Voor de batterijnerds kan ik AccuBattery aanbevelen. Iemand had het hier een paar dagen terug over en ik heb die app maar eens geïnstalleerd en het geeft heel veel inzicht in je batterijverbruik en leert je ook nog eea over hoe je eigenlijk met die accu moet omgaan. Heel veel info zit erin, en ook heel veel data over het verbruik en het laden.
Zij stellen dat je beter steeds maar tot 80% moet laden. Dat gaat het snelste, omdat ie boven de 80% de laadsnelheid terugdraait om de accu te beschermen. Om de app goed te laten werken, moet je de accu tot onder de 15% leeg laten gaan, en daarna helemaal opladen. Ik weet niet of ze daarmee bedoelden tot 80%, maar ik heb tot 100% gedaan.Ter illustratie:
Van 10% tot 90% duurde 1u11m en van 90 tot 100% kostte 30m !!! (ik had de telefoon even nodig, dus hij is 2 minuten van de beademing af geweest).
Vanavond was ie op 37% (na 26u10m gebruik 2u25m sot) en was ie in 37m op 80%
Ik blijf voorlopig maar tot 80% laden. Gaat idd supersnel (ik heb een 45W lader) en ik ben benieuwd hoe het bevalt.
Zij stellen dat je beter steeds maar tot 80% moet laden. Dat gaat het snelste, omdat ie boven de 80% de laadsnelheid terugdraait om de accu te beschermen. Om de app goed te laten werken, moet je de accu tot onder de 15% leeg laten gaan, en daarna helemaal opladen. Ik weet niet of ze daarmee bedoelden tot 80%, maar ik heb tot 100% gedaan.Ter illustratie:
Van 10% tot 90% duurde 1u11m en van 90 tot 100% kostte 30m !!! (ik had de telefoon even nodig, dus hij is 2 minuten van de beademing af geweest).
Vanavond was ie op 37% (na 26u10m gebruik 2u25m sot) en was ie in 37m op 80%
Ik blijf voorlopig maar tot 80% laden. Gaat idd supersnel (ik heb een 45W lader) en ik ben benieuwd hoe het bevalt.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.