Veel issues gister avond gehad die (zo te zien) bijna allemaal zichzelf hebben opgelost vannacht.
Delen werkte niet naar 3rd party apps, locken van het toestel had een overduidelijke vertraging, 3rd party apps waren traag met opstarten, suggesties tijdens typen waren wit (nu niet meer) en mijn Muziek app bleef crashen.
Wat er wel over is dat ik nog steeds geen 3rd party widgets zie (Gmail heeft blijkbaar eentje), app verwijderen en opnieuw instellen lost dat niet op dus geen idee waar dit aan ligt, verder heb ik een forse drain in stand-by nu ik wel app notificaties binnen krijg.
Namelijk vannacht ging er slechts 1% van de accu vanaf (normaal rond de 4%), maar nu ik wel berichten krijg ging de accu ineens 5% vanaf binnen 1,5 uur (en ik open die notificaties niet op de iPhone, dus daar ligt het niet aan)
Ik verwacht dat dit wel beter wordt na paar dagen.
Edit: oh ja, Siri ging weer vanzelf aan vannacht en iCloud ook, dus weer uit.
JB schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:10:
Hebben mensen met Vodafone ook elke keer wanneer je iOS update (dus nu ook weer naar 16.0) "we zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet"
Ik heb een eSim en alles staat goed (conform howto VF), maar die melding komt elke keer als ik update. Bij settings staan ook nergers carrier updates klaar AFAIK.
Fysieke sim hier, ik negeer die melding altijd omdat alles gewoon werkt
raar genoeg is de enige toestel waar ik deze melding nooit op krijg mijn oude LGNiks mis mee toch? Meer keuze en opties is altijd fijn.
Ik heb ook puur de klok, was ook het geval op Android want ik hou wel van simpel, maar ik vind opties hebben ook fijn vooral als je toch iets anders wilt.