Het viel mij op dat de PS5 kortgeleden plotseling een aardig stuk goedkoper is geworden (nu €464), denken jullie dat de xbox binnenkort gaat volgen?
Het viel mij ook al op, allemaal precies na de laatste Microsoft Xbox showcasegrilkip schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:27:
Het viel mij op dat de PS5 kortgeleden plotseling een aardig stuk goedkoper is geworden (nu €464), denken jullie dat de xbox binnenkort gaat volgen?
Ik verwacht dus niet dat de Xbox ook gaat volgen. Maar goed dat hangt natuurlijk af van de retailers, dus geen idee.
hoi
https://www.theverge.com/...-game-pass-price-increasegrilkip schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:27:
Ze gaan juist vanaf 1 augustus de prijs omhoog zetten matchende aan de ps5 prijs van 550 euro.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bijzondere toestand. Misschien wel het juist moment om toe te slaan voor een PS, hoe off topic dit ook moge zijnv8power67 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:29:
[...]
https://www.theverge.com/...-game-pass-price-increase
Ze gaan juist vanaf 1 augustus de prijs omhoog zetten matchende aan de ps5 prijs van 550 euro.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb F.I.S.T op 100% in game maar helaas 2 bugged achievements voor mij. Hopelijke fixen ze die nog. Een achievement is voor een story achievement vrij vroeg in de game, dat was niet echt een probleem. De andere is voor het maximaal upgraden van een van de items ver in de game, dus dat ga ik niet nog proberen te halen. Begrijp het niet dat dit soort simpele dingen anno 2023 nog steeds niet 100% werken.uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:58:
[...]
Hmm mijn lijst met geïnstalleerde games wordt flink groter. Deze week proberen F.I.S.T te completen en de no death run van Bramble af te ronden. Dan is er weer ruimte voor nieuwe games
Celeste is echt een aanrader. Verder heb ik eigenlijk wel interesse in Maquette, Toem, Venba en the wandering village… keuzes
Wel een prima spel voor metroidvania liefhebbers.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Er is zeker geen manier om ziggo go te gebruiken op de xbox? Google is in ieder geval niet veelbelovend.
Nee gaat niet werken, er is geen Ziggo Go app voor de Xbox en de Xbox Browser wordt niet ondersteund door Ziggo.grilkip schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 06:38:
Er is zeker geen manier om ziggo go te gebruiken op de xbox? Google is in ieder geval niet veelbelovend.
hoi
Ook geen KPN/Delta/NLZiet/Videoland of F1TV. Wel de grote streamingdiensten (Netflix, Prime, Disney, HBO) en Kodi.
Ik heb de Ladda’s besteldVinnocchio schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:38:
[...]
Ikea ladda met Ikea lader. Geen moment langer over nadenken.
De Ikea ladda’s zijn namelijk Panasonic Eneloops maar dan veel goedkoper. Genoeg over te vinden op het net. Maar als voorbeeld https://www.slrlounge.com...-ladda-are-they-the-same/deze site
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Gamesir G7 Controller (Hall Effect Sticks)
https://www.windowscentra...r-with-hall-effect-sticks
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 19-07-2023 10:46 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nu nog een elite variant en ik ben omjustifire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:45:
Mooi, nu nog draadloos. Zit net te ver van mijn TV af om bedraad te gaan. Daarnaast niet handig met rondlopende hondjes.justifire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:45:
XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Wij hebben gewoon batterijen van de Hema die al meer dan 10 jaar oud zijn en het nog steeds prima doen, mijn vriendin kwam ooit een keer thuis met oplaadbare batterijen van de Lidl en die doen het ook echt ontzettend goed. Helaas heeft de oplader die we bij de Hema hadden gekocht het wel begeven dus heb ik bij Bol.com deze oplader gekocht en werkt zonder problemen.Hulleman schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:22:
Ik weet dat mensen hier oplaadbare batterijen gebruiken voor de controllers. Ik zoek goede batterijen voor speelgoed van de kleine hier. Geen idee waar op te letten. Aanraders? Oja, een goede lader is dan ook wel zo handig
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ffs man, ik besef me nu pas dat mijn 3
weken vakantie net voorbij is als Starfield uitkomt
Was er nou ook iets van early acces?
Het is dat ik altijd samen de vakantie neem met mijn vriendin anders had ik het verzet
weken vakantie net voorbij is als Starfield uitkomt
Het is dat ik altijd samen de vakantie neem met mijn vriendin anders had ik het verzet
1 september kun je via early acces beginnen. Ik heb die week lekker vrij genomen.Sipio schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:49:
ffs man, ik besef me nu pas dat mijn 3
weken vakantie net voorbij is als Starfield uitkomt![]()
Ah mooi dan, dan ga ik dat nog wel doen denk ik.uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:09:
[...]
1 september kun je via early acces beginnen. Ik heb die week lekker vrij genomen.
En ik denk dat ik het weekend erna er maar een langer weekend van maak als dat mogelijk is.
Gisteren wat van die deep dive gezien en de hype begint weer terug te komen.
En dat is zeker niet voor Gamepass leden?uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:09:
[...]
1 september kun je via early acces beginnen. Ik heb die week lekker vrij genomen.
PS/XBL: Nogne
Nee, niet standaard. Ik heb de deluxe versie (upgrade) gekocht vanwege de dlc enzo die daar ook in zit. Bijkomstigheid is de early acces.
——-
Vandaag uitgekomen (en in gp).
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2023 12:23 ]
Mag ik vragen wat de DLC verder nog inhoudt, behalve die extra missie?uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:21:
[...]
Nee, niet standaard. Ik heb de deluxe versie (upgrade) gekocht vanwege de dlc enzo die daar ook in zit. Bijkomstigheid is de early acces.
——-
[YouTube: MAQUETTE | Coming to Xbox July 19]
En draadloos aub.uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:56:
[...]
Nu nog een elite variant en ik ben om
Google is je vriendDutchOwnage schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:55:
[...]
Mag ik vragen wat de DLC verder nog inhoudt, behalve die extra missie?
“Upgrade from Standard Edition and receive the following bonus items:
- Shattered Space Story Expansion (upon release)
- Up to 5-days early access**
- Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet and Boost Pack
- Access to Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack”
Hmm ok. Persoonlijk vindt ik het een beetje karig om daar 30 euro voor neer te leggen. Hou 't denk ik bij de Standaard en koop dan liever de controller (zit nog met die bij de Series X kwam, is nu wel enigzins aan vervanging toe) Early access boeit me verder niet zo heel veel.uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:24:
[...]
Google is je vriend![]()
“Upgrade from Standard Edition and receive the following bonus items:
- Shattered Space Story Expansion (upon release)
- Up to 5-days early access**
- Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet and Boost Pack
- Access to Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack”
Thx though.
Gezien de vorige games van Bethesda verwacht ik dat je met de standaard editie van Starfield wel even zoet bent.
En tegen de tijd dat de dlc uitkomt koop je de ultimate edition in de aanbieding voor minder dan de losse dlcL23 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:37:
Gezien de vorige games van Bethesda verwacht ik dat je met de standaard editie van Starfield wel even zoet bent.
Viaplay ook als je tijdelijk je Xbox op Zweden instelt en dan naar de store gaat.sewer schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 08:52:
Ook geen KPN/Delta/NLZiet/Videoland of F1TV. Wel de grote streamingdiensten (Netflix, Prime, Disney, HBO) en Kodi.
Wat bedoel je? De achievements? Die kun je toch gewoon via xbox guide button zien?PdeBie schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:16:
Hoe kan je van een game zien welke challenges je nog moet?
——
Zojuist TOEM uitgespeeld. Grappig spelletje wat deze week is uitgekomen. Dit weekend Maquette maar eens proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2023 23:27 ]
Nee hij bedoelt hoe je van een game kan zien welke challenges je nog moet.uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:18:
[...]
Wat bedoel je? De achievements? Die kun je toch gewoon via xbox guide button zien?
Start->menu->settings->gameplay->advanced->administrator->core->submenu->advanced gameplay->secure login->confirm administration rights->reconfirm->adminstator menu->secure advanced gameplay->listing->challenges->administrator login passcode->input->confirm input->open/obtained/???->confirm selection->sure? y/n? ->personal/global->difficulty #1/#2/#3/#4 (choose 1 easy, 2 normal, 3 hardcore, 4 veteran)->incorrect input received, press [start] to return to start.
Gaat er iets mis? Of moet dit grappig zijn?justifire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:32:
[...]
Nee hij bedoelt hoe je van een game kan zien welke challenges je nog moet.
Start->menu->settings->gameplay->advanced->administrator->core->submenu->advanced gameplay->secure login->confirm administration rights->reconfirm->adminstator menu->secure advanced gameplay->listing->challenges->administrator login passcode->input->confirm input->open/obtained/???->confirm selection->sure? y/n? ->personal/global->difficulty #1/#2/#3/#4 (choose 1 easy, 2 normal, 3 hardcore, 4 veteran)->incorrect input received, press [start] to return to start.
Zolang je 1,2,3 of 4 intypt gaat er niets mis, anders terug naar Start.
Huh? Waar dan? Ben echt kippig blijkbaaruchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:18:
[...]
Wat bedoel je? De achievements? Die kun je toch gewoon via xbox guide button zien?
Wil zien welke challenges ik nog moet doen om de game op 100% te zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 20-07-2023 08:04 ]
Is het een beetje een leuke dlc?uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:21:
[...]
——-
[YouTube: MAQUETTE | Coming to Xbox July 19]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Druk op de grote X knop op je controller. Met right shoulder button kun je naar rechts navigeren en kom je als het goed is een tabblad met achievements tegen.PdeBie schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:04:
[...]
Huh? Waar dan? Ben echt kippig blijkbaar
Wil zien welke challenges ik nog moet doen om de game op 100% te zetten.
Echter wat nog makkelijker is, is een account maken op www.trueachievements.com. Erg makkelijke en handige site.
Nee maar omdat je zei dat je de Deluxe Editie had gekocht vanwege de dlc, kon zijn dat er iets inzat wat je graag wou hebbenuchiha tijntje schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:09:
[...]
Geen idee. De base game is nog niet eens uit
@uchiha tijntje thanks. Gevonden.
Quantum Break eindelijk uitgespeeld. Leuke game, maar de moeilijkheidsgraad schommelt nogal. Game is ook aardig buggy. Chronon Source die je niet kan pakken en meerdere achievements die niet unlocken. Game uitgespeeld op normal, Time Bandit en Time Cop achievement unlocken niet.
Bizar dat zo'n game (nog steeds) buggy is. Daar hebben ze de support dus duidelijk op een vroeg moment losgelaten.L23 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:32:
Quantum Break eindelijk uitgespeeld. Leuke game, maar de moeilijkheidsgraad schommelt nogal. Game is ook aardig buggy. Chronon Source die je niet kan pakken en meerdere achievements die niet unlocken. Game uitgespeeld op normal, Time Bandit en Time Cop achievement unlocken niet.
Jammer ook, want deze game zou het volgens mij heel goed doen met een 60 fps update voor de Series X.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Oke dat is wel balen.L23 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:32:
Zelf erg genoten van Quantum Break en gelukkig geen bugs tegengekomen op weg naar de 1000GS
1000GS was ik niet van plan. Geen zin in hard mode. Maar de andere achievements die ik gewoon verdiend heb was wel leuk geweestjustifire schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:22:
[...]
Oke dat is wel balen.
Zelf erg genoten van Quantum Break en gelukkig geen bugs tegengekomen op weg naar de 1000GS
Hard mode was goed te doen. Laatste battle was wel even opletten, maar overall niet te moeilijk.L23 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:24:
[...]
1000GS was ik niet van plan. Geen zin in hard mode. Maar de andere achievements die ik gewoon verdiend heb was wel leuk geweest
Ja klopt, dat lees ik ook. Op normal ook niet moeilijk, maar niet altijd duidelijk wat de bedoeling is. Maar tijd voor volgende game.justifire schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:34:
[...]
Hard mode was goed te doen. Laatste battle was wel even opletten, maar overall niet te moeilijk.
Dat spel was zeker een aangename verrassing!L23 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:32:
Mijn God wat is Arcade Paradise leuk. Laat mijn vrouw het niet zien, want dan mag ik de was hier voortaan altijd doen.
Volgens mij moet ik even gaan kijken wat Arcade Paradise is, want het zegt mij echt helemaal niks..PdeBie schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:57:
Mijn God wat is Arcade Paradise leuk. Laat mijn vrouw het niet zien, want dan mag ik de was hier voortaan altijd doen.
Iets te veel iD naar mijn smaak
Daar is op zich niets mis mee.
Vaak zijn dat juiste de verfrissende games.
Ik vind het zelf persoonlijk echter wel belangrijk dat het niet onder ms-dos gemaakt is.
Games als Deaths Door, Tunic of het recente Afterimage zijn echte pareltjes
Nog meer nutteloze opmerkingen
En wat is mis met Indie games? Daar zitten vaak hele goede games tussen. Ik zelf review bijvoorbeeld voor Retroware, en dat zijn eigenlijk allemaal indie games, maar stuk voor stuk erg leuk.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb figment (1) op stadia gehad, en dat vond ik echt wel een leuk spel. Ben blij verrast dat er een deel 2 is, en dan ook nog op gamepass
Tot op zekere hoogte wel maar er zijn zat AA games die al een tijd uit zijn en die wel een plekje mogen krijgen in de gamepass lijst. Het enige wat ik voorbij zie komen zijn grotendeels Indie games. Daar heb ik geen duur abbonement voor genomen.Linksquest schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:40:
[...]
En wat is mis met Indie games? Daar zitten vaak hele goede games tussen. Ik zelf review bijvoorbeeld voor Retroware, en dat zijn eigenlijk allemaal indie games, maar stuk voor stuk erg leuk.
Als je het abbo te duur vindt voor wat je krijgt moet je hem opzeggen. Zo simpel kan het zijnrutgergron schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:04:
[...]
Tot op zekere hoogte wel maar er zijn zat AA games die al een tijd uit zijn en die wel een plekje mogen krijgen in de gamepass lijst. Het enige wat ik voorbij zie komen zijn grotendeels Indie games. Daar heb ik geen duur abbonement voor genomen.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2023 17:09 ]
Ik kom niet bij gespeeld, maar haal de prijs er wel uit, bepaalde games speel ik op Game Pass en als ik ze echt tof vind dat koop ik ze achteraf nog fysiek. Maar ben ook eerlijk dat ik bepaalde games maar 1x speel, en dan vind ik Game Pass ook een tof idee. Maar ik vind het meer dan genoeg waarde hebben, veel EA titels die er al op staan, maar ook Xbox titels die eraan komen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zo’n dooddoener.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:07:
[...]
Als je het abbo te duur vindt voor wat je krijgt moet je hem opzeggen. Zo simpel kan het zijn
Je mag best kritiek of een andere vorm van feedback leveren op iets waar je al voor betaalt.
Klopt, heb je gelijk in.Orangelights23 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:06:
[...]
Zo’n dooddoener.
Je mag best kritiek of een andere vorm van feedback leveren op iets waar je al voor betaalt.
Elke keer dezelfde kritiek leveren bij een service waar je voor betaalt maar ook op kunt zeggen is ook een dooddoener?
———
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2023 18:35 ]
Zou best kunnen. Maar wie heeft die game nou nog niet gespeeld?
Game Pass is ook handig om een game uit te testen en het vervolgens fysiek voor de Nintendo Switch te kopen. Maar voor mij kan het qua prijs makkelijk uit wat ik voor 3 jaar Game Pass Ultimate betaald heb. En er zijn ook games waar ik het niet logisch vind om ze te kopen, maar wel leuk om te spelen. Zoals de Forza Horizon games, die speel ik ook maar 1 keer en dan op naar de opvolger.Linksquest schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:37:
Ik kom niet bij gespeeld, maar haal de prijs er wel uit, bepaalde games speel ik op Game Pass en als ik ze echt tof vind dat koop ik ze achteraf nog fysiek. Maar ben ook eerlijk dat ik bepaalde games maar 1x speel, en dan vind ik Game Pass ook een tof idee. Maar ik vind het meer dan genoeg waarde hebben, veel EA titels die er al op staan, maar ook Xbox titels die eraan komen.
Weet nog niet of ik na 2024 weer ga verlengen. Mijn voorkeur gaat toch naar iets fysiek in bezit hebben en iets per aankoop uitspelen. Maar voor mij is het (overweldigende) aanbod prima.
Leuk spel dan?Vinnocchio schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:50:
[...]
Ik heb het nog niet gespeeld.Vinnocchio schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:50:
[...]
Zou mooi aansluiten bij de geruchten omtrent de overname van FromSoftware.
FromSoftware is voor grofweg 14% eigendom van PlayStationjustifire schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:41:
[...]
Zou mooi aansluiten bij de geruchten omtrent de overname van FromSoftware.
Ruilen tegen tien jaar CoD ?Caayn schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:46:
[...]
FromSoftware is voor grofweg 14% eigendom van PlayStation
Niet gespeeld? Hier zo iemandVinnocchio schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:50:
[...]
Ik snap ergens de kritiek op de (Indi) titels op GP wel. Het zou leuk zijn als er (iets) meer (oud) AAA titels in GP zouden komen.
Ik niet, en ook geen zin in. Ik heb maar weinig tijd om te gamen en heb dan geen zin om een boss battle te moeten doen voor drie weken lang, omdat ik maar een uurtje per dag hebVinnocchio schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:50:
[...]
Ik. Maar dat komt omdat ik niet van het genre hou.Vinnocchio schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:50:
[...]
Ook nog niet gespeeld... Game was me nog te duur tot nu toe. Ik koop niet snel games tegen de volle prijs en zelfs 30 euro vind ik eigenlijk best veel. Niet dat games het niet waard zouden zijn maar er is zo ontzettend veel te spelen en het maakt mij niet zoveel uit om iets een paar jaar later te spelen dus meestal voelt het als verkwisting om een dure game te kopen terwijl ik altijd nog zo 100+ games in mijn backlog heb zitten.Vinnocchio schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:50:
[...]
En ook al vond ik dark souls en bloodborne erg leuk, sekiro was voor mij een miskoop op 30 euro. Heb er 10 uur inzitten voor ik toe gaf dat het gewoon echt niet mijn game was. Dus ondanks dat ik verwacht dat elden ring me weer beter zal liggen was ik ook daarom wat minder happig op hem kopen voor hij veel goedkoper zou worden.
Met andere woorden, ik zou het wel erg cool vinden mocht hij naar gamepass komen
Gamertag: FinrazielNL
En ik, maar ik kijk er wel naar uit. Ik speel het souls-genre wel voor de exploratie en omgevingen, en niet voor de baas gevechten (beetje haat-liefde verhouding daar). Ik speel daarbij 'vals' door altijd wel 1 of 2 kompanen te gebruiken voor de moeilijke gevechten. Dat helpt ontzettend veel.
Dankzij weken van justfire reclame krijg ik nu toch ook wel zin in Remnant 1/2. In de IGN review wordt er wel verwezen naar de ' spongy' bazen en het rng karakter van het eerste spel, wat eigenlijk de reden is dat ik het links liet liggen.
Dankzij weken van justfire reclame krijg ik nu toch ook wel zin in Remnant 1/2. In de IGN review wordt er wel verwezen naar de ' spongy' bazen en het rng karakter van het eerste spel, wat eigenlijk de reden is dat ik het links liet liggen.
Nu we het toch over FromSoftware hebben. Nieuwe story trailer of althans wat er voor door moet gaan
Vind het erg onduidelijk wat we van deze game mogen verwachten en de release is over een goede maand al.
Geschreven versie van de video-review https://www.ign.com/articles/remnant-2-reviewilm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:36:
En ik, maar ik kijk er wel naar uit. Ik speel het souls-genre wel voor de exploratie en omgevingen, en niet voor de baas gevechten (beetje haat-liefde verhouding daar). Ik speel daarbij 'vals' door altijd wel 1 of 2 kompanen te gebruiken voor de moeilijke gevechten. Dat helpt ontzettend veel.
Kom maar door!
Toch best veel mensen die Elden Ring nog niet gespeeld hebben. Hoop dat ie in GP komt, kunnen jullie het iig uitproberen
Ik denk eigenlijk dat ie niet komt. Zou me heel hard verbazen.Vinnocchio schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:13:
Toch best veel mensen die Elden Ring nog niet gespeeld hebben. Hoop dat ie in GP komt, kunnen jullie het iig uitproberen
Zulke AAAs komen niet zo snel, en FromSoftware is niet de dev die gauw meedoet aan gamepass lijkt me.
Wordt het niet gewoon een fast paced mech shooter zoals de voorgaande delen? De gameplay die ik gezien heb leek niet veel af te wijken van de rest van de serie.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:01:
Nu we het toch over FromSoftware hebben. Nieuwe story trailer of althans wat er voor door moet gaanVind het erg onduidelijk wat we van deze game mogen verwachten en de release is over een goede maand al.
[Embed: ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON — Storyline Trailer]
Deel 5 is 11 jaar geleden. De basis zal best hetzelfde zijn, maar ben toch benieuwd of er wat meer substantiële gameplay veranderingen in zijn gekomen. Begrijp gewoon niet zo dat ze er niet wat meer aandacht aan besteden. FS is nu een grote naam, die gebruiken ze niet om deze game te promoten. Vermoed dan ook een beetje dat deze game compleet wegvalt in de andere grotere titels deze zomer. Zeker omdat er gewoon amper aandacht voor is.Raem schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:26:
[...]
Wordt het niet gewoon een fast paced mech shooter zoals de voorgaande delen? De gameplay die ik gezien heb leek niet veel af te wijken van de rest van de serie.
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2023 23:38 ]
Heb na maanden mijn Series X gisteravond weer eens opgestart en toen viel mij op dat het dashboard een update had gekregen. Allejezus wat een gedrocht is dat geworden zeg.
When will they (Microsoft) learn? Een overzichtelijk en rustig UI ontwerpen (of, in ieder geval, de opties inbouwen die dit mogelijk maken) is blijkbaar héél lastig.
Heel vervelend inderdaad. Het lukt ze maar niet om een interface te ontwerpen die wij als gamers willen. Geef mij maar een Wii/Apple TV achtige interface. Gewoon een grid aan icoontjes.Yonix schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:49:
Heb na maanden mijn Series X gisteravond weer eens opgestart en toen viel mij op dat het dashboard een update had gekregen. Allejezus wat een gedrocht is dat geworden zeg.When will they (Microsoft) learn? Een overzichtelijk en rustig UI ontwerpen (of, in ieder geval, de opties inbouwen die dit mogelijk maken) is blijkbaar héél lastig.
:strip_exif()/f/image/VSNTv6UtsIfUqT9KouBzkf32.jpg?f=fotoalbum_large)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ja dááááág, dan zie ik mijn dynamische achtergrond niet meer!!Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:06:
[...]
Heel vervelend inderdaad. Het lukt ze maar niet om een interface te ontwerpen die wij als gamers willen. Geef mij maar een Wii/Apple TV achtige interface. Gewoon een grid aan icoontjes.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Er is qua dashboard toch helemaal niks veranderd de laatste tijd? Of gaat het om een Insider update? Lees wel dat er een nieuwe dashboard gaat komen en die ziet er wat mij betreft goed uit.Yonix schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:49:
Heb na maanden mijn Series X gisteravond weer eens opgestart en toen viel mij op dat het dashboard een update had gekregen. Allejezus wat een gedrocht is dat geworden zeg.When will they (Microsoft) learn? Een overzichtelijk en rustig UI ontwerpen (of, in ieder geval, de opties inbouwen die dit mogelijk maken) is blijkbaar héél lastig.
Maar die maak je toch eventueel zelf met de "Groups/Pins"? Vanaf het Home-scherm met één keer "RT" naar beneden en je kunt indelen zoals je het zelf wilt. (Dat kon op de Wii dacht ik niet, dat ging op volgorde van installeren?)Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:06:
[...]
Heel vervelend inderdaad. Het lukt ze maar niet om een interface te ontwerpen die wij als gamers willen. Geef mij maar een Wii/Apple TV achtige interface. Gewoon een grid aan icoontjes.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo heb ik groups gemaakt voor de games die ik het meest speel, apps, Game Pass games die ik nog wil spelen en leaving soon.
En anders kun je via "My games & apps" heel makkelijk door je Games, Apps, Groups en volledige bibliotheek bladeren.
Persoonlijk vind ik de Xbox interface helemaal zo slecht nog niet voor bediening met een controller.
Het enige waar ik me soms wat aan erger is dat op het Home-scherm in de rij met laatst gebruikte apps de Game-pictogrammen verdwijnen door bijvoorbeeld de Store-, Settings- of Captures-app. Ik vind dat apps die je op een andere manier snel kunt benaderen, bijvoorbeeld via de Guide daar nooit zouden moeten verschijnen. Eigenlijk wil ik een instelling dat in die rij alleen laatst gespeelde Games worden getoond, met eventueel daarboven een rij met gebruikte media-apps als kleinere pictogrammen.
Ze krijgen splitscreen niet goed werkend op de S.SunnieNL schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:05:
Ik heb meer en meer nieuws over baldurs gate 3 op mijn tijdlijn. Ik hoop toch wel dat ze na de pc en ps5 release snel komen met een datum voor de xbox.. Zeg halverwege november ofzo, als ik door starfield heen ben. Want daar zit ik toch ook wel met smart op te wachten.
Eerder zeiden ze dat het te maken had met de xss maar ik vermoed toch dat ze Starfield niet in de weg willen hebben bij een xbox release.
En Microsoft wil dat alle games zowel op de x als de s uitkomen maar ook niet dat er features uitgesloopt worden op de S. Dus het wordt hopen dat het ze gaat lukken. Zo niet, komt er geen BG3 op de xbox
Het dashboard is al in maanden niet gewijzigd. Er komt een wijziging aan en dat is dat de tegels wat kleiner zullen worden zodat je meer van je wallpaper kunt zien. De wijzigingen die zijn doorgevoerd, zijn alleen maar achtergrond zaken die verborgen zitten in diverse menu's. Aan de zogenaamde Desktop, is niks veranderd.Yonix schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:49:
XBL: MRE Inc
Huh? Dat principe komt toch aardig overeen met het huidige Xbox-dashboard (en die van de laatste jaren)? Het zijn verschillende tiles waarbij er zelfs wat meer op je scherm staan na de laatste wijziging. Ga je naar alle games en apps zie je hetzelfde; een eindeloze lijst aan tiles op je scherm waarin je kan filteren.Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:06:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Soms heeft een interface ook even tijd nodig om eraan te wennen zodat je weet wat er waar op je scherm staat. Dan wordt het vanzelf overzichtelijker en prettiger in gebruik. Dat lukt niet als je eens in de paar maanden er een keer naar kijkt en direct na wijzigingen klaagt over een gebrek aan overzicht (no offense!).
Hoe verklaar je dan die gigantische lege ruimte boven de eerste rij tiles, de (ver)plaatsing van icons (library, store, GamePass e.d.) en de toevoeging van horizontale rijen op het thuisscherm?MRE-Inc schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:48:
[...]
Het dashboard is al in maanden niet gewijzigd. Er komt een wijziging aan en dat is dat de tegels wat kleiner zullen worden zodat je meer van je wallpaper kunt zien. De wijzigingen die zijn doorgevoerd, zijn alleen maar achtergrond zaken die verborgen zitten in diverse menu's. Aan de zogenaamde Desktop, is niks veranderd.
Voor de zekerheid plaatje even weggehaald: je emailadres is voor iedereen zichtbaar. Mocht je je daar bewust van zijn staat het je vrij het plaatje weer terug te zetten
Dit was het eerst:
:strip_exif()/f/image/TkMoOCaYbcLNiBFnGcKf2Hih.jpg?f=fotoalbum_medium)
Geef mij dan maar de UI van de PlayStation 5. Veel duidelijker en minder troep die door je strot wordt geduwd.
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 21-07-2023 12:57 ]
@Yonix Dan heb jij idd dat nieuwe dashboard met die kleinere icoontjes. Gezien je achtergrond is dat idd niet echt mooi. Ik heb zelf een of andere porsche van Forza Horizon als achtergrond. Dan komt het wellicht beter uit.
Overigens vind ik de UI van de PS5 ook rommelig. Je krijgt al die kaarten te zien op je dashboard bij het selecteren van een game. Dat vind ik nou ook niet echt mooi. Maar het is idd een kwestie van smaak.
Over 1 smaak liggen we iig wel op 1 lijn, dat is de huiskamer en het interieur. Alsof ik naar mijn eigen woonkamer zit te kijken.
Massief houten meubels: Check
Vloerkleed onder de salontafel: Check
Massief houten tv meubel met soundbar: Check
Stoel naast te tv: check
Vergrijsd groene verf op de muur: Check
Minimalistische kast met onderin 2 bakken: Check.
Visgraat pvc vloer in dezelfde kleur: Check.
Overigens vind ik de UI van de PS5 ook rommelig. Je krijgt al die kaarten te zien op je dashboard bij het selecteren van een game. Dat vind ik nou ook niet echt mooi. Maar het is idd een kwestie van smaak.
Over 1 smaak liggen we iig wel op 1 lijn, dat is de huiskamer en het interieur. Alsof ik naar mijn eigen woonkamer zit te kijken.
Massief houten meubels: Check
Vloerkleed onder de salontafel: Check
Massief houten tv meubel met soundbar: Check
Stoel naast te tv: check
Vergrijsd groene verf op de muur: Check
Minimalistische kast met onderin 2 bakken: Check.
Visgraat pvc vloer in dezelfde kleur: Check.
XBL: MRE Inc
Bij de "oude" (de normale huidige) zijn de pictogrammen wel een stuk rustiger uitgelijnd.Yonix schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:00:
[...]
Hoe verklaar je dan die gigantische lege ruimte boven de eerste rij tiles, de (ver)plaatsing van icons (library, store, GamePass e.d.) en de toevoeging van horizontale rijen op het thuisscherm?
[Afbeelding]
Dit was het eerst:
[Afbeelding]
Geef mij dan maar de UI van de PlayStation 5. Veel duidelijker en minder troep die door je strot wordt geduwd.
De interface van de PlayStation 5 vind ik wel mooier, maar ik mis shortcuts om makkelijk door de interface te gaan (het lijkt wel voor muisgebruik gemaakt te zijn, al lijkt de nieuwe xbox interface dat ook een beetje te gaan doen) en de library is daar naar mijn mening vreselijk onoverzichtelijk. En bij Sony lijken ze om de zoveel jaar de logica van de interface te veranderen, wat betreft op-neer-links-rechts, wat een ramp is als je nog een oudere Sony tv, blu-ray speler of console in gebruik hebt.
Je e-mailadres is trouwens zichtbaar in één van je foto's. Dat kun je eventueel verbergen via de accountsettings op de Xbox, al blijft je echte naam wel te zien.
Knal deze er tegenaan en het is genieten!Yonix schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:00:
[...]
Hoe verklaar je dan die gigantische lege ruimte boven de eerste rij tiles, de (ver)plaatsing van icons (library, store, GamePass e.d.) en de toevoeging van horizontale rijen op het thuisscherm?
[Afbeelding]
Dit was het eerst:
[Afbeelding]
Als je je Xbox opstart heb je evengoed je mooie achtergrondjustifire schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:17:
[...]
Ja dááááág, dan zie ik mijn dynamische achtergrond niet meer!!
/f/image/OMQtkhVvR1Bd1bbdF4vExyQb.png?f=fotoalbum_large)
Geen game pass promoties, DLC reclames, games die ik niet heb etc. Je stelt zelf je homescreen samen zoals je ook op je telefoon doet. Als je naar beneden gaat heb je daar een eindeloos 6-grid aan game icoontjes.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Mmm.. ik wist niet eens dat er elke maand nieuwe dynamische achtergronden uit komenjustifire schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:50:
[...]
Knal deze er tegenaan en het is genieten!
[YouTube: New Free Diablo 4 Dynamic Background on Xbox!]
Deze maar eens bekijken. Ik gebruik nu een screenshot van een van de tussenstukken van tijdens het spelen. Een dynamische versie is wel leuker
Zo werkt het commercieel natuurlijk niet.. die reclames zullen er toch ergens moeten zitten, al moet ik toegeven dat het wel minder mag. 6 grid icoontjes is me ook te weinig, dat mag gerust wat meer. Daarnaast wordt dat eindeloos scrollen voor me. Dan heb ik op zijn minst de sortering op naam nodig met een jump naar een bepaalde letter.Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:40:
[...]
Als je je Xbox opstart heb je evengoed je mooie achtergrondSnelle mockup:
[Afbeelding]
Geen game pass promoties, DLC reclames, games die ik niet heb etc. Je stelt zelf je homescreen samen zoals je ook op je telefoon doet. Als je naar beneden gaat heb je daar een eindeloos 6-grid aan game icoontjes.
Gamepass promoties vind ik eigenlijk ook geen probleem omdat ik dan beetje kan zien wat er nieuw bij komt
Staat bij mij op instant on, quick resume, dus opstartscherm is niet aan de orde.Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:40:
[...]
Als je je Xbox opstart heb je evengoed je mooie achtergrondSnelle mockup:
[Afbeelding]
Wel een strakke mockup
Smaken verschillen. Ik vind zo'n grid echt geen gezichtMog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:06:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/MW2WVoePlHL2sTip1z1cSqBq.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FdWk56pOonl0PQPclZbTGgu3.jpg?f=fotoalbum_large)