Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Hackus schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:21:
Nog geen topic voor iPhone 14 en Apple event op 07sept ?
Is nog niet zeker toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16
Komt wel zodra de officiële uitnodiging er is. Tot dan is 7 september puur een gerucht. Kan ook zomaar een andere dag zijn (week later ofzo).

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:51
bob-nwk schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:27:
Hoe ervaren jullie de laatste Public Beta 4? Ik merk duidelijk verschil in hoe snel de batterij leeg is (zowel op de iPhone 13 Pro als op mn Apple Watch Series 7) en dan helaas niet op een positieve manier...
Voor beide nu 3 cycles doorstaan en beide ook al eens opnieuw opgestart.
Bij mij precies andersom, telefoon lijkt niet leeg te lopen, maar als hij bijna leeg is gaat het wel hard.
(IPhone 12)
Met mn watch series 5 gaat het wel echt rap qua batterij lijkt het, en opladen duurt veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:28
bob-nwk schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:27:
Hoe ervaren jullie de laatste Public Beta 4? Ik merk duidelijk verschil in hoe snel de batterij leeg is (zowel op de iPhone 13 Pro als op mn Apple Watch Series 7) en dan helaas niet op een positieve manier...
Voor beide nu 3 cycles doorstaan en beide ook al eens opnieuw opgestart.
Slechtste beta wat ik ooit gedraaid heb op mijn iPhone 12 mini. Batterij loopt leeg terwijl je er alleen maar naar kijkt. Rond 14:00 is het al klaar en moet ik gaan opladen. En dan gebruik de telefoon bijna niet. Normaal was dit pas tegen 19:00/20:00.

Tevens wordt de iPhone vaak warm. Ook nooit gehad. Het dimmen van het scherm om de haverklap ook zeer irritant. Maar dat heb ik al sinds beta 15.*?

Hopelijk snel opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door Incognitum op 20-08-2022 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick22221
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Incognitum schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:49:
[...]

Slechtste beta wat ik ooit gedraaid heb op mijn iPhone 12 mini. Batterij loopt leeg terwijl je er alleen maar naar kijkt. Rond 14:00 is het al klaar en moet ik gaan opladen. En dan gebruik de telefoon bijna niet. Normaal was dit pas tegen 19:00/20:00.

Tevens wordt de iPhone vaak warm. Ook nooit gehad. Het dimmen van het scherm om de haverklap ook zeer irritant. Maar dat heb ik al sinds beta 15.*?

Hopelijk snel opgelost.
Dimmen van het scherm komt omdat de aandacht niet bij het scherm ligt.

Ik had een iphone 8 en die van mij ging bij 30 seconden op slotje. Dit kan je ook instellen op een iphone 13 alleen er is een overrulende regel dat als de aandacht er niet bij ligt automatisch vergrendeld

Iphone 8 had die sensor niet en ik denk vanaf de 11 of 12 dat ze dat hebben dus dat zal je probleem zijn denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door Patrick22221 op 20-08-2022 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
Patrick22221 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:54:
[...]

Dimmen van het scherm komt omdat de aandacht niet bij het scherm ligt.

Ik had een iphone 8 en die van mij ging bij 30 seconden op slotje. Dit kan je ook instellen op een iphone 13 alleen er is een overrulende regel dat als de aandacht er niet bij ligt automatisch vergrendeld

Iphone 8 had die sensor niet en ik denk vanaf de 11 of 12 dat ze dat hebben dus dat zal je probleem zijn denk ik
Met dimmen bedoel ik niet dat het scherm uit gaat maar donkerder wordt. Vooral bij warmer weer of wanneer de telefoon aan de lader ligt. Je ziet dan vrijwel niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:05
Incognitum schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Met dimmen bedoel ik niet dat het scherm uit gaat maar donkerder wordt. Vooral bij warmer weer of wanneer de telefoon aan de lader ligt. Je ziet dan vrijwel niks meer.
Ja, dat dus. Echt niet normaal hoe vaak dit voorkomt, bij het minste of geringste wordt het scherm donkerder.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Vildhjarta schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:54:
Mensen ook het probleem bij Beta6 dat Wifi niet verbonden blijft? Valt regelmatig uit, .
Yes. Hier ook (was op vakantie). Is het al bij jou opgelost?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Mensen ook het probleem bij Beta6 dat Wifi niet verbonden blijft? Valt regelmatig uit, .
Ja hier ook, alleen met de iPad , deze geeft dan soms aan dat het wachtwoord niet klopt.

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:16
Ik kan in het hotel niet eens verbinden met het (onbeveiligde) netwerk,
Andere iPhone en iPads hebben er geen probleem mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pff daaronder gesproken, geruchten gaan nu dat de nieuwe iPhone 16 sept uit komt.
En ik ga 15 sept voor 5 weken naar het buitenland 8)7 #LekkereTiming

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:17:
[...]

Pff daaronder gesproken, geruchten gaan nu dat de nieuwe iPhone 16 sept uit komt.
Van mij mag het nog wel langer duren… zit nu al in een stevige 2strijd…. Formaat Mini zou ik liefst nog jaren doortrekken… maar de drang van het nieuwste willen hebben zal het uiteindelijk wel weer winnen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dennisdn schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:44:
[...]

Van mij mag het nog wel langer duren… zit nu al in een stevige 2strijd…. Formaat Mini zou ik liefst nog jaren doortrekken… maar de drang van het nieuwste willen hebben zal het uiteindelijk wel weer winnen….
Heb mijn iPhone 13 Pro al verkocht (lees: prijs overeengekomen). Ze nemen 'm over zodra ik mijn iPhone 14 Pro heb. :)
Dus kan niet snel genoeg komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 21-08-2022 11:35 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:34:
[...]

Heb mijn iPhone 13 Pro al verkocht (lees: prijs overeengekomen). Ze nemen 'm over zodra ik mijn iPhone 14 Pro heb. :)
Haha ja hier ook, september 2021 eigenlijk al.
Want ik kreeg “Hehe eindelijk geen Max, dan wil ik hem volgend jaar over nemen hoor” :P

Toch handig zo elk jaar upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:42:
[...]

Haha ja hier ook, september 2021 eigenlijk al.
Want ik kreeg “Hehe eindelijk geen Max, dan wil ik hem volgend jaar over nemen hoor” :P

Ik weet ook al ieder jaar als ik de nieuwe koop dat ik die het jaar daarop weer kwijt ben. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:17:
[...]

Ik weet ook al ieder jaar als ik de nieuwe koop dat ik die het jaar daarop weer kwijt ben. ;)
Ja dat maakt het altijd wel lekker idd.
Ben blij dat ik Marktplaats/V&A niet op hoef, vind ik altijd maar gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:42:
[...]
Hier ging toen ik 2jaarlijks upgrade de mijne standaard altijd naar mn moeder... Ik heb haar nooit verteld dat ik al lang elk jaar upgrade en hem in het tussenjaar lekker aan Rebuy verkoop...
Ik ben bang dat dit jaar weer een duur jaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisdn schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 07:53:
[...]

Hier ging toen ik 2jaarlijks upgrade de mijne standaard altijd naar mn moeder... Ik heb haar nooit verteld dat ik al lang elk jaar upgrade en hem in het tussenjaar lekker aan Rebuy verkoop...
Ik ben bang dat dit jaar weer een duur jaar is :P
Off-topic: ik wil mijn iPhone 12 dit jaar voor het eerst via Rebuy verkopen en krijg er ca 550 voor (wat ik behoorlijk veel vind, denk niet dat ik er via mp of v&a veel meer voor ga krijgen). Deze prijs is al enig weken/maanden redelijk vast. Komt er bij Rebuy nog een price drop als de iPhone 14 uitkomt? Want anders verkoop ik hem natuurlijk vlak daar voor :) Iemand die hier ervaring mee heeft? Mag ook via dm

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:45:
[...]

Off-topic: ik wil mijn iPhone 12 dit jaar voor het eerst via Rebuy verkopen en krijg er ca 550 voor (wat ik behoorlijk veel vind, denk niet dat ik er via mp of v&a veel meer voor ga krijgen). Deze prijs is al enig weken/maanden redelijk vast. Komt er bij Rebuy nog een price drop als de iPhone 14 uitkomt? Want anders verkoop ik hem natuurlijk vlak daar voor :) Iemand die hier ervaring mee heeft? Mag ook via dm
Ja die prijs die zij geven zakt wel. Ik vind het een goede partij, die achteraf nooit heeft gezeurd dat mijn opgave niet goed was en heb altijd het volle bedrag gekregen wat ze voorstelde, ook voor een PlayStation en iPads. Binnen een dag na ontvangst pakketjes op hun depot in Duitsland heb je vaak het geld al.

Dat was bij een andere Premium Reseller* wel anders... volgens de medewerker daar was de hoogste inruil-categorie alleen "voor als je vóór je de winkel uit bent hem weer inlevert, zodra die buiten de winkel is geweest kan -zo goed als nieuw- niet meer....."

*edit: naam maar weggehaald, ik wil ze ook weer niet zwart maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 22-08-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

Zijn er hier mensen die Firefox met de beta gebruiken?
Gek genoeg vergeet mijn browser de logins van de diverse websites die ik gebruik, nu moet ik elke keer opnieuw inloggen.
Ik zal sowieso een issue bij Mozilla aanmaken, maar ik ben benieuwd of jullie hier ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:43

Toppe

Oké ✅

Ik heb sinds een paar dagen dat we van huis zijn en na een tijdje de deur spontaan open gaat en er een melding komt dat de deur geopend is en het alarm is uitgeschakeld. Meer mensen die hier last van hebben? Dit is niet fijn namelijk! :(

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:25:
Ik heb sinds een paar dagen dat we van huis zijn en na een tijdje de deur spontaan open gaat en er een melding komt dat de deur geopend is en het alarm is uitgeschakeld. Meer mensen die hier last van hebben? Dit is niet fijn namelijk! :(
Nee daar heb ik geen last van maar het is ook niet mijn deur, dat scheelt een hoop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:17:
[...]

Pff daaronder gesproken, geruchten gaan nu dat de nieuwe iPhone op 16 sept uit komt.
Heb je daar niet elk jaar last van, kan me nog zoiets herinneren. Of was dat tijdens event ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:13
Dennisdn schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:22:
[...]

Dat was bij een andere Premium Reseller* wel anders... volgens de medewerker daar was de hoogste inruil-categorie alleen "voor als je vóór je de winkel uit bent hem weer inlevert, zodra die buiten de winkel is geweest kan -zo goed als nieuw- niet meer....."

*edit: naam maar weggehaald, ik wil ze ook weer niet zwart maken.
Nee stel je voor, dat zou echt lullig zijn voor Amac idd! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Hackus Afgelopen jaar ook inderdaad, komt omdat wij graag wat langer op reis gaan en dat is in die periode makkelijker te combineren met ons werk. We mogen niet klagen natuurlijk, luxe probleempje enz. Alleen nu is het (volgens de geruchten) op een dag na, dat is wel een beetje zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:34:
[...]

Ik heb hem ook verkocht, de Pro Max is vanavond opgehaald. Nu een paar weken op m’n temp iPhone rustig afwachten wat Apple gaat aankondigen :P Kan mij ook inderdaad niet snel genoeg gaan, gelukkig een goede prijs voor m’n Pro Max kunnen vangen.

Overigens nemen ze hem dan ook echt over? Ik durf dat nooit te doen, de iPhone pas echt weg doen als de nieuwe binnen is. Heb het idee dat ze hem dan uiteindelijk ook niet kunnen kopen, dan zit je dus ineens met een ‘oude’ iPhone die op dat moment zeker 100 eu minder waard is dan op het moment dat jij een prijs afgesproken hebt, of heb jij daar nooit last van?

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 22-08-2022 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
TheVMaster schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:08:
[...]

Ik heb hem ook verkocht, de Pro Max is vanavond opgehaald. Nu een paar weken op m’n temp iPhone rustig afwachten wat Apple gaat aankondigen :P Kan mij ook inderdaad niet snel genoeg gaan, gelukkig een goede prijs voor m’n Pro Max kunnen vangen.

Overigens nemen ze hem dan ook echt over? Ik durf dat nooit te doen, de iPhone pas echt weg doen als de nieuwe binnen is. Heb het idee dat ze hem dan uiteindelijk ook niet kunnen kopen, dan zit je dus ineens met een ‘oude’ iPhone die op dat moment zeker 100 eu minder waard is dan op het moment dat jij een prijs afgesproken hebt, of heb jij daar nooit last van?
Ik heb een heel netwerk van bekende om mij heen, die ik dus allemaal persoonlijk ken en maar al te graag mijn Apple devices overnemen. Zij weten namelijk dat ze dan brand spanking nieuwe devices krijgen.

Krijg dus ieder jaar met release uit diverse hoeken dezelfde vraag; volgend jaar wordt dat dus de mijne?

Het is dus geen Marktplaats of V/A. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 23-08-2022 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:58
Niet zeker of het aan de iOS 16 beta ligt, of dat ik er al eerder last van had (Ik draai de meest recente public beta) maar sommige apps (CoD mobile, ryanair en sony headphones heb ik zo snel waarvan ik het zeker weet) loggen vaak automatisch uit, wat vervelend kan zijn. Verder merk ik vaak vooral games zich automatisch afsluiten als ik heel even van venster wissel. Ik dacht dat dit aan het werkgeheugen lag, maar tussen de iPhone 11 pro en de 13 pro max merk ik geen verschil... Iemand enig idee? Over het eerste probleem kan ik niks specifiek vinden op zowel tweakers als het internet. 2e heb ik niet gezocht om heel eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Donstil schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:19:
@Hackus Afgelopen jaar ook inderdaad, komt omdat wij graag wat langer op reis gaan en dat is in die periode makkelijker te combineren met ons werk. We mogen niet klagen natuurlijk, luxe probleempje enz. Alleen nu is het (volgens de geruchten) op een dag na, dat is wel een beetje zuur.
En als je terug bent koop je gewoon een 5 weken veroudert model ;) voordeel is wel dat hij dan al snel leverbaar is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
grote_oever schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:06:
[...]

En als je terug bent koop je gewoon een 5 weken veroudert model ;) voordeel is wel dat hij dan al snel leverbaar is.
5 weken?? Pff, dan kan je net zo goed op de 15 wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 06:26:
[...]

Ik heb een heel netwerk van bekende om mij heen, die ik dus allemaal persoonlijk ken en maar al te graag mijn Apple devices overnemen. Zij weten namelijk dat ze dan brand spanking nieuwe devices krijgen.

Krijg dus ieder jaar met release uit diverse hoeken dezelfde vraag; volgend jaar wordt dat dus de mijne?

Het is dus geen Marktplaats of V/A. ;)
Dat is inderdaad wel netjes, maar dan is de prijs daar ook na kan ik me zo voorstellen? Of betalen je bekenden wel een 'marktconforme' prijs? Ach, maakt ook niet uit eigenlijk. Je hebt niet dat 'gedoe' wat ik dus nu heb. Heb een SE 2022 64GB als 'test device' die ik dus nu even als daily driver gebruik. Dat is toch wel even 'behelpen' als je 256 GB qua opslag had en zeker meer dan 64 GB in gebruik had. Krijg nu om de paar dagen een melding dat de opslag vol is :'(

Maar goed, daar komen we wel overheen, maar irritant is het wel. :9 maar het zijn natuurlijk 1e wereld problemen

Acties:
  • +9 Henk 'm!
is dit nou het iOS 16 beta topic of het 'ik verkoop mijn oude iPhone' topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:20
Is er - realistisch gezien - nog kans dat Apple bij release van IOS16 met een feature aan komt zetten die in de huidige beta release nog niet zichtbaar is? Of kan ik er vanuit gaan dat wat we in de beta zien het allemaal wel zal zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
PrimusIP schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:06:
Is er - realistisch gezien - nog kans dat Apple bij release van IOS16 met een feature aan komt zetten die in de huidige beta release nog niet zichtbaar is? Of kan ik er vanuit gaan dat wat we in de beta zien het allemaal wel zal zijn?
Volgens mij gaan ze dat livewidget-systeem nog aanzetten op het lockscreen om bijvoorbeeld pakketjes te tracken of voetbalstanden bij te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
TheVMaster schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:45:
[...]

Dat is inderdaad wel netjes, maar dan is de prijs daar ook na kan ik me zo voorstellen? Of betalen je bekenden wel een 'marktconforme' prijs? Ach, maakt ook niet uit eigenlijk. Je hebt niet dat 'gedoe' wat ik dus nu heb. Heb een SE 2022 64GB als 'test device' die ik dus nu even als daily driver gebruik. Dat is toch wel even 'behelpen' als je 256 GB qua opslag had en zeker meer dan 64 GB in gebruik had. Krijg nu om de paar dagen een melding dat de opslag vol is :'(

Maar goed, daar komen we wel overheen, maar irritant is het wel. :9 maar het zijn natuurlijk 1e wereld problemen
Die bekenden zijn gelukkig allemaal welgesteld en betalen de prijs die ik ervoor vraag. ;)
Daarvoor krijgen ze ook de service van mij erbij waar ik alles van hun oude telefoon overzet op de nieuwe.
Dus hoef ieder jaar maar minimaal bij te leggen voor mijn nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
_Bailey_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:47:
Zou inderdaad fijn zijn als het weer ontopic gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:47:
Nee dit is het "Ik heb de rapporteer knop niet gebruikt maar wel een bericht geplaatst, topic"

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 23-08-2022 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
grote_oever schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:06:
[...]

Leverbaar? Dan ligt hij al 5 weken op de mat :P
Voordeel is wel, het nieuwe model komt dan met maar 11 maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PrimusIP schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:06:
De feature set is final sinds afgelopen week, daarmee geen nieuwe functies meer en alleen nog bug fixes.
Als de Keynote inderdaad in de eerste week van september is zoals de geruchten nu gaan dan heb je kans dat volgende week de laatste beta komt en de week daarna de RC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

PrimusIP schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:09:
[...]

Zou inderdaad fijn zijn als het weer ontopic gaat.
Nieuwe iPhone komt ook met een nieuwe iOS. Hartstikke ontopic dus :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Overcast heeft zojuist nieuwe beta uitgebracht met iOS 16 Lockscreen Widget ondersteuning. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w55v1UQ6wx4ufdIKkEHgY--PRV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uLWjse03FZ4goUatDaj7WFJ7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Rivanov schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:19:
Overcast heeft zojuist nieuwe beta uitgebracht met iOS 16 Lockscreen Widget ondersteuning. :)

[Afbeelding]
Steeds meer bedrijven gebruiken deze manier van nummering, dat is echt top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Nice, altijd wel fijn aan Overcast en Pocketcasts (in mijn geval) dat ze zo dicht op de nieuwe features zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP

[Afbeelding]
Ja, de maker van die app zit er dik bovenop natuurlijk. Ik voel al aan wat een van de items gaat worden in de komende ATP podcast aflevering. ;)

Leuke ontwikkeling, de rockscreen widgets. Hoop dat Apple het nog verder gaat uitbouwen. Ben ook benieuwd hoe het met allways on display samenwerkt en hopelijk ook hoe het zonder een dergelijk screen geoptimaliseerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
PrimusIP schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:26:
[...]

Ja, de maker van die app zit er dik bovenop natuurlijk. Ik voel al aan wat een van de items gaat worden in de komende ATP podcast aflevering. ;)

Leuke ontwikkeling, de rockscreen widgets. Hoop dat Apple het nog verder gaat uitbouwen. Ben ook benieuwd hoe het met allways on display samenwerkt en hopelijk ook hoe het zonder een dergelijk screen geoptimaliseerd is.
Gelukkig wel. Ben wel klaar met Siracusa’s TV en randapparatuur rants. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:42:
[...]

Die bekenden zijn gelukkig allemaal welgesteld en betalen de prijs die ik ervoor vraag. ;)
Daarvoor krijgen ze ook de service van mij erbij waar ik alles van hun oude telefoon overzet op de nieuwe.
Dus hoef ieder jaar maar minimaal bij te leggen voor mijn nieuwe.
Nice. Ik moet wel zeggen dat ik dat laatste (oude telefoon overzetten naar de nieuwe) gisteren ook voor een MP koper heb gedaan. O-) Heb hem zelfs geholpen met het aanvragen/fixen van een eSim :+

Maar goed, dit is natuurlijk het iOS 16 topic. Moet wel zeggen dat ik het idee hebt dat het allemaal aardig stabiel werkt, hier en daar nog wat kleine dingetjes.

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 23-08-2022 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Je kan nu wel weer direct een genomen foto (via de Camera app) sturen in Whatsapp.
Fijn dat dit is opgelost.

De normale camera app maakt betere foto’s dan de “interne” van WA. Alsof ze er direct al een beeldcompressie overheen gooien.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Famous schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:05:
De normale camera app maakt betere foto’s dan de “interne” van WA. Alsof ze er direct al een beeldcompressie overheen gooien.
Het is sowieso nogal achterhaald dat de beeld kwaliteit wordt gehalveerd met het versturen van een foto. Nogal 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:05:
We doen weer een rondje beta’s vandaag, developer beta 7 is nu uit.
gok zo dat dit de laatste is voor de RC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
_Bailey_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:09:
[...]

Gaat wel erg snel voor m’n gevoel! Ik denk volgende week nog een beta. Week daarop RC

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:09:
[...]

Ja ben ook wel benieuwd. Beta 5 had ik wel behoorlijk wat problemen mee maar beta 6 draaide weer prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Donstil schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:45:
[...]

Ja ben ook wel benieuwd. Beta 5 had ik wel behoorlijk wat problemen mee maar beta 6 draaide weer prima.
Vond accu verbruik van beta 5 beter dan bij 6.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Tylen schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:43:
[...]

Serieus? Bij beta 5 moest ik 3 keer per dag laden, bij beta 6 dus weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tylen schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:43:
[...]

Ah echt? Wat @Toppe zegt had ik ook.
Toestel is in de avond altijd wel leeg maar met beta 5 ging het wel heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Nee ik haal juist nu einde avond niet (hang nu ook aan de lader om beta 7 te kunnen installeren). Bij beta 5 aas het hier zoals het hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heb het hier nog niet (vaak?) voorbij zien komen; maar het nieuwe landscape unlocking iOS 16 is toch wel in een aantal use cases erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Wanneer zal Apple de definitieve datum naar buiten brengen van het September event? Is dat één week van te voren / 2 weken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Davidas schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:43:
Wanneer zal Apple de definitieve datum naar buiten brengen van het September event? Is dat één week van te voren / 2 weken?
Is vrij random. Ik verwacht eind deze week / begin volgende week de aankondiging. Ligt er ook een beetje aan of het volledig online-only is, of dat er toch weer wat pers aanwezig kan zijn. Want die moeten wel tijdig hun reis kunnen boeken.

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 24-08-2022 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Zie nog steeds geen public beta, dacht dat die altijd redelijk snel volgden op de developer beta?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
jaspov schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:36:
Zie nog steeds geen public beta, dacht dat die altijd redelijk snel volgden op de developer beta?
Niet al de volgende dag. Kan tot een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

_Bailey_ schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 08:35:
heb het hier nog niet (vaak?) voorbij zien komen; maar het nieuwe landscape unlocking iOS 16 is toch wel in een aantal use cases erg fijn!
Yep! Die functie hadden ze meteen uit iPadOS moeten overnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 22:58
_Bailey_ schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 08:35:
Dit is dan weer alleen iPhone 13 modellen? Werkt hier iig niet op mijn 12 pro max. Dat is toch vrij belachelijk aangezien het op de iPad wel kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Noisyplate schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 17:11:
[...]

Dit is dan weer alleen iPhone 13 modellen? Werkt hier iig niet op mijn 12 pro max. Dat is toch vrij belachelijk aangezien het op de iPad wel kan..
Update: Based on beta 1 behavior, landscape Face ID is limited to iPhone 13 models only.

https://9to5mac.com/2022/...for-select-iphone-models/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
Als ze dan toch bezig zijn, zou ik het fijn vinden als in IOS het home screen met alle apps enzo ook in landscape getoond kan worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:37
Apple event is bekend, 7 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noisyplate schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 17:11:
[...]

Je moet nog steeds wel vanaf onderkant telefoon richting de notch vegen, dus in landscape van links naar rechts of andersom. Als het hele lockscreen naar landscape zou gaan had ik het wel als nieuw pluspunt gezien. Nu heb ik zoiets van ok, ik wist niet eens dat het eerst niét kon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidas
Publieke bèta 7 is er nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Thanks draait. Helaas spotlight nog steeds tergend traag, melding gemaakt in feedback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik doe ook wel eens meldingen nog maar vraag me wel steeds meer af hoeveel zin het heeft. Miljoenen meldingen kunnen ze heus niet allemaal van dichtbij bekijken. En als ík als gemiddelde gebruiker iets tegen kom, dan zijn vele andere pro-gebruikers me vast al voor geweest met melden. Maarja… als iedereen zo denkt meld er niemand meer…

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:36
Public beta 5 moet dat zijn denk ik.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:19
gielie schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

Public beta 5 moet dat zijn denk ik.
Geïnstalleerd en heb er geen problemen mee. Duplicaten finder in de werkt op mijn iphone 13 niet, niet zichtbaar. Maar dat mis ik niet. Misschien iets wat in onze regio nog niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeuvie schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

Geïnstalleerd en heb er geen problemen mee. Duplicaten finder in de werkt op mijn iphone 13 niet, niet zichtbaar. Maar dat mis ik niet. Misschien iets wat in onze regio nog niet werkt?
Die dubbele foto’s vind je terug ónder de albums onder het rijtje “Andere” waar ook de recent verwijderde foto’s enzo staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 26-08-2022 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:19
Dennisdn schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:54:
[...]

Die dubbele foto’s vind je terug ónder de albums onder het rijtje “Andere” waar ook de recent verwijderde foto’s enzo staan.
Keuze heb ik helaas niet maar misschien heb ik geen dubbele foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeuvie schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:20:
[...]

Keuze heb ik helaas niet maar misschien heb ik geen dubbele foto's?
Als je geen dubbele foto’s hebt staat het er niet tussen nee. Dat kun je proberen door 2x eenzelfde foto van internet te halen of een screenshot van een bestaande te maken. Alleen duurt het dan een poosje, misschien wel dagen, voor ze verschijnen want hij scant ze niet direct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54
Ik vind het nog steeds niet heel erg lekker draaien. Spotlight gaat vaak traag, controls reageren niet altijd even goed (bijvoorbeeld vanuit lockscreen rechtstreeks naar camera, ook twee keer duwen om van app te switchen - iphone 8 plus - werkt vaak niet of heel traag), 4G verbinding lijkt soms niet te werken…

Vind het tot nu toe één van de mindere beta’s voor een nieuwe release…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
Ios 15 teruggezet om vandaar in 1x naar PB5 te gaan, was benieuwd of dat trage search zou verhelpen.

Downgrade zat even stuck (Apple logo met balk). Tweede poging lukte. Toen soepel naar PB5. Had vanochtend zowel met iTunes als iCloud en backup gemaakt. iTunes zag enkel oude backup van 13 Augustus en iCloud zei doodleuk “no backups”. Lekker dan.

Oude backup van 13 Augustus gepakt (meeste diensten hebben eigen back up of laden weer) maar niet echt soepel.

Meest frappant: met kaal iOS 16 was Search weer snel. Na herstel backup weer tergend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt geen reservekopie van iOS16 Beta terugzetten op iOS15.
jaspov schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:37:
Ios 15 teruggezet om vandaar in 1x naar PB5 te gaan, was benieuwd of dat trage search zou verhelpen.

Downgrade zat even stuck (Apple logo met balk). Tweede poging lukte. Toen soepel naar PB5. Had vanochtend zowel met iTunes als iCloud en backup gemaakt. iTunes zag enkel oude backup van 13 Augustus en iCloud zei doodleuk “no backups”. Lekker dan.

Oude backup van 13 Augustus gepakt (meeste diensten hebben eigen back up of laden weer) maar niet echt soepel.

Meest frappant: met kaal iOS 16 was Search weer snel. Na herstel backup weer tergend traag.
Merk wel dat dev Beta 7 veel batterijverbruik vraagt. Helemaal als ik onderweg ben.

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 27-08-2022 15:12 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
Viaplay werkt wel via de browser hier trouwens nu ik het net even test. Misschien handig voor anderen! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
SidewalkSuper schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:40:
Viaplay werkt wel via de browser hier trouwens nu ik het net even test. Misschien handig voor anderen! 👍
Top top dit!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Hackus schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:11:
Je kunt geen reservekopie van iOS16 Beta terugzetten op iOS15.

[...]

Merk wel dat dev Beta 7 veel batterijverbruik vraagt. Helemaal als ik onderweg ben.
Snap ik, heb ik ook niet geprobeerd
iOS 16 backup
iOS 16 > iOS 15 new iPhone
iOS 15 > iOS 16
Restore backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Vannacht heeft de iPhone niet goed opgeladen. Pakte eerst wireless charger niet. Ook niet na opnieuw opstarten. Kabel er in gedaan deed het wel. Wordt net wakker met een iPhone met minder dan 50 procent lading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
jaspov schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 07:24:
Vannacht heeft de iPhone niet goed opgeladen. Pakte eerst wireless charger niet. Ook niet na opnieuw opstarten. Kabel er in gedaan deed het wel. Wordt net wakker met een iPhone met minder dan 50 procent lading.
Ook last van gehad. Telefoon laad draadloos niet meer op. Dacht dat het aan de oplader lag. Nu dus weer aan een kabel in de nacht. Hiermee nog geen problemen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:13
Wireless (magsafe) charging werkt hier nog prima (Public Beta 5).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Davidas
Developer Beta 8 is uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Public Beta 6 is ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Pb6 draait. Bugs waar ik last van heb zijn nog niet gefixt. Search extreem traag en bekende bug dat als je media speelt en op homescreen op album art klikt dat alles raar beweegt. Vannacht iPhone weer niet opgeladen (aan de kabel) maar dat was nog met pb5. Niet zo’n soepele ervaring als anderen hier (iPhone 13 pro)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
jaspov schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 07:47:
Pb6 draait. Bugs waar ik last van heb zijn nog niet gefixt. Search extreem traag en bekende bug dat als je media speelt en op homescreen op album art klikt dat alles raar beweegt. Vannacht iPhone weer niet opgeladen (aan de kabel) maar dat was nog met pb5. Niet zo’n soepele ervaring als anderen hier (iPhone 13 pro)
Hier gelukkig (zo te horen) niets van deze issues. Maar om heel eerlijk te zijn merk ik niks van ios16. Alleen homescreen en battery%. Zonder dat had ik nog steeds het idee dat ik op ios15 zit.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hmm beta 8 alweer. Is het al tijd op het profiel eraf te gooien om zo op de publieke release over te stappen al hij komt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:42:
Hmm beta 8 alweer. Is het al tijd op het profiel eraf te gooien om zo op de publieke release over te stappen al hij komt? ;)
Dat heb ik al gedaan toen de eerste PB uit kwam, omdat die op mijn daily toch wat zekerder voelt. Gewoon DB verwijderd en PB-profiel erin gezet. Ik ging er vanuit dat DB altijd ééntje voorloopt en ik een ronde moest wachten om in PB terecht te komen, maar dat ging meteen al bij de eerste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Tylen schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:42:
Volgens mij krijg je als je niks doet eerst nog de RC versie. En als je daarna je profiel verwijderd krijg je de “normale” 16.1 (non beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Wordt het public beta programma eigenlijk ook gebruikt voor iOS 16.x.x updates?
Of zal de RC de laatste versie zijn die dit public beta programma krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Luuk2015 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:55:
Wordt het public beta programma eigenlijk ook gebruikt voor iOS 16.x.x updates?
Of zal de RC de laatste versie zijn die dit public beta programma krijgt?
Ja de PB loopt gewoon door met de .nogwat-updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:48:
[...]

Volgens mij krijg je als je niks doet eerst nog de RC versie. En als je daarna je profiel verwijderd krijg je de “normale” 16.1 (non beta)
Dit idd. Profiel verwijderen kan tijdens RC, of als de final uit is want af en toe komt er ook een tweede RC.

Gooi je het profiel er nu af (of bij beta 1) blijf je op deze beta tot de volgende final. Welke versie dat dan ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Ik heb overigens op de iPhone in Safari onder dit draadje een enorme lap tekst over cookies op tweakers. Kan kiezen uit profielen “alleen noodzakelijk” of “alles” en dan onderaan een knop “opslaan” maar ook als ik opsla blijft die lap text staan. Is dat een site wijziging of ios16?

Ik ga vaak met de knop naar het einde van een topic en moet nu een stuk terug scrollen door die tekst.

Zowel op WiFi als op 5G last van.

[ Voor 4% gewijzigd door jaspov op 30-08-2022 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaspov schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:27:
Ik heb overigens op de iPhone in Safari onder dit draadje een enorme lap tekst over cookies op tweakers. Kan kiezen uit profielen “alleen noodzakelijk” of “alles” en dan onderaan een knop “opslaan” maar ook als ik opsla blijft die lap text staan. Is dat een site wijziging of ios16?
Hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
SidewalkSuper schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:40:
Sinds de vorige beta (7?) werkte de app weer goed hier.

Met die beta, en ook die van gisteren, merk ik wel dat mijn batterij wat langer mee gaat.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Famous schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:10:
[...]

Sinds de vorige beta (7?) werkte de app weer goed hier.

Met die beta, en ook die van gisteren, merk ik wel dat mijn batterij wat langer mee gaat.
Hier crashed de app nog steeds maar gelukkig kan ik via safari overal bij.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:10:
[...]

grappig, hier gaat batterij sneller leeg tov de vorige 2 beta's.

wel vind ik dat de animaties een stuk vlotter/prettiger dan vorige beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht “ik kijk ook eens” want vannacht gewoon opgeladen en 08:00 van de lader met 100% en nu is hij nog 83%

iPhone denkt 5,5 uur SoT gehad te hebben vandaag maar dat lijkt mij met 17% wel wat sterk. Zal wel bugged zijn nog ofz.

Verder wel het idee dat het wat beter is dan de laatste bèta’s.

Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste

Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.

iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.

Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form