Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
Deleted

[ Voor 95% gewijzigd door Ramon27 op 11-06-2022 06:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 01:49:
[...]

Het eerste nieuws waar ik echt enthousiast van word. :) Dat het nu wordt aangekondigd betekent dat de release niet zover af is?
Het is volgens mij nu nog niet meer dan een gerucht? We zullen het morgenavond zien. :) De game is namelijk alleen nog maar aangekondigd voor de switch en pc.

Het zou wel tof zijn want Hollow Knight is echt de beste metroid souls game die er is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@devilsnight
Het blijft ook een indrukwekkende game om te zien, ik heb ook een zwak voor mooie en levendige open wereld games.
Ik zelf heb gisteren AC Origins gold edition gekocht. Na de ervaring in gamepass kon ik die aanbieding van die edition niet laten liggen. Prachtig om te zien ook hoe Egypte is gemaakt daarin. Die wereld is levendiger dan in Valhalla terwijl de game een stuk ouder is.
Wanneer 60fps RDR2 er is duik ik wel weer even in die wereld. Kan mij herinneren dat 30fps en de gameplay er voor zorgde dat ik snel gestopt ben, de hele setting was prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:20:
[...]

Ik ook. Vorige delen hadden hele toffe gunplay. Afvuren van een wapen voelde gewoon heel goed. Ging wat over de top, maar dat was wel in mijn straatje.
Ik vond new blood, met die tweeling, ook wel geinig, niet de beste Wolfenstein, maar wel ene leuke game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:35:
[...]

Ik vond new blood, met die tweeling, ook wel geinig, niet de beste Wolfenstein, maar wel ene leuke game.
Ook plezier aan beleefd, maar ik ben (iig in dit topic) in de minderheid. De mix tussen Wolfenstein en Dishonored sprak mij zeker aan. Zou dat graag terug zien komen in een wat klassiekere shooter. Youngblood was vooral gericht op co-op, iets wat het prima deed. Maar ben toch meer een single player FPS gamer die van A naar B wil gaan. Iets wat de andere moderne Wolfensteins heel goed deden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 01:56:
Verklaar me voor gek, idgaf, haha, maar ik heb de afgelopen twee uur alleen maar door deze wereld gelopen. Het is echt bizar hoe levendig deze game wereld is, zoveel verschillende dieren die rondlopen ook (niet in de video's) en grafisch gezien en animaties doet het niet onder voor een TLOU2. Misschien wel beter zelfs.

[YouTube: RDR2 nature]

[YouTube: RDR2 beautiful]

En dan te bedenken dat GTA 6 gewoon nog mooier zal worden. Er stond ons wat te wachten, wanneer ie dan ook uitkomt.
Werkelijk waar schitterend, maar de trage gameplay en 30fps zorgen er voor dat ik hem nog steeds niet uitgespeeld heb :/

In ander nieuws :

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilm schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 01:49:
[...]

Het eerste nieuws waar ik echt enthousiast van word. :) Dat het nu wordt aangekondigd betekent dat de release niet zover af is?
Deze leaker heeft tot nu toe alles goed gehad. Hij had ook de complete state of play van te voren gelekt, net zoals TLOU. Dit is wel betrouwbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 14:36
Zijn er meer mensen die een foutmelding krijgen zodra je iets wilt kopen in de store op de Xbox? Zodra ik naar het winkelmandje ga, gaat het mis. De melding leest: "Oeps... Er is een probleem opgetreden. Probeer het later opnieuw". Heb al een power cycle reset van de Xbox geprobeerd, alsook een alternatief MAC address.

Edit: spel maar gekocht (Odyssey) via de Xbox-website. Kon trouwens wel opeens met iDeal betalen, via de Xbox is dat volgens mij sowieso geen optie.

[ Voor 19% gewijzigd door Meister Sachs op 11-06-2022 11:40 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 01:56:
Verklaar me voor gek, idgaf, haha, maar ik heb de afgelopen twee uur alleen maar door deze wereld gelopen. Het is echt bizar hoe levendig deze game wereld is, zoveel verschillende dieren die rondlopen ook (niet in de video's) en grafisch gezien en animaties doet het niet onder voor een TLOU2. Misschien wel beter zelfs.

[YouTube: RDR2 nature]

[YouTube: RDR2 beautiful]

En dan te bedenken dat GTA 6 gewoon nog mooier zal worden. Er stond ons wat te wachten, wanneer ie dan ook uitkomt.
Dit is inderdaad nog steeds een van de mooiste games die de afgelopen jaren is uitgekomen, hoopte na de release van Red Dead Redemption 2 dat meer ontwikkelaars dit voorbeeld zouden gaan volgen maar dit is helaas niet gebeurd.

Zou de story zo weer een 3e keer kunnen gaan spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meister Sachs schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:25:
Zijn er meer mensen die een foutmelding krijgen zodra je iets wilt kopen in de store op de Xbox? Zodra ik naar het winkelmandje ga, gaat het mis. De melding leest: "Oeps... Er is een probleem opgetreden. Probeer het later opnieuw". Heb al een power cycle reset van de Xbox geprobeerd, alsook een alternatief MAC address.

Edit: spel maar gekocht (Odyssey) via de Xbox-website. Kon trouwens wel opeens met iDeal betalen, via de Xbox is dat volgens mij sowieso geen optie.
Oeh Odyssey. Ik heb m niet uitgespeeld (grooote wereld) maar al kom je op de helft is de game het al waard. Griekenland is heel mooi gedaan.
Ook dikke deal via de store zoals Origins?
Weet het niet zeker maar volgens mij kun je je Xbox tegoed opwaarderen via iDeal. Ik heb in iedergeval een gevulde portemonnee op de Xbox, klaar voor alle mooie deals. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 11-09 14:36
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:05:
[...]

Oeh Odyssey. Ik heb m niet uitgespeeld (grooote wereld) maar al kom je op de helft is de game het al waard. Griekenland is heel mooi gedaan.
Ook dikke deal via de store zoals Origins?
Weet het niet zeker maar volgens mij kun je je Xbox tegoed opwaarderen via iDeal. Ik heb in iedergeval een gevulde portemonnee op de Xbox, klaar voor alle mooie deals. 8)
Dat is wel handig zo'n tegoed. Ga ik maar eens proberen. Paar dagen geleden ging kopen via de Xbox overigens wel prima, Cyberpunk aangeschaft.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:43:
[...]

Ook plezier aan beleefd, maar ik ben (iig in dit topic) in de minderheid. De mix tussen Wolfenstein en Dishonored sprak mij zeker aan. Zou dat graag terug zien komen in een wat klassiekere shooter. Youngblood was vooral gericht op co-op, iets wat het prima deed. Maar ben toch meer een single player FPS gamer die van A naar B wil gaan. Iets wat de andere moderne Wolfensteins heel goed deden.
Dan zijn we samen maar in de minderheid 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Meister Sachs schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:25:
Staat er een update klaar voor de store? Dan die misschien even installeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Wat zijn de verwachtingen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xNM9zJCvX3yy64USPzq5H1a8zN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X53avALm5zSEP4ZsNNa9StYw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 20:21
Als Fable en Everwild getoond worden word ik helemaal gek.

Games lijken in mijn beleving op Zelda the Windwaker op de Gamecube en die game is gewoon mijn jeugd.

Is het raar als het mij voor de rest geen moer boeit?

Acht deze kans echter 0,00000000001%. Vind het persoonlijk erg flauw van Microsoft om deze games 2 jaar geleden zo groot aan te kondigen met dikke trailers.

Als die 0,00000000001% uitkomt zal ik morgenavond hier opnieuw een reactie plaatsen met het bericht dat Phil Spencer de president van Amerika moet worden.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:08:
500+ games in de aanbieding : https://www.trueachieveme...-e3-summer-game-fest-2022

Helaas zit Chernobylite er weer niet tussen :|
De Sniper Elite series ook niet. Zit nu vol in Sniper Elite 5 en wil daarna de DLC van 4 en Sniper Elite 2 Remastered wel spelen. Die laatste was laatst op de Playstation in de aanbieding maar op de Xbox niet tot nauwelijks.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:57
MRE-Inc schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:07:
[...]

De Sniper Elite series ook niet. Zit nu vol in Sniper Elite 5 en wil daarna de DLC van 4 en Sniper Elite 2 Remastered wel spelen. Die laatste was laatst op de Playstation in de aanbieding maar op de Xbox niet tot nauwelijks.
SE 2 Remastered was begin mei voor 5 euro in aanbieding, ik heb hem toen gekocht, was er ook al een tijd op aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:09
Dat is zeker een mooie prijs! Zie het ook nog wel gebeuren dat morgen wordt aangekondigd dat die naar Gamepass komt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Xgar schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:47:
[...]

SE 2 Remastered was begin mei voor 5 euro in aanbieding, ik heb hem toen gekocht, was er ook al een tijd op aan het wachten.
Ai die heb ik dan echt gemist. Kijk elke week wat de deals with gold zijn. Eens kijken of ik op True Achievements ook prijs alerts kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:16:
[...]
Gelijk op release uitgespeeld :) Geen spijt van mijn aankoop.

Het is geen topper of een verborgen parel maar het is wel een vermakelijk game.

[Afbeelding]
Tiny schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:19:
[...]

Ja ik toevallig gister. Lekkere space vlieg explore shooter.
Echter wat een irritant "praat tegen jezelf character".... maar als je je daar minder aan stoort, erg leuk spel.
Sodeknetter wat is deze game letterlijk onder de radar door gevlogen !
Ik heb normaal niets met space shooters, weet na een tijdje vaak niet meer wat nou onder, boven, achter of voor is…
Maar Chorus speelt echt lekker weg, meer arcade ipv simulator.
Vliegen gaat soepel en niet alsof je in een gigantisch log vrachtvliegtuig zit.
Dat gecombineerd met de rites maken het een hele fijne ervaring d:)b
Aanrader !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deryck schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:53:
[...]

Als Fable en Everwild getoond worden word ik helemaal gek.

Games lijken in mijn beleving op Zelda the Windwaker op de Gamecube en die game is gewoon mijn jeugd.

Is het raar als het mij voor de rest geen moer boeit?

Acht deze kans echter 0,00000000001%. Vind het persoonlijk erg flauw van Microsoft om deze games 2 jaar geleden zo groot aan te kondigen met dikke trailers.

Als die 0,00000000001% uitkomt zal ik morgenavond hier opnieuw een reactie plaatsen met het bericht dat Phil Spencer de president van Amerika moet worden.

Groetjes
Everwild weet ik niet meer zo, behalve dat de vibe van die trailer helemaal niks deed voor mij... Maar Fable was volgens mij niks meer dan een titel zo ongeveer, dus om dat nou groot aankondigen te noemen... Was volgens mij gelijk duidelijk dat die game nog jaren ver weg zou zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb er erg veel zin in. Maar ben nu aan het proberen om geen spoilers of leaks mee te krijgen. Wil me laten verrassen morgen. Misschien hebben meer mensen dat, dus mochten er echt leaks zijn, dan is het fijn als dat in spoiler tags zou kunnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 07:18
MRE-Inc schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:16:
[...]

Ai die heb ik dan echt gemist. Kijk elke week wat de deals with gold zijn. Eens kijken of ik op True Achievements ook prijs alerts kan instellen.
Dat kan. Als je naar de gamepagina gaat en dan op info klikt. Toevallig op basis van jullie discussie hierover vanochtend gedaan. ')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch allemaal opeens met “wishlist now!”
Is dat nieuw dat ze dat iedere keer roepen of valt het me nu pas op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:14:
Waar kom je dat tegen? Ik ken het van ontwikkelaars die op Steam zitten. Daar schijnt het alchoritme-technisch te helpen als je games wishlist.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Dat is zoiets als een like knop, maar dan voor mogelijke aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Dat is zoiets als een like knop, maar dan voor mogelijke aankopen. Dat is natuurlijk erg nuttige statistische informatie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 11-06-2022 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp de wishlist maar heb het nog nooit zo expliciet voorbij horen komen als tijdens summer game fest. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2022 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Kan op het moment geen digitale spellen spelen op mijn XB series S want het XB netwerk ligt er weer uit maar die S is niet de Homeconsole en zal zo even de X aansluiten.. blijf het vreemd vinden dat een offline spel door een netwerk gecontroleerd wordt of dat je het netwerk nodig hebt om een offline spel op te starten.. of te wel het is allemaal 24/7 Online geworden..

Groetjes,

TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tri Force schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:48:
Kan op het moment geen digitale spellen spelen op mijn XB series S want het XB netwerk ligt er weer uit maar die S is niet de Homeconsole en zal zo even de X aansluiten.. blijf het vreemd vinden dat een offline spel door een netwerk gecontroleerd wordt of dat je het netwerk nodig hebt om een offline spel op te starten.. of te wel het is allemaal 24/7 Online geworden..

Groetjes,

TF.
Hier is Xbox live of het netwerk of hoe het ook heet gewoon “up”?

Ah, tis wel een probleem lees ik. https://gamerant.com/xbox...right-now-today-6-11/amp/
Hopelijk werkt het weer snel voor je.

Las na de laatste storing in mei dat ze wel naar dit probleem (offline niet kunnen spelen) gaan kijken. Hopelijk komen ze snel met een fix.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2022 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
De fix is doen wat ze wilden bij de release van de One. Eenmaal per dag online zijn en dan kun je verder alles offline spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tri Force
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:52:
[...]

Hier is Xbox live of het netwerk of hoe het ook heet gewoon “up”?

Ah, tis wel een probleem lees ik. https://gamerant.com/xbox...right-now-today-6-11/amp/
Hopelijk werkt het weer snel voor je.

Las na de laatste storing in mei dat ze wel naar dit probleem (offline niet kunnen spelen) gaan kijken. Hopelijk komen ze snel met een fix.
Hey Uchi :)

Bedankt en hopelijk blijft het werken bij jullie en zsm ook weer hier want het is gewoon irritant dat je ondanks een spel offline bruikbaar moet zijn dat veel niet werkt..

Op de XB series X die ingesteld staat als Homeconsole kan ik wel alle offline spellen opstarten maar met Elden ring was mijn progressie lv 94 en nu zonder cloud syncing ben ik weer op lv 75.. ach wou toch op het tweede account een nieuwe character maken voor eventueel coop en ruilen van het ene account na het andere.

Oh en nog een tip waar ik zelf nogal verrast over was en prachtig vindt je kunt bij Fia the Deathmaiden met een spiegel *gratis en onbeperkt* je uiterlijk veranderen inclusief Naam & Geslacht :D werkelijk een hele uitkomst als je zoals mij van Thema's houdt van de ene keer Zelda.

Groetjes,

TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
Niet alleen games maar ook Netflix en YouTube doen het niet. Eigenlijk best bijzonder..

[ Voor 13% gewijzigd door Rolandje op 11-06-2022 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ik ben halo aan het spelen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart dat het bij sommigen niet werkt en bij sommigen wel. Zowel Netflix, YouTube en online games werken hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:16:
Apart dat het bij sommigen niet werkt en bij sommigen wel. Zowel Netflix, YouTube en online games werken hier gewoon.
Jij hebt zeker het Xbox VIP abonnement? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rolandje schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:19:
[...]

Jij hebt zeker het Xbox VIP abonnement? :P
Als ze dat zouden aanbieden wel! :P Nee maar na je post even getest om te kijken of ik er ook last van had. Behalve online gamen want dat deed ik al. Raar dus dat het per user in hetzelfde land verschilt.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2022 23:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rolandje
Inmiddels functioneert hier ook alles weer.
Fijne avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Rolandje schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:14:
Niet alleen games maar ook Netflix en YouTube doen het niet. Eigenlijk best bijzonder..
Nog bijzonderder vind ik dat ik zelfs niet bij de Settings kan om de netwerk-verbinding te controleren...

edit:
Terwijl ik dit zit te typen start Settings eindelijk op, zegt dat het Xbox netwerk niet beschikbaar is, maar alles lijkt weer te werken. Wel staat er tussen de laatst gebruikte games/apps opeens Costume Quest 2, die voor het laatst opgestart is voor een Game Pass Quest in april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Inderdaad alles werkt weer maar hopelijk werkt MS eens aan een definitieve oplossing want met offline games kun je dit niet maken en anders moet het maar bij de spel omschrijving staan van 24/7 online en of 24/7 connected to XB network..

Vell plezier en groetjes,

TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
Blijkbaar zijn er nog steeds gebruikers die last ondervinden.

Op dit moment geeft de status pagina nog steeds aan dat cloud gaming, apps en games op geel staan. Er staat wel bij dat ze dichtbij een oplossing zijn.

Xbox status pagina

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Vanavond 19:00u, zin an!

Kunnen we weer live kijken via Xbox of wordt het YT? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:9 Dit ziet er echt krankzinnig goed uit !

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 12-06-2022 09:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:02:

Ja, YouTube op je xbox :P

Verder kun je kijken op twitch dacht ik. Er is geen aparte xbox app meer waar je dit soort shows kunt zien zoals in t verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:33:
[...]

Verder kun je kijken op twitch dacht ik. Er is geen aparte xbox app meer waar je dit soort shows kunt zien zoals in t verleden.
Ik ben benieuwd naar wat ze gaan laten zien :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:02:

Heb er hier ook veel zin!
Eerst straks de race in Baku en dan vanavond genieten van de show

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:52:
[...]

BAM! Dat is exact mijn zondag. (y) 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:52:
[...]

Very nice, we hebben dezelfde planning vandaag (8>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 20:21
Wie kan mij helpen. Kan wel janken. Heb familiedag van mijn vrouw en kan er niet onderuit.

Is het mogelijk om de show terug te spoelen? Misschien zelfs de show via Twitch op het Gamekings account van Twitch?

Ik denk dat ik mijn telefoon uitzet, vrouw tv aan let zetten, terugspoelen en dan kijken zodat ik geen spoilers ervaar.

Mis F1 ook al haha. Zijn, vooral in deze tijd, veel ergere dingen in de wereld. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder ben en wat ervaringen heb opgedaan heel goed relativeren. Maar toch voelt dit als een champions league finale waar je favoriete club(PSV) in zit moet missen.

Geen idee waarom en waarop dit is gebaseerd, maar de verwachtingen zijn bij mij extreem hoog.

Denken jullie dat er vanavond samenwerkingen zoals EAplay bekend gemaakt zullen worden? Ik denk bijvoorbeeld aan Ubisoft+. Of misschien hints naar een nieuwe samenwerking(Sega, Avalanche Studios)

spoiler: title
Laatste vraag: zag hierboven een post van Prey 2. Is dit een gerucht, leak of tijdens een eerder show bevestigd. Vind het stiekem best jammer dat dit al geleakd is, maar had ik maar niet op dit forum moeten kijken.

Kortom, zin in vanavond. We spreken elkaar vanavond

[ Voor 11% gewijzigd door deryck op 12-06-2022 10:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@deryck het is YouTube, je kunt het altijd later terug kijken. Sterker nog, de kwaliteit is dan meestal beter.
Twitch kan het denk ik ook maar ben ik minder bekend mee.
Pauzeren/terug spoelen weet ik niet of dat zo werkt, ik denk dat je beter gewoon kan wachten tot het helemaal afgelopen is en dan de 4k upload kijken als hij er volledig op staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:54:
[...]

BAM! Dat is exact mijn zondag. (y) 8)
Gooi er net als ik een BBQ tussen om het af te maken 😊

Ben zelf ook wel erg hyped moet ik zeggen. Ik heb ook sinds gisteren twee wildcards voor de gamescom dus hopelijk kan ik daar ook wat nieuws aan de tand voelen 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exactor it schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:59:
[...]

Dat kan. Als je naar de gamepagina gaat en dan op info klikt. Toevallig op basis van jullie discussie hierover vanochtend gedaan. ')
Was even zoeken, maar gelukt.

Op een of andere manier bevalt me de Sniper Elite Series me wel. Geen 300 icoontjes op de map die je af moet werken, maar toch enkele opdrachten die je op meerdere manieren kan uitvoeren. En Duitsers afschieten blijft leuk.

@Exactor it je kan bij PSprices.com ook een mail laten versturen. Dat had ik daar al ingesteld voor PlayStation games, maar je kan ook Xbox games daar in stellen. Heb het nu dubbel ingesteld, dus bij TA en bij PSP.

Overigens 0,0 hype bij mij voor vanavond. Ik ben toch meer een gamer die alleen games speelt die de realiteit nabootsen waarin ik mezelf kan verplaatsen. Dus bv als sniper in ww2 of als sluipmoordenaar in een AC game maar niet als een of andere futuristische uitgeruste soldaat op een planeet hier ver vandaan of iemand die met rara guns op zombies of vreemde wezens moet schieten. En platformers natuurlijk en Lego games, maar Lego Star Wars dan weer niet want planeten en ruimte dingen enzo. :)

[ Voor 41% gewijzigd door MRE-Inc op 12-06-2022 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Vildhjarta schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:28:
[...]

Supercool dit, die ga ik iig spelen.
Ziet er goed uit inderdaad! Hopelijk komt hij niet uit als replaced uitkomt, want dan gaan ze het verliezen denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
deryck schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:15:

Mis F1 ook al haha. Zijn, vooral in deze tijd, veel ergere dingen in de wereld.
Yep, dat je de laatste uren van Le Mans mist :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
Ik hoop vanavond iets van STALKER 2 te zien :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Ik hoop op veel gameplay beelden en weinig tot geen cgi trailers.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:31
deryck schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:15:
Wie kan mij helpen. Kan wel janken. Heb familiedag van mijn vrouw en kan er niet onderuit.

Is het mogelijk om de show terug te spoelen? Misschien zelfs de show via Twitch op het Gamekings account van Twitch?

Ik denk dat ik mijn telefoon uitzet, vrouw tv aan let zetten, terugspoelen en dan kijken zodat ik geen spoilers ervaar.

Mis F1 ook al haha. Zijn, vooral in deze tijd, veel ergere dingen in de wereld. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder ben en wat ervaringen heb opgedaan heel goed relativeren. Maar toch voelt dit als een champions league finale waar je favoriete club(PSV) in zit moet missen.

Geen idee waarom en waarop dit is gebaseerd, maar de verwachtingen zijn bij mij extreem hoog.

Denken jullie dat er vanavond samenwerkingen zoals EAplay bekend gemaakt zullen worden? Ik denk bijvoorbeeld aan Ubisoft+. Of misschien hints naar een nieuwe samenwerking(Sega, Avalanche Studios)

spoiler: title
Laatste vraag: zag hierboven een post van Prey 2. Is dit een gerucht, leak of tijdens een eerder show bevestigd. Vind het stiekem best jammer dat dit al geleakd is, maar had ik maar niet op dit forum moeten kijken.

Kortom, zin in vanavond. We spreken elkaar vanavond
Man dit kan je toch gewoon lekker op je gemakje terug kijken?:) denk niet dat er op die familiedag iemand is die de nieuwe gamesaankondigingen van bethesda voor je gaat spoelen hoor haha.

En TV terug spoelen? Je kan toch gewoon een youtube uitzending aanzetten als je thuis bent.

Komt allemaal wel goed hoor

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik hoop en verwacht vanavond gameplay trailers en releasedata (van surprise drops tot en met uiterlijk H1 2023) van AAA games. Anders verkoop ik mijn Series X en koop ik een PS5.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
justifire schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:20:
[...]

Lijkt enorm op Blasphemous, top !
Inderdaad met een beetje Bloodborne Vibe gemixed ofzo, ben benieuwd welke datum deze exact uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
PdeBie schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:31:
[...]

Ziet er goed uit inderdaad! Hopelijk komt hij niet uit als replaced uitkomt, want dan gaan ze het verliezen denk ik
Ging Replaced niet richting 2023 vanwege het feit dat die Dev uit het oorlogsgebied van Ukraine komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Leuk om naast het circuit in Le Mans de gebruikelijke XBox reclame te zien maar er is al vijf jaar geen FM meer verschenen. Volgens de geruchten komt dat volgend voorjaar en gezien het adverteren op Le Mans hoop ik op de nieuwe hypercars in de game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:47:
Ik hoop en verwacht vanavond gameplay trailers en releasedata (van surprise drops tot en met uiterlijk H1 2023) van AAA games. Anders verkoop ik mijn Series X en koop ik een PS5.
En wat voor AAA games wil je dan, want de term AAA games zegt op zichzelf niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

uchiha tijntje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:08:
[...]

En wat voor AAA games wil je dan, want de term AAA games zegt op zichzelf niet veel.
Goede. Mijn definitie: games met een hoog budget, goede metacritic, games die een console de moeite waard maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
[...]

Goede. Mijn definitie: games met een hoog budget, goede metacritic, games die een console de moeite waard maken.
Maar nogmaals. Wat voor games wil je zien. :) Leuk dat een game een hoog budget heeft en een hoge MC heeft, maar als het niet je type game is, dan heb je er weinig aan. Dus ben benieuwd wat voor type games je graag wilt zien, dus qua genre / studio, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

uchiha tijntje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:28:
[...]

Maar nogmaals. Wat voor games wil je zien. :) Leuk dat een game een hoog budget heeft en een hoge MC heeft, maar als het niet je type game is, dan heb je er weinig aan. Dus ben benieuwd wat voor type games je graag wilt zien, dus qua genre / studio, etc.
Oh zo. Verhalende singleplayer games zoals The Last of Us en Plague Tale. Een toffe, fantasierijke platformer als Mario of Banjo Kazooie, een couch multiplayer zoals Mario Kart of Super Smash, een JRPG in de stijl van Final Fantasy IX/XII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:46:
[...]

Oh zo. Verhalende singleplayer games zoals The Last of Us en Plague Tale. Een toffe, fantasierijke platformer als Mario of Banjo Kazooie, een couch multiplayer zoals Mario Kart of Super Smash, een JRPG in de stijl van Final Fantasy IX/XII.
Geen idee of je dat gaat zien vanavond, maar in ieder geval veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
uchiha tijntje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:33:
[...]

Volgens mij wel hoor.
  • XLEi app (De interactieve versie van Xbox Live Events Player)
  • Events (beta) app
De XLEi app van Microsoft is terug te vinden in de Store, of die Events app voor iedereen beschikbaar is weet ik niet.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ariekanari schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:22:
[...]

Volgens mij wel hoor.
  • XLEi app (De interactieve versie van Xbox Live Events Player)
  • Events (beta) app
De XLEi app van Microsoft is terug te vinden in de Store, of die Events app voor iedereen beschikbaar is weet ik niet.
Weet niet of die nog werken?

Volgens de Xbox site zelf zijn het de volgende mogelijkheden:

How do I watch? The showcase will be streamed out live on official Xbox channels, including Twitch, YouTube, Facebook, Twitter, and, for the first time, TikTok.
  • YouTube.com/Xbox
  • YouTube.com/Bethesda
  • Twitch.tv/Xbox
  • Twitch.tv/XboxASL
  • Twitch.tv/Bethesda
  • Twitter.com/Xbox
  • Facebook.com/Xbox
The show will also be streamed out simultaneously on regional Xbox and Bethesda channels around the globe, as well as on Steam, China’s Bilibli, and media outlets.

https://news.xbox.com/en-...games-showcase-on-sunday/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:03
Tsjah en dan? Het is niet zo dat er op de Ps5 de komende tijd veel knallers komen (misschien GOW dit jaar nog?)

Dat gezegd hebbende heb ik gewoon beide consoles, omdat ik simpelweg deze generatie geen top game wil missen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Je koopt een console toch niet enkel voor exclusives? Ik speel vrijwel alleen multiplatform spul en exclusives zijn voor mij slechts de (extra) slagroom op de taart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tot en met de PlayStation 3 generatie was ik een gamer die alles moest hebben. Daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik heb de Switch (voor de mainline Mario, Zelda en Animal Crossing delen) en één “next”-gen console. Ik heb de Series X gekocht omdat ik Sony arrogant vond worden in de PS4 tijd en MS allerlei studio’s kocht en toffe games aankondigde. Maar we zijn nu bijna 2 jaar verder en er is maar weinig uitgekomen. Een hoop beloftes, maar te weinig geleverd. Ik heb gewoon behoefte aan gameplay én releasedata waar ik naartoe kan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:37:
[...]

Je koopt een console toch niet enkel voor exclusives? Ik speel vrijwel alleen multiplatform spul en exclusives zijn voor mij slechts de (extra) slagroom op de taart.
Een Xbox niet nee. :P
Een Nintendo speler zal het niet eens zijn met je waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:41
Mog schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:46:
[...]

Koop dan een switch of een PlayStation. Dan heb je dat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:44:
[...]

Een Xbox niet nee. :P
Een Nintendo speler zal het niet eens zijn met je waarschijnlijk.
Mee eens. Een XBox koop je sowieso niet voor de exclusives. Dan ben je bij de Japanners beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:37:
[...]

Juist wel lijkt mij? Dat is waarom ik een xbox heb gekocht. De exclusives als Starfield of een fable of een avowed doen mij meer dan een Spiderman of ratchet and clank.

Moeten ze alleen wel uitgebracht worden...

De extra's zijn dan de multiplatform games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Mog schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:43:
Tot en met de PlayStation 3 generatie was ik een gamer die alles moest hebben. Daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik heb de Switch (voor de mainline Mario, Zelda en Animal Crossing delen) en één “next”-gen console. Ik heb de Series X gekocht omdat ik Sony arrogant vond worden in de PS4 tijd en MS allerlei studio’s kocht en toffe games aankondigde. Maar we zijn nu bijna 2 jaar verder en er is maar weinig uitgekomen. Een hoop beloftes, maar te weinig geleverd. Ik heb gewoon behoefte aan gameplay én releasedata waar ik naartoe kan leven.
Ben het hier wel mee eens hoor. Het is dat ik al een tijd alleen nog maar Flight Simulator speel(en daar komt de XSX goed tot zijn recht) maar anders? Het wordt nu wel eens tijd om al die beloftes waar te gaan maken. Al weet ik dat Covid er natuurlijk tussen heeft gezeten wat ook niet echt bevorderlijk is geweest qua release schema's en dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Kaasje123 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:59:
[...]

Juist wel lijkt mij? Dat is waarom ik een xbox heb gekocht. De exclusives als Starfield of een fable of een avowed doen mij meer dan een Spiderman of ratchet and clank.

Moeten ze alleen wel uitgebracht worden...

De extra's zijn dan de multiplatform games.
Precies dit.

Als we vanavond te horen krijgen dat Starfield en Forza Motorsport in Q1 23 komen, Avowed in Q2, Fable in het najaar van 2023 dan ben ik tevreden. Dan kan ik ergens naar uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:41
Mog schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:03:
[...]

Precies dit.

Als we vanavond te horen krijgen dat Starfield en Forza Motorsport in Q1 23 komen, Avowed in Q2, Fable in het najaar van 2023 dan ben ik tevreden. Dan kan ik ergens naar uitkijken.
zou er wel een half jaar bij optellen. Voorkomt teleurstellingen. En als alles een half jaar later uitkomt maakt het eigenlijk ook niet meer uit 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:51:
[...]

Mee eens. Een XBox koop je sowieso niet voor de exclusives. Dan ben je bij de Japanners beter af.
Kun je Halo op een PS spelen dan? Mij maakt het hele console wars gebeuren geen bal uit, ik heb ze vaak genoeg allebei in huis. Maar een generatie geen Halo en Gears lijkt me niet de bedoeling voor exactor it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:57
Exactor it schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:18:
[...]

Kun je Halo op een PS spelen dan? Mij maakt het hele console wars gebeuren geen bal uit, ik heb ze vaak genoeg allebei in huis. Maar een generatie geen Halo en Gears lijkt me niet de bedoeling voor exactor it.
Precies dit en dan zou ik Forza Horizon ook nog missen. Wat mij betreft is er geen vergelijkbare open wereld racer die in de buurt komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Xgar op 12-06-2022 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Hoop vooral toch wel over concrete info over Forza Motorsport en dat hij ook redelijk snel uit gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wie heeft het over ‘console wars’? Ik begrijp echt niet waarom die uitdrukking altijd zo snel erbij wordt gehaald wanneer er een andere console wordt genoemd. Heb geen moment het idee dat er mensen dit topic zitten die zo denken. :)

De show vanavond moet echt eens indruk gaan maken. Anders blijft het een (goede) third party platform voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2022 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Dan heb je het over een specifieke game maar vooralsnog loopt de XBox niet over van exclusives. Ja, er is een hoop aangekondigd, maar niemand weet wanneer die gaan komen. Bij een Switch en een Playstation weet je vooraf dat er veel gaat komen. Dat is al twee generaties zo bij PS en Nintendo. Hopelijk gaat dat bij MS ook gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
uchiha tijntje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:32:
[...]

Weet niet of die nog werken?

Volgens de Xbox site zelf zijn het de volgende mogelijkheden:

How do I watch? The showcase will be streamed out live on official Xbox channels, including Twitch, YouTube, Facebook, Twitter, and, for the first time, TikTok.
  • YouTube.com/Xbox
  • YouTube.com/Bethesda
  • Twitch.tv/Xbox
  • Twitch.tv/XboxASL
  • Twitch.tv/Bethesda
  • Twitter.com/Xbox
  • Facebook.com/Xbox
The show will also be streamed out simultaneously on regional Xbox and Bethesda channels around the globe, as well as on Steam, China’s Bilibli, and media outlets.

https://news.xbox.com/en-...games-showcase-on-sunday/
Hier de klikbare linkjes:

YouTube.com/Xbox
YouTube.com/Bethesda
Twitch.tv/Xbox
Twitch.tv/XboxASL
Twitch.tv/Bethesda
Twitter.com/Xbox
Facebook.com/Xbox

De belangrijkste zijn:

en die van Twitch https://www.twitch.tv/Xbox . Zoals gewoonlijk zal Twitch wel weer iets voorlopen en scherper zijn, waar Youtube wat beter buffert en ook nog terug laat kijken (mocht je later beginnen).

Daarnaast ben je ook welkom op de Tweakers Discord en de Xbox Nederland Discord.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:10:
[...]

Hier de klikbare linkjes:

YouTube.com/Xbox
YouTube.com/Bethesda
Twitch.tv/Xbox
Twitch.tv/XboxASL
Twitch.tv/Bethesda
Twitter.com/Xbox
Facebook.com/Xbox

De belangrijkste zijn:
[YouTube: Xbox & Bethesda Games Showcase 2022]

en die van Twitch https://www.twitch.tv/Xbox . Zoals gewoonlijk zal Twitch wel weer iets voorlopen en scherper zijn, waar Youtube wat beter buffert en ook nog terug laat kijken (mocht je later beginnen).

Daarnaast ben je ook welkom op de Tweakers Discord en de Xbox Nederland Discord.
Iedereen er zin in? *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 12-09 18:44
[...]

Halo en Gears of War for life *O*

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Forza Motorsport 8 is het enige waar ik interesse in heb vanavond.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:59:
Forza Motorsport 8 is het enige waar ik interesse in heb vanavond.
Zou wel nice zijn maar Ik verwacht nog veel meer verrassingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ehhh gaat die hele show een gebarentaal tolk er naast hebben? Of zit ik op het verkeerde kanaal??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:28
Finraziel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:04:
Ehhh gaat die hele show een gebarentaal tolk er naast hebben? Of zit ik op het verkeerde kanaal??

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 12-06-2022 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:04:
Ik kijk via Bethesda Softworks, daar is geen tolk.

Redfall, wel benieuwd naar.
Pagina: 1 ... 3 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord