Zoals ik al zei heb ik theoretisch genoeg tijd gehad, maar je weet hoe het leven gaat. Er is een Steam library van 850 games, een Switch library van 200 games en dan nog alle Xbox games en dan ook nog eens het aanbod van Gamepass.uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 13:54:
[...]
Dus, je zag aan het begin van de maand dat maneater uit Gamepass zou gaan op de 15e, je dacht die ga ik nog even spelen, maar door gebrek aan tijd niet aan toe gekomen en dit soort situaties is de reden om de service niet meer te gebruiken?
Je kunt er ook voor kiezen om de lijst door te scrollen om te kijken wat voor games er op staan die je zou willen spelen in plaats van te wachten tot games een final notice hebben gehad
Het is dus meer persoonlijk dat ik er geen behoefte aan heb en niet zal verlengen. Uiteindelijk hang ik toch weer rond in games die nooit stoppen zoals Apex, Rocket League, Simracen, Cities Skyines en Satisfactory om maar wat urenslurpers te noemen
Die leaving GP berichten geven mij inderdaad een FOMO vibe, want dat voelt als een laatste "gratis" kans
:strip_exif()/f/image/8Q9zS5VHlxLWmNUUEiiYW5As.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hXEwbVhcom1YanpoIXY0FiUA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vwkWy6hpvXR9NtE1tdkvs9Ac.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JyNpxsSUEa0wKMN2H0t5NS2s.jpg?f=fotoalbum_large)