- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Die doet me inderdaad wel meer dan een klein beetje aan FEAR denken ja.
Benieuwd wanneer de Xbox release zal zijn.
hoi
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Helaas was ik ook al tot dezelfde conclusie gekomen na posts op dit forum en een paar youtube filmpjes te hebben bekeken. De "claim" knop ontbreekt bij mijn Xbox.Finraziel schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:48:
[...]
Ik heb geen XSX met FH5, maar had wel nog een cyberpunk Xbox one X liggen die ik niet geclaimd had want destijds was de game niet in zo'n goede staat en ik dacht misschien verkoop ik het ding nog wel... Maar je herinnerde me er aan en ik denk laat ik hem eindelijk maar eens claimen en gelijk kijken hoe dat werkt want ik ga er vanuit dat het hetzelfde is als op jouw XSX.
[Afbeelding]
Hierboven heb ik de maand gamepass al maar cyberpunk nog niet. Dus als jij wel al een vinkje hebt staan bij Forza dan is hij toch echt geclaimd. Je zou eventueel die bekende nog eens kunnen laten inloggen om te kijken of de game niet toch in zijn library staat, misschien heeft hij het per ongeluk geclaimd of iemand anders heeft het een keer gedaan. Kan natuurlijk ook dat iemand anders met toegang tot zijn Xbox misbruik gemaakt heeft en de game op een ander account geactiveerd heeft. Helaas, denk dat je er niks aan kunt doen.
Die one x was trouwens wel weer even schrikken hoe traag die is als je de XSX gewend bent
Maar de XSX is ondertussen alweer bijna klaar met cyberpunk downloaden dus ik ga hem eindelijk toch maar eens proberen
Na even snuffelen heb ik voor een klein bedrag Game Pass Ultimate voor 2 maanden (voor starters) aangeschaft en o.a. gelijk Forza Horizon 5, Halo Infinite en Flight Simulator gedownload.
Maar gisteren vooral tot veel te laat Slay the Spire gespeeld. Haha!
Ah k, gemist, thnx voor de headsup!ReVision. schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:06:
Phil Spencer gaf in Oktober vorig jaar bij WSJ al aan dat de prijzen zeer waarschijnlijk verhoogd gingen worden.
https://twitter.com/tomwa...&t=H8M9a8CXsj9bj9seozjVmA
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik was ook niet op de hoogte dat MS had aangegeven de prijzen wel te gaan verhogen. Maar ik weet wel zeker dat Phil Spencer / Microsoft vrij direct op Sony reageerde dat MS de prijzen niet ging verhogen. Dat moest ook nog vrij breed in de media worden uitgemeten.ArthurMorgan schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:52:
[...]
Laat die post uit september dan eens zien waar hij zegt dat ze de prijs nooit gaan verhogen?
Volgens mij is er echt alleen steeds gezegd "nu niet". Als je dan 8 maanden later dat wel doet in een tijd van voortdurende hoge inflatie kan ik dat echt niet heel raar vinden. (wel jammer en vervelend, maar dat is wat anders.)
Edit: ff snelle google search en wat gevonden. Er is vast ook wel wat vanuit Phil Spencer zelf te vinden. Dat bericht komt uit september en een maand later communiceren dat ze de prijzen wel gaan verhogen. Wel een beetje cringe natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 22-06-2023 08:47 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Het enige wat hij zegt is dat ze geen plannen hebben. Hij zegt nergens dat ze de prijzen nooit gaan verhogen. Overigens in oktober hebben ze nog steeds geen plannen, en zegt hij feitelijk weinig anders dan hier.Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:44:
[...]
Edit: ff snelle google search en wat gevonden. Er is vast ook wel wat vanuit Phil Spencer zelf te vinden. Dat bericht komt uit september en een maand later communiceren dat ze de prijzen wel gaan verhogen. Wel een beetje cringe natuurlijk.
September: we hebben geen plannen op dit moment
oktober: ja het kan ooit zover komen dat we de prijzen gaan verhogen, maar we hebben geen plannen op dit moment."We are always evaluating our business going forward, so I don't think we can say on everything that we will never do something
juni het jaar later, we gaan de prijzen verhogenI do think at some point we'll have to raise the prices on certain things, but going into this holiday we thought it was important to maintain the prices."
Dat is nergens met elkaar in tegenspraak of ook maar een draai in wat ze gezegd hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-06-2023 08:54 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ahh.. come on.... dat is wel echt een te roze MS bril op hebben.ArthurMorgan schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:51:
[...]
Het enige wat hij zegt is dat ze geen plannen hebben. Hij zegt nergens dat ze de prijzen nooit gaan verhogen. Overigens in oktober hebben ze nog steeds geen plannen, en zegt hij feitelijk weinig anders dan hier.
September: we hebben geen plannen op dit moment
oktober: ja het kan ooit zover komen dat, maar we hebben geen plannen op dit moment.
juni het jaar later, we gaan de prijzen verhogen
Dat is nergens met elkaar in tegenspraak of ook maar een draai in wat ze gezegd hebben.
zie mijn edit, ik quote de exacte teksten daar uit die maanden.Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:54:
[...]
Ahh.. come on.... dat is wel echt een te roze MS bril op hebben.
Ik ben geen MS liefhebber. Ik hou van geen enkel groot bedrijf. Maar ik hou wel van secuur omgaan met wat mensen zeggen.
Kritiek hebben op iemand die zegt iets nooit te doen en als die het dan wel doet is terecht. Maar de voorwaarde moet wel zijn dat diegene dat gezegd heeft. En die bron heb ik werkelijk nog nergens in deze discussie gezien.
[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-06-2023 08:56 ]
Ik heb mijn Series S afgelopen november gekocht voor 220,- bij Bol.
Ik speel gratis COD, de kids gratis Fortnite, gratis Roblox en GTA voor 15,- Alles fantastisch snel en mooi beeld, super apparaat!
Aangezien de s wel normaal op prijs blijft is dat wel heel aantrekkelijk voor nieuwe instappers of voor ps5 bezitters die straks starfield oid willen spelen.
Ik snap dat een console kopen een grote uitgave is. Ik snap zelf alleen niet zo heel erg goed waarom 50 euro opeens een enorm verschil maakt.Ht87 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:59:
Wel balen, zit net te denken om te upgraden naar de x.
Aangezien de s wel normaal op prijs blijft is dat wel heel aantrekkelijk voor nieuwe instappers of voor ps5 bezitters die straks starfield oid willen spelen.
Dat wordt een beetje een semantische (patato potato) discussie. Punt is, MS heeft de suggestie gewekt de prijzen niet te gaan verhogen met dergelijke berichtgeving. MS had dan open moeten zijn van: 'wij ontkomen ook niet aan prijsverhogingen, maar dat is nu nog niet nodig'. Ik begrijp ook wel dat ze het op de manier hebben gecommuniceerd als ze gedaan hebben, want je wil toch een slaatje slaan uit de prijsverhoging van de concurrent.ArthurMorgan schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:55:
[...]
zie mijn edit, ik quote de exacte teksten daar uit die maanden.
Ik ben geen MS liefhebber. Ik hou van geen enkel groot bedrijf. Maar ik hou wel van secuur omgaan met wat mensen zeggen.
Kritiek hebben op iemand die zegt iets nooit te doen en als die het dan wel doet is terecht. Maar de voorwaarde moet wel zijn dat diegene dat gezegd heeft. En die bron heb ik werkelijk nog nergens in deze discussie gezien.
Overigens is € 549 nog steeds een prima prijs voor de hardware die je koopt. Bij release waren de next-gen consoles een steal voor € 499. En wellicht zijn ze dat nog steeds wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 22-06-2023 09:13 ]
Gaat per 1 augustus in, als het mee zit kun je voor die tijd nog een kopen voor 499,-Ht87 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:59:
ze liggen nog voor 499 in de winkelHt87 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:59:
Lijkt gewoon een clone te zijn van. Zelfs bullet-time zit erin zo te zien.ReVision. schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 07:23:
[...]
Die doet me inderdaad wel meer dan een klein beetje aan FEAR denken ja.
Benieuwd wanneer de Xbox release zal zijn.
Zal vast prima game zijn, maar nothing beats Alma Wade.
Tenminste als ik iets een dure aanschaf vind, probeer ik het op deze manier om te draaien
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
FEAR 2 of FEAR Remake bedoelen ze.. zelfs de bullettime, bepaalde effecten en zelfs de omgevingen lijken exact hetzelfde. De multiplayer van FEAR was trouwens echt super tof! Werd niet veel gespeeld, maar heb me daar toen echt heel erg goed mee vermaakt. De SP was me te creepy
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 22-06-2023 09:23 ]
Eens. Nog beter is het om het aantal uren plezier er tegen af te zetten. Voor die € 500 (uiteraard moet je de software mee gaan rekenen) heb ik zoveel uren plezier. Ik denk dat gamen, op tv/muziek na, wel één van de goedkopere entertainment bronnen per uur voor mij is.G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:22:
Voor mensen die zeggen dat een console kopen een grote uitgave is, wat ik mij wel kan voorstellen nu alles duurder is geworden. Maar bekijk het eens positief en verdeel het bedrag bijvoorbeeld eens over de aankomende 5 jaar? Want dan word €499 bijvoorbeeld opeens €99,80 per jaar voor zo'n console, misschien maakt dit je beslissing misschien wat makkelijker.
Tenminste als ik iets een dure aanschaf vind, probeer ik het op deze manier om te draaien
Hierop aanhakend, ik ben van mening dat je een console altijd bij launch direct 'moet' kopen. Zeker als je weet dat je de console uiteindelijk toch wel wilt hebben. Op die manier heb je er het langst plezier van, waardoor de kosten per jaar inderdaad erg meevallen.G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:22:
Voor mensen die zeggen dat een console kopen een grote uitgave is, wat ik mij wel kan voorstellen nu alles duurder is geworden. Maar bekijk het eens positief en verdeel het bedrag bijvoorbeeld eens over de aankomende 5 jaar? Want dan word €499 bijvoorbeeld opeens €99,80 per jaar voor zo'n console, misschien maakt dit je beslissing misschien wat makkelijker.
Hoe lang is de XSX inmiddels op de markt? 2,5 jaar ofzo? Nu gaat de prijs zelfs omhoog (op zich wel uniek trouwens) terwijl aan de console zelf niets is veranderd in die 2,5 jaar tijd.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Eens, consoles zijn goedkoop, je kunt beter alle 3 de consoles kopen zodat je daarmee praktisch alle games kunt spelen i.p.v 1 game pc, dat is pas een dure aanschaf.G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:22:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
En uit ervaring, je bent vaak meer tijd aan het stoppen van de beste settings te vinden dan om te spelenChaoss schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:44:
[...]
i.p.v 1 game pc, dat is pas een dure aanschaf.
Overstappen op console (sinds die naar de 60fps gegaan zijn + VRR) is echt een van mijn fijnste gamebeslissingen ooit geweest.
Ben ik het persoonlijk niet mee eens, ik zal de console pas kopen zodra er voldoende games voor uit zijn die je graag wil spelen. dat is vaak bij launch nog niets zo. Daarnaast kan je console als je pech hebt ook binnen 3/4 jaar buiten garantie defect raken, dus die kosten per jaar zullen ook niet voor iedereen hetzelfde zijn.Rossi46 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:40:
[...]
Hierop aanhakend, ik ben van mening dat je een console altijd bij launch direct 'moet' kopen. Zeker als je weet dat je de console uiteindelijk toch wel wilt hebben. Op die manier heb je er het langst plezier van, waardoor de kosten per jaar inderdaad erg meevallen.
Hoe lang is de XSX inmiddels op de markt? 2,5 jaar ofzo? Nu gaat de prijs zelfs omhoog (op zich wel uniek trouwens) terwijl aan de console zelf niets is veranderd in die 2,5 jaar tijd.
hoi
Haha helemaal eens en het gaat ook niet ineens de aanschaf tegenhouden, maar meer in de zin dat het ook zuur is als je bv een boek gaat kopen en hij is ineens 5 euro duurder dan gisteren, het houdt je niet tegen maar je had er ook iets anders voor kunnen doen.giantgiantus schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:09:
[...]
Ik snap dat een console kopen een grote uitgave is. Ik snap zelf alleen niet zo heel erg goed waarom 50 euro opeens een enorm verschil maakt.
True, ben jaren verwend PC gamer geweest, zo ongeveer van 1990 tot 2010 en ik was er altijd mee bezig. IN die tijd waren games op PC ook vaak nog erg instabiel dus verschillende drivers proberen etc. Overclocken, toch weer onderdelen upgraden omdat ik stiekem toch het beste van het beste wou hebben Tot ik dacht laat ik eens een console voor erbij kopen. En dat beviel zo goed dat ik al vrij snel stopte met PC gaming, heeft er ook mee te maken dat als je ouder wordt je steeds minder vrije tijd tot je beschikking hebt, dus minder zin in gedoe.ArthurMorgan schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:47:
[...]
En uit ervaring, je bent vaak meer tijd aan het stoppen van de beste settings te vinden dan om te spelen(en dan heb je hem en dan koop je weer een nieuwe grafische kaart en kun je weer opnieuw beginnen. )
Overstappen op console (sinds die naar de 60fps gegaan zijn + VRR) is echt een van mijn fijnste gamebeslissingen ooit geweest.
Maar daar ben je dus tegenwoordig duurder mee uit. Waarom wachten als je weet dat hij uiteindelijk toch in huis komt?ReVision. schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:49:
[...]
Ben ik het persoonlijk niet mee eens, ik zal de console pas kopen zodra er voldoende games voor uit zijn die je graag wil spelen. dat is vaak bij launch nog niets zo.
Omdat zomaar impuls alles kopen ook niet echt een gezond financieel plan isTimothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:53:
[...]
Maar daar ben je dus tegenwoordig duurder mee uit. Waarom wachten als je weet dat hij uiteindelijk toch in huis komt?
Ondertussen ben ik wel blij dat ik na mijn vraag in dit topic, een goeie week geleden, toch al overstag gegaan ben
Als je zeker weet dat je hem uiteindelijk koopt is het geen impulsaankoop toch?Prullenbak84 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:57:
[...]
Omdat zomaar impuls alles kopen ook niet echt een gezond financieel plan is
Ondertussen ben ik wel blij dat ik na mijn vraag in dit topic, een goeie week geleden, toch al overstag gegaan ben
Dat weet je niet altijd, soms wil je eerst afwachten wat voor games eruit komen en hoe die beoordeeld worden.Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:53:
Maar daar ben je dus tegenwoordig duurder mee uit. Waarom wachten als je weet dat hij uiteindelijk toch in huis komt?
Daarnaast wat ik al zei als je hem op launch koopt en dan de eerste twee jaar amper gebruikt en hij gaat dan na 3 jaar kapot dan heb je er nog niets mee op geschoten door hem zo snel te kopen.
Dat je er nu 50 euro duurder mee uit komt, had sowieso natuurlijk niemand van te voren kunnen weten.
Het had net zo goed 50 euro goedkoper kunnen zijn waren het niet dat er een oorlog in Oekraïne kwam en de inflatie daarna op tilt sloeg.
[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 22-06-2023 10:02 ]
hoi
Mwa. Er zijn best veel dingen waarvan ik weet dat ik ze uiteindelijk ga kopen, maar toch niet doe. Omdat ik ze nog niet nodig heb, omdat het oude nog prima werkt, etc.Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:58:
[...]
Als je zeker weet dat je hem uiteindelijk koopt is het geen impulsaankoop toch?
In het geval van de series X: Ik had niet lang daarvoor een oneX gekocht met de intentie om daar ook een paar jaar mee te doen...En dat is nu dus gelukt
Maar het is sowieso leuk om voor jezelf excuses te verzinnen waarom leuke spullen voor je hobby kopen ineens een supergoede investering is
Nou ja, nee.. Niet direct bij launch vanwege de kinderziektes die er vaak nog inzitten wacht ik vaak een paar maand, niet dat het natuurlijk veel helpt. Maar toch is dit vaak wel het geval dat de eerste lading meer kinderziektes bevat dan de twee lading, correct me if I am wrong.Rossi46 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:40:
[...]
Hierop aanhakend, ik ben van mening dat je een console altijd bij launch direct 'moet' kopen. Zeker als je weet dat je de console uiteindelijk toch wel wilt hebben. Op die manier heb je er het langst plezier van, waardoor de kosten per jaar inderdaad erg meevallen.
De Xbox Series X|S viert dit jaar 10 november alweer zijn 3e verjaardag
Ja want het is vaak aanzetten en gaan, geen storingen of crashes (op die paar na). Ik heb laatst nog gekeken wat eventueel een game pc zou kosten, omdat het broertje van mijn vriendin erom vroeg. Maar die beslissing was vrij snel gemaakt toen hij het prijsverschil zag, want inmiddels speelt hij op een Xbox Series XChaoss schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:44:
[...]
Eens, consoles zijn goedkoop, je kunt beter alle 3 de consoles kopen zodat je daarmee praktisch alle games kunt spelen i.p.v 1 game pc, dat is pas een dure aanschaf.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En bij de huidige generaties kon je gewoon de games van de vorige generatie op dezelfde console spelen. Oude console kun je dus verkopen op het moment dat het nog enigszins de moeite is.Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:53:
[...]
Ik heb al heel lang geen optelsom meer gemaakt, waar kwam.je op uit?G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:12:
Ik heb laatst nog gekeken wat eventueel een game pc zou kosten, omdat het broertje van mijn vriendin erom vroeg. Maar die beslissing was vrij snel gemaakt toen hij het prijsverschil zag, want inmiddels speelt hij op een Xbox Series X.
Dit is een vreemde consolegeneratie. Door de productieproblemen zitten we na 2,5 jaar nog steeds in een crossgen periode. Starfield wordt de eerste grote klapper die niet meer op de One uit komt. Dat is dan bijna 3 jaar na release. Ik denk dat deze generatie zo maar eens richting de 10 jaar kan duren. Sony heeft al een pro versie gelekt naar de media. MS geeft aan dat niet te gaan doen (of momenteel geen plannen te hebbenRossi46 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:40:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Hulleman op 22-06-2023 10:23 ]
Zojuist de demo op de PC (Steam) geinstalleerd en even gespeeld en het is gewoon F.E.A.R. De stemmen van de soldaten lijken er zelfs heel erg opHulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:23:
[...]
FEAR 2 of FEAR Remake bedoelen ze.. zelfs de bullettime, bepaalde effecten en zelfs de omgevingen lijken exact hetzelfde. De multiplayer van FEAR was trouwens echt super tof! Werd niet veel gespeeld, maar heb me daar toen echt heel erg goed mee vermaakt. De SP was me te creepy
Speelt overigens wel heel lekker weg als je F.E.A.R. ook goed vind.
Ik zou wel wachten op een sale overigens. 30 euro vind ik vrij fors voor een kopie van.
[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 22-06-2023 10:23 ]
Die kan je ook voor 500 euro als je wil in elkaar zetten, 'gamen' is een breed begrip. Een series S voor 300 euro doet per saldo hetzelfde als een Series X, dezelfde games, dezelfde controllers, dezelfde software.Chaoss schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:15:
[...]
Ik heb al heel lang geen optelsom meer gemaakt, waar kwam.je op uit?
1 op 1 hardware is bijna niet te bepalen, de 1 zegt met een 2060 al genoeg te hebben, de ander zegt minimaal 3070. Bij de ene game (op een 3070) draai ik veel hoger dan de Series X, maar bij andere game lijkt de Series X opeens een APU die met moeite 30fps aan kan tikken (Stadia had hetzelfde probleem).
En eerlijk, sinds ik een ultra wide monitor heb (3840x1080) merk ik dat ik veel spellen nu eerder op de PC speel dan op de Xbox, tot waar de games dit natuurlijk ondersteunen.
YouTube: FIFA 23 (2022) | 32:9 Ultrawide | Gameplay | 5120x1440 | RTX 3070 Ti
En zelfs Fifa is zoooooo vet om op 32:9 te spelen, Xbox zou van mij best 32:9 ondersteuning mogen krijgen, is maar op mijn resolutie maar de helft van 4K dus zou prima moeten kunnen, zelfs een 1440p zit nog onder de 4K pixels.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Uh dat is alweer 3 maand geleden dat ik dit toen heb uitgerekend, was een bedrag boven de €1000.Chaoss schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:15:
[...]
Ik heb al heel lang geen optelsom meer gemaakt, waar kwam.je op uit?
Dat is uiteraard ook iets om rekening mee te houden. Al moet ik zeggen dat ik nog nooit een console heb gehad die die issues had (X360 had ik pas na de 'facelift', dus dat scheelt in dit verhaal). En ik game vanaf de NES...ReVision. schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:49:
[...]
Ben ik het persoonlijk niet mee eens, ik zal de console pas kopen zodra er voldoende games voor uit zijn die je graag wil spelen. dat is vaak bij launch nog niets zo. Daarnaast kan je console als je pech hebt ook binnen 3/4 jaar buiten garantie defect raken, dus die kosten per jaar zullen ook niet voor iedereen hetzelfde zijn.
Persoonlijk gebruik ik mijn pc nog amper, gamen op de Console is voor mij voldoende geworden,
Al zijn er wel spellen die ik liever op pc speel, zoals city skylines 2 straks
Ik weet dat je ook een witte sticker kan kopen voor een zwarte XBX X maar dat vind ik maar een houwtje touwtje oplossing. Dus daar pas ik voor.
Voor dit soort usecases vind ik Geforce Now zo geweldig. Op de passief gekoelde MacBook lekker relaxed Cities 2 spelen op de hoogste kwaliteit mogelijk.dragoncry schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:37:
De laatste BBG komt uit op ruim €1.100, dan dan hebben we het over een mainstream game pc, alleen de hardware.
Persoonlijk gebruik ik mijn pc nog amper, gamen op de Console is voor mij voldoende geworden,
Al zijn er wel spellen die ik liever op pc speel, zoals city skylines 2 straks
En als mensen dan ook gewoon dat geld per jaar aan de kant leggen als afschrijving, kunnen ze na 5 a 6 jaar ook weer een nieuwe kopen. Daarbij is het enige probleem voornamelijk dat je dus eerst initiele kosten hebt waar je blijkbaar niet voor hebt gespaard.G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:22:
Wat dat betreft ben ik blij dat er nog geen opvolger komt voor de XSX op het moment (al verwacht ik die in 2025 wel, waarbij ze rond die tijd de XSX stoppen (maar nog wel met games ondersteunen) en 2 jaar erna hetzelfde lot laten ondergaan als de Xbox One generatie nu.
Microsoft had bij de launch ook al aangegeven dat games op dat moment ook nog voor minimaal 2 jaar zouden uitkomen voor de generatie ervoor. Iets wat Sony eerst niet zou doen en daarna op terugkwam.Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:20:
[...]
Dit is een vreemde consolegeneratie. Door de productieproblemen zitten we na 2,5 jaar nog steeds in een crossgen periode. Starfield wordt de eerste grote klapper die niet meer op de One uit komt. Dat is dan bijna 3 jaar na release. Ik denk dat deze generatie zo maar eens richting de 10 jaar kan duren. Sony heeft al een pro versie gelekt naar de media. MS geeft aan dat niet te gaan doen (of momenteel geen plannen te hebben), maar die hebben ook al een pro versie in ontwikkeling uiteraard.
Denk dat Microsoft meer in een continue ontwikkeling zit van de console nu, die telkens backwards compatible is. Dat is het voordeel als je al jaren de pc markt bedient met backward compatibility.
De volgende generatie xbox is dan ook meer een hardware update, waarbij de rest vrijwel gelijk blijft en er nog 2 jaar ondersteuning is voor de oude generatie, waarna de kracht van de nieuwe generatie pas echt naar boven komt. Dat heeft ook als voordeel dat oude games vrij eenvoudig van de nieuwe rekenpower van de nieuwe generatie console gebruik kan maken. Iets wat je nu al ziet bij de backwards compatible games die ineens naar 60fps getilt worden.
Dus over een jaar of 2-3 kun je Starfield gewoon op 60fps spelen
Waarom al na 5 jaar een opvolger? Ik verwacht eerst een kleinere console zoals van de originele Xbox One naar de Xbox One S. Dat is voor mij denk ik het moment dat ik een Xbox Series koop. Momenteel nog de Xbox One S en Game Pass Ultimate abonnement tot eind 2024.SunnieNL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:11:
[...]
En als mensen dan ook gewoon dat geld per jaar aan de kant leggen als afschrijving, kunnen ze na 5 a 6 jaar ook weer een nieuwe kopen. Daarbij is het enige probleem voornamelijk dat je dus eerst initiele kosten hebt waar je blijkbaar niet voor hebt gespaard.
Wat dat betreft ben ik blij dat er nog geen opvolger komt voor de XSX op het moment (al verwacht ik die in 2025 wel, waarbij ze rond die tijd de XSX stoppen (maar nog wel met games ondersteunen) en 2 jaar erna hetzelfde lot laten ondergaan als de Xbox One generatie nu.
Ja ik denk sowieso dat maandelijks geld opzij leggen voor iets wat je wil gaan kopen of doen wel een van de beste manieren is zodat het niet direct als een grote hap uit je rekening voelt. Daar was ik ook al mee bezig om zo mijn volgende headset te kopen als mijn huidige stuk ging, maar toen werd ik verliefd op die Starfield Controller & Headset dus het geld daar voor gebruikt en nu word het potje gebruikt voor ons huwelijk die volgend jaar plaats gaat vinden.SunnieNL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:11:
[...]
En als mensen dan ook gewoon dat geld per jaar aan de kant leggen als afschrijving, kunnen ze na 5 a 6 jaar ook weer een nieuwe kopen. Daarbij is het enige probleem voornamelijk dat je dus eerst initiele kosten hebt waar je blijkbaar niet voor hebt gespaard.
Opvolger? Ik denk dat ze eerst maar moeten gaan zorgen dat spellen de Xbox Series X gaan uitdagen, want nu bekend is geworden dat er geen spellen meer gemaakt gaan worden voor old-gen gaan we hopelijk veel meer spellen zien zoals Red Dead Redemption 2 en mooier! Want wat een diepgang en levendige wereld heeft dat spel...
Ik heb stiekem de hoop dat Starfield zo'n soort spel gaat worden, zal dan het eerste spel zijn die in de buurt weet te komen van Red Dead Redemption 2 als je het mij vraagt
Omdat ze na 5 jaar (vanaf het begin) de XSS volledig kunnen laten vallen en de XSX als laagste in rang kunnen zetten. Die komt dan op de plek van de XSS.L23 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:18:
[...]
Waarom al na 5 jaar een opvolger? Ik verwacht eerst een kleinere console zoals van de originele Xbox One naar de Xbox One S. Dat is voor mij denk ik het moment dat ik een Xbox Series koop. Momenteel nog de Xbox One S en Game Pass Ultimate abonnement tot eind 2024.
Ik verwacht echt over 2 jaar nog geen nieuwe Xbox hoor, misschien een Series X Pro maar zeker niet een volgende generatie. Dat gebeurt niet voor 2028 verwacht ik.SunnieNL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:11:
[...]
hoi
Ooh echt? Ik zat er juist aan te denken om dit mijn laatste console generatie te laten zijn.ArthurMorgan schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:47:
[...]
En uit ervaring, je bent vaak meer tijd aan het stoppen van de beste settings te vinden dan om te spelen(en dan heb je hem en dan koop je weer een nieuwe grafische kaart en kun je weer opnieuw beginnen. )
Nu met Gamepass en Playstation Games steeds vaker naar de PC heb ik nog maar twee echte redenen het niet te willen:
1. Windows.
2. Desktop kasten waar een beetje power in kan zijn onwijs lelijk in de woonkamer.
Het voordeel van gemak waarvoor ik ooit naar Consoles kwam is wel een beetje vervlogen nu het op consoles ook niet meer "game starten en klaar" is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat kunnen ze doen, maar waarom verwacht je dat precies? Dat is mij niet duidelijk.SunnieNL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:20:
[...]
Omdat ze na 5 jaar (vanaf het begin) de XSS volledig kunnen laten vallen en de XSX als laagste in rang kunnen zetten. Die komt dan op de plek van de XSS.
Ik verwacht zelf dat ze de Xbox Series S en Xbox Series X meer dan 5 jaar blijven verkopen. Ik verwacht ook geen Pro model of iets dergelijks.
Waar ze bij de Xbox One het X model 4 jaar na de Xbox One hebben geïntroduceerd is bij de Xbox Series het S model en X model tegelijkertijd uitgebracht. Is dat grafisch niet voldoende dan kan je het Xbox platform ook op een PC spelen.
Nee, volgens mij was dat hetzelfde als de prijsverhoging. Voorlopig komt er geen Pro versie.Donstil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:34:
Had een van hoge Hoge Xbox heren niet onlangs gezegd dat er geen Series X Pro komt?
Eind 2025 is echter nog heel ver weg en valt niet echt onder de term 'voorlopig'.
Op dat moment is gewoon de opvolger van de Series X aan te kondigen en de XSX als laagste te plaatsen. Dan nog 2 jaar ondersteuning van de XSS en dan kunnen de nieuwe games gebruik maken van de nieuwere hardware specs, met de XSX als ondergrens.
Ik verwacht gewoon niet echt meer een hele nieuwe generatie consoles. En eerlijk gezegd, dat is de Xbox Series ook niet echt. Dat was gewoon een hardware refresh van het Xbox One platform.
OS en API's zijn hetzelfde gebleven met alleen krachtere hardware en een extensie van de API's.
[ Voor 18% gewijzigd door SunnieNL op 22-06-2023 11:55 ]
Dat laatste is achter de schermen natuurlijk wel zo maar ik vraag mij af of dat voor gamers wel de juiste strategie is. Merk om mij heen dat iedereen toch juist wel heel erg in generaties denkt.SunnieNL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:53:
[...]
Nee, volgens mij was dat hetzelfde als de prijsverhoging. Voorlopig komt er geen Pro versie.
Eind 2025 is echter nog heel ver weg en valt niet echt onder de term 'voorlopig'.
Op dat moment is gewoon de opvolger van de Series X aan te kondigen en de XSX als laagste te plaatsen. Dan nog 2 jaar ondersteuning van de XSS en dan kunnen de nieuwe games gebruik maken van de nieuwere hardware specs, met de XSX als ondergrens.
Ik verwacht gewoon niet echt meer een hele nieuwe generatie consoles. En eerlijk gezegd, dat is de Xbox Series ook niet echt. Dat was gewoon een hardware refresh van het Xbox One platform.
OS en API's zijn hetzelfde gebleven met alleen krachtere hardware en een extensie van de API's.
Xbox One had natuurlijk 3 generaties in zich..L23 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:28:
[...]
Dat kunnen ze doen, maar waarom verwacht je dat precies? Dat is mij niet duidelijk.
Ik verwacht zelf dat ze de Xbox Series S en Xbox Series X meer dan 5 jaar blijven verkopen. Ik verwacht ook geen Pro model of iets dergelijks.
Waar ze bij de Xbox One het X model 4 jaar na de Xbox One hebben geïntroduceerd is bij de Xbox Series het S model en X model tegelijkertijd uitgebracht. Is dat grafisch niet voldoende dan kan je het Xbox platform ook op een PC spelen.
de Xbox One Original, Xbox One S (kleinere hardware refresh) en daarna de Xbox One X.
Op het einde daarvan merkte je toch eigenlijk wel dat de Xbox One Original eigenlijk niet meer lekker meeliep. De XOS was net even iets krachtiger.
De XSS ligt vrijwel gelijk aan kracht als de XOX (eigenlijk zelfs nog lager dan de XOX op bepaalde punten). In principe had MS de XOX als ondergrens kunnen aanhouden, maar die kwam kwa storage niet mee en dat zou een gigantische botlleneck zijn geweest voor de nieuwe games.
Dat zijn geen generaties. Xbox One, Xbox One S en Xbox One X behoren tot dezelfde generatie.SunnieNL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:59:
[...]
Xbox One had natuurlijk 3 generaties in zich..
de Xbox One Original, Xbox One S (kleinere hardware refresh) en daarna de Xbox One X.
Op het einde daarvan merkte je toch eigenlijk wel dat de Xbox One Original eigenlijk niet meer lekker meeliep. De XOS was net even iets krachtiger.
De XSS ligt vrijwel gelijk aan kracht als de XOX (eigenlijk zelfs nog lager dan de XOX op bepaalde punten). In principe had MS de XOX als ondergrens kunnen aanhouden, maar die kwam kwa storage niet mee en dat zou een gigantische botlleneck zijn geweest voor de nieuwe games.
Xbox One X was interessant vanwege de overgang naar 4K televisies. Bij de Xbox Series verwacht ik de komende tijd geen snellere hardware. Kan prima 7 jaar mee. We hebben nu vrijwel 3 jaar cross gen gehad. Haal eerst maar eens het uiterste uit de huidige hardware. Games ontwikkelen duurt al veel te lang, laten we dat niet onnodig complexer maken met nog snellere hardware. Prijzen gaan nu 3 jaar later zelfs omhoog, wat moet nog snellere hardware dan wel niet gaan kosten?
Beetje vergelijkbaar met Playstation 4, Playstation 4 Slim en Playstation 4 Pro, zelfde generatie. Maar dat bij de Xbox naam, One X en Series X verwarring ontstaat snap ik heel goed.L23 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:07:
[...]
Dat zijn geen generaties. Xbox One, Xbox One S en Xbox One X behoren tot dezelfde generatie.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Kan aan mij liggen, maar ik zie de game niet???G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:10:
Kleine reminder: vanaf vandaag is NFS Unbound in de Gamepass, ik heb van mijn Free Trial expres een half uurtje bewaard zodat ik het spel altijd even snel kon installeren voor wanneer hij in Gamepass kwam. Dus Dinsdag had ik gelijk de installatie al aangezet
Die laatste is ook zeker een aanrader.
Ik zie ook amnesia:bunker als laatst toegevoegde game. Wellicht later vandaag?PdeBie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:36:
[...]
Kan aan mij liggen, maar ik zie de game niet???
Meestal komen die rond 8 uur Savonds online volgens mij.sewer schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:50:
[...]
Ik zie ook amnesia:bunker als laatst toegevoegde game. Wellicht later vandaag?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nadeel hiervan is wel dat we steeds meer 30fps games zullen gaan zien. Dat is de verwachting van Digital Foundry. We zijn 2 jaar 'verwend' geraakt aan 60fps modi omdat het feitelijk ging om Xbox One games, die voor de XSX een beetje werden opgepoetst. Er was rekenkracht zat.G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:19:
[...]
Opvolger? Ik denk dat ze eerst maar moeten gaan zorgen dat spellen de Xbox Series X gaan uitdagen, want nu bekend is geworden dat er geen spellen meer gemaakt gaan worden voor old-gen gaan we hopelijk veel meer spellen zien zoals Red Dead Redemption 2 en mooier! Want wat een diepgang en levendige wereld heeft dat spel...
Ik heb stiekem de hoop dat Starfield zo'n soort spel gaat worden, zal dan het eerste spel zijn die in de buurt weet te komen van Red Dead Redemption 2 als je het mij vraagt
Nu zie je bijvoorbeeld met Starfield dat een veel complexere game er direct voor zorgt dat 60fps niet meer stabiel gehaald kan worden op de 'current gen' hardware.
Ja maar ergens heb ik daar nog wel vrede mee, ondanks ik bij sommige spellen 60fps wel een stuk fijner vind spelen. Maar waar ik wel over zou kunnen vallen is het feit dat wanneer je een console aankondigt als een krachtige machine met veel rekenkracht zoals Microsoft toen deed, dat je dan toch veel hoge verwachtingen hebt als gamer en wat we nu zien in games nog maar het minimale moet zijn wat de Series X moet aankunnen.Rossi46 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:13:
[...]
Nadeel hiervan is wel dat we steeds meer 30fps games zullen gaan zien. Dat is de verwachting van Digital Foundry. We zijn 2 jaar 'verwend' geraakt aan 60fps modi omdat het feitelijk ging om Xbox One games, die voor de XSX een beetje werden opgepoetst. Er was rekenkracht zat.
Nu zie je bijvoorbeeld met Starfield dat een veel complexere game er direct voor zorgt dat 60fps niet meer stabiel gehaald kan worden op de 'current gen' hardware.
Ik ben volgens mij zowat de enige maar ik zie nog steeds niet wat er zo complex aan Starfield is. De graphics zijn absoluut fantastisch maar los van dat lijkt het voor mij vooralsnog echt op Fallout 4 in space.Rossi46 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:13:
[...]
Nadeel hiervan is wel dat we steeds meer 30fps games zullen gaan zien. Dat is de verwachting van Digital Foundry. We zijn 2 jaar 'verwend' geraakt aan 60fps modi omdat het feitelijk ging om Xbox One games, die voor de XSX een beetje werden opgepoetst. Er was rekenkracht zat.
Als Starfield zonder problemen met 30fps op een Series S kan draaien dan zou er toch op de Series X vele malen meer mogelijk moeten zijn? Of is dat te makkelijk gedacht?
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 22-06-2023 13:22 ]
Het lijkt erop dat er wel heel veel gebeurt en mogelijk is in Starfield. Om daar een goed geheel van de maken is erg uitdagend. En is erg CPU demanding.Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:20:
[...]
Ik ben volgens mij zowat de enige maar ik zie nog steeds niet wat er zo complex aan Starfield is. De graphics zijn absoluut fantastisch maar los van dat lijkt het voor mij vooralsnog echt op Fallout 4 in space.
Als Starfield zonder problemen met 30fps op een Series S kan draaien dan zou er toch op de Series X vele malen meer mogelijk moeten zijn? Of is dat te makkelijk gedacht?
Ik ben er nog wat sceptisch over haha. Maar als ze uiteindelijk alles waar maken dan snap ik hem wel.Rossi46 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:27:
[...]
Het lijkt erop dat er wel heel veel gebeurt en mogelijk is in Starfield. Om daar een goed geheel van de maken is erg uitdagend. En is erg CPU demanding.
Hoe dat dan vrijwel exact hetzelfde draait op XSX en S is me wel een raadsel.
Omdat de CPU van de XSX en XSS nauwelijks voor elkaar onderdoen?Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:30:
[...]
Ik ben er nog wat sceptisch over haha. Maar als ze uiteindelijk alles waar maken dan snap ik hem wel.
Hoe dat dan vrijwel exact hetzelfde draait op XSX en S is me wel een raadsel.
Ligt ook erg aan jezelf... Ik zit meestal niet zo te tweaken aan games, maar ik zie het verschil tussen high en ultra meestal ook niet en soms zelfs medium niet. Vaak ga ik gewoon met de standaard settings spelen en heb geen klachten. De pc biedt de optie om alles naar je hand te zetten maar meestal is dat niet nodig.Donstil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:23:
[...]
Ooh echt? Ik zat er juist aan te denken om dit mijn laatste console generatie te laten zijn.
Nu met Gamepass en Playstation Games steeds vaker naar de PC heb ik nog maar twee echte redenen het niet te willen:
1. Windows.
2. Desktop kasten waar een beetje power in kan zijn onwijs lelijk in de woonkamer.
Het voordeel van gemak waarvoor ik ooit naar Consoles kwam is wel een beetje vervlogen nu het op consoles ook niet meer "game starten en klaar" is.
Een enkele keer kan het natuurlijk dat er iets niet goed werkt en dan moet je zelf troubleshooten. Voordeel van een console is dat als er iets niet werkt het meestal voor heel veel mensen niet werkt en het een kwestie is van wachten op een fix.
Gamertag: FinrazielNL
Dat was wel echt heel erg marginaal. Iets hoger geclockte CPU volgens mij. De Xone was met een verkeerde visie ontwikkeld en eigenlijk geen gamingmachine in de eerste plaats. Dat was een multimedia device waar je ook mee kon gamen. Daardoor liep die console in het begin van de consolegeneratie eigenlijk al niet lekker mee. Zowel qua verkopen als qua performance. Dat werd pas met de OneX pas echt opgelost.SunnieNL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:59:
[...]
Xbox location even op New Zealand zetten, presto!sewer schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:50:
[...]
Ik zie ook amnesia:bunker als laatst toegevoegde game. Wellicht later vandaag?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Had Phil gezegd dat we nooit meer op 30fps gingen spelen ?G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:16:
[...]
Ja maar ergens heb ik daar nog wel vrede mee, ondanks ik bij sommige spellen 60fps wel een stuk fijner vind spelen. Maar waar ik wel over zou kunnen vallen is het feit dat wanneer je een console aankondigt als een krachtige machine met veel rekenkracht zoals Microsoft toen deed, dat je dan toch veel hoge verwachtingen hebt als gamer en wat we nu zien in games nog maar het minimale moet zijn wat de Series X moet aankunnen.
Zie hem wel, maar nog niet in de GamepassPdeBie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:36:
[...]
Kan aan mij liggen, maar ik zie de game niet???
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Dit is de enige game die ik de afgelopen weeken heb gespeeld. Bizar hoe verslavend het is gebleken.
Heb nog wel wat special jobs en de twee gratis DLC.
Dus verslaving is nog niet over. 😜
[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 22-06-2023 17:17 ]
Heb Gamepass Ultimate. Ook al geprobeerd in browser, zelfde resultaat. Lopen anderen hier ook tegenaan?
Ik had dit zelf met de trial, maar ik ben secondary game pass ultimate user, daar lag het toen aan. Maar ik neem aan dat zowel primary and secondary user toch wel de EA Play games kan spelen? Ben je zelf ook secondary user of juist hoofd user?kevlar01 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:35:
Wil NFS Unbound installeren, maar hij zegt dat ik EA Play nodig heb.
Heb Gamepass Ultimate. Ook al geprobeerd in browser, zelfde resultaat. Lopen anderen hier ook tegenaan?
Ben de hoofd user. Wacht het nog even af, wilde hem alvast proberen maar heb nog een backlogje.devilsnight schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:44:
[...]
Ik had dit zelf met de trial, maar ik ben secondary game pass ultimate user, daar lag het toen aan. Maar ik neem aan dat zowel primary and secondary user toch wel de EA Play games kan spelen? Ben je zelf ook secondary user of juist hoofd user?
Hate it or love it. Ik hoor bij de laatste categorie. Heerlijk verslavend. Heb de game ook gekocht voor €20. Gezien de hoeveelheid lol die ik er mee heb nog steeds diefstaldevilsnight schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:16:
Powerwash Simulator uitgespeeld!
Dit is de enige game die ik de afgelopen weeken heb gespeeld. Bizar hoe verslavend het is gebleken.
PSN ID Binloading_nl
Indiana Jones is bevestigd als Xbox/PC exclusive. Dat is iets wat ik niet had verwacht.G_Dragon schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:45:
Voor de mensen die de zaak van Xbox vs FTC willen volgen klik hier
Nice!steefje schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 20:29:
[...]
Hate it or love it. Ik hoor bij de laatste categorie. Heerlijk verslavend. Heb de game ook gekocht voor €20. Gezien de hoeveelheid lol die ik er mee heb nog steeds diefstal
Ik hoop dat ze nog met veel content gaan komen. Bijvoorbeeld een samenwerking met Xbox voor bijvoorbeeld Forza Horizon en/of Starfield. Forza auto's schoonmaken, spaceship en hanger schoonmaken.
[ Voor 40% gewijzigd door devilsnight op 22-06-2023 21:16 ]
Dan wil ik wel in de credits worden benoemd. Iedereen verwacht elke race weer een schone auto, maar wij voeren het werk uitdevilsnight schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 21:15:
[...]
Indiana Jones is bevestigd als Xbox/PC exclusive. Dat is iets wat ik niet had verwacht.
[...]
Nice!
Ik hoop dat ze nog met veel content gaan komen. Bijvoorbeeld een samenwerking met Xbox voor bijvoorbeeld Forza Horizon en/of Starfield. Forza auto's schoonmaken, spaceship en hanger schoonmaken.
PSN ID Binloading_nl
Ja mijn meest gespeelde Xbox game van vorig jaar. Moet ook nog eens in de dlc duikendevilsnight schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:16:
Dus we hebben nog even.
Ik heb hem ook al enige tijd geleden uitgespeeld, inderdaad verslavend. DLC nog niet aan begonnen. Ben nu overgestapt op Car Mechanic Simulator 2021. Daar moet je even inkomen in het begin, maar is dan net zo verslavenddevilsnight schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:16:
Nee dat heeft hij inderdaad niet gezegd, goed puntjustifire schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:41:
[...]
Had Phil gezegd dat we nooit meer op 30fps gingen spelen ?
Uitgespeeld? Wauw zover ben ik nog niet hahadevilsnight schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:16:
Vind het wel een ontspannen spel, lekker rustig dingen schoonmaken
Kan ik mij niet herinneren hoor. Hij zei wel dat ze studio's nooit zullen forceren om iets te maken. Todd Howard heeft gisteren in een nieuw interview wederom gezegd waarom ze voor 30fps gaan op Xbox. Ze willen geen enkele feature opofferen.justifire schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:41:
[...]
Had Phil gezegd dat we nooit meer op 30fps gingen spelen ?
Ze kunnen een performance mode doen, maar nadat ze keken naar andere game qua hoe ze best vaak inconsistent zijn besluiten ze voor stabiliteit te gaan. Voor een game als dit kan ik het begrijpen, ook al is het jammer, absoluut.
Zit je in de onderhandeling fase van de 5 stappen van rouwTimothy3000 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:33:
Maar waarom dan niet op zn minst 40?
——-
Ik had Fall of Porcupine gekocht. Maar dat is wel een slechte pc port qua controls. Erg jammer want krijgt best lovende verhalen. Hopelijk wordt dat snel gefixt.
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-06-2023 10:44 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
40fps zou geweldig zijn, dat merk je in Plague Tale 2 echt en nog wat games. Ik denk ook echt wel dat ze dit overwogen hebben, maar dat ze het gewoon niet consistent gingen krijgen.Timothy3000 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:33:
Maar waarom dan niet op zn minst 40?
Overigens ga ik er zelf volledig van uit dat de game niet constant een locked 30fps zal zijn, er zullen drops zijn. We weten ook niet hoe oud de build(s) waren tijdens de show, maar genoeg daarvan was niet stabiel. Het is wat het is.
Hier is trouwens het nieuwe interview, erg interessant.
YouTube: Todd Howard Answers YOUR Starfield Questions - Kinda Funny Xcast Ep....
[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 23-06-2023 10:49 ]
Als ze die 30fps ook niet stabiel kunnen houden dan zou het helemaal lachwekkend zijn. Ik hoop voor de mensen die de game gaan spelen dat ze dat bij Bethesda wel voor elkaar krijgen.devilsnight schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:47:
[...]
40fps zou geweldig zijn, dat merk je in Plague Tale 2 echt en nog wat games. Ik denk ook echt wel dat ze dit overwogen hebben, maar dat ze het gewoon niet consistent gingen krijgen.
Overigens ga ik er zelf volledig van uit dat de game niet constant een locked 30fps zal zijn, er zullen drops zijn. We weten ook niet hoe oud de build(s) waren tijdens de show, maar genoeg daarvan was niet stabiel. Het is wat het is.
Hier is trouwens het nieuwe interview, erg interessant.
YouTube: Todd Howard Answers YOUR Starfield Questions - Kinda Funny Xcast Ep....
Had zelf nooit verwacht dat ik een Simulator game leuk ging vinden. Maar dat schoonmaken geeft gewoon voldoening, haha. En echt alles op 100% doen ook, wat soms voor irritaties kan zorgen want ik heb echt bepaalde woorden op Google moeten zoeken, want soms lichtte het object niet duidelijk genoeg op en ik eeuwig zoeken, hahaha.kleinelievewolff schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:07:
[...]
Ik heb hem ook al enige tijd geleden uitgespeeld, inderdaad verslavend. DLC nog niet aan begonnen. Ben nu overgestapt op Car Mechanic Simulator 2021. Daar moet je even inkomen in het begin, maar is dan net zo verslavend
Ga ik dadelijk Lawnmower Simulator ook leuk vinden en weet ik veel allemaal, hehe. Ik zal van het weekend eens die Car Mechanic testen.
Exactor it schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:09:
Ik heb in 2022 meer ingame tijd dan reallife tijd in schoonmaken zitten. Dat geldt in 2023 overigens voor demons en Spartans doodmaken dus zo gek is het ook weer niet.
Bedenk mij net dat ik meer virtueel in mijn auto heb gereden dan IRL
(vijfdeurs leasbak vs. driedeurs coupe is met kinderen vaak een eenzijdige keuze
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben me toen gaan verdiepen in de mods en het bleek dat er een 4k 60fps mod bleek te zijn die de game nog beter deed draaien dan de compatibiliteit modus.
Ik vond ook textures mods, weapon mods, weather mods, citizen mods, hud mods en nog wat mods tips online.
Ik heb het idee dat ik weer een hele nieuwe game aan het spelen.
Ik begreep dat MS dit jaar nog een 4k 60fps update gaat geven maar de komende tijd zit ik weer in Fallout
ff een lijstje van mods die je nu gebruikt zou dan wel leuk zijn (neem aan dat je de mods op de xbox speelt)L0g0ff schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:37:
Ik had gisteren Fallout 4 weer eens opgestart op de XSX. Het voelde een beetje als een diavoorstelling zo traag voelde het aan. Ik kwam er toen achter dat je in de compatibiliteit modus een 60fps modus aan kon zetten. Ineens speelde het weer lekker weg.
Ik ben me toen gaan verdiepen in de mods en het bleek dat er een 4k 60fps mod bleek te zijn die de game nog beter deed draaien dan de compatibiliteit modus.
Ik vond ook textures mods, weapon mods, weather mods, citizen mods, hud mods en nog wat mods tips online.
Ik heb het idee dat ik weer een hele nieuwe game aan het spelen.
Ik begreep dat MS dit jaar nog een 4k 60fps update gaat geven maar de komende tijd zit ik weer in Fallout
Verslavend spel he? Ik moet hem ook ff installeren voor de DLCdevilsnight schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:16:
Elect a clown, expect a circus.
Bij dezeSunnieNL schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:44:
[...]
ff een lijstje van mods die je nu gebruikt zou dan wel leuk zijn (neem aan dat je de mods op de xbox speelt)
Ik krijg helaas die afbeelding niet lekker vanaf mijn mobiel in een fatsoenlijke full size afbeelding.
Ik word getriggerd, ik ga fallout 4 ook maar s installeren! Destijds op de ps4 gespeeld, maar volgens mij zat daar een beperking op mods. Dit is interessant!L0g0ff schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:18:
[...]
Bij dezexbox series x idd.
Ik krijg helaas die afbeelding niet lekker vanaf mijn mobiel in een fatsoenlijke full size afbeelding.
[Afbeelding]
Zeker doen, de 4k/60fps alleen is al geweldig maar er is inmiddels zoveel te vinden.Ht87 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 18:17:
[...]
Ik word getriggerd, ik ga fallout 4 ook maar s installeren! Destijds op de ps4 gespeeld, maar volgens mij zat daar een beperking op mods. Dit is interessant!
Op de playstation is dit idd enorm beperkt.
Ik log steeds af en toe nog eens in om ff met mijn gemodde Piper (lingerie mooi figuurtje, dansen)..
Jukebox aan, discoball aan het plafond, Good times
Vanwege je image deze maar even verwijderd in de quote. Ik heb deze mods vorig jaar ook gebruikt. Blijft een lekkere game. De hele vibe van de serie spreek me zo aan. Ben nu ook weer bezig met Fallout Shelter. Totaal anders natuurlijk maar heerlijke sfeer.L0g0ff schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:18:
[...]
Bij dezexbox series x idd.
Fallout 76 nooit aan gewaagd. Als ik video’s op YouTube bekijk trekt het me niet heel erg
PSN ID Binloading_nl
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |