Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
R4m0n_46 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:45:
[...]

Nice, hier zijn ze ook aangekomen gister. Even stiekem toch gekeken :9~ Ze zitten nu weer netjes in de doos totdat Starfield er is (en ik m'n PhD heb afgerond :p).

[Afbeelding]

Maar dit is wel hoe een limited edition eruit hoort te zien, tot de details in de triggers, de hele kleurstelling inclusief gouden details, de rubberen grips, de transparante mic bij de headset, gewoon gaaf gedaan!
...... het begint hier langzaam toch te jeuken maar ik probeer sterk te blijven :D
Ze zien er beiden wel echt heel gaaf uit hoor! Heb zeker geen spijt van deze order, want ik ga er ook vanuit dat deze snel uitverkocht zullen zijn omdat het een limited edition is. Maar zie ze steeds meer bij verschillende winkels verkocht worden :9

Heeft iemand al gevonden waar je die collectors editie van Avatar: Frontiers of Pandora kan bestelllen? Want twijfel er nog wel over..

Dan bedoel ik deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJHVDCzfe2m58VTfSOkMj0XpG6s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AdcCsY2CoX8S4BVuS0horhb0.png?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
R4m0n_46 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:45:
[...]

Nice, hier zijn ze ook aangekomen gister. Even stiekem toch gekeken :9~ Ze zitten nu weer netjes in de doos totdat Starfield er is (en ik m'n PhD heb afgerond :p).

[Afbeelding]

Maar dit is wel hoe een limited edition eruit hoort te zien, tot de details in de triggers, de hele kleurstelling inclusief gouden details, de rubberen grips, de transparante mic bij de headset, gewoon gaaf gedaan!
Gaaf idd! Is die headset ook kwalitatief een goede? Of meer een leuke gimmick in een (overigens zeer toffe) starfield-look?

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 11:09
Ht87 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:55:
[...]

Gaaf idd! Is die headset ook kwalitatief een goede? Of meer een leuke gimmick in een (overigens zeer toffe) starfield-look?
Schijnt van wel, zeker in het segment rond de 100 euro (deze Starfield editie was weliswaar 125). Reviews zijn over het algemeen vrij positief. Misschien iemand hier ervaringen met de headset die dat kan bevestigen?

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Hoe indrukwekkend Starfield er ook uitziet, 30 fps vindt ik echt niet meer kunnen. Ik ben te verwend met 60fps en om terug te gaan naar 30fps is echt niet te doen.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-11 11:31

Stimulate14

⭐⭐⭐

rutgergron schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:09:
Hoe indrukwekkend Starfield er ook uitziet, 30 fps vindt ik echt niet meer kunnen. Ik ben te verwend met 60fps en om terug te gaan naar 30fps is echt niet te doen.
Dit kan ik ook niet begrijpen.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-11 20:18

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

R4m0n_46 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:02:
[...]

Schijnt van wel, zeker in het segment rond de 100 euro (deze Starfield editie was weliswaar 125). Reviews zijn over het algemeen vrij positief. Misschien iemand hier ervaringen met de headset die dat kan bevestigen?
Neem aan omdat die op bluetooth werkt. Dat die het ook gewoon op de pc werkt?
De Fable actrice/protagonist

[Twitter: https://twitter.com/davidspringate/status/1667971410487042049?s=20]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dqi7ehMjllCBF-u1_GkTJe1bZOQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hOuix3LzDWvzrtQo5htoZNuw.jpg?f=fotoalbum_large

Ik blijf hopen dat het zoals 2 en 3 is dat je ook een mannetje kan kiezen, ik kies met RPGs dat gewoon vrijwel altijd. Zo niet, geen ramp. Als ze tof is, goed bedacht, interessant, Why not?

Maar dan vraag ik me af of er wel of geen co-op in zit, zo wel, wie is dan de tweede character?

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:13
BM schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 07:23:
[...]

Control staat sinds 15 februari niet meer op Gamepass, dus die melding is niet zo raar :+
Maar.... ik speel hem de afgelopen 14 dagen? Kort daarvoor gedownload? Dat is wel weird dan... als ik in het overzicht kijk staat hij er niet tussen, maar als ik hem vervolgens met de searchbox in GP zoek weer wel... wat vaag... vet jammer als ik hem niet af kan maken.. zat er behoorlijk diep in.

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:56
Begrijp ik nou goed dat Forza dit najaar ook al niet meer op de OneX te spelen is? Want daarmee is dit hele verhaal snel beslecht, vrees ik...

[ Voor 20% gewijzigd door Prullenbak84 op 15-06-2023 12:12 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Prullenbak84 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:10:
Begrijp ik nou goed dat Forza dit najaar ook al niet meer op de OneX te spelen is? Want daarmee is dit hele verhaal snel beslecht, vrees ik...

https://gathering.tweaker...message/75642406#75642406
De nieuwe Forza Motorsport exclusief voor de Xbox Series X/S en PC als je het lokaal wilt spelen. Ik gok dat je de game wel kunt streamen vanaf een One (X/S).

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Prullenbak84
Mog schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:12:
[...]

De nieuwe Forza Motorsport exclusief voor de Xbox Series X/S en PC als je het lokaal wilt spelen. Ik gok dat je de game wel kunt streamen vanaf een One (X/S).
Kun je dit uitleggen?

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De game kopen (digitaal of op een schijfje) en daarna spelen kan alleen op de PC en op de Xbox Series S en X. Forza Motorsport komt ook naar Xbox Cloud Gaming. Dat is een streaming service dit bij Game Pass Ultimate inbegrepen zit. Dan speel je de game op een server bij Microsoft en streamt het de beelden naar je Xbox. Dit kan op de Xbox One, One S, One X, maar ook in je browser (PC, iPhone en iPad) of via apps (Android, Smart TV's etc.).

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Maar het streamen van een racegame is echt het laatste wat je wil. Gewoon upgraden naar een Series X. Dat 'moet' je op den duur toch gaan doen. De voorraden zijn volgens mij ook weer normaal, dus je betaalt gewoon een normale prijs :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 10:53
drakiesoft schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:38:
Hyperkin reveals official Xbox 360 replica controller for Xbox and PC

This retro controller brings back memories of the Xbox 360.

[Afbeelding]
iEMAND deze effectief gekocht? Ik heb wel interesse maar vind niet echt een winkel waar dit te kopen , behalve de officiele store

Hij vraagt direct 55 USD via Paypal, ik heb zelf nog niet moeten zeggen waar naar toe en onder welke naam. Vind het een beetje verdacht :?

• Prullenbak84
Mog schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:18:
[...]

De game kopen (digitaal of op een schijfje) en daarna spelen kan alleen op de PC en op de Xbox Series S en X. Forza Motorsport komt ook naar Xbox Cloud Gaming. Dat is een streaming service dit bij Game Pass Ultimate inbegrepen zit. Dan speel je de game op een server bij Microsoft en streamt het de beelden naar je Xbox. Dit kan op de Xbox One, One S, One X, maar ook in je browser (PC, iPhone en iPad) of via apps (Android, Smart TV's etc.).
Ok, ik wist niet dat dit kon. Op zich ook vreemd dat ze daar verder bij Microsoft zelf niks over zeggen. Iets als “supports cloud gaming in XboxOne” zou alleen maar positief zijn, toch? Alhoewel ze misschien juist graag consoles verkopen :p

• Prullenbak84
Rossi46 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:23:
[...]

Maar het streamen van een racegame is echt het laatste wat je wil. Gewoon upgraden naar een Series X. Dat 'moet' je op den duur toch gaan doen. De voorraden zijn volgens mij ook weer normaal, dus je betaalt gewoon een normale prijs :)
Ik denk het ook. Met dit nieuws wel redelijk overstag. Nu is t alleen de vraag hoe groot mijn marktplaats-geduld is, dus wanneer ik gewoon een retourtje MediaMarkt maak ;)
Voor de Yakuza / Like A Dragon spelers onder ons, ik kwam dit tegen online over waarom de titel niet Like A Dragon 8 is in het westen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkdW6K2BKqB9wApK3wBE_tlPrV4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYKzSKEyaJUTsREUDM4DKwv7.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:38
Ziet er toch zeer gelikt uit, kan haast niet wachten ;)
Ik bedenk me net dat ik toch wel een spel echt heb gemist bij de aankondigen, want er was helemaal niks over het nieuwe spel Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:25:
Ik bedenk me net dat ik toch wel een spel echt heb gemist bij de aankondigen, want er was helemaal niks over het nieuwe spel Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi :X
Mij ook even langs me heen gegaan, een remake of deel 4?

Linksquest schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:34:
[...]

Mij ook even langs me heen gegaan, een remake of deel 4?
Ja geen idee nog om heel eerlijk te zijn, lijkt op een deel 4:

Ik heb die 2 en 3 gespeeld, meende op de Wii, maar mijn favoriet blijft Budakai 3

Linksquest schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:44:
Ik heb die 2 en 3 gespeeld, meende op de Wii, maar mijn favoriet blijft Budakai 3
Ben zelf wel meer fan van de Xenoverse series om het 3D vechten en meer vrijheid tijdens een gevecht, maar deze spellen waren ook zeker heel tof! ( Als je het leuk vind wil ik je wel mede-auteur maken van het topic? Voor wanneer er meer informatie bekend word dat we hem samen onderhouden O-) )

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
Linksquest schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:19:
[...]

Hier ook, echt wel zin in deze game.
Same here, al heb ik FM7 een paar keer geprobeerd, maar steeds afgehaakt omdat ik vond dat het net was alsof de auto's boven de baan zweefden. Dat gevoel heb ik bij FH niet. Dacht het hier ook weer een beetje te zien in het race stukje, hopelijk is dat niet zo in de final versie.
G_Dragon schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:59:
[...]

Ben zelf wel meer fan van de Xenoverse series om het 3D vechten en meer vrijheid tijdens een gevecht, maar deze spellen waren ook zeker heel tof! ( Als je het leuk vind wil ik je wel mede-auteur maken van het topic? Voor wanneer er meer informatie bekend word dat we hem samen onderhouden O-) )
Zeker man, geen probleem, stuur me maar de link per PM 8)

Linksquest schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:00:
[...]

Zeker man, geen probleem, stuur me maar de link per PM 8)
Je bent toegevoegd en de link stond ook in de post waarin het filmpje staat :D

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:13
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Forza. Wat ik alleen een beetje matig vind in de voorgaande delen is dat het upgraden geen limiet kent. Ja er wordt het e.e.a. gesteld in de vorm van een max getal maar daar kun je overheen en door naar de volgende klasse. Dat maakt dat je hele vage onmogelijke vermogensmodellen op elke auto kunt bouwen en er nooit een echt einde aan zit. Ik hoop dat ze bijvoorbeeld bepaalde homologatiemodellen toepassen zoals de WEC, SuperGT of DTM om wat te noemen. En bijvoorbeeld Success Weight etc. En dan het liefst in de originele klassen afbakenen. Zodat je niet met een opgeblazen Golf II van BMW M4 GT3 kunt winnen puur omdat je alles kunt upgraden. Verder hoop ik op een versnelde tijd / licht cyclus, pitstops, een lekker uitgebreide cartopia en misschien iets van rallycross oid..

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
R4m0n_46 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:02:
[...]

Ikke, heb de standaard wireless headset van Xbox. Lage tonen klinken soms wat wollig, maar ik zelf vond hem beter dan andere headsets die ik heb gehad (Arctis 7 en 9, TB Stealth 700).

Had niet alleen te maken met geluidskwaliteit, maar juist met QOL verbeteringen omdat de Xbox wireless headset echt van Xbox is, en dus gemaakt is om alleen en goed te functioneren met de XSX/XSS.

Heel fijn om ook het eea aan te passen in de Xbox zelf, ipv aan te moeten sluiten op je PC, etc...

Ook fijn dat je dual audio source hebt, dus lekker tijdens een potje knallen de walkthrough ook beluisteren via je mobiel (bluetoooth).

[ Voor 7% gewijzigd door JDL15 op 15-06-2023 16:23 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:04
JimmyNL schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:49:
[...]

Maar.... ik speel hem de afgelopen 14 dagen? Kort daarvoor gedownload? Dat is wel weird dan... als ik in het overzicht kijk staat hij er niet tussen, maar als ik hem vervolgens met de searchbox in GP zoek weer wel... wat vaag... vet jammer als ik hem niet af kan maken.. zat er behoorlijk diep in.
Was laatst onderdeel van een gratis weekend.

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 11:09
JDL15 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:20:
[...]

Ikke, heb de standaard wireless headset van Xbox. Lage tonen klinken soms wat wollig, maar ik zelf vond hem beter dan andere headsets die ik heb gehad (Arctis 7 en 9, TB Stealth 700).

Had niet alleen te maken met geluidskwaliteit, maar juist met QOL verbeteringen omdat de Xbox wireless headset echt van Xbox is, en dus gemaakt is om alleen en goed te functioneren met de XSX/XSS.

Heel fijn om ook het eea aan te passen in de Xbox zelf, ipv aan te moeten sluiten op je PC, etc...

Ook fijn dat je dual audio source hebt, dus lekker tijdens een potje knallen de walkthrough ook beluisteren via je mobiel (bluetoooth).
Nice, goed te horen. Die Dual Audio Source is wel lekker, ook om rustig ff je telefoon op te nemen :P

• JDL15
R4m0n_46 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:27:
[...]

Nice, goed te horen. Die Dual Audio Source is wel lekker, ook om rustig ff je telefoon op te nemen :P
Hahah ja maar dat gaan je partygenoten niet zo waarderen. Want dan praat je dus met je headset tegen degene die belt en degene die in je xbox party zitten.

Als hem dan mute, mute je alles. Maar als je niet in een xbox party zit en gewoon gamed, is het ideaal.
Gamen en werken ;)

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:41
https://news.xbox.com/en-...box-porsche-consoles/amp/

Porsche en Xbox komen met exclusieve Series X om Porsches 75-jarig bestaan te vieren. Best wel balen dat NL uitgesloten is, maar gelukkig woon ik in Engeland dus kan ik nog meedoen 😅
BiaggioLuciano schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 17:30:
https://news.xbox.com/en-...box-porsche-consoles/amp/

Porsche en Xbox komen met exclusieve Series X om Porsches 75-jarig bestaan te vieren. Best wel balen dat NL uitgesloten is, maar gelukkig woon ik in Engeland dus kan ik nog meedoen 😅
Die in Martini kleurstelling is fraai! :Y

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Dit dan.. wajo!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23-11 17:37
Satangel schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:26:
[...]

iEMAND deze effectief gekocht? Ik heb wel interesse maar vind niet echt een winkel waar dit te kopen , behalve de officiele store

Hij vraagt direct 55 USD via Paypal, ik heb zelf nog niet moeten zeggen waar naar toe en onder welke naam. Vind het een beetje verdacht :?
Op de officiële site creëer je toch eerst een account.
Daar vul je toch ook de adres gegevens in.
Natuurlijk blijft het altijd een risico, iets bestellen vanuit een ander land.
Via Paypal ben je normaal toch een beetje beschermt ?

[ Voor 4% gewijzigd door Triple Stars op 15-06-2023 18:10 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:19
justifire schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:02:
[...]

Hebben ze er nu plots 15 verkocht ja? :P
Ik probeer deze explosieve (zelfs leet te noemen) groei te becijferen en gok dat het er 89 waren voor de aankondiging van Starfield. Dat betekent dat elke Xbox bezitter in NL en BE in dit topic actief is. Disclaimer, het kunnen er ook 894 of 8936 zijn.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:54
Vandaag de Lies of P demo gespeeld. Grafisch fraai en heerlijk sfeertje, maar wat ben ik rampzalig slecht in souls-like games :+

Bij die eerste grote in het station ben ik al wel 4x dood gegaan.
Planet of Lana is klaar! De no death run nam 4 pogingen in beslag… iets meer dan ik had gehoopt :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• JDL15
Na 2,5 jaar 😊:

https://www.trueachieveme...developing-xbox-one-games

Kijken of we dit terug gaan zien de nieuw ontwikkelde games. Het is nu nog alleen XSX en XSS...

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
1337% vind ik persoonlijk erg verdacht ;) Wikipedia: Leet

hoi

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:49:
[...]

Heb nu echt even een backlog van nieuwe games. :) Maar ik zet hem in mijn whishlist! Hoe lang heb je er over gedaan?
Afterimage nu dan toch eindelijk op 1000GS staan.
Volgens trueachievements heb ik er ruim 80 uur over gedaan, met aftrek van idle tijd zal het tussen de 60 en 70 uur zijn geweest.
Moet jou wel lukken onder de 40 uur :)
Echt een fantastisch avontuur!

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 15-06-2023 22:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Artikel over High on Knife

https://www.ign.com/artic...cters-and-gabourey-sidibe

Nieuwe abilities, nieuw outfit, nieuwe guns en stemmen. Maar niets over een nieuw gebied. Zou het erg jammer vinden als we oude gebieden gaan doorlopen. Afwachten maar.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:13

nFo

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Nou... Ik zie toch vooral clunky rijgedrag en erg veel van hetzelfde. Ik dacht dat ze alles op de schop gingen gooien? Natuurlijk zit je bij dit genre games vast een soort 'basis', maar dit had easy FM8 kunnen heetten, van wat ik zo zie. Het ziet er toch ook niet direct bijzonder uit, of ben ik nou gek?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

We hebben nog geen release date voor Western Digital SSD cards voor Series consoles he? In de USA zijn ze er al, maar kan niets vinden voor Nederland nog.

• Albert020
  • Laatst online: 08:38
Verkeerde topic post, verplaats naar F1 23 topic

[ Voor 89% gewijzigd door Albert020 op 16-06-2023 07:59 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Ubisoft en Collectors Edtions zijn veelal toch wel een goede combinatie. Gek dat deze niet via Ubisoft zelf te bestellen is. Al ga ik hem voorbij laten gaan, deels omdat ik nog twijfel over de game en deels omdat ik prijzen op internet tegenkom van £199 / $230 :X

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

ReVision. schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:00:
[...]

1337% vind ik persoonlijk erg verdacht ;) Wikipedia: Leet
Ja dat dus vond ik ook al, daarom deelde ik hem hier ook al met jullie :D

FeaR schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:49:
[...]

Ubisoft en Collectors Edtions zijn veelal toch wel een goede combinatie. Gek dat deze niet via Ubisoft zelf te bestellen is. Al ga ik hem voorbij laten gaan, deels omdat ik nog twijfel over de game en deels omdat ik prijzen op internet tegenkom van £199 / $230 :X
Dat zijn inderdaad wel erg hoge prijzen, maar zoals je al zegt is Ubisoft wel goed in het maken van mooie Collectors Editions. Dat maakt het direct ook weer zo extra moeilijk om hem te laten gaan O-)

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:44
devilsnight schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 00:20:
We hebben nog geen release date voor Western Digital SSD cards voor Series consoles he? In de USA zijn ze er al, maar kan niets vinden voor Nederland nog.
Zijn wel al te bestellen bij WD

https://www.westerndigita...C-WCSN#WDBMPH0010BNC-WCSN

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13
Iemand idee of die Xbox headset ook op pc te gebruiken is (zonder lag)?

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:59
Not sure non human races are in game. Gek dat daar een vinkje bij staat. Hoop zelf wel op aliens. Met duizend werelden mag je daar toch wel op hopen? Aan de andere kant geen aliens voorkomt een standaard evil alien verhaallijn. Maar verder mooie inhoud. Denk dat ik een spel als dit heel slow en relaxed ga spelen anders geef ik het op. Gewoon gaan en zien.

• Sipio
  • Niet online
Ik hoop dat ze voor Starfield ook weer snel mods toelaten, dan komt die 60fps patch vast sneller.

Fallout 4 speelt zo lekker met zo'n mod dat ik niet eens zit te wachten op die upgrade die nog zou moeten komen.

Wellicht wordt het toch wat uitgebreider dan zal ik hem wel ff proberen.

• PdeBie
Zijn er hier toevallig Audeze Penrose/Maxwell eigenaar in de omgeving van Tiel of Utrecht?

Geen winkel die ze verkoopt om te testen, dus zou het heel erg waarderen als ik de koptelefoon bij een mede-tweaker kan testen alvorens ik er een paar honderd euro aan uitgeef. :)
PdeBie schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:27:
Zijn er hier toevallig Audeze Penrose/Maxwell eigenaar in de omgeving van Tiel of Utrecht?

Geen winkel die ze verkoopt om te testen, dus zou het heel erg waarderen als ik de koptelefoon bij een mede-tweaker kan testen alvorens ik er een paar honderd euro aan uitgeef. :)
Hifi Klubben, 60 dagen bedenktermijn no questions asked.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PdeBie
@justifire ook fysiek aanwezig in de winkel dat je weet?

—edit—
Nvm. Volgens de website niet op voorraad.

[ Voor 32% gewijzigd door PdeBie op 16-06-2023 13:45 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:16
Zorroberner schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:00:
Not sure non human races are in game. Gek dat daar een vinkje bij staat. Hoop zelf wel op aliens. Met duizend werelden mag je daar toch wel op hopen? Aan de andere kant geen aliens voorkomt een standaard evil alien verhaallijn. Maar verder mooie inhoud. Denk dat ik een spel als dit heel slow en relaxed ga spelen anders geef ik het op. Gewoon gaan en zien.
Zitten zowiezo aliens in, alleen geen hogere levensvormen lijkt het. Dus wel alien biodiversiteit.

Wellicht 1 van de mysteries van starfield die met de tijd ontrafeld wordt.

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
PdeBie schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:27:

Zie PB.
Ik vraag mij zelf echt af welke beter is. De nieuwe Audeze of de nieuwe Turtle Beach.

En of de nieuwe TB echt zoveel beter is dan de Stealth 700 gen 2 die ik heb.

[ Voor 32% gewijzigd door devilsnight op 16-06-2023 14:38 ]

• Zorroberner
Palindrome schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:11:
[...]

Zitten zowiezo aliens in, alleen geen hogere levensvormen lijkt het. Dus wel alien biodiversiteit.

Wellicht 1 van de mysteries van starfield die met de tijd ontrafeld wordt.
Jammer als dat zo is, vond dat in eerste instantie het minpunt aan the Outer Worlds van Obsidian. Totdat ik het spel uitspeelde en toch wel genoten had van het hele verhaal en de setting kon waarderen.

Maar we gaan het zien.

• Ht87
Ik begin nu toch wel wat hyped te raken. Vooral met t gegeven dat er geen MP in de game zit. Balen voor degenen die dat juist tof vinden, maar dan kan ik me iig weer helemaal verliezen in mijn eigen tempo.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Ht87 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:53:
[...]

Ik begin nu toch wel wat hyped te raken. Vooral met t gegeven dat er geen MP in de game zit. Balen voor degenen die dat juist tof vinden, maar dan kan ik me iig weer helemaal verliezen in mijn eigen tempo.
Het is niet zozeer dat ik het mis, maar meer de potentie die multiplayer zou geven. Stel je voor, complete cargo-corpo's, mining teams, of zelfs bountyhunters, explorer-groepjes, het heeft geen exotische combat dat zoiets beperkt, ik zou er voor tekenen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
SinergyX schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:59:
[...]

Het is niet zozeer dat ik het mis, maar meer de potentie die multiplayer zou geven. Stel je voor, complete cargo-corpo's, mining teams, of zelfs bountyhunters, explorer-groepjes, het heeft geen exotische combat dat zoiets beperkt, ik zou er voor tekenen :P
Genoeg andere games die multiplayer hebben, dus nee kan het me niet voorstellen :P Die potentie waar je het over hebt zou juist ten koste gaan van de potentie van de single player ervaring.

• Zorroberner
[...]

Mwah ik heb dan de vrees dat de SP-ervaring eronder lijdt. En met een drukke baan ben ik blij dat er nog een SP game als dit gemaakt wordt waar ik lekker als op mijn eigen tempo en tijd kan doen.

Maar ik snap jou ook hoor. Is een kwestie van preferentie.

• Ht87
[...]

Klinkt inderdaad gaaf, maar ik zie meteen mijn beperkte tijd wat betekent dat ik nooit op niveau meekom met mensen die in MP hun ziel en zaligheid gooien. Bij gta of rdr online verlies ik dan de interesse. (Overigens kwamen die ook later na de SP, dus wie weet is er nog hoop voor je :9)
lapino schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:12:
Iemand idee of die Xbox headset ook op pc te gebruiken is (zonder lag)?
Met of zonder dongel en om welke headset gaat dat?

[ Voor 6% gewijzigd door Linksquest op 16-06-2023 15:31 ]

2024 wordt hét jaar!

Ik heb er echt veel zin in. :) Ik vraag me alleen af of ik altijd weer in dezelfde valkuil van me trap. Ik probeer altijd te starten als een soort van chaotic neutral personage, maar ik eindig altijd als een goodie two shoes die elke NPC probeert te helpen om bijv. een kat uit de boom te halen. :P

Ik hoop deze keer wat meer evil te gaan worden.
Jammer maar had ik wel beetje verwacht. Bleef zo lang stil. En om in dit najaar een game te releasen is behoorlijk uitdagend gelet op wat er allemaal aankomt, ook in hetzelfde genre beetje. Zowel Lords of the Fallen en Lies of P in September en oktober.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13
Linksquest schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:31:
[...]

Met of zonder dongel en om welke headset gaat dat?
Zonder, denk eraan die Starfield headset aan te schaffen maar wil die ook gebruiken om te gamen op pc. Die heeft uiteraard wel bluetooth maar vermoed dat ik dan latency ga hebben. En die Ms dongle is nog altijd vrji duur imo, samen met die headset toch. (25 euro extra)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Ht87 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:21:
[...]

Klinkt inderdaad gaaf, maar ik zie meteen mijn beperkte tijd wat betekent dat ik nooit op niveau meekom met mensen die in MP hun ziel en zaligheid gooien. Bij gta of rdr online verlies ik dan de interesse. (Overigens kwamen die ook later na de SP, dus wie weet is er nog hoop voor je :9)
Die 2 zijn redelijk voorbeeld, SP en online zijn compleet los van elkaar. Hoewel GTA uiteindelijk impact kreeg op ontwikkeling door succes van Online, was online 'an sich' gewoon een complete ervaring (en nu door veel nog steeds door de mods).

Gaat mij ook niet om het 'deze game moet MP hebben', maar puur de potentie ervan. Er zijn veel meer games die in hun context briljante MP's kunnen hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:44
SinergyX schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:41:
[...]

Die 2 zijn redelijk voorbeeld, SP en online zijn compleet los van elkaar. Hoewel GTA uiteindelijk impact kreeg op ontwikkeling door succes van Online, was online 'an sich' gewoon een complete ervaring (en nu door veel nog steeds door de mods).

Gaat mij ook niet om het 'deze game moet MP hebben', maar puur de potentie ervan. Er zijn veel meer games die in hun context briljante MP's kunnen hebben.
Ik zie juist bij GTA 5 al dingen in de single player game die zo ontworpen zijn dat ze geschikt zijn voor multiplayer. Ik vond het bij San Andreas altijd vermakelijk om die hangar vol te proppen met vliegtuigen. Bij GTA 5 kan je enkel een vliegtuig kiezen via een menu.

Dus in dat opzicht goed dat Starfield gewoon een single player ervaring word. Al kunnen ze natuurlijk later altijd nog multiplayer toevoegen of een aparte game zoals ze met Fallout 76 hebben gedaan.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:25:
[...]

Ik heb er echt veel zin in. :) Ik vraag me alleen af of ik altijd weer in dezelfde valkuil van me trap. Ik probeer altijd te starten als een soort van chaotic neutral personage, maar ik eindig altijd als een goodie two shoes die elke NPC probeert te helpen om bijv. een kat uit de boom te halen. :P

Ik hoop deze keer wat meer evil te gaan worden.

[...]

Jammer maar had ik wel beetje verwacht. Bleef zo lang stil. En om in dit najaar een game te releasen is behoorlijk uitdagend gelet op wat er allemaal aankomt, ook in hetzelfde genre beetje. Zowel Lords of the Fallen en Lies of P in September en oktober.
Ik begrijp je heel goed. Ik heb dat zelf met RDR2, je krijgt genoeg kansen om echt een asshole te zijn, maar ik probeer juist zo vriendelijk mogelijk te zijn tegen iedereen. Terwijl juist een echte outlaw zijn wellicht leuker is, maar ja.

Ik vind het prachtig om te klooien in dit soort games en NPCs te irriteren, maar niet tijdens de serieuze playthrough.
lapino schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Zonder, denk eraan die Starfield headset aan te schaffen maar wil die ook gebruiken om te gamen op pc. Die heeft uiteraard wel bluetooth maar vermoed dat ik dan latency ga hebben. En die Ms dongle is nog altijd vrji duur imo, samen met die headset toch. (25 euro extra)
Uhhmm, weet even niet hoe deze verbinding maakt, maar ik zal eens voor je zoeken.

De nieuwe this week on Xbox is er

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:16
[...]

Zoiets moet vaak al vanaf engine niveau ingebakken zijn, een persistente wereld.

Op zich zou een opt MP dat je af en toe een ander schip van een speler kan tegen komen in space wel vet zijn en daarnaast een beperkte hub op planeten.

Of indirecter, ik geloof dat je een basis kan bouwen en vanuit daar ook supplies kan maken/mijnen/traden. Dus als je nou een andere speler zijn aanvoeren route kan tegenkomen en piraatje spelen of traden met zijn basis. Zonder de andere speler echt fysiek ingame tegen te komen zou best geinig zijn.

Ik ben echt een MP speler doorgaans juist vanwege de uitdagen en het samenhorigheids gevoel van opties als teams/coop of clans etc. Ik ben altijd bang dat een pure single player experience in een open wereld game mij op ten duur gaat vervelen. Ik merk dat al in bijvoorbeeld RDR2.

• Ht87
devilsnight schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:44:
[...]

Ik begrijp je heel goed. Ik heb dat zelf met RDR2, je krijgt genoeg kansen om echt een asshole te zijn, maar ik probeer juist zo vriendelijk mogelijk te zijn tegen iedereen. Terwijl juist een echte outlaw zijn wellicht leuker is, maar ja.

Ik vind het prachtig om te klooien in dit soort games en NPCs te irriteren, maar niet tijdens de serieuze playthrough.
Haha ik neem me in games als Skyrim, fallout en rdr2 altijd voor om slecht te zijn, maar krijg dan altijd een soort gewetenswroeging. Vooral bij fallout 3 toen ik de atoombom liet afgaan en ik later door de vader hierop werd aangesproken. Nu kan dat ook aan mij liggen natuurlijk, maar knap als een game dat voor elkaar krijgt. Benieuwd of starfield je straks ook echt moreel op de proef stelt.
Ht87 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:09:
[...]

Haha ik neem me in games als Skyrim, fallout en rdr2 altijd voor om slecht te zijn, maar krijg dan altijd een soort gewetenswroeging. Vooral bij fallout 3 toen ik de atoombom liet afgaan en ik later door de vader hierop werd aangesproken. Nu kan dat ook aan mij liggen natuurlijk, maar knap als een game dat voor elkaar krijgt. Benieuwd of starfield je straks ook echt moreel op de proef stelt.
Megaton! Ja ik heb dat ook gedaan, geweldig.

Wat betreft Starfield, Digital Foundry over Starfield.

De game maakt oa gebruik van object based motion blur en dat is een heel goed iets. Je gaat dus veel minder dat wazige/stotter effect krijgen als je de camera draait, zoals in vele games. Ik gok dat RDR2 dit soort blur ook gebruikt dan. ID Software heeft hun geholpen met de graphics, geweldig nieuws.
Ht87 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:09:
[...]

Mijn eerste karakter speel ik over het algemeen zoals ik van nature zou doen, dus ook goodie two shoes/chaotic good (want mijn karakters hebben altijd meer op met goed doen voor gewone volk dan het volgen van de wet). Maar latere karakters lukt het me tegenwoordig wel beter om een evil bastard te zijn... maar de truc voor mij is dat je de motivatie voor je karakter moet hebben, buiten gewoon 'ik wil een evil bastard' spelen. Waarom is hij een evil bastard? Als je echt een rol hebt om te spelen is het makkelijker om er in te blijven dan gewoon evil doen om het evil doen.

Laatste keer dat ik Fallout 4 speelde ben ik gestart als een domme goedzak (met idiot savant perk :+)... maar er bij verzonnen dat ik zo dom was vanwege een of andere brein-aandoening. Eenmaal aangekomen bij de zeer techologisch geavanceerde faction in die game verzon ik dat zij die aandoening konden verhelpen en werd ik steeds slimmer (met wat gespaarde skillpoints). Met die hogere intelligentie kwam echter een cynisme en een groeiende minachting van de mensheid boven de grond. Tada, evil bastard die beter weet dan 'de gewone man' wat goed is voor ze en er niks om geeft om iemand om zeep te helpen die toch nauwelijks echt levend genoemd kon worden.

Gamertag: FinrazielNL

• Exactor it
Het enige spel waarbij ik juist lief deed was Mass Effect. Daar vond ik bepaalde karakters heel tof. Als het even kan heb ik ruzie met iedereen. Hopelijk leren ze daardoor af om fetch quests te geven. :)

• PdeBie
@Exactor it volgens mij was het renegade paragon system ook niet zozeer een goed/slecht systeem, maar eerder een “alles voor de missie” (renegade) en een “missie heeft niet de hoogste prio” (paragon) idee.

• Exactor it
PdeBie schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:04:
@Exactor it volgens mij was het renegade paragon system ook niet zozeer een goed/slecht systeem, maar eerder een “alles voor de missie” (renegade) en een “missie heeft niet de hoogste prio” (paragon) idee.
Nou ja, vriendjes maken door lief te doen zorgde ervoor dat je een volle party hebt bij de laatste missie. In ieder geval in 2. Wel lichtelijk immersion brekend dat je allerlei dingen gaat doen voor vrienden terwijl het hele universum kapot gaat hoewel dat wel aardig werd weggeschreven in ME2. Bij 1 en 3 kreeg ik het allemaal wat minder mee. Of herriner ik het me niet meer. ME2 vond ik zo goed dat ik hem meermaals volledig uitgespeeld heb.
PdeBie schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:04:
Voor paragon was de missie ook belangrijk maar houdt vast aan conservatieve moraliteit. Nee je schiet niet een schip met 5 onschuldigen kapot om miljoenen te redden, er moet een manier zijn waarop je iedereen redt!
Door hoe de game opgebouwd is is dat meestal ook zo maar toen ik echt renegade speelde deed ik mijn best om dat te vergeten en dan is het makkelijk om mee te gaan in de logica en voelt het eigenlijk al snel als onverantwoordelijk om de paragon methode te doen (want je karakter weet nog niet dat dat ook werkt).

Een voorbeeld wat ik eigenlijk een beetje jammer vond van hoe het uiteindelijk uit werkte:
spoiler:
Aan het einde van ME1 in het grote gevecht met Sovereign moet je kiezen om de earth fleet de council te laten redden of om al hun kracht te sparen om Sovereign harder te raken. In mijn eerste playthrough van de remaster koos mijn paragon Shep om niet de council te redden... De inzet was te hoog! Die actie had er toe kunnen leiden dat Sovereign net wat minder hard aangevallen was en wellicht gewonnen had waardoor AL het ontwikkelde leven in het universum zou eindigen!
Vervolgens krijg je in de volgende game om de haverklap naar je hoofd gegooid wat voor een shark move dat was om de mensheid aan de macht te helpen en was er nergens een optie van verdedigen van je keuze met de verantwoording zoals ik hierboven gaf...

Dat was dus een beetje jammer en niet alle renegade keuzes kloppen helemaal (soms is het toch meer gewoon evil, soms wordt je keuze verkeerd uitgelegd zoals hierboven) maar over het algemeen was het wel heel goed uitgevoerd en kon je je echt inleven in een tough as nails militair die een veel te grote verantwoordelijkheid heeft (AL het leven) om zich druk te maken om moraliteit. Grijpt ook lekker terug naar de opening scene van ME1... Is that the kind of person we want protecting the universe? That's the kind of person we need (zoiets, kan de exacte quote niet zo snel vinden).

Exactor it schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:30:
[...]

Nou ja, vriendjes maken door lief te doen zorgde ervoor dat je een volle party hebt bij de laatste missie. In ieder geval in 2. Wel lichtelijk immersion brekend dat je allerlei dingen gaat doen voor vrienden terwijl het hele universum kapot gaat hoewel dat wel aardig werd weggeschreven in ME2. Bij 1 en 3 kreeg ik het allemaal wat minder mee. Of herriner ik het me niet meer. ME2 vond ik zo goed dat ik hem meermaals volledig uitgespeeld heb.
Goed zijn voor je teammates stond niet per se tegenover renegade. Ja je moet wel de tijd nemen, maar aan de andere kant is een goed team ontwikkelen eigenlijk de hoofdzaak van de game. Direct op je einddoel af rennen terwijl je er niet klaar voor bent is niet per se renegade.

• Exactor it
Finraziel schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:47:
[...]

Goed zijn voor je teammates stond niet per se tegenover renegade. Ja je moet wel de tijd nemen, maar aan de andere kant is een goed team ontwikkelen eigenlijk de hoofdzaak van de game. Direct op je einddoel af rennen terwijl je er niet klaar voor bent is niet per se renegade.
Als je volledig renegade ging kon je maar een halve squad redden in twee als ik me niet vergis.
Exactor it schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:56:
[...]

Als je volledig renegade ging kon je maar een halve squad redden in twee als ik me niet vergis.
Oh dat zou kunnen... Maar zoals ik zei vond ik sommige renegade acties ook minder goed passen in het hele alles voor de missie verhaal. Gelukkig kun je makkelijk 100% renegade halen zonder echt altijd alleen maar de renegade optie te kiezen.

lapino schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Ik heb gezocht voor je en de officiële headset, dus ook die van starfield aangezien dat de zelfde is met een jasje erover heen, zou moeten werken op een PC.
Your Xbox Wireless Headset works with Xbox Series X|S and Xbox One consoles as well as other devices. You can connect it to Windows devices via Bluetooth 4.2+, or through the Wireless Adapter for Windows (sold separately), or by connecting with a compatible USB-C cable. The headset also works with Bluetooth-compatible mobile devices and tablets.
Nu heb ik op ook op latency lopen zoeken, en men, afhankelijk van de bluetooth, er wel iets van latency in kan zitten. Met de officéle dongle zou dit probleem niet ontstaan, mits ik internet moet geloven. Ook krijg je met de Dongle alle functies.
Since the Xbox Wireless Headset is Bluetooth compatible, you could simply connect it to an inexpensive PC adapter, but you’d be sacrificing the low latency and potentially the lossless audio quality that the new cans boast. This is because the latest Bluetooth 5.0 codec usually has between 100 – 500ms delay and some audio compression depending on the generation of the receiver you’re connecting to.
Hoop dat dit je verder helpt.

Games leaving Xbox Game Pass and PC Game Pass in June

Matchpoint: Tennis Championships
Empire of Sin
Empire of Sin (Windows)
Road 96
Omori
DJMAX Respect V
Olija

Road 96, Empire of Sin, Matchpoint: Tennis Championships, Omori, DJMAX Respect V, and Olija will all leave Game Pass on June 30.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-06-2023 13:47 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjAhlMnAVAnas_bAj8GIugHMxc8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BvrFAvBHKQHItK7kzJXzxKuX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/woPVUbKdnyYKlUqMxnHQ0uF6Cd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YzaD5oOAXLHlqI0Hlb5V3COD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 17-06-2023 12:51 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:43:

Empire of Sin
Empire of Sin (Windows)
Road 96
Omori
DJMAX Respect V
Olija
* Games leaving Xbox Game Pass and PC Game Pass in the second part of June

Echt zo irritant dat ze het per halve maand aankondigen. Die ljstjes herinneren mij aan spellen in de gamepass en zo was ik aan Maneater begonnen aan het begin van de maand, maar weer te druk gehad en heb er 3 uur in kunnen stoppen. Ik snap dat Gamepass zo werkt en ja ik heb tijd genoeg gehad, maar het is bij mj wel DE reden voor mij om Gamepass niet meer te verlengen. Uiteindelijk kan ik de games als nog kopen door het onoverzichtelijke tijdeljjke aanbod (imo).
Beakzz schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 13:44:
[...]

* Games leaving Xbox Game Pass and PC Game Pass in the second part of June

Echt zo irritant dat ze het per halve maand aankondigen. Die ljstjes herinneren mij aan spellen in de gamepass en zo was ik aan Maneater begonnen aan het begin van de maand, maar weer te druk gehad en heb er 3 uur in kunnen stoppen. Ik snap dat Gamepass zo werkt en ja ik heb tijd genoeg gehad, maar het is bij mj wel DE reden voor mij om Gamepass niet meer te verlengen. Uiteindelijk kan ik de games als nog kopen door het onoverzichtelijke tijdeljjke aanbod (imo).
Dus, je zag aan het begin van de maand dat maneater uit Gamepass zou gaan op de 15e, je dacht die ga ik nog even spelen, maar door gebrek aan tijd niet aan toe gekomen en dit soort situaties is de reden om de service niet meer te gebruiken?

Je kunt er ook voor kiezen om de lijst door te scrollen om te kijken wat voor games er op staan die je zou willen spelen in plaats van te wachten tot games een final notice hebben gehad :P

Finraziel schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 23:07:
[...]

Mijn eerste karakter speel ik over het algemeen zoals ik van nature zou doen, dus ook goodie two shoes/chaotic good (want mijn karakters hebben altijd meer op met goed doen voor gewone volk dan het volgen van de wet). Maar latere karakters lukt het me tegenwoordig wel beter om een evil bastard te zijn... maar de truc voor mij is dat je de motivatie voor je karakter moet hebben, buiten gewoon 'ik wil een evil bastard' spelen. Waarom is hij een evil bastard? Als je echt een rol hebt om te spelen is het makkelijker om er in te blijven dan gewoon evil doen om het evil doen.

Laatste keer dat ik Fallout 4 speelde ben ik gestart als een domme goedzak (met idiot savant perk :+)... maar er bij verzonnen dat ik zo dom was vanwege een of andere brein-aandoening. Eenmaal aangekomen bij de zeer techologisch geavanceerde faction in die game verzon ik dat zij die aandoening konden verhelpen en werd ik steeds slimmer (met wat gespaarde skillpoints). Met die hogere intelligentie kwam echter een cynisme en een groeiende minachting van de mensheid boven de grond. Tada, evil bastard die beter weet dan 'de gewone man' wat goed is voor ze en er niks om geeft om iemand om zeep te helpen die toch nauwelijks echt levend genoemd kon worden.
Geweldig eigenlijk dat soort dingen. Ik wist dat niet eens. Deze games zijn ook zo groot, zo vol content dat een eenmalige playthrough vaak genoeg is voor mij, anders kom ik nooit toe aan al dat andere moois van andere studio's. Het is me echter duidelijk dat een tweede playthrough echt genoeg nieuws zou brengen, tof allemaal hoor.

Wat ik in RDR2 geweldig vind om te doen is om die KKK kneuzen hard aan te pakken. Ze rennen allemaal hard weg maar ik knal er flink wat van af dankzij Dead-Eye. In Mass Effect, weet niet meer welk deel, heb ik die vervelende reporter een tik op zijn/haar smoel gegeven, voelde goed, haha.

Heerlijk als je dit soort keuzes krijgt in games.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:43:

Empire of Sin
Empire of Sin (Windows)
Road 96
Omori
DJMAX Respect V
Olija

Road 96, Empire of Sin, Matchpoint: Tennis Championships, Omori, DJMAX Respect V, and Olija will all leave Game Pass on June 30.
Ze hebben nog niet aangekondigd wat erbij komt voor de tweede helft van de maand? Zal wel dinsdag worden dan. Hopelijk iets goeds want ik vind GP zelf bijzonder tegenvallen de laatste tijd, zelfs de indies die bijna alles innemen qua aanbod zijn mwah.
Pagina: 1 ... 130 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord