d.bakker84 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 18:50:
[...]
Dus je haalt achievements om iets van punten te scoren en niet omdat het leuk is? Ik lees dit soort berichten elke keer met enorme verbazing. Grappig dat iedereen op zo'n andere manier met gamen bezig is.
Neeeeee, zo'n gamer ben ik helemaal niet, nooit geweest ook. MS biedt elke maand zo'n challenge dat je drie achievements moet halen in een handjevol games die zij geselecteerd hebben. 500 punten is erg leuk om erbij te hebben, bij de 52.000 punten die ik al heb, daar kan ik straks bijna gratis een game voor halen.
Als de game leuk is, is dat mooi meegenomen, zo niet, dan doe ik de benodigde dingen even snel voor die 500 punten en ik ga weer verder waar ik mee bezig was. Eerder dit jaar was één van de geselecteerde games Contrast en die bleek erg vermakelijk te zijn. Pure rommel zit er gelukkig nooit tussen, althans tot nu toe niet. Via deze manier kun je dus aan games komen waarvan je voorheen zoiets had van "dit is niks voor mij.". En blijkt het toch goed te zijn.
Jaren geleden kende ik mensen die puur alleen om een achievement te halen echte bagger games gingen spelen, puur voor de heb. Maar MS Rewards is wel even een ander verhaal. 😎
Het is ook echt iets waar ik per maand misschien 10 minuten mee bezig ben, afhangend van hoe snel de achievements binnen zijn te halen.
[
Voor 18% gewijzigd door
devilsnight op 10-05-2023 20:19
]