Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 13:01
Speel het op de xbx -s. Prima graphix en dat icm een fijne framerate. Ook bij gevechten

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

MetalSonic schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:46:
Oud spel maar dikke fun! Toevallig weer eens opgepakt

En dit helpt ook
https://www.purexbox.com/...s-xs-says-digital-foundry
Speel deze momenteel op ps5, is zeker een leuke game. Ziet er aardig uit en speelt prima.
De setting is ook wel goed gedaan met die religieuze sekte. Laatste gespeelde far cry is 3, dus is effe geleden. Maar vermaak me er prima mee.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Wat heerlijk om na al die jaren weer STAR WARS™ Episode I Racer te kunnen spelen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2Q9R_0BC6T_OGWHVxu-CRFlfxY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/47xgNXOCETlzJwx3EgyNhvu8.png?f=fotoalbum_large

En hier had ik gewoon heel veel geluk.. O-)
[Streamable: https://streamable.com/tm1bo5]

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2023 23:06 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Timothy3000 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:31:
[...]

Niet helemaal het goeie topic, maar als we het over performance issues hebben vrees ik na de previews ook een beetje voor TotK.
Ja maar dan vergelijken we een switch met antieke hardware in IT landschap tegenover de "worlds most powerful console". Ik mag van mijn series X toch wel wat meer verwachten.

Ik heb wat clips gezien en red fall ziet er echt heel matig uit. Straten zonder aankleding van bladeren vuil of whatever. Alsof de stad gisteren gebouwd was. Belichting die heel vlak is. Animaties die gebroken zijn.... Nee het is niet veel soeps. En dat zijn dingen die in totk echt wel goed zullen zijn.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:45
G_Dragon schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:02:
Wat heerlijk om na al die jaren weer STAR WARS™ Episode I Racer te kunnen spelen :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vroeger op de PC gespeeld. Speel het nu nog regelmatig op de Nintendo Switch. Gister en vandaag ook op de Xbox gespeeld en alweer voor de helft uitgespeeld en de helft van de achievements. Inmiddels zo vaak gespeeld dat de uitdaging totaal weg is, maar blijft vermakelijk.
uchiha tijntje schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:06:
https://news.xbox.com/en-...-the-new-home-experience/

“Xbox Insiders – Your feedback shapes the new Home experience. Starting this week, users in the Alpha Skip-Ahead and Alpha rings will be able to preview a new version of their Home experience. This updated design incorporates the feedback we’ve heard from you along with all the learnings from our earlier experiments.”

[Afbeelding]
Is het bekend wanneer het voor iedereen beschikbaar zal zijn, aka wij non preview peasants? :)
Kaasje123 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:04:
[...]

Ja maar dan vergelijken we een switch met antieke hardware in IT landschap tegenover de "worlds most powerful console". Ik mag van mijn series X toch wel wat meer verwachten.

Ik heb wat clips gezien en red fall ziet er echt heel matig uit. Straten zonder aankleding van bladeren vuil of whatever. Alsof de stad gisteren gebouwd was. Belichting die heel vlak is. Animaties die gebroken zijn.... Nee het is niet veel soeps. En dat zijn dingen die in totk echt wel goed zullen zijn.
Ja ik begrijp het ook echt niet. Zelfs Dishonored en Prey zagen er dan qua lighting gewoon zelfs beter uit, vind ik dan. Dishonored 2 is alles behalve een lelijke game.
devilsnight schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:12:
[...]

Is het bekend wanneer het voor iedereen beschikbaar zal zijn, aka wij non preview peasants? :)
Volgens mij duurt dat nog wel een tijdje. Meestal paar weken / maanden volgens mij.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:15:
[...]

Volgens mij duurt dat nog wel een tijdje. Meestal paar weken / maanden volgens mij.
Het lijkt echt te verschillen met bepaalde features. Zo hebben non preview mensen nog steeds niet die VRR opties, wat ik echt niet begrijp.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:24

[Afbeelding]

[Streamable]
alleen niet op pc -O-
Speelt heel fijn met controller, ik zou het proberen als ik jou was.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Palindrome
G_Dragon schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:45:
[...]

Speelt heel fijn met controller, ik zou het proberen als ik jou was.
Heb ook wel een xbox controller maar aan mijn pc hangen :P

Hoop echt dat MS de xbox en PC wat gelijk houd. gelukkig is de game maar een paar knaken op steam zie ik nu.

• L23
Staat gewoon op Steam en GOG. De console versies zijn niet (merkbaar) beter dan de originele PC release. Maar gezien je het nu gratis kan claimen op de Xbox zeker de moeite waard om het in ieder geval even te proberen op de Xbox.

Microsoft heeft niks met deze game te maken. console versies zijn geport door Aspyr.

[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 01-05-2023 23:48 ]

• Palindrome
L23 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:47:
[...]

Staat gewoon op Steam en GOG. De console versies zijn niet (merkbaar) beter dan de originele PC release. Maar gezien je het nu gratis kan claimen op de Xbox zeker de moeite waard om het in ieder geval even te proberen op de Xbox.

Microsoft heeft niks met deze game te maken. console versies zijn geport door Aspyr.
Ik bedeoel dat het leuk was geweest als die ook naar pc Gamepass ging want dat heb ik. ;)

• L23
Palindrome schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:53:
[...]

Ik bedeoel dat het leuk was geweest als die ook naar pc Gamepass ging want dat heb ik. ;)
Ah zo, maar er bestaat geen "moderne" PC versie van de game. Er is de oorspronkelijke LucasArts game en de Aspyr ports daarvan op de Xbox, Switch en Playstation.

En de Xbox versie staat ook niet op Game Pass trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 01-05-2023 23:57 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[Afbeelding]

[Streamable]
Vandaag mee begonnen. Maar hoe mensen dat in twee uur kunnen completen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

L23 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:06:
[...]

Vroeger op de PC gespeeld. Speel het nu nog regelmatig op de Nintendo Switch. Gister en vandaag ook op de Xbox gespeeld en alweer voor de helft uitgespeeld en de helft van de achievements. Inmiddels zo vaak gespeeld dat de uitdaging totaal weg is, maar blijft vermakelijk.
Zo dan doe je het beter dan mij, ik heb alle races van de Amateurklasse gewonnen en ben nu bij de 4e race van semi-pro waar ik niet verder kom haha

• L23
Gunner schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:56:
[...]

Vandaag mee begonnen. Maar hoe mensen dat in twee uur kunnen completen?
Een paar uur is prima te doen, als je tips nodig hebt:
- Kies voor je gaat racen voor "Winner takes all", dan krijgt alleen de winnaar al het prijzengeld.
- Koop upgrade parts in de junkyard. Kan je ook in handelen door beschadigde parts te kopen, tijdens het racen te laten repareren en vervolgens weer te verkopen. Al snel heb je meer Truguts dan je kan uitgeven.
- Max 4 van de 7 parts upgraden. Zou kiezen voor Traction, Turning, Accelerate en Top Speed. Heb je meer dan 4 upgrade parts dan raken deze beschadigd. Heb je alle tournaments behaald koop je de overige upgrade parts, gezien je dan alle races behaald hebt raken deze ook niet meer beschadigd.

Dan zijn deze tips ook voor jou @G_Dragon :D
L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:06:
[...]

- Kies voor je gaat racen voor "Winner takes all", dan krijgt alleen de winnaar al het prijzengeld.
- Koop upgrade parts in de junkyard. Kan je ook in handelen door beschadigde parts te kopen, tijdens het racen te laten repareren en vervolgens weer te verkopen. Al snel heb je meer Truguts dan je kan uitgeven.
- Max 4 van de 7 parts upgraden. Zou kiezen voor Traction, Turning, Accelerate en Top Speed. Heb je meer dan 4 upgrade parts dan raken deze beschadigd. Heb je alle tournaments behaald koop je de overige upgrade parts, gezien je dan alle races behaald hebt raken deze ook niet meer beschadigd.

Thanks!!! Daar ga ik nog even voor zitten _/-\o_

• Palindrome
L23 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:56:
[...]

Ah zo, maar er bestaat geen "moderne" PC versie van de game. Er is de oorspronkelijke LucasArts game en de Aspyr ports daarvan op de Xbox, Switch en Playstation.

En de Xbox versie staat ook niet op Game Pass trouwens.
ah weer wat geleerd

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:27
Timothy3000 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:31:
[...]

Niet helemaal het goeie topic, maar als we het over performance issues hebben vrees ik na de previews ook een beetje voor TotK.
Had je daar previews voor nodig? De vorige draaide al sub 30 en deze is groter opgezet. Snap dat ze ondertussen wat meer ervaring met de Switch hebben en er hopelijk meer uit kunnen halen, maar het houdt ergens op natuurlijk. Die game moet je gewoon op de Switch 2 spelen als de Deluxe versie uit komt :+

Maak mij door Redfall meer zorgen om Starfield als het om fps gaat, Redfall is niet mijn soort game dus als het een uitzondering is zou dat top zijn.

• Beakzz
Finraziel schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:19:
ACG had net even een "review in progress" video up staan waarin hij in ieder geval in de titel de game nogal verguist, geloof dat hij het een kanshebber voor slechtste game van het jaar noemde... Geen details want kort nadat ik begon te kijken zette hij hem weer op private, maar dat belooft niet veel goeds. Ik ben het niet altijd met hem eens maar over het algemeen klopt het toch aardig wat hij roept.

Dat is niet best idd. Jammer, want ook al doet deze game mij niets wordt het zo wel heel naïef om te hopen dat Starfield wel af is bij release als dit zo uitgebracht wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 02-05-2023 04:34 ]

• Kaasje123
Holy moly wat is red fall een trieste game. En mensen klaagden al over Jedi survivor. Dit is echt vele malen erger. Wat een schijtgame is het geworden zeg. Belachelijk.

Ik vrees met grote vrezen dat starfield eenzelfde bende gaat zijn

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 08:33
Nou, Bethesda is dus niets veranderd onder MS. Ik hoop maar dat het na tig patches een memorabele game wordt, zoals het met veel andere Bethesda games is gegaan. Ik wacht nog even..
Ik snap overigens dat MS haast had, want ik heb al sinds de Halo release geen topper meer zien verschijnen op game pass

[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 02-05-2023 07:25 ]

Beakzz schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 03:19:
[...]

[YouTube: Redfall Review in Progress - One of the Worst Games I Played So Far In 2023]

Dat is niet best idd. Jammer, want ook al doet deze game mij niets wordt het zo wel heel naïef om te hopen dat Starfield wel af is bij release als dit zo uitgebracht wordt.

[Video: Redfall Is Arkane's Fallout 76 Moment... | Review]
Ik zat er ook niet echt op te wachten maar dat komt bij mij meer doordat ik gewoon veel te veel te spelen heb dat ik niet aan nieuwe releases toekom... Het is meer dat het de stoelpoten weg zaagt onder het idee dat Microsoft voor kwaliteit gaat en dat studio's onder hun vlag echt de tijd mogen nemen om te zorgen dat een game af is. Want gegarandeerd dat het niet Arkane was die de game in deze staat wou releasen...

Ook het feit dat reviews blijkbaar pas ongeveer gelijktijdig uit mochten komen met de game zelf (die ACG video was eerder per ongeluk te vroeg en brak embargo), dat geeft over het algemeen aan dat ze weten dat de ontvangst slecht gaat zijn en hopen op veel aankopen (of downloads in het geval van gamepass) voor mensen door de reviews denken laat maar zitten.

Ik zal hem misschien ooit wel nog eens proberen als ik er tijd voor heb en de bugs er uit zijn ooit, maar ik hoop vooral dat het issue hier ergens bij een mid management laag zit en dit makkelijk gecorrigeerd kan worden want dit is nou net niet wat je wil. Wellicht dat Bethesda juist iets minder vrijheid nodig heeft en er wat oversight vanuit Microsoft nodig is om de kwaliteit hoog te houden. Als dit te vaak gebeurt dan is het lastig om te blijven geloven dat ze kwaliteit voor kwantiteit houden en niet gaan voor per se releasen om maar aan een schema vast te houden.

Gamertag: FinrazielNL

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Op deze manier gaat Game Pass nooit wat worden als je eigen games niet best zijn. Halo was ook niet bepaald geweldig. Misschien dat MS toch eens wat vaker games tijdens de ontwikkeling al op kwaliteit moet gaan beoordelen want grote games horen gewoon minstens een 8 te scoren. Overnames zijn op deze manier ook compleet zinloos.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

De reviews voor Redfall zijn niet mals. Had op beter gehoopt, want de setting sprak mij wel aan. Dan maar verder in Minecraft Legends en als de 60fps patch er is nogmaals proberen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:22
Nou, met 'Redfall' die lijkt te floppen, zie Twitter / Reddit, is het all eyes on 'Starfield'.

Ik vermoed dat we 'Starfield' dit jaar echt niet meer gaan zien, want als die flopt, dan kan dat grote gevolgen hebben voor Microsoft / Xbox; gamers hebben liever dat men het spel uitstelt, dan dat het in een 'broken state' uitgebracht wordt.

Maar goed, overal op Twitter / Reddit lees je dat de verwachtingen rondom Xbox' prestaties best wel hoog liggen. Veel gamers willen écht dat het platform het goed doet, maar men verliest langzaamaan vertrouwen en dat is niet best.

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 02-05-2023 07:56 ]

Oef dit zijn geen goede berichten voor Redfall als ik dit allemaal zo lees, was zelf nog niet van plan om het spel te spelen want heb mijn handen vol aan Dead Island 2 en daarna Jedi Survivor.

L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:06:
[...]

Maar hoe verkoop je trouwens dingen, ik kan bij het shop menu wel dingen kopen en zie de inruilwaarde maar nergens een knop sell. Of denk ik te moeilijk :P

De reviews liegen er niet om. 😊 Ik had hem geinstalleerd staan om hem vanavond te gaan proberen. Maar dat gaan we dus niet doen. De reviews ten aanzien van de gameplay loop zijn behoorlijk mixed. Dat vind ik niet erg want dan doet een game het vaak wat anders dan gebruikelijk en is het voornamelijk afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Zo werden Atomic Heart en High on Life ook niet top gereviewed, maar beiden vond ik qua gameplay loop erg leuk en Hogwarts werd juist erg positief gereviewed maar vond ik qua gameplay al snel behoorlijk saai.

Maar de technische staat, de bugs, de slechte ai zijn zaken die objectief slecht zijn en gewoonweg niet mogen, zeker niet na het uitstel van vorig jaar. Geen idee wat de day one patch doet, maar die zal niet veel hebben gefixt gok ik. Ik wacht wel tot er diverse patches worden gebracht de komende maanden om hem later dit jaar een kans te geven. Erg jammer want ik had meer gehoopt en zeker verwacht van Arkane. Het lijkt mij er op dat er al vroeg in het ontwikkelproces veel zaken fout zijn gegaan of keuzes zijn gemaakt die ervoor hebben gezorgd dat het niet meer bij te sturen was, waardoor er ook geen zicht was op een goede overhaul, waardoor nog meer uitstel niet zou hebben geleid tot een heel ander product. Hopelijk trekken ze dit soort reviews goed aan en nemen ze dit mee in de volgende launches van de games die op de planning staan.

En dan heb ik het nog niet eens over het meest erge wat ze hebben gedaan.... Achievements toevoegen die qua gamerscore niet eindigen op 0 of 5. Wat een aanfluiting! :P

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-05-2023 08:37 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:50
G_Dragon schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 08:10:
Oef dit zijn geen goede berichten voor Redfall als ik dit allemaal zo lees, was zelf nog niet van plan om het spel te spelen want heb mijn handen vol aan Dead Island 2 en daarna Jedi Survivor.
Het 30fps verhaal tot daaraantoe maar Microsoft is gewoon niet in staat om een exclusieve topper te lanceren.Het is om te huilen! :'(

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 08:33
Ik snap trouwens ook niet dat ze de tijd niet hebben gekregen om Redfall over te zetten op de UE5 engine. Misschien moet ik gewoon wachten met spelen totdat dit ook gebeurd is, nadat alle bugs al gepatched zijn.
Ik hoop echt dat dit de laatste naweeën zijn van de games-droogte uit eigen stal op de Xbox. En dat Xbox vanaf Starfield echt kan gaan knallen met elk kwartaal minstens één echte topper, zodat Game pass het ook eindelijk weer waard wordt

• MetalSonic
v8power67 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:00:
[...]

Speel deze momenteel op ps5, is zeker een leuke game. Ziet er aardig uit en speelt prima.
De setting is ook wel goed gedaan met die religieuze sekte. Laatste gespeelde far cry is 3, dus is effe geleden. Maar vermaak me er prima mee.
Farcry 5 moet je niet te serieus nemen. Lekker ervan genieten dat je het altijd snel kan oppakken voor wat actie. Beetje aankloten en dan stop je weer.

Zelf blij dat ik voor de xbox een editie heb gekocht inclusief alle weapons. Heb dus altijd alien wapens met oneindig veel "kogels" om op terug te vallen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:22
MetalSonic schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:03:
[...]

Farcry 5 moet je niet te serieus nemen. Lekker ervan genieten dat je het altijd snel kan oppakken voor wat actie. Beetje aankloten en dan stop je weer.

Zelf blij dat ik voor de xbox een editie heb gekocht inclusief alle weapons. Heb dus altijd alien wapens met oneindig veel "kogels" om op terug te vallen.
Far Cry 5 is, wat mij betreft, de beste Far Cry die ik heb gespeeld. De 'religion freak-setting' in de VS is echt top en gepaard met de geweldige soundtrack van Dan Romer / Hammock is genieten gewoon! _/-\o_

https://open.spotify.com/...si=T7696VzLSRyJbUh_Oy5nvg

Verwijderd

Steven030 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 08:37:
Ik snap trouwens ook niet dat ze de tijd niet hebben gekregen om Redfall over te zetten op de UE5 engine. Misschien moet ik gewoon wachten met spelen totdat dit ook gebeurd is, nadat alle bugs al gepatched zijn.
Ik hoop echt dat dit de laatste naweeën zijn van de games-droogte uit eigen stal op de Xbox. En dat Xbox vanaf Starfield echt kan gaan knallen met elk kwartaal minstens één echte topper, zodat Game pass het ook eindelijk weer waard wordt
Als ze de boel overzetten op UE5 kunnen we nog langer wachten op die games, Jedi Survivor is daarom ook UE4. We hebben nu ook vaak genoeg gezien dat uitstel niet veel voorstelt en niet betekend dat een game 'wel af is'.
Nu is Starfield de volgende grote hoop. Begint een religie te worden, wachten op goede exclusive AAA op de Xbox. ;)
Hier moeten ze toch van balen bij Microsoft dat kan niet anders. Jammer allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2023 09:29 ]

v8power67 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:00:
[...]

Ja daar denk ik iets persoonlijk iets anders over, ik heb er echt jaren over gedaan om Far Cry 5 uit te spelen. Kwam er telkens maar niet in, wel steeds een klein stukje verder met het verhaal totdat ik het spel vorige maand voor het eerst uit had gespeeld en New Dawn heb gekocht. Doe mij maar Far Cry 2, Far Cry 3, Far Cry 6 voor de story en setting.

Ondanks mijn persoonlijke mening vond ik Far Cry 5 wel een erg origineel eind hebben, een keer compleet verrassend. Waardoor ik uit nieuwsgierigheid ook die nieuwe New Dawn heb gekocht in de hoop dat die het einde van Far Cry 5 een goede verklaring zal gaan geven O-) .

• L23
G_Dragon schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 08:11:
[...]

Maar hoe verkoop je trouwens dingen, ik kan bij het shop menu wel dingen kopen en zie de inruilwaarde maar nergens een knop sell. Of denk ik te moeilijk :P
Het is een vrij simpel spel :p Het is is enkel kopen en daarmee vervang je de andere part met de inruilwaarde.
Alle parts blijven waardevast, maar een beschadigde part is minder waard. Maar als deze na een race weer gerepareerd is heeft het weer de maximale inruilwaarde.
Je zou voor elke race max 4 beschadigde parts kunnen kopen en na de race weer ruilen met beschadigde parts. Je hebt dan vrij snel genoeg geld om de beste parts te kopen.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:00
Beakzz schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 03:19:
[...]

[YouTube: Redfall Review in Progress - One of the Worst Games I Played So Far In 2023]

Jammer,.... een 60fps patch gaat dit niet oplossen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Yonix schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:17:
[...]

Far Cry 5 is, wat mij betreft, de beste Far Cry die ik heb gespeeld. De 'religion freak-setting' in de VS is echt top en gepaard met de geweldige soundtrack van Dan Romer / Hammock is genieten gewoon! _/-\o_

[YouTube: Build a Castle (Choir Version)]
De setting en muziek zijn echt top. Het grootste probleem met FC5 is het open wereld aspect wat er eigenlijk niet is. Je hebt nooit het idee lekker te kunnen freeroamen en op ontdekking te gaan, omdat je elke 20meter wel een vrachtwagen met van die gekkies tegen komt wat weer uitmond in een enorme ravage. Zonde, omdat dat Amerikaanse landschap zich perfect leent om lekker de natuur in te gaan en dingen te ontdekken.

Ik vond Holland Valley het leukste gebied. Dat speelde ik als eerst en daarna waren de overige gebieden voor mij echt meh... Deel 6 was nog meer meh... Far Cry moet zich opnieuw uitvinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 02-05-2023 09:47 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hulleman schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:46:

Ik vond Holland Valley het leukste gebied. Dat speelde ik als eerst en daarna waren de overige gebieden voor mij echt meh... Far Cry moet zich opnieuw uitvinden.
Klopt, FC6 was een grote teleurstelling. Zo gehyped en wat is het uiteindelijk? een grote bak met bagger.

• Hulleman
Gunner schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:47:
[...]

Klopt, FC6 was een grote teleurstelling. Zo gehyped en wat is het uiteindelijk? een grote bak met bagger.
Ja, uiteindelijk wel. Ik ben er ook weer ingetrapt helaas. FC7 sla ik sowieso over, tenzij dat echt helemaal over een andere boeg gaat.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:32
Gunner schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:47:
[...]

Ik vermaak me wel met FC6,
Heb FC5 juist afgebroken omdat er ergens een verplichte ontvoering in zat waar ik gewoon met geen mogelijkheid doorheen kwam en uit frustratie dus maar de hele game heb gewist .

• L23
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:19:
[...]

Als ze de boel overzetten op UE5 kunnen we nog langer wachten op die games, Jedi Survivor is daarom ook UE4. We hebben nu ook vaak genoeg gezien dat uitstel niet veel voorstelt en niet betekend dat een game 'wel af is'.
Nu is Starfield de volgende grote hoop. Begint een religie te worden, wachten op goede exclusive AAA op de Xbox. ;)
Hier moeten ze toch van balen bij Microsoft dat kan niet anders. Jammer allemaal.

[YouTube: Redfall Review (No Spoilers) - PC & Xbox Performance Included]
Ik ben daarom ook niet gehyped op Starfield zoals ik eerder al aangegeven heb. Natuurlijk hoop ik dat het een topper word. Maar ik wacht het rustig af. Anders is er wel een andere toffe (indie) game die ik kan spelen.
Wat ik tot nu toe bij uitstel zie is dat de games ook vaak na uitstel nog niet af zijn, dus kennelijk zou het voor de uitstel onspeelbaar geweest zijn :p Daarom geeft de uitstel van Starfield mij geen vertrouwen. Al is het in principe een goed idee dat je iets uitstelt totdat het daadwerkelijk af is.

Verwijderd

L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:51:
[...]

Ik ben daarom ook niet gehyped op Starfield zoals ik eerder al aangegeven heb. Natuurlijk hoop ik dat het een topper word. Maar ik wacht het rustig af. Anders is er wel een andere toffe (indie) game die ik kan spelen.
Wat ik tot nu toe bij uitstel zie is dat de games ook vaak na uitstel nog niet af zijn, dus kennelijk zou het voor de uitstel onspeelbaar geweest zijn :p Daarom geeft de uitstel van Starfield mij geen vertrouwen. Al is het in principe een goed idee dat je iets uitstelt totdat het daadwerkelijk af is.
Precies, we zien het vanzelf wel. Per launch komen we er wel achter of een game wat is. Het zou mij overigens niet verbazen dat dit hele jaar bekend gaat staan als het jaar van de 'kapotte games' ipv een top game jaar waar men van uitging. Het is niet anders. :)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11 15:45
Oof. Die Redfall reviews zijn niet best.

Zonde. Alles hiervoor van Arkane was top notch.

• Hulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:19:
[...]
Microsoft heeft de gameproductie niet goed voor elkaar, jammer om te zien. Elke grote exclusive, op FH5 na, is het volgens mij gewoon niet deze generatie.

Wanneer komt Gears 6 nu eens?

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 02-05-2023 09:55 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:50
L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:51:
[...]

Mijn tactiek is om nooit gehyped te zijn voor een spel. Scheelt teleurstelling en verspilde preorder centjes. Er zijn toch te veel goede spellen (ja ook op de xbox) om te spelen dat één of meerdere bagger spellen mij niet zo veel uitmaken.

Gisteren heb ik de hypebomb Cyberpunk uitgespeeld. Het is een uitstekend spel geworden na alle patches. Blij dat ik hem niet direct gespeeld heb. :)

• MetalSonic
Yonix schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:17:
[...]

[YouTube: Build a Castle (Choir Version)]
De beste, zo jij bent wel heel enthousiast. Ik denk dat hij bij mij wel top 3 plek gekregen heeft. Er gebeurt gewoon heel veel en je hebt veel side quests. Dit spel kan je tientallen wellicht honderden uren speelplezier geven in de campaign.

korte vraag, beetje dom denk ik mja. Hoe kan je de DLC spelen? of is dat pas na uitspelen campaign? ik heb de vietnam en aliens uitbreiding (wapens heb ik in de main game) maar hoe kan ik dan in die andere omgevingen spelen?

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:08

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik sta er tegenwoordig eerder van te kijken dat een major release wel gewoon gelijk goed draait op releasedag. Waar zijn die ontwikkelaars/uitgevers mee bezig? Als ik op mijn werk dergelijke zaken zo afleverde dan werkte ik er niet lang. Beschamende trend!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Techno Overlord schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:16:
Ik sta er tegenwoordig eerder van te kijken dat een major release wel gewoon gelijk goed draait op releasedag. Waar zijn die ontwikkelaars/uitgevers mee bezig? Als ik op mijn werk dergelijke zaken zo afleverde dan werkte ik er niet lang. Beschamende trend!
Ja inderdaad, je durft zo bijna geen game meer op release te kopen, zo wilde ik Saints Row op dag 1 kopen, maar nog altijd niet gedaan.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• MetalSonic
SunnieNL schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:49:
[...]

Ik vermaak me wel met FC6,
Heb FC5 juist afgebroken omdat er ergens een verplichte ontvoering in zat waar ik gewoon met geen mogelijkheid doorheen kwam en uit frustratie dus maar de hele game heb gewist .
FC6 komt hier nog wel eens budget inclusief uitbreidingen. Ik moet wel, tot nu toe bijna alle Farcry games gekocht. Alleen diegene waar je speelt met pijl en boog in het dino tijdperk voorbij laten gaan :O

• Exactor it
MetalSonic schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:12:
[...]

korte vraag, beetje dom denk ik mja. Hoe kan je de DLC spelen? of is dat pas na uitspelen campaign? ik heb de vietnam en aliens uitbreiding (wapens heb ik in de main game) maar hoe kan ik dan in die andere omgevingen spelen?
Via het hoofdmenu als ik het me goed herinner. Er zat geen marker op de map oid, je kiest in het hoofdmenu of je main game of één van de DLCs wil spelen.

• L23
Zou het pre-orderen het probleem kunnen zijn? Als je op je werk dergelijke zaken zo aflevert, maar toch goed betaald word...

• L23
Linksquest schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:17:
[...]

Ja inderdaad, je durft zo bijna geen game meer op release te kopen, zo wilde ik Saints Row op dag 1 kopen, maar nog altijd niet gedaan.
Zelf durf ik dat al sinds de Xbox One niet meer, wacht altijd eerst de reviews af.

• Kaasje123
L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:31:
[...]

Zou het pre-orderen het probleem kunnen zijn? Als je op je werk dergelijke zaken zo aflevert, maar toch goed betaald word...
Red Fall is op gamepass (als is dat ook geen goede reclame voor de service). Waarom zou je het überhaupt preorderen in dat geval?

• L23
Kaasje123 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:35:
[...]

Red Fall is op gamepass (als is dat ook geen goede reclame voor de service). Waarom zou je het überhaupt preorderen in dat geval?
Ik begrijp het pre-orderen sowieso niet. Maar een game koop je als je het daadwerkelijk in bezit wil hebben. Met Game Pass bezit je de game niet en stopt de toegang als je het abonnement stopt. Waarschijnlijk genoeg mensen die geen interesse hebben in Game Pass, maar wel in de game.

[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 02-05-2023 10:38 ]

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Kaasje123 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:35:
[...]

GamePass is niet gratis en dus ook niet iedereen heeft een GamePass abonnement.

Maar eens dat pre-orderen sowieso dom is, je zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult in dit soort gevallen.

[ Voor 14% gewijzigd door ReVision. op 02-05-2023 11:31 ]

hoi

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:32
D4 lijkt een mooie verandering daarin te brengen. De beta's waren al steengoed. Dus daar heb ik wel vertrouwen in met de release.

• Hulleman
[...]

Ik heb daar bij Sony en Nintendo first party games geen problemen mee, alhoewel de laatste Pokémon games en TLOU part 1 op de PC (technisch geen first party game) ook geen lekkere reclame waren voor Sony en Nintendo.

Heb toch nog wel goede hoop dan Diablo 4 in goede staat verkeerd.

• Hulleman
ReVision. schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:45:
[...]
Maar eens, dat pre-orderen sowieso dom is, je zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult in dit soort gevallen.
Dat ben ik niet met je eens. Het blijft gewoon een kutstreek van de uitgevers om een product te lanceren die gewoon niet goed is. Als het op de markt komt moet het gewoon goed zijn. Maar in gameland hoeft dat blijkbaar niet meer. Over een aantal jaar verkopen ze alpha builds voor de volle mep en speel je drie jaar later die game die het had moeten zijn... alhoewel daar ook genoeg voorbeelden van zijn al :')

De games die van gamepass afgaan zijn bekend (15 mei)

https://www.trueachieveme...ass-leaving-soon-may-2023
  • Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition,
  • My Friend Pedro,
  • Before We Leave,
  • Umurangi Generation Special Edition,
  • Hearts of Iron IV (Windows)
Hiervan kan ik My Friend Pedro echt aanraden voor mensen die de game hebben gemist. Een leuke game met easy too learn hard to master gameplay en een enorme uitdaging om elk level op een S-rank te krijgen.

Hier een review van de game.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-05-2023 11:33 ]

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:32:
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Het blijft gewoon een kutstreek van de uitgevers om een product te lanceren die gewoon niet goed is. Als het op de markt komt moet het gewoon goed zijn. Maar in gameland hoeft dat blijkbaar niet meer. Over een aantal jaar verkopen ze alpha builds voor de volle mep en speel je drie jaar later die game die het had moeten zijn... alhoewel daar ook genoeg voorbeelden van zijn al :')
Ja de games horen gewoon volledig klaar en werkend op de markt te komen. Maar we weten al vele jaren dat dit heel vaak niet zo is. Daarom moeten mensen stoppen met Pre-orderen want daarmee help je dit soort praktijken in stand te houden. Stem met je portemonnee en koop niets totdat de game uit is en volledig werkt.

hoi

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:30:
[...]

Ik heb daar bij Sony en Nintendo first party games geen problemen mee, alhoewel de laatste Pokémon games en TLOU part 1 op de PC (technisch geen first party game) ook geen lekkere reclame waren voor Sony en Nintendo.
Nou die zombie motorrij game van Sony was de eerste weken anders ook behoorlijk stuk (zie topic) toen hij uitkwam. Werd later alsnog wel een toffe game overigens dus gewoon wat weekjes wachten blijft het advies.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• L23
En uitgespeeld. In twee uur uitspelen lijkt me niet mogelijk gezien ik er 4 uur over heb gedaan, maar wie weet. Alle races zonder problemen eerste geworden. Alleen Abyss van het Invitational Podracing Circuit een paar keer opnieuw gestart omdat je die alleen kan winnen als je het eerste stuk bovenlangs gaat.
Dit spel draait overigens wel vloeiend 60 fps :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEoAtywG8glBFoSzNgH1ICuMUps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mvxxkojLyLQlZkdd95hXVCv4.jpg?f=fotoalbum_large

• Hulleman
Donstil schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:02:
[...]

Nou die zombie motorrij game van Sony was de eerste weken anders ook behoorlijk stuk (zie topic) toen hij uitkwam. Werd later alsnog wel een toffe game overigens dus gewoon wat weekjes wachten blijft het advies.
Days Gone. Dat vond ik sowieso een hele mediocre game, maar die game was op de PS4 toch niet stuk? Niet veel van gemerkt als ik het me goed kan heugen.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Ik heb SR een aantal maanden terug gekocht en gespeeld, en op een paar kleine bugs na speelde dit prima.
Een erg vermakelijke game wat mij betreft, misschien zelfs een beetje ondergewaardeerd.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Jammer hoor dat het bij Xbox gewoon weer het geval is dat er een medium game is afgeleverd. Het wil gewoon niet lukken bij hun lijkt het om echt een topper te maken. Wat dat betreft word ik toch steeds banger voor Starfield. Ook al is die van BGS toch zegt dat ook niks meer tegenwoordig.

• Donstil
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:33:
[...]

Days Gone. Dat vond ik sowieso een hele mediocre game, maar die game was op de PS4 toch niet stuk? Niet veel van gemerkt als ik het me goed kan heugen.
Ah ja DaysGone inderdaad, daysGone uit mijn geheugen kennelijk :P, die was ook op de ps4 behoorlijk stuk toen hij uitkwam. Was met twee weken wel gefixed maar heeft best wat patches gekost toen.

Vind het allemaal niet zo heel spannend verder maar het gebeurt overal, niet uniek aan een bepaald game platform, of laat staan games in het algemeen.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 02-05-2023 13:58 ]

• Timothy3000
[...]

Ja, die was op release compleet bugged en broken.

• Exactor it
L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:22:
En uitgespeeld. In twee uur uitspelen lijkt me niet mogelijk gezien ik er 4 uur over heb gedaan, maar wie weet. Alle races zonder problemen eerste geworden. Alleen Abyss van het Invitational Podracing Circuit een paar keer opnieuw gestart omdat je die alleen kan winnen als je het eerste stuk bovenlangs gaat.

[Afbeelding]
De moeite van het spelen waard qua gameplay vind je?

Ik ben aan Cult of the lambs begonnen maar mag van mijn zonen alleen spelen als zij erbij zijn om de volgelingen namen en taken te geven. Ik heb dus een backup game voor de avonduren nodig. :o

• L23
Exactor it schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:11:
[...]

De moeite van het spelen waard qua gameplay vind je?

Ik ben aan Cult of the lambs begonnen maar mag van mijn zonen alleen spelen als zij erbij zijn om de volgelingen namen en taken te geven. Ik heb dus een backup game voor de avonduren nodig. :o
Ik vind het moeilijk om daar antwoord op te geven. Ik vermaak me nog steeds met de game, maar is ook grotendeels nostalgie. Game is qua competitie aardig stuk, altijd al geweest. Je raced vrij makkelijk de hele tijd vooraan, maar het kan ook zo zijn dat als je te ver achteraan komt dat het onmogelijk word om de computer weer in te halen. Het was een stuk leuker geweest als de game ook online multiplayer had gehad. Maar je raced dus eigenlijk voornamelijk in je eentje :P
Maar de besturing is goed. Heb je je pod geüpgraded dan is het vermakelijk om met hoge snelheden door al die bochten heen te maneuvreren. We hebben het hier over graphics uit 1999 die in een hogere resolutie draaien. Maar de verschillende circuits vind ik er nog steeds tof uit zien. Voor mij wel een feest om daar af en toe doorheen te racen met de Star Wars muziek van John Williams op de achtergrond.

• Beakzz
Hulleman schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:30:
[...]

Heb toch nog wel goede hoop dan Diablo 4 in goede staat verkeerd.
Sony ok, maar Nintendo? Mario Golf, Tennis, Striker en Switch Sports waren allemaal uitgeklede versies waar later nog wat content bij kwam en zeker met de eerste 3 was behoorlijk wat mis bij release. Dat is juist wat ik zo tegen vond vallen van Nintendo.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11 14:55
[...]

En precies daarom hecht ik weinig waarde aan reviews en oordeel van anderen. Ik koop nooit games op release, want heb altijd genoeg te spelen, dus wacht tot de meeste issues eruit gepatcht zijn. Heb ook pas aan het einde van de vorige gen een PS4 Pro gekocht enkel om nog even de Sony exclusives te spelen, want ben al sinds dag één meer van de Xbox.
Laat ik nou net Days Gone één van de allerleukste games op de PS4 vinden, naast The Last of Us en de Uncharted serie.
Daarentegen vond ik God of War heel erg tegenvallen, die heb ik halverwege eruit gegooid, kon er niet doorheen komen.
Zoveel mensen zoveel meningen. Ik oordeel daarom meestal liever zelf dan mijn conclusies te trekken uit andermans oordeel.

• Donstil
  • Niet online
Komen Game updates altijd op dezelfde tijd eigenlijk? Of gebeurt dat "door de dag heen".

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:33
NukaWorldNL schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:57:
Jammer hoor dat het bij Xbox gewoon weer het geval is dat er een medium game is afgeleverd. Het wil gewoon niet lukken bij hun lijkt het om echt een topper te maken. Wat dat betreft word ik toch steeds banger voor Starfield. Ook al is die van BGS toch zegt dat ook niks meer tegenwoordig.
Dat men bang is voor Starfield is niet zo vreemd. BGS moet een verwachting waar maken die onmogelijk is. Die verwachtingen creëren ze grotendeels zelf. Redfall is een grote titel voor Xbox deze generatie. 18 maanden na Halo kom je dan met Redfall in deze staat. Lijkt me enorm veel schade doen aan het merk. Gelukkig heeft XboxEra nog een 8.5 gegeven.

We gaan volgende maand weer naar Xbox showcase kijken. Ben benieuwd of ze weer PC beelden tonen en games die met 12 maanden beschikbaar zijn. Of zouden ze beter een realistische weergave van hun projecten weergeven. Dan maar minder spectaculair, maar ook minder teleurstelling op de release.

• Exactor it
L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:24:
[...]

Ik vind het moeilijk om daar antwoord op te geven. Ik vermaak me nog steeds met de game, maar is ook grotendeels nostalgie. Game is qua competitie aardig stuk, altijd al geweest. Je raced vrij makkelijk de hele tijd vooraan, maar het kan ook zo zijn dat als je te ver achteraan komt dat het onmogelijk word om de computer weer in te halen. Het was een stuk leuker geweest als de game ook online multiplayer had gehad. Maar je raced dus eigenlijk voornamelijk in je eentje :P
Maar de besturing is goed. Heb je je pod geüpgraded dan is het vermakelijk om met hoge snelheden door al die bochten heen te maneuvreren. We hebben het hier over graphics uit 1999 die in een hogere resolutie draaien. Maar de verschillende circuits vind ik er nog steeds tof uit zien. Voor mij wel een feest om daar af en toe doorheen te racen met de Star Wars muziek van John Williams op de achtergrond.
Ik hoor het al. Ik ga hem spelen. Dank voor de mini review!
Niet veel mensen hier hebben denk ik Dredge gespeeld, maar het is een kleine parel die je in een weekend kan uitspelen.

https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/dredge

Ze hebben hun roadmap aangekondigd voor dit jaar. Paar gratis updates en een betaalde DLC aan het einde van het jaar.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 06:21

[Afbeelding]
Die zit niet in Gamepass toch? O-)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• L23
Rossi46 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:04:
[...]

Die zit niet in Gamepass toch? O-)
Nee, maar is momenteel gratis te claimen met Games with Gold.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 06:21
L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:06:
[...]

Aha, heeft dat zowaar ook nog toegevoegde waarde ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Hulleman
Powder Toastman schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:35:
Zoveel mensen zoveel meningen. Ik oordeel daarom meestal liever zelf dan mijn conclusies te trekken uit andermans oordeel.
Uiteraard, iedereen zn eigen ding natuurlijk :)

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:42:
Gelukkig heeft XboxEra nog een 8.5 gegeven.
Lol, gevalletje 'Wij van WC eend'

Verwijderd

L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:06:
[...]

Toch maar eens claimen dus wie weet is het even leuk.
Meestal zucht ik bij de games die voorbijkomen met Gold en scroll ik snel verder.

• L23
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:28:
[...]

Toch maar eens claimen dus wie weet is het even leuk.
Meestal zucht ik bij de games die voorbijkomen met Gold en scroll ik snel verder.
Ik claimde alleen de Xbox 360 games die me aanspraken, jammer dat ze daar mee gestopt zijn. Voor mij was deze game voor het eerst weer interessant. En ook Hoa, die beschikbaar zal zijn vanaf 16 mei, ga ik claimen. Hoa is van wat ik gezien heb niet helemaal mijn ding, totale gebrek aan uitdaging. Het is een platformer voor ontspanning :P Maar wel een mooie art style en soundtrack.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[Afbeelding]
Ik vind het een bijzonder frustrerend spel en ik vind het knap dat het je zo makkelijk lukt. Ik heb echt wel veel tijd nodig om circuits te leren kennen en eerste worden ... in het begin ging dat makkelijk ja, maar als je wat verder komt :P Nee :P

Volgens TA ben ik nu iets minder dan 5 uur bezig :+

ben gelukkig niet echt een completionist.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 02-05-2023 15:52 ]

Dead Island 2 wants a word with you! 8)

Iedereen en zijn moeder had bagger verwacht, maar wat een topper is dit!
Het ziet er goed uit, het loopt op een heerlijk stabiele 60fps, gameplay is dik in orde, coop werkt perfect, humor is zwarter dan zwart, toffe story, leuke sidequests, voldoende variatie in vijanden en vrachtwagenladingen met verscheurd vlees, ontplofte hersenen en schermvulende bloedspatters.
Wat wil een gamer nog meer ?
9/10

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• L23
Gunner schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:48:
[...]
Ik vind het een bijzonder frustrerend spel en ik vind het knap dat het je zo makkelijk lukt. Ik heb echt wel veel tijd nodig om circuits te leren kennen en eerste worden ... in het begin ging dat makkelijk ja, maar als je wat verder komt :P Nee :P

Volgens TA ben ik nu iets minder dan 5 uur bezig :+
Ik heb de game al zo vaak gespeeld dat ik alle circuits uit mijn hoofd ken :P De tweede en derde Tournament worden wel moeilijker inderdaad. Maar als je de tips volgt die ik gisteren heb gegeven en de beste podracer parts gebruikt moet het te doen zijn.
Vroeger begreep ik het upgraden niet helemaal. Niet genoeg geld hebben om op tijd de betere parts te kopen en dan zijn de latere races inderdaad nog best uitdagend.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

L23 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:57:
Maar als je de tips volgt die ik gisteren heb gegeven en de beste podracer parts gebruikt moet het te doen zijn.
Ja, ik heb ze gelezen :) Ik zal er vast nog wel eens mee verder gaan. 't si vaak een beetje oefening. Met een unlockte racer die ik heb gewonnen ging het vaak al wel wat beter.

• Hulleman
justifire schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:56:
[...]

Het ziet er goed uit, het loopt op een heerlijk stabiele 60fps, gameplay is dik in orde, coop werkt perfect, humor is zwarter dan zwart, toffe story, leuke sidequests, voldoende variatie in vijanden en vrachtwagenladingen met verscheurd vlees, ontplofte hersenen en schermvulende bloedspatters.
9/10
Heb em ook maar gehaald. Komend weekend is de vrouw een weekend weg, moet mezelf toch vermaken :Y)

justifire schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:56:
[...]

9/10
_/-\o_ _/-\o_

Heb nu ongeveer een uurtje in Redfall zitten. Grafisch valt het me heel erg mee, had aardig middelmatige graphics verwacht, maar de interieurs hebben nice lighting en buiten ziet het er ook gewoon goed genoeg uit. Het is echt een Arkane game qua art style en graphics.

De AI is niet geweldig, soms doen ze echt hele rare dingen. Soms rare animaties waar menselijke vijanden over trappen zweven en andere dingen. Maar op geen enkel moment vond ik dit een onspeelbaar zootje, en dat idee kreeg ik wel van een paar reviews. 30fps is niet ideaal maar het is te doen, liever niet natuurlijk.

Guns voelen voor een Arkane game goed aan, ook zijn er genoeg notities te vinden die meer uitleg geven over de gebeurtenissen in de game wereld, altijd tof. Ik had hoop dat dit een toffe solo ervaring zou worden, maar het is overduidelijk te merken dat dit gericht is op co-op.

Ik zie deze studio echt net liefst teruggaan naar waar ze het allerbeste in zijn, games zoals Prey en Dishonored.

Verwijderd

devilsnight schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:18:
Heb nu ongeveer een uurtje in Redfall zitten. Grafisch valt het me heel erg mee, had aardig middelmatige graphics verwacht, maar de interieurs hebben nice lighting en buiten ziet het er ook gewoon goed genoeg uit. Het is echt een Arkane game qua art style en graphics.

De AI is niet geweldig, soms doen ze echt hele rare dingen. Soms rare animaties waar menselijke vijanden over trappen zweven en andere dingen. Maar op geen enkel moment vond ik dit een onspeelbaar zootje, en dat idee kreeg ik wel van een paar reviews. 30fps is niet ideaal maar het is te doen, liever niet natuurlijk.

Guns voelen voor een Arkane game goed aan, ook zijn er genoeg notities te vinden die meer uitleg geven over de gebeurtenissen in de game wereld, altijd tof. Ik had hoop dat dit een toffe solo ervaring zou worden, maar het is overduidelijk te merken dat dit gericht is op co-op.

Ik zie deze studio echt net liefst teruggaan naar waar ze het allerbeste in zijn, games zoals Prey en Dishonored.
“Textures sometimes pop in late or not at all, so those beautiful trees are always bursting into fiery life a little too close by, and at one point the classic immersive sim storytelling graffiti on a wall was weirdly pixellated. Character models are still and oddly lit. I should add here, I'm trying to be objective, which is always a mistake. I think the patchy textures - yes, I'm really about to say this - gives the town a slightly impressionist feel. The waxy characters are wonderfully waxy, the kind of things you might meet on a trip through a haunted Hall of Presidents. Even so, there's no ducking the fact that my wife came into the room when I was playing, looked at the screen in horror and said, ‘Jesus! What happened to Fortnite?’ “
https://www.eurogamer.net...rently-a-little-bit-janky

Niet herkenbaar?
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:28:
[...]

“Textures sometimes pop in late or not at all, so those beautiful trees are always bursting into fiery life a little too close by, and at one point the classic immersive sim storytelling graffiti on a wall was weirdly pixellated. Character models are still and oddly lit. I should add here, I'm trying to be objective, which is always a mistake. I think the patchy textures - yes, I'm really about to say this - gives the town a slightly impressionist feel. The waxy characters are wonderfully waxy, the kind of things you might meet on a trip through a haunted Hall of Presidents. Even so, there's no ducking the fact that my wife came into the room when I was playing, looked at the screen in horror and said, ‘Jesus! What happened to Fortnite?’ “
https://www.eurogamer.net...rently-a-little-bit-janky

Niet herkenbaar?
Afgezien van een tekenbord in een cutscene die een texture load issue had, nee man. Maar goed, ik heb er dan ook een uurtje a anderhalf in zitten. De characters zijn wel echt wat je verwacht van Arkane. Qua design vooral. Echt heel mooi zijn ze niet. Ik bedoelde eigenlijk meer dat de interieurs en buiten gebieden gewoon goed te doen zijn. Ze leken echt vlak en simplistisch in de video's. Wellicht dat het uitstekende HDR erg meehelpt, want de HDR is echt top hier.

Iets wat trouwens niet klopt.....ene kant grappig, andere kant best slecht dat dit erdoor is gekomen :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfxh_AR4-17Hfld-1SDZ7hKNj8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aHICnwcDoV9O2wvm5AfULx0E.jpg?f=fotoalbum_large

De verhoudingen kloppen voor geen kant. En wanneer ik dan direct voor hem sta

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpKCzLC6qBfqdqsspjWD6LCR_t0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46x5LqQLQvDaUsvs2uRN9i89.jpg?f=fotoalbum_large

Of deze, nope dat is geen klein meisje, haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spUXJ6SxkClKuiRxdOD1KTWAF98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vxtw2S5IVpEla7BUhrmdZu8R.jpg?f=fotoalbum_large

Deze is zoals het hoort

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUBUUEdO9q8113pzTg2zxUjSWkM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JssTrf52QKwu9zdtqzxaDZX2.jpg?f=fotoalbum_large

• Timothy3000
Heh? Weird West stond er al op toch?

Zo toch Redfall maar even proberen. Arkane, dus toch benieuwd.

@devilsnight we kunnen hem wel co-oppen?

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 02-05-2023 17:08 ]

Timothy3000 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:08:
[...]

Heh? Weird West stond er al op toch?
Is de next-gen versie :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-11 14:54
NukaWorldNL schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:57:
Ehhh ik weet niet hoor maar hifi rush, halo infinite, Forza 5, pentiment, psychonauts, flight simulator, age of empires 2, grounded en nog een paar, dat zijn toch wel redelijke toppertjes?
JDL15 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:55:
[...]

Ehhh ik weet niet hoor maar hifi rush, halo infinite, Forza 5, pentiment, psychonauts, flight simulator, age of empires 2, grounded en nog een paar, dat zijn toch wel redelijke toppertjes?
Dat 100%

Het lijkt snel vergeten te worden dat 2021 echt een goed jaar was voor Xbox. Ze hebben immers publisher of the year gewonnen toen. Maar vorig jaar was erg karig qua grote releases en het is heel erg jammer dat Arkane's eerste Xbox exclusive dan zo uitpakt. Een studio die eigenlijk alleen maar toppers maakte.

Ik zie sommige mensen online dingen roepen als....Arkane was golden, Xbox buys them and now look. Maar ze vergeten wel dat de game allang in de maak was toen MS Zenimax kocht. Hadden ze dan liever de game geannuleerd gezien? Jammer is het absoluut wel. Op naar de Starfield show en Xbox show, hopelijk ook echt eindelijk eens Gameplay reveals van games die nu toch behoorlijk lang in de maak zijn.
Pagina: 1 ... 110 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord