Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Met plezier deze game vorig jaar gespeeld en nu komt er DLC voor. Weet dat de meningen hier redelijk verdeeld waren, maar voor de liefhebbers is dit wel weer leuk om even in te duiken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:21
Zijn er eigenlijk nog 'CES' presentaties de komende dagen/avonden? Zondag uiteraard die van Xbox, maar ook nog andere toevallig? Ik mis het toch wel een beetje :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:14:
Zijn er eigenlijk nog 'CES' presentaties de komende dagen/avonden? Zondag uiteraard die van Xbox, maar ook nog andere toevallig? Ik mis het toch wel een beetje :)
Summer Game Fest begint morgen en er is vanalles te zien de komende dagen o.a.PC Gaming Show, Capcom Showcase, Future Games Shows.

Zie ook https://www.summergamefest.com/

hoi

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 13:16

On_E

Housemusic

ReVision. schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:29:
[...]

Summer Game Fest begint morgen en er is vanalles te zien de komende dagen o.a.PC Gaming Show, Capcom Showcase, Future Games Shows.

Zie ook https://www.summergamefest.com/
Mortal Kombat gameplay morgen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:39
Morgen na de Summer Game Fest heeft DoubleFine en iam8bit ook nog een showcase. Daar wordt onder andere meer nieuws bekend gemaakt over de game COCOON.

L23 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:45:
Morgen na de Summer Game Fest heeft DoubleFine en iam8bit ook nog een showcase. Daar wordt onder andere meer nieuws bekend gemaakt over de game COCOON.

[Twitter]
Ik zag het inderdaad. Beetje apart dat Double Fine daar ook aan mee doet :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:19
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:44:
[...]

Hmm, welke skill moet je kopen? Is dit een soort tutorial, waarbij ze je dat uitleggen of ben je al verder? De tutorial is volgens mij niet heel intuïtief gedaan. Als je even kort filmpje kan maken kijk ik even met je mee.
Thnx ook @justifire

Is inderdaad daar waar je die skill moet kopen om door die laser te kunnen lopen, dus niet die 1e x in die cutscene. Heb echt zeker een paar minuten op alle knoppen lopen rammen en in eens zat ik erdoorheen. Ik kan ook niet zeggen wat het nu heeft gedaan, ik vermoed de cursor toch ergens op verplaatst en toen de gouden combi ingeduwd. Toch thnx voor de tips, had het denk ik daarmee ook kunnen redden d:)b

• L23
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:58:
[...]

Ik zag het inderdaad. Beetje apart dat Double Fine daar ook aan mee doet :)
Gezien ze nu onder Xbox Game Studios vallen? Wellicht wat bestaande Double Fine games die een fysieke release krijgen via iam8bit.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:09
Ik ben op zoek naar een nieuwe headset voor de xbox Series X.

ik wil liever geen dongle in mijn xbox en dus native "Xbox wireless" maar dan worden de opties best beperkt.

wat ik zo kon vinden is:
- Microsoft wireless headset (slechte reviews over geluidskwaliteit)
- Razer kaira pro (goede reviews maar ook genoeg reviews die klagen over disconnects)
- steelseries arctis 9x (lees ook veel slechte reviews naast goede)

al met al ziet het er niet zo goed uit. Iemand hier met ervaringen van een van bovenstaande of een andere headset die zonder dongle te connecten is?

Ik heb voor andere zaken een surface headset maar helaas ondersteud de xbox bluetooth niet (wat ik waardeloos vind)
Crysania schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:27:

ik wil liever geen dongle in mijn xbox en dus native "Xbox wireless" maar dan worden de opties best beperkt.

wat ik zo kon vinden is:
- Razer kaira pro (goede reviews maar ook genoeg reviews die klagen over disconnects)

al met al ziet het er niet zo goed uit. Iemand hier met ervaringen van een van bovenstaande of een andere headset die zonder dongle te connecten is?

Ik heb voor andere zaken een surface headset maar helaas ondersteud de xbox bluetooth niet (wat ik waardeloos vind)
Ik kan je aanraden om een kijkje te nemen in het [Multi] Algemeen Headset Topic. Want daar word er namelijk best nog wel regemaltig over zulke dingen gesproken, laatst nog over de Turtle Beach Stealth Pro.

Zelf ben ik al 5 jaar zeer tevreden met de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2023 09:31 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:46:
[Afbeelding]
De Summer Game Fest is aankomende Donderdag 9 Juni live te zien om 21:00 op Youtube en Twitch
Als ik dit mag geloven gaat het vanavond een mooie show worden _/-\o_

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2OWO3agFFnOhEOZADOCJ_-2Gt0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rmeeffAQXFk0TDTK26ES9CVx.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:37:
[...]

Als ik dit mag geloven gaat het vanavond een mooie show worden _/-\o_

spoiler:
Dat moet je maar sowieso niet geloven. En het is pas zondag en niet vanavond ;)

uchiha tijntje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:41:
[...]

Dat moet je maar sowieso niet geloven. En het is pas zondag en niet vanavond ;)
Nee klopt maar vanavond is er ook een show Summer Game Fest om 21:00!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:55
G_Dragon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:43:
[...]

Nee klopt maar vanavond is er ook een show Summer Game Fest om 21:00!
Maar hoezo wordt het vanavond dan een mooie show op basis van dat lijstje wat je plaatst? :P Summer Game Fest is altijd wel leuk om te kijken met soms wat nieuwe trailers en aankondigingen, maar heel veel zou ik er niet van verwachten. Misschien Kojima die wat meer over zijn Xbox project vertelt terwijl Geoff hem al kwijlend aanstaart?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• L23
@G_Dragon Die lijst klinkt te mooi om waar te zijn :P Dat wordt weer een Silksong teleurstelling :+
L23 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:13:
@G_Dragon Die lijst klinkt te mooi om waar te zijn :P Dat wordt weer een Silksong teleurstelling :+
Zou inderdaad wel mooi zijn als het klopt, maar ik betwijfel het :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Raem schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:10:
[...]

Maar hoezo wordt het vanavond dan een mooie show op basis van dat lijstje wat je plaatst? :P Summer Game Fest is altijd wel leuk om te kijken met soms wat nieuwe trailers en aankondigingen, maar heel veel zou ik er niet van verwachten. Misschien Kojima die wat meer over zijn Xbox project vertelt terwijl Geoff hem al kwijlend aanstaart?
ALS het lijstje klopt zou het wel een mooie extra kers op de taart zijn, zo bedoel ik het :D ! Want ook al zou het lijstje niet kloppen, heb ik er als nog veel zin in en word het een mooie show. We worden wel verwend met vanavond een show, Zondag een show en als afsluiter Maandag ook nog een show _/-\o_

Je zou het bijna omzetten in een bingo kaart :+

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2023 10:27 ]

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:24:
[...]

ALS het lijstje klopt zou het wel een mooie extra kers op de taart zijn, zo bedoel ik het :D ! Want ook al zou het lijstje niet kloppen, heb ik er als nog veel zin in en word het een mooie show. We worden wel verwend met vanavond een show, Zondag een show en als afsluiter Maandag ook nog een show _/-\o_
Mja, zonder dat soort lijstjes zijn de shows een stuk leuker, dan zijn er geen onrealistische verwachtingen.
L23 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:28:
[...]

Mja, zonder dat soort lijstjes zijn de shows een stuk leuker, dan zijn er geen onrealistische verwachtingen.
Daar heb je natuurlijk wel een goed punt want zo'n lijstje haalt het verrassingselement wel weg :D

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:31:
[...]

Daar heb je natuurlijk wel een goed punt want zo'n lijstje haalt het verrassingselement wel weg :D
Welk verrassingselement? Waarschijnlijk klopt het grotendeels niet. Dan krijg je na de show hier weer allemaal negatieve reacties omdat de voorspellingen niet bleken te kloppen :P

Maar als het wel klopt dan haalt het inderdaad het verrassingselement weg.

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-11 07:44
Hoop wel dat het lijstje klopt, kijk erg uit naar 1 Tegen 100 :+

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 19:51

wat ik zo kon vinden is:

Waarom ga je niet gewoon voor bedraad? Ik bedoel, ik snap de voordelen van draadloos niet zo bij een console. Je zit immers toch altijd te gamen op de plek waar ook je controller is, dus kun je prima de headset in de controller pluggen. Ook geen gedoe met een headset waarvan de batterij leeg is, een veel lagere aanschafprijs en nooit verbindingsproblemen. Of mis ik iets? :?

• bambam1979
KlaasjeNL schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:24:
[...]

Waarom ga je niet gewoon voor bedraad? Ik bedoel, ik snap de voordelen van draadloos niet zo bij een console. Je zit immers toch altijd te gamen op de plek waar ook je controller is, dus kun je prima de headset in de controller pluggen. Ook geen gedoe met een headset waarvan de batterij leeg is, een veel lagere aanschafprijs en nooit verbindingsproblemen. Of mis ik iets? :?
Ik gebruik een Astro A50 en vind de volledige bewegingsvrijheid erg fijn. Tussendoor snel drinken pakken, gewoon de headset op houden. Maar ik kijk er ook films mee als mijn vrouw al op bed ligt, dan is het ook een stuk fijner dan een headset met draad.

• Raem
Rossi46 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:14:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOgKyCOvoNer47l45ebzkWw4FL8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uv1agd1AiiYaJPGm6xNlmHEI.webp?f=fotoalbum_large

Mooi overzicht van de presentaties van aankomende week.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53

wat ik zo kon vinden is:

Vanwaar de eis voor native wireless en geen dongle of dock?

Ik heb een Astro A50 en die werkt echt perfect. Niet alleen goed geluid, maar ook heel stevig, goed bereik en duidelijke voicechat. En met de nieuwe versie is er ook wat minder kans op echo (ook al zet je hem heel hard). Ja je hebt een apart ding om aan te sluiten, maar je kunt hem erin zetten om op te laden, ziet welke settings je actief hebt en hoeveel batterij je nog over hebt. Verder kun je gewoon gamen tijdens het opladen en kun je hem desgewenst ook op de pc aansluiten als je de dock daarmee verbind. Batterij gaat ook erg lang mee, ik kan een hele dag gamen of werken (van ochtend tot avond) en hoef hem eigenlijk pas de volgende dag op te laden. Hij zit verder lekker en stevig. Is niet te zwaar en knoppen op de juiste plekken.

Ik heb hiervoor een aantal Turtle Beach devices versleten die toch elke keer weer stuk gingen. Ik ben nu aan mijn 2e Astro die ik eigenlijk alleen vervangen heb vanwege de mindere echo ivm het vorige model maar die doet het ook nog steeds prima en is dus niet stuk gegaan. Je kunt verder de oorschelp deels vervangen, dus als ie na een tijdje te smerig is, dan haal je gewoon 2 nieuwe...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Toch grappig te zien dat het E3 tijdslot toch een beetje een periode blijft van dergelijke aankondigingen. Is dat omdat we dat gewend zijn? Want je zou zeggen dat je met spreiding meer pers kunt krijgen, als je toch geen fysieke presentatie geeft voor alle pers.

• Martinspire
Raem schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:46:
[...]

[Afbeelding]

Mooi overzicht van de presentaties van aankomende week.
Nu nog 1 met de Nederlandse tijden :P

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:09
Martinspire schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:19:
[...]

Vanwaar de eis voor native wireless en geen dongle of dock?
ik heb liever geen dongle uit mijn xbox steken gezien hij in het zicht staat van de woonkamer. een dock zou nog kunnen maar ik kijk naar iets andere prijs categorie dan jij.

150 was wel de max ongeveer. ik game niet zo veel met headset op. (eigenlijk nu vooral als ik wil partyen met Diablo 4. daarbuiten nooit)

• L23
Martinspire schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:22:
[...]

De BST tijden + 1 uur.

• Raem
Martinspire schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:22:
[...]
BST+1, maar vooruit dan maar. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6gHb2_dazMJnfzARs4jCL81FVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JlZ7ok3Xw8fEp8KHNDxVL0cQ.jpg?f=fotoalbum_large

Devolver Digital en Capcom zijn dus eigenlijk 9 juni en 13 juni.

[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 08-06-2023 14:55 ]

• bambam1979
Crysania schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:41:
[...]

ik heb liever geen dongle uit mijn xbox steken gezien hij in het zicht staat van de woonkamer. een dock zou nog kunnen maar ik kijk naar iets andere prijs categorie dan jij.

150 was wel de max ongeveer. ik game niet zo veel met headset op. (eigenlijk nu vooral als ik wil partyen met Diablo 4. daarbuiten nooit)
Dongle kan je ook aan de achterkant erin doen toch?

• Martinspire
Crysania schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:41:
[...]

Mja die Astro is idd duurder, maar was meer voor het idee. En goedkoop = duurkoop, heb ik wel gemerkt. Vooral bij bepaalde merken gaat het snel stuk.

Verder kun je dongles achterin steken, dat lijkt me geen probleem. Daar zit je HDMI kabel ook gewoon bij...

Ik heb voor de Summer Game Fest een Topic gemaakt in overleg met een modje, geen idee of er animo voor is maar kan het altijd proberen :)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:30
Pfff... Mooi weertje dus ik dacht, ik ga eens gebruik maken van dat Remote Play...

Netwerktest en remote play test op de XBOX geven groen licht op alle fronten.
XBOX App weigert echter mee te werken :( :( :(

In de App kom ik dus niet verder dan dat ik mijn XBOX moet opstarten en in moet loggen; Dat geeft dus 0,000 voortgang. Ook middels een pincode om te koppelen lukt niet; geeft aan dat pincode niet klopt (3x nagekeken, die klopt dus gewoon maar pakt hem niet). Pincode is iets dat ik op de TV zou moeten krijgen en moet intoetsen, maar ik krijg 0 reactie op mijn XBOX dus de op de XBOX zelf ingestelde pincode lijkt mij ergens anders voor..

Iemand enig idee hoe/wat/waar(om)??

PS: Via de App kan ik wel gewoon een game opstarten/ installeren..

[ Voor 19% gewijzigd door Thalaron op 08-06-2023 15:36 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Martinspire
Thalaron schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:28:
Pfff... Mooi weertje dus ik dacht, ik ga eens gebruik maken van dat Remote Play...

Netwerktest en remote play test op de XBOX geven groen licht op alle fronten.
XBOX App weigert echter mee te werken :( :( :(

In de App kom ik dus niet verder dan dat ik mijn XBOX moet opstarten en in moet loggen; Dat geeft dus 0,000 voortgang. Ook middels een pincode om te koppelen lukt niet; geeft aan dat pincode niet klopt (3x nagekeken, die klopt dus gewoon maar pakt hem niet).

Iemand enig idee hoe/wat/waar(om)??

PS: Via de App kan ik wel gewoon een game opstarten/ installeren..
Niet toevallig een update voor de app?

• Thalaron
Alles up-to-date. App ook een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Wanneer ik een nieuwe console probeer toe te voegen dan krijg ik in de App het volgende;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/42FjSZTQBi1xjte6cwWXfLWEoZ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z4RTz7eiEg01wzCHiMOKoWM6.png?f=fotoalbum_large

Bij het instellen van een bestaande console;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nSK6kFM_O2Eu4XNhCXXq1QEs38=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RIX3sY2nByuAXdyM8s8FTNgG.png?f=fotoalbum_large

Voor de 'je' in overigens?? Naja..

In beide gevallen staat de XBOX gewoon ingeschakeld en verbonden met internet... Niets dat op beeld komt en App komt dus niet verder dan dit.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 19:39
Dit https://support.xbox.com/...eshoot-remote-play-gaming al gelezen en dan die 'I keep getting an error when I try to connect...' gelezen?

Allemaal op de zelfde router (of unmanaged switches die op die router zijn verbonden)?

edit:
Zie op je telefoon een 5g verbinding, maar zit je ook wel echt op je eigen wifi?

[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 08-06-2023 15:44 ]

• Thalaron
@sewer De XBOX zelf bedraad, de rest via WIFI (allen op hetzelfde netwerk). Zowel iPhone als ook iPad gelijke problemen. Die link bekeken want nog niet gezien, echter alle genoemde stappen die daar zijn benoemd heb ik reeds (2/3 keer) doorlopen.

• Thalaron
Opgelost... Console koppeling uit account verwijderd en toegevoegd. Vaag... maar goed het werkt :)

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 16:32
Ik moest de login/pincode van de Xbox afhalen om remote Play aan de gang te krijgen, anders moet je iedere keer als je remote Play wil doen, de pincode met je controller invoeren
KlaasjeNL schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:24:
[...]

Een kabel blijft toch minder handig dan geen kabel. Bovendien is het nou niet dat er zo'n topkwaliteit dac en amp in een controller zit volgens mij, al hangt hoezeer dat uitmaakt natuurlijk ook af van het niveau van headset wat je sowieso van plan was te kopen. Ook is het handig volume controls op de headset te hebben ipv daarvoor het menu in te moeten.

Gamertag: FinrazielNL

Eindelijk weer een Ubisoft game die ik kan waarderen :) 2D Prince of Persia!

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-06-2023 21:14 ]

Ben niet zo’n Fighting game fan, maar MK1 ziet er wel prima uit :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:56
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:04:
Eindelijk weer een Ubisoft game die ik kan waarderen :) 2D Prince of Persia!
Zag er leuk uit ,maar de idioot die het rapnummer er onder heeft gezet mogen ze gelijk ontslaan. Dat past toch totaal niet bij elkaar?

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
Ja dat en dat het nummer al eerder gebruikt is bij een andere game mashup
Misschien slim voor Geoff om geen live show te organiseren :P

Ik mag hopen dat die niet teveel betaald heeft voor zijn content die die mag showen…

Summer game fest, en dan Nicolas Cage op t podium en daarna een Netflix trailer.

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-06-2023 21:27 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Fyi er is een Summer Game Fest 2023 Topic.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 08-06-2023 21:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Demo is live.

——

——

——-

[ Voor 102% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2023 00:40 ]

• L23
Sonic Superstars ziet er leuk uit. Als het maar niet iets zoals Sonic 4 word dat destijds op smartphones uitkwam. Al heb ik niet erg veel vertrouwen als het om Sonic games gaat...
Lies of P demo even gespeeld. Ga hem zeker spelen. Prima sfeer, game is verder volledig gejat van From :P. Werd ingemaakt door de 2e boss nadat ik bij een boss run er achter kwam dat alle mobs je vrij ver achtervolgen en ik maar 1 Health potion had :) Die versla ik wel in de full game!

——

Zo de Devolver Direct. Die had vorig jaar wel een hilarische show.

En nu wederom grappig concept. :) Erg leuk dat er ook nog bedrijven zijn die de spot met zichzelf en de gaming wereld kunnen drijven. Als de games je dan niet helemaal aanspreken heb je toch een leuke show gehad. In tegenstelling tot shows met reclame en slechte interviews en trailers van series.

Nog niet bekend of die ook op xbox uitkomt. Maar zou wel tof zijn. Namelijk Human Fall Flat 2:

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2023 00:33 ]

Eerste leak over zondag:

Hoe moeilijk moet het zijn als communicatie medewerker om je tweet of reel of post nog niet te plaatsen… :P

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:33
justifire schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 07:15:
Direct de Ultimate Edition in de pre-order gezet *O*
Waarom nu al pre-orderen en niet wachten tot er wat reviews uit zijn? Eigen keus natuurlijk, maar na alle fiasco’s van afgelopen tijd snap ik niet dat mensen nog pre-orderen.

Daarnaast werkt het uitgevers direct in de hand en is de motivatie om de game op launch helemaal goed te krijgen een stuk lager, omdat een groot deel van het geld toch al binnen is.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-11 18:50
Persona 5 Tactica ook Day One op Gamepass! November dit jaar.

Topnieuws.

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 16:51
Timothy3000 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:42:
Persona 5 Tactica ook Day One op Gamepass! November dit jaar.

Topnieuws.
Is dat qua gameplay een beetje vergelijkbaar met final fantasy tactics ?

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:18

ilm

Het enige dat ik nodig heb zondag is: "Silksong shadow drops on gamepass". Je gaat het zien.
Beakzz schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:12:
[...]

Zag er leuk uit ,maar de idioot die het rapnummer er onder heeft gezet mogen ze gelijk ontslaan. Dat past toch totaal niet bij elkaar?
Zit net die trailer te kijken, maar dit is wel een hele vreemde combinatie idd. Nieuwe trend die ze hier mee starten? Nieuwe Doom met lounge muziek, Viva Pinata met Finse Death Metal, Forza Motorsport met expirimentele Jazz, ik zie volop mogelijkheden voor vreemde combo's :+

Alhoewel ik vroeger met die muziekdienst van Microsoft (ben de naam kwijt) wel af en toe Frans Bauer voor liet komen tijdens Forza. Denk dat ik de reden ben dat Microsoft dat er uit heeft gebeukt :P

• drakiesoft
GTA 6 wordt zondag aangekondigd. Het is zo want ik heb het gedroomd. :+

• L23
ilm schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:07:
Het enige dat ik nodig heb zondag is: "Silksong shadow drops on gamepass". Je gaat het zien.
:+
drakiesoft schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:33:
GTA 6 wordt zondag aangekondigd. Het is zo want ik heb het gedroomd. :+
Zet dan alsjeblieft geen wekker, want dan komt hopelijk die droom ook uit :+

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 14:07
Wom schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:32:
[...]

Zit net die trailer te kijken, maar dit is wel een hele vreemde combinatie idd. Nieuwe trend die ze hier mee starten? Nieuwe Doom met lounge muziek, Viva Pinata met Finse Death Metal, Forza Motorsport met expirimentele Jazz, ik zie volop mogelijkheden voor vreemde combo's :+

Alhoewel ik vroeger met die muziekdienst van Microsoft (ben de naam kwijt) wel af en toe Frans Bauer voor liet komen tijdens Forza. Denk dat ik de reden ben dat Microsoft dat er uit heeft gebeukt :P
Een Doom trailer met lounge muziek zou wel lekker fout zijn :P

• Timothy3000
jpg97 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:08:
[...]

Is dat qua gameplay een beetje vergelijkbaar met final fantasy tactics ?
Leek meer op Mario and Rabbids.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:56
Wom schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:32:
[...]

Jazz is heel normaal in Gran Turismo toch? 😅 Dus dat kan best. Ja snap ook niet dat ze niet wat meer exotische muziek hebben gekozen.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Pôh, het idee dat Rare Everwild in de ijskast heeft gezet en nu volop bezig is met Viva Piñata 3 :9 If only!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Timothy3000
Lies of P <3. Ook Gamepass?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 13:16

On_E

Housemusic

Day 1.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Mog schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:39:
Pôh, het idee dat Rare Everwild in de ijskast heeft gezet en nu volop bezig is met Viva Piñata 3 :9 If only!
Volgens mij waren de geruchten juist dat Everwild gameplay elementen had van Viva Pinata :P

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:39:
Geef mij geen naïeve hoop :'(

Viva Pinata 3, Banjo&Kazooie: Nuts&Bolts2/Threeie, Kameo 2, zoveel Rare games waar ik heel graag een nieuw deel voor zou willen zien.
Sito schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 07:48:
[...]

Waarom nu al pre-orderen en niet wachten tot er wat reviews uit zijn? Eigen keus natuurlijk, maar na alle fiasco’s van afgelopen tijd snap ik niet dat mensen nog pre-orderen.

Daarnaast werkt het uitgevers direct in de hand en is de motivatie om de game op launch helemaal goed te krijgen een stuk lager, omdat een groot deel van het geld toch al binnen is.
1. Omdat ik dat leuk vind
2. Omdat ik deel 1 echt kapot gespeeld heb en mijn GOTY was
3. Voor de pre-order bonus : gunslinger class
4. Zodat ik drie dagen eerder kan spelen

Dat gezegd hebbende, kreeg de pre-order er vanmorgen niet doorheen, foutmelding.
Momenteel is de game helemaal niet meer te verkrijgen in de store.
Ik voorzie een Game Pass verrassing tijdens de show van zondag >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:18

ilm

justifire schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 15:23:
[...]

2. Omdat ik deel 1 echt kapot gespeeld heb en mijn GOTY was
Vaak op het punt gestaan om te beginnen aan Remnant, maar wegens niet echt overtuigende reviews toch niet aan begonnen. Vooral dat multi-player de focus is en dat het verhaal niet veel zou betekenen (veel grinding etc).
Dat gezegd hebbende, kreeg de pre-order er vanmorgen niet doorheen, foutmelding.
Momenteel is de game helemaal niet meer te verkrijgen in de store.
Ik voorzie een Game Pass verrassing tijdens de show van zondag >:)
Of het was uitverkocht })

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-11 07:42

Toshirou

Vinyl Surfer

Caayn schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 15:02:
[...]
Geef mij geen naïeve hoop :'(

Viva Pinata 3, Banjo&Kazooie: Nuts&Bolts2/Threeie, Kameo 2, zoveel Rare games waar ik heel graag een nieuw deel voor zou willen zien.
Ik hoop op een tweede deel van Killer Instinct. Deze klassieker speel ik nog geregeld, de gameplay is erg tof en speelt lekker weg. De snelheid, de moves en de typische 90's vormgeving is erg cool. Ik ga nergens van uit, maar mocht Bandai Namco aan deze game werken dan zal de vormgeving wel meer gaan richting Tekken of Soul Calibur. En natuurlijk de overstap naar de Unreal Engine gezien zij alle games hier lijken te maken.

Daarbij is het wel een game die kan voor hen maar het meer gory karakter van de game series is ook iets dat we niet eerder zagen in hun portfolio. Al ben ik erg benieuwd naar zondag of dit een verassing gaat worden.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

ilm schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:04:
[...]

Vaak op het punt gestaan om te beginnen aan Remnant, maar wegens niet echt overtuigende reviews toch niet aan begonnen. Vooral dat multi-player de focus is en dat het verhaal niet veel zou betekenen (veel grinding etc).

[...]

Of het was uitverkocht })
Heb hem volledig solo gespeeld en dat was echt geweldig!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23-11 17:37

wat ik zo kon vinden is:

Ik gebruik de Steelseries Arctis 9x al een aantal jaren.
Fijne headset zonder gedoe.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-11 22:15
justifire schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 18:42:
[...]

Heb hem volledig solo gespeeld en dat was echt geweldig!
Same here, wat een topgame!

• Timothy3000
Ik vind die Lies of P defense mechanic wel tricky. Heel lastig timen. Kom niet voorbij de laatste boss.
Timothy3000 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 21:30:
Ik vind die Lies of P defense mechanic wel tricky. Heel lastig timen. Kom niet voorbij de laatste boss.
Ik voel het ook nog niet…
Movement is net iets te traag, range van eigen attacks te kort en enemy attacks hebben veels te veel range.
Attacks kan je niet cancellen, enemies missen stun on hit waardoor ze meteen een klap geven na jouw klap.
Hij komt in game pass dus ga hem wel spelen.
Moest ik er voor betalen dan zou ik zeker aanraden om Steelrising aan te schaffen ipv Lies of P.
Zelfde setting maar dan veel sneller en ook verticale gameplay, jumps en grapple hook.

• Timothy3000
justifire schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 22:38:
[...]

Ik voel het ook nog niet…
Movement is net iets te traag, range van eigen attacks te kort en enemy attacks hebben veels te veel range.
Attacks kan je niet cancellen, enemies missen stun on hit waardoor ze meteen een klap geven na jouw klap.
Hij komt in game pass dus ga hem wel spelen.
Moest ik er voor betalen dan zou ik zeker aanraden om Steelrising aan te schaffen ipv Lies of P.
Zelfde setting maar dan veel sneller en ook verticale gameplay, jumps en grapple hook.
Het stijltje is fantastisch, maar parry en dodge is het inderdaad gewoon net niet. Het voelt soms zelfs wat oneerlijk imo.

Blijkbaar kun je dodge later levellen, wat ik een enigszins bizarre keuze vind.
Timothy3000 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 22:57:
[...]

Het stijltje is fantastisch, maar parry en dodge is het inderdaad gewoon net niet. Het voelt soms zelfs wat oneerlijk imo.

Blijkbaar kun je dodge later levellen, wat ik een enigszins bizarre keuze vind.
Spel hangt meer op block recovery (klappen ruilen met de vijand waardoor je verloren health terug krijgt)
Op zich een leuke mechanic enkel tegen bazen werkt dit mondjesmaat.
Krijg je drie vier klappen dan ben je door je stamina heen en wordt je gestunned, daaaaag block recovery ;w
Bij die puppet master ook, kleurt rood, doet zijn jump-fall-attack.
Prima, maar je kan je attack niet cancellen, en één keer terug rollen is nog steeds binnen zijn range….
Moeten echt attack cancel invoeren, of de dodge afstand vergroten.
Komt misschien ook omdat ik voor strength build heb gekozen, maar goed, geef dan meer range op mijn greatsword.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19

Armada

-Wat wil je weten?-

Sahi_NL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:06:
[...]

Juist.. GamePass (met Cloud Gaming), is de reden dat ik van Stadia naar een Xbox (Series X) gegaan ben en niet naar een Playstation.
Ik heb ook een Series S naast mijn PS5 gekocht vanwege de Gamepass en te kijken wat er bij Xbox gebeurt. En voor de consument is dit leuk op de korte termijn, maar ik vraag me serieus af wat dit voor de langere termijn betekent. Is dit niet een poison pill voor het Xbox ecosysteem? De attachment rates (aantal games dat verkocht wordt per console) donderen hierdoor in elkaar. De gamers besteden geld aan het abo en spelen die wel ‘leeg’ maar er wordt daarbuiten nog maar weinig verkocht (misschien komt titel X en Y in de komende maanden ook nog wel op GP), waardoor het platform als geheel minder en minder interessant wordt voor publishers. Wat ik maar wil zeggen: er is een groot belang dat Xbox als platform aantrekkelijk genoeg moet blijven om voor te ontwikkelen en GP holt dat nu uit.
Daarnaast vraag ik me ook wel af of dit sustainable is, de prijs is nu relatief aantrekkelijk voor het aanbod, maar dit kan niet op de langere termijn uit. Netflix heeft een oneindige pool van potentiële klanten en GP moet veel meer klanten gaan trekken om de kosten te dekken. Maar waar gaan die nog vandaan komen? Of gaan we nog grote prijsverhogingen tegemoet en wordt GP dan niet meer interessant? De gemiddelde gamer blijft natuurlijk een stuk langer hangen in 1 game, dan in een serie.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Armada schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:56:
[...]

Ik heb ook een Series S naast mijn PS5 gekocht vanwege de Gamepass en te kijken wat er bij Xbox gebeurt. En voor de consument is dit leuk op de korte termijn, maar ik vraag me serieus af wat dit voor de langere termijn betekent. Is dit niet een poison pill voor het Xbox ecosysteem? De attachment rates (aantal games dat verkocht wordt per console) donderen hierdoor in elkaar. De gamers besteden geld aan het abo en spelen die wel ‘leeg’ maar er wordt daarbuiten nog maar weinig verkocht (misschien komt titel X en Y in de komende maanden ook nog wel op GP), waardoor het platform als geheel minder en minder interessant wordt voor publishers. Wat ik maar wil zeggen: er is een groot belang dat Xbox als platform aantrekkelijk genoeg moet blijven om voor te ontwikkelen en GP holt dat nu uit.
Daarnaast vraag ik me ook wel af of dit sustainable is, de prijs is nu relatief aantrekkelijk voor het aanbod, maar dit kan niet op de langere termijn uit. Netflix heeft een oneindige pool van potentiële klanten en GP moet veel meer klanten gaan trekken om de kosten te dekken. Maar waar gaan die nog vandaan komen? Of gaan we nog grote prijsverhogingen tegemoet en wordt GP dan niet meer interessant? De gemiddelde gamer blijft natuurlijk een stuk langer hangen in 1 game, dan in een serie.
Het is een discussie die al erg vaak is gevoerd. Meestal wordt dan verwezen naar het Gamepass topic: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie. Of een tijdje terug naar het recente ontwikkelingen in de gameswereld topic. Het is vaak wel een discussie van aannames en onderbuikgevoel.

———-

Maandag krijg ik mijn Asus ROG Ally binnen. Ik zou het tof vinden als het play anywhere principe steeds meer kan worden doorgevoerd. First party ondersteunt dit en zou het niet verkeerd vinden als meer publishers dit ondersteunen, dan wel eventueel tegen een kleine meerprijs.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2023 10:07 ]

Armada schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:56:
[...]

Als we de trucjes om goedkoper gamepass te krijgen even negeren, ik vind €156 per jaar best wel wat (of €120 zonder gold). Als je gemiddeld kijkt naar alle klanten die gamepass afnemen dan vraag ik me af of die zonder gamepass meer dan dat extra aan losse games uitgegeven zouden hebben ten opzichte van nu. Ik denk persoonlijk van niet. Dus dat hele 'het kan niet uit' argument valt dan op zijn gezicht.

De attach rate van consoles zit over het algemeen zo tussen de 6 en 10. Zeg dat het 8 is en zeg dat het gemiddeld €50 per game is (niet iedereen koopt direct bij release, denk dat ik al hoog schat). Dat is €400 aan games over de levensduur van de console... Ja met de trucjes kun je daar behoorlijk lang gamepass van hebben, maar de meeste mensen gebruiken die trucjes niet (al lijkt dat op een forum als dit soms wel zo). Goed, je moet het live abonnement er nog afhalen voor velen, maar dan nog zit je na een jaar of 4 toch zeker al break even (en dan ga je er vanuit dat alle console bezitters dat live abonnement hadden, of sony equivalent, wat ook zeker niet zo is).

Gamertag: FinrazielNL

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19

Armada

-Wat wil je weten?-

Finraziel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:42:
[...]

Als we de trucjes om goedkoper gamepass te krijgen even negeren, ik vind €156 per jaar best wel wat (of €120 zonder gold). Als je gemiddeld kijkt naar alle klanten die gamepass afnemen dan vraag ik me af of die zonder gamepass meer dan dat extra aan losse games uitgegeven zouden hebben ten opzichte van nu. Ik denk persoonlijk van niet. Dus dat hele 'het kan niet uit' argument valt dan op zijn gezicht.

De attach rate van consoles zit over het algemeen zo tussen de 6 en 10. Zeg dat het 8 is en zeg dat het gemiddeld €50 per game is (niet iedereen koopt direct bij release, denk dat ik al hoog schat). Dat is €400 aan games over de levensduur van de console... Ja met de trucjes kun je daar behoorlijk lang gamepass van hebben, maar de meeste mensen gebruiken die trucjes niet (al lijkt dat op een forum als dit soms wel zo). Goed, je moet het live abonnement er nog afhalen voor velen, maar dan nog zit je na een jaar of 4 toch zeker al break even (en dan ga je er vanuit dat alle console bezitters dat live abonnement hadden, of sony equivalent, wat ook zeker niet zo is).
Laat ik even voorop stellen dat ik vind dat het allerbelangrijkste is dat er concurrentie is en dat het dus belangrijk is dat beide platformen bestaan en winstgevend zijn, voor zowel consolemaker als de publishers.
Het niet uit kunnen aspect bekijk jij nu vanuit de consument. Maar MS moet aan het einde van de rit ook winstgevend zijn op dit product. Dat gaat dus over de pool van klanten keer maandprijs versus wat het ze kost om spellen in GP te licenseren voor een bepaalde periode: 1st party wat ze niet meer los verkopen en verder kosten voor alle 3rd party titles (en missen van platformfee van een aantal verkopen).
Als er buiten GP steeds minder verkocht wordt op het platform, dan worden publishers bijna gedwongen om op GP te gaan om toch nog iets te verdienen. En dan heb je minder en minder onderhandelingskracht, en minder inkomsten als publisher en verliest het platform op de langere termijn publishers.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:57:
[...]
Het is een discussie die al erg vaak is gevoerd. Meestal wordt dan verwezen naar het Gamepass topic: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie. Of een tijdje terug naar het recente ontwikkelingen in de gameswereld topic. Het is vaak wel een discussie van aannames en onderbuikgevoel.
Dan kan je inderdaad zeggen: discussie voor GP (topic), maar 1) het is bijna integraal voor de Xbox-propositie - wie heeft er hier nu geen GP - en 2) het heeft wel impact op het hele platform.
Ik ben met je eens dat deze cijfers niet openbaar zijn, maar er zijn een aantal insiders die aangeven dat publishers erg bezorgd zijn over het Xbox platform. Ook veroorzaakt door de eis van een S-versie van alle software overigens.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Armada schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:58:
[...]

Laat ik even voorop stellen dat ik vind dat het allerbelangrijkste is dat er concurrentie is en dat het dus belangrijk is dat beide platformen bestaan en winstgevend zijn, voor zowel consolemaker als de publishers.
Het niet uit kunnen aspect bekijk jij nu vanuit de consument. Maar MS moet aan het einde van de rit ook winstgevend zijn op dit product. Dat gaat dus over de pool van klanten keer maandprijs versus wat het ze kost om spellen in GP te licenseren voor een bepaalde periode: 1st party wat ze niet meer los verkopen en verder kosten voor alle 3rd party titles (en missen van platformfee van een aantal verkopen).
Als er buiten GP steeds minder verkocht wordt op het platform, dan worden publishers bijna gedwongen om op GP te gaan om toch nog iets te verdienen. En dan heb je minder en minder onderhandelingskracht, en minder inkomsten als publisher en verliest het platform op de langere termijn publishers.

[...]

Dan kan je inderdaad zeggen: discussie voor GP (topic), maar 1) het is bijna integraal voor de Xbox-propositie - wie heeft er hier nu geen GP - en 2) het heeft wel impact op het hele platform.
Ik ben met je eens dat deze cijfers niet openbaar zijn, maar er zijn een aantal insiders die aangeven dat publishers erg bezorgd zijn over het Xbox platform. Ook veroorzaakt door de eis van een S-versie van alle software overigens.
Ik zeg dat niet. Dat zeggen de mods. Check de opmerkingen boven de quick reply.

We zullen morgen zien of MS heil ziet in Gamepass.

————

Gisteren de campaign van Diablo 4 uitgespeeld en vandaag level 50 geworden. Ik neem mijn woorden terug dat ik dacht dat de achievements niet zo grindy waren :P Vanavond maar eens tier 3 proberen te unlocken. En dan maar eens kijken of ik mijn sorcery character echt naar level 100 wil spelen :). Ik heb vooralsnog niet echt grote games die ik wil spelen tot aan Starfield, dus op zich tijd genoeg om er voor te gaan zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2023 13:41 ]

• drakiesoft
Starfield Collectors Edition?
We gaan het morgen meemaken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qlgF9NRrKJDJuElPIUeh5ugNNI4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DXGUohPa4IGo77icnUFc1Hae.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jy3V_x9zMKLlAzRBcHawSGTImNk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oc21gszrK2kww9ZqEkjkmt7v.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWIm0DbJdd2OJqMBYJ7xsTOnkRo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5PZMz9wRccZcE1YezYwNzlcI.jpg?f=fotoalbum_tile
De nieuwe Prince of Persia krijgt niet zo’n geweldige ontvangst helaas. Maar het lijkt mij een leuke game worden.

Ik las al een reactie op het feit dat het een 2D game is en dat de game terug naar haar roots moest… namelijk 3D. Ik voel me dan wel een oude gamer… :P

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2023 19:18 ]

justifire schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 23:06:
[...]

Spel hangt meer op block recovery (klappen ruilen met de vijand waardoor je verloren health terug krijgt)
Op zich een leuke mechanic enkel tegen bazen werkt dit mondjesmaat.
Krijg je drie vier klappen dan ben je door je stamina heen en wordt je gestunned, daaaaag block recovery ;w
Bij die puppet master ook, kleurt rood, doet zijn jump-fall-attack.
Prima, maar je kan je attack niet cancellen, en één keer terug rollen is nog steeds binnen zijn range….
Moeten echt attack cancel invoeren, of de dodge afstand vergroten.
Komt misschien ook omdat ik voor strength build heb gekozen, maar goed, geef dan meer range op mijn greatsword.
Had schijnbaar iets gemist in de tutorial, of dat is gewoon totaal niet benoemd.
Tijdens een laadscherm kreeg ik dus deze tip :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdNiFSMbc2bbgdiFn_otNt8KTiw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JkGPUdIaIPpv3qmPtXNJWQf0.png?f=fotoalbum_large

Rode attacks kan je dus niet dodgen maar wel perfect blocken / parry.
Mijn fout was om dit spel te benaderen als Dark Souls, maar je moet het dus spelen als Sekiro!
Agressief spelen en parry-en tot je er bij neervalt.

Als je parry’t dan kan je de vijand dus stunnen, vervolgens houdt je RT ingedrukt (charged attack) en kan je opvolgen met RB en krijg je dit resultaat : https://www.xbox.com/play/media/RZV9XRU62A

Spel klikt nu een stuk beter en vermaak mij er prima mee :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNGiYCDmVlPmS9lz4H7uu0S9YF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L0C7ION2HeN3PfQzLyNZhFtG.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 121 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord