Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
G_Dragon schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:00:
Heeft iemand inmiddels die Starfield pre-load al kunnen downloaden?
Gisteravond kon ik hem namelijk nog niet vinden.
Hier snap ik helemaal niks van. Waarom zou je nu om te beginnen al willen pre-loaden, er naar zoeken en als je het niet kan vinden de moeite nemen om het te vragen? Mis ik iets? Kan je er nu al iets mee of is het gewoon zonde van de ruimte voorlopig? Dan is er ook nog de kans dat je het nogmaals volledig mag downloaden straks.

Oprechte vraag trouwens en niet aanvallend.

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:05

L0g0ff

omg

Die darkwood die deze maand in xbox gold zit ziet er wel gaaf uit!

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21
PdeBie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:43:
McPixel 3. WTF! :D

Brandend huis blussen door water te drinken en alles uit te pissen _O-
Inmiddels even verder in het spel en het is één en al hilariteit. Tot je de laatste combinatie moet vinden en elke keer tot een verkeerde einde komt. Dan is het irritant.

Het crashende vliegtuig level, mijn god daar heb ik lang over gedaan. En ik maar zoeken wat nu de laatste combi was.

spoiler:
de combi die ik mistte was:
schep uit vliegtuig gooien, veilig landen, soldaat uit palmboom trekken, hem met schep op de kop slaan

Muziekje is wel irritant na een tijdje. Maar de levels zijn top :)

Steve!
Beakzz schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:47:
[...]

Hier snap ik helemaal niks van. Waarom zou je nu om te beginnen al willen pre-loaden, er naar zoeken en als je het niet kan vinden de moeite nemen om het te vragen? Mis ik iets? Kan je er nu al iets mee of is het gewoon zonde van de ruimte voorlopig? Dan is er ook nog de kans dat je het nogmaals volledig mag downloaden straks.

Ach ja, waarschijnlijk dezelfde reden als een pre-order plaatsen.
Hype, iets om naar uit te kijken, ergens blij van worden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
justifire schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 23:06:
[...]

Ach ja, waarschijnlijk dezelfde reden als een pre-order plaatsen.
Hype, iets om naar uit te kijken, ergens blij van worden.
Dat verklaart dan dat ik er niks van snap, want pre-orderen van digitale producten snap ik ook nooit :+
Beakzz schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:47:
[...]

Hij reserveert al een deel van de benodigde schijf ruimte, en een paar dagen voor de release begint hij het spel dan al automatisch te downloaden, waardoor je op dag van release direct aan de slag kan. Zeker handig ook voor mensen die geen snel internet hebben.

En stiekem ook leuk om naar iets uit te kijken. Ik heb Starfield en Forza al erin staan, iets om naar uit te kijken,

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Hoe groot is de kans dat ik iets als Forza Motorsport 7 kan verwachten? Ik vond die niet zo leuk om eerlijk te zijn en de delen ervoor heb ik niet gespeeld.

Forza Horizon 4 en 5 vond ik wel leuk (niet ver gekomen though. Gewoon leuk voor de af en toe) maar ik weet dat het twee verschillende genres zijn in het racen.

Gran Turismo 5 op de Playstation 3 wel veel gespeeld en vond ik hartstikke leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door polopolo150 op 08-07-2023 03:15 ]

Als je 7 niet zo leuk vond, kans dat je deel 8 ook niet helemaal je game vind. Mocht je Game Pass hebben, dan kun je hem altijd gratis proberen.

De Horizon serie is ook een andere soort race game, die ik eerder zou vergelijken met een Need For Speed of The Club, alleen dan leuker (vind ik tenminste). De Motorsport zelf is meer een tegenhanger van Gran Turismo. Nu heb ik 7 niet gespeeld, wel deel 6, en kijk toch wel uit naar dit nieuwe spel, ook wel bekend als deel 8.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ook binnen de Forza Motorsport serie is deel 7 een vreemde eend in de bijt en wijkt af van andere delen, mede dankzij het geforceerde homologation systeem. Ik zou deel 7 niet als uitgangspunt gebruiken voor de Forza Motorsport serie.

Zelf vond ik deel 7 de minst leuke Forza Motorsport.

[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 08-07-2023 11:04 ]

Mcpixel 3 is een bijzondere game… Ideaal om even tussendoor te spelen op de Ally.
Dit weekend verder misschien een begin maken met Gylt. Maar wil ook nog F.I.S.T afmaken en een no death run voor Bramble proberen. Daarnaast ook Sea of Thieves weer opgepakt om af en toe met een medetweaker te spelen. Blijft vermakelijk :)

En dan ben ik nog niet eens toegekomen aan de DLC van Hi-Fi Rush.

Heb nog nooit zoveel games tegelijkertijd geïnstalleerd staan en ook aan het spelen. Maarja, die hebben allemaal nog iets van 56 dagen de tijd, want dan komt Starfield! :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-07-2023 11:35 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:41
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 11:10:
Mcpixel 3 is een bijzondere game… Ideaal om even tussendoor te spelen op de Ally.
Dit weekend verder misschien een begin maken met Gylt. Maar wil ook nog F.I.S.T afmaken en een no death run voor Bramble proberen. Daarnaast ook Sea of Thieves weer opgepakt om af en toe met een medetweaker te spelen. Blijft vermakelijk :)

En dan ben ik nog niet eens toegekomen aan de DLC van Hi-Fi Rush.

Heb nog nooit zoveel games tegelijkertijd geïnstalleerd staan en ook aan het spelen. Maarja, die hebben allemaal nog iets van 56 dagen de tijd, want dan komt Starfield! :P
En dan zijn er nog steeds mensen die klagen dat we te weinig exclusives hebben... 😅

Zojuist Arcade Paradise opgestart voor "even tussendoor". Inmiddels bijna 3 uur verder.

• PdeBie
Wat houdt Arcade Paradise in?
PdeBie schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 12:43:
Ik kwam er achter door de tekst in jouw post te selecteren en search web aan te tikken... :+

Edit: heb hem ook gelijk gekocht :9 (hoewel voor steam, op de deck)

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 08-07-2023 13:02 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
polopolo150 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 03:14:
Hoe groot is de kans dat ik iets als Forza Motorsport 7 kan verwachten? Ik vond die niet zo leuk om eerlijk te zijn en de delen ervoor heb ik niet gespeeld.

Forza Horizon 4 en 5 vond ik wel leuk (niet ver gekomen though. Gewoon leuk voor de af en toe) maar ik weet dat het twee verschillende genres zijn in het racen.

Gran Turismo 5 op de Playstation 3 wel veel gespeeld en vond ik hartstikke leuk.
Ik ben weinig onder de indruk van wat ik tot nu toe gezien heb van de nieuwe Forza Motorsport. De gameplay demo van laatst sloeg nergens op en liet meteen zien dat de game nog steeds hingt op twee gedachten; serieus gamen maar wel zeer/te toegankelijk zijn. Er lijkt op dat vlak niets veranderd te zijn.

Ik had gehoopt op een echte concurrent van GT7 (waarmee de lat wat mij betreft behoorlijk hoog ligt), maar ik vraag me echt af of ze dat niveau überhaupt weten te benaderen.

Maar goed, Gamepass Day One natuurlijk, dus we gaan het meemaken :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• KlaasjeNL
PdeBie schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 12:43:
In first person een wasserette draaiende houden. Dus wasje in de wasmachine, daarna in de droger, ondertussen rommel opruimen. Het is in feite 1 grote minigame in een jaren '80 sfeer. Maar... Met die minigames verdien je geld dat je kan investeren in een achterkamertje. Daar kun je arcadekasten plaatsen met fictieve variaties op bestaande arcadekasten. Je kan de games daarop ook spelen en je verdient er geld mee. En zo kun je dat achterkamertje steeds verder uitbreiden en meer kasten plaatsen waardoor je een eigen arcadehal creëert waarmee je uiteindelijk meer verdient dan de oorspronkelijke wasserette.

Verder is er nog een klein stukje management omdat je zelf de moeilijkheid en prijs per potje van de arcadekasten kan bepalen.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
@uchiha tijntje Heb je alle achievements behaald bij Planet of Lana? De Flawless achievement, uitspelen zonder dood te gaan, zie ik niet zo zitten :P
KlaasjeNL schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:59:
[...]

In first person een wasserette draaiende houden. Dus wasje in de wasmachine, daarna in de droger, ondertussen rommel opruimen. Het is in feite 1 grote minigame in een jaren '80 sfeer. Maar... Met die minigames verdien je geld dat je kan investeren in een achterkamertje. Daar kun je arcadekasten plaatsen met fictieve variaties op bestaande arcadekasten. Je kan de games daarop ook spelen en je verdient er geld mee. En zo kun je dat achterkamertje steeds verder uitbreiden en meer kasten plaatsen waardoor je een eigen arcadehal creëert waarmee je uiteindelijk meer verdient dan de oorspronkelijke wasserette.

Verder is er nog een klein stukje management omdat je zelf de moeilijkheid en prijs per potje van de arcadekasten kan bepalen.
Soort Breaking Bad dus ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

L23 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:29:
@uchiha tijntje Heb je alle achievements behaald bij Planet of Lana? De Flawless achievement, uitspelen zonder dood te gaan, zie ik niet zo zitten :P
Die achievement was best pittig… heb hem uiteindelijk wel gehaald, maar koste me 4 pogingen waarbij eentje net voor het einde fout ging. :P

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13
Zeg dat het niet waar is hé mannen, ik sluit mijn keyboard en mouse aan mijn xbox x aan, Bf1 Bf2042 en warzone ondersteunen dat niet?

Op mijn ps4 speelde ik keyboard mouse, was geen enkel probleem.

Xbox is toch een Windows machine? Wtf, zware teleurstelling....

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:41:
[...]

Die achievement was best pittig… heb hem uiteindelijk wel gehaald, maar koste me 4 pogingen waarbij eentje net voor het einde fout ging. :P
Ik denk er nog even over na :P Maar zojuist Planet of Lana uitgespeeld. Tof spel. Past prima in het rijtje van Limbo en Inside.
C00P schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:50:
Zeg dat het niet waar is hé mannen, ik sluit mijn keyboard en mouse aan mijn xbox x aan, Bf1 Bf2042 en warzone ondersteunen dat niet?

Ik heb geen idee of die games k&m ondersteunen, maar de Xbox kan het gewoon hoor... Als die games het op de Xbox niet ondersteunen dan ligt dat aan EA/Activision.
Overigens is Xbox geen WIndows machine. Het gebruikt wel een gelijkaardige kernel, dat wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 09-07-2023 23:03 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28
Hier is een lijst met keyboard/muis ondersteuning: https://www.purexbox.com/...ouse-and-keyboard-support

Battlefield staat er idd niet tussen, call of duty dan weer wel.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
KlaasjeNL schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:59:
[...]

Hier moet ik dus niet aan beginnen ;) Zit nog volop in Car Mechanic Simulator, nadat ik klaar was met Powerwash Simulator.

• couchsniffer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 22:28
Ik had verwacht dat je wel NL TV kon kijken. Ok, de apps zijn er niet.
Maar waarom kun je via de browser (Edge) geen Ziggo, NLZIET, NPO+ streams kijken. Inloggen lukt allemaal maar als je een stream wilt kijken komt er een foutmelding.
Technisch zie ik niet waarom dit niet kan...
Schermen de NL steamers XBOX af? Is dit een DRM probleem? Is er nog een andere browser te krijgen om mee te proberen?

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:05

L0g0ff

omg

C00P schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:50:

Ik vond dat ook belachelijk met battlefield. Ik vind er geen lol aan dat alles default cross platform is met pc en vervolgens krijg je zwaar pak slaag omdat jij met controller speelt en een ander met keyboard/muis.

Zet je cross platform uit dan zijn er bijna geen servers.

Maar dit ligt niet aan xbox maar aan dice. Dice moet hier support voor inbouwen. Xbox ondersteund het prima. Check bijvoorbeeld cyberpunk maar eens.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

kleinelievewolff schreef op maandag 10 juli 2023 @ 10:27:
[...]
Hier moet ik dus niet aan beginnen ;) Zit nog volop in Car Mechanic Simulator, nadat ik klaar was met Powerwash Simulator.
Ik ben toevallig gisteren er mee begonnen (hoewel op steam deck) en ik was zo 4 uur verder :+
Erg realistische game ook want in game kreeg ik ook regelmatig meldingen "it's 2 am, go home!"
Maar ik zit wel al op het punt dat ik die wasserette eigenlijk kan negeren. Ik ruim even snel op in de ochtend en dan ga ik op de arcade kasten spelen (wat op een of andere manier een positief effect op hun opbrengst heeft).
Erg leuke game, al heb ik mijn twijfels hoe lang het leuk blijft. Hangt er vanaf hoeveel arcade kasten er nog komen en hoe leuk ze zijn denk ik (is een beetje hit or miss). Voor de duidelijkheid, de arcade kasten zijn vaak duidelijk geïnspireerd door echte oude kasten maar het zijn geen echte kasten maar losse minigames.

• Notna
  • Laatst online: 21:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor wie nog op de wip zat voor de Starfield controller:

https://www.amazon.es/dp/B0C34BN92N/

˜63 EUR via Amazon.es (wel een langere levertijd)

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 10-07-2023 16:14 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Notna schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:13:
Voor wie nog op de wip zat voor de Starfield controller:

https://www.amazon.es/dp/B0C34BN92N/

˜63 EUR via Amazon.es (wel een langere levertijd)
57,84€ zelfs op mijn scherm.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Notna
  • Laatst online: 21:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wom schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:22:
[...]

57,84€ zelfs op mijn scherm.
Dat is excl. leverkosten als het goed is?

Xbox Live ID:Notna8310

Notna schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:23:
[...]

Dat is excl. leverkosten als het goed is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmAodXVd-cLRtf9M43joLEI66XY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ns0SqSYFOUmJ8x5ChjZj84vX.png?f=user_large

€4,09 voor shipping als ik het zo goed zie?

Maar zit momenteel op Duitse VPN, dus misschien dat het daar aan ligt :)

• KlaasjeNL
Stray al op 10 augustus naar Xbox. ☺️
KlaasjeNL schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:04:
Stray al op 10 augustus naar Xbox. ☺️
Dat is snel zeg! Kan hem nog nergens pre-orderen op disk.. :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

De ID@XBOX demos :

Alchemist: The Potion Monger
Alisa Developer's Cut
Astrea
Bang on Balls: Chronicles
Black Skylands
Bunny Battle Nemesis
Cell Scientists: Beyond
Cross Tails
Dark Deception
Daymare: 1994 Sandcastle
Demonschool
Deserted
DREAMERS
Dynacat
Frank and Drake
Ghost Trick: Phantom Detective
Knights of Braveland
Lies of P
LUNARK
Marble It Up! Ultra
Metaball
Metal Mind
Oaken
Pixel Cafe
Pocket Bravery
Punch Club 2: Fast Forward
Raging Bytes
Rain World
Sea of Stars
Slave Zero X
Space Boat
Spirit Hunters: Infinite Horde
Spirit of the Island
STONKS-9800: Stock Market Simulator
The First Descendant
The Night of the Rabbit
The Wandering Village
Trinity Fusion
Worldless
WrestleQuest

https://www.trueachievements.com/event/id-at-xbox-demo-fest

justifire schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:47:
De ID@XBOX demos :

Alchemist: The Potion Monger
Alisa Developer's Cut
Astrea
Bang on Balls: Chronicles
Black Skylands
Bunny Battle Nemesis
Cell Scientists: Beyond
Cross Tails
Dark Deception
Daymare: 1994 Sandcastle
Demonschool
Deserted
DREAMERS
Dynacat
Frank and Drake
Ghost Trick: Phantom Detective
Knights of Braveland
Lies of P
LUNARK
Marble It Up! Ultra
Metaball
Metal Mind
Oaken
Pixel Cafe
Pocket Bravery
Punch Club 2: Fast Forward
Raging Bytes
Rain World
Sea of Stars
Slave Zero X
Space Boat
Spirit Hunters: Infinite Horde
Spirit of the Island
STONKS-9800: Stock Market Simulator
The First Descendant
The Night of the Rabbit
The Wandering Village
Trinity Fusion
Worldless
WrestleQuest

https://www.trueachievements.com/event/id-at-xbox-demo-fest
Morgen om 7 uur de ID@xbox show. :)

https://news.xbox.com/en-...-xbox-ign-indie-showcase/

Ondanks er nog geen uitspraak is in de zaak van de FTC tegen Microsoft, dook gisteren in de Braziliaanse store wel opeens dit op en werd vrij snel weer verwijderd. Ik zeg niet dat dit waarheid is, maar het duikt steeds meer op verschillende websites op dus wie weet is het ergens toch een kleine stille eerste uitkomst.

Maar ik wil mezelf nog niet teveel gek laten maken met valse hoop :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0waLbFzqik1GhGQkNkChvGC6w4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QkriuWGWDtpZ9JGXKCudmbL5.png?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 08:44:
Ondanks er nog geen uitspraak is in de zaak van de FTC tegen Microsoft, dook gisteren in de Braziliaanse store wel opeens dit op en werd vrij snel weer verwijderd. Ik zeg niet dat dit waarheid is, maar het duikt steeds meer op verschillende websites op dus wie weet is het ergens toch een kleine stille eerste uitkomst.

Maar ik wil mezelf nog niet teveel gek laten maken met valse hoop :D

[Afbeelding]
Is al ontkracht. :)

Oke, dan heb ik niks gezegd d:)b

• PdeBie
Benieuwd naar Party Animals!
https://www.xbox.com/nl-NL/games/party-animals

Soort van Gang Beasts, maar dan beter :)
Had laatst een vriend over de vloer waarmee ik samen Gang Beasts gespeeld heb. Lang geleden dat ik zo heb gelachen tijdens het gamen. Dus ben heel benieuwd hoe Party Animals het gaat doen.

——

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-07-2023 17:09 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Hoppaaa!! :)
Nu wachten op een update met welke spellen naar Gamepass gaan komen :p

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-11 19:05
Eindelijk..
Heb nog nooit zo'n lange overname 'strijd' meegemaakt geloof ik.
En ontzettend vies en kinderachtig ook, al die tegen argumenten.. man man.

[ Voor 9% gewijzigd door PepieNL op 11-07-2023 17:43 ]

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
G_Dragon schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:37:
Hoppaaa!! :)
Nu wachten op een update met welke spellen naar Gamepass gaan komen :p
Het is niet dat de CMA (Verenigd Koninkrijk) roet in het eten al heeft gegooid, al is Microsoft nog in verweer?

Snap er niks meer van. Wel goed nieuws dit. Ondanks Game Pass blijf ik een casual CoD en FIFA speler waardoor dit fantastisch voor me is.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
Dit is maar 1 stap toch? Volgens mij hebben we nog een handje Engelsen die dwars liggen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

polopolo150 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:44:
[...]

Het is niet dat de CMA (Verenigd Koninkrijk) roet in het eten al heeft gegooid, al is Microsoft nog in verweer?

Snap er niks meer van. Wel goed nieuws dit. Ondanks Game Pass blijf ik een casual CoD en FIFA speler waardoor dit fantastisch voor me is.
Als de FTC geen bezwaar teken kunnen ze de deal Vrijdag al sluiten.

Hopelijk bijna een einde aan deze saga. Kan de media zich weer gewoon lekker concentreren op de games.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u50Sh0Mmmfdb6cnB1q94MG6AgfY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jTgs5DgMEqyyRe9NInqg8lyg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-07-2023 18:01 ]

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:57
Drop maar D4 en WoW sub in de gamepass, dat bespaard me veel geld dan maandelijks 8) :P

Grapje, maar benieuwd hoe nu verder alles gaat ontwikkelen.
Vooral naar de toekomst van deze studio. Welke games we mogen verwachten, gaan ze Starcraft remasteren of terug tot leven wekken. Heroes Of The Storm, daar zouden ze ook terug iets mogen mee doen.
Kan zelf naar console gebracht worden eigenlijk.

De game dat ik zo goed als 100 % zeker van ben die in de gamepass gaat komen, zal Tony Hawk zijn.
En veel perks voor die Candy Crush, daar mogen we ook van uit gaan.
Haha ik zie iedereen na deze uitspraak direct Diablo 4 te koop zetten :+

Met ABK nu zeer spoedig onder Xbox....

Kunnen we een nieuwe Prototype of remake krijgen? Kunnen we Toys for Bob Banjo laten maken? Ik ben benieuwd of ze iets van plan zijn met IP zoals Spyro en Crash, maar dus ook een Prototype.

En natuurlijk kijk ik uit naar een hele lading aan games die toegevoegd zullen worden.
Id@xbox show begint nu. :)

Sea of Stars is een JRpg die ik wel ga proberen. Ziet er erg tof uit en via GP ook in de cloud te spelen dus :) Helaas alleen 2 dagen voor Starfield :)

Worldless ziet er ook leuk uit. :)

[ Voor 89% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-07-2023 19:10 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:13

nFo

BM schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:44:
Dit is maar 1 stap toch? Volgens mij hebben we nog een handje Engelsen die dwars liggen
" Microsoft and UK regulators agree to pause their Activision battle to negotiate"
https://www.theverge.com/...-uk-regulators-cma-appeal

Volledige tekst:
so what happens next with Microsoft’s proposed Activision Blizzard deal? The FTC has to make a decision whether to appeal by Friday night. If it walks away (as it normally does) then Microsoft is free to close once the CMA negotiation is compete. Otherwise it’s up to the 9th circuit court of appeals to decide whether it will halt the deal.

I think the focus is on the CMA right now, though. Microsoft and Activision have agreed with the CMA to pause the appeal in the UK and try to work out some changes to its deal that will appease UK regulators. I’d expect CAT agrees and we’ll see a cloud gaming remedy in the UK here, allowing the CMA to get a result like the EU did and for Microsoft to finalize and close the deal.

It’s all going to move pretty quickly now as the deal deadline approaches. We’ll bring you the latest as we get it 👍

[ Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 11-07-2023 19:08 ]

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Ik probeer voor mij neefje een nieuw Xbox account aan te maken, maar de app en de website laat mij niet toe om op de knop "let's go" te drukken. Is dit een bekend probleem of werkt het nu even niet.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
devilsnight schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:41:

Kunnen we een nieuwe Prototype of remake krijgen? Kunnen we Toys for Bob Banjo laten maken? Ik ben benieuwd of ze iets van plan zijn met IP zoals Spyro en Crash, maar dus ook een Prototype.

En natuurlijk kijk ik uit naar een hele lading aan games die toegevoegd zullen worden.
yes please. Een nieuwe banjo of een remake van de eerste twee games zoals ze ook met Spyro the dragon hebben gedaan en mijn leven is compleet :*) *;

Oh en prototype is ook super tof. Zeg ik geen nee tegen

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 11-07-2023 19:33 ]

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:15
Een nieuwe Soldier of Fortune aub.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:21
devilsnight schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:41:

Waarschijnlijk gewoon Call of Duty, Diablo, Overwatch etc. Als je ziet hoeveel IPs Microsoft heeft liggen waar ze niks mee doen verwacht ik niet dat ze na de overname ineens allemaal oude Activision IPs nieuw leven inblazen.

Mochten ze dat wel doen, dan hopelijk Guitar Hero. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Jullie vergeten allemaal de THPS3+4 Remake die er aan zat te komen. Al jullie games moeten even wachten totdat die klaar is. Sorry.

@Timothy3000 De Sea of Stars demo is live. Wellicht dat die game je de vervelende nasmaak van FF je kan doen vergeten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IphiqZaJOQoccC_owyPCJ4LtN7A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n5y7v0lYrBxHTxPUx3QluBga.png?f=fotoalbum_large

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik verwacht nog wel een belletje van ene Jim R. richting de FTC voor vrijdag nacht :') Dat bedrijf waar hij werkzaam voor is, zal alles op alles zetten om deze deal te blokkeren. die vergelijking lijkt me niet helemaal nodig

[ Voor 75% gewijzigd door BM op 12-07-2023 08:22 ]

———

Vandaag weer even verder gegaan met F.I.S.T. Is toch best een leuke metroidvania. Qua platforming en vechten zit het op zich wel goed in elkaar.

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-07-2023 23:56 ]

Gisteren met het broertje van mijn vriendin en een maat van hem de Hedge Broodmother proberen te verslaan in Grounded, helaas gingen we alle drie neer toen de Hedge Broodmother nog maar 1% HP Had... dat was wel heel zuur :P

G_Dragon schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:04:
Gisteren met het broertje van mijn vriendin en een maat van hem de Hedge Broodmother proberen te verslaan in Grounded, helaas gingen we alle drie neer toen de Hedge Broodmother nog maar 1% HP Had... dat was wel heel zuur :P
Ik dacht eerst dat je de infected broodmother bedoelde maar toen las ik het nog een keer.

Hoe dan? :P In een nieuwe wereld? Had je totaal geen armor en wapens? Dan is de poison build up erg vervelend inderdaad.

Je had me wel mogen inviten :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-07-2023 08:15 ]

uchiha tijntje schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:14:
[...]

Ik dacht eerst dat je de infected broodmother bedoelde maar toen las ik het nog een keer.

Hoe dan? :P In een nieuwe wereld? Had je totaal geen armor en wapens?

Ik zal de volgende keer aan je denken, want was ook een spontane actie gisteren! :)
Die twee zijn zo ontzettend hard gegaan in hun server, zelfs sneller dan hoe hard ik in mijn eigen server ging.
Ze hebben zelfs al die staf die ik nooit vrij heb gespeeld, dus wapens en armor hoefde ik mij geen zorgen over te maken want die hadden ze wel _/-\o_

We spraken trouwens wel via Discord omdat een geen goede headset heeft :F

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 12-07-2023 08:19 ]

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-11 11:31

Stimulate14

⭐⭐⭐

BM schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:44:
Die liggen al 300 jaar dwars ;).

• Louw Post
  • Laatst online: 20-11 20:43

Louw Post

Cerenas

Valt me nu wel op hoe weinig variatie aan games ABK eigenlijk heeft voor zo'n grote publisher. Terwijl ze volgens mij aardig wat IP's in hun portefeuille hebben. Wel grote namen natuurlijk.

Misschien maar Guitar Hero herintroduceren als Xbox exclusive? We kunnen wel wat party games gebruiken. :9

• BM

BM

Moderator Spielerij
Louw Post schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:46:
[...]
Misschien maar Guitar Hero herintroduceren als Xbox exclusive? We kunnen wel wat party games gebruiken. :9
Ik heb weinig ABK games waar ik echt heeeeel enthousiast van word (genoeg wat ik best leuk zou vinden, daar niet van), maar als MS/ABK met een nieuwe Guitar Hero komt word ik daar wel heel erg blij van :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:21
Louw Post schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:46:
[...]

Valt me nu wel op hoe weinig variatie aan games ABK eigenlijk heeft voor zo'n grote publisher. Terwijl ze volgens mij aardig wat IP's in hun portefeuille hebben. Wel grote namen natuurlijk.
En dan staan er sowieso een aantal titels bij waarvan de IP niet bij Activision ligt. Transformers is bijvoorbeeld Hasbro, Ultimate Alliance/Deadpool is Marvel en Sekiro is van FromSoftware. Niet alles wat door Activision is uitgebracht komt straks zo maar in handen van Microsoft om op Gamepass te zetten.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

uchiha tijntje schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:14:
[...]

Hoe dan? :P In een nieuwe wereld? Had je totaal geen armor en wapens? Dan is de poison build up erg vervelend inderdaad.

die infected @#%@#$@#$ ;( ;( Daar moet ik nog een keer goed voor gaan zitten, pittig gevecht is dat zeg.
ErnstMid schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:34:
[...]

die infected @#%@#$@#$ ;( ;( Daar moet ik nog een keer goed voor gaan zitten, pittig gevecht is dat zeg.
Haha ja die is inderdaad best pittig. Met name de debuffs van je Health is irritant. :)

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 17:53
Die infected brood mother is haast onmogelijk.
Had het tweemaal down en die derde fase halverwege.
Kon de halve tijd niets zien.
Zelde zoon oneerlijke eindbaas gezien.
Toen ik opzocht wat je allemaal moet doen omeen kans te maken om het te verslaan heb ik het gelaten.
SecondGuess schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:42:
Die infected brood mother is haast onmogelijk.
Had het tweemaal down en die derde fase halverwege.
Kon de halve tijd niets zien.
Zelde zoon oneerlijke eindbaas gezien.
Toen ik opzocht wat je allemaal moet doen omeen kans te maken om het te verslaan heb ik het gelaten.
Zo heel moeilijk is die toch niet? Als je je armor en wapens goed hebt geupgrade in combinatie met de juiste smoothies en health is het belangrijkste dat je hem kunt parrien. Het is natuurlijk ook een “endgame” boss. Als je niet met level 9 armor en wapens er naar toe gaat, maakt je idd weinig kans.

Solo is verder inderdaad wel een stukje lastiger omdat je continue de aggro op je hebt. En als je hem al bijna op de helft had om fase 3 dan had je hem bijna :)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-07-2023 16:43 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQNBVSivVCttx4E7UFzdl1psU8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/enJuKppQvCgHZSb7Pf07Ua2j.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is dus op Xbox te zien nu schijnbaar. Vraag me af of er nog meer bijkomt of dat dit het is. Had meer verwacht. De CoD games waar Sony een deal voor had kunnen we sowieso wel vergeten en die komen pas nadat die deal helemaal over is. Maar zo te zien geen enkele Marvel titel ook.
devilsnight schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:42:
[Afbeelding]

Dit is dus op Xbox te zien nu schijnbaar. Vraag me af of er nog meer bijkomt of dat dit het is. Had meer verwacht. De CoD games waar Sony een deal voor had kunnen we sowieso wel vergeten en die komen pas nadat die deal helemaal over is. Maar zo te zien geen enkele Marvel titel ook.
Is toch gewoon een zelfgemaakte “tab”? Kun je ook maken als je wilt :P Denk je echt dat er nu al op wordt voorgesorteerd?

Niet alles geloven wat er gepost wordt. Gewoon zelf kritisch blijven.

——-

Voor meer info: https://news.xbox.com/en-...-voice-reporting-feature/

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-07-2023 17:56 ]

uchiha tijntje schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:54:
[...]

Is toch gewoon een zelfgemaakte “tab”? Kun je ook maken als je wilt :P Denk je echt dat er nu al op wordt voorgesorteerd?

Niet alles geloven wat er gepost wordt. Gewoon zelf kritisch blijven.

——-

[Embed]

Voor meer info: https://news.xbox.com/en-...-voice-reporting-feature/
Ah, ik dacht dat dit een bestaande tab was. My bad. Ik heb in tijden al niets gedaan met custom tabs, eigenlijk nooit. :)

• PdeBie
Dikke lol met Gang Beasts hier. :+

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:42:
[Afbeelding]

De Sony deal gaat toch alleen over exclusiviteit van bepaalde levels/items en de marketing rechten?
Waarom zouden de huidige COD’s daarmee niet op GamePass kunnen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6ic0b64EW3ejgwJi_7DcTvLQws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4FJ9BWTSfsXV9Lf9wKUZBj1X.jpg?f=fotoalbum_large

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tenzij de FTC echt iets heel bijzonders uit de hoge hoed weet te toveren lijkt me dit vrij kansloos. Volgens mij was de uitspraak vrij duidelijk, maar goed...

Xbox

BM schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 07:36:
Tenzij de FTC echt iets heel bijzonders uit de hoge hoed weet te toveren lijkt me dit vrij kansloos. Volgens mij was de uitspraak vrij duidelijk, maar goed...
Precies, daarom verwacht ook dat de rechter het zal afwijzen als ze met geen goed nieuw bewijs komen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik vind hem mooi. $329 op de site. Deze heb jij toch ook @uchiha tijntje ?

MRE-Inc schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:48:
[...]

Ik vind hem mooi. $329 op de site. Deze heb jij toch ook @uchiha tijntje ?
Ik heb wel de Maxwell. Maar niet zo’n flitse kleurtjes. :p Ik heb hem nu ruim anderhalve week denk ik en heb hem nog niet op hoeven te laden. Bevalt me erg prima. Hoop dat de bouwkwaliteit wel een stukje beter is dan de Penrose.

Donstil schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 22:43:
[...]

De Sony deal gaat toch alleen over exclusiviteit van bepaalde levels/items en de marketing rechten?
Waarom zouden de huidige COD’s daarmee niet op GamePass kunnen?
Dat is een goede vraag. Maar volgens mensen op XboxEra die de hele zaak tot in detail volgen zou het erop neerkomen dat we verschillende recentere CoD games niet hoeven te verwachten totdat hun deal eindigt.
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:02:
[...]

Ik heb wel de Maxwell. Maar niet zo’n flitse kleurtjes. :p Ik heb hem nu ruim anderhalve week denk ik en heb hem nog niet op hoeven te laden. Bevalt me erg prima. Hoop dat de bouwkwaliteit wel een stukje beter is dan de Penrose.
Jij hebt ook de TB Stealth 700 gen 2 gehad he? Hoe klinkt de Maxwell vergeleken met de gen 2? Is het helder en is de bass sterker of net zo sterk? Hoe ervaar jij dit? Want ik zit nog met de gen 2, maar blijf geïnteresseerd in die Maxwell. Maar dan is er ook nog die nieuwste TB.

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:07:
[...]

Dat is een goede vraag. Maar volgens mensen op XboxEra die de hele zaak tot in detail volgen zou het erop neerkomen dat we verschillende recentere CoD games niet hoeven te verwachten totdat hun deal eindigt.
Ah dat had ik even gemist. Nu heb ik de recente COD's al maar ik had een beetje aangenomen dat de volgende dan op GamePass zou komen.

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik twijfel ook al een tijdje over die Maxwell, het liefste speel ik via mijn speakers maar met avondje Cod gebeurt dat in de praktijk nooit en heb ik de Xbox Wireless headset op, die vind ik alleen niet fijn (genoeg) klinken.

Heb jij de Maxwell ergens kunnen horen, of gewoon Yolo de knoop doorgehakt?

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Past mooi bij m'n witte Xbox Series X paarse iPhone 14 Pro 8)

Maar ik vind hem serieus mooi in die kleur. Ik stel voor dat jij bij mij langskomt zodat ik hem kan testen op functionaliteit op de Series X en PS5 8)

Ik ben totaal geen audiofiel. Dus kan geen goede vergelijking geven tussen headsets onderling. :) Enige wat ik kan zeggen. Hij klinkt goed haha.

Ik gebruik zo’n headset echter dagelijks dus ik dacht. Dan wil ik een van de beste die op de markt is. Met een normale levensduur is die afschrijving niet merkbaar.. Dus wel een beetje YOLO. :P

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:08:
Ik ben totaal geen audiofiel. Dus kan geen goede vergelijking geven tussen headsets onderling. :) Enige wat ik kan zeggen. Hij klinkt goed haha.

Ik gebruik zo’n headset echter dagelijks dus ik dacht. Dan wil ik een van de beste die op de markt is. Met een normale levensduur is die afschrijving niet merkbaar.. Dus wel een beetje YOLO. :P
Heh, shit. : (

Misschien moet ik beide TB en Audeze maar bestellen en op die manier echt kunnen testen, en de "slechtere" gaat weer retour. Andere kant lijkt een soundbar me ook wel wat, hele tijd headphones op is ook niet alles. Decisions, decisions.

• PdeBie
Flinke gok voor €329 om YOLO te doen :p

Heb zelf gisteren de oorkussens van mijn BD DT-770 pro maar eens in een sopje gedaan. Door het warme weer van afgelopen tijd waren die een beetje sweaty geworden. Niet normaal hoe ranzig ze waren :+
PdeBie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 13:32:
Flinke gok voor €329 om YOLO te doen :p

Heb zelf gisteren de oorkussens van mijn BD DT-770 pro maar eens in een sopje gedaan. Door het warme weer van afgelopen tijd waren die een beetje sweaty geworden. Niet normaal hoe ranzig ze waren :+
379 zelfs zie ik.
Heb er 399 voor betaald. :P maar kreeg 300 terug van mijn kapotte Audeze Penrose, dus vond het prima.

Pagina: 1 ... 136 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord