Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:57:
Straks om 20:00 Summer Game Fest he!

Resident Evil 4 Remake, Gotham Knights, Callisto Protocol etc zullen allemaal er zijn. 30 games in totaal.
Heb ik iets gemist ? :o
Dacht dat er pas Zondag iets was :9

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 09-06-2022 16:23 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Weer een nieuw Xbox Series topic, geweldige dank om weer opgenomen te worden in de startpost heren _/-\o_

De Xbox Oldies houden vanavond een radicale/knotsgekke 'Donderdag avond custom game avond'.. Dus mochten mensen interesse hebben, check de Halo thread of rechtstreeks in de Discord :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Niet later dan 22:00 in ieder geval.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:22:
[...]

Heb ik iets gemist ? :o
Dacht dat er pas Zondag iets was :9
Zondag is de Xbox & Bethesda Showcase.

Vanavond is Geoff Keighley's Summer Game Fest.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 09-06-2022 16:36 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:25:
Weer een nieuw Xbox Series topic, geweldige dank om weer opgenomen te worden in de startpost heren _/-\o_

De Xbox Oldies houden vanavond een radicale/knotsgekke 'Donderdag avond custom game avond'.. Dus mochten mensen interesse hebben, check de Halo thread of rechtstreeks in de Discord :9B
De link is alleen invalid ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
ProfaNe schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:47:
[...]

De link is alleen invalid ;)
Aha, misschien is die verlopen?

Bij dezen: https://discord.gg/ZPjtzNtNkQ

@G_Dragon & @Martinspire Kunnen jullie de juiste link opnemen? <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:55:
[...]

Aha, misschien is die verlopen?

Bij dezen: https://discord.gg/ZPjtzNtNkQ

@G_Dragon & @Martinspire Kunnen jullie de juiste link opnemen? <3
Heb ik aangepast :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Thx! Blijkbaar stond de link op 'verloopt binnen x aantal dagen' |:( Nu kan hij tot het einde der tijden gebruikt worden 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 11:45

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 17:19:
[...]

Thx! Blijkbaar stond de link op 'verloopt binnen x aantal dagen' |:( Nu kan hij tot het einde der tijden gebruikt worden 8)
Helaas werkt die link niet, ik heb @Martinspire al gevraagd de link aan te passen naar deze permalink: https://discord.gg/Uk8cPPekNt

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scoort goed, beter dan Man of Medan volgens mij. Maar IGN zegt dat het een top ervaring is maar qua Gameplay wel magertjes. Meer een interactive movie dan echt een game. De prijs valt niet goed te praten ook voor een game als dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:37

On_E

Housemusic

devilsnight schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:24:
MW2 ziet er wel heel goed uit zeg, damn.

Gameplay net bij SGF.
Ja en nee. :)

Je ziet nog steeds dat het een opgepoetste MW2019 is. Wel de mooiste tot nu toe lijkt het hoor, weer net iets beter dan Vanguard.

Nu vooral nog benieuwd naar wat multiplayer gameplay.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:47

Gameplay net bij SGF.
Ja, zag de 4k gameplay trailer net op mijn TV. Ziet er beter uit dan verwacht.

ik vond de trailer van gisteren erg tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:47
Wel een yawn fest dat summer game fest. Alleen mw2 en calisto zagen er goed uit de rest is allemaal cgi van games die nog lang niet uitkomen of gewoon niet boeiend zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Humankind console release day one op Gamepass. :)

Oh en One Piece Odyssey ziet er ook top uit, turnbased combat in een JRPG is een must.

[ Voor 75% gewijzigd door On_E op 09-06-2022 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:19:
Humankind console release day one op Gamepass. :)

[Video: HUMANKIND™ on Console - Pre-order now!]

Oh en One Piece Odyssey ziet er ook top uit, turnbased combat in een JRPG is een must.
One Piece wordt turn based? Dan is het waarschijnlijk niks voor mij. Ik kan het helaas niet waarderen. Geef mij dan maar Tales of Vesperia/Arise achtige combat.

Turtles 16 juni naar Game Pass. 6 player co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

MW2 ziet er grafisch goed uit. Goed dat ze een eigen engine blijven gebruiken in plaats van ook maar in de Unreal Engine trein te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:00:
[...]

Ja en nee. :)

Je ziet nog steeds dat het een opgepoetste MW2019 is. Wel de mooiste tot nu toe lijkt het hoor, weer net iets beter dan Vanguard.

Nu vooral nog benieuwd naar wat multiplayer gameplay.
Ja MW1 was al erg mooi hè? Ik heb zelf alleen die MP beta gespeeld, niet gekocht. Animaties ook nice en de death animations.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Ik vroeg een tijdje geleden naar of iemand ervaring heeft met Logitech G Pro Ultralight en de G915 op de Series X. Ondertussen heb ik beiden in huis en het werkt prima. Enige wat je even moet doen is op je PC alvast de instellingen inladen zoals jij wilt en die in het geheugen van de hardware stoppen, omdat je dat niet op de Xbox aan kan passen. Heb nu de verlichting mooi Xbox groen staan op het toetsenbord, en de DPI van de muis is flink omlaag geschroefd. Heb nu de ultieme couch gaming muis en toetsenbord setup.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 09-06-2022 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb me prima vermaakt met de show hoor. Wij horror fans gaan flink eten vanaf december, that's for sure. En dan in 2023 helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

devilsnight schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:30:
[...]

One Piece wordt turn based? Dan is het waarschijnlijk niks voor mij. Ik kan het helaas niet waarderen. Geef mij dan maar Tales of Vesperia/Arise achtige combat.

Turtles 16 juni naar Game Pass. 6 player co-op.
Zo zag het er wel uit iig, deed me aan Dragon Quest denken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:27
Ik vond dit wel zeker noemenswaardig, altijd vermaakt met dit soort games met vriendjes op die automaten ergens op de kermis of op vakantie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvrhlMEGuWXqlyFd980-amT0d9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OMjVK9qUgbjOLAbA4h0GYZYo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:28:
Ik vond dit wel zeker noemenswaardig, altijd vermaakt met dit soort games met vriendjes op die automaten ergens op de kermis of op vakantie:

[Afbeelding]
Hardstikke tof. 6 player co-op ook, gekke shit! Online ook. Leuk met vrienden, of wanneer je bezoek krijgt. Ik ga deze wel met de neefjes spelen, haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30
Deze komt ook naar Gamepass:

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Cuphead ziet er weer super uit… worden weer een paar frustrerende avondjes gok ik. :)

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2022 23:21 ]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02
JDL15 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:28:

[Afbeelding]
Precies dat ja. Arcade op de camping en maar guldens in die kast duwen. 6 speler co-op kan wel lekker chaotisch worden. Hopelijk ook lokaal?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Dat moet haast toch wel een volledige game qua content zijn. Flinke ontwikkelingstijd inmiddels....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
.....Alhoewel het verbleekt bij de tien jaar die deze game al onderweg is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:25:
[...]

Precies dat ja. Arcade op de camping en maar guldens in die kast duwen. 6 speler co-op kan wel lekker chaotisch worden. Hopelijk ook lokaal?
Zag net in de trailer dat het zowel lokaal als online was :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Wat voelde ik me dom dat ik vanavond pas door kreeg dat de titel voor 'The DLC' staat. 8)7 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb al een char gemaakt, moet er morgen alleen nog even mee verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:41:
[...]

Wat voelde ik me dom dat ik vanavond pas door kreeg dat de titel voor 'The DLC' staat. 8)7 :P
Ga je er ook mee aan de slag? Kunnen we elkaar moed in praten :P
Ben wel benieuwd hoe “groot” de dlc is in relatie tot het origineel.

—-

Hoe meer ik van Gotham Knights zie hoe minder interessant ik het vind. Warhammer lijkt me daarentegen wel leuk om eens te gaan proberen.

En denk dat ik weer eens een keer CoD ga kopen. Laatste is Modern Warfare 2019 geweest en die beviel me prima. Dit lijkt weer op de ouderwetse COD waar ik veel plezier aan heb beleefd.

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2022 00:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ik hoor opvallend niks over de nieuwe Goat Simulator, ik wist trouwens zelf geen eens dat er al een deel 2 was dus laat staan dat ik een deel 3 zag aankomen. Heb ooit het eerste deel gratis kunnen spelen omdat die in games with gold zat, maar wat een vage game was dat zeg :p.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Gameplay net bij SGF.
Ja ziet er gaaf uit idd, als de Multiplayer weer gelijk is aan MW2019 dan gaat mij dit een hele hoop tijd kosten ben ik bang :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 00:14:
[...]

Ja ziet er gaaf uit idd, als de Multiplayer weer gelijk is aan MW2019 dan gaat mij dit een hele hoop tijd kosten ben ik bang :P
Die hebben wij hier ook kapot gespeeld, lekker couch game om in split-screen met de vriendin te spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2022 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:47
On_E schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:19:
[...]

Zo zag het er wel uit iig, deed me aan Dragon Quest denken.
Ben onlangs toevallig begonnen aan een 2e playthrough van dq11. De vorige keer op de switch gespeeld en nu via gamepass op de Xbox. Ik vind normaal turn-based attacks helemaal niks maar in deze game stoort het me totaal niet. Als one piece ook zo speelt vind ik het prima. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:46:
Warhammer lijkt me daarentegen wel leuk om eens te gaan proberen.

:*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Toshirou

Vinyl Surfer

devilsnight schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 00:32:
Dit was net tijdens Devolver stream. Ziet er heel tof uit, vooral dat laatste stuk is echt nice!

[YouTube: The Plucky Squire | Coming 2023 | PC, Nintendo Switch, PlayStation 5 & Xbox Series in 2023!]
Dit is nu precies wat ik bij veel games van vandaag mis, originele ideeën en uitwerking. Dit is waar ik mij bed voor uit zou komen! Vandaag zijn de beperkingen niet meer zo op technisch gebied meer aanwezig maar is het vooral het gebrek aan lef en visie van veel studio's dat hen tegenhoudt.

Al is het een platformer, maar de nodige twist is toch wel wat dit laat opvallen. Ook de visuele stijl die wat weg heeft van Adventure Time (net als OlliOlli World) staat mij erg aan.

Deze moet ik in de gaten houden😄.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond gelijk me eerste character gemaakt, ik wou een foto ervan posten in het Topic maar ik kan nog niet vinden waar ik mijn geuploade character naast in de app kan inzien om een foto te maken. Dacht dat je er misschien bij kon via de officiële website van Saints Row, maar nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

G_Dragon schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:54:
Haha ik hoor opvallend niks over de nieuwe Goat Simulator, ik wist trouwens zelf geen eens dat er al een deel 2 was dus laat staan dat ik een deel 3 zag aankomen. Heb ooit het eerste deel gratis kunnen spelen omdat die in games with gold zat, maar wat een vage game was dat zeg :p.

[YouTube: Summer Game Fest: Goat Simulator 3 World Premiere Trailer]
Er is ook geen deel 2, die hebben ze overgeslagen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 306567 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:37:
[...]

Er is ook geen deel 2, die hebben ze overgeslagen :-)
Oh echt? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ja

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw dit is wel echt een actie voor hun _O-
En ik maar denken dat ik iets had gemist..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

In de trailer zit een enorme referentie naar Dead island 2, ze hebben eigenlijk de trailer nagespeeld. Aangezien die game ook nooit is uitgekomen hebben ze wellicht daarom deel 2 overgeslagen.

Trailer dead island 2:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 306567 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:20:
[...]

In de trailer zit een enorme referentie naar Dead island 2, ze hebben eigenlijk de trailer nagespeeld. Aangezien die game ook nooit is uitgekomen hebben ze wellicht daarom deel 2 overgeslagen.

Trailer dead island 2:

[YouTube: Dead Island 2 | E3 TRAILER 2014]
Nu je het zegt want ik dacht de trailer al ergens van te herkennen maar kon de link niet leggen, dat zou wel geniaal zijn als ze om die reden deel 2 overslaan. Toch blijft het wel ontzettend jammer dat Dead Island 2 nooit is uitgebracht, want heb deel 1 met veel plezier gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:57:
[...]

Wauw dit is wel echt een actie voor hun _O-
En ik maar denken dat ik iets had gemist..
Je kunt Goat Simulator: MMO Simulator eventueel als een deel 2 zien :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:28:
[...]

Je kunt Goat Simulator: MMO Simulator eventueel als een deel 2 zien :P
MMO? :D Het word al gekker _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:46:
[...]

Ga je er ook mee aan de slag? Kunnen we elkaar moed in praten :P
Ben wel benieuwd hoe “groot” de dlc is in relatie tot het origineel.
Ja! :) Ben ook blij dat het nu tegelijk uitkomt op alle platformen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:48

Vagax

Hehe

Gemiste kans van Goat Simulator om niet voor Goat Simulator 3: The Search for Goat Simulator 2 te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toshirou schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:19:
[...]

Dit is nu precies wat ik bij veel games van vandaag mis, originele ideeën en uitwerking. Dit is waar ik mij bed voor uit zou komen! Vandaag zijn de beperkingen niet meer zo op technisch gebied meer aanwezig maar is het vooral het gebrek aan lef en visie van veel studio's dan hen tegenhoudt.

Al is het een platformer, maar de nodige twist is toch wel wat dit laat opvallen. Ook de visuele stijl die wat weg heeft van Adventure Time (net als OlliOlli World) staat mij erg aan.

Deze moet ik in de gaten houden😄.
Ja ik was het gisternacht aan het checken en ik zag het begin en dacht...aight aight, dit hebben ze leuk bedacht, bij dat eerste gedeelte. Maar toen ineens dat tweede gedeelte en dat had ik echt niet verwacht. Hoe gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag weer drie shows.

Epic, Netflix en Tribeca.

https://www.summergamefest.com/

Tribeca zal hoogstwaarschijnlijk die Xbox Game As dusk Falls hebben. Is een game van de makers van Detroit, Heavy Rain etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NQ-2OmnEyN2Hc9Z7cVEaojTE_I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2rwxz6zJu5mV0eiBgZMzUmaj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrC78KKu8Uun8mMXsy1Ee0yvHhA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BKuS1gx3xKOcOorC71Kha5dk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjTz2obTUxQZvY5ABTEBCg9xKlE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kaZC4grdBDIqCzjnvip4iaMj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door devilsnight op 10-06-2022 10:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:43

BM

Moderator Spielerij
Mochten mensen 'm nog niet gezien hebben: kijken!

Wat een heerlijke manier om de complete gameindustrie op de hak te nemen :D

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over die Saints Row character creation demo.....

Je kan je character niet volledig naakt hebben? In de streams zagen we dat je zonder ook maar iets aan de straat op kan, wat me echt hilarisch lijkt. Ben benieuwd of burgers erop gaan reageren.

Met alleen een censor dingetje bij de edele delen, lol.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 10-06-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44
BM schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:06:
[...]

Mochten mensen 'm nog niet gezien hebben: kijken!

Wat een heerlijke manier om de complete gameindustrie op de hak te nemen :D
Het is alleen wel jammer dat ze vergeten om wat games mee te nemen die daadwerkelijk de moeite waard zijn. Normaal zat er naast die retro indie meuk nog wel wat leuks maar deze keer was het niet best.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 09:52
Ik zoek een 2e controller voor als ik bezoek krijg dus incidenteel voor een potje FIFA oid. De originele controllers zijn moeilijk te krijgen, welk ander markt kan ik dan het beste nemen? Als ik naar reviews kijk moeten de PDP controllers wel OK zijn. Is dit de beste keuze?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
dimmak schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:42:
Ik zoek een 2e controller voor als ik bezoek krijg dus incidenteel voor een potje FIFA oid. De originele controllers zijn moeilijk te krijgen, welk ander markt kan ik dan het beste nemen? Als ik naar reviews kijk moeten de PDP controllers wel OK zijn. Is dit de beste keuze?
Die zijn wel de best of the rest als het aankomt op budget controllers. Ik heb er eentje gehad. Die had vrij snel last van plakkerige knopjes. Dat heb ik met de standaard controllers van MS zelf nooit.

Misschien belangrijker: je geeft je vrienden de smoes dat ze alleen verloren hebben omdat ze met een brakke controller speelden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Rode is nog op voorraad ;)

https://www.xbox.com/nl-n...x-wireless-controller#red

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb nog nooit een andere controller gehad, altijd van Microsoft zelf gehad dus kan er weinig over zeggen.
Maar als je naar kwaliteit en lange levensduur kijkt zou ik zelf wel gaan voor een controller van Microsoft.
Je kan natuurlijk ook een leuke maken met Xbox Design Lab en je andere controller gebruiken voor gasten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:28:
[...]

Het is alleen wel jammer dat ze vergeten om wat games mee te nemen die daadwerkelijk de moeite waard zijn. Normaal zat er naast die retro indie meuk nog wel wat leuks maar deze keer was het niet best.
Ze vertoonden wel de voor mij meest interessante game die ik gisteren heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op voorraad in de winkel in Almelo:

https://www.intertoys.nl/...-draadloze-controller-wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:02
het is wel gek dat die controllers zo lastig te vinden zijn. Dual Sense kan je overal wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FrankoNL schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:17:
[...]

het is wel gek dat die controllers zo lastig te vinden zijn. Dual Sense kan je overal wel halen.
Geen idee waar het aan ligt, kan net 1 onderdeeltje zijn die niet leverbaar is. De Dual charger van Sony is ook heel lang niet leverbaar geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

nFo

devilsnight schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:16:
Over die Saints Row character creation demo.....

Je kan je character niet volledig naakt hebben? In de streams zagen we dat je zonder ook maar iets aan de straat op kan, wat me echt hilarisch lijkt. Ben benieuwd of burgers erop gaan reageren.

Met alleen een censor dingetje bij de edele delen, lol.
Ja bij opties kon je de borsten wel zien, alleen Saint Row heeft de lelijkste borsten die ik in een game gezien heb. -O-
Verder vond ik kwa opties tegenvallen, maar goed ik ga nog ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvm

[ Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2022 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klaar voor Epic Games? :)

Kom er net achter dat het PC Only is.

[ Voor 130% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2022 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

@Raem… 8 euro. Wat een koopje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:45
Wolfenstein 3? Ik zie drie zeppelins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voog schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:54:
[...]

Denk het wel. Andere games dan wolfenstein maken ze (nog) niet.

Hopelijk niet weer een vreemde spin off. Maar een volledig deel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Lijkt me wel of ze laten wat zien van hun nieuwe game waar ze aan werken samen met Bethesda. Namelijk de Indiana Jones game.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2022 21:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De nieuwe this week on Xbox is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een handige video over Game Pass met, how to huse Quests

En voor de mensen die een nieuwe controller willen en liefst zelf willen pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat is artwork van de oudere delen. Helaas. Deze tweet zegt nog niets. MG zegt alleen dat ze uitkijken naar de show en hopen dat wij er klaar voor zijn. Is vaker gebeurd dat een studio dit doet en ze waren zelf niet aanwezig.

Maar in het geval dat het wel iets is, een surprise Wolfenstein 3 eind dit jaar zou geweldig zijn. Let's see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta ook open voor Wolfenstein 3 🤪

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Linksquest schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:07:
Ik sta ook open voor Wolfenstein 3 🤪
Ik ook. Vorige delen hadden hele toffe gunplay. Afvuren van een wapen voelde gewoon heel goed. Ging wat over de top, maar dat was wel in mijn straatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:17
Ik ben wel benieuwd naar Indiana Jones.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat nieuwe video’s :)

——

De show duurt 95 minuten.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2022 00:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Hollow knight: silksong day one gamepass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:20

ilm

Anoniem: 306567 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 00:40:
Hollow knight: silksong day one gamepass

[Twitter]
Het eerste nieuws waar ik echt enthousiast van word. :) Dat het nu wordt aangekondigd betekent dat de release niet zover af is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verklaar me voor gek, idgaf, haha, maar ik heb de afgelopen twee uur alleen maar door deze wereld gelopen. Het is echt bizar hoe levendig deze game wereld is, zoveel verschillende dieren die rondlopen ook (niet in de video's) en grafisch gezien en animaties doet het niet onder voor een TLOU2. Misschien wel beter zelfs.

En dan te bedenken dat GTA 6 gewoon nog mooier zal worden. Er stond ons wat te wachten, wanneer ie dan ook uitkomt.
Pagina: 1 2 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord