PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Dat was geen dev van Stalker 2 maar van de eerdere Stalker games maakt het niet minder erg.Xgar schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:04:
[...]
Gek he, in een land dat binnengevallen is, en waar al 1 van de devs gesneuveld is.
En is je waarschijnlijk ontgaan maar de studio is verhuisd naar Praag dus werken niet meer vanuit Ukraine.
Jammergenoeg is in mei een dev Build van 200gb gestolen door hackers en online gezet.
Zo bijdehand weer hoeft niet chef. zou in 2023 uitkomen.
Mee eens!Timothy3000 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:07:
Was weer gezellig allen. Blijft een momentje, deze shows.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 11-06-2023 20:08 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Snap alleen de M for mature rating niet zonder blood & gore er is nog steeds niks veranderd op dat punt.
[ Voor 50% gewijzigd door NightShadow22 op 11-06-2023 20:10 ]
Ik ben sprakeloos..
https://twitter.com/idles...&t=LTJQJOBr1xX-tTcC56T-PgNightShadow22 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:07:
[...]
Dat was geen dev van Stalker 2 maar van de eerdere Stalker games maakt het niet minder erg.
En is je waarschijnlijk ontgaan maar de studio is verhuisd naar Praag dus werken niet meer vanuit Ukraine.
Jammergenoeg is in mei een dev Build van 200gb gestolen door hackers en online gezet.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nee, dat is me niet ontgaan, maar ik vind het raar om deze als voorbeeld te nemen om ms mee af te branden zonder die oorlog was de game er waarschijnlijk al geweest.NightShadow22 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:07:
[...]
Dat was geen dev van Stalker 2 maar van de eerdere Stalker games maakt het niet minder erg.
En ontopic: Zin in Starfield als ik dit zo zie. Je zult maar vakantie hebben in september. oh wacht.
[ Voor 6% gewijzigd door Xgar op 11-06-2023 20:12 ]
SarcastG_Dragon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:09:
Wat een verschillende werelden ....
Ik ben sprakeloos..
Wist ik niet! bedankt voor de informatie..... Jammer maarja het is te begrijpen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
later even starfield direct terugkijken maar daar kijk ik ook echt wel naar uit
Jammer.
Voor de rest een top show.
GT: Old Pixel 84
[ Voor 93% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2023 20:14 ]
Ik hoop een SPPdeBie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:13:
Maar is Starfield nu een SP of MP game?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
https://news.xbox.com/en-...dnight-interview-details/
Zelfde voor clockwork.
https://news.xbox.com/en-...lution-trailer-deep-dive/
[ Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2023 20:19 ]
Ja dat heb ik ook een beetje. Niet direct een negatief punt overigens want NMS met wat meer SP had best tof kunnen zijn.PdeBie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:16:
En toch blijf ik er een grafische update van NMS in zien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Microsoft had precies nog extra ESG-punten nodig...
1) Fable: Floyd + strong female lead (uiteraard lelijk a la HZD)
2) South of Midnight: Zombie-Floyd + Floyd strong female lead
3) Star Wars Outlwas: Strong female lead
4) Promopraatje Floyd MS "the showcase for YOU"
5) 33 Immortals: Hebben we hier Diablo 4 niet voor?
6) Persona 3 Reload: Yawn, aub P6 ipv remakes
7) Avowed: Ziet er redelijk uit, wel wat veel fluo
9) Flight Sim: nope
10) Hellblade 2: Op Babette Van Veen na die de introductie deed kregen we dus niets te zien...
11) Like A Dragon 2: Must buy
12) Fallout 76: Nope
13) Path of the Goddess: Wat heb ik hier nu gezien?
14) Forza Motorsport: Forza met promo voor GM
15) TES Online: pff, opvolger Skyrim bitte, geen online-bucht meer.
16) Overwatch 2: Niet geinteresseerd
17) Persona Tactica: We maken P5 die al cartoony is nog extra cartoony-achtig.
18) Starfield
Mager beestje om eerlijk te zijn.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat een aparte comment.... kijk je ook zo naar het uiterlijk van mannelijke lead characters?huyanglee schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:22:
1) Fable: Floyd + strong female lead (uiteraard lelijk a la HZD)
En is toch juist tof dat er steeds meer female hoofdpersonen in games komen. Werd eens tijd.
Idd wtf...... Heb me nooit gestoord aan Aloy, Ellie etc.Timothy3000 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:26:
[...]
Wat een aparte comment.... kijk je ook zo naar het uiterlijk van mannelijke lead characters?
En is toch juist tof dat er steeds meer female hoofdpersonen in games komen. Werd eens tijd.
Zijn wat van mn favoriete game characters ever!
Fragiel inderdaad.Timothy3000 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:26:
[...]
Wat een aparte comment.... kijk je ook zo naar het uiterlijk van mannelijke lead characters?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2023 20:29 ]
Als het allemaal op zn pootjes terecht komt wat het waarschijnlijk gaat doen omdat dit gewoon Bethesdas passie project is gaat dit echt next level worden en zo ziet het er ook echt uit, grafisch niet maar mechanic wise zeer diep!uchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:29:
Wat een game! Bizar hoe groot en compleet deze game lijkt te zijn.
The next Forza Monthly is getting turbocharged!
— Forza Motorsport (@ForzaMotorsport) 11 juni 2023
Tune in at 11am PDT on June 13 for a full walkthrough of the #ForzaMotorsport Builders Cup Career Mode with all-new gameplay and details! pic.twitter.com/mzMdolb5EW
Hopelijk klinkt het geluid van die cover cars hetzelfde als in het echt. En hopelijk komt die Nascar auto die ditweekend op Le Mans gereden heeft ook in de game, al is het maar voor het geluid
Ziet er uit als 30, vorig jaar ook, hopelijk een 40 fps 120hz balanced mode en een 60 performance.G_Dragon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:41:
Ik hoop wel dat Starfield op 60fps draait
Maar ik moet je eerlijk zeggen al is ie 30 deze moet ik spelen!
[ Voor 13% gewijzigd door NightShadow22 op 11-06-2023 20:43 ]
De laatste nieuwe Elder Scrolls is blijkbaar zo lang geleden dat men denk dat de serie Skyrim heetLekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:40:
Als de nieuwe Skyrim ook zo uitgebreid wordt zet ik in op 2030 op z'n vroegst.
2) South of Midnight
3) Star Wars Outlwas
...
5) 33 Immortals
6) Persona 3 Reload
7) Avowed
9) Flight Sim
10) Hellblade 2
11) Like A Dragon 2
12) Fallout 76
13) Path of the Goddess
14) Forza Motorsport
15) TES Online
16) Overwatch 2
17) Persona Tactica
18) Starfield
Even dikgedrukt wat ik wel ga spelen
En Clockwork. Die ga ik zeker in de gaten houden!
[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 11-06-2023 20:45 ]
Heb iig het idee dat het vloeiender loopt dan de vorige gameplay die ze toonden. En het ziet er imho stuk beter uit. Zal geen prijzen winnen voor de graphics, maar ziet er stuk levendiger uit dan vorige keer.ilm schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:43:
Is het maar een idee of loopt alles iets vloeiender naar het einde toe van de direct. Wss footage van allerlei builds, of ik ben al gewoon geworden aan de 30 fps. Allebei prima
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2023 20:46 ]
Hype level till infinity & beyond!uchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:47:
Wat een game. Als Bethesda het voor elkaar krijgt om al die gameplay mechanics goed in elkaar over te laten lopen en het niet voelt als 4 aparte games dan is dit toch echt een bizarre game. Hopelijk hebben ze het voor elkaar, want dit is pas risico nemen als developer voor een AAA game in plaats van al die risicoloze games.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Moet wel huge zijn!! als FF7 Rebirth al op 2 discs uitkomt.BM schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:50:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot game geïnstalleerd is. Komt ie net een custom memory card?
Ja jij wel, merendeel nietuchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:53:
Ik denk dat ze bewust alles naar 2024 hebben verplaatst want dan ben je net klaar met Starfield.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ook als grote Bioshock fan.... kreeg die vibes!Lekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:53:
Ben heel erg benieuwd Naar Clockwork Revolution, al is het maar vanwege de sfeer van de game.
Nooit no man's sky gespeeld ?uchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:47:
Wat een game. Als Bethesda het voor elkaar krijgt om al die gameplay mechanics goed in elkaar over te laten lopen en het niet voelt als 4 aparte games dan is dit toch echt een bizarre game. Hopelijk hebben ze het voor elkaar, want dit is pas risico nemen als developer voor een AAA game in plaats van al die risicoloze games.
Zie nog nergens niks staan op sites en ik ben veel te snel enthousiast ben geworden
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 11-06-2023 20:56 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
is inderdaad echt iets heel anders , alleen het space exploration gedeelte lijkt er een klein beetje op maar zelfs dat is veel dieper uitgewerkt met bv die conversation opties met vijandelijke facties.
Zoals het er nu naar uitziet is Starfield echt next level in a league of its own en dat mag je ook wel verwachten want besef hoelang het geleden is dat skyrim OG uitkwam.
Dit is echt een passie project.
De eerste versie van NMS niet, maar de huidige versie (36 updates later) heeft toch echt wel veel overeenkomsten.
Kwam op mij heel erg over als NMS meets Fallout en daar is niets mis mee.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik wacht de release staat en reviews van Starfield af maar inderdaad, ik snap je gevoel...Basekid schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:57:
Bwoah moet zeggen dat ik door deze showcase er heel hard over zit na te denken een XBOX naast mn PS5 te nemen
Https://www.youtube.com/live/MpjGFMygYtk
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 11-06-2023 21:04 ]
Is dat nog nergens bevestigd ?G_Dragon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:41:
Ik hoop wel dat Starfield op 60fps draait
Sorry ik kom net thuis.
Nee is nog niet duidelijkjori040 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:05:
[...]
Is dat nog nergens bevestigd ?
Sorry ik kom net thuis.
Gok dat veel mensen pas bij Skyrim ingestapt zijn.Mutatie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:43:
[...]
De laatste nieuwe Elder Scrolls is blijkbaar zo lang geleden dat men denk dat de serie Skyrim heet
Hoog tijd voor TES:VI
Hoop het wel want dat gaat anders echt een dingetje zijn voor mij.In 2023 wil ik een AAA RPG toch graag in 60fps spelen.
Forza ziet er top uit ook. Lijkt me tof als dat beetje gaar draaien op de Rog Ally.
Eens. Voor mijzelf hoop ik dat de verhalen ook leuk en boeiend zijn. Sfeertje vind ik in ieder geval erg leuk.uchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:47:
* Fable
* Star Wars Outlaw
* 33 Immortals
* Payday 3
* Avowed
* Hellblade 2
* Like a Dragon: Infinite Wealth
* Forza Motorsport
* Starfield
* Jusant
* Clockwork Revolution
Jammer dat er nog altijd niks van Gears 6 bekend is, daar wacht ik namelijk nog altijd op, verder een toffe show.
Maar ben er alleen nog niet achter of Like a Dragon: Infinite Wealth nu deel 8 is of ook weer een losse game.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik zie behoorlijk wat overeenkomsten.
Waar ik op doelde is het gestrooi met superlatieven alsof starfield iets ongekends doet. Dat is echter naar mijn mening niet zo. Ik zie veel gameplay elementen die ik in andere space games al heb gezien.
Kijk nog steeds naar de game uit daar niet van maar ik het vliegen in space, exploren, je schip bouwen/levelen, basis bouwen de combat mechanics ken ik al van andere games.
Ik kijk dus meer uit naar de verhaal en settings die Bethesda heeft neergezet dan specifieke gameplay elementen.
Dat is het enige wat tegenviel. Na Redfall debacle had ik verwacht dat ze hier duidelijk over zouden zijn. Geen vermelding in de showcase … ik verwacht 30 fps.
Als je hier geen nachtmerries van krijgt, weet ik het ook niet meer
NightShadow22 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:40:
Laten we even erbij stil staan dat 2023 een enorm mooi jaar is om gamer te zijn! of je nou MS of Sony prefereert!
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/rlSjAUIe6JfX3SZSqdutHITs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bWQOVfCgt696y6NnwsVMQZt5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oMRc16OiKFGZlhcUOM6zwglA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cLN3obc3DQUeyAwD5dbTvUA8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u0Op8M2PirlzXx5WrzN6we37.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EHbNKFFrUYk8WGWwMQ5q0uRa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7mHd03lDmxzPbda5mQD6sVO4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/feW3OxX2yoip2vOmh6xrotcQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S31od60wPSJpYbBtVGKDNwBz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BNouEbJUiPpoTxEDU3BNMYvw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pHyRb5mJxiIcyeg4kTo0ktqM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1FjjjrDQCYufBqbWvxu8hjL1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oPb4ciaFv3pifoe3YQB2MYHi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KJtNkpfwk1qEgVC41khrXwXa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SJQ8JWdKnHLR9ruKofmVi2Qt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BdVLkihHu0E9CWTz5QhS91Lo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/daT24NPfsuzJ8YxbtUAIwaUc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1tcCzxdNG58L44Sw76ZUXe0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CWC84n62SMPWaidtiLOS8C8L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7PwVOQs3t85LyrrUEXVWFkzM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XnIlA5ciZzSwVMFLX9jVWRvq.jpg?f=fotoalbum_large)