Nog een uurtje gespeeld en inmiddels begint ook de muziek te haperen. Ongekend.Timothy3000 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 12:38:
[...]
Ja same. Dit wil je niet in 30fps spelen.
Ik las de kritiek en dacht dat het wel mee zou vallen, maar dit is gewoon onspeelbaar.
Ik heb me ook super vermaakt met Mafia, echt een tof spel.G_Dragon schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:07:
Ik ben bij Mafia: Definitive Edition alweer bij missie 14 van de 20, gaat best snel. Maar het spel is een waardige remake, want wat hebben ze het ontzettend goed gedaan met de details en het grafische gedeelte!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Damn, ga hem maandag ophalen, maar denk dat ik hem dan nog even aan de kant leg...Timothy3000 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:18:
[...]
Nog een uurtje gespeeld en inmiddels begint ook de muziek te haperen. Ongekend.
De game is verder wel vermakelijk, maar had nog wat langer in de oven gemoeten.
Nou wat vaag....
Vanmiddag Jedi gespeeld. Op disc. Niks aan de hand.
Ik zet net de XSX aan om verder te spelen, leest hij de disc niet meer. Eruitgehaald en schoongemaakt. Niks. Andere games ook niet.
Van het ene op het andere moment.
Vanmiddag Jedi gespeeld. Op disc. Niks aan de hand.
Ik zet net de XSX aan om verder te spelen, leest hij de disc niet meer. Eruitgehaald en schoongemaakt. Niks. Andere games ook niet.
Van het ene op het andere moment.
Waarom betwijfel je dat? Zou wel jammer zijn. Hebben we momenteel hele snelle consoles, moeten we alsnog wachten op een Pro/next gen model voor dat (bepaalde) games vloeiend draaien. Op zich wel grappig dat er van Switch tot Xbox Series X games met performance problemen zijn. Kracht is ook niet alles als games voor de desbetreffende hardware niet goed geoptimaliseerd zijn.uchiha tijntje schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:34:
Ik vraag me af of die uberhaubt nog helemaal gefixt gaat worden qua performance. Ik betwijfel het eigenlijk.
Omdat het nu al meer dan een maand geleden is. Het probleem wordt volgens mij amper echt erkend en er is volgens mij geen zicht op een patch dat het probleem volledig verhelpt.L23 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:57:
[...]
Waarom betwijfel je dat? Zou wel jammer zijn. Hebben we momenteel hele snelle consoles, moeten we alsnog wachten op een Pro/next gen model voor dat (bepaalde) games vloeiend draaien. Op zich wel grappig dat er van Switch tot Xbox Series X games met performance problemen zijn. Kracht is ook niet alles als games voor de desbetreffende hardware niet goed geoptimaliseerd zijn.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
@uchiha tijntje ik betwijfel het ook. Zo’n grote studio had zoiets op prio 1 moeten zetten, maar dit duurt nu wel erg lang. Het grote geld aan pre-orders en snelle kopers is natuurlijk al binnen, dus waarom er nog tijd en geld in steken?
Even advocaat van de duivel, ik denk ook dat veel mensen het niet zo heel erg uitmaakt. Hier op tweakers zijn denk ik bovengemiddeld veel mensen die zich druk maken over framerate en dergelijke. In de echte wereld is dat denk ik veel minder.PdeBie schreef op maandag 5 juni 2023 @ 07:37:
@uchiha tijntje ik betwijfel het ook. Zo’n grote studio had zoiets op prio 1 moeten zetten, maar dit duurt nu wel erg lang. Het grote geld aan pre-orders en snelle kopers is natuurlijk al binnen, dus waarom er nog tijd en geld in steken?
Voor A Plague Tale Requiem is nu ook een performance mode patch uitgebracht, enkele maanden na release.
Bij release was alleen 40 FPS mogelijk als je een 120 hz scherm had.
Nu is er een 60 FPS patch uit en deze draait als een zonnetje (en ziet er alsnog erg goed uit).
Dus het kan wel degelijk dat er op termijn verbeteringen doorgevoerd worden.
Idem dito voor Cyberpunk (hetzij voornamelijk doordat er voorafgaand flink wat backlash was geweest).
Bij release was alleen 40 FPS mogelijk als je een 120 hz scherm had.
Nu is er een 60 FPS patch uit en deze draait als een zonnetje (en ziet er alsnog erg goed uit).
Dus het kan wel degelijk dat er op termijn verbeteringen doorgevoerd worden.
Idem dito voor Cyberpunk (hetzij voornamelijk doordat er voorafgaand flink wat backlash was geweest).
Ik denk zelfs dat dit de meer casual spelers wel gaat opvallen. De game hapert, geluid hapert, de game vertraagd tijdens platformen of vechten, cutscenes stotteren.... het is niet best.giantgiantus schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:10:
[...]
Even advocaat van de duivel, ik denk ook dat veel mensen het niet zo heel erg uitmaakt. Hier op tweakers zijn denk ik bovengemiddeld veel mensen die zich druk maken over framerate en dergelijke. In de echte wereld is dat denk ik veel minder.
Buiten de framerate om, wat mij persoonlijk het meest stoort in Jedi Survivor is simpelweg de Graphics/resolutie.Timothy3000 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:49:
[...]
Ik denk zelfs dat dit de meer casual spelers wel gaat opvallen. De game hapert, geluid hapert, de game vertraagd tijdens platformen of vechten, cutscenes stotteren.... het is niet best.
Performance mode en de baard van Cal ziet er op mijn tv uit als een grote dons pluis ipv haar.
Paar snelle saltos maken bijvoorbeeld en hij wordt bijna doorzichtig zo laag lijkt de resolutie te zijn.
Of het moet ergens een gruwelijke foute instelling zijn op mijn tv maar ik kan die game op die manier gewoon niet serieus nemen.
Ik heb de game zelf nog niet gespeeld. Maar als ik jou zo hoor draait de game slechter dan Jedi Fallen Order bij release? Daar vond ik de game destijds prima draaien op mijn Xbox One S, maar was het duidelijk meer ontwikkelt voor de Xbox One X.Timothy3000 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:49:
[...]
Ik denk zelfs dat dit de meer casual spelers wel gaat opvallen. De game hapert, geluid hapert, de game vertraagd tijdens platformen of vechten, cutscenes stotteren.... het is niet best.
@Sipio dat ligt niet aan je tv, same here.
Ja, kan me niet herinneren dat ik die zo slecht vond draaien toen op PS4.L23 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:57:
[...]
Ik heb de game zelf nog niet gespeeld. Maar als ik jou zo hoor draait de game slechter dan Jedi Fallen Order bij release? Daar vond ik de game destijds prima draaien op mijn Xbox One S, maar was het duidelijk meer ontwikkelt voor de Xbox One X.
Ja Jedi op de Series X is eigenlijk niet speelbaar in Performance mode.Timothy3000 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:18:
[...]
Nog een uurtje gespeeld en inmiddels begint ook de muziek te haperen. Ongekend.
Ik heb het zeker 20x een half uur geprobeerd maar ik kom er daardoor net niet lekker in continu, erg jammer.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja dat zie ik ook wel maar dat kan mij gek genoeg dan weer niet zo boeien op een of andere manier.Sipio schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:56:
[...]
Buiten de framerate om, wat mij persoonlijk het meest stoort in Jedi Survivor is simpelweg de Graphics/resolutie.
Performance mode en de baard van Cal ziet er op mijn tv uit als een grote dons pluis ipv haar.
Paar snelle saltos maken bijvoorbeeld en hij wordt bijna doorzichtig zo laag lijkt de resolutie te zijn.
Of het moet ergens een gruwelijke foute instelling zijn op mijn tv maar ik kan die game op die manier gewoon niet serieus nemen.
Als ze de framerate stabiel 60 krijgen dan ben ik prima met de rest.
Xbox Games Showase + Starfield Direct info:
— Klobrille (@klobrille) 5 juni 2023
• about 2 hours runtime
• no movie or TV show trailers
• no "next 12 months" limitation
• no first party games are full CG trailers; everything is either in-game footage, in-engine footage, or in-game footage with cinematics pic.twitter.com/5hpRroSrkz
@uchiha tijntje Die "next 12 months" limitatie was op zich niks mis mee. Dan zie je in ieder geval games die binnen afzienbare tijd uitkomen en niet games die 5 jaar van te voren worden aangekondigd. Dat er dan games zijn die die door uitstel mogelijk pas 18 maanden later uitkomen vind ik dat niet zo een probleem.
Voor mij wel een aantal games die de 12 maanden niet gehaald hebben. Silksong weten we inmiddels. Ik ben ook benieuwd naar de game COCOON, daar niks meer van gehoord.
Voor mij wel een aantal games die de 12 maanden niet gehaald hebben. Silksong weten we inmiddels. Ik ben ook benieuwd naar de game COCOON, daar niks meer van gehoord.
Is ook al bekend hoe de verdeling showcase en Starfield direct is qua tijd?
Volgens mij 1.5 uur / 0.5 uur.Raem schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:33:
[...]
Is ook al bekend hoe de verdeling showcase en Starfield direct is qua tijd?
Dit zijn de games die nog niet waren uitgekomen binnen die 12 maanden vanaf de vorige E3 volgens mij.L23 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:32:
@uchiha tijntje Die "next 12 months" limitatie was op zich niks mis mee. Dan zie je in ieder geval games die binnen afzienbare tijd uitkomen en niet games die 5 jaar van te voren worden aangekondigd. Dat er dan games zijn die die door uitstel mogelijk pas 18 maanden later uitkomen vind ik dat niet zo een probleem.
uchiha tijntje in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"
[ Voor 63% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2023 12:32 ]
Ik bedoel meer te zeggen dat enkel games aankondigen/laten zien die op korte termijn uitkomen een goede ontwikkeling was. Dus die 12 maanden limitatie loslaten geen verbetering.uchiha tijntje schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:12:
[...]
Volgens mij 1.5 uur / 0.5 uur.
[...]
Dit zijn de games die nog niet waren uitgekomen binnen die 12 maanden vanaf de vorige E3 volgens mij.
uchiha tijntje in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"
Op de FP genoemd: https://shop.8bitdo.com/p...tdo-arcade-stick-for-xbox
Bron: nieuws: Microsoft laat meer gelicenseerde draadloze controllers toe voor Xbox
Bron: nieuws: Microsoft laat meer gelicenseerde draadloze controllers toe voor Xbox
[ Voor 62% gewijzigd door PdeBie op 05-06-2023 14:14 ]
Grappig ding maar waarschijnlijk geen Sanwa of Happ onderdelen.
Kan je er uiteraard wel zelf in zetten maar vraag mij af of dat lonend is.
Draadloos als optie is wel fijn, zit nu in de world tour van Street Fighter 6 met een koptelefoon, joypad en bedrade fightstick, moet telkens even opletten voor ik naar de keuken loop dat ik niet de hele Xbox van de kast sleur
Dat gezegd hebbende, in online wil je toch liefst gewoon bedraad spelen en ook dat kan deze fightstick, maar dan zou ik toch aanraden iets met Sanwa of Happ onderdelen te kopen voor de lange termijn.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oh zoL23 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:03:
[...]
Ik bedoel meer te zeggen dat enkel games aankondigen/laten zien die op korte termijn uitkomen een goede ontwikkeling was. Dus die 12 maanden limitatie loslaten geen verbetering.
De Seagate Expansion Card for Xbox Series X/S 1TB is nu bij Amazon 157 euro incl verzenden (met Prime)
Ik heb hem besteld, staat niet op voorraad maar kreeg een mail dat dit volgende week bezorgd gaat worden,
Ik heb hem besteld, staat niet op voorraad maar kreeg een mail dat dit volgende week bezorgd gaat worden,
Elect a clown, expect a circus.
What’s down here in this twisting facility? Stay tuned for more COCOON, especially next week!
— Geometric Interactive (@GeometricInt) 2 juni 2023
Wishlist on Steam - https://t.co/oyQzUKGGjD pic.twitter.com/cw3fboJVGd
Meer informatie over COCOON komt deze week. Op Twitter staan ook een aantal korte gameplay clips.
Nice, de Xbox Showcase van aanstaand weekend wordt via het XBox en Bethesda YT kanaal in 4K 60fps uitgezonden.
Bron : https://news.xbox.com/en-...ield-direct-how-to-watch/
Dat is nice! Mogen veel een voorbeeld aan nemenTheVMaster schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:53:
Nice, de Xbox Showcase van aanstaand weekend wordt via het XBox en Bethesda YT kanaal in 4K 60fps uitgezonden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alan Wake 2 will be at Summer Game Fest!
— Alan Wake 2 (@alanwake) 5 juni 2023
This Thursday, we'll be showing more Alan Wake 2 gameplay, live on stage with @SamLakeRMD and @geoffkeighley. See you at noon PT at https://t.co/Kx2BOv4Vym#SummerGameFest #AlanWake pic.twitter.com/rd6OhDuTRa
Hier meer info over de shows die komende periode komen:
https://www.summergamefest.com/
[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2023 18:00 ]
Ja, ik las ook al dat het dus ook geen ‘Première’ event is en dat het mogelijk echt live zou zijn, anders zou het maximaal op 1080P zijn geweest. Ben heel erg benieuwd.G_Dragon schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:19:
[...]
Dat is nice! Mogen veel een voorbeeld aan nemen
Hmmz? Ik zou juist bij 'echt live' verwachten dat het niet op 4K uitgezonden zou worden eigenlijkTheVMaster schreef op maandag 5 juni 2023 @ 18:47:
[...]
Ja, ik las ook al dat het dus ook geen ‘Première’ event is en dat het mogelijk echt live zou zijn, anders zou het maximaal op 1080P zijn geweest. Ben heel erg benieuwd.
Oh well, voor beste effect toch achteraf de trailers terugkijken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waarom zou je het in deze tijd niet verwachten? Zou nu toch wel een beetje de norm moeten gaan worden lijkt me om heel eerlijk te zijnBM schreef op maandag 5 juni 2023 @ 20:56:
[...]
Hmmz? Ik zou juist bij 'echt live' verwachten dat het niet op 4K uitgezonden zou worden eigenlijk
Oh well, voor beste effect toch achteraf de trailers terugkijken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als dit al eerder is gevraagd, mijn excuses. Ik zit met het volgende, wanneer ik een 4k BluRay film kijk (of spellen van een disc speel), maakt de blu-ray speler in de xbox een zeer hard trillend geluid. Wat zeer vervelend is tijdens het film kijken. Ik heb geprobeerd de console rechtop te zetten en op de vloer te plaatsen in plaats van het tv meubel, helaas beide zonder resultaat. Wanneer ik de console ook aanraak, trilt deze best hard.
Ik heb nu zelf al gedacht aan bijvoorbeeld het kopen van een geluid / trilling absorberende mat (net zoals voor een wasmachine). Maar voordat ik dit aanschaf ben ik vooral benieuwd of dit meerdere mensen hebben en hoe zij dit hebben opgelost. En/of dit een defect is aan mijn specifieke console en ik garantie bij Microsoft moet claimen. Buiten dit issue ben ik zeer content met de Xbox welke onderhand bijna 2 jaar oud is. Alvast bedankt.
Ik heb nu zelf al gedacht aan bijvoorbeeld het kopen van een geluid / trilling absorberende mat (net zoals voor een wasmachine). Maar voordat ik dit aanschaf ben ik vooral benieuwd of dit meerdere mensen hebben en hoe zij dit hebben opgelost. En/of dit een defect is aan mijn specifieke console en ik garantie bij Microsoft moet claimen. Buiten dit issue ben ik zeer content met de Xbox welke onderhand bijna 2 jaar oud is. Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door wmrichard op 05-06-2023 22:11 . Reden: taal ]
Lijkt me in ieder geval ook logischer dat als een van de twee (wel live/niet live) niet op 4k kan, dat het live is die er meer moeite mee zou hebben. Het waarom zit in dat als je meer tijd hebt je efficiënter kunt coderen en het dus minder processing en bandbreedte kost.G_Dragon schreef op maandag 5 juni 2023 @ 22:01:
[...]
Waarom zou je het in deze tijd niet verwachten? Zou nu toch wel een beetje de norm moeten gaan worden lijkt me om heel eerlijk te zijn
Als het live makkelijker zou zijn dat zou nergens op slaan, dan zou je zelfs nog gewoon je vooraf opgenomen show toch gewoon 'live' kunnen streamen...
edit: Misschien nog duidelijker: Het enige verschil tussen een live stream en een gewone video op youtube is hoe lang youtube de tijd gehad heeft om de data te verwerken. Dan kan het toch nooit moeilijker worden als ze meer tijd gehad hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 05-06-2023 22:10 ]
Gamertag: FinrazielNL
Ik kijk zelf geen 4k blu-ray via de xbox dus dat weet ik niet. Een trillende mat helpt, als je gekraak of geratel hoort op het substraat, dus als hij op het kastje trilt. Als het het interne mechanisme is (dus in de xbox), dan komt daar het geluid vandaan en zal het matje niet echt helpen.wmrichard schreef op maandag 5 juni 2023 @ 22:08:
Als dit al eerder is gevraagd, mijn excuses. Ik zit met het volgende, wanneer ik een 4k BluRay film kijk (of spellen van een disc speel), maakt de blu-ray speler in de xbox een zeer hard trillend geluid. Wat zeer vervelend is tijdens het film kijken. Ik heb geprobeerd de console rechtop te zetten en op de vloer te plaatsen in plaats van het tv meubel, helaas beide zonder resultaat. Wanneer ik de console ook aanraak, trilt deze best hard.
Ik merk ook dat als ik een disc installeer dat hij wel even wat kabaal kan maken, maar dat is alweer vrij snel na het installeren weer weg...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat is zeker heel goed nieuws! Zal ik dan eindelijk gebruik kunnen maken van mijn volledige 1 Gbit/s downloadsnelheid met het installeren van spellen en updates?
Xbox sale round-up June 6th, 2023
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 06-06-2023 09:54 ]
Vandaag 2 nieuwe games in GP. Amnesia the Bunker en Hypnospace Outlaw. De eerste wordt best behoorlijk gereviewed. Dus voor liefhebbers van enge games is dit denk ik wel een aanrader.
Vanavond eindelijk eens aan de slag met Diablo!
Vanavond eindelijk eens aan de slag met Diablo!
no "next 12 months" limitation
Aan de ene kant snap ik dit, want dan maak je wederom weer valse beloftes en zullen games ook weer gepusht worden om een release windows te halen. Maar aan de andere kant, trailers van games die pas over drie jaar uit komen heeft ook niemand echt iets aan.
Wat is trouwens de NL starttijd van de showcase?
hoi
19:00 Nederlandse tijd.ReVision. schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:21:
[...]
no "next 12 months" limitation
Aan de ene kant snap ik dit, want dan maak je wederom weer valse beloftes en zullen games ook weer gepusht worden om een release windows te halen. Maar aan de andere kant, trailers van games die pas over drie jaar uit komen heeft ook niemand echt iets aan.
Wat is trouwens de NL starttijd van de showcase?
Ik verwacht (zeker vanuit hun eigen xbox stal) geen games die pas over 3 jaar uit komen. De limitatie van 12 maanden vond ik zelf wel prima, maar ik kan me voorstellen dat ze zich daardoor beperkt voelen (zowel in hun invloed van bijv. 3rd party games en ook first party als er meer tijd nodig is en ook dat ik me kan voorstellen dat ze een beeld willen geven waar ze allemaal mee bezig zijn voor een periode na 12 maanden.)
Het moment is nu ook wel echt daar dat Xbox het zich niet meer kan veroorloven slechts beloftes voor de verre toekomst te maken. Die tijd is wel geweest, er moeten het komende jaar gewoon games komen.
En dat moeten nu ook wel toppers zijn, laten we hopen dat Starfield dat gaat worden. Een goede Fable is ook meteen een system seller.
En dat moeten nu ook wel toppers zijn, laten we hopen dat Starfield dat gaat worden. Een goede Fable is ook meteen een system seller.
Ik verbaas me er altijd over dat men zegt dat xbox geen games released. In de afgelopen anderhalf jaar:
- 15 november 2021, Halo Infinite, MC 87
- 1 november 2021, Forza Horizon 5, MC 92
- 19 juli 2022, As dusk falls, MC 77
- 27 september 2022, Grounded 1.0, MC 82
- 15 november 2022, Pentiment, MC 86
- 25 januari 2023, Hi-Fi Rush, MC 87
- 18 april 2023, Minecraft Legends, MC 65
- 2 mei, Redfall, MC 56
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2023 12:22 ]
Die games spreken amper (meer) tot de verbeelding en is voor het gros van de gamers niet interessant. Of dat terecht is behoeft een andere discussie, maar het is wel een feit. MS zelf weet dat ook heel goed. De consument heeft weinig interesse in die games, er komt geen enorme vibe opzetten bij Hi-Fi Rush of Pentiment. Dat neemt niet weg dat het goede games zijn, maar het gevoel van de consument is dus anders. En het is niet relevant of dat terecht of onterecht is. Dat gevoel bepaald dus wel of je succes hebt.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:15:
Ik verbaas me er altijd over dat men zegt dat xbox geen games released. In de afgelopen anderhalf jaar:8 titels, waarvan 5 nieuwe IP en met uitzondering van 2 games gewoon (erg) positief zijn ontvangen en waarvan 3 games periodiek nog steeds nieuwe content krijgt. Dat het niet je games zijn is uiteraard afhankelijk van je persoonlijke smaak. Maar het doen alsof er geen games uitkomen is gewoon raar. Met name ook omdat dit jaar in ieder geval nog Starfield en FM uitkomen en naar mijn verwachting in december nog wel eentje.
- 2 mei, Redfall, MC 56
Ik heb overigens ook een Series X en heb altijd een Xbox gehad. De console is fantastisch, maar de games die ik alleen op de console van MS kan spelen zijn dat niet. En met mij vinden velen dat ook. Weinig games waar ik echt een buzz van krijg.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyrax0508 op 06-06-2023 12:36 ]
Ik ben destijds van Stadia overgestapt naar de series s, vooral vanwege de aanwezigheid van gamepass. Daarmee heeft Xbox wat mij betreft goud in handen. De kleinere games in je lijst waren (eerlijk is eerlijk) best leuk om via gamepass te kunnen spelen, maar eerlijk gezegd zou t voor mij niet de reden zijn om de console te gaan kopen. Ik kan me voorstellen dat dit wel t geval is bij de buren van Sony. Een komst van meer games zoals een (hopelijk hele goede) Starfield en zeker op gamepass is best wenselijk.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:15:
Ik verbaas me er altijd over dat men zegt dat xbox geen games released. In de afgelopen anderhalf jaar:(…)
- 2 mei, Redfall, MC 56
Desondanks prima naar m’n zin met wat ik nu heb. Ik wacht geduldig met een grote backlog
Ik ben best benieuwd naar de showcase. Hopelijk zien we dan ook console beelden en weinig tot geen mega PC beelden. Het is tenslotte een Xbox showcase. Qua titels zal het wel snor zitten. Hopelijk geven ze wel aan of het 2024 of 2025 verwacht kan worden. Zo'n aankondiging van Elder Scrolls is alweer 5 jaar geleden. En die game gaat nog minimaal 3 jaar duren.
Niet om flauw te doen, maar er zijn vaker grote woorden gebruikt bij aankondigingen van bijvoorbeeld Crossfire X en Redfall. Dat zag er misschien op het eerste gezicht best goed uit, maar we weten hoe het eindproduct eruit heeft gezien. In dat opzicht heeft MS wel iets recht te zetten. Verder natuurlijk release date Starfield en het framerate vraagstuk. We gaan het beleven.
Niet om flauw te doen, maar er zijn vaker grote woorden gebruikt bij aankondigingen van bijvoorbeeld Crossfire X en Redfall. Dat zag er misschien op het eerste gezicht best goed uit, maar we weten hoe het eindproduct eruit heeft gezien. In dat opzicht heeft MS wel iets recht te zetten. Verder natuurlijk release date Starfield en het framerate vraagstuk. We gaan het beleven.
Het ging over de opmerking dat er geen games worden uitgebracht. Niet of men een vibe heeft bij de games of over succes of buzz.Cyrax0508 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:34:
[...]
Die games spreken amper (meer) tot de verbeelding en is voor het gros van de gamers niet interessant. Of dat terecht is behoeft een andere discussie, maar het is wel een feit. MS zelf weet dat ook heel goed. De consument heeft weinig interesse in die games, er komt geen enorme vibe opzetten bij Hi-Fi Rush of Pentiment. Dat neemt niet weg dat het goede games zijn, maar het gevoel van de consument is dus anders. En het is niet relevant of dat terecht of onterecht is. Dat gevoel bepaald dus wel of je succes hebt.
Ik heb overigens ook een Series X en heb altijd een Xbox gehad. De console is fantastisch, maar de games die ik alleen op de console van MS kan spelen zijn dat niet. En met mij vinden velen dat ook. Weinig games waar ik echt een buzz van krijg.
Als men alleen maar games gaat maken die de massa moet aanspreken gaan we een sneue toekomst tegemoet voor onze hobbies.
@Lekkerboeie86 Gelukkig kun je dadelijk een versie van Crossfire spelen op je VR!
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2023 13:22 ]
Ik probeer daarom aan te geven dat exacte cijfers eigenlijk niet relevant zijn. Jij geeft aan dat je het raar vindt dat men zegt dat er geen games worden uitgebracht. Ik geef daarom aan waarom ik denk dat mensen het zo zien. MS kan 300 games uitbrengen in een week tijd, maar als niemand ze interessant vindt blijft iedereen zo denken en is dat helemaal niet raar. Natuurlijk is het niet letterlijk zo dat ze echt geen games hebben uitgebracht, dat weet iedereen wel. Het zijn allen geen relevante games voor de massa.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:09:
[...]
Het ging over de opmerking dat er geen games worden uitgebracht. Niet of men een vibe heeft bij de games of over succes of vibe.
Als men alleen maar games gaat maken die de massa moet aanspreken gaan we een sneue toekomst tegemoet voor onze hobbies.
En natuurlijk hoeven er geen games te worden gemaakt die alleen voor de massa bedoelt is, maar er is ook een middenweg toch? Als ze namelijk alleen games maken die een kleine groep interessant vindt, dan is onze toekomst nog een stukje sneuer als het om onze hobby gaat en zitten we volgend jaar allemaal aan de bordspellen.
Als jij van mening bent dat de games die ik noemde en de games die nog gaan komen enkel een kleine groep gamers trekt dan zijn we snel uitgepraat.Cyrax0508 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:25:
[...]
Ik probeer daarom aan te geven dat exacte cijfers eigenlijk niet relevant zijn. Jij geeft aan dat je het raar vindt dat men zegt dat er geen games worden uitgebracht. Ik geef daarom aan waarom ik denk dat mensen het zo zien. MS kan 300 games uitbrengen in een week tijd, maar als niemand ze interessant vindt blijft iedereen zo denken en is dat helemaal niet raar. Natuurlijk is het niet letterlijk zo dat ze echt geen games hebben uitgebracht, dat weet iedereen wel. Het zijn allen geen relevante games voor de massa.
En natuurlijk hoeven er geen games te worden gemaakt die alleen voor de massa bedoelt is, maar er is ook een middenweg toch? Als ze namelijk alleen games maken die een kleine groep interessant vindt, dan is onze toekomst nog een stukje sneuer als het om onze hobby gaat en zitten we volgend jaar allemaal aan de bordspellen.
Ik vond ze idd leuk, maar zijn t system sellers? Volgens mij loopt daar de discussie bij jullie uit elkaar. Voor beide kanten is iets te zeggen, het is aan je eigen interessegebied of je t de moeite vindt of niet. Ik gok dat als the elder scrolls 6 een Xbox exlusive zou zijn dit best een system seller zou zijn, pentiment niet zo 1,2,3.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:27:
[...]
Als jij van mening bent dat de games die ik noemde en de games die nog gaan komen enkel een kleine groep gamers trekt dan zijn we snel uitgepraat.
Wellicht iets verkeerd verwoord dan hiervoor, ik ben weldegelijk op de hoogte van alle games die je daar in je lijstje hebt staan. Goede games (de meesten dan), maar het zijn simpelweg niet de 'toppers' en 'system sellers' die het bredere publiek aanspreken.
Het is niet voor niets dat over het algemeen iedereen het er wel over eens is dat Sony de race om exclusieve toppers met speels gemak op het moment aan het winnen is. En dat haalt gamers over de streep om de Playstation te kopen.
En laten we wel wezen, niet iedereen heeft 20 uur per week om alles wat er dan maar uitkomt te spelen. Velen vallen dan terug op twee a drie triple A games per jaar. En daar is Sony gewoon sterker op het moment (al was de showcase 'meh' de afgelopen keer). Wordt Starfield top, wordt Fable top, wordt Avowed top, etc, dan heeft Xbox ze ook weer te pakken.
Het is niet voor niets dat over het algemeen iedereen het er wel over eens is dat Sony de race om exclusieve toppers met speels gemak op het moment aan het winnen is. En dat haalt gamers over de streep om de Playstation te kopen.
En laten we wel wezen, niet iedereen heeft 20 uur per week om alles wat er dan maar uitkomt te spelen. Velen vallen dan terug op twee a drie triple A games per jaar. En daar is Sony gewoon sterker op het moment (al was de showcase 'meh' de afgelopen keer). Wordt Starfield top, wordt Fable top, wordt Avowed top, etc, dan heeft Xbox ze ook weer te pakken.
Dan zijn we toch lekker snel uitgepraat? Er is echt geen reden om zo neerbuigend en semi agressief te reageren omdat jij een andere mening hebt. Dan blijf jij je toch gewoon verwonderen waarom zovelen vinden dat MS weinig tot geen games uitbrengt.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:27:
[...]
Als jij van mening bent dat de games die ik noemde en de games die nog gaan komen enkel een kleine groep gamers trekt dan zijn we snel uitgepraat.
Ik vind system sellers een raar fenomeen. Ik ga ervan uit dat 99% van de mensen die hier actief post de console al heeft gekocht en daar bewust een keuze in heeft gemaakt en op de hoogte is wat er op consolegebied speelt. Dan gaat het toch gewoon om goede games zou je zeggen. Of ze nu groot of klein zijn, de massa aanspreken of een niche, nieuwe genres en ip’s aanboren of vervolgen van succesvolle franchises.
En wellicht bepaald de situatie dat ik inderdaad veel speel en niet 3 grote games in een jaar mijn beeld over hoe ik tegen deze situatie aan kijk.
En wellicht bepaald de situatie dat ik inderdaad veel speel en niet 3 grote games in een jaar mijn beeld over hoe ik tegen deze situatie aan kijk.
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2023 13:43 ]
Kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat dit zo is. Tuurlijk er zijn (ook kleine) games met een prima score maar echt system sellers zijn het naar mijn mening niet. Forza Horizon deel zoveel een halve halo en wat "onder de radar" titels.Ht87 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:34:
[...]
Ik vond ze idd leuk, maar zijn t system sellers? Volgens mij loopt daar de discussie bij jullie uit elkaar. Voor beide kanten is iets te zeggen, het is aan je eigen interessegebied of je t de moeite vindt of niet. Ik gok dat als the elder scrolls 6 een Xbox exlusive zou zijn dit best een system seller zou zijn, pentiment niet zo 1,2,3.
GamePass zou de system Seller moeten zijn naar mijn inzicht.
Volgens mij slaan jullie in die discussie de oudste games over:
15 november 2021, Halo Infinite, MC 87
1 november 2021, Forza Horizon 5, MC 92
Beiden absoluut "system-sellers".
Daarnaast komt dit jaar een nieuwe Forza Motorsport uit, gaat ook als hij goed is ongetwijfeld voor hogere verkoopcijfers van de console zorgen.
Beiden absoluut "system-sellers".
Daarnaast komt dit jaar een nieuwe Forza Motorsport uit, gaat ook als hij goed is ongetwijfeld voor hogere verkoopcijfers van de console zorgen.
Nee toch, die noemt @uchiha tijntje toch ook juist?Homeland schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:44:
Volgens mij slaan jullie in die discussie de oudste games over:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:15:
Ik verbaas me er altijd over dat men zegt dat xbox geen games released. In de afgelopen anderhalf jaar:
- 2 mei, Redfall, MC 56
HIj doelt ermee te zeggen dat dat systemsellers zijn.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:46:
[...]
Nee toch, die noemt @uchiha tijntje toch ook juist?
[...]
Maar vervolgens roept men dat er geen system sellers/grote titels tussen zitten, die stonden er juist wel. Als een Halo en Forza game geen grote/top titels meer zijn dan ben je als gamer toch echt de weg kwijt naar mijn idee.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:46:
[...]
Nee toch, die noemt @uchiha tijntje toch ook juist?
[...]
Cyrax0508 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:47:
[...]
HIj doelt ermee te zeggen dat dat systemsellers zijn.
Ah zo, nou ik vind dat persoonlijk ook geen system sellers (zie hierboven) dus mogelijk daarom zo niet opgevat.Homeland schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:48:
[...]
Maar vervolgens roept men dat er geen system sellers/grote titels tussen zitten, die stonden er juist wel. Als een Halo en Forza game geen grote/top titels meer zijn dan ben je als gamer toch echt de weg kwijt naar mijn idee.
[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 06-06-2023 13:51 ]
Dat zijn ze zeker. Maar dat zijn dan 2 grote games in 1,5 jaar en 0 games als je het over een jaar ziet... Dat is dus het punt.Homeland schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:48:
[...]
Maar vervolgens roept men dat er geen system sellers/grote titels tussen zitten, die stonden er juist wel. Als een Halo en Forza game geen grote/top titels meer zijn dan ben je als gamer toch echt de weg kwijt naar mijn idee.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyrax0508 op 06-06-2023 13:52 ]
Tuurlijk, grote titels. Maar ook alweer twee jaar geleden. En zijn dat nu de echte 'verassingen'? Het is dat MS die ip's heeft, anders was er helemaal niks dus.
@uchiha tijntje Weet jij of Studio MDHR al iets concreets heeft geroepen over een nieuwe game? Zou mooi zijn als we daar deze week wat van te zien zouden krijgen. Cuphead 2 zou ik heel tof vinden, maar iets anders mag natuurlijk ook.
[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 06-06-2023 14:04 ]
Juist.. GamePass (met Cloud Gaming), is de reden dat ik van Stadia naar een Xbox (Series X) gegaan ben en niet naar een Playstation.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:44:
[...]
Nee daar heb ik niets over gehoord. De dlc is van vorig jaar? Die duurde al jaren voordat die uitkwamRaem schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:04:
@uchiha tijntje Weet jij of Studio MDHR al iets concreets heeft geroepen over een nieuwe game? Zou mooi zijn als we daar deze week wat van te zien zouden krijgen. Cuphead 2 zou ik heel tof vinden, maar iets anders mag natuurlijk ook.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2023 14:16 ]
DLC is inderdaad van een jaar geleden. Ik denk dat we inderdaad nog wel even geduld moeten hebben, maar een kleine teaser zou wel leuk zijn.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:08:
[...]
Nee daar heb ik niets over gehoord. De dlc is van vorig jaar? Die duurde al jaren voordat die uitkwam(met nodige uitstel) Denk dat we daar wel een paar jaar op moeten wachten. Of ze moeten hun werkwijze hebben aangepast… maar dat hoop ik juist niet.
Dan wordt dat een teaser waarbij de release date de hiervoor genoemde drie jaar in dit topic ruimschoots overschreden wordt.Raem schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:31:
[...]
DLC is inderdaad van een jaar geleden. Ik denk dat we inderdaad nog wel even geduld moeten hebben, maar een kleine teaser zou wel leuk zijn.
———-
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2023 17:52 ]
Ja en net als bij tv streaming is content king. PS premium/extra begint snel op niveau van gamepass te komen. Keuze consumenten zal dan afhangen van de content in deze abonnementen. Daarom is hoge kwaliteit content in mijn ogen nog steeds super relevant.Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:44:
[...]
Kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat dit zo is. Tuurlijk er zijn (ook kleine) games met een prima score maar echt system sellers zijn het naar mijn mening niet. Forza Horizon deel zoveel een halve halo en wat "onder de radar" titels.
Best wel cool inderdaaddrakiesoft schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:37:
Fake of niet, Starfield merchandise +1
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Al zou ik die headset niet meer kopen, ik heb er eentje om tijdens CoD een beetje mee te babbelen maar geluidskwaliteit is niet geweldig.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 06-06-2023 15:39 ]
Hmmm misschien eindelijk marktwerking?Slasher schreef op maandag 5 juni 2023 @ 15:17:
De Seagate Expansion Card for Xbox Series X/S 1TB is nu bij Amazon 157 euro incl verzenden (met Prime)
Ze liegen niet over de laadtijden. Het gaat echt snoeihard. Je hebt nauwelijks tijd voor een slok water tijdens de laadschermen, laat staan dat je de tips kunt lezen.
Driekwart van mijn friendslist in Diablo IV bezig. Krijg bijna last van FOMO
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoe durven ze op hun xbox iets anders dan een game uit de Microsoft Studios te spelen ??Wom schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:09:
Of is dit een voorbode voor Diablo 5 na de overname ?
Als tegenwicht heb ik nog even uurtje Redfall (en ok, Cyberpunk) gedaan.justifire schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:19:
[...]
Hoe durven ze op hun xbox iets anders dan een game uit de Microsoft Studios te spelen ??![]()
Of is dit een voorbode voor Diablo 5 na de overname ?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Iemand toevallig ook last van game breaking bugs bin Atomic Heart?
Ik zit vast in die Nora machine, kan helemaal nergens op duwen (bij die lasers). Kan echt helemaal niks terwijl ik een skill moet kopen...
Overigens wel echt een heel mooie game, denk toch echt in mn top 3 qua looks!
Ik zit vast in die Nora machine, kan helemaal nergens op duwen (bij die lasers). Kan echt helemaal niks terwijl ik een skill moet kopen...
Het is dat ik naar Zelda Tears of the Kingdom nog met andere games bezig ben, anders had ik hem ook gekocht.Wom schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:09:
Hmm, welke skill moet je kopen? Is dit een soort tutorial, waarbij ze je dat uitleggen of ben je al verder? De tutorial is volgens mij niet heel intuïtief gedaan. Als je even kort filmpje kan maken kijk ik even met je mee.JDL15 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:43:
Je moet waarschijnlijk een skill kopen zodat je door de lasers kan lopen.JDL15 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:43:
Dit zit volgens mij onder de physique tab ?
In het begin switchen de controls nogal eens van menu naar cursor on screen, erg onoverzichtelijk !
En, is het wat ?Linksquest schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:44:
Iemand de demo van Alone in de Dark al gedownload? Heb hem vannacht laten installeren en wil er komende week eens naar kijken.
Bijna niet de moeite waard om te downloaden, 5 minuten was ik er al door heen. Ziet er leuk uit maar kan nog geen echt idee ervan maken.
Staan er tips op de laadschermen?Exactor it schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:56:
[...]
Ze liegen niet over de laadtijden. Het gaat echt snoeihard. Je hebt nauwelijks tijd voor een slok water tijdens de laadschermen, laat staan dat je de tips kunt lezen.
Zou je bijna denken, tenzij je deze 2 filmpjes van de winkels zietdrakiesoft schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:37:
Fake of niet, Starfield merchandise +1
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
https://twitter.com/djkil.../1665491117532430336?s=20
https://twitter.com/eXtas.../1665730617772744705?s=20
Vreemd. Ik heb 1Gbit up en down en downloads trekken hier de hele verbinding dicht. Grote games zoals laatst Fifa23 ging serieus stabiel met 780-890 Mbps waar dat voorheen bleef hangen op een vrij schommelende snelheid van 350-600 Mbps.
Mjah, altijd beter dat ze nog mogelijkheden zien om het te verbeteren.
XBL: MRE Inc
Ik heb wel een bug in mijn downloads. Als ik een download aanzet en er vanaf blijf haal ik mijn bijna mijn volledige bandbreedte van 400mbit.
Start ik een spel dan zakt die terug naar 16mbit tot 21 ongeveer (schommelt).
Zet ik het spel af blijft het traag.
Herstart ik mijn xbox blijf het traag
Zet ik mijn xbox uit en aan blijft het traag.
Trek ik mijn power kabel uit de xbox en download ik het daarna is het wel weer gewoon snel.
Geen idee waar het zit. Maar alles wat ze fixen in de download is mooi meegenomen.
Trouwens nog een tip. Van cd installeren duurt vaak ook een eeuwigheid. Als je auto play uitzet en de cd inlaad. Dan naar de store gaat dan kun je gewoon je game installeren vanuit de store.
Rdr2 ging van dik 2,5 uur installatie tijd naar 45 min. En dit schijnt ook te werken als je cd deels niet meer af te lezen is. Omdat xbox de cd alleen naar gebruikt om de licentie uit te lezen.
Ik weet niet of je dit als bug kan bestempelen, je kan tijdens een download je game 'suspenden' oid waardoor de bandbreedte van je cpu maximaal wordt ingezet voor downloaden + installatie.L0g0ff schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:12:
[...]
Ik heb wel een bug in mijn downloads. Als ik een download aanzet en er vanaf blijf haal ik mijn bijna mijn volledige bandbreedte van 400mbit.
Trek ik mijn power kabel uit de xbox en download ik het daarna is het wel weer gewoon snel.
Geen idee waar het zit. Maar alles wat ze fixen in de download is mooi meegenomen.
Trouwens nog een tip. Van cd installeren duurt vaak ook een eeuwigheid. Als je auto play uitzet en de cd inlaad. Dan naar de store gaat dan kun je gewoon je game installeren vanuit de store.
Rdr2 ging van dik 2,5 uur installatie tijd naar 45 min. En dit schijnt ook te werken als je cd deels niet meer af te lezen is. Omdat xbox de cd alleen naar gebruikt om de licentie uit te lezen.
Mijn quick fix is meestal het spel downloaden via de Xbox app op mijn telefoon, als ik thuiskom is het spel al klaar om op te starten
Dat is geen bug maar een feature. Als je een spel start of in achtergrond actief hebt staan, dan gaat alle power naar het spel en niet meer naar de download (netwerk, cpu, disk io).L0g0ff schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:12:
[...]
De oplossing is om het spel te stoppen/ suspenden. Daar zit in het downloadscherm een knop voor bovenin als dit het geval is.
Dat ervaar ik eigenlijk niet op mijn Series X. Laadschermen duren een seconde of 5-10. Nog steeds niet langzaam, maar ik ervaar niet het 'snoeihard' waar jij het over hebt.Exactor it schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:56:
[...]
€ 159,99 voor 1TB bij WD zelf. Nog steeds duur voor 1TB, maar gaat de goede kant op.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Voorheen was het idd zo als ik het spel stopte dat het dan wel weer snel ging downloaden. Maar nu helaas dus niet meer. Het enige wat ik kan doen is de xbox uitzetten, daarna de stekker eruit en alleen dan gaat het weer snel.SunnieNL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:21:
[...]
Dat is geen bug maar een feature. Als je een spel start of in achtergrond actief hebt staan, dan gaat alle power naar het spel en niet meer naar de download (netwerk, cpu, disk io).
De oplossing is om het spel te stoppen/ suspenden. Daar zit in het downloadscherm een knop voor bovenin als dit het geval is.
Om te testen of het in mijn netwerk apparatuur zat of in mijn xbox heb ik de de switch waar de xbox op zit, mijn modem en mijn router allemaal al een keer herstart. Maar alleen als ik de stroom volledig van mijn xbox haal gaat het weer snel.
Dat klinkt dan toch als een bug
Grrr, Diablo 4 is niet leuk. Te verslavende gameplay.
En voor iemand die alles op wil pakken wat die tegenkomt is dit een hel… nu level 31 en straks maar eens beginnen aan act 2.
Let wel op dat je niet al lvl 50 bent voor je de campaign uit hebt. Want op lvl 50 krijg je nauwelijks tot geen xp meer in World Tier 1 of 2.uchiha tijntje schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:59:
Grrr, Diablo 4 is niet leuk. Te verslavende gameplay.En voor iemand die alles op wil pakken wat die tegenkomt is dit een hel… nu level 31 en straks maar eens beginnen aan act 2.
En 3 is pas te gebruiken als je de campaign uit hebt gespeeld!
Alle side content is er ook nog na de campaign, wat je dan dus op WT3 kunt gaan doen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Thanks, goede tip!On_E schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:02:
[...]
Let wel op dat je niet al lvl 50 bent voor je de campaign uit hebt. Want op lvl 50 krijg je nauwelijks tot geen xp meer in World Tier 1 of 2.
En 3 is pas te gebruiken als je de campaign uit hebt gespeeld!
Alle side content is er ook nog na de campaign, wat je dan dus op WT3 kunt gaan doen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/UEPrdvsEgy9N9KQ7CNKSck9X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZTr3zUexCZWD4O7f5YFlZ7GC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0d20486T2b0XlsPU4ojU5x6v.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/nVz5E6aXzwu1ooDjB0q9cy8b.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/FnVG7EzW7kP3HttLdjb2htOu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/lM6f09YKdNPbP5UeqfRYYxcs.png?f=fotoalbum_large)