Alsof Apple al niet genoeg verdient.
Al was dit wel te verwachten, dus geen verrassing in mijn ogen.
Edit:
Rant incoming
Inmiddels al ruim 1 uur bezig zonder succes.
Tot net voor 19 uur nul issues met iTunes icm met mijn iPhone, koppel de telefoon, unlock het toestel en Windows en iTunes zien het (moest alleen eenmalig de eerste keer in maart de computer als betrouwbaar instellen)
Mooi
16.1 geïnstalleerd, die ervaring is een bende.
Hier is het stomme, ik koppel mijn telefoon aan mijn Windows bak, unlock het toestel en mijn PC heeft net als ervoor gewoon toegang tot mijn iPhone, kan ook foto's en video's ervan kopiëren via Verkenner naar mijn PC.
iTunes niet, krijg steeds de melding om "deze computer te vertrouwen" en dan mag ik de pin intikken.
ITunes verwijderen heeft niks uitgehaald, drivers wissen, trusted devices van mijn iPhone verwijderen en zelfe een andere kabel hielp niet.
Op een andere PC uitgetest, eentje waar deze iPhone nooit aangekoppeld was, kreeg ik na het koppelen melding om de PC te vertrouwen (logisch), maar eenmaal in iTunes exact hetzelfde issue.
En iTunes doet nog steeds moeilijk
Op zich is die code intikken een "non issue", probleem is dat die melding uitsluitend verschijnt als ik mijn toestel volledig unlocked met scherm aan op het home menu heb, anders krijg ik deze niet en als ik deze krijg terwijl het scherm uit is, moet ik met scherm aan het toestel opnieuw koppelen en dan krijg ik de vraag om code.
ugh...
Ik verwacht dat dit een iOS 16.1 bug is voor mij, namelijk ik had in eerste instantie iTunes niet geüpdate (daarna wel), en diezelfde iTunes en iPhone hadden geen problemen tot 16.0.3 aan toe.
Irritant, overigens niet de enige bug want het valt mij op dat ik alweer de deel bug heb (lijkt wel alsof sinds iOS 16 deze iedere keer terug komt voor minimaal 2 a 3 dagen, en daarna magisch verdwijnt), en mijn App Store is stoterig (misschien een server issue?)
Ik betwijfel of een reset helpt, heeft het nooit gedaan met deze iPhone.
ongeduldig wacht ik op 16.1.1
[
Voor 75% gewijzigd door
Mizgala28 op 24-10-2022 21:17
]