Hier ook op de laatste PB een drain. Het gekke is, volgens het overzicht trekt Whatsapp 30%. Ik kan me niet herinneren dat ik whatsapp ooit in dat rijtje heb zien staan.
Als ik het weer aan Siri vraagt gaat die wekkers laten zien of zetten 🤔 ook al in de vorige beta.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Dat is inderdaad exceptioneel veel. Ik draai dezelfde bèta en bij mij pakt Whatsapp 4%.Dennisdn schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:21:
Hier ook op de laatste PB een drain. Het gekke is, volgens het overzicht trekt Whatsapp 30%. Ik kan me niet herinneren dat ik whatsapp ooit in dat rijtje heb zien staan.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ik heb ook een flinke drain maar, dan gaat hij vervolgens niet uit op 0%. Lijkt net alsof de batterij verkeerd uitgelezen wordt.
100 tot 0% zo rond 4/5 uur in de middag (12 Max Pro, 85% batterij gezondheid) en dan vervolgens valt die niet uit.. Heel vaag.
100 tot 0% zo rond 4/5 uur in de middag (12 Max Pro, 85% batterij gezondheid) en dan vervolgens valt die niet uit.. Heel vaag.
Je zou de batterij eens kunnen kalibreren, misschien brengt dat verbetering. Maar als je op de beta zit zou ik het nog even aankijken. Al kan kalibreren nooit kwaad.ex87 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:03:
Ik heb ook een flinke drain maar, dan gaat hij vervolgens niet uit op 0%. Lijkt net alsof de batterij verkeerd uitgelezen wordt.
https://www.iculture.nl/t...j-kalibreren-iphone-ipad/
Inmiddels Fitness app op de laatste PB aan de praat gekregen. Maar moest eerste alle Health en Fitness data verwijderen uit iCloud. Daarna nog een volledige iPhone reset om het weer te laten werken.Soji schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 08:22:
Gister na wat moeite Public Beta 4 kunnen installeren. Maar helaas nog steeds geen werkende Fitness app als je geen Apple Watch gebruikt maar in het verleden wel hebt gehad. Ik blijf maar 3 ringen zien zonder enkele data.
Zijn er hier mensen waar het wel werkt? Als het wel werkt is de Fitness app dan terug te vinden onder "Privacy & Security" onder de "Health" optie?
Bij mij staat de Fitness app er niet, maar kwam er wel achter dat als ik de app verwijder de App wel onder "Health" in het lijstje van "Uninstalled Apps" terecht komt. Had al wel in Feedback app feedback aangemaakt en zie inmiddels daar wel dat ik niet de enige ben.
Vraag me af of ze dit nog gaan oplossen voor de final release als je je oude data wel wilt behouden. Denk dat ze dit niet opgelost krijgen/niet belangrijk genoeg vinden.
Edit:
Functioneren van Fitness app was van korte duur. Het heeft 3 dagen gewerkt en gister een reboot gedaan om issue met terug swipen in the mail app op te lossen. Nu is inmiddels de Fitness app weer stuk. Ondanks dat ik geen Apple Watch meer gekoppeld heb, begint Fitness App in eens te melden dat er wel weer 1 gevonden had. Moest een korte wizard door, met opnieuw instellen van de 3 doelen die bij Apple Watch horen en daarna dus alles weer stuk. Ben nu weer van 1 cirkel voor bewegen, naar de 3 Apple Watch cirkels gegaan. Vandaag weer geen enkele data meer zichtbaar in Fitness App.
[ Voor 20% gewijzigd door Soji op 05-09-2022 09:15 ]
Ik heb heb het nooit voor elkaar gekregen om de ring te vullen zonder Watch om. Terwijl hij wel de stappenteller enzo bijhoudt dus de data is er wel. Ik ben bang dat Apple er vanuit gaat dat dat als je een Watch hebt, je die áltijd om hebt. Ik heb hem bijna alleen met sporten om, daarom zou het het een leuke aanvulling zijn.Soji schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:49:
[...]
Inmiddels Fitness app op de laatste PB aan de praat gekregen. Maar moest eerste alle Health en Fitness data verwijderen uit iCloud. Daarna nog een volledige iPhone reset om het weer te laten werken.
Vraag me af of ze dit nog gaan oplossen voor de final release als je je oude data wel wilt behouden. Denk dat ze dit niet opgelost krijgen/niet belangrijk genoeg vinden.
Edit:
Functioneren van Fitness app was van korte duur. Het heeft 3 dagen gewerkt en gister een reboot gedaan om issue met terug swipen in the mail app op te lossen. Nu is inmiddels de Fitness app weer stuk. Ondanks dat ik geen Apple Watch meer gekoppeld heb, begint Fitness App in eens te melden dat er wel weer 1 gevonden had. Moest een korte wizard door, met opnieuw instellen van de 3 doelen die bij Apple Watch horen en daarna dus alles weer stuk. Ben nu weer van 1 cirkel voor bewegen, naar de 3 Apple Watch cirkels gegaan. Vandaag weer geen enkele data meer zichtbaar in Fitness App.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 05-09-2022 20:07 ]
- Donstil
- Registratie: Maart 2006
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
:strip_icc():strip_exif()/u/172393/crop575c1e0ea6322.jpeg?f=community)
Woensdag.MarioMark1541 schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:40:
Wanneer verwachten we de rc versie ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zijn er hier mensen die sinds de watchOS 9 beta veel vaker de melding van harde achtergrondgeluiden krijgen?
Zouden ze wellicht de minimum waarde verlaagd hebben?
Voor mij heeft het 3 dagen (vrijdag t/m zondag) gewerkt met de enkele move/activity ring en had alleen een Calorie goal. Maar inmiddels werkt het niet meer, inderdaad stappen worden wel gewoon netjes bijgehouden in Health. Maar Fitness App laat helemaal niets zien ook de stappen niet meer. Ik zie inmiddels ook weer 3 legen ringen in de Fitness app. Moest ook weer 3 goals instellen voor Cal, staan en activity minuten. Wat me ook nog opvalt is dat move/activity value ook in Health app helemaal leeg blijft. Laat het alleen nog van gister zien toen het nog wel werkte.Dennisdn schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:05:
[...]
Ik heb heb het nooit voor elkaar gekregen om de ring te vullen zonder Watch om. Terwijl hij wel de stappenteller enzo bijhoudt dus de data is er wel. Ik ben bang dat Apple er vanuit gaat dat dat als je een Watch hebt, je die áltijd om hebt. Ik heb hem bijna alleen met sporten om, daarom zou het het een leuke aanvulling zijn.
Lijkt inderdaad dat Apple er vanuit gaat dat je Apple Watch blijft gebruiken. Maar ik zelf gebruik al ruim een half jaar mijn Apple Watch niet en ben over gegaan naar een Garmin. Maar zelfs zonder gekoppelde Apple Watch vinden ze dat ik nog een Apple Watch heb.
Ik had ook een Feedback aangemaakt en zie wel dat er inmiddels tientallen andere meldingen zijn. Maar nog helemaal niets gehoord. Vaak moet je nog wel extra info aanleveren maar blijft heel stil voor dit item. Dus lijkt idd dat ze het geen prio vinden en ga er ook wel vanuit dat ze het voorlopig niet oplossen. Op zich niet erg maar toch wel jammer dat gewoon niet werkt als je geen Apple Watch meer wilt gebruiken of heel beperkt idd.
Voor mij is iOS 16 ook wel de slechtste Beta die ik gebruikt heb. Toch behoorlijk wat problemen gehad tijdens het gebruik.
[ Voor 6% gewijzigd door Soji op 05-09-2022 22:14 ]
Ja! Enorm vaak. In de sportschool snap ik het, met die achterlijk harde muziek soms. Maar ik krijg het ook vaak als ik aan het fietsen ben....Of gewoon buiten loop in het bos en er staat een windje....Luuk2015 schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:18:
Zijn er hier mensen die sinds de watchOS 9 beta veel vaker de melding van harde achtergrondgeluiden krijgen?
Stel ik installeer nu de beta van iOS 16 en volgende week vrijdag krijg ik dan m’n nieuwe iPhone en zet m’n oude iPhone naar fabriek settings welke versie iOS komt er dan op te staan ?
En hoe werkt het eigenlijk met badkuipen /overzetten ?
Heb ook een Apple Watch ?
Die oude blijft na fabriekssettings op 16. Dan is het beta profiel weg en zal die automatisch bij de eerst volgende update uit de beta stappen.MarioMark1541 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:54:
Stel ik installeer nu de beta van iOS 16 en volgende week vrijdag krijg ik dan m’n nieuwe iPhone en zet m’n oude iPhone naar fabriek settings welke versie iOS komt er dan op te staan ?
Overzetten gaat vanzelf als je je nieuwe phone naast de oude legt (niet daarvoor dus al naar fabrieksinstellingen zetten). Niet helemaal vanzelf, maar hij praat je er wel doorheen. Dan zullen de settings enzo van de Watch ook meteen mee komen. Mocht er bij Apple iets mis gaan in de planning en de iPhone 14 komt met iOS15, dan moet je die wel eerst naar 16 updaten anders gaat het niet goed met terugzetten van de backup.
Maar vraag jezelf af of je nu nog aan de beta gaat beginnen, de echte release kan elk moment komen.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennisdn op 07-09-2022 17:08 ]
DuidelijkDennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:02:
[...]
Die oude blijft na fabriekssettings op 16. Dan is het beta profiel weg en zal die automatisch bij de eerst volgende update uit de beta stappen.
Overzetten gaat vanzelf als je je nieuwe phone naast de oude legt (niet daarvoor dus al naar fabrieksinstellingen zetten). Niet helemaal vanzelf, maar hij praat je er wel doorheen. Dan zullen de settings enzo van de Watch ook meteen mee komen. Mocht er bij Apple iets mis gaan in de planning en de iPhone 14 komt met iOS15, dan moet je die wel eerst naar 16 updaten anders gaat het niet goed met terugzetten van de backup.
Maar vraag jezelf af of je nu nog aan de beta gaat beginnen, de echte release kan elk moment komen.
Neemt hij dan ook al m’n gezondheid gegevens over en medailles ? De Apple Watch ?
Ja, zolang je maar zorgt dat je iCloud reservekopie aanstaat.MarioMark1541 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:15:
[...]
Duidelijk
Neemt hij dan ook al m’n gezondheid gegevens over en medailles ? De Apple Watch ?
:strip_exif()/f/image/T3Df6TFZEjb6p3iO9UcSKsgD.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar heb geen abbo en kan geen nieuwe kopie meer maken is dat dan erg ?Davidas schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:36:
[...]
Ja, zolang je maar zorgt dat je iCloud reservekopie aanstaat.
[Afbeelding]
Dan download je itunes en maak je een lokale backup.MarioMark1541 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:52:
[...]
Maar heb geen abbo en kan geen nieuwe kopie meer maken is dat dan erg ?
Met een gratis icloud account kan je tot 5gb backuppen.
Of wat bedoel je met “geen abbo meer”
Met backup inderdaadDeshmir schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:59:
[...]
Dan download je itunes en maak je een lokale backup.
Met een gratis icloud account kan je tot 5gb backuppen.
Of wat bedoel je met “geen abbo meer”
Kan ik ook een oude backup verwijderen en een verse backup maken ?
Nieuwe update. Welke versie is dit? RC?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ja, is de RC.Alekz87 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:53:
5 Gb. Lijkt er wel op ja.Alekz87 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:53:
Dus hierna kan het beta profiel eraf?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Jup.Alekz87 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:55:
Dus hierna kan het beta profiel eraf?
Zo, nu de RC uit is ga ik m'n 13 Pro maar eens voorzien van iOS 16.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is de RC de public of alleen de developer beta?
BeideRastapopoulos schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:01:
Is de RC de public of alleen de developer beta?
Sure? Ik zie op twitter een screenshot van een download van 5,12GB langskomen
https://twitter.com/isiosstable/status/1567587202736996352
Maar wanneer ik nu de public beta profile installeer krijg ik een download van 4,84 GB te zien.. Is dat niet nog beta 8/public beta 6 dan? Of is dat gewoonweg vanwege ander model telefoon (11 Pro Max hierzo)
Hij heet ook wel gewoon 'iOS 16.0' zonder beta vermelding...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
watchOS nieuwe beta is er ook. Ben benieuwd of de nike faces en low powermode aanwezig zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door hk12nl op 07-09-2022 21:29 ]
©2004
Ander model telefoon. De 5.12GB is van de 13 Pro.SambalBij schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:28:
[...]
Sure? Ik zie op twitter een screenshot van een download van 5,12GB langskomen
https://twitter.com/isiosstable/status/1567587202736996352
Maar wanneer ik nu de public beta profile installeer krijg ik een download van 4,84 GB te zien.. Is dat niet nog beta 8/public beta 6 dan? Of is dat gewoonweg vanwege ander model telefoon (11 Pro Max hierzo)
Hij heet ook wel gewoon 'iOS 16.0' zonder beta vermelding...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan kan ik inderdaad bevestigen, ik ben nu de 5.12 Gb Public aan het binnenhalen op mijn iPhone 13 ProRivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:34:
[...]
Ander model telefoon. De 5.12GB is van de 13 Pro.
Voor iOS of tvOS? Had gisteren of eergisteren een update van de Viaplay app waarna hij het nu wel doet op tvOS 16 beta. (En neem aan de RC ook)Davidas schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:33:
Viaplay app still not working..
iOS geen idee, daar had ik geen beta draaien en gebruik ik viaplay niet op
Ah thanks dan zal dat het idd zijn; ben hem aan het downloadenRivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:34:
[...]
Ander model telefoon. De 5.12GB is van de 13 Pro.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ja maar nu de RC uit is mogen de Apps met de nieuwe Xcode ook. Daarmee kunnen ze dit pas fixenDavidas schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:33:
Viaplay app still not working..
Zojuist is ook de officiële releasedatum aangekondigd, namelijk 12 september.
https://www.apple.com/nl/ios/ios-16-preview/
https://www.apple.com/nl/ios/ios-16-preview/
iOS 16 RC up and running op m’n 13 Pro. Eindelijk kan ik ook iOS 16 testen.
Is nu geen testen meerRivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:51:
iOS 16 RC up and running op m’n 13 Pro. Eindelijk kan ik ook iOS 16 testen.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Als je hierna van de beta wil vergeet dan nu niet je profiel te verwijderen.
It’s about time.hk12nl schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:09:
watchOS RC heeft idd de Nike faces en low powermode. Echt mooie verassing!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ooh das geinig idd.hk12nl schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:09:
watchOS RC heeft idd de Nike faces en low powermode. Echt mooie verassing!
Hier ook de RC van 5,12GB aan het binnenhengelen.
iOS 16.0 RC is binnen. Nu nog de watchOS 9.0 RC. Ik had het beta profiel al verwijderd. Iets te vroeg.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Rc binnen maar vind search nog steeds niet vlot.
Als ik de eerste letters van een app type duurt het een a twee seconden voor de app verschijnt.
Als ik de eerste letters van een app type duurt het een a twee seconden voor de app verschijnt.
Same hier, vervelend aangezien deze functie altijd gebruik voor apps.jaspov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:18:
Rc binnen maar vind search nog steeds niet vlot.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Net na het installeren van een hele image zoals deze RC upgrade moet dat wel nog even indexeren natuurlijk.
(Niet dat ik het heb overigens, gaat hier weer goed sinds 2 beta’s geleden oid)
Heb je gelijk in, het zou kunnen verbeteren. Hopelijk doet dat het ook want na een uurtje +/- is er nog geen verbetering merkbaar.Donstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:30:
Net na het installeren van een hele image zoals deze RC upgrade moet dat wel nog even indexeren natuurlijk.
Wel altijd een minimale kans op een RC2.Donstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:08:
Als je hierna van de beta wil vergeet dan nu niet je profiel te verwijderen.
iCloud shared library is uitgesteld tot later dit jaar. Das jammer! Vond ik wel echt een gave functie.
https://www.macrumors.com...ed-photo-library-delayed/
https://www.macrumors.com...ed-photo-library-delayed/
[ Voor 29% gewijzigd door ChrisM op 08-09-2022 06:36 ]
Dan zet ik profile wel weer terug.DeVliegendeNLer schreef op donderdag 8 september 2022 @ 02:48:
[...]
Wel altijd een minimale kans op een RC2.
Ik weet dat ik LTTP ben. Maar wel schraal dat Depth Effect op lockscreen niet werkt zodra je een widget plaatst.
Is de rc versie nu wel een soort final toch ?
Na het event van gisteren ook maar vast de RC geïnstalleerd. Widgets op het lockscreen zijn wel grappig, maar wel weer een beetje halfslachtig. Zoveel schermruimte vrij in principe, maar dan toch de widget ruimte en het formaat zo enorm beperken. Maar ja, dan is dat natuurlijk weer de grote innovatie voor iOS 17. Verder weinig verschil met 15. Upgrade ging wel vlot en zonder problemen, dus dat is dan wel weer goed geregeld.
Vanmorgen RC van iOS 16 geïnstalleerd. Ging best vlot, alles loopt heel soepel. Nergens vertragingen, ook Search doet het goed. Handig van Weer om alles per uur te kunnen zien, jammer dat de kaart van neerslag geen kaart kan laden. Wellicht een bug. Verder is het toegangscherm geinig, maar niet meer dan dat. Hoop kermis waar ik persoonlijk niet zo van houd. Nu Apple Watch updaten.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik heb de RC geïnstalleerd, maar wat me opvalt op het nieuwe lockscreen is dat meldingen helemaal onderin het scherm komen, ook al heb ik geen widgets aanstaan. Is er een manier om deze meldingen weer vlak onder de klok te krijgen zoals het altijd was? Nu moet ik ze eerst naar boven slepen.
Misschien een algemene bug, ik kon deze vandaag ook niet inladen en ik draai gewoon iOS 15.THE_BASE schreef op donderdag 8 september 2022 @ 08:54:
jammer dat de kaart van neerslag geen kaart kan laden. Wellicht een bug.
Nee.Simone96 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:20:
Ik heb de RC geïnstalleerd, maar wat me opvalt op het nieuwe lockscreen is dat meldingen helemaal onderin het scherm komen, ook al heb ik geen widgets aanstaan. Is er een manier om deze meldingen weer vlak onder de klok te krijgen zoals het altijd was? Nu moet ik ze eerst naar boven slepen.
Dat wordt echt interessant zodra de developers hun apps kunnen publiceren in de App Store en je dus third-party widgets kunt plaatsen.THE_BASE schreef op donderdag 8 september 2022 @ 08:54:
Vanmorgen RC van iOS 16 geïnstalleerd. Ging best vlot, alles loopt heel soepel. Nergens vertragingen, ook Search doet het goed. Handig van Weer om alles per uur te kunnen zien, jammer dat de kaart van neerslag geen kaart kan laden. Wellicht een bug. Verder is het toegangscherm geinig, maar niet meer dan dat. Hoop kermis waar ik persoonlijk niet zo van houd. Nu Apple Watch updaten.
Nu is het nog erg beperkt.
Ja. Dit is de final.MarioMark1541 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 08:47:
Is de rc versie nu wel een soort final toch ?
Hier inmiddels eerder trager dan sneller en ik maak alleen contacten en app namen zoekbaar.crypt0rr schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:53:
[...]
Heb je gelijk in, het zou kunnen verbeteren. Hopelijk doet dat het ook want na een uurtje +/- is er nog geen verbetering merkbaar.
Bij afspelen media kan je op full screen albumart klikken en dan bewegen de controls nog steeds raar. Zit wmb weinig progressie in de bugs waar ik last van heb.
iPhone 13 Pro, wellicht maakt dat iets uit.
Hier ook zelfde issues. Ook 13 Pro.jaspov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:45:
[...]
Hier inmiddels eerder trager dan sneller en ik maak alleen contacten en app namen zoekbaar.
Bij afspelen media kan je op full screen albumart klikken en dan bewegen de controls nog steeds raar. Zit wmb weinig progressie in de bugs waar ik last van heb.
iPhone 13 Pro, wellicht maakt dat iets uit.
Hier op een 11 Pro toch ook wel dat vooral het zoeken naar Apps trager is dan ik gewend was. Dat lijkt niet te veranderen. Ook niet na een paar dagen ivm indexatie oid.
Na de RCs gaan de betaprofielen er weer af (iphone + watch) en kunnen we weer verder op de releases.
De iPads blijven nog even hangen op de 16.1 betaoprofielen.
Na de RCs gaan de betaprofielen er weer af (iphone + watch) en kunnen we weer verder op de releases.
De iPads blijven nog even hangen op de 16.1 betaoprofielen.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Bij mij blijft de grote cover-art niet staan op het lockscherm. Kan ik dat nog ergens vast zetten i.p.v. telkens op de kleine cover-art te moeten drukken.
Zelf geen last van. Je drukt zelf ook niet per ongeluk op de grote cover?Donstil schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:52:
Bij mij blijft de grote cover-art niet staan op het lockscherm. Kan ik dat nog ergens vast zetten i.p.v. telkens op de kleine cover-art te moeten drukken.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ga ik eens extra op letten maar volgens mij niet.Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:59:
[...]
Zelf geen last van. Je drukt zelf ook niet per ongeluk op de grote cover?
Ik vraag me af wanneer de verbeterde kaartgegevens in de Kaarten-app wordt geactiveerd…
Ging toch ook in België en Nederland beschikbaar komen?
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ja, maar wanneer is nog niet bekend.Snakefoodjah schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:35:
Ik vraag me af wanneer de verbeterde kaartgegevens in de Kaarten-app wordt geactiveerd…
Momenteel zijn ze hier aan het testen:
On August 3, 2022, Apple began publicly testing its next expansion: Saudi Arabia, Israel, and Palestinian Territories
https://www.justinobeirne...tine-saudi-arabia-testing
Dus bovenstaande gok lijkt niet helemaal uit te komen.APPLE’S NEXT EXPANSION
After expanding to France, Monaco, and New Zealand, Apple is likeliest to expand next to the Benelux countries (Belgium, the Netherlands, and Luxembourg) and Switzerland and Liechtenstein.
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2022 15:57 ]
Gisteravond direct de RC geïnstalleerd en ging vlekkenloos.
Eigenlijk 0 problemen gehad met de verschillende beta’s.
Maar vanmiddag (verdeeld over 3 uur dus niet direct achter elkaar), paar keer gehad dat m’n ING kaart in Wallet niet werkte.
Net ook bestelling geprobeerd te plaatsen en betalen met Apple Pay en mislukte ook 3x.
Meer mensen hier last van?
Eigenlijk 0 problemen gehad met de verschillende beta’s.
Maar vanmiddag (verdeeld over 3 uur dus niet direct achter elkaar), paar keer gehad dat m’n ING kaart in Wallet niet werkte.
Net ook bestelling geprobeerd te plaatsen en betalen met Apple Pay en mislukte ook 3x.
Meer mensen hier last van?
Mijn AirTags werken niet goed met de iOS 16 beta. Als ik buiten bereik ben krijg ik een super oude locatie te zien. Hebben jullie die ook?
🌞🍃
Dit heb ik ook al een tijdje in iOS 15. Met 16 nog niet getestkamerplant schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:01:
Mijn AirTags werken niet goed met de iOS 16 beta. Als ik buiten bereik ben krijg ik een super oude locatie te zien. Hebben jullie die ook?
Ja, ervaar hetzelfde. Bij mij lost het zich op als ik een reboot van m’n toestel doe.kamerplant schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:01:
Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:55:
[...]
Ja, maar wanneer is nog niet bekend.
Momenteel zijn ze hier aan het testen:
On August 3, 2022, Apple began publicly testing its next expansion: Saudi Arabia, Israel, and Palestinian Territories
https://www.justinobeirne...tine-saudi-arabia-testing
[...]
Dus bovenstaande gok lijkt niet helemaal uit te komen.
Waren dat de 42, 45 of 49 mm autosrobcoenen schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:00:
[...]
Het blijft maar duren en duren.. ik heb de Apple Watch auto's bijna 2 of misschien zelfs wel 3 jaar geleden voor het eerst hier voorbij zien rijden.
Wel eens met je dat het lang duurt. Dacht echt, Apple maakt eerst Europa een beetje compleet alvorens verder weg in kaart te brengen. Vind het echt een onlogische keuze om eerst die andere landen te doen. Net zo onlogisch als de luchtkwaliteit in de weer app.
Als je op de kaart daarvan kijkt doen de meeste landen mee. Behalve België, blijkbaar is daar de lucht altijd schoon.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Als ik rc op mn telefoon wil installeren, is een reservekopie in de icloud dan afdoende of moet dat via itunes?
Of is een reservekopie bij een rc gewoon niet nodig?
[ Voor 20% gewijzigd door deBennie op 09-09-2022 17:37 ]
Ik zou zeker een reservekopie maken, je weet maar nooit.deBennie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:37:
Als ik rc op mn telefoon wil installeren, is een reservekopie in de icloud dan afdoende of moet dat via itunes?
Yes ok, via icloud volstaat? (ik lees overal dat t via itunes op mac moet?)Davidas schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:43:
[...]
Ik zou zeker een reservekopie maken, je weet maar nooit.
Ik zou het wel via iTunes doen inderdaad.deBennie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:44:
[...]
Yes ok, via icloud volstaat? (ik lees overal dat t via itunes op mac moet?)
Ben ik nu gek geworden en was dit altijd al zo? Of is dit pas sinds iOS 16? Of zijn dit al de voortekenen van de nieuwe map?
Zie verschil in graphics tussen normale Map mode en navigatie mode in CarPlay.

Zie ik over het hoofd hoe je gewoon een simpele achtergrond kan instellen zonder al die poespas?
Nee dat is echt waardeloos dat je steeds een heel lockscreen moet maken…THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:52:
Zie ik over het hoofd hoe je gewoon een simpele achtergrond kan instellen zonder al die poespas?
Ik zou denken: als ik nu een andere wallpaper kies dan moet ie gewoon op het huidige lockscreen. Maar zo denkt Apple niet blijkbaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 18:58 ]
Dit is al heel, heel lang. Een jaar of twee inmiddels. Enkel tijdens navigatie heb je een mooie groene kaart. Anders saai wit..Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:50:
Ben ik nu gek geworden en was dit altijd al zo? Of is dit pas sinds iOS 16? Of zijn dit al de voortekenen van de nieuwe map?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Werkelijk nooit bij stilgestaan of opgevallen. Na al die jaren niet.TheKerremenke schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:06:
[...]
Dit is al heel, heel lang. Een jaar of twee inmiddels. Enkel tijdens navigatie heb je een mooie groene kaart. Anders saai wit..
En toch ziet het er voor mijn gevoel net wat gedetailleerder uit in de Map modus.
En er zijn geen simpele wallpapers meer? Jammer. Vond die van Apple altijd keurig. Kan alleen maar uit m’n Photos kiezen…Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:57:
[...]
Nee dat is echt waardeloos dat je steeds een heel lockscreen moet maken…
Ik zou denken: als ik nu een andere wallpaper kies dan moet ie gewoon op het huidige lockscreen. Maar zo denkt Apple niet blijkbaar.
Een reboot lost het niet op. Opnieuw inloggen met m’n hele iPhone op iCloud wel. Mooi.kamerplant schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:01:
🌞🍃
Jawel, die zitten achter de grote plus als je een lockscreen aan het maken bent.THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:47:
[...]
En er zijn geen simpele wallpapers meer? Jammer. Vond die van Apple altijd keurig. Kan alleen maar uit m’n Photos kiezen…
[ Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 20:32 ]
Maar waarom zie ik die standaard wallpapers niet waar Apple zelf mee adverteert?Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:30:
[...]
Jawel, die zitten achter de grote plus als je een lockscreen aan het maken bent.
/f/image/YRqCg78hqRmTZ5DskLzwZvPI.png?f=fotoalbum_large)
Of zijn die exclusief voor de iPhone 14?
Ik wilde gister hier al vragen of iemand die wallpapers al ergens gevonden had. Maar bedacht toen dat ik die pas op de 14 zet om nog een beetje een nieuw gevoel te hebbenRivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:37:
[...]
Maar waarom zie ik die standaard wallpapers niet waar Apple zelf mee adverteert?
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 20:40 ]
Ah. Ik zal niet zeggen dat ik het allemaal een grote vooruitgang vindt. Dit is toch veel te complex voor bijvoorbeeld mijn ouders?Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:30:
[...]
Jawel, die zitten achter de grote plus als je een lockscreen aan het maken bent.
Precies dezelfde gedachte een uur geleden!Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:39:
[...]
Ik wilde gister hier al vragen of iemand die wallpapers al ergens gevonden had. Maar bedacht toen dat ik die pas op de 14 zet om nog een beetje een nieuw gevoel te hebben
Meestal staan die alleen op de iPhones zelf. Dus die lekken later pas.Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:37:
[...]
Maar waarom zie ik die standaard wallpapers niet waar Apple zelf mee adverteert?
[Afbeelding]
*verkeerde topic
[ Voor 101% gewijzigd door bakkie1985 op 11-09-2022 07:47 ]
Kun je beter plaatsen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussiebakkie1985 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 07:28:
Vraag voor de mensen die IpadOS16 testen (omdat ik mijn ipad voor mn bedrijf gebruik en niet handig genoeg/de durf heb om het er al op te zetten): Ondersteund deze versie op de Ipad pro ook het volledige externe schermgebruik zonder aanvullende apps?
Ik weet dat je met IpadOS15 een externe app (bijv. Shiftscreen) nodig hebt om de scaling van een heel extern scherm te kunnen gebruiken maar vind het zonde om deze nu nog aan te schaffen daar OS16 eraan komt en ik video's zie waar hele schermen gebruikt worden.
Of toch voor de mensen die niet willen wachten;THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:15:
[...]
Meestal staan die alleen op de iPhones zelf. Dus die lekken later pas.
https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-14-wallpapers/
De widget iconen op de homewcreen een kleurtje geven (zoals op de watch, bv batterij balkje groen) zit er niet in zeker, wel?
Welke ‘grote plus’ is dat?Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:30:
[...]
Zijn dat alle achtergronden die je voorheen ook had?
©2004
Nee, die lijken verdwenen te zijn. Erg jammer, zaten mooie tussen. Die moet je nu dus op Google vinden, opslaan en daar een achtergrond van fabriceren.hk12nl schreef op zondag 11 september 2022 @ 08:14:
[...]
Welke ‘grote plus’ is dat?

Meteen als je hem aan maakt:hk12nl schreef op zondag 11 september 2022 @ 08:14:
[...]
Welke ‘grote plus’ is dat?
:strip_exif()/f/image/x7Ve7adcy9FzMc6Ko8XFnLQw.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.
iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.
Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.
iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.
Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form