Ik gok zomaar dat @uchiha tijntje daar zo wel een eerste indruk van kan delenjustifire schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:44:
Wat vinden we van Benedict Fox ?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Net niks vind ik nog erg complimenteusTimothy3000 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:12:
[...]
Het is echt een beetje net niks geworden.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
IFTFYTimothy3000 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:12:
[...]
Het is echt een beetje net niks geworden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het is een aparte metroidvaniaWom schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:50:
[...]
Ik gok zomaar dat @uchiha tijntje daar zo wel een eerste indruk van kan delen
Het kan best pittig zijn in het begin, maar als je de block button goed door hebt maakt dat wel een groot verschil. Het stijltje is erg tof en het verhaal ontvouwd zich prima, alhoewel je in het begin wel even in het diepe gegooid. Ik heb net de mogelijkheid geunlocked om skills te kopen zodat je metroidvania stijl verder kunt
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-04-2023 23:05 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Quantum Break vind ik nog steeds een interessante game. Heeft voor mijn gevoel niet helemaal de waardering gekregen die het wellicht verdient?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De live action serie die er rond zit werd wat slecht ontvangen. Hoewel het verhaal eigenlijk helemaal zo slecht niet was. De game had hele toffe mechanismes, die later in Control nog duidelijker naar voren komen. Maar aantal setpieces waren wel echt tof. Staat mij level op een brug bij wat echt wel fraai was. Ook het bewegen van grote delen van levels bracht wel iets anders.Rossi46 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 22:26:
[...]
Quantum Break vind ik nog steeds een interessante game. Heeft voor mijn gevoel niet helemaal de waardering gekregen die het wellicht verdient?
Maar Control is wel de betere game, al is die nog wat extremer van setting. Quantum Break is dan wel iets toegankelijker.
poeh dat we daar geen remake van hebbenG_Dragon schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:21:
[...]
Oeh die eerste game gratis? Die heb ik als kind gespeeld
starwars is weer helemaal in heb ik gehoord
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je weet dat het een soort van een remake is ?Palindrome schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 00:49:
[...]
poeh dat we daar geen remake van hebben![]()
starwars is weer helemaal in heb ik gehoord
zie deze link
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mag ik vragen waarom je zo hyped bent ervoor ?G_Dragon schreef op donderdag 27 april 2023 @ 22:33:
[Afbeelding]
Morgen de eerste trailer van F1 23, hyped!
Heb al jaren een hekel aan hun ranked mode, races die starten met 4 man. Die safety rating trekt eigenlijk ook op niet veel. Hopelijk gaan ze nu ook eens vol investeren in meerdere laserscanned tracks.
Dat zou voor mij al een enorme stap zijn, ipv die super star auto's te verzamelen vorig jaar.
Omdat ik het al sinds F1 2015 de spellen speel en me elk jaar prima vermaak met Career of My Team, soms even een snelle race tussendoor. Ik ben niet zo van de online dus daar heb ik geen problemen mee. Het enige wat voor mij een groot minpunt aan F1 2022 is dat ze geen oude Formule 1 auto's hebben maar voor die stomme super cars hebben gekozen. Ik skip in my team ook altijd die extra activiteiten want kan er gewoon niet mee rijden in dit spel, hoop echt dat ze dit laten vallen bij F1 2023.KBE91 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:08:
[...]
Mag ik vragen waarom je zo hyped bent ervoor ?
Heb al jaren een hekel aan hun ranked mode, races die starten met 4 man. Die safety rating trekt eigenlijk ook op niet veel. Hopelijk gaan ze nu ook eens vol investeren in meerdere laserscanned tracks.
Dat zou voor mij al een enorme stap zijn, ipv die super star auto's te verzamelen vorig jaar.
Per Formule 1 spel zit ik sowieso boven de 100 uur aan tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 28-04-2023 09:22 ]
Dat was inderdaad een minpunt, heb veel liever die oude bolides.G_Dragon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:21:
[...]
Omdat ik het al sinds F1 2015 de spellen speel en me elk jaar prima vermaak met Career of My Team, soms even een snelle race tussendoor. Ik ben niet zo van de online dus daar heb ik geen problemen mee. Het enige wat voor mij een groot minpunt aan F1 2022 is dat ze geen oude Formule 1 auto's hebben maar voor die stomme super cars hebben gekozen. Ik skip in my team ook altijd die extra activiteiten want kan er gewoon niet mee rijden in dit spel, hoop echt dat ze dit laten vallen bij F1 2023.
Per Formule 1 spel zit ik sowieso boven de 100 uur aan tijd.
Zo een Ferrari F150 V8
Online blijf je best van weg of het moet een degelijke league zijn.
Ben benieuwd wat ze dit jaar veranderd hebben.
Ja klopt die oude bolides zijn een heel groot gemis, want soms begon ik gewoon een Grand Prix voor het geluid van die auto's. Dat rijdt en klinkt gewoon zo ontzettend fijn, helaas zijn die supercars gewoon slecht en worden ze nooit gebruikt. Lees er ook heel veel klachten over op reddit enz, dus hoop echt dat ze daar wat mee gaan doen of gewoon helemaal laten vallen.KBE91 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:27:
[...]
Dat was inderdaad een minpunt, heb veel liever die oude bolides.
Zo een Ferrari F150 V8![]()
Online blijf je best van weg of het moet een degelijke league zijn.
Ben benieuwd wat ze dit jaar veranderd hebben.
Voor mij is het weekend hét moment om te gamen. Met name de zondagmiddag. Ik merk wel dat ik tegenwoordig veel meer wissel tussen games. Soms speel ik iets wat ik na een uurtje al wel weer beu ben. Misschien dat de beschikbaarheid van games (o.a. door Gamepas) hier ook aan bijdraagt
.
Ik heb het gevoel dat ik mij "vroeger" veel meer kon verliezen in een game, heerlijk uren achter elkaar spelen en niet willen stoppen. Vooral singleplayer games als Fable, Skyrim en Fallout 3/NV hadden dat heel sterk bij me. Later ook wel Assassins Creed Valhalla.
Ervaren jullie dit ook? In welke games kan jij je helemaal verliezen?
Beschikbaarheid van games draagt daar aan bij, plus het ouder worden, en de gehaastheid van deze maatschappij. Ik heb door game pass vaak van shit moet dit uitspelen voor het verdwijnt. Of jeetje ik loop allerlei dingen mis.Radko schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:59:
Ik merk dat het hier op vrijdag altijd wat drukker is. Misschien zit men tijdens werktijd al met zijn hoofd bij het weekend?
Voor mij is het weekend hét moment om te gamen. Met name de zondagmiddag. Ik merk wel dat ik tegenwoordig veel meer wissel tussen games. Soms speel ik iets wat ik na een uurtje al wel weer beu ben. Misschien dat de beschikbaarheid van games (o.a. door Gamepas) hier ook aan bijdraagt
.
Ik heb het gevoel dat ik mij "vroeger" veel meer kon verliezen in een game, heerlijk uren achter elkaar spelen en niet willen stoppen. Vooral singleplayer games als Fable, Skyrim en Fallout 3/NV hadden dat heel sterk bij me. Later ook wel Assassins Creed Valhalla.
Ik heb dat recent losgelaten, als ik een spel heel vet vind koop ik het later alsnog, mocht het game pass uitgaan. (Ik ga mijn game pass mogelijk niet verlengen na eind 2024). En ik sluit mijn ogen voor het grote aanbod, ik zit nu weer heerlijk in Jedi Fallen Order bijvoorbeeld.
Dus sleutel van alles, accepteren dat je beperkte tijd hebt. En dan lekker een game uitkiezen en de rest even negeren.
Het kan ook natuurlijk aan de keuze van de game liggen, sommigen zijn niet zo pakkend meer. Ben benieuwd wat Starfield bij mij gaat doen.
Verwijderd
Veel games kan ik ook maximaal maar een uur of 2 achterelkaar spelen terwijl ik ze vroeger waarschijnlijk uren en uren kon spelen. Toch zijn de games er nog wel die dat voor elkaar krijgen bij mij door een epische presentatie zoals God of War Ragnarok onlangs nog of een 'verslavende' gameplay loop zoals in Diablo.Radko schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:59:
Ik merk dat het hier op vrijdag altijd wat drukker is. Misschien zit men tijdens werktijd al met zijn hoofd bij het weekend?
.
Kieskeuriger ben ik zeker geworden en een aantal mindere aspecten zorgen er al snel voor dat ik een game opzij leg, maar wanneer de klik er wel is geniet ik misschien nog wel meer dan vroeger.
Als ik hier wel eens het enthousiasme zie terwijl ik naar beelden kijk van een game die zo uit het SNES tijdperk had kunnen komen en men 100x dood gaat bij een baas... dan kan ik mij daar totaal niet meer in vinden.
Bijna weekend!
Hebben jullie ook ervaring met dat f1 manager spel? Is dat een beetje de moeite waard?
Een te groot aanbod kan zeker tot dat probleem leiden. Ik had dat vroeger al op de Commodore 64, toen kreeg ik van kennissen af en toe een cassette bandje met daar een stuk of 50 games op. Het gevolg was vaak dat ik snel opgaf als iets even tegen zat en gewoon de volgende game startte. Later kocht ik een Gameboy waar ik een stuk minder games voor had want die moest ik zowaar kopen. Had ik daar ook zo'n overvloed aan games gehad dan had ik mogelijk nooit volgehouden om moeilijke games als gargoyle's quest of mega man uit te spelen.Radko schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:59:
.
Tegenwoordig ontkom je eigenlijk niet meer aan dat grote aanbod, maar ik merk ook dat ik juist maar een beperkte capaciteit heb om nieuwe games te proberen. Ik grijp juist vrij vaak terug naar oude favorieten. Ik neem mezelf misschien voor om nou eens echt een gat te slaan in mijn backlog maar een paar games later begin ik dan toch weer aan een bekendere game waar ik vele uren in kan verliezen zoals Borderlands, Fallout, Diablo... Maar uiteindelijk gaat het toch om de lol en niet om het afwerken van een lijstje, dus ik probeer het tegenwoordig wat meer te accepteren dat ik nooit door mijn backlog heen zal komen en dat dat niet erg is.
Gamertag: FinrazielNL
Ook voor Xbox? Wel apart stijltje zo te zien
Heeft dit niet ook met leeftijd te maken? Als ik voor mezelf spreek, vroeger had (of namRadko schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:59:
.
Halo CE tm Halo Reach zitten erin. Ik gok dat de extra dingen die je ziet gewoon wat unlocks zijn voor die andere spellen als je MCC speelt. Denk aan een Warthog in Forza Horizon bijvoorbeeld.KlaasjeNL schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:43:
Even een vraag die wellicht al vele malen is gesteld: wat zit er precies in de Halo: The Masterchief Collection? Ik begreep altijd dat het wat (opgepoetste) Halo-games waren, maar als ik op GPU naar de inhoud kijk, zitten er ook uitbreidingen van BF1, Doom, Hot Wheels Unleashed etc. bij? Of heeft MS er met dit pakket een zooitje van gemaakt op GPU, o.a. ook omdat de taal standaard op Koreaans staat ingesteld?
@KlaasjeNLExactor it schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:56:
[...]
Halo CE tm Halo Reach zitten erin. Ik gok dat de extra dingen die je ziet gewoon wat unlocks zijn voor die andere spellen als je MCC speelt. Denk aan een Warthog in Forza Horizon bijvoorbeeld.
Halo 3:ODST en Halo Reach zijn dlc voor MCC, die zijn er later aan toegevoegd. In principe krijg je Halo 1-4 in het pakket. Met de anniversary editions van 1&2.
XSX: legianb
Dat laatste zou logisch zijn, maar de uitbreidingen die genoemd worden, hebben weinig met Halo te maken...Exactor it schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:56:
[...]
Halo CE tm Halo Reach zitten erin. Ik gok dat de extra dingen die je ziet gewoon wat unlocks zijn voor die andere spellen als je MCC speelt. Denk aan een Warthog in Forza Horizon bijvoorbeeld.
Hieronder een greep uit het "aanbod". Voor wat betreft Hot Wheels: Unleashed gaat het om zo'n 60 losse auto's en uitbreidingspakketten. 😅
![]() | ![]() | ![]() |
Hahaha, wat een grappenmakers. Ik denk een store glitch dan.KlaasjeNL schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:59:
[...]
Dat laatste zou logisch zijn, maar de uitbreidingen die genoemd worden, hebben weinig met Halo te maken...
Hieronder een greep uit het "aanbod". Voor wat betreft Hot Wheels: Unleashed gaat het om zo'n 60 losse auto's en uitbreidingspakketten. 😅
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Aan begonnen maar ben er nooit echt lekker in gekomen. Grafisch erg fraai en best wel wat opties, maar miste een bepaalde diepgang of controle voor mijn gevoel. Vond Grand Prix Manager 2 van Micropose leuker, zeg maar.Ht87 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:20:
Hebben jullie ook ervaring met dat f1 manager spel? Is dat een beetje de moeite waard?
Dat systeem bij Hot Wheels is wel redelijk dramatisch. Binnen de game kun je die dan activeren, maar eer je de juiste gevonden hebt.. .En wat je zegt, er is heel veel DLC voor die game.KlaasjeNL schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:59:
[...]
[ Voor 35% gewijzigd door Wom op 28-04-2023 13:50 ]
Ik installeerde Hotwheels terwijl ik een ander spel speelde. Pro-tip: zet notificaties uit tijdens Hotweheels installatie.Wom schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:47:
[...]
[...]
Dat systeem bij Hot Wheels is wel redelijk dramatisch. Binnen de game kun je die dan activeren, maar eer je de juiste gevonden hebt.. .En wat je zegt, er is heel veel DLC voor die game.
[ Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 28-04-2023 14:00 ]
Dit heb ik dus precies hetzelfde, voor mij persoonlijk trekken weinig single player games me nog, behalve af en toe een paar pareltjes die ik dan met een maat speel die hier ook wel eens meeloert op dit forum. In zo'n AC Odyssey kan ik ook echt uren rond dwalen, wil daarom ook Valhalla toch eens gaan proberen en ga ik sowieso de nieuwe Star Wars halen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:19:
[...]
Veel games kan ik ook maximaal maar een uur of 2 achterelkaar spelen terwijl ik ze vroeger waarschijnlijk uren en uren kon spelen. Toch zijn de games er nog wel die dat voor elkaar krijgen bij mij door een epische presentatie zoals God of War Ragnarok onlangs nog of een 'verslavende' gameplay loop zoals in Diablo.
Kieskeuriger ben ik zeker geworden en een aantal mindere aspecten zorgen er al snel voor dat ik een game opzij leg, maar wanneer de klik er wel is geniet ik misschien nog wel meer dan vroeger.
Als ik hier wel eens het enthousiasme zie terwijl ik naar beelden kijk van een game die zo uit het SNES tijdperk had kunnen komen en men 100x dood gaat bij een baas... dan kan ik mij daar totaal niet meer in vinden.
Bijna weekend!
Het is ook het ouder worden helaas, sta niet meer zo snel open voor nieuwe type games om die helemaal te leren, zo heb ik Wo Long eraf geknikkerd na 5x bij die *€%*?!! #* tijger te zijn afgegaan, ik dacht nee ik ga het gewoon niet meer doen. Ook vind ik veel games te kinderachtig ofzo worden, zoals bijv. Jrpgs of zo'n game als bug snacks. Liever iets bloediger of dodelijker!
Vroeger had ik nog wat meer tijd en had ik het misschien toch nog eens geprobeerd en had ik het uiteindelijk wel leuk gevonden. Dan maar selectiever zijn en genieten van de games die ik wel graag speel.
Multiplayer daarentegen met een vaste click maten daar kan ik nog steevast van genieten, lekker slap ouwehoeren en samen paar pilsjes open trekken, of het nu couch coop of online is
Ik heb dat echt in fases. Kan zo maanden geen zi hebben in gamen en zo ineens de ene na de andere lange JRPG spelen. Had na de covid jaren er even genoeg van maar speel sinds eind vorig jaar weer volop haha.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:19:
[...]
Veel games kan ik ook maximaal maar een uur of 2 achterelkaar spelen terwijl ik ze vroeger waarschijnlijk uren en uren kon spelen. Toch zijn de games er nog wel die dat voor elkaar krijgen bij mij door een epische presentatie zoals God of War Ragnarok onlangs nog of een 'verslavende' gameplay loop zoals in Diablo.
Bijna weekend!
Dan is het een teaserG_Dragon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 17:03:
[YouTube: Konnersport Racing Team - 2023 Team Reveal]
Daar is de eerste trailer! Zonder beelden
Ja haha maar de video is te lang voor een teaser! 1 Mei pas de officiele trailer
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 81% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2023 08:26 ]
De grootste miskoop dat ik ooit gedaan heb die F1 Manager game.Ht87 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:20:
Hier ook altijd veel plezier aan f1 met career modus.
Dan moeten lezen dat ze eigenlijk de game nog amper gingen updaten, maar bon ze hebben alvast grote backlash gehad daardoor.
Heb sinds dien die game echt niet meer opgestart, zie nu dat laatste update van 7 maart is.
Motorsport manager is dan 10 keer beter in mijn ogen.
Zou er mijn geld echt niet insteken persoonlijk, en was ook maar mager beestje.
Veel management was er niet.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En Hell Let Loose is alles wat Battlefield had moeten zijnKBE91 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 08:18:
Don't starve, prachtige game.
Dua heb m gerefund en op steam gekocht, maar op mn laptop loopt ie te brak.
Is er een manier om m via de xbox of cloudgaming toch op mn laptop te spelen zodat ik mkb kan gebruiken?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
De console versie ondersteunt geen muis + keyboard, dus ik ben bang van niet.DirtyBird schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:48:
Ik heb een vraagje; ik kocht stranded: alien dawn op xbox, maar vond dat met de controller toch niet zo fijn. In de xbox app in windows zie ik m niet terug.
Dua heb m gerefund en op steam gekocht, maar op mn laptop loopt ie te brak.
Is er een manier om m via de xbox of cloudgaming toch op mn laptop te spelen zodat ik mkb kan gebruiken?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
https://www.trueachievements.com/n53647/new-xbox-games-may
Voor degene zonder een Series console maar met een One… die kunnen eindelijk Hogwarts gaan spelen.
En dan over een maandje Streetfighter en Diablo. Voor mij hoeft het niet echt zomerweer te worden dit jaar…
Same here.uchiha tijntje schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:08:
En de games voor deze week:
Voor degene zonder een Series console maar met een One… die kunnen eindelijk Hogwarts gaan spelen.Mijn picks zijn Redfall en Ravenlok.
Benieuwd hoe Legacy draait. Vond dat op nextgen her en der al vrij brak.
Die optie zit niet meer in de telefoon app. Wel kun je dat nog vinden via het xbox dashboard (recently played with).Chief-Commander schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:15:
Hoe kun je in de app, mensen vinden waar je recentelijk tegen hebt gespeeld, en hun vervolgens een bericht sturen. Ze hebben dat eruit gesloopt (met de upgrade van de app), en nooit meer teruggebracht. Belachelijk en vreemd dat men daar niet over valt.
Uhu… die game liep niet top inderdaad.Timothy3000 schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:11:
[...]
Same here.
Benieuwd hoe Legacy draait. Vond dat op nextgen her en der al vrij brak.
Dat weet ik, maar ik verbaas mij daarover. Een bericht sturen via de console gaat traag. Ik gebruik daarvoor mijn telefoon en Microsoft is de enige die dat niet meer aanbiedt. In de app van Sony kan het bijvoorbeeld wel.uchiha tijntje schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:16:
[...]
Die optie zit niet meer in de telefoon app. Wel kun je dat nog vinden via het xbox dashboard (recently played with).
De enige? Want Nintendo heeft dat wel?Chief-Commander schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:33:
[...]
Dat weet ik, maar ik verbaas mij daarover. Een bericht sturen via de console gaat traag. Ik gebruik daarvoor mijn telefoon en Microsoft is de enige die dat niet meer aanbiedt. In de app van Sony kan het bijvoorbeeld wel.
Nu op naar Redfall en Ravenlok.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2023 23:50 ]
Merci, goed om weten. Na 'slechts' een maand pauze, heb ik plots een backlog die ik precies nooit meer kan wegwerken. Tijd om terug wat kieskeuriger te worden en wat spellen te verwijderen. Norco, Prodeus, Like a dragon, Pentiment, Ghostwire, etc. Alhoewel deze laatste misschien nog houden, pfff en Wo Long is er ook nog.uchiha tijntje schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:09:
Ik raad hem niet aan.
Atomic heart wil ik zeker nog spelen, de rest maar verwijderen met spijt in het hart. Vaak heb ik er wel zin in, maar ik weet toch dat ik er niet aan toe ga komen
Ik zoek eigenlijk een gaming website (of een steam curator) met eenzelfde smaak die alles een beetje filtert en de hidden gems eruit pikt met kleine synopsis. Hoef ik geen (mainstream) review sites af te schuimen.
Van al die games die je wilt verwijderen zou ik Pentiment toch een kansje geven als je het niet erg vindt om trage games te spelen met veel tekst en weinig echte gameplay.ilm schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:59:
[...]
Merci, goed om weten. Na 'slechts' een maand pauze, heb ik plots een backlog die ik precies nooit meer kan wegwerken. Tijd om terug wat kieskeuriger te worden en wat spellen te verwijderen. Norco, Prodeus, Like a dragon, Pentiment, Ghostwire, etc. Alhoewel deze laatste misschien nog houden, pfff en Wo Long is er ook nog.
Atomic heart wil ik zeker nog spelen, de rest maar verwijderen met spijt in het hart. Vaak heb ik er wel zin in, maar ik weet toch dat ik er niet aan toe ga komen.
Ik zoek eigenlijk een gaming website (of een steam curator) met eenzelfde smaak die alles een beetje filtert en de hidden gems eruit pikt met kleine synopsis. Hoef ik geen (mainstream) review sites af te schuimen.
Prodeus is wel een pareltje dat fijn is om tussendoor te spelenilm schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:59:
[...]
Merci, goed om weten. Na 'slechts' een maand pauze, heb ik plots een backlog die ik precies nooit meer kan wegwerken. Tijd om terug wat kieskeuriger te worden en wat spellen te verwijderen. Norco, Prodeus, Like a dragon, Pentiment, Ghostwire, etc. Alhoewel deze laatste misschien nog houden, pfff en Wo Long is er ook nog.
Atomic heart wil ik zeker nog spelen, de rest maar verwijderen met spijt in het hart. Vaak heb ik er wel zin in, maar ik weet toch dat ik er niet aan toe ga komen.
Zo dat heeft best nog wel een tijd geduurd, ik vraag mij oprecht af of er nu nog veel mensen zijn die op old gen zullen spelen. Want het zou voor de verkoopcijfers natuurlijk wel weer een leuke boost zijnuchiha tijntje schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:08:
En de games voor deze week:
Voor degene zonder een Series console maar met een One… die kunnen eindelijk Hogwarts gaan spelen.Mijn picks zijn Redfall en Ravenlok.
Like a Dragon staat uit dat lijstje bij mij stipt op 1. Pentiment en Wo Long waren ook erg gaaf. Ghostwire Tokyo vond ik vrij matig.ilm schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:59:
[...]
Ik heb net per ongeluk een filmpje via Reddit gezien. De grootste spoiler was dat het er niet al te best uitzag. In ieder geval niet wat ik van Arkane zou verwachten.Wom schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:29:
Veel gameplay van Redfall te vinden her en der. Mocht je nog geen spoilers willen: wees op je hoede
Deathloop is nou ook geen grafisch wonder.Exactor it schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:27:
[...]
Ik heb net per ongeluk een filmpje via Reddit gezien. De grootste spoiler was dat het er niet al te best uitzag. In ieder geval niet wat ik van Arkane zou verwachten.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ben even benieuwd, heb nu een Xbox Series S. Hier nog mensen die de upgrade hebben gemaakt naar de Series X. En was het die extra 500 euro waard? Hoe beleven jullie dat? elk antwoord is goed natuurlijk!
Ik heb beide consoles thuis staan en het zit hem na mijn mening vaak in de kracht tussen beide consoles, waardoor je bij de Xbox Series S bijvoorbeeld bepaalde grafische modi niet hebt die je bij de Xbox Series X wel hebt. Maar de spellen spelen er na mijn mening niet minder slecht om, want tot wat ik nu heb gespeeld (F1 2022, Hogwarts Legacy, Cyberpunk 2077, GTA Online, Grounded enz) was alles wel in die 60FPS op beide consoles zover ik weet.MetalSonic schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:32:
Afgelopen weekend voor het eerst sinds lange tijd weer eens mijn Xbox aangeslingerd. Kon via de authenticator opnieuw inloggen in mijn profielen etc. Voor de veiligheid op zich wel goed hoor dat ze mij dit laten doen.
Ben even benieuwd, heb nu een Xbox Series S. Hier nog mensen die de upgrade hebben gemaakt naar de Series X. En was het die extra 500 euro waard? Hoe beleven jullie dat? elk antwoord is goed natuurlijk!
De Xbox Series X blijft gewoon het meest krachtig en heeft daardoor ook de meeste keuzes/opties als je tussen verschillende modi kan kiezen.
Maar als je het mijn vraagt bieden beide consoles je een geweldige speelervaring!De verschillen in rekenkracht zijn hier mooi duidelijk te zien:
Xbox Series X: 3,8GHz CPU, 16GB GDDR6 RAM, 12 TFLOPS GPU (52 CU's op 1,825GHz)
Xbox Series S: 3,6 GHz CPU, 10 GB GDDR6 RAM, 4 TFLOPS GPU (20 CU's bij 1,565 GHz).
Vooral de Xbox Series S doet het echt geweldig voor die €300.
Ik zit er aan te denken om later dit jaar ook te upgraden naar de Series X, langzamerhand ga ik steeds vaker merken dat het grafisch niet altijd even vlekkeloos gaat. Ik zal mijn S dan wel van de hand doen, dus zal zelf een kleiner bedrag moeten bijleggen dan de €500MetalSonic schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:32:
Afgelopen weekend voor het eerst sinds lange tijd weer eens mijn Xbox aangeslingerd. Kon via de authenticator opnieuw inloggen in mijn profielen etc. Voor de veiligheid op zich wel goed hoor dat ze mij dit laten doen.
Ja, ik! Series S toentertijd verkocht en de X gekocht. Vooral vanwege het geheugen. De S was me toch net iets te krap. Discdrive was ook mooi meegenomen.MetalSonic schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:32:
Mensen die een series s hebben weten al perfect waarom: prijs, als tweede console, voor vakantiehuis, portable, etc.
Poeh, dit klinkt als een akelige FOMO...ilm schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:59:
[...]
Ik denk dat je eerst jezelf moet realiseren dat je nou eenmaal niet alles kunt spelen. Dat is nou eenmaal zo. Zeker als je ouder wordt met alle daarbij horende verantwoordelijkheid. Misschien mis je een paar kneiter toffe games, tsja, lijkt me niet het einde van de wereld toch?
Ik neig er ook naar, maar ook omdat ik een disc wil voor oude kinder dvd’s voor mijn kids. Had nooit verwacht dat ik zo’n dvd/blu-ray speler zou gaan missen haha.Blaauw87 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:59:
[...]
Ik zit er aan te denken om later dit jaar ook te upgraden naar de Series X, langzamerhand ga ik steeds vaker merken dat het grafisch niet altijd even vlekkeloos gaat. Ik zal mijn S dan wel van de hand doen, dus zal zelf een kleiner bedrag moeten bijleggen dan de €500
Volgens mij kun je bij Gamemania en bij wat andere winkels een soort inruil doen toch?
Je gaat al de mist in door Nintendo als een concurrent van Microsoft en Sony te zien.
Krijg je na inwisselen een mailtje met deze tekst, en nu vraag ik mij dus af of ik net een lot heb gekocht voor een loterij die al geweest is....
(ik ga er vanuit dat het weer een vreemde vertaling is.. zoals 'zeg gedag tegen je beloning' ook zo'n vreemde vertaling is)
[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 01-05-2023 15:12 ]
De "lotterij" is, imo, onoverzichtelijk maar wel echt. Paar jaar terug heb ik met 900 loten (30.000 punten) meegedaan en uiteindelijk de prijs gewonnen. De prijs werd tot mijn verbazing uitgekeerd in de vorm van een tegoedbon die vrij te besteden is in de Microsoft/Xbox StoreSunnieNL schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:11:
Dus ik denk, ik doe een keer mee met een lot in de rewards loterij..
Krijg je na inwisselen een mailtje met deze tekst, en nu vraag ik mij dus af of ik net een lot heb gekocht voor een loterij die al geweest is....
(ik ga er vanuit dat het weer een vreemde vertaling is.. zoals 'zeg gedag tegen je beloning' ook zo'n vreemde vertaling is)
[Afbeelding]
Zo heb ik goedkoop een Surface Book 2 gekocht, ipv een gratis Surface Pro die ik eigenlijk had gewonnen.
Microsoft is nog steeds bizar slecht in vertalingen/lokalisatie en houdt helaas krampachtig vast aan machinevertaling zonder context
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 01-05-2023 15:28 ]
Nou ja, als het een two horse race is, is roepen dat Xbox de enige die het niet doet ook een beetje raar toch?Chief-Commander schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:43:
[...]
Je gaat al de mist in door Nintendo als een concurrent van Microsoft en Sony te zien.
Het zou me, wat recente spelers via telefoon opzoeken, niet verbazen als het een bewustje is. Ik kan me voorstellen dat het verspreiden van spam/party invites met daarna een fijne ddos aanval/lelijke berichten een stuk efficiënter is via telefoon dan via console.
Eerste indruk ?On_E schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:03:
Nieuw-Zeeland truc werkt tóch voor Redfall, hij is nu te spelen.
Okay. Grafisch vond ik het geen hoogvlieger, maar ik vermaakte me wel in die 20-30 mins die ik kon spelen. Men heeft de servers inmiddels offline gehaald dus morgen nog maar eens kijken, misschien komt er nog een update overheen?
Gamertag: FinrazielNL
Ik ben benieuwd en ga het morgen zien.Finraziel schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:19:
ACG had net even een "review in progress" video up staan waarin hij in ieder geval in de titel de game nogal verguist, geloof dat hij het een kanshebber voor slechtste game van het jaar noemde... Geen details want kort nadat ik begon te kijken zette hij hem weer op private, maar dat belooft niet veel goeds. Ik ben het niet altijd met hem eens maar over het algemeen klopt het toch aardig wat hij roept.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2023 17:31 ]
“Xbox Insiders – Your feedback shapes the new Home experience. Starting this week, users in the Alpha Skip-Ahead and Alpha rings will be able to preview a new version of their Home experience. This updated design incorporates the feedback we’ve heard from you along with all the learnings from our earlier experiments.”
[ Voor 163% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2023 19:08 ]
Wou hem net posten, ziet er goed uit he!uchiha tijntje schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:06:
https://news.xbox.com/en-...-the-new-home-experience/
“Xbox Insiders – Your feedback shapes the new Home experience. Starting this week, users in the Alpha Skip-Ahead and Alpha rings will be able to preview a new version of their Home experience. This updated design incorporates the feedback we’ve heard from you along with all the learnings from our earlier experiments.”
[Afbeelding]
Die hoge cijfers voor Hogwarts Legacy zijn echt bizar. Is gewoon een middelmatige open world game vol performance issues in een Harry Potter jasje. Vermakelijk, zeker, maar daar had zoveel meer in gezeten.uchiha tijntje schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:31:
[...]
Ik ben benieuwd en ga het morgen zien.Als het niets is dan is het niets. Zou ik wel jammer vinden want de setting in combinatie met Arkane lijkt me een leuke combo. Ik ben wel benieuwd naar de reviews in verhouding met bijvoorbeeld andere recente games zoals een Hogwarts die erg hoge cijfers kreeg (maar wat na een paar uur echt een hele middelmatige game was en de performance ook best beroerd) en een Star Wars die ook hoge cijfers krijgt, maar een performance heeft waarvan je je mag afvragen of die hoge cijfers dan wel terecht zijn.
:strip_exif()/f/image/vNQrvmIpVGxj464NTXiPm5r6.jpg?f=fotoalbum_large)
Als groot Arkane fan vind ik dit echt shit om te lezen. Er waren daarnaast nog een paar andere reviews vandaag, maar echt super positief is het allemaal niet. ACG heb ik zelf hoog zitten qua reviews en content.
Daarnaast is er in gelekte Xbox footage te zien dat er texture loading en LOD(level of detail) issues zijn die op de pc beelden niet te bekennen zijn. Gaat toch niet een Ghostwire Tokyo verhaal worden hé? Een game die ondanks dat het first party is de slechtste versie naar Xbox bracht.
Dat kan, en moet beter.
[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 01-05-2023 20:18 ]
Maar jammer ja. De eerste echte Xbox Exclusive van Arkane, een dev die vrijwel nooit een slecht spel maakt, lijkt een slecht spel te zijn. Balen.
Ga het de komende dagen zeker meer spelen.
Zo slecht als in die review hierboven vond ik het iig niet, maar ja, misschien komt dat later nog.
[ Voor 23% gewijzigd door On_E op 01-05-2023 20:36 ]
Oh? Heb er nu 30 uur inzitten en vermaak mij er prima mee.Timothy3000 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:20:
Ghostwire Tokyo was sowieso matig.
Maar jammer ja. De eerste echte Xbox Exclusive van Arkane, een dev die vrijwel nooit een slecht spel maakt, lijkt een slecht spel te zijn. Balen.
Kleine map, prima collectibles, leuke sfeer; prima. Ja het is wat herhalende mbt gameplay en enemies. Maar dat heb ik ook met FarCry games en die speel ik ook graag
Ben bijna klaar met de game, gelijk door naar Jedi Survivor
Ik vond er niet zoveel aan inderdaad. De matige repetitieve combat en het saaie verhaal zorgden ervoor dat ik er vrij snel klaar mee was. Wellicht gewoon teveel van verwacht.Notna schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:44:
[...]
Oh? Heb er nu 30 uur inzitten en vermaak mij er prima mee.
Kleine map, prima collectibles, leuke sfeer; prima. Ja het is wat herhalende mbt gameplay en enemies. Maar dat heb ik ook met FarCry games en die speel ik ook graag
Ben bijna klaar met de game, gelijk door naar Jedi Survivor
Shit zeg, wat kijk ik uit naar deze game. Ben momenteel bezig met Atomic Heart en hoop dat de bugs snel gefixt worden zodat ik dadelijk kan genieten van Redfall.. Wat een deceptie zou dit anders zijn zeg.devilsnight schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:16:
De tweet is weg omdat hij veel te vroeg was.
[Afbeelding]
Als groot Arkane fan vind ik dit echt shit om te lezen. Er waren daarnaast nog een paar andere reviews vandaag, maar echt super positief is het allemaal niet. ACG heb ik zelf hoog zitten qua reviews en content.
Daarnaast is er in gelekte Xbox footage te zien dat er texture loading en LOD(level of detail) issues zijn die op de pc beelden niet te bekennen zijn. Gaat toch niet een Ghostwire Tokyo verhaal worden hé? Een game die ondanks dat het first party is de slechtste versie naar Xbox bracht.
Dat kan, en moet beter.
Als Redfall echt issues heeft is het slecht dat de game uitgebracht is. Ik probeer de game sowieso vanwege de grafische setting maar het is meer opvulwerk voor Diablo en later dit jaar Starfield en Forza Motorsport.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Sja was te verwachten als ze al niet eens een 60fps mode hebben voor de xbox.Blaauw87 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:55:
[...]
Shit zeg, wat kijk ik uit naar deze game. Ben momenteel bezig met Atomic Heart en hoop dat de bugs snel gefixt worden zodat ik dadelijk kan genieten van Redfall.. Wat een deceptie zou dit anders zijn zeg.
Dan maar tears of the kingdom dus en daarna Diablo 4 en als het meevalt later dit jaar starfield. Maar ook dat zal wel weer tegen vallen.
Niet helemaal het goeie topic, maar als we het over performance issues hebben vrees ik na de previews ook een beetje voor TotK.Kaasje123 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:28:
[...]
Sja was te verwachten als ze al niet eens een 60fps mode hebben voor de xbox.
Dan maar tears of the kingdom dus en daarna Diablo 4 en als het meevalt later dit jaar starfield. Maar ook dat zal wel weer tegen vallen.
En dit helpt ook
https://www.purexbox.com/...s-xs-says-digital-foundry
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/8vF5WoWfCsmB65oPlIiBaFcx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BbC2GoJPd0tBtSkZG14PWNHi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BWoMXo1r5uMT9xWtz2eu7qbe.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/fjiedUtIvCo0uadh17QBbS8D.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/dsIGnDA4vyQRjx69bbgRa4g0.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HVa3sWTdZDa8xQojynZXmPmF.gif?f=user_large)