Acties:
  • +5Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:03:
Planet of Lana is een fraaie game om te zien :) Ben nog niet zo ver, maar begint veelbelovend.
Ben ook net begonnen :) Vind dit soort grafische stijltjes zoveel leuker om te zien dan het nastreven van (hyper) realistische games. Zag een achievement om niet dood te gaan… die moet ik maar in de volgende run halen want ik sprong net mis :P Volgens mij geen lange game, maar dat is voor dit soort games helemaal niet erg. Juist een pluspunt. Leuk weekend voor de boeg met drie games (Planet of Lana, Boltgun en Miasma). :)

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +4Henk 'm!
Ook gelijk Planet of Lana geprobeerd net... Erg leuke game! Doet denken aan Inside... Misschien net wat minder inventief maar ook een stuk minder deprimerend (deels door kattige/schattige alien die met je mee banjert). Geen idee hoever ik ben, maar ik vond wel net secret shrine 9/10 dus als die op volgorde zijn dan ben ik er al bijna doorheen met dik 2 uur (het was wel pas de tweede die ik ook echt vond). Maar goed, hij mag nog wel iets langer duren maar een game als dit moet ook geen tientallen uren doorgaan, dan krijg je er denk ik wel genoeg van.
Voor nu in ieder geval een lekker tussendoortje :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:15:
[...]

Ben ook net begonnen :) Vind dit soort grafische stijltjes zoveel leuker om te zien dan het nastreven van (hyper) realistische games. Zag een achievement om niet dood te gaan… die moet ik maar in de volgende run halen want ik sprong net mis :P Volgens mij geen lange game, maar dat is voor dit soort games helemaal niet erg. Juist een pluspunt. Leuk weekend voor de boeg met drie games (Planet of Lana, Boltgun en Miasma). :)
Zeg je nou dat je pas één keer dood bent? Ik ben zelf de tel kwijt :+
Niet dat de game erg moeilijk is maar het is soms wel gewoon ook even uitproberen hoe dingen werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:18:
[...]

Zeg je nou dat je pas één keer dood bent? Ik ben zelf de tel kwijt :+
Niet dat de game erg moeilijk is maar het is soms wel gewoon ook even uitproberen hoe dingen werken.
Ben nog niet zover :P net de 2e shrine gevonden. Dus vrij aan het begin nog.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Heb beetje Prince of Persia gevoel ook bij de game. Maar dan zonder het irritante doorstappen :) Inside zit zeker ook in het verlengde.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:35:
Heb beetje Prince of Persia gevoel ook bij de game. Maar dan zonder het irritante doorstappen :) Inside zit zeker ook in het verlengde.
Denk dat de no deaths run nog wel tricky kan zijn. Een foute move of timing en je bent klaar :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:40:
[...]

Denk dat de no deaths run nog wel tricky kan zijn. Een foute move of timing en je bent klaar :P
Vond de vergelijkbare achievement bij Limbo erg cool om te doen... Daar was het max 5 deaths geloof ik wat natuurlijk een stuk vergevender is, maar aan de andere kant is die game mechanisch een stuk lastiger (althans, tot nu toe, zoals gezegd geen idee hoeveel meer er nog komt).
Of ik het bij deze game ook ga proberen... Denk het niet, waarschijnlijk gewoon 1 keer uitspelen en door.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:54:
[...]

Vond de vergelijkbare achievement bij Limbo erg cool om te doen... Daar was het max 5 deaths geloof ik wat natuurlijk een stuk vergevender is, maar aan de andere kant is die game mechanisch een stuk lastiger (althans, tot nu toe, zoals gezegd geen idee hoeveel meer er nog komt).
Of ik het bij deze game ook ga proberen... Denk het niet, waarschijnlijk gewoon 1 keer uitspelen en door.
Dat level bij Limbo met die reclame borden en elektriciteit…

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vraagje voor mensen met KPN of TMobile internet. Ik ben zwaar aan het overwegen over te stappen van Ziggo naar één van de twee bovengenoemde, want het wordt alleen maar duurder en glasvezel is veel goedkoper nu. Daarnaast heb ik "maar" 300 bij Ziggo.

Maar de vraag is vooral, heb je gedonder gehad met Xbox of totaal niet? Wat ik erg fijn vond aan Ziggo was, aansluiten en klaar. Nooit heb ik de NAT op strict of moderate gehad, altijd open. Jaren geleden bij Tele 2 kreeg ik het niet voor elkaar. Dit is dus het enige wat ik moet weten, werkt het meteen prima?

[Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 24-05-2023 13:38]

Acties:
  • +1Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:36:
Vraagje voor mensen met KPN of TMobile internet. Ik ben zwaar aan het overwegen over te stappen van Ziggo naar één van de twee bovengenoemde, want het wordt alleen maar duurder en glasvezel is veel goedkoper nu. Daarnaast heb ik "maar" 300 bij Ziggo.

Maar de vraag is vooral, heb je gedonder gehad met Xbox of totaal niet? Wat ik erg fijn vond aan Ziggo was, aansluiten en klaar. Nooit heb ik de NAT op strict of moderate gehad, altijd open. Jaren geleden bij Tele 2 kreeg ik het niet voor elkaar. Dit is dus het enige wat ik moet weten, werkt het meteen prima?
Ja ik zit al meer dan 10 jaar bij KPN zonder problemen, denk dat ik 5 storingen heb gehad in die hele periode? Ik heb zelf de 1 Gigabit verbinding (Xbox haalt vaak tussen de 500 en 900Mbit/s) zonder tv of vaste telefoon voor €52,50 per maand, helaas heeft KPN hun livechat wel van hun website afgehaald en kan je hun alleen nog maar telefonisch bereiken. Als je verder nog vragen hebt stel ze gerust,

Edit: in het begin was het met Xbox nog wel een gedoe om via KPN je NAT open te zetten maar sinds de V10 modems heb ik er geen last meer van gehad, 9 van de 10 keer aansluiten en gaan. Mocht het wel moderate of strict zijn dan zet je de poorten er gewoon even in, maar zelfs met een Xbox Series X en Xbox Series S in 1 netwerk werkt het zonder enig probleem.

Ik vind persoonlijk dat Ziggo ouderwets is met hun COAX kabels en nodig vooruit moet met de tijd, maar dit is mijn mening.

[Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2023 14:04]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:14
devilsnight schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:36:

Ik heb hier Gbit glasvezel van T-mobile (€ 42 incl. TV omdat ik ook mobiel T-mobile heb)

Bevalt heel goed, zelden storingen. en ik haal tot 900 Mbit/sec op de XBoX

Acties:
  • +1Henk 'm!
Radko schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:32:
[...]

Ik heb hier Gbit glasvezel van T-mobile (€ 42 incl. TV omdat ik ook mobiel T-mobile heb)

Bevalt heel goed, zelden storingen. en ik haal tot 900 Mbit/sec op de XBoX
Netjes! Want alleen voor 1Gbit/s internet moeten wij al €60 betalen bij T-mobile, wel het eerst half jaar €30 korting maar daarna gewoon die €60. Dan is KPN voor mij goedkoper O-)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja ik zal flink geld besparen en beduidend sneller qua speed zitten. Ben eigenlijk gek als ik het niet doe. T-Mobile is het goedkoopst op dit moment. Thanks folks. Waardeer het.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:18
devilsnight schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:11:
Ja ik zal flink geld besparen en beduidend sneller qua speed zitten. Ben eigenlijk gek als ik het niet doe. T-Mobile is het goedkoopst op dit moment. Thanks folks. Waardeer het.
Ligt eraan waar je woont ik betaal al denk ik tien jaar 39,95 per maand voor 1000 up en 1000 down glasvezel via jonaz.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Wingie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:16:
[...]

Ligt eraan waar je woont ik betaal al denk ik tien jaar 39,95 per maand voor 1000 up en 1000 down glasvezel via jonaz.
Groningen :)

Er is nu een aanbieding dat het 30 euro per maand is voor de eerste 8 maanden, tijdelijk geen aansluitingskosten en na die 8 maanden zal het 45 euro per maand worden. Is beter dan die 65,50 voor Ziggo elke maand. Ik ga het doen denk ik. Again, thanks!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:23:
[...]

Groningen :)

Er is nu een aanbieding dat het 30 euro per maand is voor de eerste 8 maanden, tijdelijk geen aansluitingskosten en na die 8 maanden zal het 45 euro per maand worden. Is beter dan die 65,50 voor Ziggo elke maand. Ik ga het doen denk ik. Again, thanks!
Hier al jaren T-Mobile glasvezel, werkt perfect, ook met de Xbox. Voorheen met draad aangesloten en downloaden van games ging met met 700+ mbit, nu via wifi haalt hij slechts 250mbit maar dat is op zich nog snel genoeg.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:55
Hier ook 1Gbit T-Mobile via een soort van vendor lock in met alle mobiele abo's bij T-Mobile, voor een leukere prijs.

Wilde al eerder overstappen maar vanwege routerings issues heb ik dat toen uitgesteld. Ik speel veel FPS zoals Battlefield en dan wil ik geen hoge ping hebben. Volgens mij hebben ze eea weer teruggedraaid, dus internet verkeer loopt via de AMS-IX ipv via Duitsland. Als het toch stiekem weer via Duitsland loopt, merk ik er iig niks van :)

Zowel de Xbox Series X als de PS5 trekken de 1Gbit verbinding zo goed als helemaal dicht tijdens het downloaden van een game. En ja, dat is lekker meegenomen. Binnen iets van 6-7 minuten ruim 40Gb binnen trekken van bv Fifa23 laatst.

Ook leuk is een semi-vast IP adres. Heb nu al iets van 2 jaar hetzelfde ip adres. XBox en PS5 hebben verder geen problemen. Dat was aansluiten en gaan. Ook party chats etc werkt prima, evenals remote play op beide systemen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:19
MRE-Inc schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:49:

Ook leuk is een semi-vast IP adres. Heb nu al iets van 2 jaar hetzelfde ip adres. XBox en PS5 hebben verder geen problemen. Dat was aansluiten en gaan. Ook party chats etc werkt prima, evenals remote play op beide systemen.
Sinds de Xbox One heb ik nooit meer iets aan netwerkinstellingen gedaan voor Xbox. Upnp werkt prima met de nieuwere dozen hierzo. Het was voor mij voor het laatst bij de 360 dat ik poorten moest forwarden om geen NAT gedoe te hebben. Kan wel schelen dat ik oud XS4ALL klant ben en dus een fritzbox modem heb. Dat ding is vrij goed in gewoon doen wat een modem moet doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vanavond de Sony show en er wordt geroepen dat dit een hele grote gaat worden. Daar twijfel ik ook niet aan, het is immers meer dan een jaar geleden dat ze een showcase hadden. Hopelijk niet al teveel (timed) exclusives, maar we zullen zien. Het plan is sowieso om een PS5 (Slim) te halen later dit jaar, ervan uitgaande dat die wordt aangekondigd. Dat onnodig grote ding hoef ik hier echt niet.

Ik ben benieuwd of we vanavond misschien Alan Wake 2 gaan zien. Normaal zou ik zeggen bij MS, maar ik denk dat zij weer met een Game Pass show zullen komen, en dan hoef je dus geen AW2 daar te verwachten. Hopelijk eindelijk iets over Capcom's Pragmata. Allemaal multiplatform games. :)
Bij mijn Xbox Live starterspakket zat nog een advertentie voor een ISP die 'gegarandeerd' Xbox Live ondersteunde. Heb toen nog wel wat moeten instellen voordat het werkte. Maar goed, we hebben het over Xbox OG tijden. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:33:
Vanavond de Sony show en er wordt geroepen dat dit een hele grote gaat worden. Daar twijfel ik ook niet aan, het is immers meer dan een jaar geleden dat ze een showcase hadden. Hopelijk niet al teveel (timed) exclusives, maar we zullen zien. Het plan is sowieso om een PS5 (Slim) te halen later dit jaar, ervan uitgaande dat die wordt aangekondigd. Dat onnodig grote ding hoef ik hier echt niet.

Ik ben benieuwd of we vanavond misschien Alan Wake 2 gaan zien. Normaal zou ik zeggen bij MS, maar ik denk dat zij weer met een Game Pass show zullen komen, en dan hoef je dus geen AW2 daar te verwachten. Hopelijk eindelijk iets over Capcom's Pragmata. Allemaal multiplatform games. :)
Ik ben heel benieuwd!
Zal er zeker bij zijn :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:18
Ik vroeg me af hoe het zat met die Sony showcase. Maar die is dus om 22.00 uur vanavond en staat hier op YouTube:

blog.wapnet.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:18
Gisteren trouwens ook even planet of Lana gespeeld. Hele gave gave game. Prachtige artwork en heel leuk gedaan met dat katje.

Na die puzzle met dat grote muziek ding kreeg ik trouwens ineens allemaal diamanten achievements. Ik geloof dat veel mensen daar op stuk gelopen zijn.

blog.wapnet.nl

L0g0ff schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:02:
Gisteren trouwens ook even planet of Lana gespeeld. Hele gave gave game. Prachtige artwork en heel leuk gedaan met dat katje.

Na die puzzle met dat grote muziek ding kreeg ik trouwens ineens allemaal diamanten achievements. Ik geloof dat veel mensen daar op stuk gelopen zijn.
Zijn nochtans genoeg tips te vinden in de omgeving. Maar moet bekennen dat ik ook even moest zoeken daar wat de bedoeling was.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Waarom is Powerwash Simulator eigenlijk best fun, en rustgevend? Je bent eigenlijk gewoon aan het werk in deze game, en toch is het fun. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:33:
Ja dat doen ze altijd :P

Verder wel benieuwd waar ze mee komen, een Series X als main console en een Ps5 voor sommige exclusives is voor mij een fijne combinatie maar er zit ook weer niet echt iets in de pijplijn waar ik nu echt naar uit kan kijken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:28:
[...]

In welk level heb je die afvalbak (bin) gevonden :P
Level 25 zag ik hem weer toen ik op kippenjacht was. Heb alle achievements in Tin Hearts (voor de meelezers echt een top spel) maar de achievement voor alle andere achievements popte niet.
devilsnight schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:06:
Waarom is Powerwash Simulator eigenlijk best fun, en rustgevend? Je bent eigenlijk gewoon aan het werk in deze game, en toch is het fun. :P
Haha herkenbaar! Ben al best ver in dit spel :D

Exactor it schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:04:
[...]

Level 25 zag ik hem weer toen ik op kippenjacht was. Heb alle achievements in Tin Hearts (voor de meelezers echt een top spel) maar de achievement voor alle andere achievements popte niet.
Had hem inmiddels gevonden. Heb de jacht op de kippen even opgegeven. Heb geen goed beeld van waar ik nu al wat heb verzameld of dat ik ze gewoon niet kan vinden. :) Had even goed moeten bijhouden in welk level ik ze had gevonden.

Jammer dat die get all the achievements zo vaak bugged zijn. Echt irritant dat ze die er nog in gooien, Maarja lekker lui de platinum meenemen.

[Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-05-2023 21:15]

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:14:
[...]

Had hem inmiddels gevonden. Heb de jacht op de kippen even opgegeven. Heb geen goed beeld van waar ik nu al wat heb verzameld of dat ik ze gewoon niet kan vinden. :) Had even goed moeten bijhouden in welk level ik ze had gevonden.

Jammer dat die get all the achievements zo vaak bugged zijn. Echt irritant dat ze die er nog in gooien, Maarja lekker lui de platinum meenemen.
Ik heb ze bijgehouden met korte beschrijvingen. Zal ze binnenkort op trueachievements mikken.

Edit: ja, is stom. In dit geval is het het spel dat het niet snapt. Zie rechtsonder. https://www.xbox.com/play/media/XMB4V8CATB

[Voor 23% gewijzigd door Exactor it op 24-05-2023 21:19]

Exactor it schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:15:
[...]

Ik heb ze bijgehouden met korte beschrijvingen. Zal ze binnenkort op trueachievements mikken.

Edit: ja, is stom. In dit geval is het het spel dat het niet snapt. Zie rechtsonder. https://www.xbox.com/play/media/XMB4V8CATB
Ah irritant. Heb een stuk of 7 levels, waaronder nummer 44 waarvan ik niet zeker weet of ik ze heb of mis. Heb er al uren naar gekeken… eentje is level 37. Vond er eentje op 2 houten kratten die je enkel kon vinden als je een object vast hield. Maar geen idee hoe je er naar toe zou moeten komen. Lijkt eerder een “easter egg” dan een van de collectibles. Ziet er ook anders uit :) Maar netjes dat je ze allemaal hebt gevonden!

Ik weet dat de devs meelezen op steam, dus ik zal daar een berichtje posten van de bugged achievement.

[Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-05-2023 21:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:27:
[...]

Ah irritant. Heb een stuk of 7 levels, waaronder nummer 44 waarvan ik niet zeker weet of ik ze heb of mis. Heb er al uren naar gekeken… eentje is level 37. Vond er eentje op 2 houten kratten die je enkel kon vinden als je een object vast hield. Maar geen idee hoe je er naar toe zou moeten komen. Lijkt eerder een “easter egg” dan een van de collectibles. Ziet er ook anders uit :) Maar netjes dat je ze allemaal hebt gevonden!
Dat is hem niet in 37.Guide staat erop. Hopelijk heb je er wat aan.
Ik weet dat de devs meelezen op steam, dus ik zal daar een berichtje posten van de bugged achievement.
Already been done

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:41:
[...]

Ik ga eens kijken :)

Bedoelde deze in 37:

[Afbeelding]
Mooie vondst maar dat is een nep kip. De echte hangt uit bij de kanonnen in de hoek. (ik kan bepaalde levels echt dromen nu)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Zo, Lana uit :)
Heb er zo'n 4,5 uur over gedaan. Ondanks een paar bugs en een enkele puzzel richting het einde waar de timing naar mijn idee eigenlijk iets te strak staat een mooie game.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:46
Ghostrunner II net announced in de PS5 stream.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:10:
Ghostrunner II net announced in de PS5 stream.
Vraag me af hoeveel van die games tot nu toe multiplatform zijn. Zal aan het einde wel een overzicht van komen.

• Timothy3000
Samen met Talos Principle het enige wat er vooralsnog boeiend uitziet imo. Zullen beide wel multiplatform zijn.

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:50

On_E

Housemusic

Alan Wake 2 zag er wel echt goed uit!

[Voor 58% gewijzigd door On_E op 24-05-2023 22:45]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +3Henk 'm!

Tof dat we binnen 3 weken tijd eigenlijk 2 show cases hebben :P

Zo eens even een overzicht zoeken van de games die zojuist zijn getoond en die multiplatform zijn.

[Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-05-2023 23:15]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AC: Mirage gaat er hier toch weer komen. Heerlijk al dat exploren en die AC games op 100% zetten.

Wel jammer dat die game dan multi generation is, zitten we nog steeds een opgepoetste PS4/One game te spelen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Dat ziet er wel weer als een 'echte' AC game uit. Althans, dat is het gevoel wat ik van de beelden zie. Wel weer crossgen, daar geraken we maar niet van af he?

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:56:
[...]

[Twitter]

Tof dat we binnen 3 weken tijd eigenlijk 2 show cases hebben :P

[Twitter]

Zo eens even een overzicht zoeken van de games die zojuist zijn getoond en die multiplatform zijn.

Metal Gear Solid ook.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ben wel benieuwd naar deze game. MGS3 is een pareltje. Enige game waarbij ik echt emotioneel werd als jonge gamer :) MGS1 staat ook nog in mijn geheugen gegrift. MGS2 ging wel en MGS4 vond ik helemaal niets. En door de opzet van MGS5 in open world met die idiote ballonnen heb ik die niet eens gespeeld.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:28:
[...]

Dat ziet er wel weer als een 'echte' AC game uit. Althans, dat is het gevoel wat ik van de beelden zie. Wel weer crossgen, daar geraken we maar niet van af he?
Ja ik vond de gameplay wat twijfelachtig, want kreeg ergens het idee dat de series kwa grafisch achteruit is gegaan. Maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd zien, wel vet om weer terug te gaan naar de basics.

Mijn top 3 Assassin's spellen zijn toch echt wel
  1. Odyssey
  2. Orgins
  3. Black Flag
Maar ook de hele Ezio collectie was geweldig en ben nog halverwege die remake daarvan! Hopelijk hebben ze Mirage ook weer sterk neergezet want liever grafisch iets lager en dan een meer volledige wereld + verhaal.

Just a Question: want toch blijft de teleurstelling voor mij persoonlijk wel dat old-gen nog supported word, of houdt dit spellen niet tegen op current-gen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Donstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:21:
AC: Mirage gaat er hier toch weer komen. Heerlijk al dat exploren en die AC games op 100% zetten.

Wel jammer dat die game dan multi generation is, zitten we nog steeds een opgepoetste PS4/One game te spelen.
Vanaf het moment dat het kon, stond de CE al in de pre-order :$

Maar dit ziet er zo veel beter uit vs Valhalla. Terug naar de roots, compactere setting, kleinere map; helemaal fijn.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:44:
[...]

Mooie vondst maar dat is een nep kip. De echte hangt uit bij de kanonnen in de hoek. (ik kan bepaalde levels echt dromen nu)
Thanks, heb ze nu. Miste er eentje in level 44. De derde. Zou zweren dat ik die hele begane grond 5 keer had uitgekamd. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Notna schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:38:
[...]

Vanaf het moment dat het kon, stond de CE al in de pre-order :$

Maar dit ziet er zo veel beter uit vs Valhalla. Terug naar de roots, compactere setting, kleinere map; helemaal fijn.
Moet zeggen dat ik niet perse hunker naar die “back to basic” aanpak waar al een tijdje geruchten over gaan.
De eerdere delen van AC heb ik wel gespeeld maar sinds Assassin's Creed: Brotherhood is het pas echt aan.

Ik hoop daarom dat ze daarin een goeie mix vinden.

Ik was totaal niet op aan het letten op wat er aan kwam en heb ook niet naar de showcase gekeken... Maar dragons dogma II?! Whoa!!! Hype!! Hopelijk wordt die net zo goed als de eerste :D
Heb deel 1 op pc gespeeld maar heb er volgens steam 283 uur in zitten. Die zit tussen voor mij grootheden als fallout, Elder Scrolls en borderlands qua speeltijd.

Edit: AC Mirage ziet er inderdaad ook weer goed uit... (En hallo mevrouw Aghdashloo :+ zeer herkenbare stem)

[Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 25-05-2023 07:19]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:28
Donstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:21:

Dit is weer een game als de oude ACs he? Niet een Witcher 3 AC.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-06 19:40

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik las net ergens dat Alan wake 2 niet naar de xbox komt. klopt dat? ik kan er nergens iets officieels over vinden? of is dat plaatje hierboven officieel door xbox uitgebracht?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Timothy3000
Alan Wake 2 komt alleen digitaal uit. Meh.

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 07:22:
[...]

Dit is weer een game als de oude ACs he? Niet een Witcher 3 AC.
Ja waarschijnlijk wel, alleen ze zullen er niet een “breng dit kratje weg en ga op een bankje zitten om af te luisteren” AC van maken schat ik zo in. Dus er zal wel een soort mix ontstaan.

Althans de laatste drie hebben erg goed verkocht dus die fanbase zomaar met het badwater weggooien voelt niet als een slimme beslissing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chrosser schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 07:28:
Ik las net ergens dat Alan wake 2 niet naar de xbox komt. klopt dat?
Nope dat klopt niet.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 07:32:
Ja ondanks ik veel spellen digitaal via Brazilië koop omdat het daar goedkoper is, vind ik niet dat dit de nieuwe standaard moet gaan worden. Want als we dit gaan ondersteunen met elkaar dan heb je over een tijdje ook geen collectors edities en andere leuke steelcases meer :X .

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik las net ergens dat Alan wake 2 niet naar de xbox komt. klopt dat? ik kan er nergens iets officieels over vinden? of is dat plaatje hierboven officieel door xbox uitgebracht?
Plaatje is door Xbox op hun feed gepost. Dus behoorlijk wat multiplatform games die gisteren zijn getoond.

[Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2023 09:12]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:12:
[...]

Plaatje is door Xbox op hun feed gepost. Dus behoorlijk wat multiplatform games die gisteren zijn getoond.
Dat was ook wel een beetje te zien.. Bij de Sony Studios stond vrij duidelijk in beeld PS5 and PC.
Bij de overige werd dat niet direct getoond, dus ik ging er al een beetje vanuit dat die ook naar xbox zouden komen.

[Voor 8% gewijzigd door SunnieNL op 25-05-2023 09:19]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:09
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:08:

En nu op naar de Xbox showcase over ruim 2 weken.
Ze hoeven niet angstig te zijn na gisteren. Met 2 fatsoenlijke first party titels in 2023 hebben ze deze "wedstrijd" al binnen. Was een teleurstellende avond.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Timothy3000
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:23:
[...]

Ze hoeven niet angstig te zijn na gisteren. Met 2 fatsoenlijke first party titels in 2023 hebben ze deze "wedstrijd" al binnen. Was een teleurstellende avond.
Zullen we er geen Xbox vs Playstation wedstrijdje van maken? Uiteindelijk is het mooi als beide partijen het goed doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
SunnieNL schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:19:
[...]

Dat was ook wel een beetje te zien.. Bij de Sony Studios stond vrij duidelijk in beeld PS5 and PC.
Bij de overige werd dat niet direct getoond, dus ik ging er al een beetje vanuit dat die ook naar xbox zouden komen.
Klopt, had ik ook, maar had niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn, dus was nog even op mijn hoede. Ben zelf erg benieuwd naar Metal Gear Solid. Hoop dat ze recht doen aan die game. Helaas zal die game voor mij nooit meer de impact hebben als tijdens het spelen van het origineel. Daarnaast zijn Alan Wake 2, Plucky Squire, Teardown, Nova, Talos 2 en Cat Quest wel een zekerheidje voor mij. Immortals lijkt me niet alles en Marathon heb ik weinig gevoel bij tot nu toe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:59
Goedemorgen, is de 1TB Seagate Expansion Card voor 175 euro bij Megekko op dit moment de beste deal, of zie ik nog iets over het hoofd?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:14
Zojuist de demo van SF6 geprobeerd. Eerst een poppetje gemaakt. Bleek in-game een stuk slungeliger eruit te zien :+

De controls vind ik maar raar. Geef mij de oude stijl controls maar terug. Helaas kan je dat niet instellen in de demo. Althans, ik kreeg het niet gevonden.

Maar verder positief verrast. Denk wel dat die open world mode erg grindy is/word, maar het vechten zelf ziet er erg goed uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!
DutchOwnage schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:48:
Goedemorgen, is de 1TB Seagate Expansion Card voor 175 euro bij Megekko op dit moment de beste deal, of zie ik nog iets over het hoofd?
Daar heb ik hem 2 weken geleden ook gekocht omdat ik hem nergens goedkoper kon vinden, weet niet of dit inmiddels al veranderd is :D

Acties:
  • +1Henk 'm!
DutchOwnage schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:48:
We hebben hier de pricewatch altijd nog natuurlijk: uitvoering: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1TB

Daar lijkt 170 euro de goedkoopste prijs te zijn?

Timothy3000 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 07:32:
Hoewel het een vage beschrijving blijft, zal dat de eerste AAA-game zijn die deze route volgt geloof ik? Als ik sommige bronnen mag geloven is 83% van de gamesaankopen al digitaal. Denk dat bij mijzelf dat ook wel in een soortgelijke verhouding zit.

Hoewel ik zeker voorstander ben van fysieke uitgaves (want keuze) verbaas ik mij nu ook weer niet over de keuze, vanuit de uitgever gekeken. Ben benieuwd of dit een zaak gaat zijn van 'als één schaap over de dam is...'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
Wom schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:24:
[...]

We hebben hier de pricewatch altijd nog natuurlijk: uitvoering: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1TB

Daar lijkt 170 euro de goedkoopste prijs te zijn?
Ja inderdaad, had ik net te laat in de gaten. Het wordt Megekko dan inderdaad.

Ik speel veel MSFS, en met alle addons etc zit ik al aan 419GB......Niet echt grappig meer.

[Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 25-05-2023 10:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!
DutchOwnage schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:43:
[...]

Ja inderdaad, had ik net te laat in de gaten. Het wordt Megekko dan inderdaad.

Ik speel veel MSFS, en met alle addons etc zit ik al aan 419GB......Niet echt grappig meer.
Pwoah, nog een COD erbij en je zit al bijna vol :o
Dan snap ik wel dat je een uitbreiding nodig hebt. Je zou feitelijk op de XSS al ruimte te kort komen voor MSFS?

• DutchOwnage
Wom schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:52:
[...]

Pwoah, nog een COD erbij en je zit al bijna vol :o
Dan snap ik wel dat je een uitbreiding nodig hebt. Je zou feitelijk op de XSS al ruimte te kort komen voor MSFS?
Ik denk het wel ja. Hoewel de base game maar 70GB is, wil je misschien ook nog de offline mode geïnstalleerd hebben staan voor het geval de servers het lastig hebben, hup ook enkele tientallen GB erbij....

Nou moet ik zeggen dat ik met 175 addons( vliegtuigen, vliegvelden, scenery etc) volgens mij wel vrij extreem ben voor Xbox begrippen. Maar die 500GB van de XSS is echt veel te krap in deze tijden. Ik las dat de nieuwe F1 game ook 300GB gaat worden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
Hmm misschien voor mij weer een terugkeer naar de AC games, kleinschaliger en dat sfeertje ademt weer een beetje zoals de eerste games. Ik heb alleen niet zoveel met die vogel ;)
De reviews maar eens afwachten, ben toch voorzichtig, maar ook voorzichtig positief :9

Acties:
  • +2Henk 'm!
Gelukkig heeft Redfall niet lang de titel, slechtste game van het jaar :+

Iemand hier al Miasma Chronicles gespeeld? Ik ga er morgen aan beginnen.

[Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2023 11:30]

PdeBie schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:16:
Zojuist de demo van SF6 geprobeerd. Eerst een poppetje gemaakt. Bleek in-game een stuk slungeliger eruit te zien :+

De controls vind ik maar raar. Geef mij de oude stijl controls maar terug. Helaas kan je dat niet instellen in de demo. Althans, ik kreeg het niet gevonden.

Maar verder positief verrast. Denk wel dat die open world mode erg grindy is/word, maar het vechten zelf ziet er erg goed uit.
Telefoontje openen in je inventory.
Character kiezen en controls naar Classic zetten (evt apply to all characters)
Dit hebben ze echt veels te ver weg gestopt ipv gewoon in de settings |:(

De demo vind ik maar zozo itt de open en closed betas.
Ben meer van het 1vs1 online knokken, maar hopelijjk bevalt het over een week in de full release beter :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:27:
Gelukkig heeft Redfall niet lang de titel, slechtste game van het jaar :+

[Twitter]

Iemand hier al Miasma Chronicles gespeeld? Ik ga er morgen aan beginnen.
Nul van verwacht ook, zo angstvallig stil rondom Gollum.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:59:
[...]

Ik denk het wel ja. Hoewel de base game maar 70GB is, wil je misschien ook nog de offline mode geïnstalleerd hebben staan voor het geval de servers het lastig hebben, hup ook enkele tientallen GB erbij....

Nou moet ik zeggen dat ik met 175 addons( vliegtuigen, vliegvelden, scenery etc) volgens mij wel vrij extreem ben voor Xbox begrippen. Maar die 500GB van de XSS is echt veel te krap in deze tijden. Ik las dat de nieuwe F1 game ook 300GB gaat worden?
Nieuwe F1 game is 80GB op PC, zal dan voor console denk ik niet ineens 300GB zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
justifire schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:10:
[...]

Telefoontje openen in je inventory.
Character kiezen en controls naar Classic zetten (evt apply to all characters)
Dit hebben ze echt veels te ver weg gestopt ipv gewoon in de settings |:(
:F

De demo is wel aardig, maar ben geen SF fan genoeg om er de volle mep (pun not intended) voor te betalen. Zeker niet als ik ook weer zie dat er allerlei DLC in de vorm van outfits en dergelijke is. En de world mode biedt ook aardig wat microtransactie mogelijkheden met al die outfits en zo.
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:23:
[...]

Zelf gaat het mij niet om dit soort wedstrijden, maar ben het wel ermee eens. Als de Xbox show Hellblade 2 heeft, Avowed (mag toch gvd eindelijk nu wel eens) en de Starfield Direct is sowieso al een feit, tja.....voor mij persoonlijk is dan wel duidelijk welke show voor mij beter was.

Sony viel verschrikkelijk tegen. Een hoop hype zoals altijd, ook van Jim Ryan zelf in de show en dan is als enige echte grote AAA game met gameplay Spiderman 2. Het was een flinke tijd geleden dat ze een showcase hielden, voornamelijk State of Plays hier en daar. Nou, dit was gewoon een wat langere State of Play.

Juist van hun eigen studio's had ik op zijn minst twee a drie dikke updates verwacht. De haast om eentje te halen is er eigenlijk niet heel erg nog. Zeker niet met een Starfield in september, ervan uitgaande dat ie dan echt uitkomt. 😜

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 20:31
Ik heb het probleem dat 1 van de 2 Xbox Series X controllers blijft "zwabberen" zodra ik de controller ingeschakeld heb maar er niks mee doe. Zit ik in menu's dan schiet hij van optie naar optie in een loop. Zit ik in een game met een cursor bijv. bij het inloggen in Hogwarts Legacy dan vliegt de cursor zonder dat ik iets aanraak van boven naar beneden. Het is irritant. Het lijkt wel of de Linker-stick versleten is. Zo veel en extreem gamen we hier in huis niet. Is er een oplossing voor of moet ik de garantie maar claimen?

Xbox Series X "The Tower Of Power"

Acties:
  • +1Henk 'm!
kuka schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:02:
Ik heb het probleem dat 1 van de 2 Xbox Series X controllers blijft "zwabberen" zodra ik de controller ingeschakeld heb maar er niks mee doe. Zit ik in menu's dan schiet hij van optie naar optie in een loop. Zit ik in een game met een cursor bijv. bij het inloggen in Hogwarts Legacy dan vliegt de cursor zonder dat ik iets aanraak van boven naar beneden. Het is irritant. Het lijkt wel of de Linker-stick versleten is. Zo veel en extreem gamen we hier in huis niet. Is er een oplossing voor of moet ik de garantie maar claimen?
Klinkt als stick drift... Kun je weinig aan doen volgens mij. Zeker als hij nog in garantie is zou ik hem lekker opsturen. Anders zijn er misschien geloof ik wat dingen die je kunt proberen met wd40 of zo geloof ik (maar neem niet mijn woord daarvoor, ik heb dat issue nooit gehad, heb alleen wel eens zoiets langs zien komen).

Acties:
  • +5Henk 'm!
Of je probeert dit even om de drift te fixen

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ah ja dat was wat ik een keer langs heb zien komen, geen wd40 dus, andere wd :+
Maar ik zou dat persoonlijk niet doen zolang je garantie hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:52
devilsnight schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:04:
[...]

Zelf gaat het mij niet om dit soort wedstrijden, maar ben het wel ermee eens. Als de Xbox show Hellblade 2 heeft, Avowed (mag toch gvd eindelijk nu wel eens) en de Starfield Direct is sowieso al een feit, tja.....voor mij persoonlijk is dan wel duidelijk welke show voor mij beter was.

Sony viel verschrikkelijk tegen. Een hoop hype zoals altijd, ook van Jim Ryan zelf in de show en dan is als enige echte grote AAA game met gameplay Spiderman 2. Het was een flinke tijd geleden dat ze een showcase hielden, voornamelijk State of Plays hier en daar. Nou, dit was gewoon een wat langere State of Play.

Juist van hun eigen studio's had ik op zijn minst twee a drie dikke updates verwacht. De haast om eentje te halen is er eigenlijk niet heel erg nog. Zeker niet met een Starfield in september, ervan uitgaande dat ie dan echt uitkomt. 😜
Wellicht beter ook. Gewoon tonen wat er daadwerkelijk op termijn aankomt ook al is het niet veel ipv van trailers van projecten die pas na 2 jaar het daglicht gaan zien zoals MS het heeft gedaan.

Hoelang is het al niet geleden dat voor het eerst starfield, elder scrolls, avowed, hellblade, Indiana Jones aangekondigd werden ? Zeker wel 2 jaar geleden denk ik. :X

Acties:
  • +3Henk 'm!
Als we toch verwachtingen gaan uitspreken, ik hoop binnenkort wat te zien van Contraband eigenlijk. De titel waar ik misschien nog wel het meeste van verwacht, naar mijn persoonlijke smaak gekeken :Y

Naja, nieuwe Wolfenstein mag ook natuurlijk. :Y)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 16:04
Vergeet ook de (totaal?) vernieuwde Forza Motorsport niet, daar zal zeker iets van getoond worden.

En laat ze als kers op de taart ook wat eerste gameplay beelden van Fable zien 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Palindrome schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Wellicht beter ook. Gewoon tonen wat er daadwerkelijk op termijn aankomt ook al is het niet veel ipv van trailers van projecten die pas na 2 jaar het daglicht gaan zien zoals MS het heeft gedaan.

Hoelang is het al niet geleden dat voor het eerst starfield, elder scrolls, avowed, hellblade, Indiana Jones aangekondigd werden ? Zeker wel 2 jaar geleden denk ik. :X
De insteek van MS in 2022 was een prima insteek. Games die binnen een jaar gereleased zouden worden. Helaas is dat voor een een divers aantal games niet gebeurd vanwege delays (zowel interne studio’s als third party), maar de insteek was goed. Ik hoop dat ze diezelfde insteek voor over drie weken hanteren maar waarbij ze iets zekerder zijn van hun zaak.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Waarschijnlijk heb je gelezen dat de game niet fysiek uitgebracht wordt, alleen digitaal.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 16:04
Dit is toch gewoon een geniaal concept! Echt prachtig uitgewerkt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-06 22:34
Heb enorme Little Big Planet vibes van die The Plucky.

Ga ik wel eens proberen.

• Timothy3000
Palindrome schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Het gros van de titels in de Sony Showcase had ook geen releasedatum helaas.
Pagina: 1 ... 117 ... 121 Laatste

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee