Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Timothy3000 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:10:
Is er al een deze maand op Gamepass?
Meestal dinsdag. Bramble al geprobeerd? En als je van Twin stick bullet hell games houdt moet je NeverAwake kopen :)

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-07-2023 20:06 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:37
Timothy3000 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:10:
Is er al een deze maand op Gamepass?
Xbox Game Pass Games for July 2023
(De voorlopige lijst zover)
Arcade Paradise (July 3)
Sword and Fairy 7 (July 5)
Exoprimal (July 14)
Techtonica (July 18)
The Wandering Village (July 20)
Venba (July 31)

https://www.purexbox.com/...es-releasing-in-july-2023

[ Voor 6% gewijzigd door Triple Stars op 03-07-2023 20:11 ]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21
Maar dat is ge-emuleerd lijkt het….. niet gewoon vanaf disc of via de store.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:37
PdeBie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:17:
[...]

Maar dat is ge-emuleerd lijkt het….. niet gewoon vanaf disc of via de store.
Geen idee, ook niet digitaal te krijgen blijkbaar.

Edit

Ze gebruiken een emulator via dev mode blijkbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Triple Stars op 03-07-2023 20:52 ]

• PdeBie
Hij is ooit op disc uitgekomen voor de Xbox :)
Laten rusten die game. Heb hem paar maanden terug gespeeld, maar de herinnering was beter dan de game zelf vrees ik. Grafisch nog wel bijzonder.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68dhC8cfwyOK9zID8nPuU7Evqqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/btCyD7fptzQjCZKIKteq9oic.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01:49
Morpheus2003 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:29:
Is er iemand die het volgende heeft meegemaakt;

Onlangs startte mijn Xbox Series X niet meer op. Lampje gaat wel aan maar vervolgens gebeurt er niks. Ik hoor de fans ook niet. Nog net garantie dus opgestuurd naar Microsoft.
Console vandaag weer ontvangen en wat denk je, exact hetzelfde probleem is er nog.

Heb al andere HDMI kabel geprobeerd. Kan nog andere stroomkabel proberen maar dan zou je verwachten dat de console überhaupt niet aan gaat.

Microsoft heeft ook doodleuk mijn garantie die nog tot begin juli liep, beëindigd op de datum van deze gebeurtenis.

Iemand dit ook meegemaakt?
Na een reparatie bij Microsoft hebben ze ook mijn garantie beëindigd die nog een 14 maanden liep. Ik moet nu hopen dat ik geen defecten krijg.
Superman schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 00:21:
[...]

Na een reparatie bij Microsoft hebben ze ook mijn garantie beëindigd die nog een 14 maanden liep. Ik moet nu hopen dat ik geen defecten krijg.
Dat mag toch volgens mij helemaal niet? Je hebt recht op 2 jaar garantie, al gaat hij 20x kapot in 2 jaar tijd, je hebt garantie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Linksquest schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 07:55:
[...]

Dat mag toch volgens mij helemaal niet? Je hebt recht op 2 jaar garantie, al gaat hij 20x kapot in 2 jaar tijd, je hebt garantie.
Dat zou ik wel zeggen, volgens mij heb je zelfs een stuk garantie op je reparaties.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wanneer zouden de prijsverhogingen van de Series X ingaan? Ik merk er nog niets van iig.
Hier een voorbeeld van een Diablo IV bundel voor 500 euro bij Amazon.de:
https://www.amazon.de/dp/B0BZXCVZR5
Wachten is op de Starfield bundel... 😅

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Ik heb al geruime tijd problemen met het afspelen van UHD's op de series X.
Het probleem is exact hetzelfde als hier beschreven:
https://www.resetera.com/...-on-xbox-series-x.417429/

Tijdens het afspelen van UHD's valt het beeld (random) weg maar blijft het geluid door gaan en de blu-ray menu's gewoon zichtbaar.

Het probleem treedt alleen op met UHD's, niet tijdens het gamen.
Het maakt niet uit wat ik aan instellingen ook aanpas (heb echt alles geprobeerd) maar het issue blijft.

De series X is rechtstreeks aangesloten op een LG C1. Welke ik volgens heb ingesteld met specifieke gaming Settings:
https://youtu.be/t2DNCpj5mpU

Ik heb meer apparatuur aangesloten (x3800h, dvd speler, htpc,laptop) op zowel tv als via de receiver maar geen enkele issue.

Het lijkt dus echt op een issue met de Series X maar tot op heden niet de oplossing gevonden.
Iemand een idee? Of toch maar een losse UHD speler kopen?

Hier tekenen aub ......

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
CPM schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:07:
Ik heb al geruime tijd problemen met het afspelen van UHD's op de series X.
Het probleem is exact hetzelfde als hier beschreven:
https://www.resetera.com/...-on-xbox-series-x.417429/

Tijdens het afspelen van UHD's valt het beeld (random) weg maar blijft het geluid door gaan en de blu-ray menu's gewoon zichtbaar.

Het probleem treedt alleen op met UHD's, niet tijdens het gamen.
Het maakt niet uit wat ik aan instellingen ook aanpas (heb echt alles geprobeerd) maar het issue blijft.

De series X is rechtstreeks aangesloten op een LG C1. Welke ik volgens heb ingesteld met specifieke gaming Settings:
https://youtu.be/t2DNCpj5mpU

Ik heb meer apparatuur aangesloten (x3800h, dvd speler, htpc,laptop) op zowel tv als via de receiver maar geen enkele issue.

Het lijkt dus echt op een issue met de Series X maar tot op heden niet de oplossing gevonden.
Iemand een idee? Of toch maar een losse UHD speler kopen?
Poeh, zou toch moeten werken (althans hier wel met een LG Oled C9).
Heb je al eens geprobeerd die game settings uit te zetten op je oled, meer voor standaard te gaan. Zit er ook nog een non-Earc HDMI poort, misschien dat hij het dan wel pakt? Blijft een beetje trial-and-error proces maar meestal met een avondje proberen de settings te tweaken en een kladje (zodat je weet wat je aan en uit hebt gezet) zou het misschien moeten lukken? Gek dat het alleen gebeurd tijdens het afspelen van UHD films. Heb je al eens gekeken naar die YCC 4:2:2 setting in de Xbox?
Ht87 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 08:24:
[...]

Dat zou ik wel zeggen, volgens mij heb je zelfs een stuk garantie op je reparaties.
Volgens deze bron: https://www.nkc.nl/advies...et%20oorspronkelijk%20had.
In artikel 7:6a BW is vastgelegd dat een verkoper de garantie moet verstrekken dat een product naar behoren functioneert en dat mededelingen van de verkoper over het beperken van deze garantie strijdig zijn met de wet en dus nietig. Het maakt niet uit of het een mondelinge mededeling was, of zelfs een schriftelijke overeenkomst. Het mag niet.
De wet biedt de consument dus veel bescherming. Het kan echter anders gaan liggen als de consument iets aan het product verandert, want dat kan ervoor zorgen dat het niet meer de eigenschappen bezit die het oorspronkelijk had. In dat geval wordt ook gekeken naar de redelijkheid en billijkheid, zoals beschreven in artikel 3:12 BW.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:44
Fireshade schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 08:48:
Wanneer zouden de prijsverhogingen van de Series X ingaan? Ik merk er nog niets van iig.
Hier een voorbeeld van een Diablo IV bundel voor 500 euro bij Amazon.de:
https://www.amazon.de/dp/B0BZXCVZR5
Wachten is op de Starfield bundel... 😅
Vanaf 1 augustus officieel.

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01:49
Linksquest schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 07:55:
[...]

Ik begin spijt te krijgen dat ik niet bij bol of Coolblue gekocht had waar je standaard 2 jaar garantie krijgt.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:43
GTA V, nice. Al heeft er ie al eens kort opgestaan, ik had recent gelezen dat R* niet zo'n fan is van Game Pass e.d. Maar toch leuk dat het er weer op staat, hopelijk de nieuwste versie voor mensen die het nog niet hebben gespeeld.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28
Dat is inderdaad wel erg mooi, heb gta5 ook nog niet gespeeld :) The cave is van Ron Gilbert (maniac mansion, monkey island), maar helaas niet zo’n hoge cijfers. Wikipedia: The Cave (video game)
Zorroberner schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:25:
[...]

GTA V, nice. Al heeft er ie al eens kort opgestaan, ik had recent gelezen dat R* niet zo'n fan is van Game Pass e.d. Maar toch leuk dat het er weer op staat, hopelijk de nieuwste versie voor mensen die het nog niet hebben gespeeld.
Het is volgens mij idd de nieuwste versie (series variant).

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:06
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:42:
[...]

Het is volgens mij idd de nieuwste versie (series variant).
Nice! Van GTA 5 alleen de eerste versie gespeeld. Zat al een tijdje te overwegen om de series versie te halen, maar dat hoeft nu niet meer. Wanneer komt deze op Gamepass?
@Arno90 - GTA komt al ergens vandaag als ik Twitter mag geloven.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
Wom schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:02:
Wel lekker dat ie nu ook als Cloud te spelen is ;)
Devolver heeft leuke social media. :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 09:18
devilsnight schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:30:
De tering man, de draadloze Xbox headphones is gewoon 50 dollar bij Walmart. Waarom hebben wij niet zoiets? 😑

https://www.walmart.com/i...athbdg=L1103&from=/search
Omdat we mensen in Europa een beter salaris betalen?🤣

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:53:
[...]

Omdat we mensen in Europa een beter salaris betalen?🤣
En allemaal consumenten rechten stiekem zelf betalen 😜

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
rutgergron schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:08:
[...]

Nog meer indie games, waar blijven de third party AA/AAA games.
Euh, juist deze eerste helft van de maand heeft meer AAA en AA dan indie. :)

GTA 5 is AAA, ik denk dat Insurgency als AA gezien kan worden. Exoprimal AA of AAA, dat is overigens een Day one Capcom release.
[...]

Moet je niet aan mij vragen.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:55

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Wom schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:02:
Staat er nu dus op, de series versie. Best een verrassing.

• PdeBie
tuinïnen schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:50:
[...]

Staat er nu dus op, de series versie. Best een verrassing.
Wat is het verschil met de retail versie die ik al jaren in de kast heb liggen?

——

Edit:
Kwam vandaag deze trailer tegen. Dit is nu echt een game voor mij!

[ Voor 26% gewijzigd door PdeBie op 05-07-2023 22:28 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
PdeBie schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:26:
[...]

——

Edit:
Kwam vandaag deze trailer tegen. Dit is nu echt een game voor mij!

[YouTube: Headbangers Rhythm Royale | Gameplay Reveal Trailer]
Lijkt me wel geinig voor tussendoor ja. Team17 doet het ook gewoon goed met dit soort indie games. Volgens mij zitten die al weer wat jaren in de lift wat eigenlijk wel met Overcooked begonnen is volgens mij.

Ik bedoel, de afgelopen jaren hebben ze deze gemaakt of gepublished:
Yooka-Laylee, Yoku's Island Express, Automachef, Moving Out, Golf with Your Friends, Dredge, My Time at Portia. Typisch van die indie games die je nergens anders echt tegen komt. Mooi dat ze lekker door gaan...

Martinspire - PC, PS5, XSX

[...]

60 fps als belangrijkste geloof ik.

Gamertag: FinrazielNL

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
Allebei de games zijn retail? Jij hebt de Xbox One versie, dit is de Xbox Series versie.

Verbeterde graphics en prestaties in nieuwe grafische modi met 4K-resolutie, tot 60 frames per seconde, HDR-instellingen, raytracing, verbeterde textures.
Walmart verzend dan niet internationaal, maar je kunt wel opties zoals dit gebruiken

https://planetexpress.com/how-to/walmart/

Ga ik bijna overwegen om die headset te bestellen, maar de verzendkosten komen er natuurlijk wel blij en stel je krijgt issues....das niet ideaal.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
devilsnight schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 00:37:
Walmart verzend dan niet internationaal, maar je kunt wel opties zoals dit gebruiken

https://planetexpress.com/how-to/walmart/

Ga ik bijna overwegen om die headset te bestellen, maar de verzendkosten komen er natuurlijk wel blij en stel je krijgt issues....das niet ideaal.
Misschien mis ik iets hoor, maar ik heb net even snel het volgende rekensommetje gemaakt (ik was nieuwsgierig geworden), waarbij ik voor het omrekenen naar euros voor het gemak een 1:1 ratio pak
Aanschaf: 50
Belasting: 5% (beetje uitmiddelen, kan hoger, kan lager afhankelijk van de state) -> 2,50
Totaal: 52,50
Shipping: 22,33 (+3,21 verzekering) -> 25,54
Maakt voor een totaal van: 78,54, zeg een kleine 80 euro, waarbij je ook nog eens een week of 4 mag wachten op je pakketje.

De goedkoopste in de pricewatch op dit moment 87 euro, waarvoor je 'm morgen in huis hebt. Ieder het zijne, maar ik vind het een hele hoop gedoe voor nog geen 10 euro besparing :)
[...]

Ja, weer zo'n indie game als GTA :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Arno90 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 16:50:
[...]

Nice! Van GTA 5 alleen de eerste versie gespeeld. Zat al een tijdje te overwegen om de series versie te halen, maar dat hoeft nu niet meer. Wanneer komt deze op Gamepass?
Mijn ervaring met Rockstar games op Gamepass is dat zo (helaas) ook snel weer uit Gamepass verdwijnen. Maar om uit te proberen is het natuurlijk wel ideaal.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• PdeBie
Martinspire schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:57:
[...]

Lijkt me wel geinig voor tussendoor ja. Team17 doet het ook gewoon goed met dit soort indie games. Volgens mij zitten die al weer wat jaren in de lift wat eigenlijk wel met Overcooked begonnen is volgens mij.

Ik bedoel, de afgelopen jaren hebben ze deze gemaakt of gepublished:
Yooka-Laylee, Yoku's Island Express, Automachef, Moving Out, Golf with Your Friends, Dredge, My Time at Portia. Typisch van die indie games die je nergens anders echt tegen komt. Mooi dat ze lekker door gaan...
Team17 scoort bij mij vaak hoge ogen. Dat is natuurlijk al begonnen in een ver grijs verleden met de originele Worms :)
BM schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:15:
[...]

Misschien mis ik iets hoor, maar ik heb net even snel het volgende rekensommetje gemaakt (ik was nieuwsgierig geworden), waarbij ik voor het omrekenen naar euros voor het gemak een 1:1 ratio pak
Belasting: 5% (beetje uitmiddelen, kan hoger, kan lager afhankelijk van de state) -> 2,50
Maakt voor een totaal van: 78,54, zeg een kleine 80 euro, waarbij je ook nog eens een week of 4 mag wachten op je pakketje.

De goedkoopste in de pricewatch op dit moment 87 euro, waarvoor je 'm morgen in huis hebt. Ieder het zijne, maar ik vind het een hele hoop gedoe voor nog geen 10 euro besparing :)

[...]

Ja, weer zo'n indie game als GTA :(
Klopt man. Het is niet eens alleen de verzekering, het is nog veel meer. Is het 100% niet waard.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:29
BM schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:15:
[...]

Je mist nog de invoerrechten + BTW + inklaringskosten bij invoer in NL (zo'n 25% over aanschafprijs + verzendkosten) en dan ongeveer 15 euro inklaringskosten.

Dat maakt het geheel nog veel duurder.

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-11 09:49
devilsnight schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:30:
De tering man, de draadloze Xbox headphones is gewoon 50 dollar bij Walmart. Waarom hebben wij niet zoiets? 😑

https://www.walmart.com/i...athbdg=L1103&from=/search
Troost je, ik ben net anderhalve week terug uit de US en over het algemeen is het daar echt niet goedkoper in de Walmart (of iedere andere winkel m.u.v. benzine). Genoeg games voor $ 70,-, controllers gewoon adviesprijzen en een zak Lays chips voor maar $4,69... 8)7 Ok vooruit, Seagate expansion card van 1 TB voor $149,- was dan wel weer prima. ;)

Overigens zijn alle prijzen die daar staan vermeld nog zónder belasting en die is per staat en county verschillend. Bij de kassa zie je pas de echte prijs, maar ik weet niet hoe het zit bij online aankopen.

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:33
Was er vannacht niet een uitspraak over de AB deal in de usa? Of zit ik helemaal mis?

31 juli UK meende ik.
deryck schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:02:
Was er vannacht niet een uitspraak over de AB deal in de usa? Of zit ik helemaal mis?

31 juli UK meende ik.
Nee die komt mogelijk deze of volgende week. Er is geen specifieke datum genoemd.

• Albert020
Heel fijne toevoeging voor Cloud Gaming :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zr0KVQhwSltZloMFh76EbKBZ1oo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xMoDfhfM1NnXWwuFVOrgHvtP.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 06-07-2023 11:48 ]

Superman schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:32:
[...]

Ik begin spijt te krijgen dat ik niet bij bol of Coolblue gekocht had waar je standaard 2 jaar garantie krijgt.
Die doen inderdaad beter hun best, maar ook Microsoft zou het gewoon moeten doen, maar volgens mij handhaven die de Duitse regels omdat ze vanuit Duitsland sturen, en ik meen dat daar maar 1 jaar is.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
L23 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 23:18:
[...]

Allebei de games zijn retail? Jij hebt de Xbox One versie, dit is de Xbox Series versie.

Verbeterde graphics en prestaties in nieuwe grafische modi met 4K-resolutie, tot 60 frames per seconde, HDR-instellingen, raytracing, verbeterde textures.
Vergeet de gratis pop in niet :+ Of was dat in de normale versie ook al? Op de PC nooit last van gehad iig.

• L23
Beakzz schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:00:
[...]

Vergeet de gratis pop in niet :+ Of was dat in de normale versie ook al? Op de PC nooit last van gehad iig.
Geen idee. Begreep wel dat het minder is. Maar goed, ik heb er op de Xbox One versie zelf geen last van ervaren :p

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Albert020 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:05:
[...]

Wel lekker dat ie nu ook als Cloud te spelen is ;)
Waarom eigenlijk? Scheelt schijfruimte of wat zijn de voordelen?

Dit wordt voor mij dan de eerste gekochte game die daarna op GP verschijnt. Gelukkig al voldoende uren in zitten. O-)

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:46
Linksquest schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:53:
[...]

Die doen inderdaad beter hun best, maar ook Microsoft zou het gewoon moeten doen, maar volgens mij handhaven die de Duitse regels omdat ze vanuit Duitsland sturen, en ik meen dat daar maar 1 jaar is.
Volgens Europese regelgeving heb je als consument gewoon recht op minimaal 2 jaar garantie. Ook als men uit Duitsland verstuurd.

• Albert020
erwn schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:55:
[...]

Dit wordt voor mij dan de eerste gekochte game die daarna op GP verschijnt. Gelukkig al voldoende uren in zitten. O-)
Waarom eigenlijk, heel simpel, om overal te kunnen spelen uiteraard :P

• L23
erwn schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:55:
[...]

Schijfruimte kan een voordeel zijn. Als je het op een Xbox Series X/S gaat spelen is het voornamelijk handig dat je de game gelijk kan gaan spelen inplaats van wachten tot dat alles lokaal gedownload is.

Grootste voordeel is inderdaad dat je het overal kan spelen. Ik kan op mijn Xbox One S nu de Xbox Series X versie spelen. Speel ook regelmatig een Xbox cloud game op mijn Macbook.

• L23
Hoe zit dat eigenlijk met GTA 5 qua graphics settings? Ik lees dat er een Fidelity Mode, een Performance Mode en een Performance Mode RT (Ray tracing) is.

Maar ik kan zelf alleen kiezen uit Fidelity Mode of Performance Mode. Kan het zijn dat de cloud versie daarin anders is? Of draait de cloud versie mogelijk op Xbox Series S hardware? Die ondersteund Performance Mode RT niet.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
Ik kijk even in het GTA V topic en zie dat het spel in eerste instantie uit is gekomen voor de X360 in 2013 :+ Zou het geen tijd voor een nieuwe worden ondertussen?

• Albert020
kleinelievewolff schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:24:
Ik kijk even in het GTA V topic en zie dat het spel in eerste instantie uit is gekomen voor de X360 in 2013 :+ Zou het geen tijd voor een nieuwe worden ondertussen?
GTA 6 Komt dit jaar als het goed is nog uit ;)

• L23
Nee hoor, hoe kom je er bij. Is nog maar net uit :+ Wen er maar aan. Als deze trend door zet zit je straks 25 jaar te wachten op een opvolger. Inderdaad bizar.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
Nou ja, in ieder geval fijn voor de mensen die nog wat in te halen hebben (zoals ik). Zou kunnen dat ik hem de vorige keer dat hij in gamepass zat (?) op de Xone even heb geprobeerd, maar misschien leuk om de story nu op de Series X te spelen.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-11 09:53
Ik zag dat je het GTA Online personage mee kan nemen van PS4 naar Xbox. Dus dat ga ik nog wel even proberen. Op de PS4 was het op een gegeven moment echt een dia show.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:17

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• PdeBie
Heb GTA V weer geïnstalleerd, maar er lijkt een bug op te treden waardoor het spel niet verder gaat. Ben nu een paar missies in het begin verder en verwacht dat Simeon belt dat we zijn motor gejat hebben, maar dat gebeurt niet. Daardoor loopt de primaire missie lijn vast.

Iemand een idee?

—edit—
Lijkt erop dat quick resume eten in het roet heeft gegooid.

[ Voor 11% gewijzigd door PdeBie op 06-07-2023 20:20 ]

• Zorroberner
PdeBie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:04:
Heb GTA V weer geïnstalleerd, maar er lijkt een bug op te treden waardoor het spel niet verder gaat. Ben nu een paar missies in het begin verder en verwacht dat Simeon belt dat we zijn motor gejat hebben, maar dat gebeurt niet. Daardoor loopt de primaire missie lijn vast.

Iemand een idee?
Die belt niet. Dat belletje is tijdens een missie. Die missie begint na een smsje volgens mij van hem en dan ga je daarheen. Dan is het nog hosanna, waarna tijdens de missie Simeon je kwaad opbelt. Zit hiertussen niet een missie van Lamar met Chop? (Ik zeg even niks over de inhoud ivm met een spoiler)

• PdeBie
Die missie kreeg ik dus niet. Maar heb de game even herstart in plaats van quick resume en nu startte de missie wel :)

• Zorroberner
PdeBie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:21:
Die missie kreeg ik dus niet. Maar heb de game even herstart in plaats van quick resume en nu startte de missie wel :)
Ah mooi :), ook belangrijke tip voor mensen die het spelen, vertrouw met GTA V niet op quick resume.

https://news.xbox.com/en-...d-xbox-demo-fest-july-11/

Waaronder voor de liefhebbers van jrpg’s een demo van Sea of Stars.

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:33
devilsnight schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:09:
Het lijkt erop dat de GPU merge/conversation "trick" niet meer werkt.

https://www.reddit.com/r/...&utm_term=1&utm_content=1
Aaaaaa meen je!!
Hoop op truck dat we nog snel 3 jaar kunnen vlammen😘

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
devilsnight schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:09:
Het lijkt erop dat de GPU merge/conversation "trick" niet meer werkt.

https://www.reddit.com/r/...&utm_term=1&utm_content=1
Was te verwachten, zo net voor drie jarig periode van release date xsx…

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En, is iedereen al braaf Starfield aan het preloaden? oOo

125GB, hoppa (en wedden dat we die rond september weer mogen downloaden door 1 of andere vage bug/patch? :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

• Ht87
Op zich is de omzetting van gold naar gpu met een 3:2 ratio nog altijd een prima deal. Zeker met games als starfield op komst denk ik dat de stap om een series s te kopen icm gamepass heel interessant is. Bijna 300 euro goedkoper dan de series x straks. Dan wil je als Microsoft t geld wel via gamepass denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 06-07-2023 22:38 ]

Notna schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:36:
En, is iedereen al braaf Starfield aan het preloaden? oOo

125GB, hoppa (en wedden dat we die rond september weer mogen downloaden door 1 of andere vage bug/patch? :+ )
Huh is die er dan al? :P
Hier nog niks beschikbaar..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XaOd3uFs1rtuf1XYDSYu1O7msXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhyCPI6S2lKy7OwoT9HPVPhK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 06-07-2023 22:57 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Nee joh, eerst mensen nog wat meer laten wennen aan sharkcards en GTA+, zodat ze bij GTA6 dat vanaf het begin kunnen gaan doen.

Laatste patch zijn er 400 auto's verwijderd die enkel nog GTA+ beschikbaar zijn, logisch dat hij dan op GP komt, het gaat hun enkel om de cards en GTA+, die game kan je al krijgen bij een pakje boter :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Beakzz
SinergyX schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:00:
[...]

Nee joh, eerst mensen nog wat meer laten wennen aan sharkcards en GTA+, zodat ze bij GTA6 dat vanaf het begin kunnen gaan doen.

Laatste patch zijn er 400 auto's verwijderd die enkel nog GTA+ beschikbaar zijn, logisch dat hij dan op GP komt, het gaat hun enkel om de cards en GTA+, die game kan je al krijgen bij een pakje boter :P
*Bijna 200 auto's van de in game website om wat meer precies te zijn en gelijk in die week was 1 van die auto's wel verkrijgbaar in het GTA+ clubhouse. Was voor mij iig de laatste druppel en heb de game op alle platforms uninstalled.
SinergyX schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:00:
[...]

Wait what? Hopelijk begrijp ik je verkeerd, maar hebben ze nu heel veel auto's exclusief gemaakt voor GTA+ leden?

G_Dragon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:07:
[...]

Wait what? Hopelijk begrijp ik je verkeerd, maar hebben ze nu heel veel auto's exclusief gemaakt voor GTA+ leden?
Gaat wel om GTA online volgens mij... Dat is altijd al troep wat puur gemaakt is om mensen aan te zetten tot het kopen van in game currency met echt geld. Als je gewoon de singleplayer speelt is er niks aan de hand.

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:09:
[...]

Gaat wel om GTA online volgens mij... Dat is altijd al troep wat puur gemaakt is om mensen aan te zetten tot het kopen van in game currency met echt geld. Als je gewoon de singleplayer speelt is er niks aan de hand.
Ja maar heeft Rockstar vandaag serieus even 200+ auto's verwijderd voor de normale speler en GTA+ exclusief gemaakt of begrijp ik je daarin verkeerd :)

• Beakzz
G_Dragon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:11:
[...]

Ja maar heeft Rockstar vandaag serieus even 200+ auto's verwijderd voor de normale speler en GTA+ exclusief gemaakt of begrijp ik je daarin verkeerd :)
Ze zeggen dat ze ook langs kunnen komen in de showroom van de niet betalende spelers. ,maar je kan ze in ieder geval niet meer kopen wanneer je wilt. Sommige komen alleen in het GTA+ clubhuis en ze willen duidelijk een lading aan FOMO cars. Oh nee ze zeggen dat het is omdat de website onoverzichtelijk werd :+

Oh en zelfs de auto's waarin de characters in de sp mee rijden 8)7

Om een idee te krijgen :

YouTube: The Insane Scale Of GTA's Removed Cars - GTA 5 Updates №109

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 06-07-2023 23:17 ]

Beakzz schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:15:
[...]

Ze zeggen dat ze ook langs kunnen komen in de showroom van de niet betalende spelers. ,maar je kan ze in ieder geval niet meer kopen wanneer je wilt. Sommige komen alleen in het GTA+ clubhuis en ze willen duidelijk een lading aan FOMO cars. Oh nee ze zeggen dat het is omdat de website onoverzichtelijk werd :+

Oh en zelfs de auto's waarin de characters in de sp mee rijden 8)7

Om een idee te krijgen :

YouTube: The Insane Scale Of GTA's Removed Cars - GTA 5 Updates №109
Jemig... Dit is inderdaad het einde van GTA Online, erg jammer ondanks het al heel erg was met de Shark cards.

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:23:
[...]

Jemig... Dit is inderdaad het einde van GTA Online, erg jammer ondanks het al heel erg was met de Shark cards.
Zelf altijd jammer gevonden dat die extra auto's nooit aan de single player toegevoegd zijn.
GTA Online wel aardig wat uren in gestoken omdat ik de Stunt Series erg vermakelijk vond :P Daarmee uiteindelijk een appartement bij elkaar gespaard. Maar verder nooit geld aan uitgegeven.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Beakzz schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:03:
[...]

*Bijna 200 auto's van de in game website om wat meer precies te zijn en gelijk in die week was 1 van die auto's wel verkrijgbaar in het GTA+ clubhouse. Was voor mij iig de laatste druppel en heb de game op alle platforms uninstalled.
200, was domme typo :D

Begreep dat er nog wel wat meer onvrede was met die nieuwe missies, maar die heb ik niet eens gespeeld (moet je zo'n helicopter ding voor hebben, mij te duur).

Uiteraard op GTA Online, Singleplayer heeft volgens mij al hele lange tijd geen update meer gehad, elke auto en gadget die zijn uitgekomen waren enkel voor GTA Online.

Maar zoals ik zei, ze zijn mensen vast aan het 'kneden' dat ze dit op grotere schaal op GTA6 kunnen doen, mark my words :P

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2023 23:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• L23
SinergyX schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:45:
[...]

200, was domme typo :D

Begreep dat er nog wel wat meer onvrede was met die nieuwe missies, maar die heb ik niet eens gespeeld (moet je zo'n helicopter ding voor hebben, mij te duur).

Uiteraard op GTA Online, Singleplayer heeft volgens mij al hele lange tijd geen update meer gehad, elke auto en gadget die zijn uitgekomen waren enkel voor GTA Online.

Maar zoals ik zei, ze zijn mensen vast aan het 'kneden' dat ze dit op grotere schaal op GTA6 kunnen doen, mark my words :P
Ik maak me het meest zorgen of de single player campaign wel goed genoeg gaat zijn. Als dat maar goed is dan kan het online gedeelte me verder gestolen worden.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:41
Wie heeft GTA nodig als we McPixel 3 hebben? 8)7

Wat een bizarre, vage game die je blijft spelen. Doet me het meest denken aan WarioWare, maar toch heel anders. Perfecte game voor wanneer je even geen zin hebt om in een diep avontuur te duiken.
Het ziet er weer schitterend uit!
Echter vond ik in de beta alles veels te traag gaan, na MK11 voelt het echt of alles onder de stroop zit.
Ook gebrek aan NJP en verandering in de inputs van de commands doen mij itt alle voorgaande MK’s niet meteen de portemonnee trekken :/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

L23 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:55:
[...]

Ik maak me het meest zorgen of de single player campaign wel goed genoeg gaat zijn. Als dat maar goed is dan kan het online gedeelte me verder gestolen worden.
Dezelfde angst heb ik ook, want Rockstar heeft gewoon teveel winst gemaakt met die Shark Cards waardoor ik er heel bang voor ben dat ik GTA6 nog erger zal worden en de Single Player net zoals in GTA5 amper dlc tot geen updates gaat krijgen :o

• PdeBie
Met Single Players als Red Dead Redemption 2 in het achterhoofd, denk ik dat Rockstars het nog niet verleerd is hoor ;)

Zal vast goed komen met GTA 6.

• Ht87
PdeBie schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:45:
Met Single Players als Red Dead Redemption 2 in het achterhoofd, denk ik dat Rockstars het nog niet verleerd is hoor ;)

Je zorgt er door een goede sp wel voor dat mensen vertrouwd raken met de immense wereld, dan is het locked-in gevoel bij online groter denk ik. Daar zal vast een gedachte en tactiek achter zitten :9

Oef Red Dead Redemption 2 blijft nog steeds het allermooiste single player spel tot de dag van vandaag!
Ergens ook wel weer zorgwekkend dat er in al die jaren geen enkel spel met zoveel diepgang en zo'n gedetailleerde wereld / karakters is uitgebracht. Want wat Rockstar met Red Dead Redemption 2 in 2018 wist neer te zetten had een nieuwe standaard kunnen zijn, helaas is dit als je het mij vraagt niet gebeurd :D.

Heeft iemand inmiddels die Starfield pre-load al kunnen downloaden?
Gisteravond kon ik hem namelijk nog niet vinden.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
G_Dragon schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:59:
[...]

Oef Red Dead Redemption 2 blijft nog steeds het allermooiste single player spel tot de dag van vandaag!
Ergens ook wel weer zorgwekkend dat er in al die jaren geen enkel spel met zoveel diepgang en zo'n gedetailleerde wereld / karakters is uitgebracht. Want wat Rockstar met Red Dead Redemption 2 in 2018 wist neer te zetten had een nieuwe standaard kunnen zijn, helaas is dit als je het mij vraagt niet gebeurd :D.
Rockstar is gewoon een soort unicorn. Ze zijn niet alleen operationeel in staat om dit soort parels op te leveren, maar ook financieel. Dat kun je bijna niet van andere partijen verwachten. De financiële risico's zijn natuurlijk ook enorm.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• L23

We gaan het zien. Denk ook wel dat het nog goed komt met GTA 6. Maar GTA Online heeft de afgelopen 10 jaar duidelijk de boventoon gevoerd. Bij GTA 5 al geen DLC meer. Dat in de toekomst een campaign steeds meer met online gamen gecombineerd wordt zou me ook niet verbazen.

• L23
G_Dragon schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:59:
[...]

Die risico's zijn inderdaad te groot. Dit soort pareltjes zijn en blijven gewoon de uitzondering. Zeker met de huidige game ontwikkelingen die gewoon veel te lang duren tegenwoordig. De tijd dat 3 GTA games (GTA 3, Vice City en San Andreas) op 1 console uitkomen zijn wel helaas al lang voorbij.

• Zorroberner
L23 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:24:
[...]

Die risico's zijn inderdaad te groot. Dit soort pareltjes zijn en blijven gewoon de uitzondering. Zeker met de huidige game ontwikkelingen die gewoon veel te lang duren tegenwoordig. De tijd dat 3 GTA games (GTA 3, Vice City en San Andreas) op 1 console uitkomen zijn wel helaas al lang voorbij.
Of 5 zelfs als je liberty city stories en vice city stories meetelt. Maar rdr 2 was een groot risico idd, en soms ook behoorlijk traag. Dan heeft r* ook de reputatie om twijfelaars wel over de streep te trekken.

• L23
Zorroberner schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:55:
[...]

Of 5 zelfs als je liberty city stories en vice city stories meetelt. Maar rdr 2 was een groot risico idd, en soms ook behoorlijk traag. Dan heeft r* ook de reputatie om twijfelaars wel over de streep te trekken.
Die twee vergeet ik steeds. Destijds wel op de PSP gespeeld. Kwamen ook uit op de Playstation 2, maar waren Playstation exclusief. Vond ze destijds wel tof omdat je GTA op een handheld kon spelen. Maar Vice City Stories gaf mij niet dezelfde sfeer als Vice City omdat de muziek anders was.

Bij RDR2 was het online gedeelte ook geen succes begreep ik. Verbaasd me op zich wel. Bij GTA Online kan je meer doen met onrealistische dingen wat bij een Western niet zo goed past. Aan de andere kant heb je met zo een grote wereld wel veel mogelijkheden zou je denken.

• PdeBie
McPixel 3. WTF! :D

Brandend huis blussen door water te drinken en alles uit te pissen _O-
De nieuwe this week on Xbox is er

Pagina: 1 ... 135 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord