Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
devilsnight schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:47:
Via de rating voor Starfield is er wat nieuwe informatie beschikbaar gekomen. Niets OMFG wat is dit ofzo, maar wel leuke info.

[Afbeelding]

Zo te zien hoeven we geen gore te verwachten ala Fallout, maar op zijn minst bloed zit er in, moet ook echt wel. Maar dat ontbrak vorig jaar wel. En qua wapens oa een axe, zal mij benieuwen of de melee combat een beetje goed aanvoelt. Dat was niet bepaald het geval in Skyrim, 0,0 hit reactions. Fallout 4 amper echt met melee gespeeld.
Ik ben erg benieuwd naar dat spel, kijk er toch wel naar uit,

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:47
devilsnight schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:47:
Via de rating voor Starfield is er wat nieuwe informatie beschikbaar gekomen. Niets OMFG wat is dit ofzo, maar wel leuke info.

[Afbeelding]

Zo te zien hoeven we geen gore te verwachten ala Fallout, maar op zijn minst bloed zit er in, moet ook echt wel. Maar dat ontbrak vorig jaar wel. En qua wapens oa een axe, zal mij benieuwen of de melee combat een beetje goed aanvoelt. Dat was niet bepaald het geval in Skyrim, 0,0 hit reactions. Fallout 4 amper echt met melee gespeeld.
Waar ontbrak dat vorig jaar?

Qua melee combat verwacht ik niet dat het bij de toppers gaat horen, maar je zou inderdaad verwachten dat het een verbetering zal zijn ten opzichte van Skyrim.
L23 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:36:
[...]

Waar ontbrak dat vorig jaar?

Qua melee combat verwacht ik niet dat het bij de toppers gaat horen, maar je zou inderdaad verwachten dat het een verbetering zal zijn ten opzichte van Skyrim.
Ik bedoelde de E3 beelden van Starfield. Het was qua bloed zo clean als maar kon. :)

Qua combat, yep, we mogen toch op zijn minst feedback verwacht wanneer we een klap uitdelen. Dat vind ik in games zoals Condemned, Dishonored en Riddick zo goed gedaan. Of heel recent Dead Island 2, die zombies reageren duidelijk op de klappies.
devilsnight schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:15:
Crysis 4. Gameplay stukje van ongeveer 1 a 2 seconden zie je. :)

[YouTube: A CRYSIS is coming. We need your help.]
Ik heb ooit deel 1 voor de PC gehad en de andere 2 voor de Xbox 360, helaas heb ik ze niet meer, ooit maar eens die Trilogie kopen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:59

On_E

Housemusic

Had zin om Far Cry 6 weer eens te spelen, ooit afgehaakt ergens op de helft en voor de ruimte van mijn harde schijf gegooid.

Laatste save was in het basiskamp en nietsvermoedend pikte ik een missie op, om iets later ineens in een Stranger Things verhaal te zitten. :D

Dat was voor mij even onverwacht… LTTP zeg maar haha.

Wel tof en uiteindelijk ook ff uitgespeeld.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:56

Crytek heeft een mooie positie om met een goede game te komen. Er is goede hardware beschikbaar en ze hebben ondertussen wel een het ander geleerd (o.a. van Digital Foundry), dus ik zie het wel goed komen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

On_E schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:44:
Had zin om Far Cry 6 weer eens te spelen, ooit afgehaakt ergens op de helft en voor de ruimte van mijn harde schijf gegooid.
Weet je wat pas erg is, heb vanaf deel 2 geen meer gespeeld 8)7 Heb deel 3 en 4 hier al jaren klaar liggen, maar kom er op een of andere reden nooit aan toe, word hoog tijd dat ik ze na Zelda toch eens ga oppakken, begint nu wel erg vertraagt te worden :D

Linksquest schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:53:
[...]

Weet je wat pas erg is, heb vanaf deel 2 geen meer gespeeld 8)7 Heb deel 3 en 4 hier al jaren klaar liggen, maar kom er op een of andere reden nooit aan toe, word hoog tijd dat ik ze na Zelda toch eens ga oppakken, begint nu wel erg vertraagt te worden :D
Dan word het toch eens tijd dat je deel 3 en deel 6 gaat spelen :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:24:
[...]

Dan word het toch eens tijd dat je deel 3 en deel 6 gaat spelen :+
Dat zijn de aanraders? Als ik het goed heb zijn elk deel een verhaal op zich zelf toch?

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:45
Linksquest schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:52:
[...]

Dat zijn de aanraders? Als ik het goed heb zijn elk deel een verhaal op zich zelf toch?
Ik vond deel 3 en 4 de beste games. 5 en 6 waren imo vrij matig. In 5 kun je niet relaxt exploren doordat de story steeds triggert en was het verhaal meh, en 6 vond ik een vrij saaie game. Ik speel graag stealthy, dat was in 6 amper te doen. Headshots daarin zijn geen echte headshots meer. Bullet sponge enemies.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Zat er aan te komen natuurlijk. :) Goed dat ze de tijd nemen die ze nodig hebben.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Linksquest schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:52:
[...]

Ja als je het mij vraagt wel, want ik vond zelf Far Cry 4 en 5 niet geweldig. Maar daar zijn de meningen wel heel erg over verdeeld O-) .

Wil even een lans breken voor Far Cry 5 hoor, want heb daar wel erg veel plezier aan gehad. Je hebt echt het gevoel dat je gebied verovert en er zit echt veel verborgen in de spelwereld. Sowieso spreekt de setting mij wel aan, maar dat is persoonlijk. Deel 6 kom ik maar niet door heen, doordat vijanden respawen en de manier waarop bassissen terug actief worden.

Er is recent ook een update uitgekomen voor FC5, waardoor die nog beter speelt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:38
Linksquest schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:53:
[...]

Snel 3 spelen dan. Die is ijzersterk op alle fronten. Deel 4 overslaan en 5 oppakken. 5 heeft een geweldig verhaal, ambiance en omgeving.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 10:23

Louw Post

Cerenas

Ondanks de Crysis serie mooie games zijn ben ik benieuwd of de CryEngine Unreal engine kan bijbenen. Die demo videos van Unreal engine zijn echt indrukwekkend en volgens mij is er de laatste tijd niet echt iets laten zien van nieuwe ontwikkelingen met de CryEngine? Crysis blijft een beetje een showcase voor hun engine volgens mij.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Louw Post schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:23:
[...]

Ondanks de Crysis serie mooie games zijn ben ik benieuwd of de CryEngine Unreal engine kan bijbenen. Die demo videos van Unreal engine zijn echt indrukwekkend en volgens mij is er de laatste tijd niet echt iets laten zien van nieuwe ontwikkelingen met de CryEngine? Crysis blijft een beetje een showcase voor hun engine volgens mij.
als er geen shader compilation stutters zitten zoals bij unreal engine liggen ze al ver voor op ze :+

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kaasje123 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:34:
[...]
als er geen shader compilation stutters zitten zoals bij unreal engine liggen ze al ver voor op ze :+
En als ze inmiddels multicore ondersteunen.. (was destijds de reden dat 'but can it run Crysis' werd geroepen zodra je een nieuwe pc had gebouwd).
Zelfs de remastered versie draait nog op een single core(waardoor je met een high end systeem nog steeds niet 60fps haalt):

https://www.dsogaming.com...t-like-the-original-game/

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:54
Dead island 2 ziet er wel kek uit hoor, loopt echt heel soepeltjes. Een game op launch uitbrengen zonder bugs kan dus toch!

Iemand trouwens een idee hoe je kan blocken?
Ik vond het niet bij de controls layout, daar stond alleen bij lb iets van defense, maar dan spring je weg. Ik dacht dat ik die tutorial had geskipped of te snel doorduwde...

• Timothy3000
PdeBie schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:22:
[...]

Snel 3 spelen dan. Die is ijzersterk op alle fronten. Deel 4 overslaan en 5 oppakken. 5 heeft een geweldig verhaal, ambiance en omgeving.
4 was imo de leukste....
En 5 had imo echt een vrij slap verhaal.

Grappig hoe meningen zo kunnen verschillen haha.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 10:23

Louw Post

Cerenas

JDL15 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:41:
Dead island 2 ziet er wel kek uit hoor, loopt echt heel soepeltjes. Een game op launch uitbrengen zonder bugs kan dus toch!

Ik vond het niet bij de controls layout, daar stond alleen bij lb iets van defense, maar dan spring je weg. Ik dacht dat ik die tutorial had geskipped of te snel doorduwde...
Blocken moet je kiezen door middel van die kaarten deck die je opbouwt. Je kan kiezen tussen block of dodge als ik me goed herinner.

Speel Dead Island 2 zelf op PC, maar is inderdaad één van de weinig grote games van dit jaar (tot nu toe) die soepel en redelijk bug vrij loopt haha.

[ Voor 11% gewijzigd door Louw Post op 10-05-2023 10:06 ]

JDL15 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:41:

Ja het is spel is precies zoals ik had gehoopt en verwacht, speelt echt ontspannen weg.

Ik weet niet of dit uitgelegd is in het Dead Island 2 Topic, maar in het begin kan je zover ik weet alleen maar Dodgen met LB. Of ik moet de skill kaart nooit hebben gezien in het begin of het moet echt per personage anders zijn, aangezien ik pas later in het spel de skill kaart dacht te krijgen om te blocken met LB . Zoals @Slender77 ook al aangaf in zijn reactie is het echt wel de moeite waard om even tijd te steken in het combatsysteem.

Maar ik vind persoonlijk het dodgen wel de fijnste optie en het blocken niet zo handig.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2023 10:11 ]

Ai, dit keer zal het niet super easy worden om 500 punten voor Rewards te krijgen. De games zijn FH5, heb ik plenty achievements van al. Star Wars Squadrons, hetzelfde verhaal. Gang Beasts ook.

Over blijven Madden 23 en Guilty Gear. Hoe easy is het om drie achievies te krijgen in Madden? Anders ga ik voor Guilty Gear.

• Timothy3000
devilsnight schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:14:
Ai, dit keer zal het niet super easy worden om 500 punten voor Rewards te krijgen. De games zijn FH5, heb ik plenty achievements van al. Star Wars Squadrons, hetzelfde verhaal. Gang Beasts ook.

Over blijven Madden 23 en Guilty Gear. Hoe easy is het om drie achievies te krijgen in Madden? Anders ga ik voor Guilty Gear.
Het is sowieso niet te doen want hij triggert niet. Ik heb in Squadrons nu voldoende achievements, al bijna een week, maar er gebeurt helemaal niks want de boel is weer eens bugged.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:26:
[...]

Het is sowieso niet te doen want hij triggert niet. Ik heb in Squadrons nu voldoende achievements, al bijna een week, maar er gebeurt helemaal niks want de boel is weer eens bugged.
Sinds vandaag staat er wel 0/3 bij op de tile in de Rewards app. Misschien dat het nu wel gaat werken als ik weer nieuwe achievements haal...

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:27
devilsnight schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:14:
Hoe easy is het om drie achievies te krijgen in Madden? Anders ga ik voor Guilty Gear.
Heel makkelijk, een minuut of 10. Zie: https://www.youtube.com/watch?v=2ngT0kJ034k

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

MartijnS72 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:35:
[...]

Sinds vandaag staat er wel 0/3 bij op de tile in de Rewards app. Misschien dat het nu wel gaat werken als ik weer nieuwe achievements haal...
Nope, helaas.

Net een achievement gehaald in Gang Beasts en het is nog steeds 0/3.
Timothy3000 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:26:
[...]

Zucht, echt irritant. De quiz doet het overigens sinds gisteren ook niet, dus als dat zo doorgaat verlies je de streak ook. Erg jammer.

• Timothy3000
Ze moeten dat echt eens op orde krijgen. Totaal niet leuk zo.

• JDL15
@Louw Post @G_Dragon Merci!

Nu snap ik het!

Laten we hopen dat er meerdere spellen zo mogen volgen zonder foutjes hehe!

• MartijnS72
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:04:
[...]

Nope, helaas.

Net een achievement gehaald in Gang Beasts en het is nog steeds 0/3.

[...]

Zucht, echt irritant. De quiz doet het overigens sinds gisteren ook niet, dus als dat zo doorgaat verlies je de streak ook. Erg jammer.
De Microsoft Rewards quiz op de website? De Nederlandse link lijkt kapot, omdat er dit staat:

BTROMC:"30"0"+BTROMC%3A"30"

in plaats van:

BTROMC:"30"

Mij lukte het om in Chrome de quiz te voltooien, maar deze link werkt mogelijk wel in Edge:

https://www.bing.com/sear...%220%22%20BTROMC:%2230%22

Zie eventueel:
https://www.reddit.com/r/...i02b/quiz_does_not_start/

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnS72 op 10-05-2023 12:21 ]

Ik wist niet dat er nog DLC gemaakt ging worden. Had het idee dat die game een beetje stille dood zou sterven. Ben benieuwd of er nog veel veranderd is sinds ik de game bij launch gespeeld heb. Heb wel iets gehoord van paar updates die dingen aanpasten, maar vooralsnog vond ik het iets te saai en verouderd dat ik nog niet verder gegaan ben. Ik vond de remaster van 3 nog wel leuk, maar deze was weer net niet. Iemand die weet of het toch nog wel weer de moeite waard is?

Verder ben ik benieuwd of die wingsuit ook op de rest van de map zit, want de enorme tijd verspilt aan het rijden van A naar B was mij een doorn in het oog. Of gewoon meer fast-travel plekken is ook prima.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 10-05-2023 12:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:50
Krijg je er tandpasta bij? :+

Jammer dat de patch er is nu ik hem al gespeeld heb. Hoewel mijn New game plus is geglitched dus ik moet even kijken of dat gepacht is.

[ Voor 22% gewijzigd door Exactor it op 10-05-2023 13:51 ]

Wat is het eigenlijk ook een klein ding voor dat geld..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rRYJoB2XNOWTKFhh6933F0nkzvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/APbOtzUi6F4RzBgln9zIMYk7.jpg?f=fotoalbum_large

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ligt het aan mij of werken de auto-saves niet zo goed in Halo Infinite Campaign?

Zit nog aan het begin van de Campaign en was bezig met The Tower missie, 20 minuten gespeeld ofzo, was bijna bij het einde van de missie maar ik moest even de deur uit. Dus ik de game afgesloten (normaal via de menu's) en daarna de Xbox uitgezet.

Wanneer ik nu Continue doe in de campaign dan ben ik helemaal in een ander gebied aan de start van de missie. Wat nogal vreemd is, want de game heeft denk ik wel 5 of meer keer ge auto-saved tijdens het spelen van de missie.

Overigens gebruik ik geen Quick Resume.

hoi

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Elect a clown, expect a circus.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je twee Xboxen hebt en je speelt vaker met meerdere personen tegelijk, is het wellicht handiger (niet goedkoper) om twee van 512gb te nemen ipv een van 1tb. Je kunt deze namelijk swappen en dan kun je beter iets minder spellen erop hebben, zodat de 1 de expansion met de juiste spellen gewoon kan verhuizen naar de andere Xbox.
Na het lezen van deze review (https://xboxera.com/2023/05/10/review-teslagrad-2/) moest ik direct aan @uchiha tijntje denken eigenlijk. Metroidvania met wat lastige controls in een fraaie 2D setting. Dat lijkt mij typisch een game die aantal hier wel kunnen waarderen.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-11 11:33

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

devilsnight schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:15:
[...]

Betekende die 150 dollar maar ook 150 euro, dan had ik het wel gedaan denk ik.
Hij is nu voor 170 te krijgen. Die twee tientjes doen het hem? Met een beetje geluk is hij binnenkort wel voor een keer ergens voor 150 of minder te krijgen denk ik. Dan haal ik hem ook :)

XBox Series X: BloodyB2121

Wom schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:23:
Na het lezen van deze review (https://xboxera.com/2023/05/10/review-teslagrad-2/) moest ik direct aan @uchiha tijntje denken eigenlijk. Metroidvania met wat lastige controls in een fraaie 2D setting. Dat lijkt mij typisch een game die aantal hier wel kunnen waarderen.
Haha. Ik zag hem laatste een keer voorbij komen inderdaad :) Nu nog bezig met Jedi Survivor. Bijna story klaar en dan de clean up van de map/achievements. Ik kan iedereen de game wel aanraden. Vind hem wel geslaagd, zowel voor mensen die enkel de story willen doorlopen als mensen die gaan voor een uitdaging en de map volledig afstruinen naar collectibles.

Na Jedi eens kijken of ik Teslagrad een kans geef. Wordt wel al de vierde metroidvania dit jaar. :)

Edit: ik zie dat die niet heel lang duurt (uurtje of 7 voor 100%) dus als ik thuis ben maar even kopen. :) Zo’n korte game kan er altijd wel tussen.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-05-2023 15:49 ]

d.bakker84 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:29:
[...]

Hij is nu voor 170 te krijgen. Die twee tientjes doen het hem? Met een beetje geluk is hij binnenkort wel voor een keer ergens voor 150 of minder te krijgen denk ik. Dan haal ik hem ook :)
Het liefst 120 euro 😝

Ik kijk nog wel even.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 10-05-2023 16:14 ]

Timothy3000 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:06:
Ze moeten dat echt eens op orde krijgen. Totaal niet leuk zo.
Helemaal waardeloos omdat ze die achievements achteraf niet gewoon tellen. Als je ze nu haalt kunnen zij ze toch wel met terugwerkende kracht op de counter zetten?

Tot die tijd maar Reddit in de gaten houden, want elke keer even een achievement proberen te halen en dan vervolgens niks....nah.

• d.bakker84

d.bakker84

devilsnight schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 18:12:
[...]

Helemaal waardeloos omdat ze die achievements achteraf niet gewoon tellen. Als je ze nu haalt kunnen zij ze toch wel met terugwerkende kracht op de counter zetten?

Tot die tijd maar Reddit in de gaten houden, want elke keer even een achievement proberen te halen en dan vervolgens niks....nah.
Dus je haalt achievements om iets van punten te scoren en niet omdat het leuk is? Ik lees dit soort berichten elke keer met enorme verbazing. Grappig dat iedereen op zo'n andere manier met gamen bezig is.

• MartijnS72
  • Niet online
d.bakker84 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 18:50:
[...]

Dus je haalt achievements om iets van punten te scoren en niet omdat het leuk is? Ik lees dit soort berichten elke keer met enorme verbazing. Grappig dat iedereen op zo'n andere manier met gamen bezig is.
Ik doe die opdrachten alleen als ze leuk zijn, maar als Microsoft je dan 50 cent (!!!) belooft voor het behalen van de achievements, zou het mooi zijn als dat eens zonder problemen werkt...

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:39

L0g0ff

omg

devilsnight schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:13:
[...]

Het liefst 120 euro 😝

Ik kijk nog wel even.
Ja voor 200 euro kun je ook je internet verbinding een boost geven. Daar heb je elke dag plezier van ipv een extra disk voor je xbox. Ik wacht ook nog even.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2023 19:53 ]

[...]

Neeeeee, zo'n gamer ben ik helemaal niet, nooit geweest ook. MS biedt elke maand zo'n challenge dat je drie achievements moet halen in een handjevol games die zij geselecteerd hebben. 500 punten is erg leuk om erbij te hebben, bij de 52.000 punten die ik al heb, daar kan ik straks bijna gratis een game voor halen. :)

Als de game leuk is, is dat mooi meegenomen, zo niet, dan doe ik de benodigde dingen even snel voor die 500 punten en ik ga weer verder waar ik mee bezig was. Eerder dit jaar was één van de geselecteerde games Contrast en die bleek erg vermakelijk te zijn. Pure rommel zit er gelukkig nooit tussen, althans tot nu toe niet. Via deze manier kun je dus aan games komen waarvan je voorheen zoiets had van "dit is niks voor mij.". En blijkt het toch goed te zijn.

Jaren geleden kende ik mensen die puur alleen om een achievement te halen echte bagger games gingen spelen, puur voor de heb. Maar MS Rewards is wel even een ander verhaal. 😎

Het is ook echt iets waar ik per maand misschien 10 minuten mee bezig ben, afhangend van hoe snel de achievements binnen zijn te halen.

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 10-05-2023 20:19 ]

[...]

Ik lees jouw soort berichten regelmatig met verbazing... Waarom denk je dat het een het andere uitsluit?
Ik ben er zelf niet meer mee bezig maar wel een tijdje gedaan... Niet omdat ik die paar cent zo spannend vind maar het is nog een extra stapje gamefyen en zo lang je er lol aan hebt... Maar ja als de beloofde beloning dan uitblijft dan is dat frustrerend, niet zo gek toch?

Gamertag: FinrazielNL

MartijnS72 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:06:
[...]

Ik doe die opdrachten alleen als ze leuk zijn, maar als Microsoft je dan 50 cent (!!!) belooft voor het behalen van de achievements, zou het mooi zijn als dat eens zonder problemen werkt...
Wacht even, 500 points is maar 50 cent? Damn, haha. Heb me dat eigenlijk nooit gerealiseerd. Ik ben er sinds vorig jaar mee begonnen en ben echt lekker op weg, maar heb nooit gecheckt hoeveel je eigenlijk krijgt per challenge.

• d.bakker84

d.bakker84

Finraziel schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:30:
[...]

Ik lees jouw soort berichten regelmatig met verbazing... Waarom denk je dat het een het andere uitsluit?
Ik ben er zelf niet meer mee bezig maar wel een tijdje gedaan... Niet omdat ik die paar cent zo spannend vind maar het is nog een extra stapje gamefyen en zo lang je er lol aan hebt... Maar ja als de beloofde beloning dan uitblijft dan is dat frustrerend, niet zo gek toch?
Is ook zo, als ze het aanbieden moet het werken ook. Ik verbaas me juist over mensen die er mee bezig zijn. Maar bedoelde het niet negatief hoor. Iedereen gamed op een andere manier en dat is natuurlijk prima!

• Exactor it
d.bakker84 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:42:
[...]

Is ook zo, als ze het aanbieden moet het werken ook. Ik verbaas me juist over mensen die er mee bezig zijn. Maar bedoelde het niet negatief hoor. Iedereen gamed op een andere manier en dat is natuurlijk prima!
Je kan er wel zeker iets negatiefs inzien hoor. Het is simpelweg marketingbudget dat ingezet wordt voor spelelementen die je in het ecosysteem van MS houden. En je betaalt met je tijd terwijl je als functie tester ook zeer goedkope arbeid aan MS levert (en als je Bing instelt als je zoekmachine met je persoonsgegevens zoals zoekgedrag, locatiegegevens, etc er bovenop). Moet iedereen zelf weten natuurlijk. 8)

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:31
G_Dragon schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:58:
Wat is het eigenlijk ook een klein ding voor dat geld..

[Afbeelding]
Mag ook wel voor dat geld, of had je hem liever groter gehad? :P

Maar hij is idd kleiner dan dat je verwacht!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:44
L0g0ff schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:36:
[...]

Ja voor 200 euro kun je ook je internet verbinding een boost geven. Daar heb je elke dag plezier van ipv een extra disk voor je xbox. Ik wacht ook nog even.
En van die disk heb je niet elke dag plezier?

Ik vind het wel fijn om een aantal games die ik met vrienden af en toe speel, klaar op die disk te hebben staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Xgar op 10-05-2023 21:23 ]

State of Decay 2 krijgt 5 jaar na release nog een flinke (content) update: https://support.stateofde...09-Update-33-Heart-Attack

Prima support van Undead Labs voor deze titel.

voog schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:15:
[...]

Mag ook wel voor dat geld, of had je hem liever groter gehad? :P

Maar hij is idd kleiner dan dat je verwacht!
Haha denk dat sommigen hem wel liever groter willen :+

Vraag me wel af of secondary Game Pass users hier gebruik van kunnen maken. Dat was namelijk niet het geval.

• PdeBie
Nieuwe MK? MK 12 inmiddels? Of waar zitten we nu op?
PdeBie schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:04:
[...]

Nieuwe MK? MK 12 inmiddels? Of waar zitten we nu op?
Wordt terug gewoon Mortal Kombat (dus deel 1 feitelijk). Dat is waar het overslaan van 12 ook op slaat.

Info: https://www.videogameschr...ad-of-an-imminent-reveal/

[ Voor 18% gewijzigd door Wom op 11-05-2023 16:07 ]

• PdeBie
Benieuwd of we dan ook weer terug gaan naar de oorspronkelijke vechters. Maar er zal vast wel weer een hele buts aan vechter zijn.

• JDL15
PdeBie schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:21:
Benieuwd of we dan ook weer terug gaan naar de oorspronkelijke vechters. Maar er zal vast wel weer een hele buts aan vechter zijn.
Ja ik las ook iets over 2 vechters van Marvel of DC ofzo die worden toegevoegd, hoeft van mij niet zo maar goed. Hoop trouwens dat ze echt last gen eruit laten deze keer en echt voor de volle 100% deze gen consoles eens gaan laten zweten en opstijgen, zodat we echt hele dikke graphics krijgen. Wel zo vet bij zo'n dikke fighter als deze >:)

[ Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 11-05-2023 17:27 ]

• PdeBie
JDL15 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:59:
[...]

Ja ik las ook iets over 2 vechters van Marvel of DC ofzo die worden toegevoegd, hoeft van mij niet zo maar goed.
Eens. Net zoals de terminator enz. hadden voor mij ook niet gehoeven.

Geef gewoon alle ninja’s (Scorpion, Sub Zero, Smoke etc.), alle vechters (Liu Kang, Kung Lao, Jax etc.) en wat goden/bazen (Raiden, Shang Tsung etc.) en je hebt een genoeg uitgebreid roster.
@uchiha tijntje Bedankt voor de vele speeluren en avonturen! Wat een spel, zou zo weer een nieuwe wereld kunnen starten samen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8AfKx-ES1BlscYoknCFcYFShMmE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f7dJacAZcWWR3CnkDyBfPHb5.jpg?f=fotoalbum_large

• L23
Blijft een beetje vaag om het hier te posten. Het is Game Pass, maar gaat om PC games toch?

Maar goed, dichter bij een Xbox handheld dan dit zal het wel niet worden. Wel tof op zich.

[ Voor 11% gewijzigd door L23 op 11-05-2023 19:44 ]

L23 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:26:
[...]

Blijft een beetje vaag om het hier te posten. Het is Game Pass, maar gaat om PC games toch?

Maar goed, dichter bij een Xbox handheld dan dit zal het wel niet worden. Wel tof op zich.
Xbox Play Anywhere en Xbox Cloud Streaming.
Dus zeker wel relevant mbt Xbox (Series X|S) ook al is het waarschijnlijk niet de reden om zo’n ding aan te schaffen.
Mooie concurrent voor de steamdeck :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• L23
justifire schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:15:
[...]

Xbox Play Anywhere en Xbox Cloud Streaming.
Dus zeker wel relevant mbt Xbox (Series X|S) ook al is het waarschijnlijk niet de reden om zo’n ding aan te schaffen.
Mooie concurrent voor de steamdeck :)
Game Pass als dienst verbind de Xbox Series X/S en deze handheld. Maar het is nu niet zo dat als je een Xbox game koopt voor de Xbox Series X/S dat je ook automatisch de PC versie hebt en dus op deze handheld kan spelen?

• Exactor it
L23 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:20:
[...]

Game Pass als dienst verbind de Xbox Series X/S en deze handheld. Maar het is nu niet zo dat als je een Xbox game koopt voor de Xbox Series X/S dat je ook automatisch de PC versie hebt en dus op deze handheld kan spelen?
Niet bij alle spellen. Bij play anywhere spellen wel: https://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-play-anywhere
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQL9I8zsbHvlFFFgrD3gayjDzf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T82uU5LM3VxOXKcSiUVsStlO.png?f=fotoalbum_large

Ondertussen ben ik zojuist in de tweede plaats in Redfall verzeild geraakt na uurtje of 14. Ik zal wel iets hebben met slechte games _O-

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 14:27
Ondertussen ben ik zojuist in de tweede plaats in Redfall verzeild geraakt na uurtje of 14. Ik zal wel iets hebben met slechte games _O-
Er is (terecht) genoeg aan te merken op deze game, maar ik blijf hem ook steeds opstarten om eventjes een missie te spelen. Met zoveel keuze op GamePass en te weinig tijd blijf ik meestal ver uit de buurt van "slechte games". Blijkbaar zit er toch iets verstopt onder het bovenste laagje van "middelmatigheid"?

Ik las ook dat het spel gek genoeg na al die negatieve aandacht alsnog veel spelers heeft weten te vinden:
https://xboxera.com/2023/...s-despite-subpar-reviews/

• On_E

On_E

Housemusic

PdeBie schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:21:
Gerucht is dat oude karakters in nieuwe vorm terugkomen. Raiden zou bv een vrouw zijn in deze nieuwe MK.

We gaan t zien! Wel van de partij uiteraard, heb maar weinig MKs niet in huis gehad. :)

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-11 10:03
mark_78 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:13:
[...]

Er is (terecht) genoeg aan te merken op deze game, maar ik blijf hem ook steeds opstarten om eventjes een missie te spelen. Met zoveel keuze op GamePass en te weinig tijd blijf ik meestal ver uit de buurt van "slechte games". Blijkbaar zit er toch iets verstopt onder het bovenste laagje van "middelmatigheid"?

Ik las ook dat het spel gek genoeg na al die negatieve aandacht alsnog veel spelers heeft weten te vinden:
https://xboxera.com/2023/...s-despite-subpar-reviews/
Ik heb hem tot dusver een keer aan gehad en daar even gespeeld totdat ik buiten ergens was. Ik denk dat ik het even tijd moet geven om echt goed in het spel te komen. Volgens mij is het een beste gave game.
Ik had gisteren trouwens ook een dashboard update, eerst was ik helemaal blij in de hoop dat dit het nieuwe dashboard zou zijn. Maar die was het helaas nog niet haha :P

• PdeBie
On_E schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:46:
[...]

Gerucht is dat oude karakters in nieuwe vorm terugkomen. Raiden zou bv een vrouw zijn in deze nieuwe MK.
:F

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
Heeft iemand toevallig enig idee wanneer Flintlock er aan komt? De trailer zag er veelbelovend uit. Hij zou begin 2023 naar Gamepass komen, maar ik kan niets van een datum vinden. Nou zit ik totaal niet diep in de gameswereld, dus wellicht dat één van jullie meer weet.

• SaraNostra
  • Laatst online: 20-11 21:00
On_E schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:46:
[...]

We gaan t zien! Wel van de partij uiteraard, heb maar weinig MKs niet in huis gehad. :)
Dat zou ik een hele slechte move vinden. Raiden als vrouw? Why on earth?
fw10 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:06:
Heeft iemand toevallig enig idee wanneer Flintlock er aan komt? De trailer zag er veelbelovend uit. Hij zou begin 2023 naar Gamepass komen, maar ik kan niets van een datum vinden. Nou zit ik totaal niet diep in de gameswereld, dus wellicht dat één van jullie meer weet.
Er is helaas nog geen datum of release window bekend. :)

GranCanaria schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:46:
[...]

Ik heb hem tot dusver een keer aan gehad en daar even gespeeld totdat ik buiten ergens was. Ik denk dat ik het even tijd moet geven om echt goed in het spel te komen. Volgens mij is het een beste gave game.
Het is gewoon enorm wisselvallig, maar het heeft zeker zijn momenten. Ben beter gewend van Arkane, maar met een casual benadering heeft het wel iets. Is ook groter en uitgebreider dan ik uit de reviews kon halen. Wel af en toe slecht ladende textures en al een vampier of drie gehad die op pauzestand stond. Maar daar til ik niet zo zwaar aan.

spoiler:
The Blood The Blood The Blood The Blood :P

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 12-05-2023 10:34 ]

• On_E

On_E

Housemusic

SaraNostra schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:15:
[...]

Dat zou ik een hele slechte move vinden. Raiden als vrouw? Why on earth?
Why not? :)

Ik zou het prima vinden, als het echt een reboot is van de serie kun je wel komen met nieuwe karakters en nieuwe varianten op oude, toch?

Maar goed, het is maar een gerucht, stond op Reddit bij de game leaks.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
On_E schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:42:
[...]

Why not? :)

Ik zou het prima vinden, als het echt een reboot is van de serie kun je wel komen met nieuwe karakters en nieuwe varianten op oude, toch?

Maar goed, het is maar een gerucht, stond op Reddit bij de game leaks.
Mja zo kan je alles wel rebooten en veranderen. Moet Mario dan voortaan ook Maria heten met haar zus Louise?

Veranderen om te veranderen ben ik geen voorstander van.

• On_E

On_E

Housemusic

Kaasje123 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:45:
[...]

Mja zo kan je alles wel rebooten en veranderen. Moet Mario dan voortaan ook Maria heten met haar zus Louise?

Veranderen om te veranderen ben ik geen voorstander van.
Gezien de verhaallijnen van MK met het tijdreizen en andere dimensies zo gek nog niet vind ik. :)

• JDL15
On_E schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:50:
[...]

Gezien de verhaallijnen van MK met het tijdreizen en andere dimensies zo gek nog niet vind ik. :)
Laat het dan een of andere lekkere bastaarddochter zijn van Raiden en Sheeva haha :*)

Ik moet zeggen dat ik Redfall ook gewoon toch graag blijf doorspelen, vind het wel een nice creepy sfeertje met al die quotes die door die speakers knallen van die vampiers. Heb ook wel wat vreemde AI moves gezien (mag de pret niet drukken) en blijf het net als anderen hier toch nog graag doorspelen, gek hè.
DB Xenoverse 2 is nu Free play Days.

Maar ik begrijp eigenlijk niet helemaal wtf je moet doen? Ik ben naar een story event gegaan, want ik verwachtte daar te kunnen vechten. Echter zijn dat puur cutscenes. Op de map zie ik bij de legend iconen staan voor side quests maar op de map zelf zie ik geen enkele quests.
devilsnight schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:38:
DB Xenoverse 2 is nu Free play Days.

Maar ik begrijp eigenlijk niet helemaal wtf je moet doen? Ik ben naar een story event gegaan, want ik verwachtte daar te kunnen vechten. Echter zijn dat puur cutscenes. Op de map zie ik bij de legend iconen staan voor side quests maar op de map zelf zie ik geen enkele quests.
Ja er is zoveel te doen, teveel om in een weekend te doen. Want je hebt het hoofdverhaal, de parallel missies, de houses en het online vechten. Ik denk dat je teveel informatie in een keer krijgt? Want als je eenmaal doorhebt wat er allemaal te doen is ben je zo wat uren verder, ik zit inmiddels dan al over de 600 uur met dit spel en heb nog steeds niet de 100%. Had het wel maar toen kwamen er weer nieuwe missies, het is tot op heden het meest uitgebreide maar ook het meest vermakelijke Dragon Ball spel die ooit is gemaakt in mijn ogen..

Je kan in het hoofdverhaal na de cutscenes vechten en daarnaast kan je ook bij de parallel missies vechten om aanvallen / items of kleding te verdienen, om online te gaan vechten moet je volgens mij eerst voorbij de namek saga zijn. Maar als je dat eenmaal vrij hebt gespeeld kan je met iedereen vechten of samen op missie parrallel missie gaan.

Mocht je er niet uitkomen dan kan je altijd nog even het topic doorlezen, maar je mag ook altijd mij vragen O-)

• Timothy3000
Kaasje123 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:45:
[...]

Als spinoff? Zou ik best tof vinden.
Tweakers die fan zijn van turn based games met een Japanse invloed kunnen vandaag hun hart ophalen met Fuga, Melody of Steel 2. Staat op Gamepass en krijgt goede reviews. Deel 1 kreeg ook goede cijfers. Zelf niet helemaal mijn genre aangezien die games altijd te lang duren voor hun eigen bestwil vind ik zelf. :)

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:34:
Tweakers die fan zijn van turn based games met een Japanse invloed kunnen vandaag hun hart ophalen met Fuga, Melody of Steel 2. Staat op Gamepass en krijgt goede reviews. Deel 1 kreeg ook goede cijfers. Zelf niet helemaal mijn genre aangezien die games altijd te lang duren voor hun eigen bestwil vind ik zelf. :)
Moet je die tip nou op Zelda dag geven?! Nu moet ik weer tussen twee games balanceren! :P
Wom schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:27:
[Afbeelding]

Ik ben ook in die stad gekomen, daar nog 2 uur gespeeld en toen afgehaakt met de game, na z'n 13 uur, kan er niks aan doen, heb echt geprobeerd deze game meerdere kansen te geven, maar de minpunten waar ik me aan stoor zijn toch te groot voor me.

Timothy3000 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:36:
[...]

Moet je die tip nou op Zelda dag geven?! Nu moet ik weer tussen twee games balanceren! :P
Zag net een speedrun voorbij komen van Zelda in 95 minuten. Dus tijd genoeg vandaag :P

——-

Een game waar ik wel naar uitkijk. Videootje van 22 minuten met gameplay en commentaar van de devs.

Mijn uitstapjes in dit genre met Wasteland 3, Gears Tactics en Mutant year zero waren erg goed bevallen. :)

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-05-2023 18:29 ]

13 juni in Gamepass;

En in juli komt deze voormalige Stadia exclusive uit op verschillende platformen.

Mooie titels om op de Asus ROG ally te spelen. Zal de batterij vast wel langer mee kunnen gaan :P Heb hem gisteren besteld. Tof om naast cloud via telefoon ook een dedicated handheld device te hebben voor het xbox ecosysteem en daarnaast de games die op Steam uitkomen.

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-05-2023 19:05 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:27
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:34:
Ja zag die al langs komen en dat ziet er goed uit. Even uitzoeken of je deel 1 gespeeld moet hebben om het volledig te waarderen.

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:34
Ik heb een vraag, ik heb een Xbox one X maar kan ik hier spellen op spelen die gemaakt zijn voor de Xbox one series x? En dan met name hogwarts legacy en jedi survivor. Ik ben van plan om later dit jaar een Xbox one series x te kopen dus vandaar mijn compatibility vraag.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Pagina: 1 ... 114 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord