Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
devilsnight schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 15:06:
Phil Spencer viert het goede ABK nieuws door Starfield te spelen, haha.

[Afbeelding]

Wij nog eventjes wachten, tijd vliegt.
Wat een onzin. 😂 Als hij Starfield speelt, dan zien wij dat niet hoor 😇
TheVMaster schreef op zondag 16 juli 2023 @ 00:10:
[...]

Wat een onzin. 😂 Als hij Starfield speelt, dan zien wij dat niet hoor 😇
Hoezo is dat onzin, precies? Je kan ook Larry Hryb als friend in je lijst hebben en zien wat ie speelt, dat zie je ook als je Phil zou toevoegen. Ik ga er nu even van uit dat Phil ook gewoon mensen toevoegt aan zijn lijst.

Daarnaast speelde Pete Hines van Bethesda het ook.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:51
devilsnight schreef op zondag 16 juli 2023 @ 00:58:
[...]

Hoezo is dat onzin, precies? Je kan ook Larry Hryb als friend in je lijst hebben en zien wat ie speelt, dat zie je ook als je Phil zou toevoegen. Ik ga er nu even van uit dat Phil ook gewoon mensen toevoegt aan zijn lijst.

Daarnaast speelde Pete Hines van Bethesda het ook.
Je moet hem niet als vriend hebben.Als je hem volgt dan zie je hem in je friend list en wat hij speelt.Ik doe het ook bij Larry hyrb ,Phil Spencer ,Colteastwood, En nog een stuk of 6 die ik volg via youtube.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGb2eDiykeEYcijpP3F4p44pfW8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ID8Ok6U8Or4pLHReLfEgv0BH.png?f=fotoalbum_large

Beetje aan het rondrijden in de Single Player van GTA5, vond deze foto wel erg goed gelukt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

nedius004 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:23:
[...]

Je moet hem niet als vriend hebben.Als je hem volgt dan zie je hem in je friend list en wat hij speelt.Ik doe het ook bij Larry hyrb ,Phil Spencer ,Colteastwood, En nog een stuk of 6 die ik volg via youtube.
Ah, ok. Maar je kunt dus sowieso zien wat zij spelen. Waarom hij dacht dat het onzin is.....I don't know. Zo raar en ongebruikelijk is het niet. :)

Wat ik wel apart vond is dat ik een tijdje geleden ineens namen in mijn friends list zag staan zoals Jez op Xbox, had ik zelf niet gedaan.
https://www.trueachieveme...30/new-xbox-games-july-17

En de nieuwe games van deze week. :)

Maquette en the wondering village zijn interessante voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3yZU5KBJ5BiTBMoOa8pLemKaZdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/apEeaBIzvS9ZjgphFGNSt5tt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 16-07-2023 16:24 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 08:12
Palindrome schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:27:
[...]

Er is ook niks over van deze orde.
Take two :Y)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
Dat is ook vooral voor de bühne denk ik. Er zijn afgelopen weken zoveel toezeggingen gedaan dat ze daar toch niet onderuit zouden komen.
Al denk ik dat ze dat toch al niet van plan waren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

@BM ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag!

En ik sluit me aan bij wat je hierboven zegt, want deze deal was zeker nodig voor de gamers!

Is bij jullie de HDR ook gesloopt in Diablo IV sinds de laatste patch ? (Series X)

Voor de patch :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWTbvfxtIg5nX0NNleXShH5VuFc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DWqT7fRbBbUQ48j0ZPqb9Lir.png?f=fotoalbum_large

Na de patch :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qYwbQgFPcaVcnfR1rjQgD6QG0kw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vm0q6bRDXHo7HT5ehilxXyFv.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:47
uchiha tijntje schreef op zondag 16 juli 2023 @ 17:29:
[...]

Laat ze maar snel de devkits opsturen :P
Doen ze daar moeilijk over? Ms moest toch xsx en s devkits sturen voor MLB, en ze kopen toch alles bij AMD.

MS zou gewoon te weinig verdienen als cod niet op ps5/ps6 kwam. Maar ja keuzes he bijna gratis op gamepass of toch volle mep betalen voor.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Call of Duty: World at War kan ineens weer online gespeeld worden lees ik op Reddit, zijn er hier mensen die dat nu nog spelen op de X/S?
Xbox live Gold is eindelijk klaar :P Althans dat zijn de geruchten. Nog geen definitieve bevestiging gezien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRPdc7Yc8TDk7Y3OxQXql8H4sJg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kdsMa1g2MCUc0Le7ThPtJoEF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-07-2023 07:53 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:43
uchiha tijntje schreef op maandag 17 juli 2023 @ 07:46:
Xbox live Gold is eindelijk klaar :P Althans dat zijn de geruchten. Nog geen definitieve bevestiging gezien.

[Afbeelding]
Core doet mij denken aan playstation essential er zat daar tot mei ook een collectie bij van 19 games.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

[Afbeelding]
Verbaast mij niet. Maar ik zit niet te wachten op een prijsverhoging gezien ik enkel geïnteresseerd ben in online multiplayer. De overige perks kunnen mij gestolen worden.

$10,- pm voor core ten opzichte van €7,- pm voor XBLG nu (kwartaal, jaar prijzen zullen vast lager liggen).

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:45
Na het lezen van dit artikel
https://gamerant.com/xbox...0-backward-compatible-bc/
bedacht ik mij dat Blur ook uitgegeven is door Activision. Het zou echt geweldig zijn als ze die BC op 60fps met HDR kunnen uitbrengen.
Caayn schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:40:
[...]
Verbaast mij niet. Maar ik zit niet te wachten op een prijsverhoging gezien ik enkel geïnteresseerd ben in online multiplayer. De overige perks kunnen mij gestolen worden.

$10,- pm voor core ten opzichte van €7,- pm voor XBLG nu (kwartaal, jaar prijzen zullen vast lager liggen).
Jaarprijs is 60 dollar als ik dit lees en als het klopt. Dat is volgens mij nu ook zo? Kwartaal wordt niet genoemd. Enkel maand / jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-07-2023 10:14 ]

Verwijderd

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2023 17:35 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:21
Caayn schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:40:
[...]

XBLG is nu ook al $10 in de US, dus er is geen prijsverhoging. Even de officiële aankondiging afwachten met EU prijzen, maar kans bestaat dus dat het hier dan €7 blijft.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:16:
[...]

Waardeloos dat die optie er niet is. Standaard tactiek, er van alles bij proppen om een prijs te rechtvaardigen ook al heb je geen interesse in wat ze toevoegen. Online multiplayer zou gewoon gratis moeten zijn op console imo, er zijn genoeg abonnement opties waar ze aan kunnen verdienen wat vroeger niet het geval was.
Er zijn zoals het er nu staat in principe geen prijsverhogingen ten opzichte van wat al jaar en dag standaard is.

———

Meer mensen die F.I.S.T aan het spelen zijn, en zo ja wat vinden jullie er van. Ik vind het wel een aardige metroidvania, alleen het vechten vind ik tot nu toe nog niet heel goed uit de verf komen.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-07-2023 10:37 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:23:
[...]
Maar prima als je even wilt ranten op deze maandag ochtend.

*knip*
Niet op de man. Maak altijd een TR bij dit soort situaties.

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 17-07-2023 16:37 ]

Ik pas mijn post wel aan omdat ik je wel creatief vind :P

Vanaf de 360 generatie is online al een betaalde service. Dat is inmiddels 18 jaar geleden. Mijn reactie was voornamelijk daarop gestoeld. Waarom “klagen” over iets wat al 18 jaar gemeengoed is. :) Liever een service waar je als betalende klant nog kwaliteitseisen kunt “stellen” dan een gratis service waarbij als de kwaliteit tegenvalt je de discussie krijgt.. ja tis toch gratis.

Dat ze uiteindelijk die service zijn gaan opplussen met extra’s voor hetzelfde geld komt door de onderlinge concurrentie. Je zou kunnen stellen dat ze dan nog een extra optie kunnen aanbieden zonder die extra’s, maar dan blijf je denk ik bezig. Verder is voor f2p games geen abonnement nodig toch?

[ Voor 71% gewijzigd door Sagat op 17-07-2023 16:38 ]

Verwijderd

*knip*

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2023 17:34 ]

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:41:
[...]

Haha dankjewel. Ik ben niet boos op je hoor. ;)

Ik weet dat het al lang van toepassing is maar toen was het de enige manier van extra inkomsten op het gebied van subscription op console. Inmiddels hebben we zoveel tiers in Plus/Gamepass. Ik begrijp dat Xbox(en Sony) het prima vinden zo want men is er toch al aan gewend maar imo mag dat veranderen omdat het niet meer van deze tijd is.
Ik zat nog even te kijken want ik dacht dat Nintendo wel gratis was, maar dat is inmiddels ook niet meer als ik het goed lees. Ze doen het nu alledrie. Dan ben ik bang dat dit over 18 jaar nog steeds gemeengoed is :P

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:15
[...]

Ik weet dat het al lang van toepassing is maar toen was het de enige manier van extra inkomsten op het gebied van subscription op console. Inmiddels hebben we zoveel tiers in Plus/Gamepass. Ik begrijp dat Xbox(en Sony) het prima vinden zo want men is er toch al aan gewend maar imo mag dat veranderen omdat het niet meer van deze tijd is.
Ik ben het helemaal met je eens, tegelijkertijd vind ik dit ook van cloud saves, wat gelukkig bij ms wel al lang gratis is, maar helaas bij de 2 andere grote spelers niet.

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2023 17:34 ]

• Raem
[...]

Ik vind het nog vreemder dat online gamen niet standaard bij Gamepass inzit. Je moet dus óf 2 abonnementen nemen of perse het duurste abonnement.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21
G_Dragon schreef op zondag 16 juli 2023 @ 10:25:
[Afbeelding]

Beetje aan het rondrijden in de Single Player van GTA5, vond deze foto wel erg goed gelukt.
Ha, ik ben toevallig sinds de release op GP ook weer begonnen met de SP van GTA 5. Gisteren gespeeld tot het moment dat je Trevor "unlocked". Die vent is hilarisch :D

[Afbeelding]
Komt dat even goed uit t.o.v. mijn eerdere vraag: PdeBie in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"

Kan ik mooi de maandelijkse kosten een beetje drukken door voor een goedkopere versie te gaan (Console denk ik dan). De PC kant van Ultimate gebruik ik zelden, dus kan ik dat deel mooi schrappen. En aan EA play mis ik toch niets :P
PdeBie schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:03:
[...]

Ha, ik ben toevallig sinds de release op GP ook weer begonnen met de SP van GTA 5. Gisteren gespeeld tot het moment dat je Trevor "unlocked". Die vent is hilarisch :D

[...]

Komt dat even goed uit t.o.v. mijn eerdere vraag: PdeBie in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"

Kan ik mooi de maandelijkse kosten een beetje drukken door voor een goedkopere versie te gaan (Console denk ik dan). De PC kant van Ultimate gebruik ik zelden, dus kan ik dat deel mooi schrappen. En aan EA play mis ik toch niets :P
Als je online wilt gamen, krijg je wel wat @Raem zegt. Dan kun je het beste Ultimate pakken. Echter als je niet online wilt gamen, dan is console prima :)

Maaaaar, zoals ik zei toen ik het plaatje postte. Er is nog geen bevestiging en zijn nog geruchten op dit moment :P

• PdeBie
@uchiha tijntje ow crap ik zie dat dat deel mist ja t.o.v. Core. WTF. Waarom hebben ze dat nu weer gedaan?
In Core wel online, maar geen GP. In Console wel GP, maar geen online.

:F

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:38

Nogne

>.<

SunnieNL schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:59:
Na het lezen van dit artikel
https://gamerant.com/xbox...0-backward-compatible-bc/
bedacht ik mij dat Blur ook uitgegeven is door Activision. Het zou echt geweldig zijn als ze die BC op 60fps met HDR kunnen uitbrengen.
Blur, dat zou pas tof zijn. Ben alleen bang dat die niet naar BC komt want hij word sowieso op dit moment niet ondersteund in BC vanwege licenties.

PS/XBL: Nogne

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:32
PdeBie schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:41:
@uchiha tijntje ow crap ik zie dat dat deel mist ja t.o.v. Core. WTF. Waarom hebben ze dat nu weer gedaan?

Ik heb een klein vermoeden dat ze liever meer geld van je krijgen dan minder. :)

• PdeBie
Joh :p

Denk ook dat Ultimate amper zou verkopen als Console ook online zou bevatten.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-11 19:05

[Afbeelding]
Mooi. Teveel en te complex, al die verschillende zaken.
Beter alles onder één banner.
Ik vermoed dat die 9,99 p/m 'core' wel een lagere prijs zal worden als je het voor een langere termijn afsluit.
Maar nog niets officieel dus we zien wel :+

Mijn 3 jaar Ultimate loopt in September af, vooralsnog ga ik helemaal offline.
Die paar games die ik speel kunnen allemaal offline, incl Diablo 4, en ik speelde amper games uit Gamepass deze 3 jaar.
justifire schreef op zondag 16 juli 2023 @ 17:04:
Is bij jullie de HDR ook gesloopt in Diablo IV sinds de laatste patch ? (Series X)

Voor de patch :
[Afbeelding]

Na de patch :
[Afbeelding]
Mja tis weer knudde... hopelijk fixen ze het deze week met de grote patch voor S1 anders zal het weer HDR uitzetten worden op console niveau.. |:(

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30

Waarom? Omdat dan alleen Ultimate een logische GP aankoop is. Nu nog alle trucks eruit slopen. En dan betaal je netjes 17 dollar per maand. Je wilt natuurlijk wel graag kwaliteitsgames op je scherm zien. ;)

Core met de games "gewoon" kopen die je graag wilt spelen is zo gek nog niet.
uchiha tijntje schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:08:
[...]

Als je online wilt gamen, krijg je wel wat @Raem zegt. Dan kun je het beste Ultimate pakken. Echter als je niet online wilt gamen, dan is console prima :)

Maaaaar, zoals ik zei toen ik het plaatje postte. Er is nog geen bevestiging en zijn nog geruchten op dit moment :P
Nu ook officieel: https://news.xbox.com/en-us/2023/07/17/xbox-game-pass-core/

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
En een video die het uitlegt

• Raem
Lekkerboeie86 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:26:
[...]
Nu nog alle trucks eruit slopen
Uit de FAQ op deze pagina:
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/core
Kan ik nog steeds een Xbox Live Gold-code inwisselen?
Ja! Wissel je code in op redeem.microsoft.com, dan krijg je de voordelen van Game Pass Core wanneer deze beschikbaar is.
De conversie van Xbox Live Gold naar Game Pass Ultimate lijkt hiermee te stoppen.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 17-07-2023 15:20 ]

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:15
Raem schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:19:
[...]

Uit de FAQ op deze pagina:
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/core

[...]

De conversie van Xbox Live Gold naar Game Pass Ultimate lijkt hiermee te stoppen.
Of er is dan een conversie van Core naar Ultimate, hier kun je nog geen conclusies uit trekken imo.

• Raem
Xgar schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:21:
[...]

Of er is dan een conversie van Core naar Ultimate, hier kun je nog geen conclusies uit trekken imo.
Zou kunnen dat daarom de conversieratio laatst gewijzigd is van 3 naar 2 jaar. Misschien dat 3 jaar Gold gelijk wordt aan 3 jaar Core of 2 jaar Ultimate.

Wat een tijd leven we in.
Een video die een overzichtelijk opgesteld schema uitlegt.
Was even bang dat we zelf onze hersens moesten gaan gebruiken :F

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PdeBie
He gadver. Wordt je alsnog naar Ultimate gepushed met de opbouw van zaken die ze nu hebben.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
PdeBie schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:08:
[...]

He gadver. Wordt je alsnog naar Ultimate gepushed met de opbouw van zaken die ze nu hebben.
Wat is er dan anders geworden ten opzichte van Gold? Wat bedoel je precies met pushen? Daar had je bij Gold geen last van?
PdeBie schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:08:
[...]

Dat is toch nu niet heel anders? Gold + Gamepass is ook dezelfde prijs als Ultimate.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-07-2023 16:54 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:30:
[...]

Wat een tijd leven we in.
Een video die een overzichtelijk opgesteld schema uitlegt.
Was even bang dat we zelf onze hersens moesten gaan gebruiken :F
Bizar inderdaad. Je wordt gewoon aan de hand genomen 😂😂

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48

Zo was het toch altijd al? In de reguliere GP heeft nooit online gamen gezeten.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• SunnieNL
Nogne schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:08:
[...]

Blur, dat zou pas tof zijn. Ben alleen bang dat die niet naar BC komt want hij word sowieso op dit moment niet ondersteund in BC vanwege licenties.
Ik dacht zelf dat die niet werd ondersteund omdat de developer niet meer bestaat (Bizarre Creations). Gezien Blur uitkwam nadat ze door ActiVision waren ingelijft, zouden alle rechten bij ActiVision moeten liggen.
Ik blijf gewoon hopen :)
Wat betreft de Activision deal....van wat ik erover begrijp nu is dat de rechter inprincipe zegt dat MS de deal kan sluiten, de CMA blijft echter moeilijk doen en MS wil de "good guy" blijven naar CMA voor toekomstige acquisities.

De CMA zou deze hele show nog flink kunnen gaan verlengen. Yay. 😴

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:13

nFo

Maar Gold(core) gewoon via live kaarten kopen voor 35,95 voor een jaar.
6,99 per maand is nogal een slechte deal.
https://livekaarten.nl/nl/xbox-live-gold-12-maanden

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Vanochtend iets raars gehad met mijn Xbox Series X.

Had weer eens zin in Halo: Infinite. Startte dat op (volledige opstart, dus niet Quick Resume). Zag de opstart logo's en erna zag ik mijn mouse pointer (speel met keyboard en muis). Echter ging het erna bergafwaarts. Zag witte sneeuw op het scherm met strepen en kon de muis niet bewegen. Leek erop dat de Xbox Series X gewoon was bevroren door het spel. Controller aandoen ging wel maar kon niet de Xbox menu oproepen of iets anders. Vervolgens de Xbox knop op mijn Series X gedrukt in de hoop dat ik het daarmee uit kon krijgen.

Maar dan gebeurd er iets wat ik niet gewend ben. Ik heb de PS3 en PS4 meegemaakt en als je console niet via software meer uit kon ging na 30 seconden/1 minuut de PlayStation console geforceerd uit. Ging eigenlijk altijd goed. Maar in dit geval deed de Xbox niks behalve heel de tijd op de normale manier knipperen met de Xbox logo op de Series X.

Heb wat geduld ervoor gehad maar er ging echt niks meer gebeuren. Moest erdoor de Xbox van de stroom afhalen, minuutje wachten en erna weer in gedaan en opgestart. Na een iets langere opstart kon ik weer gamen. Dat werd echter geen Halo Infinite, die durf ik even niet. :P

Maar ik ben wel verbaasd dat, zover het lijkt, de Xbox zichzelf geen force shutdown kan geven als de software is vastgelopen. Was echt niet leuk om de stroom eraf te halen haha. De ventilator bleef nog wel draaien dus ik denk dat het echt een harde software bug was van Halo: Infinite.

• SunnieNL
polopolo150 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:07:
Vanochtend iets raars gehad met mijn Xbox Series X.

Had weer eens zin in Halo: Infinite. Startte dat op (volledige opstart, dus niet Quick Resume). Zag de opstart logo's en erna zag ik mijn mouse pointer (speel met keyboard en muis). Echter ging het erna bergafwaarts. Zag witte sneeuw op het scherm met strepen en kon de muis niet bewegen. Leek erop dat de Xbox Series X gewoon was bevroren door het spel. Controller aandoen ging wel maar kon niet de Xbox menu oproepen of iets anders. Vervolgens de Xbox knop op mijn Series X gedrukt in de hoop dat ik het daarmee uit kon krijgen.

Maar dan gebeurd er iets wat ik niet gewend ben. Ik heb de PS3 en PS4 meegemaakt en als je console niet via software meer uit kon ging na 30 seconden/1 minuut de PlayStation console geforceerd uit. Ging eigenlijk altijd goed. Maar in dit geval deed de Xbox niks behalve heel de tijd op de normale manier knipperen met de Xbox logo op de Series X.

Heb wat geduld ervoor gehad maar er ging echt niks meer gebeuren. Moest erdoor de Xbox van de stroom afhalen, minuutje wachten en erna weer in gedaan en opgestart. Na een iets langere opstart kon ik weer gamen. Dat werd echter geen Halo Infinite, die durf ik even niet. :P

Maar ik ben wel verbaasd dat, zover het lijkt, de Xbox zichzelf geen force shutdown kan geven als de software is vastgelopen. Was echt niet leuk om de stroom eraf te halen haha. De ventilator bleef nog wel draaien dus ik denk dat het echt een harde software bug was van Halo: Infinite.
Volgende keer gewoon een hard shutdown doen als die vastloopt bij uitschakelen. Gezien de game was vastgelopen wachtte die waarschijnlijk op stoppen van een proces wat niet meer wilde stoppen.
Hard shut down is 10sec de power knop inhouden (en in principe hetzelfde als de stroom eraf halen)

Overigens weet ik uit ervaring dat hij ook een harde shutdown uit zichzelf kan doen, maar dat komt meer in de buurt van een blue screen.. (iets met defecte usb disk)

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 17-07-2023 19:10 ]

• polopolo150
  • Laatst online: 09-11 11:45
SunnieNL schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:08:
[...]
Hard shut down is 10sec de power knop inhouden (en in principe hetzelfde als de stroom eraf halen)
Ah die kende ik niet. Zal het volgende keer proberen!

• Raem
Rossi46 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:34:
[...]

Zo was het toch altijd al? In de reguliere GP heeft nooit online gamen gezeten.
Maar als je dan besluit de abonnementsvorm te herzien, dan is het toch een mooi moment om dit ook te veranderen? Zeker met het oog op de toekomst waarbij het nu vrij zeker is dat de Activision deal doorgaat. Dan krijg je straks een grote groep mensen die Game Pass voor CoD gaan afsluiten om er vervolgens achter te komen dat ze niet online kunnen.

• SunnieNL
Raem schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:59:
[...]

Maar als je dan besluit de abonnementsvorm te herzien, dan is het toch een mooi moment om dit ook te veranderen? Zeker met het oog op de toekomst waarbij het nu vrij zeker is dat de Activision deal doorgaat. Dan krijg je straks een grote groep mensen die Game Pass voor CoD gaan afsluiten om er vervolgens achter te komen dat ze niet online kunnen.
Ik zou de GP niet voor CoD kopen want eigenlijk verwacht ik dat juist deze game niet day 1 in de console GP gaat komen nu Sony getekend heeft.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
devilsnight schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:51:
Wat betreft de Activision deal....van wat ik erover begrijp nu is dat de rechter inprincipe zegt dat MS de deal kan sluiten, de CMA blijft echter moeilijk doen en MS wil de "good guy" blijven naar CMA voor toekomstige acquisities.

De CMA zou deze hele show nog flink kunnen gaan verlengen. Yay. 😴
Bizar dat zij niet in willen zien dat ze ‘verloren’ hebben. De rest van de wereld is akkoord, maar de CMA blijft moeilijk doen volgens mij.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Free to Play games, daar heb je toch geen GPU of Xbox Live abo voor nodig?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
SunnieNL schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:06:
[...]

Ik zou de GP niet voor CoD kopen want eigenlijk verwacht ik dat juist deze game niet day 1 in de console GP gaat komen nu Sony getekend heeft.
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat MS hiervoor gaat afwijken van het concept first-party games = day-one GP

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-10 13:24
TheVMaster schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:17:
[...]

Free to Play games, daar heb je toch geen GPU of Xbox Live abo voor nodig?
Je vergeet dat de multiplayer van CoD niet free F2P is, enkel Warzone en DMZ.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:44
@BM Kotick merkte tijdens de verhoren op dat het vanaf dag één beschikbaar stellen van een spel een kannibaliserend effect heeft op de verkopen van een spel en niet in de strategie van Activision-Blizzard past.

Kotick gaat natuurlijk vertrekken maar het zou mij niet verbazen dat voor Activision-Blizzard spellen een uitzondering wordt gemaakt en deze niet op dag één via Game Pass beschikbaar zijn. Ik ga voor alsnog uit van dit scenario.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:53:
[...]

Dat is toch nu niet heel anders? Gold + Gamepass is ook dezelfde prijs als Ultimate.
Klopt, maar zoals eerder aangegeven was ik aan het kijken om de kosten te drukken en met dit abo model kan dat dus nog steeds niet.

Ik zit niet op PC, Cloud en EA play te wachten, maar wil wel GP en online. Dat kan enkel met Ultimate.

Liever had ik gezien dat je door middel van "checkboxen" kon aanvinken welke opties je wel/niet wilt en daarvoor betaald. Maar ja, dan verkopen ze geen Ultimate abonnementen meer.

• Raem
[...]

Ik denk niet dat Sony nog echt in een onderhandelingspositie heeft gezeten om dit te kunnen eisen.

• Vengeful
  • Laatst online: 04-04-2024
ariekanari schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:05:
@BM Kotick merkte tijdens de verhoren op dat het vanaf dag één beschikbaar stellen van een spel een kannibaliserend effect heeft op de verkopen van een spel en niet in de strategie van Activision-Blizzard past.

Kotick gaat natuurlijk vertrekken maar het zou mij niet verbazen dat voor Activision-Blizzard spellen een uitzondering wordt gemaakt en deze niet op dag één via Game Pass beschikbaar zijn. Ik ga voor alsnog uit van dit scenario.
Hij loog niet, het past niet in de strategie van Activision-Blizzard, want die hebben geen baat bij Gamepass populair maken. Totdat ze van Microsoft zijn, dan hebben ze er wel baat bij. Nu is de kans nog steeds klein dat we voor 2025 CoD in Gamepass gaan zien omdat het huidige contract met Sony een verbod op gamepass heeft. https://comicbook.com/gam...ty-xbox-game-pass-window/

• Hulleman
Ik weet dat mensen hier oplaadbare batterijen gebruiken voor de controllers. Ik zoek goede batterijen voor speelgoed van de kleine hier. Geen idee waar op te letten. Aanraders? Oja, een goede lader is dan ook wel zo handig :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 18-07-2023 09:26 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• L23
Hulleman schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:22:
Ik weet dat mensen hier oplaadbare batterijen gebruiken voor de controllers. Ik zoek goede batterijen voor speelgoed van de kleine hier. Aanraders?
Ikea LADDA

• PdeBie
@Hulleman Ikea, Eneloop, Panasonic. Allemaal prima.

• Hulleman
Thnx @L23 en @PdeBie!
Lees al goede verhalen over de LADDA. En niet duur!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Ik weet dat mensen hier oplaadbare batterijen gebruiken voor de controllers. Ik zoek goede batterijen voor speelgoed van de kleine hier. Geen idee waar op te letten. Aanraders? Oja, een goede lader is dan ook wel zo handig :)
Varta van de Action. Heb hier meerdere sets zodat ik kan wisselen en nooit zonder kom te zitten.
Voor het opladen heb ik bij Amazon een usb-lader gekocht.

• Caayn
  • Niet online
offtopic:
Eentje die iedere batterij individueel oplaad en niet stopt met laden zodra één van de twee vol is. Zelf gebruik ik onderstaande en ben er zeer tevreden over.

https://www.bol.com/nl/nl...100-mah/9300000005000508/

• L23
Caayn schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:36:
[...]
offtopic:
Eentje die iedere batterij individueel oplaad en niet stopt met laden zodra één van de twee vol is. Zelf gebruik ik onderstaande en ben er zeer tevreden over.

https://www.bol.com/nl/nl...100-mah/9300000005000508/
Dat doet de STENKOL lader van Ikea ook.

https://www.ikea.com/nl/n...t-4-batterijen-s59419637/

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Ik gebruik deze, en deze laadt ook individueel op. Daarnaast kunnen hier ook AAA batterijen in:

https://www.amazon.nl/EBL...+lader%2Caps%2C87&sr=8-11

• Hulleman
jpg97 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:45:
[...]

Ik gebruik deze, en deze laadt ook individueel op. Daarnaast kunnen hier ook AAA batterijen in:

https://www.amazon.nl/EBL...+lader%2Caps%2C87&sr=8-11
Die is met USB, wat flexibeler qua stroomvoorziening. Thnx!

Dank voor de tips allen! Online was ik op allemaal peperduur spul uitgekomen. Maar zo te zien hoeft het niet veel te kosten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 18-07-2023 09:54 ]

• Rossi46
Hulleman schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:52:
[...]

Die is met USB, wat flexibeler qua stroomvoorziening. Thnx!

Dank voor de tips allen! Online was ik op allemaal peperduur spul uitgekomen. Maar zo te zien hoeft het niet veel te kosten :)
Hier ook een Ikea LADDA fan. Gewoon de zwaarste kopen die ze hebben. Die gaan zo onwijs lang mee, heerlijk. Ze maken de controller ook wat zwaarder, wat ik zelf wel lekker vasthouden vind.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Eens. Het maakt geen sense dat een duurder pakket iets niet heeft wat het goedkopere pakket wel biedt.

Doe dan:

Game Pass Core = Online + 25 "greatest hits" games (€7~10)
Game Pass Plus = Online + volledige bibliotheek voor één account op Xbox of PC (€12~15)
Game Pass Ultimate = Online + volledige bibliotheek voor vijf accounts op Xbox of PC (€17~20)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Vengeful schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:17:
[...]

Hij loog niet, het past niet in de strategie van Activision-Blizzard, want die hebben geen baat bij Gamepass populair maken. Totdat ze van Microsoft zijn, dan hebben ze er wel baat bij. Nu is de kans nog steeds klein dat we voor 2025 CoD in Gamepass gaan zien omdat het huidige contract met Sony een verbod op gamepass heeft. https://comicbook.com/gam...ty-xbox-game-pass-window/
Wel echt kut dat we sowieso nieuwe CoD niet op dag één op GP hoeven te verwachten tot 2025, maar zo te lezen zou het gewoon om alles van CoD gaan? Dat betwijfel ik zelf. Want zodra de deal gesloten is zou MS geen enkele CoD, maakt niet uit hoe oud erop kunnen zetten?

Ik weet dat Sony Game Pass blocking deals heeft gemaakt met ABK en dus zullen er een heel aantal games niet meteen op GP staan. Maar de CoD games die vóór PS4 en Xbox One uitkwamen wel lijkt me.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:08
ariekanari schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:05:

CoD gaat zeker day one naar Game Pass komen. Het is het ideale spel om mensen naar Xbox en Game Pass te lokken. Wil je het op de Playstation spelen dan mag je 60, 70 of zelfs 80 euro aftikken, maar op Xbox/PC kan je al voor 15 euro aan de slag!

• Vengeful
  • Laatst online: 04-04-2024
devilsnight schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:37:
[...]

Wel echt kut dat we sowieso nieuwe CoD niet op dag één op GP hoeven te verwachten tot 2025, maar zo te lezen zou het gewoon om alles van CoD gaan? Dat betwijfel ik zelf. Want zodra de deal gesloten is zou MS geen enkele CoD, maakt niet uit hoe oud erop kunnen zetten?

Ik weet dat Sony Game Pass blocking deals heeft gemaakt met ABK en dus zullen er een heel aantal games niet meteen op GP staan. Maar de CoD games die vóór PS4 en Xbox One uitkwamen wel lijkt me.
Ik vermoed, want ik heb het contract zelf niet gelezen, dat er voor elk spel een bepaald aantal jaar exclusiviteit betaald is. Want Bobby is een geldbeluste parasiet, dus die zal nooit akkoord zijn gegaan met exclusiviteit voor alles. Iets als 3 jaar niet op Gamepass zou niet ondenkbaar zijn, want dan zijn er al weer twee nieuwere CoD's uitgekomen, dus dan speelt niemand die oudere meer. (tenminste, dat is de gedachtengang, dan.) Dus dat zou betekenen de CoD uit 2022 in 2025 op GP, de CoD uit 2021 in 2024 en de CoD uit 2020 dit jaar nog. Ik weet niet of het zo werkt, maar ik kan het me zo voorstellen.

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:18

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

ErikT738 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:38:
[...]

CoD gaat zeker day one naar Game Pass komen. Het is het ideale spel om mensen naar Xbox en Game Pass te lokken. Wil je het op de Playstation spelen dan mag je 60, 70 of zelfs 80 euro aftikken, maar op Xbox/PC kan je al voor 15 euro aan de slag!
Verwacht ik ook en steeds meer constructies, zoals bij Starfield. Met game pass playable, maar 5 dagen eerder kost je drie tientjes.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:52
PdeBie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:29:
@Hulleman Ikea, Eneloop, Panasonic. Allemaal prima.
Ikea Ladda, Pansonic Eneloop beide in gebruik, beide top! Super tevreden.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jeroen71974 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:03:
[...]

Je vergeet dat de multiplayer van CoD niet free F2P is, enkel Warzone en DMZ.
Dat vergeet ik niet. Het gros van de spelers speelt volgens mij Warzone en DMZ. Maar idd, MP van CoD is niet F2P.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:44
Ik zou gewoon een simpele Panasonic oplader kopen. Een BQ-CC17, CC55, CC65E etc.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat deze verwachting realiteit gaat worden. Kan mij niet voorstellen dat Sony daar in de onderhandelingen invloed op gehad heeft. Zeker nu de positie van Sony een hele andere is dan een half jaar geleden.

Het zal naar mijn idee gewoon worden "CoD op Gamepass vanaf Day-One + aan te schaffen op alle andere platformen"

Met een fullscreen "Microsoft Studio's" logo's bij het starten uiteraard :P .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-11 06:08
Ikea ladda met Ikea lader. Geen moment langer over nadenken.
De Ikea ladda’s zijn namelijk Panasonic Eneloops maar dan veel goedkoper. Genoeg over te vinden op het net. Maar als voorbeeld https://www.slrlounge.com...-ladda-are-they-the-same/deze site

• Caayn
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:27:
[...]
Met een fullscreen "Microsoft Studio's" logo's bij het starten uiteraard :P .
Hebben andere MS/Xbox games dat?

Ik kan mij niet heugen dat bijvoorbeeld Minecraft op de Switch een Xbox/Microsoft splashscreen heeft bij het opstarten. Eenmaal in het hoofdmenu heb je uiteraard wel de optie om gebruik te maken van een Xbox account. Als het goed is heeft MLB The Show wel een groot PlayStation splashscreen ongeacht het platform waar je op speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Caayn op 18-07-2023 14:09 ]

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Normaal zou ik het nooit meer doen, omdat het toch al oudere titels betreft. Maar als die COD games op GamePass komen dan ga ik toch serieus denken om er weer een paar op te pakken. Ik lees ook al dat de servers weer volop leven. Lekker weer ouderwets zombies spelen en ik denk dat ik MW2 ook weer ga oppakken. Gewoon voor tussendoor een paar potjes weer. Vroeger echt helemaal kapot gespeeld die game.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Caayn schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:08:
[...]

Ik kan mij niet heugen dat bijvoorbeeld Minecraft op de Switch een Xbox/Microsoft splashscreen heeft bij het opstarten. Eenmaal in het hoofdmenu heb je uiteraard wel de optie om gebruik te maken van een Xbox account. Als het goed is heeft MLB The Show wel een groot PlayStation splashscreen ongeacht het platform waar je op speelt.
Ooh geen idee, ik speel nooit Xbox studio games op een ander platform eigenlijk :)

Maar wat ze nog niet hebben kunnen ze altijd mee beginnen toch.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rossi46
Caayn schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:08:
[...]

Grappig, gisteravond precies die game voor het eerst opgestart (vanuit Game Pass). En inderdaad, heel groot Playstation Studio's in beeld. Inclusief de 4 Playstation icoontjes. Ik moest er wel om gniffelen :)

• Caayn
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:50:
[...]

Ooh geen idee, ik speel nooit Xbox studio games op een ander platform eigenlijk :)

Maar wat ze nog niet hebben kunnen ze altijd mee beginnen toch.
Zeker. Het verbaast mij meer wanneer ze het niet (zouden) doen.

• PdeBie
Serious Sam…. Even serieus, speelt men dat nog? Vroeger was het wel leuk, maar inmiddels toch wel teveel van hetzelfde lijkt mij? Of mis ik bepaalde vernieuwingen?
Hmm mijn lijst met geïnstalleerde games wordt flink groter :). Deze week proberen F.I.S.T te completen en de no death run van Bramble af te ronden. Dan is er weer ruimte voor nieuwe games :P

Celeste is echt een aanrader. Verder heb ik eigenlijk wel interesse in Maquette, Toem, Venba en the wandering village… keuzes :)

uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:58:
[...]

Hmm mijn lijst met geïnstalleerde games wordt flink groter :). Deze week proberen F.I.S.T te completen en de no death run van Bramble af te ronden. Dan is er weer ruimte voor nieuwe games :P

Celeste is echt een aanrader. Verder heb ik eigenlijk wel interesse in Maquette, Toem, Venba en the wandering village… keuzes :)
Diablo, Streetfighter en bovenal Remnant 2.
Ik raak game pass voorlopig niet aan (trouwens al maanden niet)

justifire schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:03:
[...]

Diablo, Streetfighter en bovenal Remnant 2.
Ik raak game pass voorlopig niet aan (trouwens al maanden niet)
Diablo heb ik erg veel gespeeld in hele korte tijd, maar vond de grind na level 70 niet meer zo boeiend. Dus ben nu afgehaakt bij level 75. Misschien dat ik hem weer ooit een keer ga oppakken om naar 100 door te grinden.

Verder wacht ik vooral op Starfield. Nog maar 45 daagjes :P Remnant 2 ga ik niet spelen denk ik. Vond Remnant 1 best leuk, maar uiteindelijk was dat ook een te grote grind vanwege de RNG waar ik uiteindelijk op afgehaakt ben. Geen idee of dat in Remnant 2 ook een grote rol speelt trouwens, maar nu nog genoeg te spelen dus. :)

Pagina: 1 ... 138 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord