- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
20 * 370wp @ SE7K

Correctie.
Tin Hearts is een supertof puzzelspel

[Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-05-2023 22:03]
Gamertag: VAS taijyn
Vond hem ook erg geslaagd. De gunplay icm met de platforming maakte de gameplay leuk, naast de humor waar je uiteraard van moet houden.Caayn schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:02:
Recent High On Life uitgespeeld. Toch wel een hele goede game. Ik had constant het gevoel alsof ik een Insomniac game aan het spelen was.
Net zoiets als Lemmings of toch heel anders?uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:03:
Tin Hearts is een tof puzzelspelAanradertje!
Correctie.
Tin Hearts is een supertof puzzelspelAanradertje!

Lemmings met een twistKlaasjeNL schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 23:19:
[...]
Net zoiets als Lemmings of toch heel anders?

Vooral interesse in castlevania. Super metroid (en metroid gba etc) gespeeld via retroarch. Die spelen zelfs nu nog fantastich.
Castlevania lijkt me meer gedateerd, en heel linear / simplistisch (vooral gebaseerd op die eerste 8/16 bit versies). Ik denk dat sotn de eerste castlevania was die meer exploratie elementen bevat zoals een echte metroid, betaamt en wss ook de beste is uit de reeks?

https://www.xbox.com/nl-n...-6-open-beta/9n629z0hfgrh
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Overigens zag ik een redelijke vooruitgang in de iOS Xbox App. Wilde Trackmania op de oude One X installeren die boven staat, maar de console was in de app nog niet gekoppeld. Koppelen, als in een extra console toevoegen, ging heel soepel en vlot. Daarna Trackmania opgezocht en op "Downloaden naar Console" gedrukt waarbij ik direct ook de One X te zien kreeg. Je krijgt tegenwoordig een voortgangsbalk te zien en omdat ik toch achter mijn buro zat waar de One X op staat, meteen live meegekeken maar dat komt, dus 1:1 overeen qua voortgang. Ook liep de installatie heel snel.
Kan me nog uit het verleden herinneren dat wanneer je op "Downloaden naar Console" drukte, je minuten lang naar een "Wachten op Console" zandlopertje zat te kijken en je niet wist of er nou werkelijk wat gebeurde of niet. Nu nog een frisse interface en een fatsoenlijke store waarin je ook echt games kan kopen en het wordt dan nog eens wat.
[Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 17-05-2023 09:24]
XBL: MRE Inc
Gave gasten spelen Trackmania zeg!MRE-Inc schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:56:
Die F2P Trackmania is wel geinig. Leuke korte banen waarbij ik toch getriggerd wordt om mijn tijden te verbeteren.
Overigens zag ik een redelijke vooruitgang in de iOS Xbox App. Wilde Trackmania op de oude One X installeren die boven staat, maar de console was in de app nog niet gekoppeld. Koppelen, als in een extra console toevoegen, ging heel soepel en vlot. Daarna Trackmania opgezocht en op "Downloaden naar Console" gedrukt waarbij ik direct ook de One X te zien kreeg. Je krijgt tegenwoordig een voortgangsbalk te zien en omdat ik toch achter mijn buro zat waar de One X op staat, meteen live meegekeken maar dat komt, dus 1:1 overeen qua voortgang. Ook liep de installatie heel snel.
Kan me nog uit het verleden herinneren dat wanneer je op "Downloaden naar Console" drukte, je minuten lang naar een "Wachten op Console" zandlopertje zat te kijken en je niet wist of er nou werkelijk wat gebeurde of niet. Nu nog een frisse interface en een fatsoenlijke store waarin je ook echt games kan kopen en het wordt dan nog eens wat.
[Afbeelding]
Are you kidding me indeed! Net afgelopen week de PS5 disc versie uit voorzorg nieuw gekocht, terwijl ik nog helemaal geen PS5 heb...G_Dragon schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:15:
[...]
Are you kidding me?Stray lijkt mij echt een interessant spel, baalde toen al dat hij Playstation exclusief was.
Naja, alsnog gaaf dat deze game voor een groter publiek beschikbaar komt

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heel veel zin in. Ben fractured Peaks wel een beetje zat inmiddels en wil ook wel eens wat andere skills en het paragon board proberen.
Met Lords of the Fallen en Lies of P komen we wel aan onze Soulslikes games dit jaarjustifire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:15:
Release 13 Oktober 2023
[YouTube: Lords of the Fallen - Gameplay Trailer]

——
En aan het einde van deze maand komen er ook nog behoorlijke wat leuke games uit. Net op tijd voor Diablo

[Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-05-2023 16:33]
Hier wel zin in.justifire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:08:
Release 19 September 2023
[YouTube: Mortal Kombat 1 - Official Announcement Trailer]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[Voor 8% gewijzigd door justifire op 18-05-2023 22:19]
En zeker als in juni F1 23 uitkomt, deze is meer dan 300 GB

[Voor 58% gewijzigd door Albert020 op 19-05-2023 08:21]
Moet die alleen niet bijna net zo duur zijn als de Xbox Series SAlbert020 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:36:
Nou je mag wel 2TB of meer Storage Expansion aanschaffen want die 1TB standaard in de X zit zo vol

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Hier ook! Helaas wachten tot 12 uur en om kwart over 12 gaan we weer weg naar de marktjustifire schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:17:
F1 23 closed beta loopt hier binnen, ben benieuwd 🏎️

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Ben heel benieuwd hoe die game is!
- 8.5/10 - Press Start
- 8/10 - GamesRadar+
- 8/10 - GamesHub
- 8/10 - Stevivor
- 8/10 - Hardcore Gamer
- 7.5/10 - WorthPlaying
- 7/10 - Outerhaven Productions
- 6.8/10 - Hobby Consolas
- 6/10 - Digitally Downloaded
- 5/10 - The Gamer
[Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 19-05-2023 10:58]
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Haha ik denk echt niet dat F1 23 opeens 250gb groter gaat zijnAlbert020 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:36:
Nou je mag wel 2TB of meer Storage Expansion aanschaffen want die 1TB standaard in de X zit zo vol !
En zeker als in juni F1 23 uitkomt, deze is meer dan 300 GB

Als ze eerst eens vaart maken met Alpha... * FeaR was één van de eersten met de nieuwe (drukke) lay-out en zo te zien één van de laatsten die "terug wordt gedraaid".JDL15 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:11:
De nieuwe interface (met kleinere tiles) wordt nu ook gefaseerd uitgerold voor de bèta ring!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
GamerTag: ReVisionsX
Dat is de game meer dan waard, want hij is ook de €50 waard. Ik moet nog steeds de zijmissies doen, maar daar wil ik een keer voor gaan zitten.ReVision. schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 13:30:
Voor 34 euro opgepikt van Marktplaats, ben erg benieuwd straks gelijk maar even mee aan de slag![]()
[Afbeelding]
Heel veel speelplezier!
[Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 19-05-2023 13:36]
Heb hem ook voor €50 gekocht maar achteraf gezien is hij ook zeker de store prijs van €69 wel waard, topgame!G_Dragon schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 13:35:
[...]
Dat is de game meer dan waard, want hij is ook de €50 waard. Ik moet nog steeds de zijmissies doen, maar daar wil ik een keer voor gaan zitten.
Heel veel speelplezier!

https://seekingalpha.com/...antitrust-approval-report
Dat is niet perse goed nieuws imo. Ik hoop dat die overname niet doorgaat.PacinoAllstars schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:53:
Goed nieuws. China heeft de overname van ab door MS ook goedgekeurd.
https://seekingalpha.com/...antitrust-approval-report
GamerTag: ReVisionsX

Goed dat de exclusive deal met Sony niet is verlengd

Crossplay is de toekomst, al veel potjes geknokt vs PS5 spelers en dat liep fantastisch

Imo hoop ik het wel. De hele exclusiviteit barrière moet doorbroken worden. Concurrentie is goed in deze. Daarnaast is het om persoonlijke redenen:Timothy3000 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:57:
[...]
Dat is niet perse goed nieuws imo. Ik hoop dat die overname niet doorgaat.
-warcraft reeks op xbox
-starcraft reeks op xbox
-wow op xbox
-leuke alle cod campaigns weer spelen inclusief zombies op xbox
Last but not least lost vikings of xbox heerlijk, en dan een potje sheeptag in custom map op wc3 om af te sluiten.
Mwah, ik heb zo’n naar gevoel dat dit een gevalletje negatief maal negatief is niet positief. Erger nog, mocht deze 80miljard overname niet werken, heb ik zo’n vermoeden dat Xbox een Steam/streaming stick equivalent gaat worden, en dan zitten we plots met maar 1 high end console. Ondanks dat Xbox wel mijn voorkeur heeft, ben ik wel voorzichtig met mijn enthousiasme.ReVision. schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 19:27:
Ik hoop het persoonlijk wel, niet alleen om beter te kunnen concurreren met Sony. Maar ik hoop ook dat ale de overname doorgaat dat beide partijen goed gaan samenwerken en ze eindelijk weer eens sterke games gaan produceren. De laatste jaren lukt het beide partijen afzonderlijk nog nauwelijks om echte kwaliteit games op de markt te brengen
Maar goed, afwachten en hopen op het beste. Zo blij dat er een “normale” Trackmania is voor Xbox. Oké niet perfect vergeleken met Nations, maar wel grappig.
Huh, why?Timothy3000 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:57:
[...]
Dat is niet perse goed nieuws imo. Ik hoop dat die overname niet doorgaat.
Maar op welke manier gebeurt dat hiermee dan?PacinoAllstars schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 23:25:
[...]
Imo hoop ik het wel. De hele exclusiviteit barrière moet doorbroken worden.
En is het überhaupt al zeker dat Starcraft en WoW ed dan meteen ook naar Xbox komen?
Ik zou er blijer van worden als Xbox zich focust op de studios die ze nu hebben en al hebben gekocht en de komende tijd eens met wat nieuwe, goeie AAA games komen.
[Voor 58% gewijzigd door Timothy3000 op 20-05-2023 08:04]
Hij is weer fijn ja. Wel onoverzichtelijk soms in races. Ofja, bij the track of the day is het altijd een bende qua waar de baan loopt (ik haat user created content). Hij speelt wel weer lekker weg ook voor een totale prutser in trackmania als ik.BiaggioLuciano schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 01:13:
[...]
Maar goed, afwachten en hopen op het beste. Zo blij dat er een “normale” Trackmania is voor Xbox. Oké niet perfect vergeleken met Nations, maar wel grappig.
Xbox players rejoice, DREDGE now has an hour long playable demo! 🎮
— DREDGE (@BSG_DREDGE) 19 mei 2023
Experience the game for 60 minutes totally free before you decide if our eldritch inspired fishing adventure is for you.
Check it out here! https://t.co/X760SYRhqA pic.twitter.com/Y9Jz5F6g5d
Nee niets bekend gemaakt nog, natuurlijk 😉Timothy3000 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 07:36:
Maar op welke manier gebeurt dat hiermee dan?
En is het überhaupt al zeker dat Starcraft en WoW ed dan meteen ook naar Xbox komen?
Vooral de pc gamepass hoek zal een stuk sterker uit de hoek komen, blizzard z'n pc games kunnen direct over.
Een game als hearthstone zal direct geport kunnen worden en mijns inziens is dat wel een lekkere game voor zowel cloud als console.
Microsoft z'n Age of Empires port een paar maandjes terug heeft laten zien dat RTS games prima op console kunnen mits de UI echt wat toevoegd. Dus de starcraft en Warcraft RTS games kunnen een prima port krijgen.
De olifantjes in de kamer blijven Wow en Wow classic, die mmo's blijven een keyboard en muis nodig hebben, er is sinds een paar jaar wel een addon die die games controller friendly maakt maar dat zijn zooooooveel keybinds verstopt onder elkaar via modifiers daar wordt je niet gelukkig van.
Plus tekst based communicatie met andere spelers verdwijnt totaal natuurlijk.. en dat moet je ook niet willen.
Maar de consoles hebben gewoon keyboard en muis ondersteuning dus tja.. Het kan gewoon!
Wow leunt wel heel veel op mods maar ook daar zijn oplossingen voor.
Wat is dan het verschil met Nations, wat maakt deze perfect?BiaggioLuciano schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 01:13:
Zo blij dat er een “normale” Trackmania is voor Xbox. Oké niet perfect vergeleken met Nations, maar wel grappig.
Ik heb het nu ook een paar uurtjes gespeeld en volgens mij heeft het alles wat Nations ook had. Maar goed, van beiden heb ik alleen de gratis versies gespeeld. Misschien dat ik er er een keer 10 euro aan uitgeef. Maar merk dat ik er na een tijdje ook wel weer klaar mee ben. Elk seizoen 25 banen om goud te halen is denk ik voldoende.
ik ben er wel blij mee. Activision blizzard heeft heel veel franchises waar ze niks meer mee doen en Phil heeft al aangegeven daar interesse in te hebben. Kom maar op met een nieuwe hexen, nieuwe Spyro the dragon, nieuwe Prototype etc etcTimothy3000 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 07:36:
Waarom wel? Er is weinig in deze deal dat mij heel vrolijk maakt. Maar ben dan ook niet zo'n fan van de meeste Activision Blizzard games. Het zal voor mij weinig toevoegen en daarnaast het gamelandschap ook weinig positief veranderen.
[...] Activision blizzard heeft ook heel veel franchisea waar ze niks meer mee doen helaas en Phil heeft al aangegeven daar interesse in te hebben om er nieuw lev
Maar op welke manier gebeurt dat hiermee dan?
Ik zou er blijer van worden als Xbox zich focust op de studios die ze nu hebben en al hebben gekocht en de komende tijd eens met wat nieuwe, goeie AAA games komen.
Tony HawkKaasje123 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:36:
[...]
ik ben er wel blij mee. Activision blizzard heeft heel veel franchises waar ze niks meer mee doen en Phil heeft al aangegeven daar interesse in te hebben. Kom maar op met een nieuwe hexen, nieuwe Spyro the dragon, nieuwe Prototype etc etc
Die interesse ken ik nu wel haha. Ik ben onderhand alleen maar ‘bang’ wanneer Phil een geliefde IP in handen krijgt. Ajb laat Diablo met rust.Kaasje123 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:36:
[...]
ik ben er wel blij mee. Activision blizzard heeft heel veel franchises waar ze niks meer mee doen en Phil heeft al aangegeven daar interesse in te hebben. Kom maar op met een nieuwe hexen, nieuwe Spyro the dragon, nieuwe Prototype etc etc

Laat nu eerst maar eens zien wat ze kunnen met wat nu voorhanden is.
Het is inmiddels ook wel duidelijk wie wel en wie niet voorstanders zijn. Discussie is hier al zo vaak gevoerd.Deltos schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:26:
[...]
Die interesse ken ik nu wel haha. Ik ben onderhand alleen maar ‘bang’ wanneer Phil een geliefde IP in handen krijgt. Ajb laat Diablo met rust.![]()
Laat nu eerst maar eens zien wat ze kunnen met wat nu voorhanden is.

Geen reden tot discussie, zo af en toe ventileren beide kanten na wat nieuwe informatie.L23 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:25:
[...]
Het is inmiddels ook wel duidelijk wie wel en wie niet voorstanders zijn. Discussie is hier al zo vaak gevoerd.

Edit: @L23 Maar je hebt wel een punt hoor. We weten het nu wel en zo veel zinnigs is er ook niet meer op te zeggen.

[Voor 16% gewijzigd door Deltos op 20-05-2023 14:07]
Daar hebben ze vorig jaar nog wat van uitgebracht. Al hebben ze nog niet echt iets helemaal nieuws gedaan. Ik zie overigens liever dat ze Tony Hawk weglaten en gewoon een nieuwe franchise neerzetten. Wellicht wat nieuwe namen erin en niet iemand die al lang met pensioen is...
Is ook alweer twee a drie jaar geleden. THPS 1+2 is een tof spel. Had er graag een volgende game van gezien.Martinspire schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:40:
[...]
Daar hebben ze vorig jaar nog wat van uitgebracht. Al hebben ze nog niet echt iets helemaal nieuws gedaan. Ik zie overigens liever dat ze Tony Hawk weglaten en gewoon een nieuwe franchise neerzetten. Wellicht wat nieuwe namen erin en niet iemand die al lang met pensioen is...
Soldier of FortuneKaasje123 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:36:
[...]
Ja inderdaad, laat maar komenKaasje123 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:36:
[...]
Ik erger me eigenlijk voornamelijk aan de bomen op sommige banen, water waar je in moet varen, en gebrek aan minimalisme. Maar het is zeker niet slecht en erger is dan ook een groot woord. Die ijsbanen zijn wel weer een grappige toevoeging bijvoorbeeld.L23 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 09:30:
[...]
Wat is dan het verschil met Nations, wat maakt deze perfect?
Ik heb het nu ook een paar uurtjes gespeeld en volgens mij heeft het alles wat Nations ook had. Maar goed, van beiden heb ik alleen de gratis versies gespeeld. Misschien dat ik er er een keer 10 euro aan uitgeef. Maar merk dat ik er na een tijdje ook wel weer klaar mee ben. Elk seizoen 25 banen om goud te halen is denk ik voldoende.
misschien heb je hier iets aan.NukaWorldNL schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:22:
Ik heb ineens wat vreemds met mijn XSX. Normaal gesproken nooit last van gehad, maar sinds vandaag kan ik ineens niet meer de dlc disk van Xbox 360 games gebruiken. Dan geeft die deze errorcode (0x80070032) aan. Meer mensen last van gehad? Ik heb al een paar de Xbox gereset en al geblazen in de diskingang, maar hij blijft maar die errorcode geven.
https://support.xbox.com/...ors/error-code-0x80270300
Edit: niet de zelfde foutcode zie ik juist

Foutcode van jou zie ik enkel in windows terug ?
[Voor 8% gewijzigd door Triple Stars op 20-05-2023 14:58]
Ja dat is waar. Maar met het abonnement heb je toegang tot een heleboel banen en volgens mij ook die van Nations.BiaggioLuciano schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:33:
[...]
Ik erger me eigenlijk voornamelijk aan de bomen op sommige banen, water waar je in moet varen, en gebrek aan minimalisme. Maar het is zeker niet slecht en erger is dan ook een groot woord. Die ijsbanen zijn wel weer een grappige toevoeging bijvoorbeeld.
Die kan ik niet vinden met standard access (1 jaar abonnement van tien euro). Je hebt alle track of the days sinds 2020 maar enkel de campaigns waar je abonnement actief was. Dus console spelers hebben enkel voorjaar 2022 beschikbaar.L23 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 15:26:
[...]
Ja dat is waar. Maar met het abonnement heb je toegang tot een heleboel banen en volgens mij ook die van Nations.
[Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 20-05-2023 15:41]
Was ook iets met groepen online, dacht dat ik daar een groep zag met klassieke banen. Mogelijk kan je die dan niet individueel rijden.Exactor it schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 15:41:
[...]
Die kan ik niet vinden met standard access (1 jaar abonnement van tien euro). Je hebt alle track of the days sinds 2020 maar enkel de campaigns waar je abonnement actief was. Dus console spelers hebben enkel voorjaar 2022 beschikbaar.
Thanks!Triple Stars schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:48:
[...]
misschien heb je hier iets aan.
https://support.xbox.com/...ors/error-code-0x80270300
Edit: niet de zelfde foutcode zie ik juist![]()
Foutcode van jou zie ik enkel in windows terug ?
Maar via een omweg wat normaal gesproken nooit hoefde lukt het downloaden van DLC nu wel. Ik moet nog steeds wel de 2e disk er in doen maar dan via de store zelf de dlc installeren. Wel vaag dat de optie vanaf disk ineens niet meer werkt.
Xbox 360 games hebben nooit vanaf disc gewerkt, enkel verificatie. Of ik begrijp je verkeerd.NukaWorldNL schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Thanks!
Maar via een omweg wat normaal gesproken nooit hoefde lukt het downloaden van DLC nu wel. Ik moet nog steeds wel de 2e disk er in doen maar dan via de store zelf de dlc installeren. Wel vaag dat de optie vanaf disk ineens niet meer werkt.
Weet niet welke game je bedoeld. Maar bij een Xbox 360 game waar op de tweede disc de DLC staat is enkel de tweede disc nodig om de game met DLC te kunnen spelen.
Enige wat ik nog mis, is inloggen met 2 gamertags. Wil lokaal tegen junior spelen maar dan staat er player 2 ipv mijn gamertag.Exactor it schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:52:
[...]
Hij is weer fijn ja. Wel onoverzichtelijk soms in races. Ofja, bij the track of the day is het altijd een bende qua waar de baan loopt (ik haat user created content). Hij speelt wel weer lekker weg ook voor een totale prutser in trackmania als ik.
Voor tien euro kun je je gamertag aanpassen in player 2. Problem solved!MRE-Inc schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 17:20:
[...]
Enige wat ik nog mis, is inloggen met 2 gamertags. Wil lokaal tegen junior spelen maar dan staat er player 2 ipv mijn gamertag.
Wel gaar dat je niet allebei kunt inloggen. Al is er volgens mij geen voortgang bij splitscreenen dus heel belangrijk is het niet denk ik.
____
Tin Hearts is een hele fijne puzzle game. Af en toe logge besturing maar zeer sfeervol en de puzzels zijn net ingewikkeld genoeg (en dus niet te vergezocht qua oplossing) om te boeien.
[Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 21-05-2023 12:07]
Flinke week met wel interessante of bekende games. In het oog springen:
After us
Planet of Lana (gamepass)
Miasma Chronicles
Warhammer 40.000 Boltgun
Railway Empire 2 (gamepass)
Lord of the rings: Gollum
In welk level heb je die afvalbak (bin) gevondenExactor it schreef op zondag 21 mei 2023 @ 11:02:
[...]
Voor tien euro kun je je gamertag aanpassen in player 2. Problem solved!
Wel gaar dat je niet allebei kunt inloggen. Al is er volgens mij geen voortgang bij splitscreenen dus heel belangrijk is het niet denk ik.
____
Tin Hearts is een hele fijne puzzle game. Af en toe logge besturing maar zeer sfeervol en de puzzels zijn net ingewikkeld genoeg (en dus niet te vergezocht qua oplossing) om te boeien.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Teveel om te spelen… en dan nog begin juni Diablo en in juni komen er ook nog wel een paar leuke kleinere games uit.On_E schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:24:
De console versie van Cassette Beasts komt ook nog de 25e.
Geen idee meer. Paar dagen geleden alweer. Zal wel tussen level 17 en level 30 hebben gezeten.uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:28:
[...]
In welk level heb je die afvalbak (bin) gevonden
Ik heb hem (Railway Empire deel 1) een uurtje of anderhalf gespeeld. Besturing was prima. Ik snapte weinig van de quests na het tutorial level en ben gestopt toen mijn spoorverbinding tussen twee dorpen niet als spoorverbinding tussen die twee dorpen telde. Ligt vooral aan mij, ik heb in de regel weinig geduld voor trage gameplaygiantgiantus schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:07:
Mensen ervaring met dat railway empire? Ben benieuwd of dat beetje speelt.
Toevallig maand geleden bezig geweest met deel 1 remastered, kwaliteit is wel prima maar verwacht geen Control qua gameplay.uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:19:
De geruchten gaan dat Alan Wake 2 in oktober uitkomt. Of dit nu wel of niet zo is, deel 1 vond ik wel tof. Iemand hier die die remastered versie heeft gespeeld en is die een beetje goed?
Verhaaltechnisch vond ik het wel interessant zeker gezien ik Control eerder heb gespeeld en die echt geweldig vond qua storyline en gameplay, ze hebben ook een connectie ingebouwd waar ik verder geen spoilers over zal vertellen.
Ben nog bezig met de twee expansions die zitten meteen in de remastered Edition, de eerste DLC is meteen wel erg pittig moet ik zeggen maar wel erg vermakelijk tot nu toe.
[Voor 9% gewijzigd door hifigamefreak op 21-05-2023 21:09]
Ik herken me hier wel in. Op de pc speel ik OpenTTD helemaal grijs. Railway empire ben ik anderhalf uur mee aan het stoeien geweest en toen had ik toch teveel vraagtekens in mijn hoofd. Heb nu Transport fever 2 aangeschaft en die bevalt een stuk beter.Exactor it schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:25:
[...]
Ik heb hem (Railway Empire deel 1) een uurtje of anderhalf gespeeld. Besturing was prima. Ik snapte weinig van de quests na het tutorial level en ben gestopt toen mijn spoorverbinding tussen twee dorpen niet als spoorverbinding tussen die twee dorpen telde. Ligt vooral aan mij, ik heb in de regel weinig geduld voor trage gameplay
Die naam is of al bezet of Microsoft staat het niet toe. Wellicht in een toekomstige update.Exactor it schreef op zondag 21 mei 2023 @ 11:02:
[...]
Voor tien euro kun je je gamertag aanpassen in player 2. Problem solved!
De eerste was best aardig en deel 2 schijnt in zo’n beetje alles beter en groter te zijn, ik kijk er wel naar uit!giantgiantus schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:07:
Mensen ervaring met dat railway empire? Ben benieuwd of dat beetje speelt.
Ook leuk! Ik zit alleen vast in missie 12 of 13, waarbij je een hogesnelheidslijn moet maken tussen Tokyo en Osaka. Dat lukte wel, maar 3 treinen tegelijk laten rijden en stoppen, dat kreeg ik maar niet voor elkaar. Die signals blijven soms wat ingewikkeld voor me haha.wjsiebes schreef op maandag 22 mei 2023 @ 05:32:
[...]
Heb nu Transport fever 2 aangeschaft en die bevalt een stuk beter.
[Voor 42% gewijzigd door On_E op 22-05-2023 08:35]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vond de dlc wel wat tegenvallen. Nogal combat heavy, terwijl de hoofdgame zo'n fijne balans heeft tussen verhaalsecties, combat-secties enz.. Mijns inziens is de combat toch één van de zwakkere aspecten van Alan Wake. Ik vind qua sfeer en verhaal (beetje á la Twin Peaks) Alan Wake erg goed, dus het is wel leuk dat je nog iets meer Alan Wake kunt spelen in de dlc. Wat betreft het plot voegt het echter verder weinig toe. Ook wel een gemiste kans dat ze Alan Wake's American Nightmare niet hebben toegevoegd. Was zeker een leuke expansion. Heeft zeker niet zoveel te maken met het plot van AW, maar toch best een leuke sfeer. Jammer dat ze de game niet tenminste de behandeling enhanced hebben gegeven. Het spelen via backwards compatibility is slikken als het gaat om beeldkwaliteit.hifigamefreak schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:07:
[...]
Toevallig maand geleden bezig geweest met deel 1 remastered, kwaliteit is wel prima maar verwacht geen Control qua gameplay.
Verhaaltechnisch vond ik het wel interessant zeker gezien ik Control eerder heb gespeeld en die echt geweldig vond qua storyline en gameplay, ze hebben ook een connectie ingebouwd waar ik verder geen spoilers over zal vertellen.
Ben nog bezig met de twee expansions die zitten meteen in de remastered Edition, de eerste DLC is meteen wel erg pittig moet ik zeggen maar wel erg vermakelijk tot nu toe.
DLC van Control is erg goed. AWE is een must voor liefhebbers van Alan Wake, maar de eindbaas vond ik een verschrikking.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
+1Meister Sachs schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:13:
[...]
DLC van Control is erg goed. AWE is een must voor liefhebbers van Alan Wake, maar de eindbaas vond ik een verschrikking.
Control vond ik al een erg goede game, maar AWE was echt een fijne stuk DLC als je Control had uitgespeeld. Op alle gebied eigenlijk wel.
Overigens hoop ik ooit nog eens een echte hardcore shooter te spelen met gameplay elementen zoals Control die biedt. Beetje Bulletstorm en Control gemixed zeg maar. En ik wil THPS3+4, en een '80s era Transformer game en een nieuwe Arkham Knight titel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Deze game vliegt volgens mij volledig onder de radar. Maar lijkt me echt tof. Hoop dat die zijn publiek vindt.
Planet of Lana reviews:
— Klobrille (@klobrille) 22 mei 2023
9/10 EDGE
9/10 GamesRadar+
9/10 GodisaGeek
9/10 XboxEra
8.5/10 PressStartAU
8/10 PureXbox
8/10 TheSixthAxis
8/10 IGN Italia
8/10 Kakuchopurei
7.75/10 GameInformer
Coming tomorrow exclusively to Xbox & PC, Day One with Game Pass. pic.twitter.com/aUO1pvQm6v
De titel is hier al eerder aangehaald, maar op basis van de reviews lijkt het een prima game te zijn.
Hopelijk is het verhaal nu wel een stuk langer dan Braking Point 1, ik ben ook heel erg benieuwd wat F1 World zal gaan zijn. Hopelijk een soort uitgebreide career modus en niet zoals in F1 22 dat F1 Life waar jij je eigen ruimte kan maken met auto's en items die je kan vrijspelen.
Goeie cijfers! Ik heb net even gekeken maar denk niet dat ik het spel ooit zal gaan spelen, niet echt mijn genre.Wom schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:23:
[Twitter]
De titel is hier al eerder aangehaald, maar op basis van de reviews lijkt het een prima game te zijn.
Huh die is toch al bijna een jaar uit of wat mis ik?

Quantum break?Wom schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:18:
Beetje Bulletstorm en Control gemixed zeg maar.
Met veel plezier gespeeld, maar dan misschien nog nét iets 'platter'? Denk dan meer aan Rage 2 op het moment dat je alle upgrades hebt.
Ik heb beide spellen met veel plezier gespeeld, wil ooit nog weer een tweede keer gaan beginnen aan Rage 2.Wom schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:08:
[...]
Met veel plezier gespeeld, maar dan misschien nog nét iets 'platter'? Denk dan meer aan Rage 2 op het moment dat je alle upgrades hebt.
Dat was met hun vorige game ook aluchiha tijntje schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:22:
Eerste drie kwartier van Miasma Chronicles. Ook een leuk kanaal trouwens.
[Video: Post-Apocalyptic Sci-Fi Meets Fantasy XCOM-like - Miasma Chronicles]
Deze game vliegt volgens mij volledig onder de radar. Maar lijkt me echt tof. Hoop dat die zijn publiek vindt.

Mooie toevoeging weer en dankzij GP gaan veel gamers hem hopelijk proberen.Wom schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:23:
[Twitter]

[Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2023 17:39]
Ik heb 'm gespeeld en hij is net zo goed als de originele versie, hetzelfde dusuchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:19:
De geruchten gaan dat Alan Wake 2 in oktober uitkomt. Of dit nu wel of niet zo is, deel 1 vond ik wel tof. Iemand hier die die remastered versie heeft gespeeld en is die een beetje goed?

Zonder gekheid, de resolutiebump en de (vind ik) iets verbeterde graphics rechtvaardigen de upgrade voor mij genoeg om het weer met veel plezier (en af en toe een jumpscare) te herspelen voor de zoveelste keer.
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Uit de archieven :uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:19:
justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"
Kalkie schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:12:
Nu ik toch in mijn horrorgame periode zit, na enige twijfel toch de Alan Wake Remaster aangeschaft. Grafisch nog geen hoogstandje, maar wat zit die game verder goed in elkaar en hoeveel jump scares kan een mens hebben, ook al speel ik 'm al voor de 4e keer. @uchiha tijntje ook dit is vast geen game voor jou?
justifire schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:14:
[...]
Grappig. Ik vond het juist drie keer niks.
Erg genoten van Quantum Break en Control en nog nooit Alan Wake gespeeld dus toen hij uit kwam de Remaster gehaald.
Wat een langdradig verhaal en wat een verschrikkelijke encounters (lees : constant in je rug spawnende vijanden)
Smaken verschillen
[Voor 5% gewijzigd door justifire op 22-05-2023 22:15]

Wel een super om te lezen dat het spel nog steeds zo goed verkoopt want het blijft voor mij echt een van de betere Dragon Ball spellen van de afgelopen jaren op Dragon Ball Z Kakarot na.
Het zijn meer korte filmpjes van hoe we elkaar uiteindelijk verslaan, geen volledige gevechten.
[Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 23-05-2023 08:12]
Oh ik ben wel lekker consistent. Ook erg benieuwd naar deeltje 2.justifire schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:09:
[...]
Uit de archieven :
justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"
[...]
[...]
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
300Mbits verbinding van Ziggo, ik kom niet boven de 50Mbps uit met het downloaden van een game. Net schoot ie even naar 100 en toen meteen weer omlaag, zelfs dat ie even helemaal stopte met downloaden en toen weer terug naar 40 a 50. En dan stopt ie weer even en gaat weer verder, fijn zeg.
Waar kan dit toch aan liggen? Andere keren blijft ie mooi zitten op 250Mbps.
[Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 23-05-2023 19:28]

Don't miss the world gameplay premiere of @MORTALKOMBAT 1 when Ed Boon (@Noobde) joins @geoffkeighley live on stage at #SummerGameFest on Thursday, June 8.
— Summer Game Fest (@summergamefest) 23 mei 2023
Watch the livestream at https://t.co/gO9QVWF4nN
Join us in person at @youtubetheater - Tickets: https://t.co/vpFuPnfyTe pic.twitter.com/VCjxZNCnx9

• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |