Niet alleen de consument maar ook MS zelf, redfall werd groot ingezet, er zijn zelfs custom controlers voor te bestellen.Beakzz schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:16:
[...]
In een droge woestijn wordt een plasje water net zo belangrijk als een oase +
Er komt weinig van MS uit dus dan gaan mensen zich vastklampen aan dit soort games en Arkane is natuurlijk niet de minste.
Het nadeel is ook dat de game multiplayer is. Je hebt dus een soort community nodig om de game te laten slagen. Als de game dan tegenvalt kan het al snel doodbloeden. Die patches komen dan eigenlijk allemaal te laat.Palindrome schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:29:
[...]
Niet alleen de consument maar ook MS zelf, redfall werd groot ingezet, er zijn zelfs custom controlers voor te bestellen.
Was bij Halo Infinite ook een beetje v.w.b. multiplayer (de singleplayer vond ik top btw)
Maar vrijwel alle Arkane games zijn nooit technische hoogstandjes geweest. Die moesten het vooral van hun gave concepten hebben imo. Als dat concept dan ook de plank misslaat blijft er blijkbaar weinig over.Beakzz schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:16:
[...]
In een droge woestijn wordt een plasje water net zo belangrijk als een oase +
Er komt weinig van MS uit dus dan gaan mensen zich vastklampen aan dit soort games en Arkane is natuurlijk niet de minste.
Zojuist toch maar een Memory expansion card gekocht. Heb een aantal spellen voor de kinderen op de XSX staan die er eigenlijk standaard op "moeten" staan en met games als Hogwarts Legacy, GTA Online en FH5 zit het geheugen dan al zo snel vol dat ik flink wat games in back log heb staan en nog niet eens heb geprobeerd omdat ik geen zin heb om eerst iets te moeten verwijderen (ik ben verwend/verpest door Stadia).
De 1TB kaart is nu in de pricewatch goedkoper dan hij ooit is geweest en ook goedkoper dan de verwachte kaart van WD die er waarschijnlijk aan zit te komen. Dus nu toch maar de knoop doorgehakt.
De 1TB kaart is nu in de pricewatch goedkoper dan hij ooit is geweest en ook goedkoper dan de verwachte kaart van WD die er waarschijnlijk aan zit te komen. Dus nu toch maar de knoop doorgehakt.
Je hebt geen gamepass ultimate of de games in je backlog staan daar niet in? Want anders kun je ze ook gewoon streamen (net als bij stadia).KlaasjeNL schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:18:
Zojuist toch maar een Memory expansion card gekocht. Heb een aantal spellen voor de kinderen op de XSX staan die er eigenlijk standaard op "moeten" staan en met games als Hogwarts Legacy, GTA Online en FH5 zit het geheugen dan al zo snel vol dat ik flink wat games in back log heb staan en nog niet eens heb geprobeerd omdat ik geen zin heb om eerst iets te moeten verwijderen (ik ben verwend/verpest door Stadia).
Gamertag: FinrazielNL
Heb inderdaad wel GPU, maar streamen is echt niet te vergelijken met Stadia. Haperingen, artifacts, lagere resolutie, fletse kleuren. Het ziet er gewoon wat matig uit allemaal in de cloud, waar Stadia het een stuk beter voor elkaar had. Niet om af te geven op de Xbox hoor, want local ziet het er allemaal juist weer beter uit. Maar ik haal weinig plezier uit cloud gaming via GPU.Finraziel schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Je hebt geen gamepass ultimate of de games in je backlog staan daar niet in? Want anders kun je ze ook gewoon streamen (net als bij stadia).
Streamen op de XSX komt toch nog niet echt in de buurt van 'native' gamen op de console?Finraziel schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Je hebt geen gamepass ultimate of de games in je backlog staan daar niet in? Want anders kun je ze ook gewoon streamen (net als bij stadia).
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Zo maar eens Jedi Survivor kopen. Begreep dat de patch het wat beter heeft gemaakt qua performance. Hopelijk blijven ze het fixen totdat de game volledig goed draait.
En de nieuwe boss in Grounded is echt goed uitgewerkt @G_Dragon en behoorlijk moeilijk. 200 gamerscore waardig.
Benieuwd wat je ervan vindt.
En de nieuwe boss in Grounded is echt goed uitgewerkt @G_Dragon en behoorlijk moeilijk. 200 gamerscore waardig.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nee maar omdat hij het over stadia had wat ook streaming is... Maar goed kan dat die kwalitatief niet gelijk zijn.Rossi46 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:46:
[...]
Streamen op de XSX komt toch nog niet echt in de buurt van 'native' gamen op de console?
@KlaasjeNL voor mij een tijdje terug dat ik het geprobeerd heb maar toen liep het voor mij eigenlijk prima terwijl het ten tijde van de release van horizon 5 waardeloos was. Mocht het voor jou dus ook lang geleden zijn zou je nog eens kunnen proberen of het niet verbeterd is. Als je die stadia ervaring van spelen zonder installeren terug wil tenminste
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb flight simulator via gpu streaming gespeeld, dat ging vrij goed eigenlijk, maar dat is natuurlijk wel een game waarbij een kleine lag oid niet direct hard opvalt.
Ik krijg wel om de zoveel tijd vragenlijsten van Microsoft met vragen over cloud gaming. Benieuwd naar wat dat gaat doen in de toekomst en of het idd richting de kwaliteit (of beter) van Stadia zal gaan.
Ik krijg wel om de zoveel tijd vragenlijsten van Microsoft met vragen over cloud gaming. Benieuwd naar wat dat gaat doen in de toekomst en of het idd richting de kwaliteit (of beter) van Stadia zal gaan.
Heb het idee dat het voor iedereen een andere ervaring is. Mijn eerste ervaringen met Xcloud waren zelfs beter dan een tijdje geleden toen ik het nog eens probeerde. Kan al zoiets simpels zijn als een ander type netwerk.Finraziel schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:11:
[...]
Nee maar omdat hij het over stadia had wat ook streaming is... Maar goed kan dat die kwalitatief niet gelijk zijn.
@KlaasjeNL voor mij een tijdje terug dat ik het geprobeerd heb maar toen liep het voor mij eigenlijk prima terwijl het ten tijde van de release van horizon 5 waardeloos was. Mocht het voor jou dus ook lang geleden zijn zou je nog eens kunnen proberen of het niet verbeterd is. Als je die stadia ervaring van spelen zonder installeren terug wil tenminste
Alleen al om die reden zie ik het voorlopig niet als een alternatief voor downloaden.
Voor mij werkt het qua besturing altijd perfect, ervaar geen lag. Kwaliteit (max 1080P en 60fps) zou gewoon goed moeten zijn, maar dat verschilt wel per moment en zelfs per game. Bij bepaalde games heb ik wel eens artefacten, maar een andere game heeft er dan geen last van. Ervaring met Forza Horizon 5 wisselt ook per moment. Uiteraard je eigen netwerk. Maar ook het gevoel dat de servers van Microsoft veranderen door de jaren heen en dat het voor de ene game beter geregeld is dan voor de andere game.Finraziel schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:11:
voor mij een tijdje terug dat ik het geprobeerd heb maar toen liep het voor mij eigenlijk prima terwijl het ten tijde van de release van horizon 5 waardeloos was. Mocht het voor jou dus ook lang geleden zijn zou je nog eens kunnen proberen of het niet verbeterd is. Als je die stadia ervaring van spelen zonder installeren terug wil tenminste
[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 05-05-2023 12:35 ]
Wellicht is de vraag al eerder gesteld maar als je net als ik alleen Fifa 23 speelt, heeft het dan zin om van een Xbox One over te stappen naar een Xbox Serie S? Is er veel verschil in graphics etc?
De console staat aangesloten op een Philips 55OLED804 100Hz Ultra HD tv.
[ Voor 16% gewijzigd door Pino_Helmond op 05-05-2023 13:05 ]
In mijn beleving wel. Mijn 'main' console is de Series X en ik was zo "gewend" geraakt van de snelle laadtijden dat ik echt gek werd van de "traagheid" van mijn oude Xbox one (x) wanneer ik daar soms (bij in bezet zijn van de main tv) weer gebruik van maakte.Pino_Helmond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:03:
Wellicht is de vraag al eerder gesteld maar als je net als ik alleen Fifa 23 speelt, heeft het dan zin om van een Xbox One over te stappen naar een Xbox Serie S? Is er veel verschil in graphics etc?
Ik heb de (oude) one x daarom toch maar vervangen met een (2e hands) serries s en deze geeft echt wel meer quality of life. Tevens is deze toekomst gerichter qua games, dit jaar zijn er al meerdere spellen uitgekomen die niet meer op de oude generatie meer (of later) uitkomt.
Qua gfx verwacht ik echter weinig verbetering. Hoogstens meer fps met sommige titels.
[ Voor 4% gewijzigd door Stefmeister op 05-05-2023 14:04 ]
Ik speel t op de series s en zag vorige week de versie op een ps4. Dat was echt een wereld van verschil. Ik had ook eerst niet door dat het om dezelfde titel ging, dus ik zou zeggen dat het echt de moeite waard is hahaPino_Helmond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:03:
Klopt. PS4 en Xbox One draaien de "Legacy" Engine van FIFA23, Series S/X en PS5 de Next Gen engine. Dat zie je in allerlei facetten van de game terugHt87 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:39:
[...]
Ik speel t op de series s en zag vorige week de versie op een ps4. Dat was echt een wereld van verschil. Ik had ook eerst niet door dat het om dezelfde titel ging, dus ik zou zeggen dat het echt de moeite waard is haha
(viel mij ook op bij PS4 en Xbox Series S die ik naast elkaar heb)
Behalve in Nederland natuurlijk.
Sterker nog, als ik naar zoek dealer ga krijg ik niet eens SSD's te zien. Alleen maar consoles of controllers. Dus bij MS in NL kun je ze niet eens krijgen?
De prijzen op Amazon NL gaan nergens over.
Think of all the new games you’ll be able to download and play now 👀
— Xbox (@Xbox) 5 mei 2023
The @Seagate Storage Expansion Card is now available starting at a lower price: https://t.co/qjgbTRuMeB pic.twitter.com/RovCaXADmd
Sterker nog, als ik naar zoek dealer ga krijg ik niet eens SSD's te zien. Alleen maar consoles of controllers. Dus bij MS in NL kun je ze niet eens krijgen?
De prijzen op Amazon NL gaan nergens over.
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 05-05-2023 17:44 ]
De processor is (bijna?) hetzelfde als de series X, dus als resolutie niet zo heel veel van belang is, dan is de kwaliteit echt wel waard. Vooral veel snellere laadtijden, quick resume en het fysieke formaat van de doos en gebrek aan powerbrick maken het een geweldige machine. Wat wel een nadeel is, je kan niet je vorige games verkopen om dan met korting de nieuwe te halen. En aangezien het digital only is betaal je minstens 67 euro voor de nieuwe versie.Pino_Helmond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:03:
Tja want de Microsoft ramp-maand was pas net begonnen hé
[ Voor 21% gewijzigd door BiaggioLuciano op 05-05-2023 18:07 ]
Ruh roh, the latest Xbox Alpha Skip-Ahead update is corrupting the OS..mine won't boot now and I'm not alone - https://t.co/iT3eittbTc pic.twitter.com/RITrCMGVNU
— Brad Sams (@bdsams) 5 mei 2023
Full reset schijnt te helpen (met behoud van games). Fijn dat sommigen zich opwerpen als proefkonijn.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2023 18:09 ]
Tja, echt he.uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 18:09:
[...]
Full reset schijnt te helpen (met behoud van games). Fijn dat sommigen zich opwerpen als proefkonijn.
Jaren geleden was ik ook eentje, maar ben er toch maar mee gestopt. Ik zou graag de betere UI/dash hebben, maar ik wacht wel effe.
Hoog tijd dat het nieuwe dashboard naar iedereen uitrolt.
Feel the Force and focus your mind.
— EA Star Wars (@EAStarWars) 4 mei 2023
Try the new #StarWarsJediSurvivor dynamic background on your Xbox Series X|S console now! #MayThe4thBeWithYou pic.twitter.com/Xff6kn4YE6
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Arriving next week, the May Update brings many community-requested improvements and bug fixes to Halo Infinite:
— Halo (@Halo) 5 mei 2023
🥳 Super Fiesta
👑 Ranked King of the Hill updates
⚡️ Sandbox balancing
👀 UXUI updates
⚙️ Bug fixes for PC, Forge, Theater, & more
🔖 https://t.co/IpgagUBiM0 pic.twitter.com/3HhxiDlhDG
——
Er is nu een sale op best wel wat “ID@xbox” games. Veelal tussen de 60 tot 90% korting. Aan te raden om daar even naar te kijken. Veel games zijn nu maar een paar euro.
[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2023 21:40 ]
Oud
Bring the haunting, rain-slicked neon streets of Ghostwire: Tokyo to your Xbox dashboard with this new dynamic background. pic.twitter.com/qA1uLQ5Z5y
— Ghostwire: Tokyo (@playGhostwire) 5 mei 2023
:strip_exif()/f/image/rArytVN1tH8fQ9D1ONPTHff0.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuw
A new Dynamic Background for Ghostwire Tokyo is now available on Xbox Series X|S. pic.twitter.com/Ig02JHmMzC
— Klobrille (@klobrille) 5 mei 2023
[ Voor 103% gewijzigd door justifire op 05-05-2023 23:12 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De nieuwe this week on Xbox is er
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Deze avond begonnen aan Jedi Survivor. Bevalt goed. Best wel veel platforming tot nu toe. Top dat je al vanaf het begin al een redelijke moveset hebt zoals de Double jump. Performance mode bleek tot nu toe wel goed te lopen, maar ben nu bij die planeet waar de fps af en toe wel dipt. Hoop dat ze dat snel weten te fixen. Wel een hele hoop geklim in de game, maar gelukkig gaat dat vrij snel.
Gisteren 3 achievements gehaald in Squadrons voor de maandelijkse prestatie, maar wat ik ook probeer, Rewards registreert ze niet. Kan ik hier zelf wat aan doen of pech gehad?
Heb hetzelfde gehad met Forza, 3 achievements, maar geen punten.Timothy3000 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 10:22:
Gisteren 3 achievements gehaald in Squadrons voor de maandelijkse prestatie, maar wat ik ook probeer, Rewards registreert ze niet. Kan ik hier zelf wat aan doen of pech gehad?
Hoe zit het nou met die memory expansion cards? Er zou een prijsverlaging aankomen?
Mooi, want tot nu toe vind ik ze simpelweg veel te duur.
Ik zie momenteel enkel een aantrekkelijke prijs van de 512GB variant op Amazon.nl...
Ik zie momenteel enkel een aantrekkelijke prijs van de 512GB variant op Amazon.nl...
Een paar pluisjes over het scherm heen, vind ik niet bepaald dynamisch. Eerder hinderlijkjustifire schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 18:26:
Hoog tijd dat het nieuwe dashboard naar iedereen uitrolt.
[Embed]
Ik zit de boel ook al in de gaten te houden, zover ik weet is het eerst alleen in de VS. Maar hoop dat ze ook snel in Nederland gaan dalen want wil graag zo'n 2TB.Rossi46 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 12:40:
Hoe zit het nou met die memory expansion cards? Er zou een prijsverlaging aankomen?Mooi, want tot nu toe vind ik ze simpelweg veel te duur.
Die helaas bij Bol.com nog onbetaalbaar is met die knotsgekke prijzen..
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2023 15:56 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Met 1TB tegen iets van EUR 150 zou ik al blij zijnG_Dragon schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:55:
[...]
Ik zit de boel ook al in de gaten te houden, zover ik weet is het eerst alleen in de VS. Maar hoop dat ze ook snel in Nederland gaan dalen want wil graag zo'n 2TB.
Die helaas bij Bol.com nog onbetaalbaar is met die knotsgekke prijzen..
[Afbeelding]
Er staat dat het 'enkele dagen' kan duren. Had afgelopen dinsdag ze ook behaald in Guilty Gear.Timothy3000 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 10:22:
Western Digital zou ook met die cf express kaartjes komen, maar wanneer ?Rossi46 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 12:40:
Hoe zit het nou met die memory expansion cards? Er zou een prijsverlaging aankomen?Mooi, want tot nu toe vind ik ze simpelweg veel te duur.
nieuws: Goedkopere Western Digital-opslagkaart voor Xbox Series X en S versch...
Dead Island 2 helemaal kapot gespeeld.
Alle quests, wapens, skills etc. etc.
Wat een fantastische game !
Is dat er nog toppers als Streetfighter 6, Diablo IV en S.T.A.L.K.E.R.2 aankomen dit jaar anders had dit waarschijnlijk mijn GotY geworden.
Hij wint voor mij in ieder geval ‘THE MOST FUN GAME OF THE YEAR’ award 🥇
Is dat er nog toppers als Streetfighter 6, Diablo IV en S.T.A.L.K.E.R.2 aankomen dit jaar anders had dit waarschijnlijk mijn GotY geworden.
Remnant 2justifire schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 17:50:
Sealed deal !
Is daar ergens een overzicht van? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de titels die flink in de sale zijnuchiha tijntje schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 19:37:
[Embed]
——
Er is nu een sale op best wel wat “ID@xbox” games. Veelal tussen de 60 tot 90% korting. Aan te raden om daar even naar te kijken. Veel games zijn nu maar een paar euro.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens mij kom je een eindje met deze link.Rossi46 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:46:
[...]
Is daar ergens een overzicht van? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de titels die flink in de sale zijn
Uiteraard ook te vinden in de store op de Xbox zelf.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2023 21:05 ]
Net de 1TB Seagate Storage Expansion Card voor de Xbox Series X|S externe SSD besteld bij Megekko voor €172,95 (betalen via Klarna is mogelijk)
Nevermind. Keek niet goed op de siteG_Dragon schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:26:
Net een Seagate Storage Expansion Card voor de Xbox Series X|S externe SSD besteld bij Megekko voor €172,95 (betalen via Klarna is mogelijk)
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2023 21:28 ]
De 1TBuchiha tijntje schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:28:
[...]
Welke versie heb je gekocht? Die site is niet echt duidelijk.
[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2023 21:29 ]
Ik ookG_Dragon schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:26:
Net de 1TB Seagate Storage Expansion Card voor de Xbox Series X|S externe SSD besteld bij Megekko voor €172,95 (betalen via Klarna is mogelijk)
Minecraft legends campaign net uitgespeeld (op zich wel grappig) dus dacht ga multiplayer testen. Lobbies zijn echter niet vol te krijgen... Heb 15 minuten geprobeerd en zal vooral lege lobbies. Uiteindelijk kreeg ik een game waar al 5 mensen in zaten dus begonnen we.
Ging op zich leuk tot 1 bij ons afk ging en we langzaam achter kwamen. Toen snelle push van hun en het was klaar
Ging op zich leuk tot 1 bij ons afk ging en we langzaam achter kwamen. Toen snelle push van hun en het was klaar
Stalker 2 kunnen we echt vergeten dit jaar. 2024 lijkt me ook onwaarschijnlijk.justifire schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 17:50:
For obvious reasons.
We gaan het zien.FrankoNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 02:11:
[...]
Stalker 2 kunnen we echt vergeten dit jaar. 2024 lijkt me ook onwaarschijnlijk.
For obvious reasons.
Hier gaat mijn Souls hartje toch weer harder van kloppen
https://www.trueachieveme...-releases-may-8th-to-14th
Hier de nieuwe games voor deze week. Voor mij zit er weinig tussen. Maar voor de turn based RPG liefhebbers is Fuga: Melodies of Steel 2 denk ik wel een aanrader. Komt ook in GP. Deel 1 werd goed ontvangen.
Daarnaast zie ik Trackmania, ook een bekende IP natuurlijk.
Hier de nieuwe games voor deze week. Voor mij zit er weinig tussen. Maar voor de turn based RPG liefhebbers is Fuga: Melodies of Steel 2 denk ik wel een aanrader. Komt ook in GP. Deel 1 werd goed ontvangen.
Daarnaast zie ik Trackmania, ook een bekende IP natuurlijk.
Voor de mensen die niet het topic zelf volgen, er zijn twee nieuwe videos met informatie over het spel.
Ik zie alleen een optie om er 2 te kopen voor 300...
XBox Series X: BloodyB2121
Ik kon gewoon eentje kopen, maar ik zie wel dat de korting weer afgelopen is.d.bakker84 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:46:
[...]
Ik zie alleen een optie om er 2 te kopen voor 300...
Ik bestelde er vrijdag ook 1 voor €172. Vond dat toen ook een nette prijs.G_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:47:
[...]
Ik kon gewoon eentje kopen, maar ik zie wel dat de korting weer afgelopen is.
Maar die 2 voor €300... Moet hier op tweakers toch wel te regelen zijn om er met een mede-Tweaker samen 2 te bestellen voor €300? €150 per stuk is een leuke prijs.
Maar het zijn er geen twee voor €300, weet niet waarom @d.bakker84 dit dacht of ik zie iets niet goed?KlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:17:
[...]
Ik bestelde er vrijdag ook 1 voor €172. Vond dat toen ook een nette prijs.
Maar die 2 voor €300... Moet hier op tweakers toch wel te regelen zijn om er met een mede-Tweaker samen 2 te bestellen voor €300? €150 per stuk is een leuke prijs.
Zie deze foto's maar, net gemaakt:
:strip_exif()/f/image/Wu1w99LKReeWb7CmtRsPeRVG.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierom? Geen idee wat dit anders zou betekenen.G_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:21:
[...]
Maar het zijn er geen twee voor €300, weet niet waarom @d.bakker84 dit dacht of ik zie iets niet goed?
Zie deze foto's maar, net gemaakt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Producten per pallet: 120 stuks. Pas maar op dat je niet ineens duizenden euro’s mag aftikkenKlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:40:
[...]
Hierom? Geen idee wat dit anders zou betekenen.
[Afbeelding]
Ah! Ik denk dat het een foutje moet zijn op de website want anders zou ik gisteren ook twee hebben besteld voor die €172,95. Aangezien het toen ook in de omschrijving stondKlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:40:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2023 13:43 ]
Ik kijk uit naar de 2 pallets met kaarten die deze week worden bezorgd.G_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:43:
[...]
Ah! Ik denk dat het een foutje moet zijn op de website want anders zou ik gisteren ook twee hebben besteld voor die €172,95. Aangezien het toen ook in de omschrijving stond
Als ik die niet krijg zal ik wel even een mail sturen met de screenshotsKlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:19:
[...]
Ik kijk uit naar de 2 pallets met kaarten die deze week worden bezorgd.
Wat maakt t voor jou zo’n toffe game? Lees wisselende verhalen namelijkjustifire schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 17:50:
PSN ID Binloading_nl
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.steefje schreef op zondag 7 mei 2023 @ 17:40:
[...]
Wat maakt t voor jou zo’n toffe game? Lees wisselende verhalen namelijk
/f/image/eWUGUnmhAMYoBe9rz1vRQe9d.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2OkEDohSdI7VsewXuynepzYG.png?f=fotoalbum_large)
En nog wat opnames :
https://www.xbox.com/play/media/GPX6DGU7NK
https://www.xbox.com/play/media/P3298RWNBH
https://www.xbox.com/play/media/9ULFCPV7NZ
Genieten !
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 07-05-2023 18:06 ]
Besteld!justifire schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:04:
[...]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En nog wat opnames :
Genieten !
PSN ID Binloading_nl
Inderdaad. 300 voor één is ook super duur?KlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:40:
[...]
[Afbeelding]
Als je er twee krijgt houd ik me aanbevolen om er één over te kopen 😉G_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:27:
[...]
Als ik die niet krijg zal ik wel even een mail sturen met de screenshots
Ziet er goed uit, beter dan Redfalljustifire schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:04:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En nog wat opnames :
Genieten !
Zojuist redfall geprobeerd en het brandweerstation bevrijd. Maar mijn hemel wat is dit slecht zeg :’)
Grafisch lijkt het wel 15 jaar oud en het voelt aan alsof er een mega vertraging op de besturing zit. Dit ga ik niet verder spelen.
Ik bedoel…. Kom op zeg
Grafisch lijkt het wel 15 jaar oud en het voelt aan alsof er een mega vertraging op de besturing zit. Dit ga ik niet verder spelen.
Ik bedoel…. Kom op zeg
[ Voor 46% gewijzigd door PdeBie op 07-05-2023 22:17 ]
Redfall lijkt Xbox z'n eigen Cyberpunk te zijn/worden. Helaas
Op 1 knie moeilijk kijken naar iets en een beetje wijzen voorspelt meestal hoge reperatiekosten dus ik zie niet in wat hier mis mee isPdeBie schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:15:
Zojuist redfall geprobeerd en het brandweerstation bevrijd. Maar mijn hemel wat is dit slecht zeg :’)
Ik bedoel…. Kom op zeg
[Afbeelding]
Ja mevrouwtje ik zie het al… daar moet een expert bij komen.Beakzz schreef op maandag 8 mei 2023 @ 01:18:
[...]
Op 1 knie moeilijk kijken naar iets en een beetje wijzen voorspelt meestal hoge reperatiekosten dus ik zie niet in wat hier mis mee is
Cyberpunk is wel een tof spel geworden na alle patches. Dus laten we hopen dat er over een tijdje een goed Arkane spel te spelen is.Rossi46 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:13:
Er is al een week of 4/5 geen "Haal 3 achievements in een willekeurige game" voor 40 rewards punten. Dat geeft al aan dat dit hele systeem zo brak is als weet ik wat. Voor een software bedrijf toch wel zorgelijk, vind ik. Die hele app heeft nog nooit echt 100% goed gewerkt. Een achievement halen en die 50 rewards punten kon je beter niet claimen tussen 23:00 en 02:00 's nachts. Dat werkte nooit.Timothy3000 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 10:22:
XBL: MRE Inc
Ja, inmiddels elf achievements in Squadrons maar nog niks. Irritant.
Wat een machtig mooi spel, had ook niet anders verwacht van dit spel ondanks veel dit juist niet aan zagen komen. Ik ben helaas al bijna bij het einde van het spel, terwijl ik erg echt op mijn dooie gemak doorheen speel en alles loop te looten wat je maar kan looten en ontdekkenjustifire schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:04:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En nog wat opnames :
Genieten !
@G_Dragon dus wat jouw betreft is het de volle pond waard?
Ik twijfel nog. Heb nooit echt zombie games gespeeld en dit lijkt mij er persoonlijk ook meer een die voor 30 euro al duur genoeg is. Maar voor die prijs vind je hem (nog) niet.
Ik twijfel nog. Heb nooit echt zombie games gespeeld en dit lijkt mij er persoonlijk ook meer een die voor 30 euro al duur genoeg is. Maar voor die prijs vind je hem (nog) niet.
Als je het mij vraagt wel, ik heb het spel ook gekocht voor €50. Maar ik twijfelde geen seconde over het spel, omdat ik mij met Dead Island 1 en Riptide ook heel erg had vermaakt. Het speelt echt ontspannen weg, lekker open wereld met zombies en veel looten. Je moet wel even tijd steken in het perfect dodgen want daarmee word het spel wel een stuk makkelijker en zo gaan je wapens ook nog eens een stuk langer mee.PdeBie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 09:31:
En als kers op de taart is het nieuwe F.L.E.S.H. systeem echt heel gaaf en brute! Kan niet wachten tot de makers hopelijk ooit via een update een fotomodus gaan toevoegen
[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 08-05-2023 09:38 ]
Misschien via MP?PdeBie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 09:31:
Ik heb het risico genomen, haal hem vanavond op via MP. Dat risico wil ik er wel voor nemen
Zo ook RE 4 remake via MP gehaald, denk dat ik de komende tijd weer even van de straat ben..
Ja daar kan je het spel inderdaad ook via kopen, of misschien een Tweaker die hem verkoopt na het uitspelen?JDL15 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 09:36:
[...]
Misschien via MP?
Ik heb het risico genomen, haal hem vanavond op via MP. Dat risico wil ik er wel voor nemen![]()
Zo ook RE 4 remake via MP gehaald, denk dat ik de komende tijd weer even van de straat ben..
Mosterd na de maaltijd, maar met de settings zoals hier speelt de game een stuk beter.PdeBie schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:15:
Ik bedoel…. Kom op zeg
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/EnzLw3FHXqW6HolV7RnOdHLH.png?f=user_large)
Grafisch idd erg wisselvallig. Ben ondanks alles toch al een uur of tien in Redfall bezig en sommige indoor levels* zien er echt tof uit, maar dan één of andere zijmissie en het voelt alsof je op de X360 bezig bent. Heel maf.
*
spoiler:
Op een gegeven moment heb je een werkruimte waar een ontploffing is gebeurd. Dit had zo uit Control kunnen komen, ook qua creepy gevoel er bij. Jammer helaas dat dergelijke momenten er niet vaker in zitten. Huis van de arts en de vuurtoren zijn van hoger niveau dan veel er rond. Denk dat ik nu op het punt kom dan de tweede stad vrij komt, maar eens zien of het daar beter is.
De vampiersnesten hebben wel een beetje de Destiny aanpak. Zijn ook wel toffe en uitdagende stukken, maar komen ook pas na een uur of 7-8 vrij.
De vampiersnesten hebben wel een beetje de Destiny aanpak. Zijn ook wel toffe en uitdagende stukken, maar komen ook pas na een uur of 7-8 vrij.
[ Voor 18% gewijzigd door Wom op 08-05-2023 12:34 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Toch kan ik die momenteel van harte aanraden. Heb daar echt al veel uren in zitten en is echt een prima game in zijn huidige staat.Rossi46 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:13:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Planet of Lana will be out May 23 on Xbox & PC!
Xbox Live: Miesjh NL
Grafisch voelt hij inderdaad verouderd aan, 30fps zelf om een of andere reden nog niet hinderlijk gevonden, maar vind die vampiers ook soms wel iets te sterk, vooral als ze met 8 tegelijk komen.PdeBie schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:15:
Ik bedoel…. Kom op zeg
[Afbeelding]
spoiler:
Bij een nest missie gebeurd dat vaak
Ik twijfel momenteel of ik hem nog ga doorspelen, wil de game leuk vinden, maar ik vond Hi-Fi Rush echt super, en zelfs High On Life was stukken beter.
[ Voor 8% gewijzigd door Linksquest op 08-05-2023 17:06 ]
Heb je inmiddels al een verzendbericht of iets dergelijks? Ik heb hem vrijdagmiddag besteld, maar nog geen update, behalve dat de bestelling succesvol is ontvangen. Verwachte levering zou maandag of dinsdag zijn, maar die lage prijs toen en die extreem hoge prijs nu maken me toch wat ongerust. 🤔G_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:47:
[...]
Ik kon gewoon eentje kopen, maar ik zie wel dat de korting weer afgelopen is.
Edit: zojuist een mailtje: "Levering
Wij zijn nog steeds voornemens de bestelling op 09-05-2023 bij je te leveren."
[ Voor 10% gewijzigd door KlaasjeNL op 08-05-2023 18:22 ]
Nee hier ook nog niks, heb ze direct een mail gestuurd.KlaasjeNL schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:52:
[...]
Heb je inmiddels al een verzendbericht of iets dergelijks? Ik heb hem vrijdagmiddag besteld, maar nog geen update, behalve dat de bestelling succesvol is ontvangen. Verwachte levering zou maandag of dinsdag zijn, maar die lage prijs toen en die extreem hoge prijs nu maken me toch wat ongerust. 🤔
Edit: zojuist een mailtje: "Levering
Wij zijn nog steeds voornemens de bestelling op 09-05-2023 bij je te leveren."
Er zijn echt heul veul (nieuwe) sidequests en de lost&found missies na de mainquestG_Dragon schreef op maandag 8 mei 2023 @ 09:12:
[...]
Wat een machtig mooi spel, had ook niet anders verwacht van dit spel ondanks veel dit juist niet aan zagen komen. Ik ben helaas al bijna bij het einde van het spel, terwijl ik erg echt op mijn dooie gemak doorheen speel en alles loop te looten wat je maar kan looten en ontdekken
Kan je na de main quest wel gewoon blijven spelen?justifire schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:53:
[...]
Er zijn echt heul veul (nieuwe) sidequests en de lost&found missies na de mainquest
G_Dragon schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:53:
[...]
Kan je na de main quest wel gewoon blijven spelen?
En dan unlocked er dus weer een hele berg nieuwe missies
Dat is goed om te horen!justifire schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:54:
[...]
![]()
En dan unlocked er dus weer een hele berg nieuwe missies
Ik zat laatst een beetje op Youtube te zoeken naar wat GamePass games en kwam op een gegeven moment Hellblade Senua's Sacrifice tegen. Klonk wel interesant dus denk ga ik eens proberen. Had de graphics mode zoals werd aangeraden op Enriched Visuals gezet, koptelefoon op alle lichten uit en gaan! Nu net anderhalf uur gespeeld maar ben echt toe aan een pauze hoor, holy shit wat een sicke game is dat zeg haha, Dit moet ik echt in etappes gaan doen want dit is echt heel verontrustend en psychotisch.
Overigens wel prachtige mooie en fantastisch klinkende game zeg!
hoi
Ik werd ook weg geblazen door die gameReVision. schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:58:
Ik zat laatst een beetje op Youtube te zoeken naar wat GamePass games en kwam op een gegeven moment Hellblade Senua's Sacrifice tegen. Klonk wel interesant dus denk ga ik eens proberen. Had de graphics mode zoals werd aangeraden op Enriched Visuals gezet, koptelefoon op alle lichten uit en gaan! Nu net anderhalf uur gespeeld maar ben echt toe aan een pauze hoor, holy shit wat een sicke game is dat zeg haha, Dit moet ik echt in etappes gaan doen want dit is echt heel verontrustend en psychotisch.
Redfall heeft een update gekregen.
Heb het idee dat de gevechten ook iets stabieler zijn, maar dat is niet in de update vermeld.GAMEPLAY
Fixed an infinite loading screen issue that resulted from suspending and resuming gameplay while Fast Traveling across the map
Fixed a save system crash that resulted from suspending and resuming gameplay while Fast Traveling across the map
SERVERS
Updated game server heartbeat logic for improved backend communication with live servers
Geef het een paar weekjes en dan is hij dat wel.PdeBie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 09:31:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Open beta, dit is niet de demo die in de store staat maar gewoon lekker knokken
You've all been asking!
— Street Fighter (@StreetFighter) 8 mei 2023
Play the Open Beta for #StreetFighter6 from May 19-21. Experience the content from Closed Beta Test #2, including 8 characters and various ways to play online!
🌐 https://t.co/cUsf8PXM5j pic.twitter.com/HhlqCDCCA4
[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 09-05-2023 07:18 ]
Voor de geïnteresseerden: bij de Duitse online shop van Reichelt is de Seagate expansion card te koop voor 162,59, ex verzendkosten
https://www.reichelt.com/...-stjr1000400-p332423.html
https://www.reichelt.com/...-stjr1000400-p332423.html
/f/image/pYOMKwqBcL8y8QOcr0oy2FZR.png?f=fotoalbum_large)
Bij pallets duurt de verzending altijd wat langer. Zal wel via Extra@Home ofzo bezorgd worden.
[ Voor 6% gewijzigd door KlaasjeNL op 09-05-2023 10:25 ]
KlaasjeNL schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 10:24:
[...]
[Afbeelding]
Bij pallets duurt de verzending altijd wat langer. Zal wel via Extra@Home ofzo bezorgd worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/dX9cTVXIyqgaewddpF4hU2Aq.png?f=user_large)
Het is geen zware pallet
Seagate Storage Expansion Card bij Megekko staat er weer voor €172,95. Ben toch gezwicht. Ja, je kunt maar 1 game tegelijk spelen, maar ben de laatste tijd veel bezig met schuiven om nieuwe games erop te krijgen. En makkelijk wisselen tussen de X boven en de S beneden heeft hier meerwaarde. Wat kan een mens toch veel problemen hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Kalkie op 09-05-2023 14:05 ]
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Hier komt de 1TB extra morgen aan
Via de rating voor Starfield is er wat nieuwe informatie beschikbaar gekomen. Niets OMFG wat is dit ofzo, maar wel leuke info.
:strip_exif()/f/image/1TYXqSXm677MHqtoYUhToHq6.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo te zien hoeven we geen gore te verwachten ala Fallout, maar op zijn minst bloed zit er in, moet ook echt wel. Maar dat ontbrak vorig jaar wel. En qua wapens oa een axe, zal mij benieuwen of de melee combat een beetje goed aanvoelt. Dat was niet bepaald het geval in Skyrim, 0,0 hit reactions. Fallout 4 amper echt met melee gespeeld.
:strip_exif()/f/image/1TYXqSXm677MHqtoYUhToHq6.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo te zien hoeven we geen gore te verwachten ala Fallout, maar op zijn minst bloed zit er in, moet ook echt wel. Maar dat ontbrak vorig jaar wel. En qua wapens oa een axe, zal mij benieuwen of de melee combat een beetje goed aanvoelt. Dat was niet bepaald het geval in Skyrim, 0,0 hit reactions. Fallout 4 amper echt met melee gespeeld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/OSn7CXRtroIGhR5PAnzI2CYg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/scEPMgBw4ijnY4t8p8JiWv0r.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/t8FtnVXHpbAtSnqsmuwuUfB0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dQFf3syZyJ2mlcY6ggWqihm3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Unf6hJgG8TDG4aTN49vMMyt.jpg?f=fotoalbum_large)