- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Helemaal mee eens! Had ook gehoopt dat dit spel alleen nog maar naar current-gen zou komen, word wel tijd. Maar dit ziet er wel weer uit naar een vermakelijk spelDonstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:21:
AC: Mirage gaat er hier toch weer komen. Heerlijk al dat exploren en die AC games op 100% zetten.
Wel jammer dat die game dan multi generation is, zitten we nog steeds een opgepoetste PS4/One game te spelen.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Starfield kreeg in 2021 die superkorte ingame teaser en vorig jaar gameplay. 2018 als ik me niet vergis werd ie aangekondigd, of nog eerder zelfs. Elder Scrolls VI toen ook.Palindrome schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:17:
[...]
Wellicht beter ook. Gewoon tonen wat er daadwerkelijk op termijn aankomt ook al is het niet veel ipv van trailers van projecten die pas na 2 jaar het daglicht gaan zien zoals MS het heeft gedaan.
Hoelang is het al niet geleden dat voor het eerst starfield, elder scrolls, avowed, hellblade, Indiana Jones aangekondigd werden ? Zeker wel 2 jaar geleden denk ik.
Avowed is meer dan drie jaar geleden nu, Fable ook. Indiana Jones ook zoiets dacht ik? Er kan echt van alles zijn, maar ik hou de boel safe qua verwachtingen.
Nee inderdaad, als je garantie hebt mooi laten maken, maar als je die niet meer hebt, is dit wel een optie, vooral als je niet handig bent of de controller niet wilt openen.Finraziel schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:04:
[...]
Ah ja dat was wat ik een keer langs heb zien komen, geen wd40 dus, andere wd
Maar ik zou dat persoonlijk niet doen zolang je garantie hebt.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Nah niet echt uniek voor een enkel platform natuurlijk, Kijk naar bijvoorbeeld Wolverine.Palindrome schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:17:
[...]
Wellicht beter ook. Gewoon tonen wat er daadwerkelijk op termijn aankomt ook al is het niet veel ipv van trailers van projecten die pas na 2 jaar het daglicht gaan zien zoals MS het heeft gedaan.
Hoelang is het al niet geleden dat voor het eerst starfield, elder scrolls, avowed, hellblade, Indiana Jones aangekondigd werden ? Zeker wel 2 jaar geleden denk ik.
Persoonlijk vind ik die stippen op de horizon altijd wel interessant en had ik daar gisteren graag meer van gezien.
Hoop dan ook dat Microsoft dat wel gaat doen en niet zoals in 2022 weer met een “upcoming in the next 12 months” showcase komt.
[Voor 17% gewijzigd door Donstil op 25-05-2023 19:39]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Psychonauts 2 was toch echt een hele toffe game vond ik? Vond jou hem niet leuk?Timothy3000 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:38:
Double Fine is er wel goed op achteruit gegaan de laatste jaren. Jammer.
Gamertag: VAS taijyn
Dat was voor de prijs te drukken las ik ergens.Raem schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:32:
[...]
Waarschijnlijk heb je gelezen dat de game niet fysiek uitgebracht wordt, alleen digitaal.
[Voor 92% gewijzigd door Triple Stars op 25-05-2023 19:54]
Ja, die wel! Maar die kleine titels die ze uitbrachten bevielen me niet zo.uchiha tijntje schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:43:
[...]
Psychonauts 2 was toch echt een hele toffe game vond ik? Vond jou hem niet leuk?
Waar zien we dat als consument terug? Digitaal goedkoper dan 60 euro?Triple Stars schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:48:
[...]
Dat was voor de prijs te drukken las ik ergens.

Zal me ook niet verbazen als de game later alsnog ergens fysiek wordt uitgebracht.
Euh, wat is dat Double Fine eigenlijk? Al die titels zaten toch al in GP...Timothy3000 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:38:
Double Fine is er wel goed op achteruit gegaan de laatste jaren. Jammer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Forza Motorsport | Official Cover Art Reveal 😍
— Klobrille (@klobrille) 25 mei 2023
• 2023 No. 01 Cadillac Racing V-Series.R
• 2024 Chevrolet Corvette E-Ray
• Xbox Games Showcase on June 11: up-close look at the cars
• Forza Monthly on June 13: see a full walkthrough of single player career gameplay pic.twitter.com/3iQ5f8agHi
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ze willen het goedkoper dan de premium disc prijs van 70 euroL23 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:06:
[...]
Waar zien we dat als consument terug? Digitaal goedkoper dan 60 euro?
Zal me ook niet verbazen als de game later alsnog ergens fysiek wordt uitgebracht.

Gezien de hoeveelheid Forza banners bij de 24 uur van Le Mans en dat de presentatie van de game in het race weekend valt zou het me niet verbazen als er op Le Mans nog iets van de game te zien zal zijn. Stukje wishful thinking maar het zou niet gek zijn.
Die Cadillac series R klinkt heel erg lekker, goede keus wat mij betreft😊
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als Forza fan blij met de cover, ziet er goed uit. Maar wat is het toch zo hinderlijk dat het ze niet lukt om met het 100-jarig jubileum van Le Mans mee te gaan... Ach ja, het spel zelf zal het wachten wel waard zijn!
Ben benieuwd naar “career gameplay”, zou tof zijn als er echt een goeie career in zit en je niet na 10 races al in de duurste Ferrari kunt stappen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Naar deze kijk ik al jaren uit

Je haalt de woorden zo uit mijn mond, kijk ook echt heel erg uit naar beidenWom schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:21:
Als we toch verwachtingen gaan uitspreken, ik hoop binnenkort wat te zien van Contraband eigenlijk. De titel waar ik misschien nog wel het meeste van verwacht, naar mijn persoonlijke smaak gekeken![]()
Naja, nieuwe Wolfenstein mag ook natuurlijk.

Ik mag hopen dat een XSX en PS5 dit gemakkelijk kunnen doen, en met 60fps. Het is geen open world game. Of bedoelde je dat niet?

Volgens mij komt de game ook op de PC uit, dus ik snap de vraag weldevilsnight schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:26:
[...]
Ik mag hopen dat een XSX en PS5 dit gemakkelijk kunnen doen, en met 60fps. Het is geen open world game. Of bedoelde je dat niet?

En Replaced!Wom schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:21:
Als we toch verwachtingen gaan uitspreken, ik hoop binnenkort wat te zien van Contraband eigenlijk. De titel waar ik misschien nog wel het meeste van verwacht, naar mijn persoonlijke smaak gekeken![]()
Naja, nieuwe Wolfenstein mag ook natuurlijk.
Ja, dat snap ik ook niet. Kan iemand dat uitleggen?Rossi46 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:13:
[...]
Euh, wat is dat Double Fine eigenlijk? Al die titels zaten toch al in GP...
[Voor 21% gewijzigd door PdeBie op 26-05-2023 11:11]
Plaatjes zeggen meer dan woorden :
Alone in the Dark (Coming October 25th) with FREE Prologue « Grace » downlodable now (Xbox Series X|S, PS5, PC)
https://www.xbox.com/en-u...rologue/9P4W1HD36JB0/0010
Proloog nu speelbaar.
[Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 26-05-2023 12:46]
Wat is je vraag precies? Double Fine is een developer waarvan er nu behoorlijk wat games op Gamepass staat. Dat plaatje laat zien dat er nog 2 bijkomen binnenkort. Mogelijk zijn dat al 2 oudere games die er nog op komen maar wellicht ook een nieuwe.PdeBie schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:05:
[...]
Ja, dat snap ik ook niet. Kan iemand dat uitleggen?
Heb nu echt even een backlog van nieuwe games.justifire schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:10:
@uchiha tijntje mocht je nog op zoek zijn naar een onwijs toffe metroidvania, dan kan ik je Afterimage van harte aanraden!
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Straks Planet of Lana even uitspelen en dan of beginnen aan Boltgun of aan Miasma.
Ben er nog mee bezig, echt een gigantisch speluchiha tijntje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:49:
[...]
Heb nu echt even een backlog van nieuwe games.Maar ik zet hem in mijn whishlist! Hoe lang heb je er over gedaan?

[Voor 27% gewijzigd door justifire op 26-05-2023 14:19]
Ja dat inderdaad, we worden nog wel eens voor de gek gehouden met PC screens (of videos, zoals Redfall). Ik vind het er wel gelikt uit zien, maar hopen dat dit 60 fps gaat wordendevilsnight schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:26:
[...]

Conflict of interest anyone?
https://www.windowscentra...or-a-sony-google-law-firm
NVM,PacinoAllstars schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 18:27:
Gaat lekker daar bij de CMA...
Conflict of interest anyone?
https://www.windowscentra...or-a-sony-google-law-firm
[Voor 49% gewijzigd door Xgar op 26-05-2023 18:34]
Speel deze op de Switch en is tot nu toe heel fijn.justifire schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:10:
@uchiha tijntje mocht je nog op zoek zijn naar een onwijs toffe metroidvania, dan kan ik je Afterimage van harte aanraden!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moest er even in komen en de eerste boss is pittig, voor mij dan, maar leuke ervaring.
Misschien dat ik me hierna weer aan Ori waag en probeer voor de 76539e maal de Ginshu tree te halen (boom met stijgend water).
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
haha, lang geleden dat ik Ori (1e deel, neem ik aan?) heb gespeeld, maar ik weet direct wat je bedoeltJan_V schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:31:
[...]
Speel deze op de Switch en is tot nu toe heel fijn.
Moest er even in komen en de eerste boss is pittig, voor mij dan, maar leuke ervaring.
Misschien dat ik me hierna weer aan Ori waag en probeer voor de 76539e maal de Ginshu tree te halen (boom met stijgend water).

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Ik vond het wel een toffe game, maar heb vroeger deel 1 dan ook helemaal grijs gespeeld. De missie structuur is wat ouderwets, maar de sfeer en muziek zijn wel erg tof.G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:25:
Hebben mensen hier Mafia: Definitive Edition gespeeld? Heb ooit deel 1 gespeeld en nooit uitgespeeld, deel 3 wel uitgespeeld. Twijfel om de spellen nog een kans te geven in de toekomst maar omdat je het nooit zeker weet of een remake goed is?!
Ik heb recent Mafia 1 DE en Mafia 2 voor de eerste keer uitgespeeld. Dus geen nostalgie mee gemoeid en ik vond ze zeer goed, vooral voor het verhaal wat toch blijft hangen. Ik speel wel van missie tot missie, geen open wereld nonsense.t mac schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 23:23:
[...]
Ik vond het wel een toffe game, maar heb vroeger deel 1 dan ook helemaal grijs gespeeld. De missie structuur is wat ouderwets, maar de sfeer en muziek zijn wel erg tof.
Mafia 3 staat nog op het programma. Ik denk dat ik de DLC van Mafia 2 ga overslaan.
Mafia DE is juist een van de voorbeelden hoe het wel moet vwb het maken van remakes.G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:25:
Hebben mensen hier Mafia: Definitive Edition gespeeld? Heb ooit deel 1 gespeeld en nooit uitgespeeld, deel 3 wel uitgespeeld. Twijfel om de spellen nog een kans te geven in de toekomst maar omdat je het nooit zeker weet of een remake goed is?!
Als je het mij vraagt een dikke aanrader.
Heeft die onlangs een update gehad? Laatste keer dat ik het spel startte was het nog steeds een locked 30 fps.G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:25:
AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck
Een meer action RPG van DQ, september.
[Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 27-05-2023 09:27]
Ik heb de Trilogie box gekregen 2 jaar geleden, heb ze alle 3 gespeeld, geweldige serie, vond deel 1 persoonlijk de beste van die 3, wat wil je graag weten?G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:25:
De remake is het zeker waard. Zelf trok ik de 30fps niet dus heb het spel nog een keer gekocht op de pc, maar daar heb ik er wel erg van genoten.G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:25:
Ten eerste kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt in mijn vraag want ik wou vragen of de trilogie het waard is om opnieuw te spelen en of deze remakes goed zijn want ik heb mij ook echt ontzettend vermaakt met die van GTA. Alleen heb ik Mafia 1 nooit gespeeld en kwam ik er gisteren achter na mijn post dat het deel 2 was waarmee ik halverwege ben gestopt omdat ik vast zat op een missie toen bij de Xbox 360, dus ik praat over al flink wat jaren terugLinksquest schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:08:
[...]
Ik heb de Trilogie box gekregen 2 jaar geleden, heb ze alle 3 gespeeld, geweldige serie, vond deel 1 persoonlijk de beste van die 3, wat wil je graag weten?

Vandaag liepen we hier tegenaan bij de Play-it in Emmen, wat een geweldige collectie aan beeldjes! Ik stond bijna letterlijk te kwijlen bij deze kast, totdat mijn vriendin zegt je mag er een uitzoeken. Dus ik van nee joh doe even niet zo gek, ja zoek nou maar gewoon een uit en die krijg je van mij ...
Dus dit is hem geworden..

Remakes zijn het waard, ik moet eerlijk zijn ik had die vorige ook nog niet gespeeld.G_Dragon schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 19:01:
[...]
Ten eerste kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt in mijn vraag want ik wou vragen of de trilogie het waard is om opnieuw te spelen en of deze remakes goed zijn want ik heb mij ook echt ontzettend vermaakt met die van GTA. Alleen heb ik Mafia 1 nooit gespeeld en kwam ik er gisteren achter na mijn post dat het deel 2 was waarmee ik halverwege ben gestopt omdat ik vast zat op een missie toen bij de Xbox 360, dus ik praat over al flink wat jaren terug.
Als ik het zo zie ga de je verhaallijn van de serie van het begin tot het einde doorspelen. Ik ga deze wel spelen als het zo goed wordt elk andere Dragonquest game.devilsnight schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 09:27:
En ineens aangekondigd voor XSX ook, echt tof!
[YouTube: Infinity Strash DRAGON QUEST The Adventure of Dai Release Date Trailer]
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | iPhone 13 (Blue)
Als ik daar een cadeaukaart koop van Microsoft, kan ik die dan in de Xbox store uitgeven?
Niet dat ik megaveel punten heb (kan er nu een van 5 euro kopen), maar het scheelt toch

Zit nu op 9300 punten. Bij 10k kan je een 10 euro kaart kopen zie ik. Wellicht nog even "sparen".
[Voor 17% gewijzigd door PdeBie op 27-05-2023 22:34]
Oke dan ga ik de prijzen even in de gaten houden, want zou mooi zijn om hem ergens rond de €20 op de kop te tikken. Dank je wel!Linksquest schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 19:19:
[...]
Remakes zijn het waard, ik moet eerlijk zijn ik had die vorige ook nog niet gespeeld.
Er zijn Microsoft- en Xbox-cadeaukaarten beschikbaar, maar die zijn exact hetzelfde; je kunt ze gewoon gebruiken in de Xbox-store. Hou er wel rekening mee dat dit tegoed automatisch wordt bijgeschreven op het Microsoft-account waarmee je rewards verdient (je krijgt dus geen code) en slechts 90 dagen geldig is.PdeBie schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:33:
Hoe werken die rewards op rewards.microsoft.com?
Als ik daar een cadeaukaart koop van Microsoft, kan ik die dan in de Xbox store uitgeven?
Niet dat ik megaveel punten heb (kan er nu een van 5 euro kopen), maar het scheelt toch
Zit nu op 9300 punten. Bij 10k kan je een 10 euro kaart kopen zie ik. Wellicht nog even "sparen".
Als je Rewards level 2 bereikt door 500 punten per maand te sparen, krijg je overigens korting op de cadeaukaarten en kost een 10 euro kaart precies 9300 punten!
En de games voor deze week. Voor mij wordt het Chicory als ik de tijd kan vinden.

Farworld Pioneers is gewoon een moderne Terraria zo te zien en Zombie Derby 2 had ik eerder op een iPad ofzo verwacht.uchiha tijntje schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:48:
https://www.trueachieveme...-xbox-games-may-29-june-4
En de games voor deze week.
Genoeg geklaag….. STREET FIGHTER!!!!!!

Ik wil hem het liefst pas spelen als hij gewoon lekker loopt...
Dan moet je hem volgens mij nog even aan de kant leggen. De frame drops zijn volgens mij nog niet gefixt. Verder had ik geen echte bugs gezien. Met name dus de performance.JDL15 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:52:
Iemand enig idee hoe de nieuwe star wars nu loopt op de XSX. Veel bugs /glitches al gepatcht? Bijv met frame drops..
Ik wil hem het liefst pas spelen als hij gewoon lekker loopt...
Denk ook niet dat ik een 2e playthrough ga doen voor de hoogste moeilijkheidsgraad. De combat is daarvoor net te irritant qua cooldowns van je special abilities, healing, etc. Of ze moeten daar nog wat in patchen.
Anthem vibes. Over shooter gesproken wat is er eigenlijk gebeurt met die shooter die al bij de xsx launch werd getoond, met grote silver/metalen mechs in een woestijn achtige setting. Leek wel op cryengine. Kan zo even niet op de naam komen.justifire schreef op maandag 29 mei 2023 @ 09:48:
Kon wel eens een leuk shootertje worden
[YouTube: First Look At Full Game! Exoprimal Gameplay Walkthrough (Developer Commentary)]
Company of heroes3 💪💪💪 hopelijk speelt het goed op de consoleuchiha tijntje schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:48:
https://www.trueachieveme...-xbox-games-may-29-june-4
En de games voor deze week. Voor mij wordt het Chicory als ik de tijd kan vinden.
PSN ID Binloading_nl
Armored Core 6?Palindrome schreef op maandag 29 mei 2023 @ 18:49:
[...]
Anthem vibes. Over shooter gesproken wat is er eigenlijk gebeurt met die shooter die al bij de xsx launch werd getoond, met grote silver/metalen mechs in een woestijn achtige setting. Leek wel op cryengine. Kan zo even niet op de naam komen.
Droeg die mech ook iets van een 'vodden' cape? Of zit ik mij nu megatron in te beelden in Transformers 2?

[Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 29-05-2023 20:50]
——
Blijkbaar is het Echomecha

[Voor 59% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-05-2023 21:49]
Had gewoon een early access release moeten zijn wat je ook terug ziet in de Steam reviews. Echt ongelofelijk dat ze de game zo doorzetten naar de console zeg ik als groot COH fan. Maar jij hebt het over de besturing neem ik aan 😅steefje schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:22:
[...]
Company of heroes3 💪💪💪 hopelijk speelt het goed op de console
En die game vind ik er dan weer ongelofelijk slecht uit zien. De art style van deze versie staat mij echt tegen ivm 4 en 5 en dat blije open wereld gedoe zal het wel goed doen bij de jeugd, maar is het zeker niet voor mij. De nieuwe Tekken doet mij meer zeg maar. Gelukkig hebben we allemaal andere smaken.PdeBie schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:05:
[...]
Farworld Pioneers is gewoon een moderne Terraria zo te zien en Zombie Derby 2 had ik eerder op een iPad ofzo verwacht.
Genoeg geklaag….. STREET FIGHTER!!!!!!
Nope dat is niet wat ik bedoel.uchiha tijntje schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:55:
Nee het is Second Extinction. Die game is al lang geleden uitgekomen in early acces. Zou begin dit jaar uit early access gaan maar gelet op alle uitgestelde games is het niet raar dat dat nog niet is gebeurd.
Ik bedoelde exomecha.
[Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 29-05-2023 21:18]
Nu je de naam weet kun je opzoeken wat ermee is gebeurdPalindrome schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:16:
[...]
Nope dat is niet wat ik bedoel.
Ik bedoelde exomecha.

———
Miasma Chronicles is klaar. Zo net voor het einde van het weekend. Geef hem een 7tje. Overall vermakelijk, maar ze wilde net iets te veel doen, groter dan mutant year zero, maar dat heeft net niet helemaal goed uitgepakt.
Eens kijken of ik nog post game kan spelen voor een paar achievements maar daar ga ik niet al teveel tijd in stoppen.
[edit] Grrr. Dat kan dus niet. Dat snap ik dus echt niet hè. Een game waarbij je na het uitspelen je niet kunt continueren om bijv. side quests te completen of collectibles te halen. Zo’n simpele design fout in mijn optiek bij dit soort type games. Dan maar deïnstalleren.

Ben benieuwd hoe Lamplighters League gaat spelen. Zelfde genre, maar daar verwacht ik wel meer van.
[Voor 73% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-05-2023 22:51]
.Just 24 hours till #DiabloIV reviews start landing!
— Rod Fergusson (@RodFergusson) 29 mei 2023
And 31 hours till preload begins! https://t.co/pTR9gvo9XJ
Net even op YT opgezocht, maar die was ik helemaal vergeten ja.Palindrome schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:16:
[...]
Nope dat is niet wat ik bedoel.
Ik bedoelde exomecha.

Ik knapte ook echt af op de intro van die game. En dan vooral van die gast met die microfoon. Ik kreeg er zelf plaatsvervangende schaamte van...Beakzz schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:08:
[...]
En die game vind ik er dan weer ongelofelijk slecht uit zien. De art style van deze versie staat mij echt tegen ivm 4 en 5 en dat blije open wereld gedoe zal het wel goed doen bij de jeugd, maar is het zeker niet voor mij. De nieuwe Tekken doet mij meer zeg maar. Gelukkig hebben we allemaal andere smaken.
Maar zo heb ik een paar weken terug ook like a dragon gespeeld. Ik heb het vermoeden dat dit in Japan beter valt dan hier in Europa.
Het combat systeem van SF vond ik wel weer leuk gedaan.
Iemand nog tips van games in hetzelfde genre door soort gelijke (Scandinavische Indies) gebouwd?
Wat ik zoek:
- 2d game
- Mooi/prachtig level design
- Rustige game om te spelen (ori is bijvoorbeeld ook prachtig maar af en toe krijg je gewoon last van je vingers door het verkrampt vasthouden van de controller door de gevechten)
- Puzzles
Hue wellicht?L0g0ff schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 06:59:
Gisteren planet of Lana uitgespeeld. Wat een prachtige game. En aan de aftiteling te zien ook van een Scandinavische studio. Net zoals unravel, limbo en inside kunnen maken die studio's echt prachtige puzzle platform games.
Iemand nog tips van games in hetzelfde genre door soort gelijke (Scandinavische Indies) gebouwd?
Wat ik zoek:
- 2d game
- Rustige game om te spelen (ori is bijvoorbeeld ook prachtig maar af en toe krijg je gewoon last van je vingers door het verkrampt vasthouden van de controller door de gevechten)
- Puzzles
RIME, The Artfull Escape, Machinaria.L0g0ff schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 06:59:
Gisteren planet of Lana uitgespeeld. Wat een prachtige game. En aan de aftiteling te zien ook van een Scandinavische studio. Net zoals unravel, limbo en inside kunnen maken die studio's echt prachtige puzzle platform games.
Wat ik zoek:
- 2d game
- Puzzles

Als alles goed gaat krijg ik deze week dit binnen voor geen €15Linksquest schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 19:19:
[...]
Remakes zijn het waard, ik moet eerlijk zijn ik had die vorige ook nog niet gespeeld.

https://tech4gamers.com/south-korea-activision-blizzard/
A nice man, houd me maar op de hoogte.G_Dragon schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:25:
[...]
Als alles goed gaat krijg ik deze week dit binnen voor geen €15![]()
[Afbeelding]
Deel 1 is echt een mooie remake! Wat wel jammer is, is dat deze game geen Series patch heeft gehad, dus wel wat ruwe grafische rantjes en helaas maar 30fps. Voor mij was deel 1 nostalgie ten top.G_Dragon schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:25:
[...]
Als alles goed gaat krijg ik deze week dit binnen voor geen €15![]()
[Afbeelding]
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Zal ik doen, want het blijft altijd een gok via Marktplaats

Ik heb deel 1 nog nooit gespeeld, ben bij deel 2 toen gestopt na 50 pogingen. Zat vast bij dat stuk dat je in de haven ergens een gebouw in moest en cover moest zoeken want je werd beschoten en iemand gooide met een Molotovcocktail op je.Hulleman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:20:
[...]
Deel 1 is echt een mooie remake! Wat wel jammer is, is dat deze game geen Series patch heeft gehad, dus wel wat ruwe grafische rantjes en helaas maar 30fps. Voor mij was deel 1 nostalgie ten top.
Ik snap wat je bedoeld over de FPS, maar ik zal mij er denk ik niet aan storen zolang het maar stabiel 30FPS is.
[Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 30-05-2023 10:47]
Ha, ik herinner me nog dat ik voor de 360-versie destijds heb moeten opzoeken hoe daar verder te komen! Er was een best flauwe oplossing, gevonden op GameFAQs:G_Dragon schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:46:
[...]
Ik heb deel 1 nog nooit gespeeld, ben bij deel 2 toen gestopt na 50 pogingen. Zat vast bij dat stuk dat je in de haven ergens een gebouw in moest en cover moest zoeken want je werd beschoten en iemand gooide met een Molotovcocktail op je.
[...]
Level 14. The warehouse is impossible how not to die?
Geen idee of dat ook in de definitive edition nodig is, of nog werkt.
[Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 30-05-2023 10:59]
Ok, ben benieuwd wat je dan van deel 1 vindt. Het origineel is uit 2002 ofzo. Dat was toentertijd echt baanbrekend qua verhaalvertelling en graphics. Gameplaywise is het 20 jaar later wel wat simpel moet ik zeggen, maar de nostalgie maakt voor mij heel veel goed. De verhaalvertelling is nog steeds goed, al hebben we nu verhalenderwijs ook al wel veel beter gezien. Verwacht geen open wereld game. Het zijn kleine levels en het rijden in de 'open wereld' is meer tijdopvulling tussen missie A en B. Je kunt het rijden in de remake ook skippen, iets wat in het origineel niet kon. In de auto worden wel leuke conversaties gevoerd.G_Dragon schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:46:
[...]
Zal ik doen, want het blijft altijd een gok via Marktplaats![]()
[...]
Ik heb deel 1 nog nooit gespeeld, ben bij deel 2 toen gestopt na 50 pogingen. Zat vast bij dat stuk dat je in de haven ergens een gebouw in moest en cover moest zoeken want je werd beschoten en iemand gooide met een Molotovcocktail op je.
Ik snap wat je bedoeld over de FPS, maar ik zal mij er denk ik niet aan storen zolang het maar stabiel 30FPS is.
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Ik kan je link nu niet openen, maar ben wel nieuwschierig naar de oplossing. Want ik was daar serieus meer dan 50 keer doodgegaan en uiteindelijk de moed maar opgegeven, gelukkig is dat al meer dan 10 jaar geleden dus ik hoop met die extra game-ervaring dat mij het nu wel gaat lukken hahaMartijnS72 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:59:
[...]
Ha, ik herinner me nog dat ik voor de 360-versie destijds heb moeten opzoeken hoe daar verder te komen! Er was een best flauwe oplossing, gevonden op GameFAQs:
Level 14. The warehouse is impossible how not to die?
Geen idee of dat ook in de definitive edition nodig is, of nog werkt.

Zooo dat is helemaal terug in de tijd 2002, toen keken we nog naar TMF enzHulleman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:01:
[...]
Ok, ben benieuwd wat je dan van deel 1 vindt. Het origineel is uit 2002 ofzo. Dat was toentertijd echt baanbrekend qua verhaalvertelling en graphics. Gameplaywise is het 20 jaar later wel wat simpel moet ik zeggen, maar de nostalgie maakt voor mij heel veel goed. De verhaalvertelling is nog steeds goed, al hebben we nu verhalenderwijs ook al wel veel beter gezien. Verwacht geen open wereld game. Het zijn kleine levels en het rijden in de 'open wereld' is meer tijdopvulling tussen missie A en B. Je kunt het rijden in de remake ook skippen, iets wat in het origineel niet kon. In de auto worden wel leuke conversaties gevoerd.

Ik denk vooral dat de wereld + muziek + Sfeer heel erg goed is neergezet in de maffia spellen, dit is wat ik mij nog kan herinneren van toen ik Maffia 2 speelde. Vond het in Maffia 2 altijd zo onwijs gaaf hoe de politie je aanhield en een boete gaf, dit zag ik altijd als een leuke optie voor de nieuwe Gta, maar dat is helaas nooit gebeurd.
Mafia 3 heb ik ook ooit uitgespeeld toen ik ziek thuis zat, maar die bracht toch niet de feeling die ik bij Maffia 2 had ondanks het wel een prachtig spel was om uit te spelen.
Dat zit allemaal wel goed. Vooral die theme song uit het menu van het origineelG_Dragon schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:07:
Ik denk vooral dat de wereld + muziek + Sfeer heel erg goed is neergezet in de maffia spellen, dit is wat ik mij nog kan herinneren van toen ik Maffia 2 speelde. Vond het in Maffia 2 altijd zo onwijs gaaf hoe de politie je aanhield en een boete gaf, dit zag ik altijd als een leuke optie voor de nieuwe Gta, maar dat is helaas nooit gebeurd.

Ja, de politie houd je aan bij o.a. snelheidsovertredingen. Je loopt ook schade op als je met je auto ergens tegen aan ramt. Dat was in het origineel ook al zo en was toen echt wel vernieuwend en realistisch.
Hier nu ook nog maar 35% van de 1TB over. hoop snel dat de Seagate Storage Expansion Card in prijs daalt!DutchOwnage schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:43:
[...]
Ja inderdaad, had ik net te laat in de gaten. Het wordt Megekko dan inderdaad.
Ik speel veel MSFS, en met alle addons etc zit ik al aan 419GB......Niet echt grappig meer.
Eat your heart out.
Street Fighter 6 (Metascore Updates)
— metacritic (@metacritic) 30 mei 2023
[PS5 - 92] (60 revs) https://t.co/185v7KPxwZ
[PC - 93] (19 revs) https://t.co/nvRp8A2vXc
[XSX - 89] (12 revs) https://t.co/Q5srW0mbW9
"Arguably the best overall fighting game package ever made." - GamesRadar+ pic.twitter.com/PG71xm8MZ6
Zoals verwacht hoef ik de World Tour mode iig niet op te starten. Wel fijn dat de rest top is. Zin in vrijdag al heb ik nog geen idee wie ik ga spelen aangezien mijn vaste karakter Rose er niet is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dat ziet er gaaf uit! Geeft me wel wat Dragon Ball-vibes, maar denk dat die zeker hier komt.devilsnight schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 09:27:
En ineens aangekondigd voor XSX ook, echt tof!
[YouTube: Infinity Strash DRAGON QUEST The Adventure of Dai Release Date Trailer]
Zou leuk zijn op de Switch, maar dat zal wel niet.
Al hadden ze hem een 1- gegeven.
Heb drie betas gespeeld (en die gare demo), mij maken ze niets meer wijs.
Top game, METSU HADOOOOOOOOKEN!!!
Infinity Strash: Dragon Quest - The Adventure of DaiJan_V schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:58:
[...]
Dat ziet er gaaf uit! Geeft me wel wat Dragon Ball-vibes, maar denk dat die zeker hier komt.
Zou leuk zijn op de Switch, maar dat zal wel niet.
Platforms: PlayStation 5, Nintendo Switch, PlayStation 4, Microsoft Windows
Uitgever: Square Enix

Volgende keer zal ik eerst even lezen voor ik post 😅Timothy3000 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:41:
[...]
Infinity Strash: Dragon Quest - The Adventure of Dai
Platforms: PlayStation 5, Nintendo Switch, PlayStation 4, Microsoft Windows
Uitgever: Square Enix
Zag die er niet bij Deku Deals bij staan namelijk.
Staan al een aantal goede suggesties in de reacties, maar misschien dat je Max: The Curse of Brotherhood dan ook wel kan waarderen? Is ook niet al te lastig en vond dat zeer amusante game ook. Is bijna tien jaar oud zag ikL0g0ff schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 06:59:
Wat ik zoek:
- 2d game
- Puzzles

[Voor 5% gewijzigd door Wom op 30-05-2023 15:15]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |