Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

@G_Dragon
Hier spreekt men weer letterlijk over "subscription" en niet iedere live service game heeft subscription. Dat bedoel ik dus met vaag begrip. ;) Iedereen heeft een gedachte bij "live service game" waarbij men veelal negatieve voorbeelden aankaart om aan te geven hoe waardeloos het zou zijn.
Ik heb daarom ook geen idee meer of een FC of een AC onder live service game valt haha.

Ik kijk gewoon bij een game of het mij bevalt of niet en dan mag het live service game heten of wat anders, boeiend. :P

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11 15:45
Amos_x schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:11:
[...]

...items te koop in een online store, om na launch continu een inkomensstroom te hebben. En vaak gaat het dan over skins, cosmetics, en een soort RPG-achtige item economie met incrementele nummertjes op alle items.
Dat geldt voor vrijwel elke grote game tegenwoordig. Het mooie is dat je er niks aan hebt dus ook niks aan mist als je er niks mee doet in singleplayer games. Ik snap de ergernis nooit zo.

Met Gotham Knights was ook weinig mis. Aardige game, geen hoogvlieger.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:45
G_Dragon schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:27:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog weinig nadelen heb gemerkt bij live service spellen, misschien valt het me gewoon niet op of misschien speel ik niet veel van die spellen bijna niet (speel wel CoD, Pokémon Go)? Geen idee, maar daardoor kan ik er ook niet zo snel een mening over vormen.

Misschien een domme vraag maar maken games zoals Far Cry, Assassin's Creed hier dan ook gebruik van?

Hier nog een mooi overzicht:
[Afbeelding]
''The life cycle of the game subscription services'' bron
Als ik die afbeelding bekijk dan denk ik niet gelijk aan subscription services. Een vast bedrag per maand betalen voor een game of voor een dienst zoals Game Pass heb ik geen problemen mee. Maar die afbeelding laat zien dat ze het game gedrag analyseren en hoeveel men uitgeeft en daarop de gameplay aanpassen.
Dus is een game te leuk om te spelen zonder geld uit te geven dan gaan ze het zo aanpassen dat je het nog wel wil spelen, maar licht geïrriteerd raakt dat het grinden zo lang duurt en eerder de portemonnee trekt. Als de gameplay ervaring direct gelinkt is aan het verdienmodel dan geloof ik sowieso niet dat het een leuk spel kan zijn. Maar goed, dat is voor iedereen anders.
L23 schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:12:
[...]

Als ik die afbeelding bekijk dan denk ik niet gelijk aan subscription services. Een vast bedrag per maand betalen voor een game of voor een dienst zoals Game Pass heb ik geen problemen mee. Maar die afbeelding laat zien dat ze het game gedrag analyseren en hoeveel men uitgeeft en daarop de gameplay aanpassen.
Dus is een game te leuk om te spelen zonder geld uit te geven dan gaan ze het zo aanpassen dat je het nog wel wil spelen, maar licht geïrriteerd raakt dat het grinden zo lang duurt en eerder de portemonnee trekt. Als de gameplay ervaring direct gelinkt is aan het verdienmodel dan geloof ik sowieso niet dat het een leuk spel kan zijn. Maar goed, dat is voor iedereen anders.
Oh dan komt dat denk ik door die verwarring waar hier al over werd gesproken, want ik zocht wel op de term ''GaaS games''. Dat ze zo op die manier spellen aanpassen zou verboden moeten worden, want een goede single player hoef je niet te veranderen na release. Wij merken met Cod Online wel vaak dat we een paar potjes echt goed gaan en daarna de irritaties beginnen te komen omdat het systeem je dan bij hogere mensen ingooit door die SBMM, tenminste wij denken wel telkens dat het daardoor komt maar nu we heb tabel erbij hebben. Zou dit misschien een andere reden kunnen zijn voor zoiets? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• L23
@G_Dragon Is dat niet gewoon standaard bij elke online game? Dat je een ranking hebt en jezelf naar boven werkt naar de volgende rank totdat je blijft steken omdat de tegenstanders even goed zijn en zelfs iets beter? Zo ervaarde ik dat destijds ook bij Halo 2 online en ik zie het ook terug in Mario Kart 8 Deluxe.
L23 schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:17:
@G_Dragon Is dat niet gewoon standaard bij elke online game? Dat je een ranking hebt en jezelf naar boven werkt naar de volgende rank totdat je blijft steken omdat de tegenstanders even goed zijn en zelfs iets beter? Zo ervaarde ik dat destijds ook bij Halo 2 online en ik zie het ook terug in Mario Kart 8 Deluxe.
Ja klopt, vaak krijg je na een paar goede potjes een paar mindere omdat de tegenstanders dan opeens veel beter zijn. Andere kant van het verhaal is wel dat je het zo eerlijk houdt, maar zou het ergens ook niet te maken hebben met dat overzicht dat je zo misschien sneller skins zou gaan kopen? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
Nee dat was jaren geleden ook al zo.
Lets go!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:39

L0g0ff

omg

Heel veel lomper zijn games niet gemaakt volgens mij. Wow

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

justifire schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:36:
[...]

Ik wacht de reviews af maar ziet er zeker wel bruut uit ! :9
Heerlijk he die bruutheid, lang geleden dat een spel tot zover ging! _/-\o_

G_Dragon schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:41:
[...]

Heerlijk he die bruutheid, lang geleden dat een spel tot zover ging! _/-\o_
Vraag mij alleen nog steeds af hoelang dat leuk blijft.
Anderzijds heb ik mij destijds met Dying Light 1 ook uitstekend vermaakt :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 13:38
justifire schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:44:
[...]

Vraag mij alleen nog steeds af hoelang dat leuk blijft.
Als het goed uitgevoerd is blijft het leuk. Shadow of Mordor speel ik ook nog af en toe ook gewoon wat groepjes Uruks af te slachten ook al heb ik het spel al helemaal uitgespeeld.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Dat ziet er wel uit als een bloeddorstige game haha, lijkt me wel leuk om eens te spelen maar wacht wel op een aanbieding want zie mezelf hier niet snel doorheen komen, denk dat het inderdaad best snel zal gaan vervelen om de een of andere reden, maar ik ben wel benieuwd naar de reviews.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vErhrSCNbu8FdZ66fD-tNTmD0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SKWpl873KB2XNlAgmAeI7Q3T.jpg?f=fotoalbum_large

Ik twijfel wel heel erg of dit niet fake is, kan iemand me hiermee helpen? :o

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 17-04-2023 21:34 ]

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 08:53

Xun

G_Dragon schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:06:
[Twitter]
[Afbeelding]

Ik twijfel wel heel erg of dit niet fake is, kan iemand me hiermee helpen? :o
Tis niet fake maar ook niet nieuw. Komt rechtstreeks uit de laatste trailer.

YouTube: Forza Motorsport - Developer_Direct, presented by Xbox & Bethesda

Rond minuut 3

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:09:
In the video game industry, games as a service (GaaS) represents providing video games or game content on a continuing revenue model, similar to software as a service. Games as a service are ways to monetize video games either after their initial sale, or to support a free-to-play model. Games released under the GaaS model typically receive a long or indefinite stream of monetized new content over time to encourage players to continue paying to support the game. This often leads to games that work under a GaaS model to be called "living games", "live games", or "live service games" since they continually change with these updates.

In beginsel niets mis met GaaS games. Wel regelmatig wat mis met de implementatie.
Dat laatste is ook niet uniek natuurlijk, ik kan geen genre niemand waarvan de implementatie niet “regelmatig” mis gaat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Tof, zin aan! Doet mij heel erg aan de Dead Rising games denken maar dan in het eerste persoon perspectief.

Donstil schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:22:
[...]

Dat laatste is ook niet uniek natuurlijk, ik kan geen genre niemand waarvan de implementatie niet “regelmatig” mis gaat.
Helemaal met je eens. Snap dan ook niet de principiële aversie tegen GaaS games :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op maandag 17 april 2023 @ 23:21:
[...]

Helemaal met je eens. Snap dan ook niet de principiële aversie tegen GaaS games :)
Dat komt volgens mij gewoon doordat er vaker games uit een serie ineens richting dat gaas model geduwd werden omdat dat is waar men het grote geld verwacht. Ik denk dan bv aan een Fallout 76. En die kan misschien tegenwoordig best goed zijn voor mensen die van dat soort games houden, maar voor de traditionele Fallout fan is het het vaak gewoon niet.

Dus ja, op zich heb ik niks tegen gaas net zoals ik niks heb tegen fighting games... Maar de kans dat de volgende game uit een favoriete serie ineens een fighting game wordt is niet zo groot, dat is het verschil. Een genre wat mij niet aan staat negeer ik gewoon, maar gaas lijkt soms meer een virus wat andere genres kan infecteren. Dat betekent verder niet dat als je het wel leuk vindt het heel goed kan zijn of zelfs dat het per se een game verpest als je het niet leuk vindt, maar de ervaringen zijn niet altijd even best.

Gamertag: FinrazielNL

• Timothy3000
Fallout is eigenlijk de enige game die richting dat model geduwd is die ik kan bedenken.... er is nooit een favo serie van mij op zo'n manier in gaas geduwd dat het niet meer was zoals het was.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Dat shot waarbij je een tiental verschillende zombies ziet terwijl je ze vasthoudt bij de keel is eigenlijk niet iets waar je trots op moet zijn. Tis namelijk exact dezelfde animatie die getoond wordt over en over. Ja ik ben aan het muggenziften, maar toch. Dat we na tientallen gamejaren dat nog steeds ervaren als gamers. Je zou toch zeggen dat er het e.a. te randomizen valt daarin maar goed. :P

• Timothy3000
Het schreeuwt budgetbakgame inderdaad haha.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11 18:27
Forza Horizon en Forza Motorsport kunnen ook heel gemakkelijk richting GAAS gepushed worden. Deels zijn ze dit al, met wisselende dagelijkse, wekelijkse en/of maandelijkse opdrachten maar zonder microtransacties.

Als ze bijvoorbeeld ééns per half jaar iets nieuws toevoegen (relatief klein en geen afzonderlijke DLC) aan een game met nieuwe opdrachten, races of racevarianten (bijvoorbeeld andere regels) kan zo'n spel het lang(er) volhouden.
Al lijkt dit mij niet erg aantrekkelijk developers of uitgevers als hier geen inkomsten uit microtransacties tegenover staan.
Persoonlijk ben ik geen fan van (en gelukkig ook ongevoelig voor) microtransacties maar de wijze waarop deze worden geïmplementeerd is minstens zo belangrijk voor de speelbaarheid van een spel.

[ Voor 0% gewijzigd door ariekanari op 18-04-2023 07:59 . Reden: + geen (inkomsten) ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:39

L0g0ff

omg

Timothy3000 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 07:35:
Fallout is eigenlijk de enige game die richting dat model geduwd is die ik kan bedenken.... er is nooit een favo serie van mij op zo'n manier in gaas geduwd dat het niet meer was zoals het was.
Diablo ook

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

ariekanari schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 07:54:
Forza Horizon en Forza Motorsport kunnen ook heel gemakkelijk richting GAAS gepushed worden. Deels zijn ze dit al, met wisselende dagelijkse, wekelijkse en/of maandelijkse opdrachten maar zonder microtransacties.

Als ze bijvoorbeeld ééns per half jaar iets nieuws toevoegen (relatief klein en geen afzonderlijke DLC) aan een game met nieuwe opdrachten, races of racevarianten (bijvoorbeeld andere regels) kan zo'n spel het lang(er) volhouden.
Al lijkt dit mij niet erg aantrekkelijk developers of uitgevers als hier inkomsten uit microtransacties tegenover staan.
Persoonlijk ben ik geen fan van (en gelukkig ook ongevoelig voor) microtransacties maar de wijze waarop deze worden geïmplementeerd is minstens zo belangrijk voor de speelbaarheid van een spel.
NBA 2K is ook zo'n franchise dit vol zit met microtransacties, maar je als je het kan negeren haal je eigenlijk net zo veel voldoening uit het spel als iemand die alles zou kopen. Gelukkig maar ook, en ik kan mezelf wel goed in de hand houden wat dat betreft. Games waarbij je bijna pay to win moet hanteren vind ik niks.

Voor mij is het concept "een goede base game met optionele DLC" nog de beste formule.

• Timothy3000
Is dat niet gewoon een mobile game die anders sowieso niet was uitgebracht?

Verwijderd

Timothy3000 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:20:
[...]

Is dat niet gewoon een mobile game die anders sowieso niet was uitgebracht?
Ja.

Diablo 4 noemt Blizzard overigen ook een live service game maar (vooralsnog) niet te vergelijken met de agressieve monetization van Immortal. Het lijkt erop dat D4 het op een goede manier gaat doen. Enkel cosmetics voor geld.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2023 09:47 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36
Het zijn gewoon weer 'naampjes' die mensen aan een principe wilde plakken, en het zo te vormen dat het past in hun argumentatie van een game, zelfs games die al decennia ouder zijn dan de hele term zelf. Ene kant zeggen ze het gaat dood, andere kant is het binnen de definitie de grootste gamemarkt ter wereld.

Want bijvoorbeeld No Man's Sky valt er niet onder, toch zitten we sinds launch al op versie 4.0 en ze gaan gewoon nog door. Andere kant zijn er MMO's die er wel onder vallen, maar al bijna 2-3 jaar geen updates meer hebben gehad (Anarchy Online bijvoorbeeld) of slechts 'in de lucht gehouden worden'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jaja zeker zin in gekocht als preorder….lekker knallen :9~
Mr-Music schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:12:
[...]

Jaja zeker zin in gekocht als preorder….lekker knallen :9~
Look out Zombies, hide where you can.
We are coming! :*)

Ik ben heel benieuwd naar je mening over het spel, wanneer je hem hebt. Ik ga pas volgende week spelen, iets te drukke planning thuis haha. Het Dead Island 2 topic zal dan vast en zeker ook wel meer gaan vol lopen met reacties :D

[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 18-04-2023 10:20 ]

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05
Vraagje, is er een manier om (bij Series X) een game automatisch te suspenden, wanneer je (enige tijd) op dashboard blijft, terwijl een game wordt geinstalleerd (gedownload)?
Ik heb regelmatig dat ik de Xbox even aanzet, om een spel te installeren en dan vergeet om te kijken of er geen game 'actief' blijft, die de downloadsnelheid echt enorm tegenhoudt.
25-50MBs ipv 350+ MBs is wel echt een giga verschil. Vind ik ergens wel slecht dat dit zo is en dat, ondanks je geen game speelt, maar ca 10% van je snelheid overhoudt.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 17 april 2023 @ 23:21:
[...]

Nee eens, dat is iets wat per game bekeken moet worden.
Net zoals we bij non GaaS games per titel bekijken of het de moeite waard is.

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 07:54:
Het schreeuwt budgetbakgame inderdaad haha.
Hij was 38,- in IJsland twee weken terug, dat leek mij wel een prima prijsje voor wat ik nu gezien heb.

• Donstil
  • Niet online
VincentG schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:17:
Vraagje, is er een manier om (bij Series X) een game automatisch te suspenden, wanneer je (enige tijd) op dashboard blijft, terwijl een game wordt geinstalleerd (gedownload)?
Ik heb regelmatig dat ik de Xbox even aanzet, om een spel te installeren en dan vergeet om te kijken of er geen game 'actief' blijft, die de downloadsnelheid echt enorm tegenhoudt.
25-50MBs ipv 350+ MBs is wel echt een giga verschil. Vind ik ergens wel slecht dat dit zo is en dat, ondanks je geen game speelt, maar ca 10% van je snelheid overhoudt.
350+ MBs is wel een gigantisch verschil inderdaad :+

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:41:
[...]

Ja.
[YouTube: Blizzard Diablo team "booed" at Blizzcon 2018 - Diablo Immortal]
Diablo 4 noemt Blizzard overigen ook een live service game maar (vooralsnog) niet te vergelijken met de agressieve monetization van Immortal. Het lijkt erop dat D4 het op een goede manier gaat doen. Enkel cosmetics voor geld.
Ik hoop alleen dat ze niet de ESO kant op gaan waarin er geen cosmetische dingen te behalen voor niet betalende spelers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Efyehf7AIvkvABf8flJj9FBXiWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vmWHYysykuSnSrLyCsjov4r8.jpg?f=fotoalbum_large

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:20

Nogne

>.<

loki504 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:58:
[...]

Ik hoop alleen dat ze niet de ESO kant op gaan waarin er geen cosmetische dingen te behalen voor niet betalende spelers.
Dat is Sea of Thieves ook, vind dat zelf niet heel erg. Niet (maandelijk/wekelijks) betalende spelers kunnen het spel gewoon blijven spelen. En de betalende spelers zorgen er voor dat de ontwikkelaars geld in het laatje krijgt waardoor ze de game kunnen blijven ondersteunen.

Het ligt geheel aan hoe het word toegepast, maar in ESO en SoT vind ik het zelf niet zo erg (speel beide spellen).

PS/XBL: Nogne

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

VincentG schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:17:
Volgens mij kan dat niet. Wat ik doe is de game selecteren en dan op select --> Quit game kiezen.
In de download queue kan je volgens mij ook nog kiezen voor 'suspend game'.

• loki504
  • Nu online
Nogne schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:20:
[...]

Dat is Sea of Thieves ook, vind dat zelf niet heel erg. Niet (maandelijk/wekelijks) betalende spelers kunnen het spel gewoon blijven spelen. En de betalende spelers zorgen er voor dat de ontwikkelaars geld in het laatje krijgt waardoor ze de game kunnen blijven ondersteunen.

Het ligt geheel aan hoe het word toegepast, maar in ESO en SoT vind ik het zelf niet zo erg (speel beide spellen).
Alleen is er bijna niets aan cosmetische dingen om te unlocken ook al doe je iets speciaals/moeilijk. En dat haalt voor mij de lol er wel af.
Coming soon to Xbox Game Pass:

Today | Minecraft Legends
April 20 | Coffee Talk Episode 2
April 21 | Homestead Arcana
April 26 | Cassette Beasts (PC)
April 27 | BlazBlue: Cross Tag Battle SE
April 27 | The Last Case of Benedict Fox
May 2 | Redfall

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 25-11 17:22
Harmen schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:16:
Zag gisteren dat Diablo® Prime Evil Collection in de aanbieding is. - €19.79
De Diablo® Prime Evil Collection bevat:
- Diablo® III: Eternal Collection-game
- Diablo® II: Resurrected™-game
- Diablo® III: Hatred's Grasp Wings-DLC
- Diablo® III: Mephisto-DLC

Weet iemand het verschil tussen de Prime Eval en 'Diablo III: Eternal Collection'?
Enig verschil is dat de External 4 euro duurder is :?
Is Diablo II en de rest nog speelbaar? Ben enkel gestresseerd in single player modus.
Dank u voor de tip _/-\o_ , heb deze dan ook aangeschaft.
Geweldige games.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:59

On_E

Housemusic

Jammer dat Cassette Beasts alleen op de PC is, leek me wel wat.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:20

Nogne

>.<

loki504 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:04:
[...]

Alleen is er bijna niets aan cosmetische dingen om te unlocken ook al doe je iets speciaals/moeilijk. En dat haalt voor mij de lol er wel af.
Bij Sea of Thieves heb je seasons waarmee je cosmetische dingen kan verdienen en met ESO krijg je het dmv vinden van verschillende sets.

Ben het er wel mee eens dat zeker in ESO de hoeveelheid cosmetische dingen die je kan krijgen vergeleken met betalende spelers heel erg klein is.

PS/XBL: Nogne

• loki504
  • Nu online
Nogne schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 19:34:
[...]

Bij Sea of Thieves heb je seasons waarmee je cosmetische dingen kan verdienen en met ESO krijg je het dmv vinden van verschillende sets.

Ben het er wel mee eens dat zeker in ESO de hoeveelheid cosmetische dingen die je kan krijgen vergeleken met betalende spelers heel erg klein is.
Ik vind de sets eigenlijk allemaal wel erg op elkaar lijken en geeft niet echt weer dat je iets heb gedaan waar menig mensen dagen al dan niet weken mee bezig zijn. Net zoals je nieuwe resources gathering looks kan kopen maar 0 manier om ze te verdienen. Mounts zijn er ook bijna niet en werken allemaal via een currency die langzaam binnen komt(maar niet echt moeilijk zijn) of kan kopen.
Mijn pakketje van Dead Island 2 komt morgen al binnen :D *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHw4W6Ndb0x1dBpAnVz3oHuTGt0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7eGKZOBKOsbZDbtfXkIOFBkn.jpg?f=fotoalbum_large

Ook besteld GameResource?

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 21:50
Ben ook wel benieuwd naar dead island. Het lijkt precies te doen wat dying light 1 zo goed maakte (en twee weer miste naar mijn mening) lekker over de top actie en vette gore. Anderzijds zie ik qua gameplay wel heel veel t zelfde en vraag ik me af hoelang het leuk blijft

PSN ID Binloading_nl

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Voor de mensen die willen crossen, vette game met veel korting, voor X/S en One

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-K4wFGPiDkcUAW9rShtZZdgytk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dVMbDH3AKkbiUqtCHfBUn3EK.jpg?f=user_large

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:27
Dacht eens even kijken hoe men hier Minecraft Legends ervaart, maar het leeft hier niet zo te zien of iedereen heeft het te druk met spelen :D

Vanavond een uurtje gespeeld en voelt erg smooth aan. Leuke game mechanics en het is even afwachten of het spel een beetje uitdaging weet te bieden. Eerste indruk is positief iig.

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Zo frustrerend dat monitoren zoveel duurder zijn geworden de afgelopen maanden. Voor mijn Xbox wil ik upgraden van een 32” 1440p/165hz (i know, Xbox ondersteund max 120) naar een 32” 4k/165hz monitor.

Hopelijk dalen de prijzen binnenkort weer.
justifire schreef op woensdag 19 april 2023 @ 06:46:
[...]

:Y
Best wel spannend, weet geeneens of de discdrive van mijn xbox het wel doet :X
Oh is dat dan wel slim? :+
Die van mij is ingescand zag ik in de Postnl app vanmorgen, dus die komt binnen! *O*

• Timothy3000
Gameresource is superchill. Vorige maand ook Trails to Azure een week te vroeg gekregen.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:22

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Triple Stars schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 18:12:
[...]
Dank u voor de tip _/-\o_ , heb deze dan ook aangeschaft.
Geweldige games.
Zeker, nu al een tijdje aan spelen. Speelt best lekker met een controller, moet af en toe wel uitzoeken waar ik exact heen moet voor de missies. Voor de rest prima!

Whatever.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

https://www.reddit.com/r/...are_2_is_free_april_1926/
Call Of Duty: Modern Warfare 2 Is Free April 19-26
Helaas alleen MP. Ik ben een van de weinigen waarschijnlijk die vind dat SP>MP ...

[ Voor 11% gewijzigd door kevlar01 op 19-04-2023 09:06 ]

Beakzz schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:53:
Dacht eens even kijken hoe men hier Minecraft Legends ervaart, maar het leeft hier niet zo te zien of iedereen heeft het te druk met spelen :D

Vanavond een uurtje gespeeld en voelt erg smooth aan. Leuke game mechanics en het is even afwachten of het spel een beetje uitdaging weet te bieden. Eerste indruk is positief iig.
Wilde er gisteren aan beginnen, maar tijdens het downloaden even Cyberpunk opgestart en was daar wat te lang in blijven hangen. Vanavond een nieuwe poging, want heb wel zin in een RTS eigenlijk.
kevlar01 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:06:
https://www.reddit.com/r/...are_2_is_free_april_1926/
Call Of Duty: Modern Warfare 2 Is Free April 19-26
Helaas alleen MP. Ik ben een van de weinigen waarschijnlijk die vind dat SP>MP ...
Ik speel ook enkel de SP van CoD eigenlijk. Zit altijd prima in elkaar je hebt even dat filmische gevoel te pakken.

[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 19-04-2023 10:03 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2023 12:34 ]

G_Dragon schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:38:
[...]

Oh is dat dan wel slim? :+
Die van mij is ingescand zag ik in de Postnl app vanmorgen, dus die komt binnen! *O*
Mijne is verzonden en komt morgen binnen :)
Benieuwd wat jij er van vind !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Holy monkey balls ! 139 GB, hoe mooi wordt dit spel wel niet ?!
Dat ie maar snel in de game pass mag belanden :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2zj0p-Nbd-cojY3biBEmqceqBB0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RqSP5zZVEuUz6TY8mLeIkuiS.jpg?f=fotoalbum_large

justifire schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:04:
[...]

Mijne is verzonden en komt morgen binnen :)
Benieuwd wat jij er van vind !
Die van mij is binnen :)

justifire schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:08:

[Afbeelding]
Holy ... Die is groot, gaat mijn Xbox niet leuk vinden.

Verwijderd

Star Wars Jedi: Survivor kost €62,95 als pre-order bij gemeresource. Dan begrijp je die prijsverhoging van curent-gen games toch helemaal niet meer in een Xbox of Playstation store. |:(

[Afbeelding]
Trouwens hier is de pre-load nog niet te downloaden op de Series X

Geen idee om heel eerlijk te zijn, want heb de installatie aangezet en ben gaan eten :o

Dead Island 2 is 54,6GB

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2023 13:36 ]

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:45:
Mijn pakketje van Dead Island 2 komt morgen al binnen :D *O*

[Afbeelding]
Heb hem weer geannuleerd, Jedi komt natuurlijk ook snel en ik was toch "bang" dat het allemaal de herhalend zou zijn. Pak hem wel een keertje als GamePass titel >:)

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:39:
Star Wars Jedi: Survivor kost €62,95 als pre-order bij gemeresource. Dan begrijp je die prijsverhoging van curent-gen games toch helemaal niet meer in een Xbox of Playstation store. |:(
Alleen om de retail te pleasen. Als ze digitaal gaan concurreren met de winkels dan is het gevaar dat de retail gaat zeggen "Oke dan hoeven we die consoles ook niet meer in de winkel voor die paar stuivers marge".

• L23

[Afbeelding]
Begrijp niet dat je het al aan het downloaden bent terwijl je wacht tot het op Game Pass staat? Of is dit niet jouw eigen screenshot? :P
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:39:
Digitaal is meestal duurder, altijd zo geweest bij release titels. Kans ook dat bepaalde titels geïmporteerd worden en zo goedkoper zijn of dat de winst marge velen malen lager is.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Verwijderd

Linksquest schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:28:
[...]

Digitaal is meestal duurder, altijd zo geweest bij release titels. Kans ook dat bepaalde titels geïmporteerd worden en zo goedkoper zijn of dat de winst marge velen malen lager is.
Ik kan daar maar niet aan wennen en vind het nergens op slaan zeker na dat charmeoffensief over die €10 extra "want next-gen" kosten.
Het is niet anders. :)

• L23
Volgens mij is de fysieke game ook €10 duurder. Normaal zie je dat je soort fysieke games dan voor rond de 52 euro. Maar fysiek lag altijd al iets lager dan digitaal inderdaad.

Verwijderd

L23 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:36:
Volgens mij is de fysieke game ook €10 duurder. Normaal zie je dat je soort fysieke games dan voor rond de 52 euro. Maar fysiek lag altijd al iets lager dan digitaal inderdaad.
Oké, allemaal beetje langs me heen gegaan omdat ik alleen nog digitaal koop en door de site die hier genoemd werd schrok ik even wakker. ;)
Misschien toch eens een fysieke game kopen wanneer ik wat twijfel heb voor het volle bedrag.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2023 14:42 ]

L23 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:23:
[...]

Begrijp niet dat je het al aan het downloaden bent terwijl je wacht tot het op Game Pass staat? Of is dit niet jouw eigen screenshot? :P
Nee is een screenshot van reddit :)

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:41:
[...]

Oké, allemaal beetje langs me heen gegaan omdat ik alleen nog digitaal koop en door de site die hier genoemd werd schrok ik even wakker. ;)
Misschien toch eens een fysieke game kopen wanneer ik wat twijfel heb voor het volle bedrag.
Zelfde hier.
Sinds de Xbox One geen disc meer gekocht.
Maar vond €70 net even te veel voor DI2
Maar na het bericht van @G_Dragon vind ik een dag eerder spelen voor €55,- wel leuk.
Is toch één keer uitspelen en nooit meer aanraken, dan is een disc prima :)

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:52:
[...]

Zelfde hier.
Sinds de Xbox One geen disc meer gekocht.
Maar vond €70 net even te veel voor DI2
Maar na het bericht van @G_Dragon vind ik een dag eerder spelen voor €55,- wel leuk.
Is toch één keer uitspelen en nooit meer aanraken, dan is een disc prima :)
Hij is 45,- (zelfs even 40,-) in de IJslandsestore waar je geen VPN, Credits of andere afwijkende zaken voor nodig hebt :)

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:05:
[...]

Hij is 45,- (zelfs even 40,-) in de IJslandsestore waar je geen VPN, Credits of andere afwijkende zaken voor nodig hebt :)
Oh echt? Die heb ik dan over het hoofd gezien..

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGRfbPyvKl9bXLsOmxNJPNusZ7M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a9asfpojhyYCnuUtFxw20CRS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2023 15:18 ]

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:17:
[...]

Oh echt? Die heb ik dan over het hoofd gezien..

spoiler:
Ja twee weken geleden heb ik hem besteld dacht ik.
Ligt een beetje aan de koerst natuurlijk, hij is nu 6550 IJslandse kronen en dat is ongeveer 43 euro.

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:05:
[...]

Serieus ?! 8)7

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:30:
[...]

Ja twee weken geleden heb ik hem besteld dacht ik.
Ligt een beetje aan de koerst natuurlijk, hij is nu 6550 IJslandse kronen en dat is ongeveer 43 euro.
Waar heb je die Ijslandse kronen gekocht?

• Donstil
  • Niet online
Dat zijn geen dingen waar we geintjes over maken :P

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:47:
[...]

Waar heb je die Ijslandse kronen gekocht?
Dat is niet nodig, Iceland accepteert je Nederlandse betaal methode.

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:48:
[...]

Oh dan kan ik de volgende Ideal of paypal gebruiken? :o

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:48:
[...]

Daar was ik dus niet van op de hoogte, thanks !

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:06:
[...]

Oh dan kan ik de volgende Ideal of paypal gebruiken? :o
Ik heb mijn Creditcard gebruikt maar volgens mij moet PayPal ook lukken.
Ideal weet ik niet.

Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe het werkt met de games in die store.
Dead Island 2 staat er al een paar weken in maar Jedi Survivor die natuurlijk ook snel komt is er dan weer niet te koop.

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:09:
[...]

Ik heb mijn Creditcard gebruikt maar volgens mij moet PayPal ook lukken.
Ideal weet ik niet.

Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe het werkt met de games in die store.
Dead Island 2 staat er al een paar weken in maar Jedi Survivor die natuurlijk ook snel komt is er dan weer niet te koop.
Nee Paypal wil niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvr6Az0rZj_OkMpwD10w2aK_x-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IUFzwB3qzgnXwupn6uYwPY3M.jpg?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online
Aah, ff een Credit Card cheffen dan. Die zit waarschijnlijk wel gratis is je bank pakket.

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:31:
[...]

Aah, ff een Credit Card cheffen dan. Die zit waarschijnlijk wel gratis is je bank pakket.
Ja ik heb Skrill, dat is een prepaid creditcard

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:34:
[...]

Ik kan daar maar niet aan wennen en vind het nergens op slaan zeker na dat charmeoffensief over die €10 extra "want next-gen" kosten.
Het is niet anders. :)
Ik snap je helemaal, die discussie is vaker en vooral bij release van een nieuwe console, vriend van mij had laatst nog de kassa bon van de Bart Smit gevonden, Playstation 3 €599,99 stond erop en game, meen Genji: Days of the Blade voor €70,00 of zelfs €75,00, en dan praten we over 2006.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 19 april 2023 @ 17:00:
[...]

Ik snap je helemaal, die discussie is vaker en vooral bij release van een nieuwe console, vriend van mij had laatst nog de kassa bon van de Bart Smit gevonden, Playstation 3 €599,99 stond erop en game, meen Genji: Days of the Blade voor €70,00 of zelfs €75,00, en dan praten we over 2006.
Dan heeft hij in 2006 teveel betaald :P

• L23
Linksquest schreef op woensdag 19 april 2023 @ 17:00:
[...]

Ik kan me voor de Xbox 360 destijds alleen maar de 60 euro spellen herinneren en de Mediamarkt had destijds op games rond de release periode 5 a 10 euro korting. Elder Scrolls IV Oblivion heb ik in 2006 70 euro voor betaald, maar dat was de collectors edition.

• L23
Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 17:29:
[...]

Dan heeft hij in 2006 teveel betaald :P
Mijn gevoel zegt dat Bart Smit destijds ook niet de voordeligste winkel was voor games. Dat was nog in de tijd dat je de stad in ging en alle winkels bij langs ging om te kijken waar de game het goedkoopst was :P Nu vergelijk ik alles via internet.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:59

On_E

Housemusic

Ik herinner me zelfs nog Donkey Kong op de Nintendo 64, waar je een memory uitbreiding bij moest kopen omdat ie anders niet te spelen was. Die bundel was als ik het mij goed herinner 250 gulden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Timothy3000 schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:40:
[...]

Dat geldt voor vrijwel elke grote game tegenwoordig. Het mooie is dat je er niks aan hebt dus ook niks aan mist als je er niks mee doet in singleplayer games. Ik snap de ergernis nooit zo.
Wat niet klopt. Genoeg voorbeelden van games waar zelfs in singleplayer een 'mobile game economy' of live service model is in gestopt. Ook als ze het achteraf nog uitslopen, blijf je vaak achter met een game waar je duidelijk aan voelt dat er alles aan is gedaan om de aankopen te stimuleren.

Et dat merk je dus meteen aan bulletsponge bosses, rare rpg mechanica, eindeloze health bars, nummertjes die je overal rond de oren vliegen, duizenden items die niets toevoegen of veranderen aan de gameplay. ("deze handschoen resulteert in melee damage +106,45% en deze hier in stamina + 103,453%...", overdreven gesteld)

Een goede game loop waar hiermee geen rekening is gehouden, speelt gewoon zoveel beter.

GT7 is ook eerst volledig b0rked op de markt gebracht (en die speel ik enkel singleplayer) en was, afhankelijk van wie je het vraagt, pas na een aantal updates min of meer correct afgesteld voor een leuke progressie in single player.

Je voelt gewoon dat er onderhuids aan de knoppen gedraaid kan worden voor meer of minder grind, en dat is jammer. Linus (LTT) had onlangs nog zo'n voorbeeld, een spirituele opvolger van een of andere Final fantasy game die enkel op iOS is uitgebracht.

Live service als in een paar extra challenges, beetje content hier en daar, frisse interface, ... Prima. Ook voor online moet iedereen het zelf weten en de grens vinden van wat 'pay to win' of 'pay to play' is, of niet.

Maar dat je er niet aan hoeft mee te doen in singleplayer klopt helaas niet. Marvel Avengers zou ik met plezier willen spelen, maar is compleet karakterloos door dit soort praktijken. En is nu verlaten. Dus je 'mist' wel iets.

Je kan natuurlijk altijd argumenteren dat er 1000+ andere games zijn, en dat klopt. Echter is GT7 bvb een van mijn favoriete series die bijna was 'verprutst'.
Met Gotham Knights was ook weinig mis. Aardige game, geen hoogvlieger.
Zeer basic game imo

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 19-04-2023 19:07 ]

Donstil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:47:
[...]

Dat zijn geen dingen waar we geintjes over maken :P
Held ben je ! _/-\o_
Order geannuleerd en voor €56,- de Gold edition besteld https://www.microsoft.com...gold-edition/9nlwqg0gghqs
More bang for da buck en ook weer lekker digitaal, dank !

Pagina: 1 ... 105 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord