Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
PdeBie schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:41:
Wilde zojuist eens kijken of ik FH4 met VIP en Lego uitbreiding kon kopen (de rest boeit mij niet zo), maar mijn god.... alles nog gewoon full price in de MS store.

En dat terwijl FH5 al lang uit is.

Bizar.
Hier misschien?

https://www.eneba.com/sto...enb_medium=link&enb_term=

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:47
BM schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:14:
[...]

Film niet gezien vooraf vermoed ik?

Dan is dit gewoon niet voor jou, dat kan. Heb me er persoonlijk meer dan prima mee gemaakt, maar begrijp best dat anderen zich gruwelijk aan kunnen ergeren :+
Mmmmm, interessant... Valt het aan te bevelen om de eerst de film te zien? Ik ben altijd zo bang dat je dan een referentiekader krijgt die niet overeenkomt met de game.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36

BM

Moderator Spielerij
Rossi46 schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:10:
[...]

Mmmmm, interessant... Valt het aan te bevelen om de eerst de film te zien? Ik ben altijd zo bang dat je dan een referentiekader krijgt die niet overeenkomt met de game.
Oh, geen idee, zo goed ken ik de film niet. Bedoelde vooral dat als je de film vooraf gezien hebt dat je beetje beeld hebt wat je qua sfeer en humor kunt vewachten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 21:32
[...]

Guardians of the Galaxy heeft gewoon een bepaalde type humor die je moet liggen, denk ik.
Net als sommige mensen Monty Python helemaal geweldig vinden en anderen het totaal niets vinden.

Denk niet dat de film daarin helpt. Als je de game niet leuk vind dan ga je de films ook niet leuk vinden.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 20:59

On_E

Housemusic

De nieuwe EA PGA Tour trial van 10 uur is live, voor Game Pass Ultimate leden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

[...]

Ik heb juist ook wel mensen gezien die juist last hadden van dat de karakters in de game er anders uit zien dan de acteurs in de film dus het kan ook negatief uitpakken.

Zelf vond ik overigens de game niet door te komen. De humor valt echt wel in mijn straatje maar ik vind gameplay belangrijker en die was imho praktisch afwezig. Zelfde reden waarom ik bepaalde games die nooit op de Xbox uit zullen komen (:+) niks vind. Geweldig verhaal, geweldige graphics, gameplay van likmevesje... Dan hoeft het voor mij niet.

Gamertag: FinrazielNL

Everspace 2 moet dan pc only zijn, gezien er nooit een GP van was op Xbox.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:27
On_E schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:15:
De nieuwe EA PGA Tour trial van 10 uur is live, voor Game Pass Ultimate leden.
Oeh ik hoop zo dat deze goed is. Speel nog steeds PGA tour 2K21 gezien 23 niet goed ontvangen werd.

• SunnieNL
devilsnight schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:40:

[Twitter]
Een nieuwe coffee talk :)
Dat was best nog een grappige game.... al zullen velen hem wel saai vinden. Vond het wel leuke humor.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
SunnieNL schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:51:
[...]

Een nieuwe coffee talk :)
Dat was best nog een grappige game.... al zullen velen hem wel saai vinden. Vond het wel leuke humor.
Ik ben nog bezig met deel 1. Ben normaliter niet van dit soort games, maar het feit dat je barista mag spelen vind ik dan wel leuk :)

* PdeBie laat trots zijn speelgoed thuis even zien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zjX1vpwBrsHgu1gNTXbHMjxmeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9U8nvq4Mn05zsWhZXvyMnSMU.jpg?f=fotoalbum_large
devilsnight schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:40:

[Twitter]
Ooh ja Ghostwire Tokyo komt ook nog, is dat wat ?
Sowieso wel zin in Benedict Fox.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QtX7ZFGPaejdsD2LB_Xi4m8ZiDU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VQXxZr97Yg30eOG5jWCg5lav.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IudsAF4xrY7MLy7er0GG_BL5ClI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W6V9ic6ZOlKUAmMBwyxTj6tE.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSVVb2DL84esDGJONoxKqYDlOwI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GZiRTmkuy0tiKDTTj3Uzq9eZ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-BznFTEKu75XXC3-UQ80ESPQzM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cEZSDL8gldj75eVW86iRe6Ef.png?f=user_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46

• PdeBie
Ik vermaak mij prima met FH4! Photo mode blijft ook altijd leuk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-NN2Fd-kOLvJOvbBRKpIckCZZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k6krHDwt4fyTLAZiBO2oeeAA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMP7fhhc34S06wDsI_KgsLRaUCA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WVO5Inym9Eexmv4oFOmIOW7r.jpg?f=fotoalbum_large
justifire schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:32:
[...]

Gewoon lekker wachten op hifi-klubben.
Vind 350 trouwens een zeer nette prijs voor wat je krijgt.
Verwacht je hem nog lager bij Hifi Klubben? Want dit is wel een prijsverlaging hé?
Podverdikkeme dat Sifu is pittig zeg. :) Moet echt wennen aan de fight mechanics. Heel anders dan bijvoorbeeld een souls game. Ik parry veel te weinig en button smash en dodge veel te veel :P Maar wel echt een tof sfeertje! Je merkt wel dat het spel is gemaakt als een soort rogue lite. Want de mainstory is niet heel lang volgens mij. Ben nu net bij level 4 van de 5 als ik het goed heb na een paar uurtjes. Meeste tijd zal in de challenges gaan zitten en de rest van de achievements (run eindigen onder de 25 jaar).

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-04-2023 00:54 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

devilsnight schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:44:
[...]

Verwacht je hem nog lager bij Hifi Klubben? Want dit is wel een prijsverlaging hé?
Denk omdat Klubben gratis 5 jaar garantie biedt* (alleen aangemeld blijven op hun nieuwsbrief/reclame mail), en in het algemeen volgens mij goede service.

*Dat was althans zo toen ik vorig jaar mijn penrose bij ze kocht, heb nu niet op de site gekeken.

Gamertag: FinrazielNL

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 06:38:
[...]

Denk omdat Klubben gratis 5 jaar garantie biedt* (alleen aangemeld blijven op hun nieuwsbrief/reclame mail), en in het algemeen volgens mij goede service.

*Dat was althans zo toen ik vorig jaar mijn penrose bij ze kocht, heb nu niet op de site gekeken.
Voor mij idd de goede service en garantie, mijn Penrose X werd ook vervangen.

Waarbij de nieuwe die ik gekregen heb nu ineens een irritant kraak geluid maakt in de rechter schelp of hij nu aanstaat of niet.

Schijnt vaker voor te komen door de planar drivers?
Dat is iig wat ik her en der zo tegen kwam online.

De bouwkwaliteit van de Penrose X laat wel te wensen over volgens mij.

Maar grote kans dat ik voor de Maxwell ga zodra hij bij Klubben te verkrijgen is, comfort en bouwkwaliteit schijnt verbeterd te zijn en dat was voor mij iig het enige 'nadeel' van de X.

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 04-04-2023 06:58 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 21:50
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 00:35:
Podverdikkeme dat Sifu is pittig zeg. :) Moet echt wennen aan de fight mechanics. Heel anders dan bijvoorbeeld een souls game. Ik parry veel te weinig en button smash en dodge veel te veel :P Maar wel echt een tof sfeertje! Je merkt wel dat het spel is gemaakt als een soort rogue lite. Want de mainstory is niet heel lang volgens mij. Ben nu net bij level 4 van de 5 als ik het goed heb na een paar uurtjes. Meeste tijd zal in de challenges gaan zitten en de rest van de achievements (run eindigen onder de 25 jaar).
En hoe oud ben je nu bij level 4? Ik ben nu 39 bij level 4.

Ik herspeel de levels telkens omdat ik bepaalde upgrades je 5x moet kopen voordat je ze "altijd" kan bewaren.
Sfeertje is idd erg nice. Je moet vooral veel ontwijken en afweren. Dat is in sommige gevallen best lastig timen.

PSN ID Binloading_nl

• Rossi46
PdeBie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 07:59:
[...]

De reactie eronder zijn niet mild over de kwaliteit.
Ja, maar dat is natuurlijk ook volledig terecht. Ik vind het een schande dat je a) een 'v1 versie' uitbrengt voor serieus geld die enorm veel kwaliteitsissues heeft en b) met name dat de 'v2 versie' dan ook nog eens niet foutloos blijkt te zijn. Ik snap daar echt helemaal niets van.

En het ironische hieraan is dat de standaard Xbox controller tegenwoordig rock solid is. Het kan dus wel gewoon...

[...]

Je bedoeld de reacties die er al zijn sinds de release van de Elite 2? :P

Rossi46 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:48:
[...]

Ja, maar dat is natuurlijk ook volledig terecht. Ik vind het een schande dat je a) een 'v1 versie' uitbrengt voor serieus geld die enorm veel kwaliteitsissues heeft en b) met name dat de 'v2 versie' dan ook nog eens niet foutloos blijkt te zijn. Ik snap daar echt helemaal niets van.

En het ironische hieraan is dat de standaard Xbox controller tegenwoordig rock solid is. Het kan dus wel gewoon...
100%

Ik begrijp het ook gewoon echt niet. Houdt gewoon de kwaliteit aan van de Series controllers en maak een Elite V3. Gewoon bizar dat er zoveel issues zijn met de face buttons, bumpers etc. En je hoort het veel minder over de normale controllers inderdaad.

Vorig jaar toen die V2 Core werd aangekondigd beweerde het team dat ze naar de klachten hadden geluisterd. Daarom besloot ik toen de zwarte V2 weer kuren kreeg hem in te ruilen voor de Core. Nou, wat een verschil, niet. Jammer hoor.

In ander nieuws....

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 04-04-2023 10:57 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 22:56
Dat ze die controllers gewoon blijven promoten ondanks de bekende klachten, is mij een raadsel. Vooral ze er nu écht voor de gamers willen zijn.. 8)7

En dan breng je een ''vernieuwde'' core uit, waarbij dus nog steeds veel (dezelfde?) klachten hebt. Dan kun je rustig zeggen, dat je voor paal staat..

[ Voor 34% gewijzigd door Mosin op 04-04-2023 11:06 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:27
Mosin schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:05:
Dat ze die controllers gewoon blijven promoten ondanks de bekende klachten, is mij een raadsel. Vooral ze er nu écht voor de gamers willen zijn.. 8)7

En dan breng je een ''vernieuwde'' core uit, waarbij dus nog steeds veel (dezelfde?) klachten hebt. Dan kun je rustig zeggen, dat je voor paal staat..
Zal je een geheimpje verklappen, maar wel graag voor je houden :P MS geeft ook niets om de gamers net als Sony en Nintendo. Anders hadden ze allang andere keuzes gemaakt om bijvoorbeeld stickdrift te minimalizeren.

Het is leuk om in dat soort marketings bs mee te gaan, maar ze zijn er allemaal om geld aan ons te verdienen en daar moet je het mee doen.

• Mosin
Beakzz schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:12:
[...]

Zal je een geheimpje verklappen, maar wel graag voor je houden :P MS geeft ook niets om de gamers net als Sony en Nintendo. Anders hadden ze allang andere keuzes gemaakt om bijvoorbeeld stickdrift te minimalizeren.

Het is leuk om in dat soort marketings bs mee te gaan, maar ze zijn er allemaal om geld aan ons te verdienen en daar moet je het mee doen.
Komt goed :+
Tuurlijk, maar er zal ook wat gierigheid bij zitten. Huilen met de pet op als ze €10,50 minder krijgen :p Alleen komen ze wel enorm knullig over.. Die controllers zullen toch al zo vaak verkocht zijn, dat er inmiddels wel een nieuw model mag komen. En dan komen die klachten er nog eens bij O-)

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:46
Mooi om te horen. Vond het al vaag hoe onverwachts die van Gamepass gehaald zou worden en staat er momenteel niet eens meer op. Als die weer terug is hopelijk ook te streamen.
Mosin schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:05:

Één van de moderators op XboxEra zei laatst dat je de face buttons issues kan verhelpen door de controller open te halen en een bepaald goedje gebruiken. Maar ja, je gaat je gloednieuwe V2 niet meteen openmaken, maar de issues treden wel al vaak vrij snel op. Dus dan terug naar de winkel en als je geluk hebt krijg je meteen een nieuwe, die dan weer na een tijdje (of meteen) die issues vertoond, alleen allemaal nog wel binnen de garantie.

Wellicht dat die moderator een V2 had waar de garantie al van verlopen is, dan durf ik hem ook wel open te halen. Het is gewoon bizar dat het team van MS het maar niet lijkt te (kunnen) fixen.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:51
devilsnight schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:46:
[...]

Één van de moderators op XboxEra zei laatst dat je de face buttons issues kan verhelpen door de controller open te halen en een bepaald goedje gebruiken.
Heb je hier een linkje van? Ik twijfel namelijk om de mijne toch eens open te maken, moet de Y en A net wat te vaak op een speciale manier indrukken. Is al mijn 3e, met de minste klachten maar ze zijn er dus nog steeds....
JDL15 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 14:04:
[...]

Heb je hier een linkje van? Ik twijfel namelijk om de mijne toch eens open te maken, moet de Y en A net wat te vaak op een speciale manier indrukken. Is al mijn 3e, met de minste klachten maar ze zijn er dus nog steeds....
https://forum.xboxera.com...-here/15451/2021?u=staffy
Pop the front off and clean that mf’er with a 10 second spray of electronic component cleaner. I had a v2 core that had button issues and the bumper stop working. Did that and it’s been perfect for months since.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:15
Oftewel oudhollandsche contactspray.. :)
Probleem is wel dat resten van contactspray over een bepaalde periode weer allerlei zooi aantrekt waardoor het dus weer mechanische issues kan geven.

[ Voor 15% gewijzigd door PepieNL op 04-04-2023 14:42 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

PepieNL schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 14:41:
Probleem is wel dat resten van contactspray over een bepaalde periode weer allerlei zooi aantrekt waardoor het dus weer mechanische issues kan geven.
Dan kies ik liever voor de korte fietstocht naar MM voor een nieuwe. En in het geval dat er een moment komt dat ze zeggen dat het naar MS moet worden gestuurd, so be it.

• Donstil
  • Niet online
[...]

En terecht, de kwaliteit die ze afleveren staat niet in verhouding met de prijs die je ervoor betaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cff_4bmYw0_7A2l7XlNLHdYk15c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OKBUInjB0VD17pvtf9Q9YNIJ.png?f=fotoalbum_large

Geen toeval dat deze nieuwe kleurstelling groen is, want deze controllers worden gemaakt van grotendeels gerecycled materiaal: https://news.xbox.com/en-...er-remix-special-edition/

Komt inclusief recharge pack.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Ben ergens wel benieuwd naar Minecraft Legends. Geloof niet dat er momenteel veel hype rond is, maar heb Minecraft Dungeons met veel plezier gespeeld en hoewel totaal ander type game, heb ik wel vertrouwen in de kwaliteit van deze nieuwe titel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:30
Tip: Ik zou sifu spelen voordat je een nieuwe controller koopt. Vrij steile learning curve. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 04-04-2023 17:45 ]

• Mosin
devilsnight schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:46:
[...]

Één van de moderators op XboxEra zei laatst dat je de face buttons issues kan verhelpen door de controller open te halen en een bepaald goedje gebruiken. Maar ja, je gaat je gloednieuwe V2 niet meteen openmaken, maar de issues treden wel al vaak vrij snel op. Dus dan terug naar de winkel en als je geluk hebt krijg je meteen een nieuwe, die dan weer na een tijdje (of meteen) die issues vertoond, alleen allemaal nog wel binnen de garantie.

Wellicht dat die moderator een V2 had waar de garantie al van verlopen is, dan durf ik hem ook wel open te halen. Het is gewoon bizar dat het team van MS het maar niet lijkt te (kunnen) fixen.
Ik denk dat je daar al een punt hebt wat betreft de garantie. Je zou hem onder garantie kunnen “fixen” om er vervolgens lang plezier van te hebben of je blijft in een cirkeltje zitten door elke keer terug te moeten voor garantie. Blijft natuurlijk een minpunt dat je het zo zou kunnen oplossen, want iedereen verdient fatsoenlijk werkend spul.
En het vervelende is daarnaast ook nog eens als je winkel moeilijk doet en je geen nieuwe mee geeft.

Het zou na je garantie kunnen, maar dan heb je hem misschien al 10x terug gestuurd. Ik kan me voorstellen dat er gamers zijn die hem dan toch maar open maken.

@Wom
Bedankt voor het posten, direct een pre-order gedaan. Leuk voor in de collectie :)
Zag deze toevallig voorbij komen in een stream van colteastwood. Starfield controller, alhoewel nog niet bevestigd als ik het goed begreep.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttYV2MZuC6LgU1lpZFR-L_IGyQc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aCDb7dUp8GfdFS2BnI7LzARQ.png?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 04-04-2023 18:36 ]

• L23
Mooie controllers. Maar wat een prijzen. Die groene Remix Special Edition heeft weliswaar een recharge pack inbegrepen, maar kost 85 euro. Best duur als je een tijdje terug nog de standaard Robot White controller hebt gekocht in de aanbieding voor 35 euro en de superieure oplaadbare batterijen van de Ikea gebruikt :P

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 18:20
Ik ben nu 32 bij level 5. Heb vooral nog moeite om de eindbaas zonder teveel te sterven te verslaan. Ga vanavond nog eens proberen om hem te sparen.
PepieNL schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 14:41:
Ik heb voor mijn V2 Core toch maar vorige week de pouch gehaald zodat ik de paddles heb, en een fijne pouch om hem op te bergen tijdens het laden en hem zoveel mogelijk stofvrij te houden. Echter is de A knop alweer zo onbetrouwbaar als maar kan, dus heb ik een paddle zo gezet dat die de A knop vervangt. Crazy eigenlijk.

• PdeBie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSnGi5tFYRxFu6yEugCT2AQq8TU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6jnNhSWYDETxuveHAjoxBYxX.jpg?f=fotoalbum_large

<3

Grote jongensdromen. Ooit!

Nu maar even in FH4 van genieten.

• Mosin
devilsnight schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 20:01:
[...]

Ik heb voor mijn V2 Core toch maar vorige week de pouch gehaald zodat ik de paddles heb, en een fijne pouch om hem op te bergen tijdens het laden en hem zoveel mogelijk stofvrij te houden. Echter is de A knop alweer zo onbetrouwbaar als maar kan, dus heb ik een paddle zo gezet dat die de A knop vervangt. Crazy eigenlijk.
Ik las over je vorige reactie heen, dat je een fanatieke fietser bent :p
Lijkt me toch vervelend als je ‘m flink gebruikt en er elke keer iets anders aan de hand is..
Mosin schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 17:46:
[...]

Ik denk dat je daar al een punt hebt wat betreft de garantie. Je zou hem onder garantie kunnen “fixen” om er vervolgens lang plezier van te hebben of je blijft in een cirkeltje zitten door elke keer terug te moeten voor garantie. Blijft natuurlijk een minpunt dat je het zo zou kunnen oplossen, want iedereen verdient fatsoenlijk werkend spul.
En het vervelende is daarnaast ook nog eens als je winkel moeilijk doet en je geen nieuwe mee geeft.

Het zou na je garantie kunnen, maar dan heb je hem misschien al 10x terug gestuurd. Ik kan me voorstellen dat er gamers zijn die hem dan toch maar open maken.

@Wom
Bedankt voor het posten, direct een pre-order gedaan. Leuk voor in de collectie :)
Zag deze toevallig voorbij komen in een stream van colteastwood. Starfield controller, alhoewel nog niet bevestigd als ik het goed begreep.
[Afbeelding]
Zo dat is een kek controllertje !

• Mosin
justifire schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:00:
[...]

Zo dat is een kek controllertje !
Die is inderdaad wel netjes :)
Erg veel zin in :)
Nu bij de final boss in Sifu. Wel op easy difficulty. Ben niet zo’n held in vecht spellen met al die combo’s enzo. Ga hem hierna wel op medium proberen denk ik.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11 15:45
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:16:
[...]

Nu bij de final boss in Sifu. Wel op easy difficulty. Ben niet zo’n held in vecht spellen met al die combo’s enzo. Ga hem hierna wel op medium proberen denk ik.
Die boss was echt kneitermoeilijk! Maar wel een heel tof gevecht. Succes :D !
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:16:
[...]

Ik dacht eerlijk gezegd dat het een soort Left4Dead was.
Maar het is dus een single player story game die je ook in coop kan spelen ?
Dan ga ik het misschien wel een kans geven.
Erg genoten van Deathloop trouwens d:)b

Timothy3000 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:21:
[...]

Die boss was echt kneitermoeilijk! Maar wel een heel tof gevecht. Succes :D !
Op easy viel die wel mee… heb hem nu klaar. Denk dat die op normale moeilijkheidsgraad echt pittig is. Gehaald met 52 leeftijd. Nu overnieuw beginnen :)

Edit:

Hmm nu is het wel makkelijk aan het worden. Level 3 op leeftijd 20. Dodgen is king.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-04-2023 23:29 ]

justifire schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:24:
[...]

Ik dacht eerlijk gezegd dat het een soort Left4Dead was.
Maar het is dus een single player story game die je ook in coop kan spelen ?
Dan ga ik het misschien wel een kans geven.
Erg genoten van Deathloop trouwens d:)b
Dat dachten veel mensen. Maar het is gewoon een Arkane SP die je ook coop kan spelen. :)

———-

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-04-2023 23:29 ]

• Donstil
  • Niet online
PdeBie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:11:
[Afbeelding]

<3

Grote jongensdromen. Ooit!

Nu maar even in FH4 van genieten.
Nou dan moet je opschieten, goeie gaan wel erg hard omhoog de laatste jaren.
Voor mij ook DE porsche trouwens, de nieuwe rijd in alles beter natuurlijk maar deze moet je hebben :)

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ziet er goed uit voor everspace 2: https://old.reddit.com/r/...verspace_2_review_thread/ :D

• SunnieNL
Ik hou mijn Starfield hype ff onder controle tot die ooit eens uit komt :)
Voorlopig heb ik zelfs geen idee meer wanneer ze bedacht hebben dat ze hem nu gaan releasen. Ik ga maar uit van volgend jaar :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36

BM

Moderator Spielerij
SunnieNL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:35:
[...]

Voorlopig heb ik zelfs geen idee meer wanneer ze bedacht hebben dat ze hem nu gaan releasen. Ik ga maar uit van volgend jaar :)
Dan ben je in principe 3 maanden te laat.

Of, in Bethesda style, precies op tijd om de eerste lading fixes mee te pakken :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Nieuwe ID@Xbox Showcase wordt vanavond uitgezonden, Een uur lang over indiegames.
Microsoft zendt vanavond een nieuwe ID@Xbox Showcase uit, dit stond op de officiële Twitter.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• L23
Linksquest schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:52:
Nieuwe ID@Xbox Showcase wordt vanavond uitgezonden, Een uur lang over indiegames.
Microsoft zendt vanavond een nieuwe ID@Xbox Showcase uit, dit stond op de officiële Twitter.

[Twitter]
Ben benieuwd. Hopelijk een release datum voor Cocoon. Hollow Knight Silksong nieuws zou ook mooi zijn.
[...]

September dit jaar en in juni een uitgebreide showcase. :)

Verwijderd

Er komt sowieso zoveel uit tussen nu en Starfield release. onder andere Jedi Survivor eind van deze maand, Redfall begin Mei en Diablo 4 begin Juni.
Helemaal geen tijd om te 'hypen'. ;)

edit: en niet te vergeten Dead Island 2 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2023 13:41 ]

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:37:
Er komt sowieso zoveel uit tussen nu en Starfield release. onder andere Jedi Survivor eind van deze maand, Redfall begin Mei en Diablo 4 begin Juni.
Helemaal geen tijd om te 'hypen'. ;)
Vergeet Dead Island 2 niet :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:39:
[...]

Vergeet Dead Island 2 niet :X
Haha o jee sorry @G_Dragon ;)
Ik zal wel veel meer titels vergeten zijn. Goed game jaar als het allemaal ook nog goede games gaan worden. :)

• JDL15
  • Laatst online: 09:51
Kwam die Jedi Survivor al bij start op Game Pass? Heb gewoon echt pas 3 games voor de XSX gekocht door gamepass, wat lekker.

En 1tje nog niet eens uitgespeeld omdat het me niet eens pakte (Dying Light 2) en de ander was the Callisto Protocol (ook niet echt een hoogvlieger) en Little Nightmares 2.

Anders ga ik de komende tijd alleen nog RE 4, Dead Island 2 en Jedi Survivor halen :)

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-11 18:33
JDL15 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:30:
Kwam die Jedi Survivor al bij start op Game Pass? Heb gewoon echt pas 3 games voor de XSX gekocht door gamepass, wat lekker.

En 1tje nog niet eens uitgespeeld omdat het me niet eens pakte (Dying Light 2) en de ander was the Callisto Protocol (ook niet echt een hoogvlieger) en Little Nightmares 2.

Anders ga ik de komende tijd alleen nog RE 4, Dead Island 2 en Jedi Survivor halen :)
Nee niet bij start, het is een EA game. Dus zal wel na een jaar erop verschijnen waarschijnlijk.

Verwijderd

JDL15 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:30:

Ik stond daar niet bij stil maar ik zag dat je korting krijgt via gamepass ultimate omdat EA play in gamepass ultimate zit.
Scheet weer iets.
Ik wacht zoals altijd eerste de reviews af.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2023 14:34 ]

[...]

Ik mag toch hopen dat het nu eindelijk uitkomt in september, begint anders wel een beetje triest te worden. Ik zal blij zijn wanneer we het nieuws krijgen dat de game gold is gegaan. Al zegt dat ook niet altijd alles, kijk maar naar Cyberpunk. Die kreeg weer een delay na de Gold aankondiging. 😂

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Mijn backlog is nog veel te lang voor dit jaar....
  • The Witcher 3 (next gen update)
  • FH5 - Rally Adventure DLC
  • Wo Long
  • Atomic Heart
  • Plague Tale Requiem
  • Hellblade
En dan nog de games die uitkomen.. (Forza Motorsport, Starfield etc)
BM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:52:
[...]

Dan ben je in principe 3 maanden te laat.

Of, in Bethesda style, precies op tijd om de eerste lading fixes mee te pakken :+
Het zou mij eigenlijk niet verbazen als Starfield straks Bethesda Game Studios' meest polished game tot nu toe is. Ik denk ook als MS Bethesda niet had gekocht dat de game vorig jaar was uitgekomen met alle "gevolgen" van dien. MS heeft ze de tijd gegeten.

• L23
devilsnight schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:48:
[...]

Het zou mij eigenlijk niet verbazen als Starfield straks Bethesda Game Studios' meest polished game tot nu toe is. Ik denk ook als MS Bethesda niet had gekocht dat de game vorig jaar was uitgekomen met alle "gevolgen" van dien. MS heeft ze de tijd gegeten.
Betwijfel het, maar we gaan het zien :P

• Miesjh
  • Laatst online: 09:32

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Deze zojuist besteld: https://t.co/6XyuVMTcbS

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fs4TYdIWcAAGPhA?format=jpg&name=large

Xbox Live: Miesjh NL

• Rossi46
Je bent niet de enige, op bol.com volgens mij bijna direct uitverkocht :)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

https://www.trueachievements.com/n53420/id-xbox-showcase

Vanavond om 19:00 een verrassing stream op Twitch van Microsoft, een showcase van upcoming Indiegames.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-11 16:49
Zenimax heeft een Hongaars studio overgenomen Nemesis Games

• Sipio
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:48:
[...]

Bugthesda was het toch altijd zo'n beetje op internet? :P

Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik betwijfel het.
kevlar01 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:49:
https://www.trueachievements.com/n53420/id-xbox-showcase

Vanavond om 19:00 een verrassing stream op Twitch van Microsoft, een showcase van upcoming Indiegames.
Ik kijk de recap wel, dit is mij echt té veel indie (lees : telefoonspelletjes)

Sipio schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:36:
[...]

Bugthesda was het toch altijd zo'n beetje op internet? :P

Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik betwijfel het.
Stel het zou releasen zoals Fallout 4, dan vind ik het ook prima, zelf had ik de eerste uren totaal geen last van bugs in die game.

• L23
devilsnight schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:46:
[...]

Stel het zou releasen zoals Fallout 4, dan vind ik het ook prima, zelf had ik de eerste uren totaal geen last van bugs in die game.
Maar dat is iets anders dan zeggen dat het de meest polished game tot nu toe zal worden. Als het gewoon released zoals voorgaande Bethesda games zal het inderdaad prima speelbaar zijn. Maar dat het uitgesteld is doet mij eerder vermoeden dat er nog behoorlijk wat mis was.

• Sipio
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:46:
[...]

Oh man FO4, die kocht ik toen op release, ff gespeeld totdat ik in de glowing sea kwam op zoek naar Virgil.

Dood gegaan daar ergens omdat ik me kapot schrok door zo'n rad scorpion en de game daarna weggelegd.

Toen had ik vakantie en weer eens opgestart en de game staat in mijn top 5 mooiste games.

Wat een avontuur en setting, echt heel vet, ik start hem nu af en toe nog steeds eens op, gemodde Piper in lingerie op bed :+

Dogmeat in zijn hok, discobal aan het plafond in mijn eigen keet in mijn settlement, jukebox aan, en genieten van die rad storm die buiten gaande is.

De sfeer in die game.

En eens hoor, bugs of niet, Starfield gaat hier een paar dagen vrij voor worden genomen 8)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

justifire schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:18:
[...]

Ik kijk de recap wel, dit is mij echt té veel indie (lees : telefoonspelletjes)
Heb niet alles gekeken maar vond deze wel tof:

kevlar01 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:19:
[...]

Heb niet alles gekeken maar vond deze wel tof:

[Video: The Explorator Trailer]
Recap even bekeken.
Benedict Fox en de dlc voor Vampire Survivors hebben mijn aandacht.
Maar dat was voor de show eigenlijk ook al :+

Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

AC Valhalla is bijvoorbeeld iets van 70gb ofzo, maar Jedi is nog veel meer, damn.

[ Voor 27% gewijzigd door devilsnight op 05-04-2023 23:37 ]

Pfff ben nu met de challenges van Sifu bezig. Mijn hemel dat is een…. Challenge!
Het is volgens mij prima te doen om ze alle 45 een keer te halen maar er zijn vier achievements waarbij je echt een uber John Wick moet zijn. Na heel veel moeite heb ik er net eentje gehaald. Vraag me af of ik goed genoeg in dit soort spellen ben om ze alle drie te halen. :)

——-

The explorator ziet er tof uit en Benedict Fox lijkt me echt een hele gave metroidvania.

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-11 20:39

L0g0ff

omg

Sipio schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:15:
[...]

Oh man FO4, die kocht ik toen op release, ff gespeeld totdat ik in de glowing sea kwam op zoek naar Virgil.

Dood gegaan daar ergens omdat ik me kapot schrok door zo'n rad scorpion en de game daarna weggelegd.

Toen had ik vakantie en weer eens opgestart en de game staat in mijn top 5 mooiste games.

Wat een avontuur en setting, echt heel vet, ik start hem nu af en toe nog steeds eens op, gemodde Piper in lingerie op bed :+

Dogmeat in zijn hok, discobal aan het plafond in mijn eigen keet in mijn settlement, jukebox aan, en genieten van die rad storm die buiten gaande is.

De sfeer in die game.

En eens hoor, bugs of niet, Starfield gaat hier een paar dagen vrij voor worden genomen 8)
Wat vind je van Fallout 76 dan? Daar kun je behoorlijk in verdwalen en krijgt geregeld nog nieuwe content.

Bij mij staat FO4 hoog op mijn backog voor VR. Ik speel nu Skyrim in VR en het is zo vet als je echt in die wereld zit ipv dat er vanaf een afstandje naar zit te kijken.

Ik vind het nog steeds jammer dat MS niet met een VR oplossing komt voor xbox. De hardware is krachtig genoeg.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
L0g0ff schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:08:
[...]

Ik vind het nog steeds jammer dat MS niet met een VR oplossing komt voor xbox. De hardware is krachtig genoeg.
Ik niet. Liever besteden ze geld uit aan games ipv niche hardware. Kijk naar de PSVR2. Leuk die eerste batch games, maar veel zullen er niet echt voor uitkomen plus hij is reteduur. Nee dankje.

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-11 20:39

L0g0ff

omg

Kaasje123 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:10:
[...]
Ik niet. Liever besteden ze geld uit aan games ipv niche hardware. Kijk naar de PSVR2. Leuk die eerste batch games, maar veel zullen er niet echt voor uitkomen plus hij is reteduur. Nee dankje.
Ze hebben toch ook die controllers voor de gehandicapte medemens? Dat is ook behoorlijk niche en het een hoeft het ander toch niet in de weg te zitten.

En qua kosten. Die maak je ook met pcvr. Computer + bril is ook niet voor niks.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

L0g0ff schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:11:
[...]

Ze hebben toch ook die controllers voor de gehandicapte medemens? Dat is ook behoorlijk niche en het een hoeft het ander toch niet in de weg te zitten.

Randapparatuur om mensen met een beperking ook te kunnen laten gamen is wat anders dan randapparatuur als VR. Lijkt me vrij duidelijk. :)

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
L0g0ff schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:11:
[...]

Die speciale handicap controller vind ik niet meer dan logisch. Iedereen heeft het recht op gamen ongeacht je situatie. Die VR bril is echter niet nodig om te kunnen gamen.

En ik heb ook nergens beweerd dat VR gratis was als je op je PC in VR wil gamen? Ook daar vind ik het te duur. :)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11 15:45
Ik wist niet dat Benedict Fox een Metroidvania was. Die gaat weer van de lijst.

Verwijderd

Ik zag dat Starfield gemaakt wordt met Creation Engine 2 dus het kan zomaar weer een bugfeest worden.
Ik vind het mooi wanneer men eigen engines gebruikt. Het zal mij niets verbazen dat uiteindelijk alle Xbox game studio games overgaan naar Unreal Engine.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:38:
Ik zag dat Starfield gemaakt wordt met Creation Engine 2 dus het kan zomaar weer een bugfeest worden.
Ik vind het mooi wanneer men eigen engines gebruikt. Het zal mij niets verbazen dat uiteindelijk alle Xbox game studio games overgaan naar Unreal Engine.
Zijn zat voorbeelden te noemen dat eigen engines heel goed kunnen werken op consoles. Op PC is dat wel meer een probleem. Van een partij als MS mogen we er toch wel vanuit gaan dat de game goed geoptimaliseerd is voor de PC.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Hulleman schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:47:
[...]

Zijn zat voorbeelden te noemen dat eigen engines heel goed kunnen werken op consoles. Op PC is dat wel meer een probleem. Van een partij als MS mogen we er toch wel vanuit gaan dat de game goed geoptimaliseerd is voor de PC.
Ja zeker! Genoeg moois met eigen engines en ik zie dat graag maar voor zover ik weet gingen Bethesda games icm eigen engine gepaard met veel bugs. We gaan het zien met Starfield. :)
Pagina: 1 ... 101 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord