imo.

Leuk voor diehard Harry Potter fans maar als game echt middelmaat imo.
Vond het een erg goede game, een van de favorieten van dit jaar mss als rpg niet zo diepgaand maar zoals Hulleman zegt subliem in sfeer en graphics, erg van genoten voor mij een dikke 8.5/10.

Enige minpunt vond ik dat de laatste quest/ cinematic achter een level lock zat, had ik echt geen zin meer in na de final boss dus gewoon op youtube gekeken , want zelfs na alle sidequest gedaan te hebben was ik daar nog niet.

[ Voor 16% gewijzigd door NightShadow22 op 16-08-2023 15:20 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vond Hogwarts ook een top game en ik heb totaal niets met Harry Potter, nog nooit een boek gelezen en niet meer dan een halve film van gezien. Fantastic Beasts wel gekeken.

Ik ben het er mee eens dat de gameplay vrij standaard was voor een open wereld game maar de sfeer maakt voor mij alles goed. Spells casten voelde lekker en de binnen locaties van Hogwarts zijn echt prachtig. Bugs heb ik niets van gemerkt wel wat framedrops maar niet hinderlijk. Kom maar op met deeltje 2 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2023 13:51 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Sipio schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:45:
Everspace 2 even geprobeerd maar die loopt op het moment echt ruk op de XSX.

Heb elke keer korte freezes en ik keek ff op reddit en ben iig niet de enige met dit probleem.

Heel erg vind ik het niet wat vond het nou nog niet echt bijzonder wat ik gespeeld heb maar toch, ik wacht iig nog op een Patch om wellicht nog wat verder te spelen.
Ligt het nog aan bepaalde TVs of instellingen of zo of is het over de hele linie ruk?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Zo zie je maar hoe subjectief games kunnen worden ervaren. :) Hogwarts is een van de teleurstellende games (muv het begin) die ik voor full price heb gekocht afgelopen jaren.

Voor liefhebbers van Desperados 3. Nieuwe game genaamd Shadow gambit, the cursed crew.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2023 16:31 ]

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:30:
Zo zie je maar hoe subjectief games kunnen worden ervaren. :) Hogwarts is een van de teleurstellende games (muv het begin) die ik voor full price heb gekocht afgelopen jaren.

Voor liefhebbers van Desperados 3. Nieuwe game genaamd Shadow gambit, the cursed crew.

[Video: Review | Shadow Gambit: The Cursed Crew]
Ik merk dat sowieso met veel AAA games dit jaar. Hogwarts, Final Fantasy, Jedi.....allemaal wisten ze me niet echt langer dan een paar uur te boeien. Enorm het been there done that gevoel.

Shadow Gambit daarentegen.... vet. Die gaat op de lijst.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:13:
[...]

Ligt het nog aan bepaalde TVs of instellingen of zo of is het over de hele linie ruk?
Volgens mij helemaal ruk, heb zelf een Oled C8.

Was al wel een bericht vd devs gekomen dat ze op de hoogte zijn van het probleem en het aan het bekijken zijn dus dat is wel goed nieuws.

Let's fucking goooooooooo!!!

Ook cool:

[ Voor 34% gewijzigd door devilsnight op 16-08-2023 17:12 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:36:
[...]

Ik merk dat sowieso met veel AAA games dit jaar. Hogwarts, Final Fantasy, Jedi.....allemaal wisten ze me niet echt langer dan een paar uur te boeien. Enorm het been there done that gevoel.

Shadow Gambit daarentegen.... vet. Die gaat op de lijst.
Jedi Survivor nu noem je ook wel een exemplaar, Daar ben je ook mee gestopt omdat het uiteindelijk zo ruk draaide en nog steeds, dat het gewoon onspeelbaar was en is.

Die had je verkocht toch?, De rest is een mening maar Jedi Survivor ging wel echt boven alles op de meest slechte manier.

• Timothy3000
Hogwarts en FF draaiden ook niet fantastisch. Performancemode van FF was meh dus verplicht 30fps en Hogwarts had ook een hoop stuttering en onzichtbare laadtijden.

Kwaliteit van AAA games valt me aardig tegen dit jaar. Ook Forspoken en Redfall waren bij release vrij matig speelbaar.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik zit (nog) niet zo op de hypetrain maar ga deze game zeker spelen vanaf 1 september..

Zal mijn eerste Bethesda game zijn die ik speel zelfs O-) _/-\o_

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:20:
Hogwarts en FF draaiden ook niet fantastisch. Performancemode van FF was meh dus verplicht 30fps en Hogwarts had ook een hoop stuttering en onzichtbare laadtijden.

Kwaliteit van AAA games valt me aardig tegen dit jaar. Ook Forspoken en Redfall waren bij release vrij matig speelbaar.
Redfall heb ik niet gespeeld en ook al zou die game goed draaien zou hij me eigenlijk nog steeds weinig intresseren grote teleurstelling overall.

Forspoken vond ik best prima te nassen op de 40hz mode toen op release, Maar verder is het inderdaad best karig allemaal de staat van releases en gaming op het moment... Ik zeg laat die pro maar komen.

Natuurlijk is er voor sommige devs die wel met passie optimalizeren een pass maar in het algemeen is het best Mwaaa allemaal.

Vond FF16 prima te doen op quality mode terwijl ik me bv bij Jedi Survivor mateloos stoor aan de framepacing dus het is maar net hoe ze het allemaal in mekaar zetten, Laatst ook Red Dead Redemption 2 voor het eerst helemaal doorgespeeld en heb me toen ook niet gestoord aan de 30fps, Mn ogen zijn iedergeval klaar voor Starfield al heeft Remnant 2 dat wel even verpest met zn 80-100fps , maar die heb ik maar 30 uur gespeeld ofzo, ben op het moment als een klein kind de dagen aan het afstrepen voor Starfield :+ en de rest van al het moois wat van September tot december uit gaat komen.
D-Ed schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:30:
[...]

Ik zit (nog) niet zo op de hypetrain maar ga deze game zeker spelen vanaf 1 september..

Zal mijn eerste Bethesda game zijn die ik speel zelfs O-) _/-\o_
Wait what? Are you serious?
Geen Skyrim of Fallout gespeeld? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:57:
[...]

Wait what? Are you serious?
Geen Skyrim of Fallout gespeeld? :o
No sir! Ik ga er helemaal blanco in :9B

Edit: Morgen potje Halo? :9

[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 16-08-2023 18:34 ]

• Timothy3000
Heel nieuwsgierig naar de reviews en ervaringen van mensen hier die Starfield gaan spelen.
@Timothy3000 @Ht87 @Louw Post alle 3 bedankt voor de toelichting, is de vrouw blij mee, zullen we die binnenkort eens halen.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 18:57:
Heel nieuwsgierig naar de reviews en ervaringen van mensen hier die Starfield gaan spelen.
Die ga je zelf toch ook spelen? je hebt beide consoles onder de tv staan.

5 September kan je aan de slag, die paar dagen maken nou ook niet echt verschil.

• Timothy3000
NightShadow22 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 19:40:
[...]

Die ga je zelf toch ook spelen? je hebt beide consoles onder de tv staan.
Nee, niet van plan. Game trekt me niet echt. Ik zit vanaf september aan Baldurs Gate. Maar wel benieuwd naar alle Starfield verhalen.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:14:
[...]

Nee, niet van plan. Game trekt me niet echt. Ik zit vanaf september aan Baldurs Gate. Maar wel benieuwd naar alle Starfield verhalen.
Ja die komen inderdaad beide op dezelfde dag uit, ben je ook wel een tijdje zoet mee.

Ik ga BG wel kopen de 6de maar begin eerst aan Starfield, en daarna aan Phantom Liberty.

Als ik het goed heb is dit toch het vervolg op Quantum Break?

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:17
Nope, Quantum Break is van Remedy.
Xgar schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:21:
[...]

Nope, Quantum Break is van Remedy.
Oh jammer! Hoopte dat dit een vervolg zou zijn..

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:17
G_Dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:22:
[...]

Oh jammer! Hoopte dat dit een vervolg zou zijn..
Ik hoop ook op een vervolg, maar niet van deze devs.
Uitkijken op Twitter en vooral voor de user XboxTears360, want hij heeft het verhaal van Starfield gespoiled. Daarnaast beweert hij 1000 user accounts gemaakt te hebben op Metacritic zodat de user score voor de game bizar laag is.

Je bent wel echt een bizar zielig mannetje om je zo te gedragen.

• Ht87
devilsnight schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 00:13:
Uitkijken op Twitter en vooral voor de user XboxTears360, want hij heeft het verhaal van Starfield gespoiled. Daarnaast beweert hij 1000 user accounts gemaakt te hebben op Metacritic zodat de user score voor de game bizar laag is.

Dat is triest als het waar is, de vraag is dan hoe hij aan de info komt en waarom hij dat zo deelt. Je komt als Xbox-hater (of Bethesda-hater) lijkt me niet zo dicht bij de bron?

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 12:43
Ik las net dat Texas Chainsaw Massacre en assymetrische horror survival game is....

Kan iemand mij uitleggen wat assymetrisch in deze context betekend? Heb er nog nooit van gehoord.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:38
Powder Toastman schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 00:26:
Ik las net dat Texas Chainsaw Massacre en assymetrische horror survival game is....

Kan iemand mij uitleggen wat assymetrisch in deze context betekend? Heb er nog nooit van gehoord.
Asymmetrisch betekent dat spelers vanuit andere startpositie vertrekken. Bijvoorbeeld in een 1v3 setting (zoals dat ene spel dat één speler een monster is en de anderen monsterjagers) ofzoals in het bordspel Axis and Allies waarbij elk land andere eenheden en andere voor- en nadelen heeft. Buiten startopstelling kan het ook zijn dat je een andere strategie moet bewandelen dan andere spelers om het einddoel te halen. Schaken is een voorbeeld van een symmetrisch spel.

Wat het ook kan betekenen is marketingspeak om maar wat van een verder matig lijkend spel te laten lijken. :o

Mijn vriendin kijkt soms mee met spellen die ik speel, maar veel kan ze niet mee kijken omdat ze niet tegen die bewegende beelden kan. Dit gebeurd het vaakst bij First-person spellen, maar wanneer we in split-screen spelen heeft ze er geen last van.

Ze heeft Hogwarts Legacy helemaal meegekeken en zelfs nog gespeeld want het stuk dat dieren kan verzamelen en ermee spelen tot aan broeden heeft ze echt uren in gestoken. De combat, het verhaal en dan nog het verzamelen heb ik zelf gespeeld. Voor het verhaal van Hogwarts Legacy zit je als je mij het vraagt wel goed d:)b

Snap alleen niet waarom hij zoiets doet, is het spel dan zo slecht dat hij ons wil waarschuwen of is het gewoon dwars kinderlijk gedrag :o

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:10:
[...]

Snap alleen niet waarom hij zoiets doet, is het spel dan zo slecht dat hij ons wil waarschuwen of is het gewoon dwars kinderlijk gedrag :o
Je eigen mening zo hard willen doordrukken is per definitie kinderachtig. Als het een slechte game is zullen anderen het ook gewoon een negatieve score geven.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 12:43
Bedankt voor de heldere uitleg! d:)b
ArthurMorgan schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:09:
[...]

Je eigen mening zo hard willen doordrukken is per definitie kinderachtig. Als het een slechte game is zullen anderen het ook gewoon een negatieve score geven.
Mooi verwoord, ben heel benieuwd naar onze eigen persoonlijke ervaring :D

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:53
Raar verhaal gezien er nog geen score op Metacritic is voor Starfield. En van te voren aankondigen lijkt mij aandacht. Maar goed, ik ken die Twitter user niet en zit ook nauwelijks op Twitter/X.

Ik heb in ieder geval wel vertrouwen in Starfield. Laatst Fallout 3 uitgespeeld en wel weer zin in een groot Bethesda avontuur. Mocht het tegenvallen, wat ik niet verwacht, ook geen ramp want speel het via Game Pass.

• Ht87
Iemand ervaring met de tv-app van gamepass op tv’s? Gisteren geprobeerd met nieuwe tv (Samsung) op de slaapkamer, maar het is bijna niet speelbaar. Lijkt me softwarematig probleem op de tv want werkt prima op andere devices. Is er iets te tweaken?

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Dat laatste natuurlijk... No such thing as bad publicity, die lui hebben niet in de gaten dat dit soort domme acties alleen maar meer bekendheid geeft aan Starfield. Zie ook die reviewbombs bij Hogwarts.. Dat werkte echt fantastisch _O-

Overigens is het plaatsen van spoilers wel erg laag bij de grond ( 8) )
D-Ed schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:00:
[...]

Dat laatste natuurlijk... No such thing as bad publicity, die lui hebben niet in de gaten dat dit soort domme acties alleen maar meer bekendheid geeft aan Starfield. Zie ook die reviewbombs bij Hogwarts.. Dat werkte echt fantastisch _O-

Overigens is het plaatsen van spoilers wel erg laag bij de grond ( 8) )
Ja klopt, dankzij die reviewbombs werd het spel alleen maar bekender _/-\o_
En dat verdiende het spel ook!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Gelukkig heb je ook gewoon de reviews op Steam waar je pas kunt reviewen als je de game hebt gespeeld en erbij staat hoe lang je dat hebt gedaan. Ik verwacht dat ze daar ook wel gaan prutsen door de game te kopen, een paar minuten op te starten en dan te refunden. Maar het zal wat minder hardnekkig zijn dan op metacritic e.d.

Het is kinderachtig, maar ik sta er niet van te kijken. Die sneer is niet nodig

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 17-08-2023 11:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• D-Ed
  • Niet online
Erg benieuwd of Starfield de Xbox weer in een wat positiever daglicht kan plaatsen bij het 'algemene publiek'.. Halo Infinite is het helaas niet gelukt en daar ging MS ook vol in dus ik hoop dat ze er iets van hebben geleerd..

Overigens geniet ik wel nog steeds van Infinite, de game speelt heerlijk weg! Vanavond weer een potje met wat oldies dus mochten mensen zin hebben (@Exactor it bijvoorbeeld.... ;) )

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:24
Martinspire schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:24:
Het is kinderachtig, maar ik sta er niet van te kijken. Playstation fanboys Gamers zijn vaak hele zure mensen...
FTFY.
Review bomben gebeurt echt aan alle kanten. TLOU2 / Horizon FW omdat het te woke is, Diablo IV omdat een patch niet bevalt, Games die exclusive zijn (alle platformen) en de RDR port zal straks ook wel gereview bombed worden.
Ik hecht in ieder geval totaal geen waarde aan Metacritic.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• D-Ed
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:52:
[...]

FTFY.
Review bomben gebeurt echt aan alle kanten. TLOU2 / Horizon FW omdat het te woke is, Diablo IV omdat een patch niet bevalt, Games die exclusive zijn (alle platformen) en de RDR port zal straks ook wel gereview bombed worden.
Ik hecht in ieder geval totaal geen waarde aan Metacritic.
Ik hecht sowieso weinig waarde meer aan reviews.. Zie ook Cyberpunk die bij de eerste reviews ook de hemel in werd geprezen.. Ik lees hier een beetje mee en kijk naar users die naar mijn idee een gebalanceerde/onderbouwde mening hebben over verschillende games.
Ht87 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 00:20:
[...]

Dat is triest als het waar is, de vraag is dan hoe hij aan de info komt en waarom hij dat zo deelt. Je komt als Xbox-hater (of Bethesda-hater) lijkt me niet zo dicht bij de bron?
Ik begreep van Twitter dat hij schijnbaar liegt en een onzin verhaal vertelt, maar dat het echte verhaal van de game wel gelekt is nu. Blijft een droeftoeter, dat ie de game wil gaan review bomben.
[...]

Zijn Twitter naam is XbotTears360 en naast zijn naam staat tussen haakjes Playstation ambassador.

Nuff said. 😜
D-Ed schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:39:
Erg benieuwd of Starfield de Xbox weer in een wat positiever daglicht kan plaatsen bij het 'algemene publiek'..
30 fps zullen de koppen zijn die het internet gaan domineren na launch dus zou er niet te hard op rekenen.
Gemiste kans voor “The Most Powerfull Console”

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• L23
justifire schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:13:
[...]

30 fps zullen de koppen zijn die het internet gaan domineren na launch dus zou er niet te hard op rekenen.
Wat is er mis met 30 fps?

• D-Ed
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:13:
[...]

Ach joh, de meeste afzet zal toch komen via de Series S als ik het zo een beetje inschat. Fijne instapper om Starfield te spelen. En 30fps zijn alleen de hardcore mensen mee bezig. De rest speelt gewoon een (hopelijk) leuke game.

En most powerfull console heb ik al lang opgeven toen ik de eerste gameplay beelden van Halo Infinite zag _O-

Most silent, nice design, best controller en funniest community console heb ik meer mee ;)

Edit: En nog een inschatting mijnerzijds.. Ik verwacht richting kerst (of eventueel later) nog wel een fps boost voor de Series X. Marketing technisch makkelijk scoren en Starfield nog een keer (gratis) extra onder de aandacht brengen.

[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 17-08-2023 12:23 ]

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
30 fps sorry maar dat kan echt niet meer anno 2023, speelt voor geen meter als je 60 gewend bent. Misschien hadden ze beter iets meer eruit kunnen laten of inleveren kwa graphics en dan wel 60fps kunnen garanderen.

Sowieso van wat ik heb gezien zijn de mogelijkheden eindeloos, vraag mij af wie daar nou echt op zit te wachten. Meer is niet altijd beter. Om uren te gaan lopen sleutelen aan je personage en/of ruimtevoertuig. Meer voor de diehard of die veels teveel tijd over hebben. Ziet er allemaal veels te overweldigend uit, uren uitpluizen hoe alles werkt.

Dat je ook niet zelf kan landen op een planeet en geen landvoertuigen is toch ook een echte domper. Haalt veel van de immersie weg. Heb er een hard hoofd in met deze game en zal de verwachting denk ik niet gaan waarmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door rutgergron op 17-08-2023 14:10 ]

rutgergron schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:32:
30 fps sorry naar dat kan echt niet meer anno 2023, speelt voor geen meter als je 60 gewend bent. Misschien hadden ze beter iets meer eruit kunnen laten of inleveren kwa graphics en dan wel 60fps kunnen garanderen.

Sowieso van wat ik heb gezien zijn de mogelijkheden eindeloos, vraag mij af wie daar nou op zit te wachten. Meer is niet altijd beter. Om uren te gaan lopen sleutelen aan je personage en/of ruimtevoertuig. Meer voor de diehard of die veels teveel tijd over hebben. Ziet er allemaal veels te overweldigend uit.

Dat je ook niet zelf kan landen op een planeet en geen landvoertuigen is toch ook een echte domper. Haalt veel van de immersie weg. Heb er een hard hoofd in met deze game en zal de verwachting denk ik niet gaan waarmaken.
Gelukkig hoef je je handen/vingers niet te branden aan deze game! :P

• L23
Sowieso van wat ik heb gezien zijn de mogelijkheden eindeloos, vraag mij af wie daar nou op zit te wachten. Meer is niet altijd beter. Om uren te gaan lopen sleutelen aan je personage en/of ruimtevoertuig. Meer voor de diehard of die veels teveel tijd over hebben. Ziet er allemaal veels te overweldigend uit.
Dat is bij alle Bethesda games zo (Elder Scrolls, Fallout). Je kan er eindeloos zoet mee zijn of de main quest in 40 uur uitspelen.

• D-Ed
  • Niet online
30 fps sorry naar dat kan echt niet meer anno 2023, speelt voor geen meter als je 60 gewend bent. Misschien hadden ze beter iets meer eruit kunnen laten of inleveren kwa graphics en dan wel 60fps kunnen garanderen.

Gelukkig heb ik er niet zoveel verwachtingen bij dus dat helpt wel hoor, glas half vol enzo he d:)b

En ik ben/was de grootste Halo fanboy en die kon ik ook gewoon afkraken hoor dus het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn (wel een game voor jou overigens, 120 fps FTW oOo )
Ik heb me echt allang neergelegd bij het feit dat de game 30fps is. Eigenlijk een dik jaar geleden al toen Todd in een interview zei dat ie altijd graphics boven framerate zal kiezen. Als Starfield 60fps aan had gekund op XSX dan had BGS dat echt wel gedaan. Ze hebben gezegd dat er teveel opgeofferd moest worden aan interactiviteit, grafische toeters en bellen en details om het op 60fps constant te laten draaien.

RDR2 en genoeg andere games laten zien dat 30fps niet een doodsteek is, verre van. Wel had ik een 40fps optie graag willen zien, want de game A Plague Tale Requiem laat echt goed het verschil zien, maar wellicht hebben ze dit geprobeerd en ging dat ook niet werken.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Je zou zeggen dat 1000 accounts beheren ter beinvloeding tegen de TOU agreements is, en snel gemeld zou zijn bij Metacritic?

• L23
Ik weet ook nog niet hoe ik Starfield ga spelen. Bij The Elder Scrolls speel ik altijd alleen de side quests. Oblivion gespeeld in 2006 en ook wel in de jaren erop. Dit jaar weer opgepakt en de main quest uitgespeeld. Nu alleen nog de Shivering Isles quests/achievements.
Ik vind het bij deze spellen ook helemaal niet nodig om alles te doen. Ik vind het juist leuk dat de games zo vol content zitten dat je kan doen waar je zin in hebt en dat de ervaring voor iedereen anders is.
Bij Skyrim heb ik de main quest ook nog steeds niet uitgespeeld. Wel heel veel uren gestoken in de side quests op de Nintendo Switch, alle guilds en bijna alle DLC uitgespeeld.
Bij Fallout 3 laatst wel op een aantal side quests na gelijk voor de main quest gegaan en uitgespeeld. Maar dat was ook omdat ik wat backlog wou wegwerken voordat Starfield uit komt.

Ik verwacht in ieder geval dat ik bij Starfield wel lange tijd zoet ben. Het thema bevalt me wel. Al vraag ik me wel af hoe interessant het blijft om al die planeten te verkennen. Maar qua unieke side quest zal het op de druk bevolkte planeten wel goed zitten. En er zal ook nog wel interessante DLC voor uitkomen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
Fireshade schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:55:
[...]

Je zou zeggen dat 1000 accounts beheren ter beinvloeding tegen de TOU agreements is, en snel gemeld zou zijn bij Metacritic?
Enige wat hij heeft is een screenshot van een account-creation bij Meta, met de tekst '1 van 1000'.

Mij boeit heel die gast niet, wel vind ik grappig hoe hij opeens 'aandacht' krijgt, hij trollt al sinds ergens vorig jaar en krijgt amper een like of reply, maar zo'n bericht vliegt opeens het internet over, dat je denkt 'hoe dan?'.

Ik heb dan eerder de twijfel over de mensen die dit aandacht geven, dan zo'n mannetje die zich zo op internet neerzet.

Als er uiteindelijk 200.000 mensen een review zouden schrijven daar, valt heel die 1000 niet eens meer op, principe erachter dat metacritics als 'waarheid' vaak gezien wordt terwijl het aantal reviews amper een marginaal deel is van de complete playerbase. En reviews worden veelal geschreven in de scope van 'erg goed' en 'erg slecht', als jij de game gewoon prima vind, dan ga je weinig moeite doen om daar een review voor te schrijven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Sipio schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:45:
Everspace 2 even geprobeerd maar die loopt op het moment echt ruk op de XSX.

Heb elke keer korte freezes en ik keek ff op reddit en ben iig niet de enige met dit probleem.

Heel erg vind ik het niet wat vond het nou nog niet echt bijzonder wat ik gespeeld heb maar toch, ik wacht iig nog op een Patch om wellicht nog wat verder te spelen.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net geïnstalleerd en idd opgelost, toch netjes d:)b

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:44:
Ik heb me echt allang neergelegd bij het feit dat de game 30fps is. Eigenlijk een dik jaar geleden al toen
Ja joh hier ook hoor. 30 FPS ging jaren prima dus dat moet nu ook nog wel lukken. Liever 30 vast dan schommelen van 30 naar 50 en terug, andere consoles hebben hem op 0 fps en dat is pas onspeelbaar :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Fireshade schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:55:
[...]

Dat zou je zeker denken. Hoe vaak moet je je IP wel niet verbergen met elk nieuw account die je maakt? Het lijkt me een bizar karwei, maar vooral immens sneu. Als ie dit echt gaat doen.

Nieuwe Walking Dead game, November dit jaar. Vraag me af of dat veel soeps zal zijn.

https://twitter.com/billb.../1692091824528126054?s=20
XboxEra

Verstandig.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik heb me prima vermaakt met deel 1 maar denk dat deze game volledig in het niets valt tegen al het geweld in de komende maanden.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

7 dagen na Spiderman 2.... wat is hier de bedoeling van? iedereen die ze allemaal wil kopen koopt ze toch wel.

Ik werk gewoon netjes het hele lijstje 1 voor 1 af.

Eating real good vanaf 6 september tot december :9

[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 17-08-2023 17:20 ]

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:28
Ht87 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:14:
Iemand ervaring met de tv-app van gamepass op tv’s? Gisteren geprobeerd met nieuwe tv (Samsung) op de slaapkamer, maar het is bijna niet speelbaar. Lijkt me softwarematig probleem op de tv want werkt prima op andere devices. Is er iets te tweaken?
Je bent teveel verwend met Stadia. 😋

• Timothy3000
Donstil schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:52:
[...]

Ja joh hier ook hoor. 30 FPS ging jaren prima dus dat moet nu ook nog wel lukken. Liever 30 vast dan schommelen van 30 naar 50 en terug, andere consoles hebben hem op 0 fps en dat is pas onspeelbaar :+
Bij sommige games boeit het me niet zo maar bij een RPG first persoon shooter lijkt het me wel enorm storend. Genoeg reden om op een onvermijdelijke definitive edition remaster op de XSX2 te wachten.

• Timothy3000
Sowieso van wat ik heb gezien zijn de mogelijkheden eindeloos, vraag mij af wie daar nou echt op zit te wachten.
Mensen die van grote RPGs houden. De doelgroep van deze game.

• Ht87
KlaasjeNL schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:36:
[...]

Je bent teveel verwend met Stadia. 😋
Ja die gedachte zat continue in m’n hoofd, bizar dit verschil haha!
Maar eerlijk gezegd; op m’n telefoon en iPad werkt t wel vrij aardig, nog niet stadia kwaliteit, maar heb goede hoop voor de toekomst. Snap alleen niet dat t op the frame van Samsung niet wil werken. Zoveel moeite gedaan voor een model nagenoeg zonder backlight bleeding, dus vind t wel de moeite waard om gamepass erop werkend te krijgen!

• L23
Ht87 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:30:
[...]

Ja die gedachte zat continue in m’n hoofd, bizar dit verschil haha!
Maar eerlijk gezegd; op m’n telefoon en iPad werkt t wel vrij aardig, nog niet stadia kwaliteit, maar heb goede hoop voor de toekomst. Snap alleen niet dat t op the frame van Samsung niet wil werken. Zoveel moeite gedaan voor een model nagenoeg zonder backlight bleeding, dus vind t wel de moeite waard om gamepass erop werkend te krijgen!
Geen ervaring met Stadia. Maar games streamen met Game Pass werkt hier prima op al mijn apparaten. Ligt het niet aan het bereik van de wifi in de slaapkamer?

• Ht87
L23 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:48:
[...]

Geen ervaring met Stadia. Maar games streamen met Game Pass werkt hier prima op al mijn apparaten. Ligt het niet aan het bereik van de wifi in de slaapkamer?
Mijn laptop er net onder gezet en die doet t wel goed, vermoed toch iets bij de tv. Destijds met stadia is m’n hele huis vrij goed gamestreaming-proof geworden. Las net ook in een Reddit dat nieuwe tv’s druk bezig zijn met updaten etc, misschien over paar dagen nog eens testen.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 14:41
Een vriend van mij heeft een ps5, hoe kan ik met hem praten (headset) en samen een spel spelen?

We willen warzone, cod modern warfare 2 en fifa spelen met elkaar.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
D-Ed schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:00:
[...]

Ik hecht sowieso weinig waarde meer aan reviews.. Zie ook Cyberpunk die bij de eerste reviews ook de hemel in werd geprezen.. Ik lees hier een beetje mee en kijk naar users die naar mijn idee een gebalanceerde/onderbouwde mening hebben over verschillende games.
Yowww! Je bent trouwens niet de enige die voor het eerst een Bethesda RPG gaat spelen, boks ouwe!

Ben ook hyped (mede door de hype van anderen), hoop dat het RPG genre me eens echt kan boeien, denk (weet het niet meer zeker) dat FF7 op de PSX mijn laatste is geweest..

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
C00P schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:58:
Een vriend van mij heeft een ps5, hoe kan ik met hem praten (headset) en samen een spel spelen?

Gebruik de party opties in cod (en dus ook warzone).. Zo doe ik het ook. Voeg zijn Activision account bijvoorbeeld toe en selecteer zijn naam en select invite to party!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
C00P schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:58:

In aanvulling van hierboven:

Als het goed is heeft zowel PS5 en Xbox Series nu Discord call ondersteuning. Dus dat zou ook moeten werken. :)

• polopolo150
Trouwens.

Is er een bepaalde manier om een game te pre-orderen en dat het geld gelijk van mijn rekening word afgeschreven? Hiervoor deed ik het met mijn creditcard maar vind het vervelend dat het pas paar dagen voordat de game word gelanceerd het word afgeschreven. Liever betaal ik gelijk.

Volgens mij heeft Xbox geen iDeal ondersteuning. Wat rest me dan nog? Betaalkaarten kopen? Een andere betaalmethode dan creditcard? Of zijn andere betaalmethodes ook dat het paar dagen voor een game launch word afgeschreven?

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:49
JDL15 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:26:
[...]

Yowww! Je bent trouwens niet de enige die voor het eerst een Bethesda RPG gaat spelen, boks ouwe!

Ben ook hyped (mede door de hype van anderen), hoop dat het RPG genre me eens echt kan boeien, denk (weet het niet meer zeker) dat FF7 op de PSX mijn laatste is geweest..
Heb ooit paar uurtjes Fallout 3 gespeeld, maar nooit echt verder gekomen. Dus dit wordt ook mijn eerste echt push in een bethesda game. Ik ga waarschijnlijk heel rustig relaxed spelen en zoveel mogelijk info van anderen vermijden. Moet alleen voorkomen dat ik niet te veel side quests doe en beetje zicht hou op de main quest. Dan kom ik er doorheen.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 14:41
polopolo150 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:30:
[...]

In aanvulling van hierboven:

Als het goed is heeft zowel PS5 en Xbox Series nu Discord call ondersteuning. Dus dat zou ook moeten werken. :)
Waar vind je dat? Want de app discord is nergens te vinden in de app store.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• polopolo150
C00P schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:51:
[...]

Waar vind je dat? Want de app discord is nergens te vinden in de app store.
Op de Xbox is het vervelend maar wel mogelijk.

Zowel de Xbox als de Discord app moeten op je mobiel staan. Accounts van elkaar linken in Discord en dan binnen de Discord app van je mobiel kan je je Discord call doorsturen naar je Xbox.

Hoe het bij PS5 gaat weet ik niet. Misschien vergelijkbaar.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 01:04
polopolo150 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:01:
[...]

Op de Xbox is het vervelend maar wel mogelijk.

Zowel de Xbox als de Discord app moeten op je mobiel staan. Accounts van elkaar linken in Discord en dan binnen de Discord app van je mobiel kan je je Discord call doorsturen naar je Xbox.

Hoe het bij PS5 gaat weet ik niet. Misschien vergelijkbaar.
Dat doorsturen hoeft allang niet meer. Kan gewoon direct discord chat's joinen via de xbox.

Op de PS5 overigens nog wel.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 11:42
Zorroberner schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:45:
[...]

Heb ooit paar uurtjes Fallout 3 gespeeld, maar nooit echt verder gekomen. Dus dit wordt ook mijn eerste echt push in een bethesda game. Ik ga waarschijnlijk heel rustig relaxed spelen en zoveel mogelijk info van anderen vermijden. Moet alleen voorkomen dat ik niet te veel side quests doe en beetje zicht hou op de main quest. Dan kom ik er doorheen.
Of je laat je wel meeslepen met de site quests. Dat maakt de game nou net wat specialer. Geniet ervan. Vorig jaar nog deel3 gespeeld en dat was goed te doen

PSN ID Binloading_nl

• Ht87
Zorroberner schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:45:
[...]

Mijn ervaring bij deze games (fallout/elder scrolls) is dat je die side quests (zeker de grotere) zeker moet doen om dieper in t verhaal te komen en echt pareltjes van quests te vinden. Je kunt in the elder scrolls games prima de main quest doen zonder the dark brotherhood te spelen, maar daar heb ik de meeste lol mee gehad ;)
Hoop dat starfield goed gevuld is met interessante side quests en niet alleen gericht is op grondstoffen delven etc. Benieuwd straks naar de eerste reviews!
D-Ed schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 18:34:
[...]

No sir! Ik ga er helemaal blanco in :9B

Edit: Morgen potje Halo? :9
Sorry ik ben het helemaal vergeten om je vraag over Halo te beantwoorden!
Wanneer heb je weer tijd, dan join ik om het goed te maken d:)b

Pagina: 1 ... 147 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord