Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
devilsnight schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 13:24:
[...]

Heh, shit. : (

Misschien moet ik beide TB en Audeze maar bestellen en op die manier echt kunnen testen, en de "slechtere" gaat weer retour. Andere kant lijkt een soundbar me ook wel wat, hele tijd headphones op is ook niet alles. Decisions, decisions.
Houd ons dan even op de hoogte.... Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, neig nog naar de TB, ben meer van all black everything 8) , daarnaast nog even een goede showoff zien tussen de Stealth en de Audeze...
JDL15 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:07:
[...]

Houd ons dan even op de hoogte.... Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, neig nog naar de TB, ben meer van all black everything 8) , daarnaast nog even een goede showoff zien tussen de Stealth en de Audeze...
Als ik het doe, haha. Want damn, het is een boel geld in 1x. Als je nou achteraf kon betalen, paar dagen na aankoop bijvoorbeeld. Dat zou ideaal geweest zijn.

Ik laat het weten. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

devilsnight schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:52:
[...]

Als ik het doe, haha. Want damn, het is een boel geld in 1x. Als je nou achteraf kon betalen, paar dagen na aankoop bijvoorbeeld. Dat zou ideaal geweest zijn.

Ik laat het weten. :)
Jij had de Penrose X toch al gehad en terug gestuurd ?
Waarom zou je dan de Maxwell nog proberen ?
Penrose X 100mm planar drivers -> Maxwell 90mm planar drivers.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wel bijzonder eigenlijk. Binnen nu en een goede maand komt gewoon een FromSoftware game uit en er is eigenlijk totaal geen hype. :)
Ben zelf ook niet echt enthousiast nog. Met name omdat een week later ook Starfield uitkomt ga ik hem pas proberen later dit jaar.

Meer mensen hetzelfde gevoel?

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:21:
Wel bijzonder eigenlijk. Binnen nu en een goede maand komt gewoon een FromSoftware game uit en er is eigenlijk totaal geen hype. :)
Ben zelf ook niet echt enthousiast nog. Met name omdat een week later ook Starfield uitkomt ga ik hem pas proberen later dit jaar.

Meer mensen hetzelfde gevoel?
Je bedoelt Armored Core ?
Geen souls-like dus voor mij geen hype.

Remnant 2 daarintegen oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:25:
[...]

Je bedoelt Armored Core ?
Geen souls-like dus voor mij geen hype.

Remnant 2 daarintegen oOo
Het is volgens mij wel enigszins een souls like. Maar er is gewoon te weinig duidelijk. Beetje slechte marketing.

justifire schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:41:
[...]

Jij had de Penrose X toch al gehad en terug gestuurd ?
Waarom zou je dan de Maxwell nog proberen ?
Penrose X 100mm planar drivers -> Maxwell 90mm planar drivers.
Ah, dat was ik denk ik vergeten. Nou zegt planar drivers mij echt niets. Maar ik neem aan dat het erop neerkomt dat sound overall wat beter op de Penrose is dan? Het blijft sowieso subjectief. Tijdje terug zag ik een review op YouTube en die dude ervaarde de Maxwell als veel beter dan Penrose, qua bass helemaal.
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:33:
[...]

Het is volgens mij wel enigszins een souls like. Maar er is gewoon te weinig duidelijk. Beetje slechte marketing.
Dan is Titanfall ook enigzins een souls like :+

Armored Core 6 will not be a Soulslike game, which may be good or bad news depending on how you feel about the genre. The Armored Core games have the player taking control of huge, customisable mechs, whilst the gameplay will rely on shooting in a third-person perspective.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
diehardmking schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:54:
Ook in een ander topic heb ik dit geplaatst maar in de Xbox 360 versie van black ops zijn weer MATCHES!!! Dit komt door een update!!!!

Veel ple..... ;)
Dit wou ik jullie ook laten weten! Heb een hele leuke avond hierdoor met het spelen van oude CoD's :D
De stranger missies in RDR2 zijn al echt leuk gedaan, maar je hebt zelfs bepaalde random "missies" die super easy te missen zijn als je niet een beetje explored. Want op het eerste gezicht leek dit gewoon een normale boerderij te zijn, niet perse reden om het even te gaan checken. Nou wel dus. I love this!

spoiler:
Aberdeen Pig Farm

Is de locatie.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 01:50:
De stranger missies in RDR2 zijn al echt leuk gedaan, maar je hebt zelfs bepaalde random "missies" die super easy te missen zijn als je niet een beetje explored. Want op het eerste gezicht leek dit gewoon een normale boerderij te zijn, niet perse reden om het even te gaan checken. Nou wel dus. I love this!

spoiler:
Aberdeen Pig Farm

Is de locatie.
Zorg dan dat je zeker de missies rechtsbovenin de map niet mist op een gegeven moment, ze heet Charlotte meer zal ik niet zeggen 👍

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:06
devilsnight schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 01:50:

spoiler:
Aberdeen Pig Farm

Is de locatie.
Ik ben nu via GamePass met GTA 5 bezig en merk ook dat ik het echt tof vindt om die random events en stranger missies te doen. En rdr2 was nog beter. Heerlijke games!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:03
Even een vraag over het gedrag van de Xbox series X

Wat is het gedrag van de fan bij het spelen van games?
deze lijkt bij mij namelijk op hetzelfde lage toerental te blijven draaien ook tijdens het intensief spelen van spellen.
ik merk ook dat hij wel (best hete) lucht naar buiten blaast, maar hij lijkt naarmate hij heter wordt niet harder te gaan blazen.

Ik heb namelijk een XSX overgenomen die met enige regelmaat uitvalt tijdens het gamen.
deze springt dan spontaan terug naar het hoofdmenu, of een enkele keer helemaal uit.

Gisteren aan het testen geweest met F1 '22,
Telkens tussen ronde 3 en 8 liep deze vast en sprong terug naar het menu.
Daarna de kamer ventilator vol op de luchtinlaat van de XSX laten blazen en ik kon ineens een race van 13 Rondes rijden zonder problemen.

Mijn vermoeden gaat nu dus richting de koeling van dit apparaat.
ik heb inmiddels de koelpasta al vervangen, en ben nog aan het wachten op nieuwe thermal pads om deze ook nog te vervangen.
ook heb ik heel het apparaat schoon geblazen met perslucht dus stof in de heatsink o.i.d. kan het niet zijn.
De fan draait ook gewoon lekker soepel rond.

ik heb de XSX als defect gekocht, dus niet dat ik ben opgelicht o.i.d. Helaas garantie per 1-2-2023 verlopen.
Dus voordat ik lukraak ga proberen om bijvoorbeeld te koeler te vervangen (koeler draait wel, maar misschien wordt RPM signaal niet goed verwerkt?) zou ik eerst graag weten wat het normale gedrag van de XSX is tijdens belasting.

Helaas op google niks te vinden over een mogelijke oorzaak van dit probleem, ondanks dat er redelijk wat meldingen zijn van gebruikers met dezelfde symptomen.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21
devilsnight schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:35:
[...]

Ah, dat was ik denk ik vergeten. Nou zegt planar drivers mij echt niets. Maar ik neem aan dat het erop neerkomt dat sound overall wat beter op de Penrose is dan? Het blijft sowieso subjectief. Tijdje terug zag ik een review op YouTube en die dude ervaarde de Maxwell als veel beter dan Penrose, qua bass helemaal.
Planar drivers is een hele andere “speaker” techniek dan normale speakers. Waar je bij normale speakers door middel van een magneet en een spoel een oppervlakte laat bewegen, is het bij planar een vel waar stroompjes doorheen lopen. (Weet niet zeker of dit het electrostaat-principe is).

Of het geluid beter is? Dat blijft persoonlijk.

Dat je er zoveel geld aan uitgeeft zonder daadwerkelijk te weten wat je nu koopt vind ik wel bijzonder :D
Maar goed, niet mijn spaarpot ;)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MaD_co schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 08:09:

deze lijkt bij mij namelijk op hetzelfde lage toerental te blijven draaien ook tijdens het intensief spelen van spellen.
ik merk ook dat hij wel (best hete) lucht naar buiten blaast, maar hij lijkt naarmate hij heter wordt niet harder te gaan blazen.

Ik heb namelijk een XSX overgenomen die met enige regelmaat uitvalt tijdens het gamen.
deze springt dan spontaan terug naar het hoofdmenu, of een enkele keer helemaal uit.

Daarna de kamer ventilator vol op de luchtinlaat van de XSX laten blazen en ik kon ineens een race van 13 Rondes rijden zonder problemen.

ik heb inmiddels de koelpasta al vervangen, en ben nog aan het wachten op nieuwe thermal pads om deze ook nog te vervangen.
ook heb ik heel het apparaat schoon geblazen met perslucht dus stof in de heatsink o.i.d. kan het niet zijn.

ik heb de XSX als defect gekocht, dus niet dat ik ben opgelicht o.i.d. Helaas garantie per 1-2-2023 verlopen.
Dus voordat ik lukraak ga proberen om bijvoorbeeld te koeler te vervangen (koeler draait wel, maar misschien wordt RPM signaal niet goed verwerkt?) zou ik eerst graag weten wat het normale gedrag van de XSX is tijdens belasting.

Helaas op google niks te vinden over een mogelijke oorzaak van dit probleem, ondanks dat er redelijk wat meldingen zijn van gebruikers met dezelfde symptomen.
Persoonlijk geen last van, er komt wel warme(niet echt hete) lucht uit de bovenkant bij mij.
Ook gaat de fan eigenlijk nooit hard blazen, hoor deze nooit (ook niet na urenlange sessies).

Zit je console in een tvkastje of staat deze 'vrij'?
Hoe warm is het in de ruimte zelf (het is zomer dus kan meespelen)?

Mogelijk kan je hem nog proberen schoon te maken.
Van buiten (zonder te openen):

Van binnen:

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-11 19:05
MaD_co schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 08:09:

Mooie diagnose methode heb je :D
Als het idd consequent goed blijft draaien met een lompe kamer ventilator op de intake heb je idd het probleem al gevonden.
RPM signaal vanuit het mainboard kan je weinig aan doen zonder dat mainboard 1 op 1 te vervangen, de sensor zal daar wel ingebakken zijn, en dat zal wel prijzig zijn.
Ligt één van de pulse of tachometer draden geklemd in het chassis of zie je een punt waar dat draad afgeknepen is in het verleden?
Mischien is de tachometer wel gewoon defect.
Je kan evt een replacement fan kopen voor 20,- dan heb je dat uitgesloten.

Terugkomend op je vraag, ja de fan blijft doorgaans stil en hoor je niet echt met stappen omhoog of omlaag gaan, deze blijft 9 van de 10 games gewoon stil.

[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 14-07-2023 10:09 ]

Jep, zag hem deze week voorbij komen bij de id@xbox show. Zitten best wel bijzondere en aparte games aan te komen. :) Wordt sowieso een druk 2e helft van dit jaar.

———

Mocht de ABK deal rondkomen zou het grappig zijn om ooit een kartgame of brawlgame te krijgen met alle bekende IP karakters die ze dan hebben. :P Dat roster zou dan echt debiel groot zijn.

PdeBie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 08:16:
[...]

Planar drivers is een hele andere “speaker” techniek dan normale speakers. Waar je bij normale speakers door middel van een magneet en een spoel een oppervlakte laat bewegen, is het bij planar een vel waar stroompjes doorheen lopen. (Weet niet zeker of dit het electrostaat-principe is).

Of het geluid beter is? Dat blijft persoonlijk.

Dat je er zoveel geld aan uitgeeft zonder daadwerkelijk te weten wat je nu koopt vind ik wel bijzonder :D
Maar goed, niet mijn spaarpot ;)
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik zorg er altijd voor met dit soort dingen dat ik het kan uittesten. Op deze manier in het verleden bij Bol vaak headphones en dergelijken gekocht om te testen. Beviel het niet, dan ging ie retour. Als ik beide headphones zou halen, dan is het puur om te testen en eentje gaat sowieso terug, maar misschien allebei wel als het niet genoeg verschilt met de 700 gen 2.

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
https://gamerant.com/old-...hmaking-fixed-activision/

Schijnt dat Activition onderhoud heeft gedaan aan wat oude game servers van COD. (MW2 / COD4 / BO)
Snelle matchmaking en geen gehackte servers meer.

Van het weekend eens even proberen _/-\o_

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
devilsnight schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:45:
[...]

Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik zorg er altijd voor met dit soort dingen dat ik het kan uittesten. Op deze manier in het verleden bij Bol vaak headphones en dergelijken gekocht om te testen. Beviel het niet, dan ging ie retour. Als ik beide headphones zou halen, dan is het puur om te testen en eentje gaat sowieso terug, maar misschien allebei wel als het niet genoeg verschilt met de 700 gen 2.
Zelf echt slechte ervaringen met Bol op dat gebied. Ik vond bijvoorbeeld de Xbox headset blikkerig en veel te veel druk op mijn oren geven en ik kon niet eens een retour aan maken op de website vanwege hygiëne (na 1 dag). Meerdere klantenservice medewerkers gesproken voor ik er 1 vond die het zelf ook belachelijk vond dus nooit meer Bol voor mij met dit soort aankopen.
Sipio schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 06:45:
[...]

Zorg dan dat je zeker de missies rechtsbovenin de map niet mist op een gegeven moment, ze heet Charlotte meer zal ik niet zeggen 👍
Nice. Ja ik check echt alles, dus komt sowieso goed.
Arno90 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 07:32:
[...]

Ik ben nu via GamePass met GTA 5 bezig en merk ook dat ik het echt tof vindt om die random events en stranger missies te doen. En rdr2 was nog beter. Heerlijke games!
Top he? Zoals die freaks and stranger missie met dat oude koppel, prachtig. Kan niet wachten om te zien wat zullen brengen in 6. Ze nemen hun tijd voor de game, dus het zal qua content en kwaliteit vast goed zitten. Maar het zal hun eerste game zijn zonder Dan Houser, maar komt vast goed. Hopelijk dit jaar eindelijk die officiële aankondiging.
Beakzz schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:16:
[...]

Zelf echt slechte ervaringen met Bol op dat gebied. Ik vond bijvoorbeeld de Xbox headset blikkerig en veel te veel druk op mijn oren geven en ik kon niet eens een retour aan maken op de website vanwege hygiëne (na 1 dag). Meerdere klantenservice medewerkers gesproken voor ik er 1 vond die het zelf ook belachelijk vond dus nooit meer Bol voor mij met dit soort aankopen.
Bij mij exact het tegenovergestelde, ik heb al zoveel dingen gekocht en toch weer gerouterneerd zonder issues. Plenty headphones ook. Zo zie je maar hoe het kan verschillen.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:51
devilsnight schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 13:24:
[...]

Heh, shit. : (

Misschien moet ik beide TB en Audeze maar bestellen en op die manier echt kunnen testen, en de "slechtere" gaat weer retour. Andere kant lijkt een soundbar me ook wel wat, hele tijd headphones op is ook niet alles. Decisions, decisions.
Ik heb de Turtle beach 700 gen 2 en de 700 gen 2 max en die hebben soms slechte ontvangst zoals ze beginnen te kraken in de speakers door slecht ontvangst .En ik zit er dan bog 2 meter maar van.Dus voor mij geen Turtle beach meer.Nu gebruik ik mijn Steelseries Nova Pro wireless sinds de release .Begin september krijg ik de Audeze Maxwell waar ik all sinds 25/05 op wacht.Nu zoek ik ook nog een bass heavy wireless koptelefoon.En ging ik de Astro A30 kopen omdat die in aanbieding was en omdat ze zeggen dat die veel bass heeft.
nedius004 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:25:
[...]

Ik heb de Turtle beach 700 gen 2 en de 700 gen 2 max en die hebben soms slechte ontvangst zoals ze beginnen te kraken in de speakers door slecht ontvangst .En ik zit er dan bog 2 meter maar van.Dus voor mij geen Turtle beach meer.Nu gebruik ik mijn Steelseries Nova Pro wireless sinds de release .Begin september krijg ik de Audeze Maxwell waar ik all sinds 25/05 op wacht.Nu zoek ik ook nog een bass heavy wireless koptelefoon.En ging ik de Astro A30 kopen omdat die in aanbieding was en omdat ze zeggen dat die veel bass heeft.
Dat is wel slecht. Zelf heb ik die issue niet. Ik zit met gemak 3 meter van de Xbox vandaan en geen issues. Ga ik echter de keuken in dan valt ie vrij snel uit.

Wel vind ik het heel irritant dat je de gen 2 niet kan gebruiken zonder dat de Xbox aan gaat. Stel ik wil hem via Bluetooth gebruiken, zodra ik hem aanzet gaat de Xbox ook aan. En nog een andere irritante issue zodra ik een party in ga met volume. Met andere headphones heb ik dit niet.

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:03
kevlar01 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:26:
[...]

Persoonlijk geen last van, er komt wel warme(niet echt hete) lucht uit de bovenkant bij mij.
Ook gaat de fan eigenlijk nooit hard blazen, hoor deze nooit (ook niet na urenlange sessies).

Zit je console in een tvkastje of staat deze 'vrij'?
Hoe warm is het in de ruimte zelf (het is zomer dus kan meespelen)?

Mogelijk kan je hem nog proberen schoon te maken.
Van buiten (zonder te openen):
[YouTube: How to Clean Your Xbox Series X WITHOUT Opening it]

Van binnen:
[YouTube: How to Clean Your Xbox Series X Fan at Home]
Bedankt voor je reactie, schoonmaken is reeds een gepasseerd station.
Zoals aangegeven heb ik hem al helemaal uit elkaar gehaald en stofvrij gemaakt + nieuwe koelpasta gegeven.
Wachten is nog op thermal pads om het nogmaals te doen en de oude thermalpads ook te vervangen, hoewel deze er op het eerste gezicht nog goed uitzagen, niet droog of verkruimeld.

de XSX staat rondom vrij op de grond, binnen was het gister +/- 22°
PepieNL schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:07:
[...]

Mooie diagnose methode heb je :D
Als het idd consequent goed blijft draaien met een lompe kamer ventilator op de intake heb je idd het probleem al gevonden.
RPM signaal vanuit het mainboard kan je weinig aan doen zonder dat mainboard 1 op 1 te vervangen, de sensor zal daar wel ingebakken zijn, en dat zal wel prijzig zijn.
Ligt één van de pulse of tachometer draden geklemd in het chassis of zie je een punt waar dat draad afgeknepen is in het verleden?
Mischien is de tachometer wel gewoon defect.
Je kan evt een replacement fan kopen voor 20,- dan heb je dat uitgesloten.

Terugkomend op je vraag, ja de fan blijft doorgaans stil en hoor je niet echt met stappen omhoog of omlaag gaan, deze blijft 9 van de 10 games gewoon stil.
Je moet soms roeien met de riemen die je hebt, zit momenteel thuis ook in een verbouwing, dus de hobby spullen voor iets subtielere aanpak zitten opgeslagen in dozen ;)

RPM signaal komt idd vanaf het mobo, maar gaat natuurlijk ook de FAN in.
Zou dus ook in de fan nog mis kunnen gaan.
Draden zien er allemaal intact uit, optisch is er eigenlijk niks op aan te merken. en ook dat de fan zo stil is werkt niet mee aan het troubleshooten, een verschil in toerental is hierdoor bijna niet te horen.
hij blaast wel mooi warme lucht naar buiten, maar of hij dat ook voldoende doet is natuurlijk niet te meten.
Helaas is er geen mogelijkheid om de temperatuur van de componenten te monitoren.

ik ga denk ik maar eens beginnen met het vervangen van de fan, kijken of dit resultaat opleverd, voor die 2/3 tientjes kan ik de gok nog wel nemen.

Tegen de tijd dat de verbouwing klaar is maar eens de multimeter erbij zoeken, om ook een slechte voeding uit te sluiten.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• JDL15
Beakzz schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:16:
[...]

Gek, ik heb juist een heel andere ervaring. Onlangs nog de XSX wireless headset terug gestuurd bij Bol, zonder problemen, een andere getest die helemaal niet beviel Arctis 9, weer de XSX besteld zonder problemen. Dat was begin april dit jaar nog.

• JDL15
@G_Dragon , had jij nu die TB Stealth Pro?
Ik wacht even op een leuke deal (heb al een dealalert aangemaakt bij Pepper), zal hem tzt delen en bevindingen ook.

Ik wacht ook even op een positieve review van een mede XSX gebruiker, in plaats van al die betaalde YouTube reviews/promoties ;)

• Beakzz
JDL15 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:47:
[...]

Gek, ik heb juist een heel andere ervaring. Onlangs nog de XSX wireless headset terug gestuurd bij Bol, zonder problemen, een andere getest die helemaal niet beviel Arctis 9, weer de XSX besteld zonder problemen. Dat was begin april dit jaar nog.
Misschien dat ze eindelijk headsets een andere categorie hebben gegeven dan een tandenborstel :+ Mijn laatste ervaring is uit 2021 en daarna altijd voor Amazon gekozen.
JDL15 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:50:
Ik wacht even op een leuke deal (heb al een dealalert aangemaakt bij Pepper), zal hem tzt delen en bevindingen ook.

Ik wacht ook even op een positieve review van een mede XSX gebruiker, in plaats van al die betaalde YouTube reviews/promoties ;)
Nee ik wou hem wel kopen maar toen kwam die speciale StarField headset voorbij en kon ik die niet laten liggen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
G_Dragon schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:14:
[...]

Nee ik wou hem wel kopen maar toen kwam die speciale StarField headset voorbij en kon ik die niet laten liggen :)
Kan nog wel een reserve headset bij.

Ik heb inmiddels die Starfield controller ook besteld :P
L23 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:23:
[...]

Kan nog wel een reserve headset bij.

Ik heb inmiddels die Starfield controller ook besteld :P
Haha ik heb al drie headsets, maar ik speel nog steeds op mijn 6 jaar oude Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 tot deze het begeeft en haal dan die Starfield Headset pas uit de doos :p.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

d:)b

Geen idee of dit waar is maar dit komt net voorbij..
Ik hoop dat dit waar is!

[ Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 14-07-2023 15:44 ]

• L23
Vooral fijn als het hele circus voorbij is.

En Tony Hawk's Pro Skater 1+2 op Game Pass zou ik wel interessant vinden.
L23 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:52:
Vooral fijn als het hele circus voorbij is.

En Tony Hawk's Pro Skater 1+2 op Game Pass zou ik wel interessant vinden.
Die heb ik nog op disc liggen, kon er moeilijk inkomen na al die jaren sinds de Playstation 1 versie :p

https://www.trueachieveme...-arcade-xbox-achievements

“Xbox gets "the biggest content drop in Xbox history" with Antstream Arcade's catalog, which will also make many PS1 and Nintendo games playable on Xbox too.

The Antstream Arcade catalog of retro games from the 80s, 90s, and 00s will be available for Xbox Series X|S and Xbox One on 21 July, and is available to preorder now.”

Antstream Arcade is a cloud gaming streaming service with "the world's largest official retro gaming catalog of games" and brings over 1,300 retro games to Xbox such as Pac-Man and Metal Slug. "The platform supports instant cloud game saves, online high scores and resume play features across multiple devices."

You can preorder Antstream Arcade from today on the Microsoft Store — a year's subscription costs $29.99/£29.99 while a Lifetime Pass Edition is up for $79.99/£79.99.

Wel interessant voor de liefhebbers :)

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:44
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:00:
https://www.trueachieveme...-arcade-xbox-achievements

“Xbox gets "the biggest content drop in Xbox history" with Antstream Arcade's catalog, which will also make many PS1 and Nintendo games playable on Xbox too.

The Antstream Arcade catalog of retro games from the 80s, 90s, and 00s will be available for Xbox Series X|S and Xbox One on 21 July, and is available to preorder now.”

Antstream Arcade is a cloud gaming streaming service with "the world's largest official retro gaming catalog of games" and brings over 1,300 retro games to Xbox such as Pac-Man and Metal Slug. "The platform supports instant cloud game saves, online high scores and resume play features across multiple devices."

You can preorder Antstream Arcade from today on the Microsoft Store — a year's subscription costs $29.99/£29.99 while a Lifetime Pass Edition is up for $79.99/£79.99.

Wel interessant voor de liefhebbers :)
Eenmalig €80. Is te doen maar of het een alternatief is voor EmuElec, Batocera etc. of retro gaming onder Dev. Mode op een Xbox valt te bezien.

Ik heb snel gescrold door de 1470 spellen en zo te zien doen de grote uitgevers en developers niet mee. Geen Konami of andere Japanse Studio op MSX etc. Indiana Jones and the Fate of Atlantis is dan wel weer mooi.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• L23
G_Dragon schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:53:
[...]

Die heb ik nog op disc liggen, kon er moeilijk inkomen na al die jaren sinds de Playstation 1 versie :p
Ik heb gewacht tot de Switch versie uitkwam zodat ik het ook handheld kon spelen. Vroeger ook wel eens gespeeld op de PC, maar was er toen niet goed in :P Maar ga dezelfde game niet nogmaals kopen, dus dan zou op Game Pass wel ideaal zijn.
JDL15 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:50:

Dat is de nieuwste TB he? Benieuwd hoeveel er qua sound beter is tov van de gen 2. Prima ding de gen 2, maar de issues die ik ermee heb irriteren wel.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
ariekanari schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:07:
[...]

(Knip)
Indiana Jones and the Fate of Atlantis is dan wel weer mooi.
Om die op de Xbox te spelen lijkt me fantastisch, ik heb alleen nog een werklaptop en daar krijg ik die retrogames niet op geïnstalleerd.
Gooi maar op gamepass :9

• PdeBie
Welke vormen van GP zijn er eigenlijk? Ik heb nu ultimate, maar gebruik de PC tak eigenlijk nooit. En met de prijsverhoging zit ik te overwegen om de pc tak te stoppen.

Maar Gold (en online) zou ik wel willen behouden.

@ariekanari zelfs bij de C64 zie ik maar bar weinig titels die echt herinneringen bij mij oproepen. Geen ugh-lympics, Flimbo’s quest, bubble bobble, paperboy etc. gezien

[ Voor 28% gewijzigd door PdeBie op 14-07-2023 17:58 ]

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 13:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

PdeBie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:26:
Welke vormen van GP zijn er eigenlijk? Ik heb nu ultimate, maar gebruik de PC taal eigenlijk nooit. En met de prijsverhoging zit ik te overwegen om de pc tak te stoppen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fr4TqCHvjZT6CKIqP94bZB7FJVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DvztTnzNJWuCdR4obHw5ZeTs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-07-2023 17:41 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 12:43
PdeBie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:26:
Welke vormen van GP zijn er eigenlijk? Ik heb nu ultimate, maar gebruik de PC taal eigenlijk nooit. En met de prijsverhoging zit ik te overwegen om de pc tak te stoppen.

Volgens mij ga je dan ook EA Play missen
G_Dragon schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:44:
Geen idee of dit waar is maar dit komt net voorbij..
Ik hoop dat dit waar is!

[Twitter]
Helaas begreep hij het verkeerd. Dit is wat er nu speelt.

• PdeBie
Powder Toastman schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:43:
[...]

Volgens mij ga je dan ook EA Play missen
En Gold zo te zien. Niet dat je iets mist aan EA play, maar Gold zou ik wel jammer vinden. Krijg je soms nog best leuke kortingen door op andere games. En natuurlijk de gratis gold games.

• L23
PdeBie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:58:
[...]

En Gold zo te zien. Niet dat je iets mist aan EA play, maar Gold zou ik wel jammer vinden. Krijg je soms nog best leuke kortingen door op andere games. En natuurlijk de gratis gold games.
Ik zou voornamelijk het cloud gamen een gemis vinden, die ontbreekt ook bij standaard Game Pass.
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:41
L23 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:21:
[...]

Ik zou voornamelijk het cloud gamen een gemis vinden, die ontbreekt ook bij standaard Game Pass.
En heeft standaard GP wel multiplayer? Dat wordt namelijk onder Gold genoemd...

• L23
KlaasjeNL schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 20:07:
[...]

En heeft standaard GP wel multiplayer? Dat wordt namelijk onder Gold genoemd...
Online multiplayer valt inderdaad onder Gold en ontbreekt dus bij standaard Game Pass.
Major Nelson stopt bij Xbox.

Jaaa echt jammer!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah! Verzoek van de FTC afgewezen, Microsoft kan na 11:59pm (dus rond 9:00 zaterdagochtend onze tijd) de overname van Activision - Blizzard afronden.

[ Voor 71% gewijzigd door TheVMaster op 15-07-2023 01:33 ]

TheVMaster schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 01:27:
Yeah! Verzoek van de FTC afgewezen, Microsoft kan na 11:59pm (dus rond 9:00 zaterdagochtend onze tijd) de overname van Activision - Blizzard afronden.

[Embed]

[Embed]

[Embed]
Als ze er nu nog snel uitkomen met de CMA is deze poppenkast eindelijk eens voorbij. Dan is MS meteen de grootste 3rd party publisher voor de marktleider met CoD en Minecraft :+

Hopelijk leidt deze situatie tot minder third party exclusives en timed exclusives.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:45
uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 05:34:
[...]

Als ze er nu nog snel uitkomen met de CMA is deze poppenkast eindelijk eens voorbij. Dan is MS meteen de grootste 3rd party publisher voor de marktleider met CoD en Minecraft :+

Hopelijk leidt deze situatie tot minder third party exclusives en timed exclusives.
Ben benieuwd hoe snel dan de games in gamepass komen. Dat ging bij Bethesda heel erg snel. Al gun ik ze wel het volle bedrag wat ik voor Diablo heb betaald. Elke euro is die game volledig waard.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
[...]

Ik schat zo in dat alle nieuwe abk ip's iig gewoon xbox/pc exclusive worden. Net als Starfield dat was bij Bethesda.

Verder ben ik benieuwd wat dit gaat betekenen voor mobile gaming. Want dat is waarvoor ze dit gekocht hebben volgens hunzelf.

• SunnieNL
Dat ik dat nog mag meemaken. Had eerlijk verwacht dat die tot na zijn pensioen dit zou blijven doen. Wist overigens niet dat hij senior director of corporate communications was al voor langere tijd. Dacht zelf dat die nog steeds voor de Xbox divisie werkte :)

Hoop dat ik af en toe nog wel tegen hem kan gamen (of met hem) :)
SunnieNL schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 08:26:
[...]

Ben benieuwd hoe snel dan de games in gamepass komen. Dat ging bij Bethesda heel erg snel. Al gun ik ze wel het volle bedrag wat ik voor Diablo heb betaald. Elke euro is die game volledig waard.
Ik gok dat dit over time gebeurd met een paar games per keer. Het is niet echt logisch in mijn optiek om dat in 1 keer te doen. Ik zie het al voor me. Gooien ze alle games er in per bijv de eerste van de maand. En in de 2e helft van de maand komen er alleen wat kleinere third party indie titels uit… dan is op dat moment GP gewoon weer het indie abonnement zonder games… Teveel mensen en ook de media hebben een te kort geheugen.

——-

Deze komt volgende week uit (GP).

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-07-2023 09:02 ]

TheVMaster schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 01:27:

[Embed]

[Embed]

[Embed]
*O*

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Ik lees dus verhalen ze daar dus voor dinsdag wel uit gaan komen, zodat ze de boel op maandag kunnen afronden. 🎉🎉🎉

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hoewel de franchises al langer multiplatform zijn dan dat ze ooit exclusief waren voelt het ergens wel gek dat Spyro en Crash nu (/zeer binnenkort) eigendom zijn van Microsoft.

Als je dit in de jaren 90 tegen iemand zou zeggen zou je voor gek verklaard worden.
[...]

En nu gas er op!
Door naar de volgende overname!!

• PdeBie
Diablo IV in gamepass. Kom maar door. Hoef ik hem niet te kopen :p

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:32
PdeBie schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:33:
Diablo IV in gamepass. Kom maar door. Hoef ik hem niet te kopen :p
Mij heeft Diablo IV 0,41 cent per uur gekost. Tot nu toe. :)

• SunnieNL
justifire schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:18:
[...]

En nu gas er op!
Die zal hierna wel Ff op zich laten wachten. Laat eerst deze studio’s maar goed settelen. Eerste nieuwsbericht na de overname zal over 6-12 maanden zijn en zal gaan over het ontslaan van personeel dat overtallig is (finance, hr, marketing).

Edit: of over de nieuwe cross platform CoD :)

[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 15-07-2023 11:01 ]

• SunnieNL
Caayn schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:05:
Hoewel de franchises al langer multiplatform zijn dan dat ze ooit exclusief waren voelt het ergens wel gek dat Spyro en Crash nu (/zeer binnenkort) eigendom zijn van Microsoft.

Als je dit in de jaren 90 tegen iemand zou zeggen zou je voor gek verklaard worden.
2 franchises waar Microsoft met een beetje inzet de nieuwe mascottes voor Xbox van kan maken :)
SunnieNL schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:00:
[...]

Die zal hierna wel Ff op zich laten wachten. Laat eerst deze studio’s maar goed settelen. Eerste nieuwsbericht na de overname zal over 6-12 maanden zijn en zal gaan over het ontslaan van personeel dat overtallig is (finance, hr, marketing).

Ze kunnen in de tussentijd toch wel om de tafel met FromSoftware, Capcom en UbiSoft ?

• PdeBie
Exactor it schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:37:
[...]

Helaas kan ik het aantal uur wat ik erin kan/wil steken niet verantwoorden t.o.v. de prijs. Dus GP en zo nu en dan opstarten zou voor mij een uitkomst zijn.

• Beakzz
SunnieNL schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:00:
[...]

Denk juist dat het vrij snel zal zijn. Minder groot dan deze waarschijnlijk, maar ze konden de afgelopen tijd niks terwijl de plannen groots zijn. En ook de volgende overname zal weer door de hele molen moeten dus ik denk dat ze er wel haast mee hebben.

• ariekanari
Volgens mij is de overname nog geen gelopen zaak. De (beroeps)procedure (of een andere procedure) loopt nog en start op 2 augustus.
The FTC has until Friday to appeal against the decision. The agency had sought a preliminary injunction to block the deal pending the outcome of a separate challenge it has mounted in its in-house court, where proceedings are due to start on August 2.

[ Voor 31% gewijzigd door ariekanari op 15-07-2023 11:53 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:37:
[...]

Er vanuit gaande dat je er 60 euro voor betaald hebt, heb je dan al 14634 uur in zitten :o
Moet wel heel goed spel zijn dan :+

Ik snap wat je bedoeld, ik vond 'm gewoon grappig :p

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 15-07-2023 12:11 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

nvm.

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2023 12:29 ]

• Exactor it
BM schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:10:
[...]

Er vanuit gaande dat je er 60 euro voor betaald hebt, heb je dan al 14634 uur in zitten :o
Moet wel heel goed spel zijn dan :+

Ik snap wat je bedoeld, ik vond 'm gewoon grappig :p
Ik heb er negentig voor betaald. Is wel iets minder uur dan volgens jouw berekening maar wel vrij veel sinds release. En niet eens alle achievements op zak. :)

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:43
Ik kom met mijn rekenmachine uit op 219.5 uur. ^^

Verwijderd

Zorroberner schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:26:
Ik kom met mijn rekenmachine uit op 219.5 uur. ^^
Ik zat er ook even naast want hij had het over 0,0041 en niet 0,41. Fijn weekend allemaal. 8)
@BM gaat door voor de koelkast.

• Exactor it
Oh haha, ik snap hem. Wanneer kom je mijn koelkast ophalen @BM?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:36:
Oh haha, ik snap hem. Wanneer kom je mijn koelkast ophalen @BM?
:o
Dan mag ie wel vol goed bier zitten :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Wat ik mij afvraag is waarom er nooit een goede MMO zoals WoW op de Xbox console is uitgekomen. Het kan het makkelijk aan en je kunt er tevens addons voor ontwikkelen (denk aan een toetsenbord en muis combi) wat het volledig zou benutten.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Met de sale nu Desperados III gekocht, had nog wat Microsoft punten liggen vanuit de rewards dus echt voor een prikkie nu. De eerste desperados destijds met veel plezier gespeeld, dus nostalgisch gezien erg leuk. Ik lees alleen weinig ervaringen van tweakers over deze game, hier nog wat mensen die m gespeeld hebben? Is t beetje te doen met controller?

• SunnieNL
Ik heb meer en meer nieuws over baldurs gate 3 op mijn tijdlijn. Ik hoop toch wel dat ze na de pc en ps5 release snel komen met een datum voor de xbox.. Zeg halverwege november ofzo, als ik door starfield heen ben. Want daar zit ik toch ook wel met smart op te wachten.
Eerder zeiden ze dat het te maken had met de xss maar ik vermoed toch dat ze Starfield niet in de weg willen hebben bij een xbox release.

• Exactor it
Ht87 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:04:
Met de sale nu Desperados III gekocht, had nog wat Microsoft punten liggen vanuit de rewards dus echt voor een prikkie nu. De eerste desperados destijds met veel plezier gespeeld, dus nostalgisch gezien erg leuk. Ik lees alleen weinig ervaringen van tweakers over deze game, hier nog wat mensen die m gespeeld hebben? Is t beetje te doen met controller?
Heb hem op 100%. Top spel. Speelt prima met controller. Geen enkele issue mee gehad.
SunnieNL schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:05:
Ik heb meer en meer nieuws over baldurs gate 3 op mijn tijdlijn. Ik hoop toch wel dat ze na de pc en ps5 release snel komen met een datum voor de xbox.. Zeg halverwege november ofzo, als ik door starfield heen ben. Want daar zit ik toch ook wel met smart op te wachten.
Eerder zeiden ze dat het te maken had met de xss maar ik vermoed toch dat ze Starfield niet in de weg willen hebben bij een xbox release.
Pc release is ook een maand naar voren gehaald dacht ik? Van begin september maar begin augustus volgens mij. Maar ik kan er langs zitten.

Wel grappig dat men nu BG3 zo hyped als next greatest thing. Als er een game op consoles echt een niche markt is, is het dit genre wel :)

Ben zelf wel benieuwd. Heb deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld vroeger op de pc.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-07-2023 15:57 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:09
justifire schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:18:
[...]

En nu gas er op!
Waarom zou je willen dat MS nog meer opkoopt. Het is alsof je wil dat Disney alles opkoopt omdat je dan alles lekker gemakkelijk via disney plus kan kijken zonder dat je doorhebt wat de langetermijn gevolgen zijn.

Of post je pure bait.

[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 15-07-2023 16:34 ]

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
Palindrome schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:33:
[...]

Waarom zou je willen dat MS nog meer opkoopt. Het is alsof je wil dat Disney alles opkoopt omdat je dan alles lekker gemakkelijk via disney plus kan kijken zonder dat je doorhebt wat de langetermijn gevolgen zijn.

Of post je pure bait.
MS heeft zelf gezegd dat ze nog niet klaar waren. Ik verwacht dus nog wel een paar acquisities, maar niet meer van deze orde.

• Palindrome
drakiesoft schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 17:55:
[...]

MS heeft zelf gezegd dat ze nog niet klaar waren. Ik verwacht dus nog wel een paar acquisities, maar niet meer van deze orde.
Er is ook niks over van deze orde.

• Exactor it
Palindrome schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:27:
[...]

Er is ook niks over van deze orde.
Sony's market cap is maar anderhalf keer zo hoog als Activision. :o

• Palindrome
Exactor it schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:39:
[...]

Sony's market cap is maar anderhalf keer zo hoog als Activision. :o
Sony is geen aankoop optie.

• ariekanari
De volgende: Embracer Group, en is een kleintje met een marktkapitalisatie van slechts 33.78 miljard. De helft van ATVI.

• SunnieNL
Jeetje, komt ff een alpha update binnen van 4gb+
Pagina: 1 ... 137 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord