Ik heb net als @devilsnight na die paar keer uitstel goede hoop dat deze game gepolijst wordt uitgebracht.
76 wel ff gespeeld maar om eerlijk te zijn was ik blij dat ik in FO4 die rad Scorpions eruit kon modden.L0g0ff schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:08:
[...]
Wat vind je van Fallout 76 dan? Daar kun je behoorlijk in verdwalen en krijgt geregeld nog nieuwe content.
Bij mij staat FO4 hoog op mijn backog voor VR. Ik speel nu Skyrim in VR en het is zo vet als je echt in die wereld zit ipv dat er vanaf een afstandje naar zit te kijken.
Ik vind het nog steeds jammer dat MS niet met een VR oplossing komt voor xbox. De hardware is krachtig genoeg.
In 76 zitten ze er weer in en ook beste Teken volgens mij.
Ook de 30fps in 76 is voor mij een no go.
Neeeeej! Metroidvanias zijn super leuk!Timothy3000 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:28:
Ik wist niet dat Benedict Fox een Metroidvania was. Die gaat weer van de lijst.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Eerste previews van Minecraft Legends zijn positief. Vond deze wel interessant te lezen, omdat je goed beeld krijgt van wat de game eigenlijk inhoudt: https://gamerant.com/minecraft-legends-preview/
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
FO76 is vaak het voorbeeld hoe je een 'MMO' style dus absoluut niet moet doen. End-game is zo goed als niet bestaand, buiten elke keer je season maar weer af te werken voor wat cosmetics in je base/gear. Niets erger dan 10x nieuwe sessie zoeken omdat je base niet gespawned kan worden want iemand anders zit er dichtbij.L0g0ff schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:08:
[...]
Wat vind je van Fallout 76 dan? Daar kun je behoorlijk in verdwalen en krijgt geregeld nog nieuwe content.
Bij mij staat FO4 hoog op mijn backog voor VR. Ik speel nu Skyrim in VR en het is zo vet als je echt in die wereld zit ipv dat er vanaf een afstandje naar zit te kijken.
Ik vind het nog steeds jammer dat MS niet met een VR oplossing komt voor xbox. De hardware is krachtig genoeg.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat soort games zijn toch ook niet echt bedoelt om na uitspelen nog vele honderden uren te doen? Ik snap dat mensen het blijven doen, maar op een gegeven moment is het gewoon herhalend omdat je niet kunt verwachten dat een developer maar nieuwe dingen kan blijven toevoegen. Ik vond dat bij de Marvel game ook zo'n muffe comment dat mensen de end-game karig vonden nadat ze er al 200 uur in hadden zitten. Of bij Division 2 dat er weinig meer te doen was na alle missies 6x uit te spelen. Tja, ik weet niet wat je verwachtingen dan zijn bij game development, maar dat in ieder geval niet. Multiplayer pvp kan een speelduur wel verlengen, maar ook daar kom je op een gegeven moment wel op herhaling uit.
Ik vond FO76 niet zoveel ook al vind ik 3, NV en 4 absoluut geweldig en heb ik honderden uren in elk zitten.
Doordat het realtime is en vats dus niet mogelijk is speelt het heel anders. Verder vond ik in ieder geval in het begin de manier van storytelling heel vervelend, alles alleen maar via terminals want de wereld was nog compleet leeg. De game leek ook echt ingericht om je aan het grinden te krijgen met alleen maar crap wapens aan het begin en veel te weinig ammo... Tel er bij op dat ik eigenlijk gewoon helemaal geen andere spelers in mijn game wil, zeker niet onbekenden, en de game kreeg van mij persoonlijk een zware onvoldoende (op hoe geschikt hij voor mij is, dus juist niet objectief).
Geloof dat ik ook op een van de keren dat ik het probeerde in het hele begin stuk om de haverklap een stel Duitsers met elkaar hoorde lullen
Doordat het realtime is en vats dus niet mogelijk is speelt het heel anders. Verder vond ik in ieder geval in het begin de manier van storytelling heel vervelend, alles alleen maar via terminals want de wereld was nog compleet leeg. De game leek ook echt ingericht om je aan het grinden te krijgen met alleen maar crap wapens aan het begin en veel te weinig ammo... Tel er bij op dat ik eigenlijk gewoon helemaal geen andere spelers in mijn game wil, zeker niet onbekenden, en de game kreeg van mij persoonlijk een zware onvoldoende (op hoe geschikt hij voor mij is, dus juist niet objectief).
Geloof dat ik ook op een van de keren dat ik het probeerde in het hele begin stuk om de haverklap een stel Duitsers met elkaar hoorde lullen
Gamertag: FinrazielNL
Sea of Thieves is wel een goed voorbeeld van een live service game met veel nieuwe content over de loop der jaren. Ik denk dat gebrek aan grond van levelen van gear en wapens in dat spel echt een goede keuze is geweest. De core gameplay staat als een huis en de balans wordt niet verstoord met elk nieuw seizoen met nieuwe level caps, wapens, etc. De focus ligt op het creëren van nieuwe avonturen en QOL verbeteringen in plaats van de grind naar max level.Martinspire schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:23:
Dat soort games zijn toch ook niet echt bedoelt om na uitspelen nog vele honderden uren te doen? Ik snap dat mensen het blijven doen, maar op een gegeven moment is het gewoon herhalend omdat je niet kunt verwachten dat een developer maar nieuwe dingen kan blijven toevoegen. Ik vond dat bij de Marvel game ook zo'n muffe comment dat mensen de end-game karig vonden nadat ze er al 200 uur in hadden zitten. Of bij Division 2 dat er weinig meer te doen was na alle missies 6x uit te spelen. Tja, ik weet niet wat je verwachtingen dan zijn bij game development, maar dat in ieder geval niet. Multiplayer pvp kan een speelduur wel verlengen, maar ook daar kom je op een gegeven moment wel op herhaling uit.
Het gemis van VATS is echt gigantisch in die game. Leuk en aardig dat real-time shooting inderdaad, maar het haalt het niet bij VATS, dat IS Fallout. Ik heb dat zo mega vaak gebruikt in 3,NV en 4 joh, prachtig om het ook in actie te zien.Finraziel schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:30:
Ik vond FO76 niet zoveel ook al vind ik 3, NV en 4 absoluut geweldig en heb ik honderden uren in elk zitten.
Ik blijf af en toe een lichte hapering/kraak in mijn headset hebben als deze via de controller verbonden is (wired headset)
Inmiddels verschillende headsets en
Ik lees op (vooral) Reddit Dat dit bij veel mensen zo is.
Via mijn JBL soundbar en tv klinkt alles prima.
Waarschijnlijk komt het door alle signalen in het appartementencomplex waar ik woon. De Series X zit zelf aangesloten op een internetkabel.
Meer mensen die dit hebben/merken?
Waarschijnlijk komt het door alle signalen in het appartementencomplex waar ik woon. De Series X zit zelf aangesloten op een internetkabel.
Ik heb hier alleen last van als de accu van mijn conttroller bijna leeg is, verder herken ik dit niet eigenlijk.BvanOsch schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:45:
Ik blijf af en toe een lichte hapering/kraak in mijn headset hebben als deze via de controller verbonden is (wired headset)
Tin Hearts, 16 mei komt die uit.
———
Paar previews van Minecraft Legends:
———
Paar previews van Minecraft Legends:
Minecraft Legends is a blast in multiplayer https://t.co/hnyrlNt39n pic.twitter.com/fsU3sM2y4R
— The Verge (@verge) 6 april 2023
Minecraft Legends is shaping up to be an incredible entry in the legendary franchise.
— Windows Central Gaming (@WinC_Gaming) 6 april 2023
HANDS ON preview: https://t.co/5qDRPoUWYb #Minecraft #MinecraftLegends
We played Minecraft Legends at #GDC2023, and it seamlessly transplants the creative sandbox into an action strategy setting that's both oddly serene and chaotically entertaininghttps://t.co/7uwKVciMfq#MinecraftLegends #Minecraft pic.twitter.com/952RcUMXbP
— PCGamesN (@PCGamesN) 6 april 2023
If any franchise can make the action strategy genre go mainstream, it's probably Minecraft.
— GamesHub (@GamesHubDotCom) 6 april 2023
Minecraft Legends' approach has the potential to be deeply compelling, particularly given the developer behind it.https://t.co/PmYH5dMoAn@BBIgames @legends_game @XboxANZ pic.twitter.com/TPQhOquB9Y
LoL meest Starcraft meets Minecraft las ik. Dat zou wel eens een prima combo kunnen worden.
Ik hoor anders genoeg mensen klagen dat de game te weinig veranderd. Ik was al vrij snel op die game uitgekeken en de gameplay loop zelf is gewoon amper aangetast. Sure de schatten liggen op andere locaties e.d. maar de combat blijf ik gewoon saai en 1-dimensionaal vinden. Botencombat is ook alleen leuk als het een beetje gelijk op gaat.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:30:
[...]
Sea of Thieves is wel een goed voorbeeld van een live service game met veel nieuwe content over de loop der jaren. Ik denk dat gebrek aan grond van levelen van gear en wapens in dat spel echt een goede keuze is geweest. De core gameplay staat als een huis en de balans wordt niet verstoord met elk nieuw seizoen met nieuwe level caps, wapens, etc. De focus ligt op het creëren van nieuwe avonturen en QOL verbeteringen in plaats van de grind naar max level.
Maar goed, elke game waar je meer dan 100 uur in steekt, is gewoon lastig om te voorzien van nieuwe content. Ik zie eigenlijk alleen Fortnite nog een beetje relevant blijven doordat ze zoveel veranderen, maar dat is echt een uitzondering met een gigantisch budget. En eigenlijk elke game kent zo zijn leegloop van de massa na een tijdje relevant te zijn.
Ik heb wat moeite met games waarin ik mpet backtracken haha. Het zou de ocd wel zijn maar ik ben continu bang dat ik ze verkeerd speel, dingen mis of de weg kwijtraak.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 11:06:
[...]
Neeeeej! Metroidvanias zijn super leuk!Ben enieuwd wat je aan het genre niet leuk vindt want over het algemeen hebben we niet een heel afwijkende smaak
Dat is het mooie met heel veel / bijna alle Metroidvanias. Vaak is niets “missable”.Timothy3000 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:28:
[...]
Ik heb wat moeite met games waarin ik mpet backtracken haha. Het zou de ocd wel zijn maar ik ben continu bang dat ik ze verkeerd speel, dingen mis of de weg kwijtraak.
De Ori games vond ik gek genoeg inderdaad dan wel weer leuk haha. Het is echt hit and miss.
Hollow Knight raakte ik halverwege verdwaald maar wat ik speelde was erg tof.
De Ori games zijn in dat opzicht net wat toegankelijker en ook niet hele lange games. Hollow Knight vond ik zelf super tof, maar de wereld is wel groter en dan moet je daar maar net tijd en zin in hebben.Timothy3000 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:17:
De Ori games vond ik gek genoeg inderdaad dan wel weer leuk haha. Het is echt hit and miss.
Helaas werkt het niet om de bugged achievements te unlocken door je savegame te laden. Nieuwe playthrough is dan ook nodig. Maar ik vond de game dermate leuk dat dat geen vervelende taak is. Volgens mij loop je er op easy heel snel doorheen. Moet eigenlijk alleen die “talking corpses” achievement en de rest is story related.justifire schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:01:
Patch 1.4.0.0 voor Atomic Heart is live (34GB)
https://forums.focus-entm...h-1-4-0-0-list-of-changes
Binnenkort maar eens een verse playthrough starten
Er is een custom xbox van Atomic Heart
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-04-2023 20:05 ]
Kan? Het is een Bethesda game he, bugs horen daarbijVerwijderd schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:38:
Ik zag dat Starfield gemaakt wordt met Creation Engine 2 dus het kan zomaar weer een bugfeest worden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind Sea Of Thieves dat eigenlijk helemaal niet zo goed doen. Wij hebben het een hele tijd fanatiek gespeeld en kan daarom wel zeggen dat we "end game" zijn maar als je daar bent is er heel weinig te doen.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:30:
[...]
Sea of Thieves is wel een goed voorbeeld van een live service game met veel nieuwe content over de loop der jaren. Ik denk dat gebrek aan grond van levelen van gear en wapens in dat spel echt een goede keuze is geweest. De core gameplay staat als een huis en de balans wordt niet verstoord met elk nieuw seizoen met nieuwe level caps, wapens, etc. De focus ligt op het creëren van nieuwe avonturen en QOL verbeteringen in plaats van de grind naar max level.
Tuurlijk er komt af en toe een nieuw verhaaltje maar die zijn doorgaans veel te makkelijk omdat het alle spelers moet aanspreken.
End game niet zijnde PvP is bijna altijd eindig denk ik. Tenzij het pvp betreft. Dat blijft maar doorgaan als je de gameplay leuk blijft vinden. Wat dus ook in Sea of Thieves zit. Het blijft een sandbox met andere spelers en niet met louter NPC’s en AI.Donstil schreef op donderdag 6 april 2023 @ 19:37:
[...]
Ik vind Sea Of Thieves dat eigenlijk helemaal niet zo goed doen. Wij hebben het een hele tijd fanatiek gespeeld en kan daarom wel zeggen dat we "end game" zijn maar als je daar bent is er heel weinig te doen.
Tuurlijk er komt af en toe een nieuw verhaaltje maar die zijn doorgaans veel te makkelijk omdat het alle spelers moet aanspreken.
Maar ik heb liever end game en updates ten aanzien van story en events dan de grind voor nieuwe wapens met wat hogere random stats.
Mijn vrienden gaven het spel al snel op gezien er totaal geen progression is op wat titels en verschillende cosmetische spulletjes na. Vond het zelf nog wel grappig toen (paar uur), maar ook mij doet het niks dat het schip/kleding/wapen een ander kleurtje heeft bijvoorbeeld.Donstil schreef op donderdag 6 april 2023 @ 19:37:
[...]
Ik vind Sea Of Thieves dat eigenlijk helemaal niet zo goed doen. Wij hebben het een hele tijd fanatiek gespeeld en kan daarom wel zeggen dat we "end game" zijn maar als je daar bent is er heel weinig te doen.
Had liever gezien dat je wapens en characters kon levelen en een soort van ranked servers had. Zeker dat laatste had mij nog een solo sloep carriere in kunnen slepen, want daar was ik ook snel klaar mee toen ik constant opgejaagd werd (als noob) door volledige bemande schepen met doorgewinterde spelers.
Ik vraag me af of we dit jaar die ene game die van 2D naar 3D ging in dezelfde trailer nog dit jaar zal uitkomen. Ik ben helaas de naam van de game vergeten. Zag er een beetje basic uit in het begin van de trailer en even later verandert alles in een 3D wereld.
Was tijdens een indie showcase geloof ik.
Nieuwe wapens hoeft niet altijd verbonden te zijn aan een “grind” natuurlijk.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:08:
[...]
End game niet zijnde PvP is bijna altijd eindig denk ik. Tenzij het pvp betreft. Dat blijft maar doorgaan als je de gameplay leuk blijft vinden. Wat dus ook in Sea of Thieves zit. Het blijft een sandbox met andere spelers en niet met louter NPC’s en AI.
Maar ik heb liever end game en updates ten aanzien van story en events dan de grind voor nieuwe wapens met wat hogere random stats.
Juist doordat er nu balancing ontbreekt is PvP niet zo interessant naar mijn mening en dan blijft alleen de “verhaal lijn” over.
Wat ik overigens jammer vind want het gegeven van de game (piraten, open wereld, enz) vind ik wel heel tot.
Deze?devilsnight schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:37:
Ik vraag me af of we dit jaar die ene game die van 2D naar 3D ging in dezelfde trailer nog dit jaar zal uitkomen. Ik ben helaas de naam van de game vergeten. Zag er een beetje basic uit in het begin van de trailer en even later verandert alles in een 3D wereld.
Hyper light Breaker? Ergens dit jaar dan iig.devilsnight schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:37:
Edit : Oh nee hier was het eerste deel 2D van.
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 06-04-2023 21:18 ]
https://www.purexbox.com/...z-mode-for-xbox-series-xs
Update voor Atomic Heart is uit met o.a. 120Hz modus en de ondertiteling grootte kan nu aangepast worden.
Update voor Atomic Heart is uit met o.a. 120Hz modus en de ondertiteling grootte kan nu aangepast worden.
Kwam er woensdag ook achter.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 19:03:
[...]
Helaas werkt het niet om de bugged achievements te unlocken door je savegame te laden. Nieuwe playthrough is dan ook nodig. Maar ik vond de game dermate leuk dat dat geen vervelende taak is. Volgens mij loop je er op easy heel snel doorheen. Moet eigenlijk alleen die “talking corpses” achievement en de rest is story related.
Had wel verwacht dat chievos zoals een treinkaartje kopen zouden unlocken aangezien je zonder de trein te nemen niet kan komen waar ik nu ben
Nou ja, de apple pie is in ieder geval wel binnen !
Binnenkort maar vers opnieuw beginnen, difficulty setting was na de tweede update ook plots verlaagd
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
XIII is in de aanbieding nu. Van 40 euro nu voor 12 euro te koop. De remaster heeft een remaster gehad en die was prima te spelen. Dus voor lezers in een nostalgische bui, dit is een kans
Mja ik weet nog dat toen ie uitkwam de game echt veel kritiek kreeg. Maar er was nog een remaster overheen gegaan meen ik. Dus is dit dan degene die wel nog te doen is?Wom schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 17:01:
XIII is in de aanbieding nu. Van 40 euro nu voor 12 euro te koop. De remaster heeft een remaster gehad en die was prima te spelen. Dus voor lezers in een nostalgische bui, dit is een kans
https://www.xbox.com/nl-NL/games/store/xiii/9pngdkfn7cvq
Yup, andere dev heeft alles nog eens nagelopen en de bugs er uit gehaald. Heb beide versies gespeeld en verschil is groot. Het blijft een oude game natuurlijk, maar geen game breaking bugs meer iig.Martinspire schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 17:40:
[...]
Mja ik weet nog dat toen ie uitkwam de game echt veel kritiek kreeg. Maar er was nog een remaster overheen gegaan meen ik. Dus is dit dan degene die wel nog te doen is?
https://www.xbox.com/nl-NL/games/store/xiii/9pngdkfn7cvq
Ik zie nu dat er ook damage nummertjes van de vijanden vliegen ala Destiny
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De nieuwe This week on Xbox is er
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Die! Jazeker!
Volgens Jez Corden van Windows Central is er "bad blood" tussen Xbox en Square Enix en dat is de reden dat we niet de remaster van FF pixel nog wat niet krijgen en er waren nog wat meer games zoals Octopath Traveller 2 die niet naar Xbox is gekomen, terwijl deel 1 op Game Pass stond.
Hopelijk lossen ze dit wel op want SE blijft wel een grote jongen qua Japanse games. Zou toch erg spijtig zijn als we nu de nieuwe Dragon Quest game zouden mislopen. FF heb ik al op gegeven, duidelijk dat Sony een deal heeft voor de FF7 Remake en 16.
[ Voor 48% gewijzigd door devilsnight op 08-04-2023 00:03 ]
Ik denk dat je de hoop wel kunt opgeven. Wil je SE games spelen, dan ben je gewoon beter af met een PS5. Het zou Sony sieren als ze SE gewoon overnemen. Dan is het ook maar duidelijk. Dit is gewoon een paringsdans die ze al jaren aan het voeren zijn zonder dat ze het eindelijk eens gaan doen…devilsnight schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 22:01:
[...]
Die! Jazeker!
Volgens Jez Corden van Windows Central is er "bad blood" tussen Xbox en Square Enix en dat is de reden dat we niet de remaster van FF pixel nog wat niet krijgen en er waren nog wat meer games zoals Octopath Traveller 2 die niet naar Xbox is gekomen, terwijl deel 1 op Game Pass stond.
Hopelijk lossen ze dit wel op want SE blijft wel een grote jongen qua Japanse games. Zou toch erg spijtig zijn als we nu de nieuwe Dragon Quest game zouden mislopen. FF heb ik al op gegeven, duidelijk dat Sony een deal heeft voor de FF7 Remake en 16.
——
Pfff, net 2.5 uur lang gezeten om een challenge in Sifu te halen voor de “gold stamp” achievement. Wat een spel
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-04-2023 00:17 ]
devilsnight schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 22:01:
[...]
Die! Jazeker!
offtopic:
Je hoeft tegenwoordig als je nog iets wil posten maar jij was de laatste poster niet meer je vorige post te editen, het forum lost dat nu vanzelf op en toont een soort samenvatting als je meerdere posts achter elkaar plaatst. Voordeel is dat je dan wel gewoon functionaliteit triggert zoals mensen je nieuwe post laten zien.
Ik zag in eerste instantie alleen de reactie van Tijntje en zat me even af te vragen of ik mijn last post counter ergens verprutst had of zo en stukken gemist had
Je hoeft tegenwoordig als je nog iets wil posten maar jij was de laatste poster niet meer je vorige post te editen, het forum lost dat nu vanzelf op en toont een soort samenvatting als je meerdere posts achter elkaar plaatst. Voordeel is dat je dan wel gewoon functionaliteit triggert zoals mensen je nieuwe post laten zien.
Ik zag in eerste instantie alleen de reactie van Tijntje en zat me even af te vragen of ik mijn last post counter ergens verprutst had of zo en stukken gemist had
Heb even gekeken ik kan inderdaad de HUD text size vergroten maar niet de subtitles die blijven even klein zo te zien.Powder Toastman schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 11:48:
https://www.purexbox.com/...z-mode-for-xbox-series-xs
Of kijk ik verkeerd?
edit: aah bij het aanpassen van de HUD text size naar Large worden toch ook de ondertitels iets groter, maar het is echt minimaal.
[ Voor 12% gewijzigd door ReVision. op 08-04-2023 08:28 ]
hoi
Ik blijf de hoop houden dat SE en Microsoft gewoon weer samen werken. SE brengt een hoop titels uit die ik niet 123 zou kopen maar mits op Gamepass zeker even zou willen proberen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 00:09:
[...]
Ik denk dat je de hoop wel kunt opgeven. Wil je SE games spelen, dan ben je gewoon beter af met een PS5. Het zou Sony sieren als ze SE gewoon overnemen. Dan is het ook maar duidelijk. Dit is gewoon een paringsdans die ze al jaren aan het voeren zijn zonder dat ze het eindelijk eens gaan doen…Voor mij is SE zeker na de verkoop van vorig jaar qua IP’s en o.a Crystal Dynamics niet heel interessant.
——
Pfff, net 2.5 uur lang gezeten om een challenge in Sifu te halen voor de “gold stamp” achievement. Wat een spelMoet nog drie dingen halen. Een level afronden met 20.000+ score. De laatste challenge van de 45 halen (is de final boss met diverse mobs) en nog 1 challenge met een gold stamp halen. Ik hoop er elke avond eentje te completen dit weekend. Echt een pittig spel.
Toch even op reagerenFinraziel schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 07:05:
[...]
offtopic:
Dat het forum het nu netjes weergeeft wil nog steeds niet zeggen dat dubbelposten volledig is toegestaan. Let daar bij voorkeur dus wel een beetje op
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zojuist Guardians of the Galaxy uitgespeeld. Ik heb hier echt van genoten. Voor 13 euro een paar weken geleden gekocht en eigenlijk is dit de enige game die ik dan ook heb zitten spelen, erg fijn om gewoon eens een game echt door te spelen en niet een break te nemen voor andere games, of de game daardoor te lang weg te leggen.
Geweldige game, heb er echt van genoten. Het is 100% duidelijk dat het developer team hardcore fans zijn, je ziet het echt aan alles. De characters zelf, de gesprekken, de kleinste details in het spaceship, top. Ik ben echt heel benieuwd wat de volgende game van Eidos Montreal wordt.
Geweldige game, heb er echt van genoten. Het is 100% duidelijk dat het developer team hardcore fans zijn, je ziet het echt aan alles. De characters zelf, de gesprekken, de kleinste details in het spaceship, top. Ik ben echt heel benieuwd wat de volgende game van Eidos Montreal wordt.
Gisteren Townscaper gespeeld. Niet echt een game te noemen, maar wel vermakelijk. Al ben je er na een paar uur ook weer op uitgekeken. Ideale Game Pass game.
Die heb ik op mijn mobiel. Heerlijk voor de toilet pauzesL23 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 15:19:
Gisteren Townscaper gespeeld. Niet echt een game te noemen, maar wel vermakelijk. Al ben je er na een paar uur ook weer op uitgekeken. Ideale Game Pass game.
Spijtig dat retroarch niet meer werkt nu (in retail). Het slechtste nieuws in maanden en het was een belangrijke reden om voor xbox te gaan (de openheid in het algemeen met ook kodi). Werkte gewoon geweldig om oude klassiekers te spelen. De controller werkte ook gewoon feilloos (i.t.t. andere oplossingen zoals android tv).
Ja, hier baal ik wel van. Dat er geen God of War is kan me minder schelen. :-)
Yes, elke font vergroting neem ik. Na de paasvakantie dan maar beginnen.ReVision. schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 07:43:
[...]
Heb even gekeken ik kan inderdaad de HUD text size vergroten maar niet de subtitles die blijven even klein zo te zien.
Of kijk ik verkeerd?
edit: aah bij het aanpassen van de HUD text size naar Large worden toch ook de ondertitels iets groter, maar het is echt minimaal.
Ja ik ben hier zo zuur van. Retroarch was wat het meeste aan stond hier als er vrienden langs kwamen om te gamen. 2 er van hebben er zelfs een S voor gekocht. Nu kunnen die wel naar dev mode, maar snel wisselen naar een xbox local mp game zit er niet meer in op zo'n avond.ilm schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 17:34:
Spijtig dat retroarch niet meer werkt nu (in retail). Het slechtste nieuws in maanden en het was een belangrijke reden om voor xbox te gaan (de openheid in het algemeen met ook kodi). Werkte gewoon geweldig om oude klassiekers te spelen. De controller werkte ook gewoon feilloos (i.t.t. andere oplossingen zoals android tv).
Heb het nu alweer opgelost door een HDMI van de studeerkamer PC naar de TV te trekken, maar dat maakt het hebben van een series X voor mij persoonlijk een stuk minder nuttig. Die pc kan ook zo goed als alle Xbox games spelen. Dan kan ik er nog beter een PS5 naast zetten.
Begonnen met A Plague Tale Requiem met de Xbox refresh rate op 120hz. Die 40fps is even goed te merken zeg, erg nice. Hiervoor had ik de game getest met de refresh rate nog op 60hz en dus 30fps in de game en het verschil was overduidelijk.
Graag zie ik veel meer games een 40fps "mode" bieden op deze manier.
Geweldige game, heb hem day one op Game Pas gespeeld en toevallig vandaag fysiek besteld voor de verzamelingdevilsnight schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 20:52:
Begonnen met A Plague Tale Requiem met de Xbox refresh rate op 120hz. Die 40fps is even goed te merken zeg, erg nice. Hiervoor had ik de game getest met de refresh rate nog op 60hz en dus 30fps in de game en het verschil was overduidelijk.
Zelf vandaag Resident Evil 4 Remake uitgespeeld, ook een dikke aanrader, nu het twijfel of ik aan Okami HD, Hades of Assassin's Creed Valhalla ga beginnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Linksquest op 08-04-2023 21:16 ]
Ik quote mezelf even. Sifu staat nu op 1.000.uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 00:09:
[...]
Pfff, net 2.5 uur lang gezeten om een challenge in Sifu te halen voor de “gold stamp” achievement. Wat een spelMoet nog drie dingen halen. Een level afronden met 20.000+ score. De laatste challenge van de 45 halen (is de final boss met diverse mobs) en nog 1 challenge met een gold stamp halen. Ik hoop er elke avond eentje te completen dit weekend. Echt een pittig spel.
Al gespeeld?On_E schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:15:
De nieuwe EA PGA Tour trial van 10 uur is live, voor Game Pass Ultimate leden.
Wat een ongelooflijke aanfluiting is me dat. Online klapt er regelmatig uit.
Niet meer na elkaar spelen, online. Maar allemaal tegelijk.
Alleen de host kan een pro golfer kiezen. Als je joint krijg je je eigen mannetje die 30 punten lager is.
De stroke meter slaat nergens op: je zit er precies tussenin en de bal rolt 50 meter voorbij de hole.
Bizar dat ze zulke troep uitbrengen.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik ben iets minder kritisch, maar heb dan ook niet online gespeeld. Wel is het al met al tegenvallend ja, de game geeft helemaal geen indicatie over waarom je te kort of te ver slaat bv dus heb ik na een paar uur spelen nog altijd geen idee.matthijst schreef op zondag 9 april 2023 @ 00:22:
[...]
Al gespeeld?
Alleen de host kan een pro golfer kiezen. Als je joint krijg je je eigen mannetje die 30 punten lager is.
De stroke meter slaat nergens op: je zit er precies tussenin en de bal rolt 50 meter voorbij de hole.
Putten gaat prima, dat is weinig veranderd tov vroeger, maar de overige swings… Of ik snap het gewoon niet, dat kan ook.
Pluspunten vind ik de hoeveelheid golfbanen (30) en de career mode is ook best okay. Wel jammer weer dat de character creator van Tiger Woods 2004 (!) veel meer opties heeft dan die uit een game uit 2023, onbegrijpelijk.
Zag trouwens ook animaties voorbij komen die zo uit Rory McIlroy 2014 komen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Goed voor de chievo’sL23 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 15:19:
Elect a clown, expect a circus.
Ja het is niet best helaas. PGA 2K23 is "toevallig" ook F2P dit weekend en zelfs die vind ik nog beter, maar voorlopig blijf ik dan maar PGA 2K21 spelenmatthijst schreef op zondag 9 april 2023 @ 00:22:
[...]
Al gespeeld?
De nieuwe games voor volgende week:
https://www.trueachievements.com/n53444/new-xbox-games-april
Denk dat ik Ghostwire Tokyo een kans ga geven.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2023 14:17 ]
Is 21 beter dan 23? Of omdat je 21 al hebt en 23 meer van hetzelfde is?Beakzz schreef op zondag 9 april 2023 @ 13:51:
[...]
Ja het is niet best helaas. PGA 2K23 is "toevallig" ook F2P dit weekend en zelfs die vind ik nog beter, maar voorlopig blijf ik dan maar PGA 2K21 spelen
Haters everywhere but I don’t really care
Keurig hoor. Ben niet zo handig in het blokken. Ontwijken gaat me erg goed af, maar daar heb je net wat minder aanuchiha tijntje schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 22:55:
[...]
Ik quote mezelf even. Sifu staat nu op 1.000.Echt een aanrader voor een ieder die van uitdagende spellen houdt en het leuk vindt om de game mechanics zichzelf eigen te maken. In het begin denk je, dit gaat me nooit lukken, maar uiteindelijk krijg je net zoals in de Soulsgames, de bewegingen van je vijanden onder de knie en block, dodge en counter je alles kapot
Heb er een uurtje of 25 over gedaan. De main game zelf is op easy erg snel te doen. Als je het spel alleen daarvoor wilt spelen en na 1 playthrough genoeg heb gehad, vind ik het prijskaartje van 40 euro te veel, maar als je alles uit de game wilt halen raad ik hem graag aan.
PSN ID Binloading_nl
Blokken kent inderdaad een wat striktere timing en kleinere foutmarge. Ontwijken met LB en je stick is op zich het beste, zeker bij de wat sterkere vijanden, want dan krijg je als je een complete aanval ontwijkt ook een “opening” om te counteren.steefje schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:32:
[...]
Keurig hoor. Ben niet zo handig in het blokken. Ontwijken gaat me erg goed af, maar daar heb je net wat minder aan
Nieuwe gameplay trailer:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is zo goed als dezelfde game alleen 23 heeft een giftig mircotransacties systeem waar bij je niet de kleding kan kopen die je wilt, maar randomized en je moet bijna wel exploiten om het vrij te spelen. Zelfs betere golfballen zijn zo te unlocken = pay 2 win. Veel eigenschappen van een F2P game dus, maar dan wel geld er voor de game vragen.matthijst schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:20:
[...]
Is 21 beter dan 23? Of omdat je 21 al hebt en 23 meer van hetzelfde is?
Daarnaast hebben al mijn gamevrienden PGA 2K21 dus ja dan is de keuze makkelijk.
25 April
Heel benieuwd wat je ervan vindt. Was voor mij de grootste teleurstelling van 2022.uchiha tijntje schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:17:
Hmmmm…niks voor mij dit keer. Ach, vermaak mij voorlopig nog wel met FH4. En mijn dochter met de Lego uitbreiding.uchiha tijntje schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:17:
Haha, die had je vast ook wel! Ik ga hem zeker spelen, maar denk pas in de zomer ofzo. De 28e komt Benedict Fox uit en 2 mei Redfall. Teveel games zo net voor de zomer op elkaarYonix schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:35:
[...]
Zin in, ook al zit ik niet te wachten op zaken als character customization.
[Afbeelding]
Redneck Jedi.![]()
![]()
Ik wacht denk ik een jaartje tot het op Game Pass staat. Moet Fallen Order ook nog steeds uitspelen...uchiha tijntje schreef op maandag 10 april 2023 @ 14:22:
[...]
Haha, die had je vast ook wel! Ik ga hem zeker spelen, maar denk pas in de zomer ofzo. De 28e komt Benedict Fox uit en 2 mei Redfall. Teveel games zo net voor de zomer op elkaar
Age of Wonders 4, Redfall, Streetfighter 6 en Diablo 4.
Zat te doen de komende maanden.
Zat te doen de komende maanden.
Ik ben na 2 uur spelen met Fallen Order gestopt, kwam er maar niet in, misschien ooit nog eens een kans geven, heb hem op Playstation Plus Essentinal een keer geclaimd, dus komt wel goed. Ben nu eens met Assassin's Creed Valhalla begonnen.L23 schreef op maandag 10 april 2023 @ 14:55:
[...]
Ik wacht denk ik een jaartje tot het op Game Pass staat. Moet Fallen Order ook nog steeds uitspelen...
Ik ben al best ver. Weet niet precies waarom ik er twee maal mee gestopt ben. Tof spel. Na KOTOR voor mij toch wel weer een van de betere Star Wars games. Mooie werelden en leuk om te verkennen. Ben alleen niet zo goed in het timen van de aanvallenLinksquest schreef op maandag 10 april 2023 @ 16:17:
[...]
Ik ben na 2 uur spelen met Fallen Order gestopt, kwam er maar niet in, misschien ooit nog eens een kans geven, heb hem op Playstation Plus Essentinal een keer geclaimd, dus komt wel goed. Ben nu eens met Assassin's Creed Valhalla begonnen.
Ik hoop dat ze die Need For Speed Unbound binnenkort in EA Play gaan gooien, niet dat er niet genoeg spellen uitkomen deze maand (Star Wars Jedi: Survivor en Dead Island 2) Maar wil die NFS zeker nog een keer spelen na de trail van Gamepass..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb er veel zin in.
Zojuist Atomic Heart voor 2e keer uitgespeeld en hem dankzij de laatste patch op 1.000gs kunnen zetten. De tracking van de achievements ging nog steeds niet soepel, maar hij unlockte wel. Ik vind dit een van de weinige games die voor mijn gevoel, naast de dishonored franchise, de sfeer van Bioshock, weet te vertalen naar het scherm. Ook al zijn er genoeg puntjes die beter kunnen, en dan kijk ik vooral naar de open wereld en de afwisseling in vijanden. Oja en klimmen… Voor een eerste game is dit uitermate geslaagd. Crispy Critters!!
——
Nieuwe update voor Hi-fi Rush: https://bethesda.net/en/a...es?linkId=100000198297215
Maakt de game onder meer wat toegankelijker qua moeilijkheidsgraad.
——-
Voor de liefhebbers van traditionele Jrpgs
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-04-2023 23:09 ]
Net, echt paar seconden geleden de eerste Saints Row uit 2006 uitgespeeld via Backwards compatibility. Dit spel was de reden dat ik een Xbox 360 wilde in 2010, het is namelijk nog altijd een Xbox exclusive. @Verwijderd zei al eens dat de BC van de Xbox subliem is, en daar ben ik het helemaal mee eens. Hopelijk gaat Xbox ook snel weer met nieuwe toppers komen, maar het eerbetoon aan het verleden is er in ieder geval
.
Edit: Ik heb vandaag met Rewards punten Assassin's Creed the Ezio collection digitaal gekocht. Ik had die al in 2016 gekregen voor de Xbox One. En die heb ik in de loop der jaren ook uitgespeeld met alle Achievements. AC II die in deze collectie zit (algemene kennis denk ik), is een van mijn favoriete spellen ooit. Ik had dus gehoord van de FPS boost, en gezien ik op zowel de S als de X speel, heb ik dit spel digitaal aangeschaft. En wauw wat een verschil die FPS boost. Even een van de uitgespeelde spellen opgestart, en jeetje wat een verschil. Toch een mooie unieke Xbox eigenschap die FPS boost, heeft de PS5 niet bij dit spel, want twijfelde eerst ga ik voor de PS4 versie om weer trophies te jagen.
Dus echt wauw, ga komende weken weer lekker even op avontuur, want die AC games hebben toch altijd de belofte van een mooi historisch avontuur.
Edit: Ik heb vandaag met Rewards punten Assassin's Creed the Ezio collection digitaal gekocht. Ik had die al in 2016 gekregen voor de Xbox One. En die heb ik in de loop der jaren ook uitgespeeld met alle Achievements. AC II die in deze collectie zit (algemene kennis denk ik), is een van mijn favoriete spellen ooit. Ik had dus gehoord van de FPS boost, en gezien ik op zowel de S als de X speel, heb ik dit spel digitaal aangeschaft. En wauw wat een verschil die FPS boost. Even een van de uitgespeelde spellen opgestart, en jeetje wat een verschil. Toch een mooie unieke Xbox eigenschap die FPS boost, heeft de PS5 niet bij dit spel, want twijfelde eerst ga ik voor de PS4 versie om weer trophies te jagen.
Dus echt wauw, ga komende weken weer lekker even op avontuur, want die AC games hebben toch altijd de belofte van een mooi historisch avontuur.
[ Voor 50% gewijzigd door Zorroberner op 10-04-2023 23:12 ]
Verwijderd
Even een waarschuwing met de Ezio Collection, vooral omdat je het over trophies/achievements hebt: Die zijn zwaar bugged op Xbox met de Ezio Collection. Vooral in AC2 gezien je daar sequences niet opnieuw kan spelen. Ik heb bijvoorbeeld at random bepaalde achievements gemist (ook de zogenaamde 'unmissables') die je gewoon hoort te krijgen als onderdeel van het verhaal. Heel jammer.Zorroberner schreef op maandag 10 april 2023 @ 22:31:
Net, echt paar seconden geleden de eerste Saints Row uit 2006 uitgespeeld via Backwards compatibility. Dit spel was de reden dat ik een Xbox 360 wilde in 2010, het is namelijk nog altijd een Xbox exclusive. @Verwijderd zei al eens dat de BC van de Xbox subliem is, en daar ben ik het helemaal mee eens. Hopelijk gaat Xbox ook snel weer met nieuwe toppers komen, maar het eerbetoon aan het verleden is er in ieder geval.
Gelukkig heb ik ze allemaal al gehaald toen ik het voor het eerst doorspeelde. Bedoelde dat te zeggen met de twijfel tussen opnieuw kopen voor de PS (en weer achievements trophies te jagen) of voor de FPS boost te gaan.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2023 @ 23:59:
[...]
Even een waarschuwing met de Ezio Collection, vooral omdat je het over trophies/achievements hebt: Die zijn zwaar bugged op Xbox met de Ezio Collection. Vooral in AC2 gezien je daar sequences niet opnieuw kan spelen. Ik heb bijvoorbeeld at random bepaalde achievements gemist (ook de zogenaamde 'unmissables') die je gewoon hoort te krijgen als onderdeel van het verhaal. Heel jammer.Dit was afgelopen maand dus ik ben bang dat het probleem er nog steeds is....
Maar balen zeg met die gemiste achievements, zelf gelukkig geen last van gehad. Alleen de eerste, be Reborn as Ezio Auditore deed bij mij lastig. Maar unlockte gelukkig wel na een paar minuten.
Zag gisteren dat Diablo® Prime Evil Collection in de aanbieding is. - €19.79
De Diablo® Prime Evil Collection bevat:
- Diablo® III: Eternal Collection-game
- Diablo® II: Resurrected™-game
- Diablo® III: Hatred's Grasp Wings-DLC
- Diablo® III: Mephisto-DLC
Weet iemand het verschil tussen de Prime Eval en 'Diablo III: Eternal Collection'?
Enig verschil is dat de External 4 euro duurder is
Is Diablo II en de rest nog speelbaar? Ben enkel gestresseerd in single player modus.
Weet iemand het verschil tussen de Prime Eval en 'Diablo III: Eternal Collection'?
Is Diablo II en de rest nog speelbaar? Ben enkel gestresseerd in single player modus.
Whatever.
Goeiesmorgens, lees nog eens wat je net geplaatst hebtHarmen schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:16:
Zag gisteren dat Diablo® Prime Evil Collection in de aanbieding is. - €19.79
De Prime Evil collectie bevat de D3 Eternal Collectie plus D2 Resurrected, en dat voor 4,- minder
PepieNL schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:25:
[...]
Goeiesmorgens, lees nog eens wat je net geplaatst hebt![]()
De Prime Evil collectie bevat de D3 Eternal Collectie plus D2 Resurrected, en dat voor 4,- minder
Is het een beetje speelbaar op een console kwa controls etc?
Whatever.
Controls zijn beter dan op de PC als je het mij vraagt.Harmen schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:39:
[...]
Dan is de keuze snel gemaakt. Zal er eens over nadenken.
Zekers wel goed te doen, speelt als een actiongame.Harmen schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:39:
[...]
Dan is de keuze snel gemaakt. Zal er eens over nadenken.
UI is ook aangepast.
Je kan wat issues meemaken met een ranged class met targeten van een specifieke mob maar dat is geen gamebreaker imho.
Mooi prijsje hoor..
Inscryption komt vandaag uit als ik het goed begrijp. Krijgt een 10/10 op steam reviews en 85 Metascore.
Dit kan ik beamen. Heb D3 zowel op pc als de Xbox gespeeld en ik vond het vele malen fijner spelen op de Xbox; uiteindelijk helemaal kapotgespeeld op de Xbox. Heerlijk om niet voor alles te hoeven klikken met de muis, maar gewoon lopen met de joystick. Daarnaast was de UI prima te navigeren. Speel D2: Resurrected nu samen met een vriend van me en dat is net zo fijn als D3.On_E schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:56:
[...]
Controls zijn beter dan op de PC als je het mij vraagt.
Fijn dat D4 nu ook standaard ondersteuning voor de controller heeft. De beta was genieten en ik zit er serieus aan te denken om de upgrade te kopen voor de early acces, want FOMO.
Ik sleep mijn XSX nogal eens mee naar vrienden etc, maar sinds kort ervaar ik netwerkproblemen. De console kan dan geen draadloos netwerk vinden, zelfs al is deze dus van de stroom afgeweest, eerst moet ik rebooten en dan werkt het meestal wel. Meer mensen bekend met dit probleem of ben ik de enige staatsidioot die hem te pas en te onpas meeneemt?
En iemand ervaring met het schoonmaken van de binnenkant? Na een verbouwing is hij nogal stoffig. Heb wel e.e.a. gevonden hoe dit aan te pakken maar vroeg me af of er iemand is die reeds ervaring ermee heeft uit de eerste hand.
En iemand ervaring met het schoonmaken van de binnenkant? Na een verbouwing is hij nogal stoffig. Heb wel e.e.a. gevonden hoe dit aan te pakken maar vroeg me af of er iemand is die reeds ervaring ermee heeft uit de eerste hand.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik kan je niet helpen maar holy shit, arme XSX, mee worden gesleept, bouwstof, hij heeft het niet makkelijkZyron schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:52:
Ik sleep mijn XSX nogal eens mee naar vrienden etc, maar sinds kort ervaar ik netwerkproblemen. De console kan dan geen draadloos netwerk vinden, zelfs al is deze dus van de stroom afgeweest, eerst moet ik rebooten en dan werkt het meestal wel. Meer mensen bekend met dit probleem of ben ik de enige staatsidioot die hem te pas en te onpas meeneemt?
Ik speel d2r momenteel zelfs op de pc met de controller, erg fijn dat ze dat zijn gaan doen. Voordeel van de pc (want ik heb hem ook voor Xbox) vind ik dan weer dat hij te modden is wat ik vooral fijn vind voor een grotere stash en inventory. Als je een tijd speelt worden die 3+1 stash pagina's echt erg beperkend en heb echt geen zin meer om met mules aan de slag te gaan. Hopelijk wordt D4 daar niet al te beperkend in en houden ze rekening met de digitale hoardersYonix schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:59:
[...]
Dit kan ik beamen. Heb D3 zowel op pc als de Xbox gespeeld en ik vond het vele malen fijner spelen op de Xbox; uiteindelijk helemaal kapotgespeeld op de Xbox. Heerlijk om niet voor alles te hoeven klikken met de muis, maar gewoon lopen met de joystick. Daarnaast was de UI prima te navigeren. Speel D2: Resurrected nu samen met een vriend van me en dat is net zo fijn als D3.![]()
Fijn dat D4 nu ook standaard ondersteuning voor de controller heeft. De beta was genieten en ik zit er serieus aan te denken om de upgrade te kopen voor de early acces, want FOMO.
Geen idee of het waarheid is, maar dit schijnt gelekt te zijn.
Xbox Games Showcase & Starfield Direct = June 11, 2023, 10:00 AM - 12:00 AM (Pacific Time)
— WalkingCat (@_h0x0d_) 10 april 2023
so the Xbox Games Showcase and Starfield Direct is going to be around 2 hours total. Probably 90 mins for main show and 30 mins for Starfield https://t.co/AhDZBECNrW
— Tom Warren (@tomwarren) 10 april 2023
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 11-04-2023 16:44 ]
Had het inderdaad op meerdere plaatsen al voorbij zien komen, waaronder op Gamer.nlG_Dragon schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:39:
[Twitter]
[Twitter]
Ik heb zoiets van, ik zie het wel in september, heb dan drie weken vakantie in een heerlijk natuurhuisje in Limburg. Al die trailers e.d. kunnen mij gestolen worden. Overdag genieten van de omgeving, laat in de avond de Xbox aan (de S want op reis gaat alleen de S mee)G_Dragon schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:39:
[Twitter]
[Twitter]
Hoe zou het eigenlijk zijn met die Warhammer dark tide zijn? Die van Fat Shark. Die heeft verdomme nooit een XSX release gehad maar wel voor de pc!
Nou, Zo Lang, Lo Wang! [1000GS]Kalkie schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:50:
Iedereen heeft het maar over Wo Long. Wo Long? Nee Lo Wang is de koning! Shadow Warrior 3, what a ride! 😀
In tijden niet zo’n slecht spel gespeeld.
Zo slecht dat het ook wel weer leuk was
Blij dat ik voor die paar uurtjes gameplay destijds geen 60 euro gelapt heb!
Die PC versie was/is schijnbaar wat buggy. Die zijn ze nu dus aan het verbeteren en daar is alle aandacht voor nodig. Daardoor is de Xbox GamePass release wat vertraagt.JDL15 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 19:12:
Hoe zou het eigenlijk zijn met die Warhammer dark tide zijn? Die van Fat Shark. Die heeft verdomme nooit een XSX release gehad maar wel voor de pc!
Hmm best weinig voor Starfield. Had het toch iets langer verwacht.G_Dragon schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:39:
[Twitter]
[Twitter]
Gisteravond een Xbox Series X aangesloten bij het broertje van mijn vriendin, die hij had gekocht van een mede Tweaker met zijn opzijgezette spaarcenten waar hij hard voor heeft gewerkt bij de PostNL. Hij was gisteravond helemaal gelukkig toen wij de Xbox Series X kwamen brengen met het bericht dat ik er thuis al snel spellen op had gedownload/geïnstalleerd met ons 1 Gigabit internet (Cod Mw2, Gta5 en Dragon Ball Xenoverse 2). Al vrij snel was zijn broer een uur later bezig met het maken van een Gta Online karakter
Ik ben op zoek naar wat onbekendere uitdagende games met een trial and error concept. Ik heb de meeste bekende games in dit genre al wel gespeeld denk ik. Dus Souls achtige games, Trials serie, games als Sifu en Hi-fi Rush, etc. Iemand nog wat tips waar weinig mensen van gehoord hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-04-2023 11:44 ]
Ninja Gaiden al gespeeld neem ik aan?
Ik ga er even goed over nadenken en zo even in mijn lijst kijken.
Ik ga er even goed over nadenken en zo even in mijn lijst kijken.
Trek to Yomi al geprobeerd?uchiha tijntje schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:40:
Ik ben op zoek naar wat onbekendere uitdagende games met een trial and error concept. Ik heb de meeste bekende games in dit genre al wel gespeeld denk ik. Dus Souls achtige games, Trials serie, games als Sifu en Hi-fi Rush, etc. Iemand nog wat tips waar weinig mensen van gehoord hebben?
Devil May Cry misschien?uchiha tijntje schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:40:
Goed, dat is nu niet echt een onbekendere titel ...
Hyper Light Drifter misschien? Dat is een 2D souls-like. Komt vaak voor in lijstjes van lastige games.
Kreeg deze ook nog als tip doorgestuurd: Rise & Shine: https://www.xbox.com/en-U...e/rise-shine/BR3152PVJV5J
[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 12-04-2023 12:44 ]
Ik ben in de markt voor een nieuwe Xbox , heb nog een 360 staan die ik af en toe gebruik 😅. Omdat ik soms maar 1 avond in de maand game vond ik de Xbox s wel prima geprijsd. Speel vnl call of duty single player of zoiets als far cry.
Ik begrijp alleen niet goed hoe dat met de Xbox s games gaat. Wat ik begrijp is dat je alleen de games digitaal kunt downloaden. Zijn de games een beetje aantrekkelijk geprijsd af en toe? Ik weet niet hoe het nu is , maar vroegah kocht ik ook regelmatig via marktplaats of shops een 2dehands game.
Als je een game even hebt gekocht , maar je over de 10/11 games gaat, dan verwijderd hij de game (ivm beperkte opslag Xbox ) maar houd je de licentie als het ware ? Dus als je de game weer verder wilt spelen dan moet hij even downloaden.
Ps. Deze vraag is ongetwijfeld vaker langs gekomen , maar ik kon hem niet vinden.
Ik game dus af en toe en snap dat de Xbox x beter is, maar hij is ook bijna 2x zo duur. Wil natuurlijk wel voorkomen dat ik iets over het hoofd zie met die digitale games
Ik begrijp alleen niet goed hoe dat met de Xbox s games gaat. Wat ik begrijp is dat je alleen de games digitaal kunt downloaden. Zijn de games een beetje aantrekkelijk geprijsd af en toe? Ik weet niet hoe het nu is , maar vroegah kocht ik ook regelmatig via marktplaats of shops een 2dehands game.
Als je een game even hebt gekocht , maar je over de 10/11 games gaat, dan verwijderd hij de game (ivm beperkte opslag Xbox ) maar houd je de licentie als het ware ? Dus als je de game weer verder wilt spelen dan moet hij even downloaden.
Ps. Deze vraag is ongetwijfeld vaker langs gekomen , maar ik kon hem niet vinden.
Ik game dus af en toe en snap dat de Xbox x beter is, maar hij is ook bijna 2x zo duur. Wil natuurlijk wel voorkomen dat ik iets over het hoofd zie met die digitale games
[ Voor 25% gewijzigd door Waypoint op 12-04-2023 13:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/miec39k3TfyLMPl9kGy3RoEq.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YzBza2Pqdnk12eRxxQ2kd2ZR.webp?f=user_large)