Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
De nieuwe Deals with Gold

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28
Heb laatst 'sonic mania' gekocht, wat een gemoderniseerde versie is van bepaalde oude levels (wel met nog een beetje gedateerde graphics). Is wel weer eens erg leuk om te spelen na zo'n 30 jaar, en inderdaad ook veel nostalgie :)
justifire schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:11:
[...]

Als kind echt helemaal kapot gespeeld.
En dan merk je dat je ouder wordt... Sonic gaat mij veels te snel.
Was altijd wel een Sega kind, maar eigenlijk nooit voor de Sonic games. Heb de 3D Dreamcast games wel gespeeld, maar is nooit echt mijn type gameplay geweest. En als ik dan dergelijke trailer zie, dan zou ik dat best wel weer willen proberen, maar ik weet toch dat ik het al snel weer neerleg.

Zou liever een Crazy Taxi remake zien O-)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:36:
[...]

Was altijd wel een Sega kind, maar eigenlijk nooit voor de Sonic games. Heb de 3D Dreamcast games wel gespeeld, maar is nooit echt mijn type gameplay geweest. En als ik dan dergelijke trailer zie, dan zou ik dat best wel weer willen proberen, maar ik weet toch dat ik het al snel weer neerleg.

Zou liever een Crazy Taxi remake zien O-)
Een nieuwe Ecco The Dolphin zou ook instant buy zijn.
Of Wiz 'n Liz <3
En dan als kers op de taart Eternal Champions.
Blijven dromen!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Een goede vriend raadde me aan Eastward te checken. Ik zit nu in chapter 2. Er zitten leuke dingen in, maar om nou te zeggen dat de game me echt te pakken heeft.......nee.

Wordt dit nog echt aanzienlijk beter of niet echt? Ik zag dat de game 20 uur is, dat is echt lang voor de soort game dat het is. Het moet wel heel veel sterker worden wil ik hier 20 uur aan spenderen.

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:07
devilsnight schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:11:
Een goede vriend raadde me aan Eastward te checken. Ik zit nu in chapter 2. Er zitten leuke dingen in, maar om nou te zeggen dat de game me echt te pakken heeft.......nee.

Wordt dit nog echt aanzienlijk beter of niet echt? Ik zag dat de game 20 uur is, dat is echt lang voor de soort game dat het is. Het moet wel heel veel sterker worden wil ik hier 20 uur aan spenderen.
Hij viel mij ook tegen. Ik heb meer tijd gespendeerd aan het spel ín het spel (die turnbased rpg) dan het spel zelf. Verhaal en gameplay sloegen niet echt aan bij me.
Dit is een DLC waar ik dus wel echt naar uit kijk. Gisteravond nog wat sidemissions gedaan in Cyberpunk, maar begin wel erg overpowered te worden nu.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:21
Stray verdwijnt in juli van PS+ en daarmee is de 1 jaar exclusiviteit voorbij. Morgen is de Annapurna show, dus grote kans dat dan wordt aangekondigd dat die naar de Xbox (ongetwijfeld Game Pass) komt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Hopelijk krijgen we dan meer informatie over Dragon Ball spellen zoals Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 4!

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 28-06-2023 13:45 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:51

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Zie dat The Artful Escape in de aanbieding is wat volgens sommigen een beest van een HDR game is. Echter kan ik het niet terug vinden op het internet of hij echt HDR ondersteund of toch AutoHDR, kan iemand die het spel heeft mij daarbij helpen?

Op de store page staat verder ook niks naast 4K Ultra HD https://www.xbox.com/nl-N...rtful-escape/9ngh2mtp0t44

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 12:43
hifigamefreak schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:41:
Zie dat The Artful Escape in de aanbieding is wat volgens sommigen een beest van een HDR game is. Echter kan ik het niet terug vinden op het internet of hij echt HDR ondersteund of toch AutoHDR, kan iemand die het spel heeft mij daarbij helpen?

Op de store page staat verder ook niks naast 4K Ultra HD https://www.xbox.com/nl-N...rtful-escape/9ngh2mtp0t44
Het is een kleurrijke game, maar volgens mij ondersteunt het spel geen HDR.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:32
@hifigamefreak hdr is ook maar een techniek. Als je een spel zoekt waarbij kleuren van je scherm spatten en in combinatie met de muziek je in het verhaal zuigen is the artful escape er wel eentje.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 23:34:
Wat heeft die Penrose headset toch een bagger bouw kwaliteit. 2e keer dat die afbreekt. Die verbindingen zijn echt slecht. Morgen Hifi klubben even mailen. Hopelijk hebben ze goede service. Anders ga ik echt op zoek naar een andere. Want dit is de 2e in 2 jaar. Nog erger dan de elite controllers :p

Morgen tijdelijk maar de oude turtlebeach opladen. Die gaat al 8 jaar mee ofzo…
En, is er al een Maxwell onderweg?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:43:
[...]

En, is er al een Maxwell onderweg?
Jep, morgen of overmorgen binnen. :) Ben benieuwd. Hifi Klubben had niets meer binnen dus geld terug gekregen. Audeze Penrose hebben ze niet meer vanwege o.a deze problemen. Maxwell kwam pas in augustus dus ergens anders besteld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 17:55
Goedenavond. Vraagje: bestaat er nog een manier om goedkoop Ultimate Game Pass te krijgen? Ik heb twee jaar geleden die 1 euro upgrade gedaan met twee jaar live op mijn account, maar die is gisteren verlopen helaas...

• Exactor it
SantinoNL schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:01:
Goedenavond. Vraagje: bestaat er nog een manier om goedkoop Ultimate Game Pass te krijgen? Ik heb twee jaar geleden die 1 euro upgrade gedaan met twee jaar live op mijn account, maar die is gisteren verlopen helaas...
Door exact hetzelfde te doen als je twee jaar geleden deed. Alleen kost die ene maand die je wel normaal afrekent de volle mep.

• SantinoNL
  • Laatst online: 30-09 17:55
Exactor it schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:05:
[...]

Door exact hetzelfde te doen als je twee jaar geleden deed. Alleen kost die ene maand die je wel normaal afrekent de volle mep.
Oh serieus, werkt dat nog?

Thanks _/-\o_

Edit: Is Brazilië nog steeds het goedkoopst? :+

[ Voor 7% gewijzigd door SantinoNL op 28-06-2023 21:10 ]

• Exactor it
SantinoNL schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:09:
[...]

Thanks _/-\o_

Geen idee. Wellicht kun je dat met de Google zoektermen 'cheapest xbox live gold card' achterhalen en je resultaat hier posten. :+

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Exactor it schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:05:
[...]

Het is voor mij komende september drie jaar geleden. Zijn er nog ergens korte en bondige instructies hoe dat ook alweer te doen?

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:38
Kaasje123 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:10:
[...]

Het is voor mij komende september drie jaar geleden. Zijn er nog ergens korte en bondige instructies hoe dat ook alweer te doen?
Hier kan je lezen hoe en wat:
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

[ Voor 4% gewijzigd door maurieske72 op 29-06-2023 09:53 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:23:
[...]

Jep, morgen of overmorgen binnen. :) Ben benieuwd. Hifi Klubben had niets meer binnen dus geld terug gekregen. Audeze Penrose hebben ze niet meer vanwege o.a deze problemen. Maxwell kwam pas in augustus dus ergens anders besteld.
Ben benieuwd hoe die bevalt, zit zelf nog in twijfel om er één aan te schaffen maar mijn Penrose X doet het nog goed.

Ik wou hem eigenlijk sowieso bij Klubben bestellen maar zoals gezegd hier nog wat twijfel op het moment.
Sipio schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:58:
[...]

Ben benieuwd hoe die bevalt, zit zelf nog in twijfel om er één aan te schaffen maar mijn Penrose X doet het nog goed.

Ik wou hem eigenlijk sowieso bij Klubben bestellen maar zoals gezegd hier nog wat twijfel op het moment.
Ik zal wel kort een update geven als ik hem heb. Ben echter niet zo'n audiofiel :P Dus kan nooit goed beschrijven waarom de ene headset nu beter klinkt dan de andere. :)

Vandaag of morgen even level 50 worden met mijn HC karakter in Diablo en dan eens kijken of ik op een gestaag tempo level 100 kan worden met mijn Sorcerer. De XP is gebuffed maar het duurt nog steeds best wel lang. Zie dat ik met mijn level 74 karakter op ongeveer 1/4e zit van het benodigde XP :P

Kaasje123 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:10:
[...]

SantinoNL schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:09:
[...]

Thanks _/-\o_

Heb je hier misschien wat aan?

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 29-06-2023 13:30 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:15:
[...]

Ik zal wel kort een update geven als ik hem heb. Ben echter niet zo'n audiofiel :P Dus kan nooit goed beschrijven waarom de ene headset nu beter klinkt dan de andere. :)

Vandaag of morgen even level 50 worden met mijn HC karakter in Diablo en dan eens kijken of ik op een gestaag tempo level 100 kan worden met mijn Sorcerer. De XP is gebuffed maar het duurt nog steeds best wel lang. Zie dat ik met mijn level 74 karakter op ongeveer 1/4e zit van het benodigde XP :P
Zelf al wat lawaai schade opgelopen door de jaren heen, ik ben zelf ook
absoluut geen audiofiel no worries.

Als hij maar goed hard kan :P

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21
Vandaag beschikbaar (denk vanavond na 8 uur).

:)

——

Om 9 uur show van Annapurna Interactive.

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-06-2023 20:07 ]

Dus Cocoon wel in de game pass maar Stray niet ?]

[ Voor 26% gewijzigd door BM op 30-06-2023 09:09 ]

Begonnen met Bramble. Wel grappig spel en leuk sfeertje. Beetje Little Nightmare achtige vibe maar dan in sprookjes land :) In een uurtje of drie ben je er doorheen. Vandaag uitgekomen in GP.

Helaas ook een No death run achievement. Die wordt best pittig denk ik. Platforming is niet helemaal strak.

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 30-06-2023 09:09 ]

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 14:45
Ik zit nu in de zoom van de lawsuit en volg het al enige tijd. Slotpleidooien zijn nu gaande, de ftc wordt letterlijk afgemaakt (ook door de rechter) en zetten zichzelf echt voor schut. Microsoft heeft de winnende hand. Wat leuke lachwekkende quotes (copy paste fosspatents)
FTC claims it has evidence for incentives to foreclose content and that it will harm competition, Judge Corley: how will that harm consumers?
FTC says there'll be content after the deal, timing issues, exclusives, that favor the Xbox, not the PlayStation.

Judge: Let's talk about CoD. Why doesn't Sony acquire another publisher? They make a lot of stuff exclusive.
Judge: I'm trying to get, how do you get to it that CoD is SO important to them ... how do you figure out the % number that they will buy an Xbox?

FTC now points to Jim Ryan testimony
Oh sorry! Ik ben niet bekend met dat spel :D
Heb de trailer gekeken maar weet niet of het wat voor mij is.. :X

PacinoAllstars schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 23:57:
Ik zit nu in de zoom van de lawsuit en volg het al enige tijd. Slotpleidooien zijn nu gaande, de ftc wordt letterlijk afgemaakt (ook door de rechter) en zetten zichzelf echt voor schut. Microsoft heeft de winnende hand. Wat leuke lachwekkende quotes (copy paste fosspatents)

[...]

[...]

[...]
It’s over!

Judge Corley has wrapped up the closing statements and the hearing is finished. Judge Corley will now look over the submitted arguments, evidence, and testimony and make her decision in the coming days. The order will be filed under seal, so the public won’t find out immediately but I’m sure the FTC and Microsoft will be keen to let the world know the instant this order is passed down.

Normally I’d say we’ll be back tomorrow at 8:30AM PT, but not this time. I’ll take the advice of someone we overheard in the courtroom moments ago: “get some sleep.” Thanks for joining and stay tuned to The Verge for Judge Corley’s order as soon as we get it.

Ik ben heel benieuwd naar de uitspraak.. :D

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:03:
Dus Cocoon wel in de game pass maar Stray niet ?]
Je weet zelf ook wel waar dat aan ligt ;)

XBL: MRE Inc

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Is eigenlijk al bekend of de games uit de aankomende Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 ook los in de Xbox store beschikbaar komen? Momenteel is enkel de hele collection zichtbaar. Dat terwijl je de games wel los kunt aanschaffen in de Nintendo e-shop.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:00
PdeBie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 21:31:
Sinds kort opnieuw gestart met HALO infinite single player. *knip*
Maak nu wel gebruik van muis en keyboard en dat werkt echt top in deze game.
Even deze quote er uit gepikt als voorbeeld, omdat het kennelijk wel werkt. Ik ben nieuw in de Xbox wereld. Lang verhaal kort: ik probeer op de laptop gebruik te maken van cloud gaming via de Xbox applicatie met keyboard en muis. Nog bedankt voor deze lijst:
Echter, als ik dus een spel start via de 'cloud play'-knop in de Xbox applicatie zoals genoemde HALO infinite single player, krijg ik de 'controller disconnected'-melding. Deze kan ik niet negeren. Online wel plaatjes gevonden waar overduidelijk een knop zit dat je toch wilt doorgaan, maar die heb ik niet. Wat doe ik nu fout?

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Is er een manier dat je een xbox bericht naar iemand kunt sturen, waarbij diegene daar ook echt een melding van krijgt?

Als je voor het eerst een bericht naar iemand stuurt, waar je nog niet eerder mee gechat hebt, beland het altijd in de "messaging request" in-box, en dat is vaak zonder een notificatie. Zo'n bericht wordt over het algemeen over het hoofd gezien.

• PdeBie
-MD- schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:02:
[...]

Even deze quote er uit gepikt als voorbeeld, omdat het kennelijk wel werkt.
Ik speelde wel direct op de Xbox Series X. Niet via cloud gaming.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij heeft cloud gaming (nog) geen support voor muis en toetsenbord

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
justifire schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:40:
[...]

Jazeker, maar die mening wordt door de mods niet gedeeld :+
Maakt ook niet uit, COCOON is een stuk interessanter en die komt wel naar Game Pass. Moet toch een beetje deze game hypen :P

• Exactor it
Chief-Commander schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:06:
Is er een manier dat je een xbox bericht naar iemand kunt sturen, waarbij diegene daar ook echt een melding van krijgt?

Als je voor het eerst een bericht naar iemand stuurt, waar je nog niet eerder mee gechat hebt, beland het altijd in de "messaging request" in-box, en dat is vaak zonder een notificatie. Zo'n bericht wordt over het algemeen over het hoofd gezien.
Je stelt als ontvanger in of je notificaties wilt ontvangen van berichten van mensen buiten je friendslist. Staat bij mij uit omdat het alleen maar spam en boze mensen zijn. Er is geen manier om de notificatie instellingen van andere gebruikers aan te passen gek genoeg. :o

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-11 19:05
Ik kijk hier enorm naar uit terwijl we eigenlijk nog niets weten behalve dat het zich afspeelt tussen de originele film en de recente, net na de blackout.
Als de muziek, stad en sfeer maar goed zit en enorm depressief aanvoelt dan doe ik een dansje :9~

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 10:13
PepieNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:50:
[...]

Ik kijk hier enorm naar uit terwijl we eigenlijk nog niets weten behalve dat het zich afspeelt tussen de originele film en de recente, net na de blackout.
De blackout was in 2022, dus dit speelt zich 11 jaar na de blackout af, net na de gebeurtenissen die in de Black Lotus serie zitten. Dus geen Tyrell Corporation, wel Wallace Corporation dat ondertussen gemanaged wordt door een blinde Wallace Jr.
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Beetje off-topic. Heeft iemand leuke games / of scènes uit een game die je echt even moet luisteren met een nieuwe headset?

Verder heb ik vandaag weer flink gepowerwasht! En is de wereld van SpongeBob SquarePants weer helemaal schoon!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:22:
Beetje off-topic. Heeft iemand leuke games / of scènes uit een game die je echt even moet luisteren met een nieuwe headset?

Verder heb ik vandaag weer flink gepowerwasht! En is de wereld van SpongeBob SquarePants weer helemaal schoon!
Senua's Sacrifice natuurlijk! Staat nog steeds op Game Pass.
Ook al heb je hem al gespeeld, perfect om een nieuwe koptelefoon te testen :)

edit: andere optie is Deadspace remake maar die zal je dan moeten kopen als je hem niet al hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door ReVision. op 30-06-2023 20:38 ]

hoi

ReVision. schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:34:
[...]

Senua's Sacrifice natuurlijk! Staat nog steeds op Game Pass.
Ook al heb je hem al gespeeld, perfect om een nieuwe koptelefoon te testen :)

edit: andere optie is Deadspace remake maar die zal je dan moeten kopen als je hem niet al hebt.
Dead Space heb ik. Als ik echter een game niet met een headset wil spelen is het Dead Space :P

Ben nog niet verder gekomen dan chapter 2 haha.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-06-2023 20:43 ]

@ReVision. was me net voor, maar Hellblade inderdaad, echt een topper. Maar Doom ook een dikke aanrader.

Ik kwam ook deze video tegen @uchiha tijntje, zeker een paar gouden tips

Linksquest schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:24:
@ReVision. was me net voor, maar Hellblade inderdaad, echt een topper. Maar Doom ook een dikke aanrader.

[YouTube: 9 Xbox Games PERFECT With Headphones]

• PdeBie
Linksquest schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:24:

[YouTube: 9 Xbox Games PERFECT With Headphones]
En geen enkel geluidseffect wordt beluisterd in de video, alleen maar voice overs...... Lekker zinvol :F :P

Voor shooters kan ik persoonlijk Insurgency Sandstorm aanraden. De wapens klinken daar serieus goed in.
En als er kogels om je oren vliegen is het net alsof dit in real-life ook zo is.

[ Voor 15% gewijzigd door PdeBie op 30-06-2023 22:13 ]

Trouwens, zojuist Bramble uitgespeeld. Echt een toffe game. Als je van Little Nightmare achtige games (met bijbehorende clunky controls af en toe) houdt en niet vies bent van een dark fairytale setting is dit een game die je echt even moet spelen. De game duurt ruim 3 uur gok ik.

Nu nog de moed verzamelen voor een no death run. De controls zijn soms wat clunky net zoals in Little Nightmare waardoor je door 1 verkeerde jump klaar bent :P

———

Zijn de downloadsnelheden aangepast? Download eindelijk op volle snelheid. Bijna 1 gb per seconde.

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-06-2023 22:38 ]

PdeBie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:11:
[...]

En geen enkel geluidseffect wordt beluisterd in de video, alleen maar voice overs...... Lekker zinvol :F :P

Voor shooters kan ik persoonlijk Insurgency Sandstorm aanraden. De wapens klinken daar serieus goed in.
En als er kogels om je oren vliegen is het net alsof dit in real-life ook zo is.
Hij vroeg naar games, en dit was bedoeld als eventuele game tips, weet tenslotte ook niet welke games hij tof vind. >:)

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:22:
Dark Souls 3 : Abbys Watchers boss battle
Dark Souls 3 : Title screen
Hell Let Loose : één rondje door het veld en je weet genoeg
Dead Space Remake : DTS:X + ingame audio op 3D surround
Plague Tale : Requiem : eerste dorpje
Hellblade : Op het bootje moet je al kippenvel krijgen en anders lekker die Maxwell op v&a gooien voor een paar tientjes >:)

Oh en mensen die bullet hell games wel leuk vinden maar afhalen vanwege de moeilijkheidsgraad kan ik NeverAwake aanraden. Deze week uitgekomen.

• Toshirou
  • Laatst online: 23-11 11:54

Toshirou

Vinyl Surfer

justifire schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:54:
[...]

Dark Souls 3 : Abbys Watchers boss battle
Dark Souls 3 : Title screen
Hell Let Loose : één rondje door het veld en je weet genoeg
Dead Space Remake : DTS:X + ingame audio op 3D surround
Plague Tale : Requiem : eerste dorpje
Hellblade : Op het bootje moet je al kippenvel krijgen en anders lekker die Maxwell op v&a gooien voor een paar tientjes >:)
Ik zou ook zeggen Hi-Fi Rush… goede rhythm action game met een zeer lekkere soundtrack!

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• PdeBie
Linksquest schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:43:
[...]

Hij vroeg naar games, en dit was bedoeld als eventuele game tips, weet tenslotte ook niet welke games hij tof vind. >:)
Ja snap ik. Was ook vooral kritiek op de video zelf. :)
Groot in de titel best games for headphones en vervolgens geen enkele game sound laten horen. Ik heb zo’n hekel aan die clickbait rommel. Het is gewoon reclame voor de B&O headset.

• Chief-Commander
Wat is nu eigenlijk de termijn dat een inactief account op Xbox verwijderd wordt? Heel veel gamertags zijn al ingenomen en vaak door alt accounts die nooit spelen. Dan krijg je een #cijferreeks achter je naam, maar dat is ook geen gezicht.
PdeBie schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:27:
[...]

Ja snap ik. Was ook vooral kritiek op de video zelf. :)
Groot in de titel best games for headphones en vervolgens geen enkele game sound laten horen. Ik heb zo’n hekel aan die clickbait rommel. Het is gewoon reclame voor de B&O headset.
Snap ik, zag je smiley erbij, dus snapte je opmerking, en zeker mee eens.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13
Ik ga straks een xbox x halen met ultimate abo erbij.

Kan ik mijn 77c1 oled en 5.1 sound systeem eens degelijk aan het werk zetten 😋

Kunnen jullie me leuke games, welke er ook nog eens fantastisch uitzien aanraden?

High on life werd me aangeraden en is de eerste die ik ga downloaden.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

C00P schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 16:36:

Kunnen jullie me leuke games, welke er ook nog eens fantastisch uitzien aanraden?

Gears 5 : Hivebusters
Forza Horizon 5
Mortal Kombat 11
Plague Tale : Requiem

• loki504
  • Laatst online: 20:10
Chief-Commander schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:08:
Wat is nu eigenlijk de termijn dat een inactief account op Xbox verwijderd wordt? Heel veel gamertags zijn al ingenomen en vaak door alt accounts die nooit spelen. Dan krijg je een #cijferreeks achter je naam, maar dat is ook geen gezicht.
Exacte tijd weet ik niet. Maar na 10+ jaar was mijn 360 account nog steeds te gebruiken. En ik heb inderdaad geen # cijfers mijn zoontje wel. Ik denk dat je er niet meer vanaf komt dus ergens verwacht ik nooit...

• loki504
  • Laatst online: 20:10
C00P schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 16:36:

Ik vond AC: Odyssey ook erg mooi. Zoveel mooie games😀 en uiteindelijk Starfield in September.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Chief-Commander schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:08:
Is die #cijferreeks niet standaard? Ik heb er ook zo een namelijk, bij een unieke username is die er niet? Want dat vind ik best de moeite van het veranderen waard!

• PdeBie
Ht87 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:31:
[...]

Is die #cijferreeks niet standaard? Ik heb er ook zo een namelijk, bij een unieke username is die er niet? Want dat vind ik best de moeite van het veranderen waard!
Je kan echter maar 1x kosteloos veranderen (daarna kost het €10) en je ziet niet van tevoren of de gebruikersnaam uniek is. Daarom zit ik nu ook met een cijferreeks achter mijn username.

Static207#47nogwat.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
PdeBie schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 20:26:
[...]

Je kan echter maar 1x kosteloos veranderen (daarna kost het €10) en je ziet niet van tevoren of de gebruikersnaam uniek is. Daarom zit ik nu ook met een cijferreeks achter mijn username.

Static207#47nogwat.
Bij het veranderen van je gamertag schijn je wel te kunnen zien of je #1234 achter je nieuwe naam krijgt, voordat je de wijziging definitief maakt.

Andere truc om geen cijferreeks te krijgen, die mogelijk nog werkt: gamertag aanmaken/wijzigen op een Xbox 360 console, dan zijn bestaande namen waarschijnlijk gewoon niet toegestaan. En eventueel mag je naam dan zelfs nog 15 tekens lang zijn, in plaats van 12.

• PdeBie
MartijnS72 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 21:12:
[...]

Bij het veranderen van je gamertag schijn je wel te kunnen zien of je #1234 achter je nieuwe naam krijgt, voordat je de wijziging definitief maakt.
Ah, dat hebben ze dan verbeterd, want toen ik het destijds deed was dit nog niet het geval.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Gylt ken ik nog wel van Stadia, best boeiend en verhaal intrigeert wel, slim om die game op andere platforms uit te brengen, daar zit best wat liefde en werk in van de devs.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:32:
Trouwens, zojuist Bramble uitgespeeld. Echt een toffe game. Als je van Little Nightmare achtige games (met bijbehorende clunky controls af en toe) houdt en niet vies bent van een dark fairytale setting is dit een game die je echt even moet spelen. De game duurt ruim 3 uur gok ik.

[Video: Bramble: The Mountain King - Official Gameplay Reveal Trailer]

Nu nog de moed verzamelen voor een no death run. De controls zijn soms wat clunky net zoals in Little Nightmare waardoor je door 1 verkeerde jump klaar bent :P

———

Zijn de downloadsnelheden aangepast? Download eindelijk op volle snelheid. Bijna 1 gb per seconde.
Thnx man, Bramble is inderdaad een goede tip. Fijn zo'n tussendoortje _/-\o_

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 09:18
Eens even bijgelegen over de soap rondom MS vs Sony. Klinkt allemaal kinderachtig.

Gedachte die me nog bekroop is of het vanuit MS wel slim is om games exclusief te maken. Uiteindelijk hangt de kwaliteit van een game mede ook sterk af van de kwaliteit van de developers. Ik kan me best voorstellen dat het voor de developers van bijvoorbeeld starfield best jammer is dat die game een relatief klein publiek gaat krijgen. Ik kan me zelfs voorstellen dat developers overstap kunnen overwegen. Als developer lijkt het me leuk voor een groot publiek te werken.

Een strategie van gratis en/of eerder op gamepass zou dat probleem van motivatie developers wellicht kunnen helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 02-07-2023 12:19 ]

• L23
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:18:
Een strategie van gratis en/of eerder op gamepass zou dat probleem van motivatie developers wellicht kunnen helpen.
Wat bedoel je met gratis op Game Pass?

• Chief-Commander
loki504 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 17:19:
[...]

Exacte tijd weet ik niet. Maar na 10+ jaar was mijn 360 account nog steeds te gebruiken. En ik heb inderdaad geen # cijfers mijn zoontje wel. Ik denk dat je er niet meer vanaf komt dus ergens verwacht ik nooit...
Nee, ik denk dat jij er niet meer vanaf komt, ergens verwacht ik nooit.

Waarschijnlijk gebruik je het mailadres nog voor anderen doeleinden. Of heb je al aankopen op dat account gedaan. Het gaat er in dit geval om accounts die nooit zijn gebruikt. Dit is wat Microsoft zelf aangeeft:
Microsoft account activity policy - Microsoft Support

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je een gamertag kiest die nog ongebruikt is dan krijg je geen cijfers achter je naam, voor zover ik weet kan je prima van "Voorbeeld#456" wisselen naar <UniekeNaamHier> zonder cijfers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VmVEF-3Vga5W2SHUwA-ulkL1peA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1U3gCsYWzOmORxCndjHdtguA.png?f=fotoalbum_large

Je kan dit prima zelf proberen via deze link: https://social.xbox.com/changegamertag

• giantgiantus
L23 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:45:
[...]

Wat bedoel je met gratis op Game Pass?
Direct op gamepass en jaar later op andere platforms?

• L23
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:42:
[...]

Direct op gamepass en jaar later op andere platforms?
Wat is daar precies gratis aan?

• giantgiantus
L23 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:03:
[...]

Wat is daar precies gratis aan?
Ik denk dat je wel begrijp wat ik bedoel: onderdeel laten zijn van het abonnement.
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:12:
[...]

Ik denk dat je wel begrijp wat ik bedoel: onderdeel laten zijn van het abonnement.
Net zoals nu dus… enige wat anders is dat je eigenlijk zegt dat al die exclusives ook maar even op een ander platform moet komen want…. Motivatie van developers? :)

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:14:
[...]

Net zoals nu dus… enige wat anders is dat je eigenlijk zegt dat al die exclusives ook maar even op een ander platform moet komen want…. Motivatie van developers? :)
Ja precies. Betere samenvatting van wat ik wil zeggen :). Je ziet dat toch in heel veel industrieën dat mensen gemotiveerd raken door omvang publiek etc. In the end zijn games ook een creatief proces waarbij developers denk ik cruciaal zijn voor goede games.
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:21:
[...]

Ja precies. Betere samenvatting van wat ik wil zeggen :). Je ziet dat toch in heel veel industrieën dat mensen gemotiveerd raken door omvang publiek etc. In the end zijn games ook een creatief proces waarbij developers denk ik cruciaal zijn voor goede games.
Dus je pleit voor geen enkele exclusive meer ongeacht platform dan als ik je goed begrijp :)

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:24:
[...]

Dus je pleit voor geen enkele exclusive meer ongeacht platform dan als ik je goed begrijp :)
Precies. Behalve als er misschien onmogelijkheden zijn met controllers zoals bij de Wii of iets dergelijks.

Het “probleem” lijkt me nu overigens bij MS groter dan bij Nintendo en Sony. Met 20 mln verkochte consoles is het potentieel wel beperkt.

Als ikzelf developer was zou ik het liefst produceren voor een grote afzetmarkt.
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:28:
[...]

Precies. Behalve als er misschien onmogelijkheden zijn met controllers zoals bij de Wii of iets dergelijks.

Het “probleem” lijkt me nu overigens bij MS groter dan bij Nintendo en Sony. Met 20 mln verkochte consoles is het potentieel wel beperkt.

Als ikzelf developer was zou ik het liefst produceren voor een grote afzetmarkt.
En de pc vergeet je gemakshalve? :) want elke 1st party exclusive komt ook op pc uit.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-07-2023 15:57 ]

• L23
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:12:
[...]

Ik vond het niet helemaal duidelijk. Er is in ieder geval niks gratis aan.

Zelf ben ik niet tegen exclusives. Het lijkt me andersom ook weer complex om alle games gelijk multiplatform te maken met verschillende soorten hardware. Ik zie dat in de praktijk niet helemaal werken. Het lijkt me inderdaad interessant voor de developer om te produceren voor een grote afzetmarkt. Maar als daar een grote zak geld tegenover staat om exclusief voor een platform te ontwikkelen en dit mogelijk al tijdens het ontwikkelen voor inkomsten en zekerheid zorgt...

Voor Microsoft zelf is het al meer dan 20 miljoen verkochte consoles gezien PC en Game Pass als platform ook mee doen. Hoe belangrijk Microsoft daarin de console verkopen belangrijk vind is me niet helemaal duidelijk, ik begrijp dat Xbox inmiddels een breder platform is dan enkel consoles.
Exclusives zijn wel interessant om het potentieel van Game Pass verder uit te bouwen. Maar puur voor het uitgeven van games lijkt het me voor Microsoft interessanter om games zoals Starfield ook uit te brengen op de PS5, wellicht doen ze dat op een later moment ook.

Persoonlijk zie ik de games graag op meerdere platforms. Was erg blij met dat Ori and the Blind Forest en later tegen de verwachtingen in ook Ori and the Will of the Wisps naar de Nintendo Switch kwamen.

• Exactor it
Het maakt mij niets uit welke spellen exclusief voor xbox zijn en welke multiplat. Het is niet alsof ik minder van een spel geniet als meer mensen het kunnen spelen of dat de waarde van een aandeel MS mijn dagelijks plezier beïnvloedt.
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:18:
Eens even bijgelegen over de soap rondom MS vs Sony. Klinkt allemaal kinderachtig.

Gedachte die me nog bekroop is of het vanuit MS wel slim is om games exclusief te maken. Uiteindelijk hangt de kwaliteit van een game mede ook sterk af van de kwaliteit van de developers. Ik kan me best voorstellen dat het voor de developers van bijvoorbeeld starfield best jammer is dat die game een relatief klein publiek gaat krijgen. Ik kan me zelfs voorstellen dat developers overstap kunnen overwegen. Als developer lijkt het me leuk voor een groot publiek te werken.

MS vs FTC bedoel je?
En inderdaad je vergeet pc... Dat is een niet onbelangrijk platform in het algemeen maar bij Bethesda rpg's helemaal denk ik.
Volgens mij overschat je het effect dus nogal.

Gamertag: FinrazielNL

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:47:
[...]

En de pc vergeet je gemakshalve? :) want elke 1st party exclusive komt ook op pc uit.
Dat is een heel goed punt. Totaal niet aan gedacht. Dat maakt het issue natuurlijk een heel stuk minder / non-existent.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-11 11:31

Stimulate14

⭐⭐⭐

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-11 14:45
Gezien ik nog 3+ jaar gamepass heb onder mijn naam heb ik alleen de upgrade besteld in pre-order :)
Maar wel nette prijs.

Overigens gisteren de laatste act van Diablo 4 gespeeld. Dat was wel ff een zit. Volgens mij ben ik rond 1800u begonnen en had ik rond 2300u Lilith tegen de grond. Durfde tussendoor eigenlijk niet te stoppen omdat ik geen idee had waar ik dan weer uit zou komen.
Wel een mooie finale, groot deel ervan waren CGI filmpjes, maar toch. En Lilith ging wel redelijk rap tegen de grond vond ik zelf. Er zijn bazen in Diablo 4 die ik in mijn eentje niet tegen de grond kon krijgen of die toch duidelijk meer tijd hebben gekost dan Lilith.

Maar al om al, top verhaal, heerlijke game. :) en er gaan nog heel wat uurtjes in zitten nu ik in WT3 zit en zeker nog 50% van alle side missies moet doen.
Ja Diablo 4 staat ook zeker nog op mijn lijstje om ooit te gaan spelen!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:04
Is er al een deze maand op Gamepass?

• PdeBie
Vraagje over backwards compatibility…

Als een game BC van Xbox op Xbox 360 is, is hij dan ook BC op de series S en X?

Gaat mij om Auto Modellista.
Volgens deze site zou die BC zijn geweest op de Xbox 360.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:37
PdeBie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:44:
Vraagje over backwards compatibility…

Als een game BC van Xbox op Xbox 360 is, is hij dan ook BC op de series S en X?

Gaat mij om Auto Modellista.
Volgens deze site zou die BC zijn geweest op de Xbox 360.
Yip, hij is compatible op series versie.
Edit

Ze gebruiken een emulator via dev mode blijkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Triple Stars op 03-07-2023 20:51 ]

Pagina: 1 ... 134 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord