Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 13:54:
[...]

Dus, je zag aan het begin van de maand dat maneater uit Gamepass zou gaan op de 15e, je dacht die ga ik nog even spelen, maar door gebrek aan tijd niet aan toe gekomen en dit soort situaties is de reden om de service niet meer te gebruiken?

Je kunt er ook voor kiezen om de lijst door te scrollen om te kijken wat voor games er op staan die je zou willen spelen in plaats van te wachten tot games een final notice hebben gehad :P
Zoals ik al zei heb ik theoretisch genoeg tijd gehad, maar je weet hoe het leven gaat. Er is een Steam library van 850 games, een Switch library van 200 games en dan nog alle Xbox games en dan ook nog eens het aanbod van Gamepass.

Het is dus meer persoonlijk dat ik er geen behoefte aan heb en niet zal verlengen. Uiteindelijk hang ik toch weer rond in games die nooit stoppen zoals Apex, Rocket League, Simracen, Cities Skyines en Satisfactory om maar wat urenslurpers te noemen :+

Die leaving GP berichten geven mij inderdaad een FOMO vibe, want dat voelt als een laatste "gratis" kans :o
devilsnight schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 13:57:
[...]

Ze hebben nog niet aangekondigd wat erbij komt voor de tweede helft van de maand? Zal wel dinsdag worden dan. Hopelijk iets goeds want ik vind GP zelf bijzonder tegenvallen de laatste tijd, zelfs de indies die bijna alles innemen qua aanbod zijn mwah.
Ik kan je Planet of Lana, Chicory en Dordogne van harte aanraden. Heb je ze al geprobeerd? Amnesia werd ook wel goed ontvangen. Maar ben niet zo’n held in dat genre :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-06-2023 14:10 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Je kunt ze dan ook wel nog met korting aanschaffen mocht je dat willen. Dat heb ik ook nog wel eens gedaan als ik toch die game wilde spelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 14:01:
[...]

Ik kan je Planet of Lana, Chicory en Dordogne van harte aanraden. Heb je ze al geprobeerd? Amnesia werd ook wel goed ontvangen. Maar ben niet zo’n held in dat genre :)
Planet of Lana gisteren mee begonnen. Doet me tot nu toe denken aan Limbo/Inside. Speelt fijn.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 09:18
[...]

Hoe lang heb je over planet of Lana gedaan?

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-11 16:10
[...]

Lana was deze maand? De andere twee moet ik nog checken.

Wat betreft Amnesia, same here. Ik vind horror films geweldig, maar ze shockeren me al tijden niet meer en geven me ook geen bang gevoel. Horror games is andere koek, zeker dat soort games. Ik wil nog altijd beginnen met The Evil Within 2 ook, maar ik ben er nooit in de stemming voor. 😔

Gamen is fun, is genieten. Ik geniet niet echt wanneer ik me opgejaagd voel of constant in spanning, haha. Jammer eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 17-06-2023 19:08 ]

giantgiantus schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:17:
[...]

Hoe lang heb je over planet of Lana gedaan?
12 uur :P Vanwege diverse mislukte no deaths runs. :P

Spel speel je verder uit in uurtje of 4.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:51
Ik game dagelijks voor mijn tv in een berau stoel.Heb all 2 gaming berau stoelen gehad Nobelchairs en Secretlab Titan Xl softweve 2020 .En nu sinds vrijdag heb ik de Ticova Ergonomic mesh chair .En ik moet zeggen de Ticova is zoveel beter dan secretlab vooral voor je rug .De Secretlab koste 550 euro en de Ticova kan je krijgen voor 190 euro 160 euro als je de extra korting aanklikt.Is gekocht via Amazon .Normaal koste de Ticova rond de 300 euro.
En de games van deze week. Niet heel veel bijzonders.

https://www.trueachieveme...171/new-xbox-games-june-5

Begreep wel dat Crash Team Rumble wel leuk speelt, zeker in een party van 4, maar die ga ik niet proberen denk ik.

uchiha tijntje schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:25:
En de games van deze week. Niet heel veel bijzonders.

https://www.trueachieveme...171/new-xbox-games-june-5

Begreep wel dat Crash Team Rumble wel leuk speelt, zeker in een party van 4, maar die ga ik niet proberen denk ik.
Staat hier op het lijstje. Moet het wel wat minder weer worden, andere geraken we op vrijdagavond niet voor de TV. :P

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:53
Help!

Ik heb een issue... hopelijk is dit de juiste plek. Ik heb deze week een Xbox series X met nieuwe TV gekocht. Tijdens het spelen van Forza Horizon 5 gaat de Xbox na ~10 minuten zonder melding spontaan uit. Door de HDMI CEC instelling gaat ook de TV uit. Als ik daarna de Xbox weer aan zet dan heb ik geen internet en geluid. Ik moet dan nogmaals herstarten.

Ik heb een Fallout 76 en Marvel's Avengers geprobeerd en hier ging de Xbox (nog) niet uit.

Wat ik heb geprobeerd:
Andere kabels
Ander stopcontact
Factory reset
Alle connectie met de app uitgezet
Forza opnieuw geïnstalleerd

Ik denk dat de Xbox oververhit raakt maar 100% zeker weet ik niet. De Xbox staat op de TV meubel met veel ruimte om de warme lucht kwijt te kunnen.

Is bovenstaande iets wat iemand herkent?
Erg interessant. Obsidian dev over Avowed. Klinkt goed!
Codex always gives a good, wild ride! This thread is bonkers but 100% warranted. The trailer fails to show much in its 2 minute run time. To clear up misconceptions though I'll say this, the game is big and open, it is unfair to compare it to OW (I think Feargus is trying to keep expectations down just in case), which I think it is nothing alike.

The studio that did the trailer did some compression of colors and image editing, the screenshots that have been released are much more representative of what it looks like just running through it (they also are appear to be totally random shots from the game, I'm not sure why these were chosen out all the things, probably to keep spoilers at minimum). A lot of the game is being kept hidden right now, I think you will have to wait until the next trailer or some sort of presentation to really see it, but it is safe to assume it is very Obsidian :lol:. No, the entire game isn't all bright and happy town, no it is not all so indistinct visually. There are lots of characters, quests, conversations, various game mechanics, big story, etc.

I guess take that as you will. Dumpsterfire comments are bit overhype, development is going well right now, MS is allowing Obsidian free license to do as they will, and if it is success or fails it'll be on Obsidian's own terms.
https://rpgcodex.net/foru...4122/page-85#post-8522951

[ Voor 160% gewijzigd door devilsnight op 19-06-2023 01:01 ]

Causs schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:57:
Hallo! Ik heb een issue... hopelijk is dit de juiste plek. Ik heb deze week een Xbox series X met nieuwe TV gekocht. Tijdens het spelen van Forza Horizon 5 gaat de Xbox na ~10 minuten zonder melding spontaan uit. Door de HDMI CEC instelling gaat ook de TV uit. Als ik daarna de Xbox weer aan zet dan heb ik geen internet en geluid. Ik moet dan nogmaals herstarten.

Ik heb een Fallout 76 en Marvel's Avengers geprobeerd en hier ging de Xbox (nog) niet uit.

Wat ik heb geprobeerd:
Andere kabels
Ander stopcontact
Factory reset

Ik denk dat de Xbox oververhit raakt maar 100% zeker weet ik niet. De Xbox staat op de TV meubel met veel ruimte om de warme lucht kwijt te kunnen.

Staat de xbox niet per ongeluk op zijn kop ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Causs
justifire schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:14:
[...]

Staat de xbox niet per ongeluk op zijn kop ?
...

Nee :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou vooral kijken of de hitte goed weg kan. Zeker met de temperaturen op dit moment is dat gewoon heel belangrijk. Dus niet in een afgesloten kast, niks op de xbox leggen, en ook voldoende afstand van muren e.d.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:24

BM

Moderator Spielerij
Help!

Ik heb een issue... hopelijk is dit de juiste plek. Ik heb deze week een Xbox series X met nieuwe TV gekocht. Tijdens het spelen van Forza Horizon 5 gaat de Xbox na ~10 minuten zonder melding spontaan uit. Door de HDMI CEC instelling gaat ook de TV uit. Als ik daarna de Xbox weer aan zet dan heb ik geen internet en geluid. Ik moet dan nogmaals herstarten.

Wat ik heb geprobeerd:
Andere kabels
Ander stopcontact
Factory reset

Ik denk haast dat je de meest logische opties al gecontroleerd hebt. Mogelijk zou je nog kunnen proberen om bijvoorbeeld een extra ventilator naar je Xbox te laten blazen, om te kijken of het dan beter gaat. Als dat zo is, is de kans groot dat ie inderdaad oververhit raakt. Voor mijn gevoel is Horizon 5 ook wat zwaarder dan de andere 2 games die je noemt.

Ik zou echter niet uit willen sluiten dat er wat anders mis is. In beide gevallen zou ik contact opnemen met of de winkel waar je 'm gehaald hebt, of Microsoft voor een garantieaanvraag. Ook met deze temperaturen moet ie gewoon goed werken, maar helaas is het altijd mogelijk dat een apparaat het niet goed doet, hoe vervelend dat ook is :/

Heb rond de launch van de Xbox One mijn console ook paar keer terug moeten sturen voor ik een goed werkend exemplaar had, irritant, maar helaas bestaat 100% success rate niet

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 19-06-2023 07:56 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Zhang Liang vs Scrapped Watchman, wie zou de meeste haat krijgen als tutorial boss ?
Ze gaan in ieder geval samenwerken >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xkkF6f0LSPVjGUyM8KKHiity4O4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Q9zS5VHlxLWmNUUEiiYW5As.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Help!

Wat ik heb geprobeerd:
Andere kabels
Ander stopcontact
Factory reset

Wat @ArthurMorgan zegt inderdaad :Y Ik weet niet hoe warm het bij jou in huis was afgelopen week, maar bij mij liep het richting de 30 graden... Dat heeft een significant effect op koelingscapaciteit.

Aan de andere kant, ik ken de XSX als een console met een enorm koelingspotentieel (wat er in normale omstandigheden voor zorgt dat je de console niet tot nauwelijks hoort).

Het is mij nu een stuk minder warm dan de afgelopen dagen (geen zon om het huis). Probeer het anders nu nog een keer met FH5.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:04
justifire schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:10:
Zhang Liang vs Scrapped Watchman, wie zou de meeste haat krijgen als tutorial boss ?
Ze gaan in ieder geval samenwerken >:)

[Afbeelding]
Zhang. Watchmen was niet zo moeilijk imo.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
kleinelievewolff schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:56:
[...]
Toch iets minder leuk dan Powerwash Simulator. Hier is het vooral jezelf iriteren aan elke keer het menu moeten openen om iets te doen, onderdelen losdraaien, lijsten maken met onderdelen om te vervangen, deze opzoeken in de shop en dan weer alles in de omgekeerde volgorde monteren.

Wat ik vervelend vind, is dat ik de auto op de brug heb, naar de motor kijk, het oliefilter zie die ik wil vervangen en dat ik dan niet de motor kan selecteren, omdat de ophanging ervoor hangt.
Even mijn mening herzien over Car Mechanic Simulator 2021. Speel het nu toch al wel een aantal uur. Met mijn eerste save liep ik vast op een geldtekort. Nu ben ik opnieuw begonnen en doe alleen de story missions en wat zuiniger aan met geld. Alsnog een keer geld tekort om een opdracht af te maken. Dan kun je dus niets meer, behalve een nieuwe opdracht aannemen, die auto strippen en alle onderdelen verkopen. Ik heb nu dus een chassis op blokken voor mijn garage staan die ik met nieuwe onderdelen moet opbouwen als ik daar weer geld genoeg voor heb. De klant heeft nog niet gevraagd wanneer zijn auto klaar is die binnenkwam voor nieuwe remblokken gelukkig :+

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
Rossi46 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:40:
[...]

Wat @ArthurMorgan zegt inderdaad :Y Ik weet niet hoe warm het bij jou in huis was afgelopen week, maar bij mij liep het richting de 30 graden... Dat heeft een significant effect op koelingscapaciteit.

Aan de andere kant, ik ken de XSX als een console met een enorm koelingspotentieel (wat er in normale omstandigheden voor zorgt dat je de console niet tot nauwelijks hoort).

Het is mij nu een stuk minder warm dan de afgelopen dagen (geen zon om het huis). Probeer het anders nu nog een keer met FH5.
En best goed gebouwd ook! Bij mij staat hij in een kastje, ik zet wel altijd het deurtje open als ik ga gamen. Nu heb ik laatst een uurtje boven gegamed met spelen op afstand en toen mijn zoons thuis kwamen en wilden gamen, zeiden ze dat de controllers en xbox erg heet waren. Vergeten kastje open te zetten dus.....gelukkig geen rare geluiden ofzo en hij doet het nog steeds prima.

• Causs
Rossi46 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:40:
[...]

Ja het was inderdaad best warm buiten maar dat kan het niet zijn. Ik heb inmiddels mijn Series S aan dezelfde kabels + TV gehangen en deze draait "gewoon" Forza Horizon 5 zonder uit te vallen... oftewel de Series X gaat voor garantie naar Duitsland ;w

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:23
Help!

Wat ik heb geprobeerd:
Andere kabels
Ander stopcontact
Factory reset

Moest de console oververhit raken (en daardoor de console uitvallen), ga je dat sowieso eerst horen aan de koeling. Uw xbox gaat als het ware opstijgen vlak voor die uitvalt. Als je dan uw console terug gaat opstarten komt er sowieso een boodschap dat de console is uitgevallen doordat de xbox te warm werd. Als je die twee zaken niet hebt, is er een ander probleem.
Haha ik ben juist de andere kant op gegaan. Sinds een paar dagen de ROG ally. Wat een tof apparaatje. Sindsdien amper op de gamekamer gezeten wat met dit weer een verademing is. :) Planet of Lana en Dordogne uitgespeeld onder de overkapping in de tuin. Daarnaast lekker Diablo grinden via console streaming in de veel koelere woonkamer.

Hoop echt dat veel meer developers de play anywhere functie gaan gebruiken. Ik hoop dat Starfield ook zal draaien op het ding, dat zou echt super zijn. :)

Enige is dat ik echte shooters er alleen niet op zal spelen. Dan mis ik toch mijn elite controller.

——

Vanaf 29 juni SpongeBob dlc voor Powerwash simulator :p

• sas_andrea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 11:40
laat maar, google is your friend als je de juiste zoekterm gebruikt :P

[ Voor 89% gewijzigd door sas_andrea op 19-06-2023 16:58 . Reden: zelf gevonden na andere zoekterm te gebruiken ]

uchiha tijntje schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:33:
[...]
Haha ik ben juist de andere kant op gegaan. Sinds een paar dagen de ROG ally. Wat een tof apparaatje. Sindsdien amper op de gamekamer gezeten wat met dit weer een verademing is. :) Planet of Lana en Dordogne uitgespeeld onder de overkapping in de tuin. Daarnaast lekker Diablo grinden via console streaming in de veel koelere woonkamer.
Nou… een mooi beamertje onder de overkapping :9

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:33:
[...]

Hoop echt dat veel meer developers de play anywhere functie gaan gebruiken. Ik hoop dat Starfield ook zal draaien op het ding, dat zou echt super zijn. :)

Enige is dat ik echte shooters er alleen niet op zal spelen. Dan mis ik toch mijn elite controller.

——

Vanaf 29 juni SpongeBob dlc voor Powerwash simulator :p

[YouTube: PowerWash Simulator - SpongeBob SquarePants Special Pack Teaser]
Je kan starfield toch ook vanaf je xbox streamen naar de Ally? Zet hem op silent modus en je kan hem ook nog verassend lang gebruiken.
giantgiantus schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:57:
[...]

Je kan starfield toch ook vanaf je xbox streamen naar de Ally? Zet hem op silent modus en je kan hem ook nog verassend lang gebruiken.
Dat kan idd zolang je goed internet hebt. Dat is niet altijd overal het geval. :)

• Causs
koekroeck schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:12:
[...]

Moest de console oververhit raken (en daardoor de console uitvallen), ga je dat sowieso eerst horen aan de koeling. Uw xbox gaat als het ware opstijgen vlak voor die uitvalt. Als je dan uw console terug gaat opstarten komt er sowieso een boodschap dat de console is uitgevallen doordat de xbox te warm werd. Als je die twee zaken niet hebt, is er een ander probleem.
Ja dat had ik ook gelezen, dat de Xbox dan een melding geeft. Die van mij gaat zeker niet harder blazen dus het zal wat anders zijn dan. Ik lees online verschillende reacties wat het kan zijn, een deel van deze medegamers heeft de Xbox opgestuurd om het probleem te laten verhelpen. Omdat mijn Series S deze problemen niet vertoond heb ik er ook voor gekozen om de Xbox onder garantie na te laten kijken. Hopelijk kunnen ze het verhelpen. Heb ik net mijn LG G3, kan ik niet optimaal van mijn TV genieten :'(

• Timothy3000
justifire schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:13:
[...]

Grappig, ik ervaar het juist precies andersom.
Ik lieg ook, want Watchman vond ik ook niet te doen haha. Was in de war met die eerste baas.

Ik zeg: Gelijkspel!
Had iemand deze hier al gepost? Kan het namelijk niet zo 1,2,3 vinden :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02:01

ilm

En Mafia 3 uitgespeeld. Standaard (maar leuk) verhaal over wraak (heb eigenlijk medelijden met Sal), maar het is wel typisch een open spelwereld tov de vroegere Mafia spellen. Ondanks de leuke vuurgevechten komt daar al gauw sleet op door de repetitieve quests. Wel een steengoede soundtrack, toch voor liefhebbers van klassieke rock :).

Tijd om terug in gamepass te duiken voor het volgende.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 08:12
Zat dit jaar nog niet veel voor me bij op gamepass. Deze games gaan em ook niet worden :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-11 17:39
Ligt misschien aan mij, en iedereen zijn eigen gekte natuurlijk, maar ik snap echt niet waarom mensen dit willen. In Valhalla ook zoveel tijd besteed om Eivor er een beetje normaal uit te laten zien. En in de store staan dan dingen als draken (ipv je vogel), een lichtgevende eenhoornpanda (ik wou dat dit een grap was) ipv je paard en meer van die mega-overdreven fantasy ongein. Kan aan mij liggen, en ik wens iedereen er veel plezier mee, maar ik ga geen extra geld uitgeven voor de deluxe versie :)

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:43
Prullenbak84 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:28:
[...]

Ligt misschien aan mij, en iedereen zijn eigen gekte natuurlijk, maar ik snap echt niet waarom mensen dit willen. In Valhalla ook zoveel tijd besteed om Eivor er een beetje normaal uit te laten zien. En in de store staan dan dingen als draken (ipv je vogel), een lichtgevende eenhoornpanda (ik wou dat dit een grap was) ipv je paard en meer van die mega-overdreven fantasy ongein. Kan aan mij liggen, en ik wens iedereen er veel plezier mee, maar ik ga geen extra geld uitgeven voor de deluxe versie :)
Liever op deze manier dan echte content achter de Deluxe verbergen. Zoals met origins, en een extra zee-missie.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Ik vind het een vrij karige deluxe versie. Maar goed, dat scheelt weer wat euro's nu voor me.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

JDL15 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:20:
[...]
Ook fijn dat je dual audio source hebt, dus lekker tijdens een potje knallen de walkthrough ook beluisteren via je mobiel (bluetoooth).
Thanks, lees nu dit en dat is wat ik mij nog af vroeg. Niet echt research naar gedaan, maar vind het een handige gimmick.

Gister namelijk de Starfield headset besteld. De controller had ik al besteld en twijfelde over de headset.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 20-06-2023 12:55 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-11 17:39
Zorroberner schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:30:
[...]

Liever op deze manier dan echte content achter de Deluxe verbergen. Zoals met origins, en een extra zee-missie.
Ook waar :)

• Hulleman
Linksquest schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 07:48:
[...]

Ja had hem voorbij zien komen, meen $1600 of zo iets kosten hij toch?
Valt nog wel mee als het een goed 4K HDR plaatje neer kan zetten.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEW_Wiav2CenmsPHLvvhXPIhTtI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hXEwbVhcom1YanpoIXY0FiUA.png?f=fotoalbum_large
Need for Speed Unbound (Cloud, PC and Xbox Series X|S) EA Play – June 22
Game Pass Ultimate and EA Play members can start their race to the top as Need for Speed Unbound joins The Play List on June 22. Tear up the streets with friends and experience new ways to compare and compete with the squad in Lakeshore Online. Duck the cops to earn your way to dope new upgrades, and smash new events and Daily Challenges for the chance to gain XP, Bank, and a new Mercedes-Maybach S 680 (2021).
Need for Speed Unbound

The Bookwalker (Console and PC) – June 22
Available on day one with Game Pass: The Bookwalker is a narrative adventure in which you play as Etienne Quist, a writer-turned-thief with the ability to dive into books. Use your powers to journey between reality and book worlds, and steal legendary items like Thor’s Hammer and Excalibur to restore your ability to write.
The Bookwalker

Bramble: The Mountain King (Cloud, Console, and PC) – June 27
Bramble: The Mountain King is a grim adventure set in a world inspired by dark, Nordic fables. Explore the beautiful yet dangerous and twisted land of Bramble in your endeavor to rescue your sister. Traverse a wondrous landscape and survive deadly encounters with Bramble’s many hideous creatures.

F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch (Cloud, PC, and Xbox Series X|S) – June 27
The tough rabbit is making his way to Xbox Game Pass. Enjoy a seamless adventure, a combat experience that has been well received by players, and dive into the Dieselpunk world of F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch. Stay fluffy and stay furious!

Story of Seasons: Friends of Mineral Town (Console and PC) – June 29
Your farming life begins in Mineral Town, a charming village surrounded by nature. You’ve returned after many years to restore your late grandfather’s farm to its former glory. Care for crops, livestock, and more as your very own story of seasons unfold.

Arcade Paradise (Console and PC) – July 3
Welcome to Arcade Paradise, the 90’s-fuelled retro arcade adventure. Rather than washing rags for a living, you decide to turn the family laundromat into the ultimate arcade. Play, profit, and purchase new arcade machines, with over 35 to choose from, to build your very own Arcade Paradise!

Sword and Fairy: Together Forever (Console and PC) – July 5
Enter a realm that blends ancient mythology with traditional Asian aesthetics in Sword and Fairy: Together Forever! Weaving its tale between the three clans of Human, Deity, and Demon, it puts you in command of a memorable party of characters, each with unique personalities, motives, skills, strengths, and weaknesses.
Yesss yesss yess NFS Unbound 22 Juni, mijn geduld wordt beloond! :)

[ Voor 76% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2023 16:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
Niks voor mij deze keer.
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:03:
[Afbeelding]

Yesss yesss yess NFS Unbound 22 Juni, mijn geduld word beloond! :)
Bramble, F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch, Arcade Paradise en The Bookwalker lijken me wel grappig om te proberen. :) Nu nog maar de tijd vinden tussen Diablo 4 door.

Ja ik hoop al een tijdje op NFS Unbound, wou hem laatst zelfs bijna halen maar een maat zei niet doen. Het duurt toch niet lang meer voordat dit spel word toegevoegd, hij had gelijk *O*

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[Afbeelding]

Yesss yesss yess NFS Unbound 22 Juni, mijn geduld word beloond! :)
Ik heb al veel plezier gehad aan de gratis aantal uur die je kon spelen en stond te twijfelen om 'm afgelopen weekend te halen. Maar met in m'n achterhoofd dat het een EA game is besloten toch maar te wachten. Nice dat hij zo snel beschikbaar is :)
Walkman schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:23:
[...]

Ik heb al veel plezier gehad aan de gratis aantal uur die je kon spelen en stond te twijfelen om 'm afgelopen weekend te halen. Maar met in m'n achterhoofd dat het een EA game is besloten toch maar te wachten. Nice dat hij zo snel beschikbaar is :)
Ja als ik deze link mag geloven is het deze week al.. :o

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Hmm zie nu pas dat The Callisto Protocol voor maar 20 euro is te krijgen. Misschien toch maar eens kopen aangezien ik toch nog steeds wel benieuwd ben en ik sowieso van Survival Horror games hou.

• Hulleman
[Afbeelding]

[...]

Yesss yesss yess NFS Unbound 22 Juni, mijn geduld wordt beloond! :)
Ah cool, NFS Unbound. Toch nog een game die ik graag wil spelen! _/-\o_

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11 15:05
Lang geen NfS meer gespeeld. Trok dat extreme rubberbanding zo slecht.
Ga hem wel even proberen via GamePass, maar betwijfel of het wat voor mij is.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
VincentG schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:34:
Lang geen NfS meer gespeeld. Trok dat extreme rubberbanding zo slecht.
Ga hem wel even proberen via GamePass, maar betwijfel of het wat voor mij is.
Ik ook niet voordat ik deze speelde, maar krijg er zelf een beetje Midnight Club gevoel van :)

• Zorroberner
Leuk de nieuwste NFS, lekker snel. Heb hier ook op gewacht. Ga deze zeker proberen.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
Zie helaas niks staan over framerate fix:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E65ynlsDZyiWm95FR2IAUw60VVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vwkWy6hpvXR9NtE1tdkvs9Ac.jpg?f=fotoalbum_large

• Zorroberner
Various bug fixes & improvements wellicht? Maar ik hoopte er ook op en ben ook teleurgesteld. Heb het spel niet opgestart om te kijken (weliswaar op PS5 maar performance is op beide ruk)

Verwijderd

Zal me niets verbazen dat ze dat nooit helemaal gaan oplossen. De hype is voorbij en de mankracht zal inmiddels op andere games gezet zijn.
De game is alsnog goed verkocht en de volgende keer gaat men weer massaal aan de pre-order dus waarom zal dit veranderen.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-11 11:31

Stimulate14

⭐⭐⭐

ArthurMorgan schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:36:
Ik zou vooral kijken of de hitte goed weg kan. Zeker met de temperaturen op dit moment is dat gewoon heel belangrijk. Dus niet in een afgesloten kast, niks op de xbox leggen, en ook voldoende afstand van muren e.d.
Ik heb een kleine FAN op USB, werkt echt perfect. Xbox ligt in een tv meubel welke openstaat als de console aan staat.

/ kleine edit; FAN gaat dus aan zodra de Xbox aan gaat. Daarnaast maakt de FAN beperkt 'lawaai' dus ik vind het niet hinderlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Stimulate14 op 21-06-2023 09:49 ]

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
Vraagje. Ik heb nooit een Xbox gehad. Kom van een Nintendo Switch en ik heb nu van een bekende een Xbox series X Forza Horizon 5 bundel overgenomen.

Nu het probleem...
Hij zegt (en ik geloof hem) dat hij dat spel nooit geclaimd heeft. Hij heeft wel op die Xbox gespeeld en dus zijn account aan de Xbox gekoppeld gehad, maar dus nooit het spel geclaimd. Echter staat het spel wel als geclaimd en kan ik die dus niet opnieuw claimen met mijn eigen account.
Om dat spel te claimen moet je in het Xbox menu naar een submenu en dan daadwerkelijk nog een claimknop aanklikken.

Heeft hij toch het spel al geclaimd of is dit automatisch gebeurd toen hij zijn account eraan gekoppeld heeft?

• L23
Terpstars schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:49:
Vraagje. Ik heb nooit een Xbox gehad. Kom van een Nintendo Switch en ik heb nu van een bekende een Xbox series X Forza Horizon 5 bundel overgenomen.

Nu het probleem...
Hij zegt (en ik geloof hem) dat hij dat spel nooit geclaimd heeft. Hij heeft wel op die Xbox gespeeld en dus zijn account aan de Xbox gekoppeld gehad, maar dus nooit het spel geclaimd. Echter staat het spel wel als geclaimd en kan ik die dus niet opnieuw claimen met mijn eigen account.
Om dat spel te claimen moet je in het Xbox menu naar een submenu en dan daadwerkelijk nog een claimknop aanklikken.

Heeft hij toch het spel al geclaimd of is dit automatisch gebeurd toen hij zijn account eraan gekoppeld heeft?
Zat er dan een download code van Forza Horizon 5 bij die Xbox Series X? Maar goed, als er staat dat de game geclaimd is dan is deze ook echt geclaimd.

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
L23 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Zat er dan een download code van Forza Horizon 5 bij die Xbox Series X? Maar goed, als er staat dat de game geclaimd is dan is deze ook echt geclaimd.
Nee, geen downloadcode. Het spel is gekoppeld aan de desbetreffende Xbox.

• L23
Terpstars schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:01:
[...]

Ik zie het, is nieuw voor mij. Volgens de website gaat het als volgt:

https://support.xbox.com/...nd-and-redeem-your-offers

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:18

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Nu het probleem...

Het goede nieuws is dat als je via gamepass gaat spelen je Forza sowieso kan spelen. want die staat daar op ;)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:32
Terpstars schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:01:
[...]

Dan zal ie aan het account van de vorige eigenaar gekoppeld zijn ben ik bang.

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:55:
Zal me niets verbazen dat ze dat nooit helemaal gaan oplossen. De hype is voorbij en de mankracht zal inmiddels op andere games gezet zijn.
De game is alsnog goed verkocht en de volgende keer gaat men weer massaal aan de pre-order dus waarom zal dit veranderen.
Dus jij zegt gewoon spelen?.

Ik zit mezelf echt al een tijd helemaal op te vreten over deze issue.

en er veranderd elke keer helemaal niks aan, en heb gister voor het eerst 3 uur doorgespeeld tot de mount, vond het wel echt tof.

Maar gewoon super storend met de screentearing en fps issues vanaf ongeveer het deel dat je de mount vind.

[ Voor 4% gewijzigd door NightShadow22 op 21-06-2023 13:05 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

NukaWorldNL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:25:
Hmm zie nu pas dat The Callisto Protocol voor maar 20 euro is te krijgen. Misschien toch maar eens kopen aangezien ik toch nog steeds wel benieuwd ben en ik sowieso van Survival Horror games hou.
Ik heb m gewoon full price gekocht en was een van mn favoriete games van vorig jaar.

Ook komt 27 juni The last transmission uit als DLC het laatste hoofdstuk van het verhaal, Aanrader deze game.

Vind hem alleen na alle patches minder tof dus heb m zelf vanilla gelaten tot nu toe , maar moet denk ik wel patchen voor de dlc :+

Verwijderd

NightShadow22 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:04:
[...]

en er veranderd elke keer helemaal niks aan, en heb gister voor het eerst 3 uur doorgespeeld tot de mount, vond het wel echt tof.

Maar gewoon super storend met de screentearing en fps issues vanaf ongeveer het deel dat je de mount vind.
Ik heb met de nodige moeite gewacht op ervaringen en toen besloten om ze niet te belonen voor de staat waarin ze de game hebben gereleased.
Mochten ze het ooit oplossen dan koop ik de game in de aanbieding. Meer dan stemmen met mijn portemonnee kan ik niet.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:21:
[...]

Ik heb met de nodige moeite gewacht op ervaringen en toen besloten om ze niet te belonen voor de staat waarin ze de game hebben gereleased.
Mochten ze het ooit oplossen dan koop ik de game in de aanbieding. Meer dan stemmen met mijn portemonnee kan ik niet.
Ja ik doe dat in het vervolg ook, dit was echt een grote les voor mij.

Verwijderd

NightShadow22 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:31:
[...]

Ja ik doe dat in het vervolg ook, dit was echt een grote les voor mij.
Ze zijn doortrapt geworden op dit gebied. Ze hebben veel Youtubers en streamers goed onder controle. Gericht dingen delen met ze zodat ze veel views krijgen en dingen achterhouden voor ze die minder zijn.
Ik wacht op ervaringen wanneer de massa op een game duikt en als het kan (zoals Diablo) check ik eerst een demo of een beta.
Mij krijgen ze niet meer. 8)

• giantgiantus
Volgens mij zouden veel mensen veel meer plezier hebben juist zonder die massa internet helden die zo ongeveer dood gaan bij een fps issue.

Zat mensen die ik ken die niet zo obsessed zijn met digital foundry en echt nooit wat te klagen hebben.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

giantgiantus schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:56:
Volgens mij zouden veel mensen veel meer plezier hebben juist zonder die massa internet helden die zo ongeveer dood gaan bij een fps issue.

Zat mensen die ik ken die niet zo obsessed zijn met digital foundry en echt nooit wat te klagen hebben.
Ik ben opgegroeid met een Commodore 64 en ik verkies altijd gameplay over graphics.

Elect a clown, expect a circus.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NightShadow22 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:04:
[...]

Nah van mij mogen ze hem houden op deze manier 8)7 .

De Qualitymode is 30 FPS en dat is voor een dergelijke snelle game eigenlijk geen doen meer maar ziet er bovenal ook nog eens super matig uit, niets wat het label Quality mag dragen in ieder geval. De Performance mode daarin tegen heeft simpelweg geen performance en ziet er nog slechter uit dan de "performance" mode.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 21-06-2023 15:46 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:27:
[...]

Nah van mij mogen ze hem houden op deze manier 8)7 .

De Qualitymode is 30 FPS en dat is voor een dergelijke snelle game eigenlijk geen doen meer maar ziet er bovenal ook nog eens super matig uit, niets wat het label Quality mag dragen in ieder geval. De Performance mode daarin tegen heeft simpelweg geen performance en ziet er nog slechter uit dan de "performance" mode.
Ja je hebt gelijk, Net ook een hardcrash hele ps5 gecrashed om vervolgens de game niet meer op kunnen te starten.

Het is echt ongelofelijk.

• L23
giantgiantus schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:56:

Je zit hier op Tweakers he, die zijn altijd overdreven :P Zijn ook goed in elk Nintendo Switch artikel afzeiken op de frontpage.

• Hulleman
Slasher schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Ik ben opgegroeid met een Commodore 64 en ik verkies altijd gameplay over graphics.
Ik ben opgegroeid met 10-20fps op de N64. Vonden we toen prachtig als kind. Daarvoor op de (S)NES was fps geen ding zo leek het. Nu vind ik dat niet meer prachtig hoor ;)

30fps is weer wennen, maar oké voor mij. Maar dan moet de performance goed zijn en de game er gewoon goed uitzien. Helemaal op apparaten als een XSX en PS5.

[ Voor 132% gewijzigd door Hulleman op 21-06-2023 16:15 ]

• Timothy3000
[...]

Ik ook, vandaar dat ik framedrops ronduit ergerlijk vind. Jedi Survivor draait niet soepel, hapert, geluid valt zo nu en dan weg. Die game is gewoon niet af.
Prijsverhogingen:

https://www.theverge.com/...-game-pass-price-increase

Game Pass euro duurder. XSX 50 euro duurder. XSS blijft gelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 21-06-2023 19:08 ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Wom schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:07:
Prijsverhogingen:

Los van deze prijsverhoging was ik eigenlijk al van plan gamepass stop te zetten. Te weinig games per maand die me echt interesseren en de games die dat dan wel doen kan ik ook los kopen zoals Starfield. Heb bijzonder weinig gebruik gemaakt van gamepass de laatste 3 jaar om heel eerlijk te zijn. Mijn abbo loopt af in september. Als dan de xbox live gold conversie truc niet meer werkt dan stop ik met gamepass anders probeer ik het voor nog eens 3 jaar.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:54
[...]

Held! Ik ook (1982 hiero).
Wat waren je favo games?
Mijne Ugh-Lympics, Turbo Outrun, Operation Wolf, Flimbo’s Quest, Gianna Sisters en natuurlijk Bubble Bobble :)

Het hangt er bij mij wel vanaf wat voor type game het is. Bij Forza Horizon 5 vind ik de performance mode fijner spelen, maar bij rustigere games kies ik vaak voor meer pracht en praal.

Nu het probleem...

Ik heb geen XSX met FH5, maar had wel nog een cyberpunk Xbox one X liggen die ik niet geclaimd had want destijds was de game niet in zo'n goede staat en ik dacht misschien verkoop ik het ding nog wel... Maar je herinnerde me er aan en ik denk laat ik hem eindelijk maar eens claimen en gelijk kijken hoe dat werkt want ik ga er vanuit dat het hetzelfde is als op jouw XSX.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVYP5-iMe-g-cfyb0IJUOWYatIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JyNpxsSUEa0wKMN2H0t5NS2s.jpg?f=fotoalbum_large

Hierboven heb ik de maand gamepass al maar cyberpunk nog niet. Dus als jij wel al een vinkje hebt staan bij Forza dan is hij toch echt geclaimd. Je zou eventueel die bekende nog eens kunnen laten inloggen om te kijken of de game niet toch in zijn library staat, misschien heeft hij het per ongeluk geclaimd of iemand anders heeft het een keer gedaan. Kan natuurlijk ook dat iemand anders met toegang tot zijn Xbox misbruik gemaakt heeft en de game op een ander account geactiveerd heeft. Helaas, denk dat je er niks aan kunt doen.

Die one x was trouwens wel weer even schrikken hoe traag die is als je de XSX gewend bent :+

Maar de XSX is ondertussen alweer bijna klaar met cyberpunk downloaden dus ik ga hem eindelijk toch maar eens proberen :9

Gamertag: FinrazielNL

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:54
@Finraziel veel plezier! Vergeet ook niet het Cyberpunk topic hier op het forum :)

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
PdeBie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:11:
[...]

Wat waren je favo games?
Mijne Ugh-Lympics, Turbo Outrun, Operation Wolf, Flimbo’s Quest, Gianna Sisters en natuurlijk Bubble Bobble :
Hier ook van bouwjaar 1982
Commandore, Atari, cassettes, gianna sisters, Batman *O*

• Hulleman
Wom schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:07:
Prijsverhogingen:

MS had nog wel groot mondje dat ze de XSX niet duurder gingen maken toen Sony dat met de PS5 wel deed. Enfin, gamepass is altijd wel op een vrij goedkope manier aan te komen.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:52:
[...]

MS had nog wel groot mondje dat ze de XSX niet duurder gingen maken toen Sony dat met de PS5 wel deed. Enfin, gamepass is altijd wel op een vrij goedkope manier aan te komen.
Phil Spencer gaf in Oktober vorig jaar bij WSJ al aan dat de prijzen zeer waarschijnlijk verhoogd gingen worden.
"We've held price on our console, we've held price on games... and our subscription. I don't think we'll be able to do that forever. I do think at some point we'll have to raise some prices on certain things..."
https://twitter.com/tomwa...&t=H8M9a8CXsj9bj9seozjVmA

[ Voor 18% gewijzigd door ReVision. op 21-06-2023 21:09 ]

hoi

Finraziel schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:48:
[...]

Ik heb geen XSX met FH5, maar had wel nog een cyberpunk Xbox one X liggen die ik niet geclaimd had want destijds was de game niet in zo'n goede staat en ik dacht misschien verkoop ik het ding nog wel... Maar je herinnerde me er aan en ik denk laat ik hem eindelijk maar eens claimen en gelijk kijken hoe dat werkt want ik ga er vanuit dat het hetzelfde is als op jouw XSX.

[Afbeelding]

Hierboven heb ik de maand gamepass al maar cyberpunk nog niet. Dus als jij wel al een vinkje hebt staan bij Forza dan is hij toch echt geclaimd. Je zou eventueel die bekende nog eens kunnen laten inloggen om te kijken of de game niet toch in zijn library staat, misschien heeft hij het per ongeluk geclaimd of iemand anders heeft het een keer gedaan. Kan natuurlijk ook dat iemand anders met toegang tot zijn Xbox misbruik gemaakt heeft en de game op een ander account geactiveerd heeft. Helaas, denk dat je er niks aan kunt doen.

Die one x was trouwens wel weer even schrikken hoe traag die is als je de XSX gewend bent :+

Maar de XSX is ondertussen alweer bijna klaar met cyberpunk downloaden dus ik ga hem eindelijk toch maar eens proberen :9
Ja die DLC zou daar eerst ook onderdeel van uitmaken, nu helaas niet meer, las iets over een refund, maar tot heden niks meer ervan gehoord.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Verwijderd

Toch moet ik nog steeds aan wennen; consoles die gedurende de levensloop duurder worden. De PS4 werd na 3,5 jaar juist €100 goedkoper. :/
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:44:
Toch moet ik nog steeds aan wennen; consoles die gedurende de levensloop duurder worden. De PS4 werd na 3,5 jaar juist €100 goedkoper. :/
Ik moet ook wennen als ik om boodschappen ben geweest. :+

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:45:
[...]

Ik moet ook wennen als ik om boodschappen ben geweest. :+
Hetzelfde potje Pindakaas is eigenlijk altijd duurder geworden. Consoles werden door een goedkoper procedé eigenlijk altijd goedkoper.

Maar snap hoe het komt, is de nieuwe realiteit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2023 21:48 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:48:
[...]

Hetzelfde potje Pindakaas is eigenlijk altijd duurder geworden. Consoles werden door een goedkoper procedé eigenlijk altijd goedkoper.
Wat met de huidige inflatie en grondstoffentekort niet langer opgaat. Eigenlijk is het enige wat altijd hetzelfde blijft "The Times They Are a-Changin'"

• ArthurMorgan
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:57:
[...]

Nogmaals, jij vindt het niet flauw om eerst op de concurrent te reageren 'wij doen het niet hoor' om het even later alweer te moeten nuanceren? Roep dan niets en verhoog de prijzen gewoon niet.
Hij zegt exact wat hij bedoelt op dat moment. "Wij vinden dit niet de tijd om de prijs te verhogen."

Als ze vervolgens in november of december dat wel hadden gedaan was ik het met je eens geweest. Maar ik vind 8 maanden gewoon echt een lange periode. En ik vind het raar om het economische tij niet mee te nemen in de redenering.

We hebben de afgelopen jaren all together gewoon meer dan 10% inflatie gehad, de grondstoffentekorten maken het voor die sector nog lastiger. Dus een 10% verhoging vind ik gewoon te billijken. (want een behoorlijk deel is er dus ook in die 8 maanden nog bijgekomen.)
Als we een hyperinflatie van 20.000% hadden gekregen in die tijd was de prijs toch ook gewoon gestegen? Of had je dat ook raar gevonden?

8 maanden geleden was het niet opportuun, nu wel. En dat is exact wat hij toen al zei.

/edit: op hieronder: Volgens mij heeft hij ook in september alleen maar gezegd dat er op dat moment geen plannen lagen bij MS om de prijzen te verhogen. Niks meer en niks minder. Zeker bij dit soort grote bedrijven weten ze wel beter dan dat soort grote uitspraken te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-06-2023 22:12 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:17

On_E

Housemusic

PdeBie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:11:
[...]

Wat waren je favo games?
Mijne Ugh-Lympics, Turbo Outrun, Operation Wolf, Flimbo’s Quest, Gianna Sisters en natuurlijk Bubble Bobble :)
Ik mis Barbarian en The Last Ninja. :P
(En als ik er goed over na zou denken nog tig games)

On-topic: Diablo campaign uitgespeeld, nu kan ik weer wat meer tijd in Street Fighter steken, die heb ik toch wat genegeerd de afgelopen weken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Chaoss schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:06:
Het ging mij om die eerste maand in september ergens op reageren en dat in oktober nuanceren. zijn post in september was daarmee imho gewoon opertuun. Maar goed mijn postcount loopt blijkbaar scheef... Dus dm me dan maar :)

En de verhoging zelf is zeker redelijk, voor niets gaat de zon op.
Als je een beetje door klikt op dat artikel wat gelinkt werd dan zie je dat het uitkomt bij windowscentral als bron, die zeggen dat na de aankondiging van Sony velen zich afvroegen of Microsoft zou volgen maar dat Microsoft en statement aan hun (windowscentral) gegeven heeft (met andere woorden in reactie op vragen van wc). Jij doet nu net alsof ze gelijk op alle social media sprongen om te roepen dat zij dat echt nooit zouden doen.

Ik volg het allemaal niet zo, vind het meestal niet zo interessant al dat gekonkel, maar voor zover ik nu kan zien was het gewoon dat Microsoft de vraag kreeg of zij ook de prijs gingen verhogen. Microsoft antwoordde dat ze daar op dat moment geen plannen voor hadden. Als je daar opportunisme in wil zien dan ben je volgens mij ook zelf bevooroordeeld.

Dat er vervolgens een maand later extra duidelijkheid gegeven is dat dit niet betekent dat de prijs nooit omhoog gaat is toch alleen maar mooi? Jij had het beter gevonden als ze niks gezegd hadden en de prijsverhoging nu uit het niks gedropt hadden?

@PdeBie Turrican II <3

Gamertag: FinrazielNL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dit soort opmerkingen mag je als TR indienen.

Ik heb mijn reacties verwijderd, soms sta ik er niet bij stil dat die extra onder de aandacht liggen, mijn excuses

[ Voor 140% gewijzigd door Chaoss op 22-06-2023 09:41 ]

XBL: MRE Inc

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:13

nFo

*Knip*

Helaas is gebleken dat het lastig is om over de concurrent te praten, hierom is dit bericht verwijderd

[ Voor 89% gewijzigd door Sagat op 23-06-2023 09:01 ]

Mochten mensen interesse hebben in nieuw interview met Todd Howard:

Morgenmiddag via de Kinda Funny podcast.

———

MGS1 en 3 staan nog in mijn geheugen gegrift.

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-06-2023 00:14 ]

Pagina: 1 ... 131 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord