Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-03 15:26
Hoe dom kon ik zijn....
Ik koop op marktplaats een nieuw gesealde pixel 7 pro van een verkoper met ontzettend goede reviews.
Ik gebruik niet de verzekerde optie want dit leek me toch vrij betrouwbaar....had ik maar beter geweten.
De verzending ging met track en trace gebeuren en verzekerd ...naar België.
1 tot 2 dagen verzending....ik betaal en ja hoor...paar dagen later nog steeds geen telefoon.
Communicatie is ineens pak minder dan voor de aankoop en nu verteld hij me netjes dat de telefoon vast ligt bij de douane(!?) en post.nl hem niet kan vertellen wat er gebeurd is.Track en trace nooit gezien en verzekerde zending...tja.
Nog nooit meegemaakt dit....zo dom.😔
Nu nog beter....de telefoon gaat terug retour naar de afzender omdat ik zogezegd niet thuis was en ook de afhaalopdracht genegeerd heb....dat klopt toch aan geen kanten!
Geen briefje in de bus met afhaalopdracht.
Wat gaan we nog krijgen.
Ondertussen is de telefoon teruggekomen bij de afzender die me de doos liet zien met retouretiket van post.nl...leveradres was juist ingevuld....heel raar maar lijkt een fout van post.nl.
Morgen kom ik afzender tegemoet...gaat dan hopelijk toch nog in orde komen.😅

[ Voor 27% gewijzigd door denoli74 op 26-01-2023 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:43
denoli74 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:56:
Hoe dom kon ik zijn....
Ik koop op marktplaats een nieuw gesealde pixel 7 pro van een verkoper met ontzettend goede reviews.
Ik gebruik niet de verzekerde optie want dit leek me toch vrij betrouwbaar....had ik maar beter geweten.
De verzending ging met track en trace gebeuren en verzekerd ...naar België.
1 tot 2 dagen verzending....ik betaal en ja hoor...paar dagen later nog steeds geen telefoon.
Communicatie is ineens pak minder dan voor de aankoop en nu verteld hij me netjes dat de telefoon vast ligt bij de douane(!?) en post.nl hem niet kan vertellen wat er gebeurd is.Track en trace nooit gezien en verzekerde zending...tja.
Nog nooit meegemaakt dit....zo dom.😔
Nu nog beter....de telefoon gaat terug retour naar de afzender omdat ik zogezegd niet thuis was en ook de afhaalopdracht genegeerd heb....dat klopt toch aan geen kanten!
Geen briefje in de bus met afhaalopdracht.
Wat gaan we nog krijgen.
Ondertussen is de telefoon teruggekomen bij de afzender die me de doos liet zien met retouretiket van post.nl...leveradres was juist ingevuld....heel raar maar lijkt een fout van post.nl.
Morgen kom ik afzender tegemoet...gaat dan hopelijk toch nog in orde komen.😅
Nog goed gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:31:
In welke combinatie dan? Met korting via een ander abonnement? Als ik nu m'n vergelijking maak en kijk naar december vorig jaar, dan is ie juist duurder. De kreet bizarre belsimpel dagen die op de site staat klopt van geen kant lijkt 't. @Exocet
50plus mobiel 10000mb met Pixel 7.
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-7/aanbieding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-03 15:26
Ja de telefoon netjes opgehaald in breda.
Toffe jongeman en zat wat verveeld met de zaak.
Post.nl heeft hier toch iets raar gedaan ..we gaan het nooit weten. 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45
Zijn er hier toevallig nog meer mensen die rond 2 december een Pixel 7 (pro) hebben besteld bij Belsimpel?

Ik heb die van mij op 2 december besteld en op moment van bestellen stond de Black Friday Cashback nog op de pagina van de telefoon. Na bestellen heb ik het ordernummer ingevoerd op de bijhorende site, waar hij ook werd geaccepteerd.

Ik heb hier verder nooit meer bericht over gehad. Dus heb ik Belsimpel nu gemaild met de vraag hoe en wat.

Belsimpel meldt nu doodleuk dat de actie tot 28 november liep en dat ik dus geen aanspraak maak op de Cashback.

Iemand enig idee of ik hier nog iets aan kan doen? Ik had namelijk gewoon een screenshot of iets dergelijks moeten maken, maar die heb ik dus niet🤔

Ryzen 7 7800X3D | ROG STRIX B650E-F | RX 7900 XTX TUF | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-D15 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PKlein
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-04 15:10
De Pro is zo ook aantrekkelijk geprijsd. € 718,- inclusief abonnementskosten. Alleen opletten dat je het contract na een jaar stopzet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oZbsEMIzo3ekNYFtNk72Wue4nTI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aDBUBxPVxRB3fVwksvfeoa9q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jrnjrn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-04 13:57
PKlein schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:51:
[...]

De Pro is zo ook aantrekkelijk geprijsd. € 718,- inclusief abonnementskosten. Alleen opletten dat je het contract na een jaar stopzet.
[Afbeelding]
Nu nog 100 euro goedkoper i.v.m. de nieuwe cashback actie van belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selien
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 10:34
Jrnjrn schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:03:
[...]

Goed om te weten, heb toevallig gisteren mijn Pixel 7 Pro geleverd gekregen...
Hopelijk zijn ze schappelijk en hoef ik niet het hele retourproces door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:46
Zag 't inderdaad ook. Mag op de 14de verlengen. Dan eens kijken wat het gunstigste uit komt en kan de Sony Xperia 5 II eruit voor de Pixel 7. Helaas heeft de P7 geen headphone jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max10
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-05-2023
Selien schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:35:
[...]

Idem, gisteren mijn pixel 7 ontvangen, hoop ook op een beetje schappelijkheid, het is wel heel "kort dag" na de bestelling, ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rjn87
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-01 22:10
Iemand die bij Tele2 de Pixel Pro heeft gepreordered die de Pixel buds Pro al heeft ontvangen? Ik heb 9 januari een mailtje gehad dat ze leveringsproblemen hebben. Zit nog steeds te wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Laatst online: 16:43
Selien schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:35:
[...]

Ik had hem 31-01-2023 besteld (7 pro) en ze wilden me een voucher geven tot max.€50.
Heb de mijne retour gestuurd, uurtje later opnieuw besteld, en vandaag de nieuwe binnen gekregen en gelijk van de actie gebruik gemaakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:30
Rjn87 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:51:
Iemand die bij Tele2 de Pixel Pro heeft gepreordered die de Pixel buds Pro al heeft ontvangen? Ik heb 9 januari een mailtje gehad dat ze leveringsproblemen hebben. Zit nog steeds te wachten... :(
Je hebt kans dat die binnenkort geleverd worden. Bij T-Mobile hadden ze op 9 januari ook leveringsproblemen gemeld. Ik heb de mijne nu zojuist in ontvangst mogen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selien
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 10:34
loentje48 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:49:
[...]

Ik had hem 31-01-2023 besteld (7 pro) en ze wilden me een voucher geven tot max.€50.
Heb de mijne retour gestuurd, uurtje later opnieuw besteld, en vandaag de nieuwe binnen gekregen en gelijk van de actie gebruik gemaakt. :)
Ik krijg net hetzelfde voorstel, beetje karig. Ik heb namelijk ook al een whitestone screenprotector erop geïnstalleerd, dus had gehoopt dat ze wat coulanter zouden zijn.
Fijn dat het wel gelijk met de actie is gelukt!

[ Voor 4% gewijzigd door Selien op 04-02-2023 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max10
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-05-2023
Heb een voucher geaccepteerd ter waarde van 50% van de cashback actie.
De cashback actie loopt via Google en niet via Belsimpel zelf, de aangeboden 50% tegemoetkoming
vind ik dan ook allerzins redelijk.
Heb het toestel met abo en nummerbehoud voor een goede prijs gekocht en voelde er eigenlijk
niks voor om te gaan annuleren met bijbehorende risico's.
Voucher meteen gebruikt voor de aanschaf van een Google stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Gisteren zijn mijn Buds Pro eindelijk geleverd!
Het heeft maar even geduurd (13 november gepreordered bij T-Mobile). Zij konden er helaas ook weinig aan doen, de order hadden zij al lange tijd terug uitgestuurd maar de leverancier kon niet leveren.

Uit mijn mailwisseling met t-mobile@activationboxx.com van 31 januari 2023:
Helaas hebben wij vanuit Google nog geen exacte datum ontvangen wanneer wij de Google Pixel Buds Pro geleverd gaan krijgen.
De inkooporder is al maanden geleden geplaatst, maar de levering laat helaas nog op zich wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door GunnardePunnar op 11-02-2023 13:04 . Reden: Email adres en datum van mail toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:16
Jrnjrn schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:03:
[...]

Ik heb hier gebruik van gemaakt, maar heb via de mail geen bevestiging gekregen dat de registratie goed is gedaan. Iemand die ook gebruik heeft gemaakt van deze cashback actie via claimpromo.com en heb je daar dan wel/geen bevestiging van gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jrnjrn
  • Laatst online: 30-04 13:57
Prins32 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:41:
[...]

Ik heb hier gebruik van gemaakt, maar heb via de mail geen bevestiging gekregen dat de registratie goed is gedaan. Iemand die ook gebruik heeft gemaakt van deze cashback actie via claimpromo.com en heb je daar dan wel/geen bevestiging van gekregen?
Precies hetzelfde hier. Geen mail ontvangen.

Als ik de reacties op de eerdere cashback actie zo zie dan zijn we niet de enige en moet het wel goedkomen. Mogelijk met wat extra mails naar Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:53

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ook maar besteld, 455 euro voor een nieuwe telefoon met 256gb zijn tenminste leuke prijzen in tijden dat alles 30% duurder wordt :).

[ Voor 96% gewijzigd door Sport_Life op 18-02-2023 14:08 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-05 00:05
Sport_Life schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:05:
Ook maar besteld, 455 euro voor een nieuwe telefoon met 256gb zijn tenminste leuke prijzen in tijden dat alles 30% duurder wordt :).
Heb ik wat gemist? Hoe kom je op 455 met 256gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

denoli74 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 13:39:
[...]

Ja de telefoon netjes opgehaald in breda.
Toffe jongeman en zat wat verveeld met de zaak.
Post.nl heeft hier toch iets raar gedaan ..we gaan het nooit weten. 😆
Ik heb dat een paar keer met DHL gehad. Bericht dat ik niet thuis was terwijl ik de hele dag thuis was. Afhaal punt heeft het pakketje nooit gekregen en dan krijg ik opeens bericht van de verkoper dat het retour is gekomen.

Was bij mij de chauffeur van DHL die er een potje van maakte, die hebben ze ontslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:53

Sport_Life

Solvitur ambulando

Zensu schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:22:
[...]

Heb ik wat gemist? Hoe kom je op 455 met 256gb :)
Belsimpel TMobile 2 jaar / 3 gb data met 75e cashback.
De 7, niet de pro versie.

De 7pro is dan 700 euro na cashback.

[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 19-02-2023 11:59 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-04 13:10

g86

Voor de Belgen onder ons: iemand ervaring met grijze import?

Contact gehad met Belsimpel en daar willen ze niet leveren naar België, dus kan al geen zakelijke bestelling plaatsen. En ze kunnen mij ook niet zeggen of ik die als Belgische particulier gewoon fysiek in de Belsimpel winkel in Tilburg kan kopen voor 799 euro. Is wel 300km rijden heen en terug.
Auchan FR is dan voor mij minder ver rijden en het kost daar ook 799 euro.

Is dat toestel uit NL of FR dan perfect te gebruiken en configureren in België? En wat met garantie?

Als Belg voel ik mij wel geript door Google. Wanneer gaan ze België ook eens deftig behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-05 09:13
g86 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:23:

Contact gehad met Belsimpel en daar willen ze niet leveren naar België, dus kan al geen zakelijke bestelling plaatsen. En ze kunnen mij ook niet zeggen of ik die als Belgische particulier gewoon fysiek in de Belsimpel winkel in Tilburg kan kopen voor 799 euro. Is wel 300km rijden heen en terug.

Is dat toestel uit NL of FR dan perfect te gebruiken en configureren in België? En wat met garantie?

Als Belg voel ik mij wel geript door Google. Wanneer gaan ze België ook eens deftig behandelen.
Ik weet niet precies hoe het in België werkt, maar zo te zien heeft Fnac.be de Pixel 7 Pro ook.
De Pro is wel alleen door externe verkopers. De normale wordt wel officieel door Fnac verkocht, ik denk dat hij dan wel goed te gebruiken is in België, maar dat kunnen andere Tweakers beter bevestigen
Anders heeft amazon.com.be hem ook voor €785 (officieel door Amazon)

[ Voor 7% gewijzigd door vandeven66 op 27-02-2023 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ze kunnen mij ook niet zeggen of ik die als Belgische particulier gewoon fysiek in de Belsimpel winkel...
Je rijdt er heen, vraagt om het toestel, betaalt en rijdt weer terug...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-04 13:10

g86

CLB schreef op maandag 27 februari 2023 @ 23:36:
[...]

Je rijdt er heen, vraagt om het toestel, betaalt en rijdt weer terug...
Ja hopelijk hé. Bij Belsimpel konden ze mij nochtans niet garanderen dat ik als Belgisch particulier dat toestel fysiek in de winkel kon kopen.
Vond ik nogal vreemd. Het is toch niet dat ze controle gaan doen van mijn ID als ik dat toestel los koop zonder abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:29
https://www.amazon.de/dp/B0BQ32C3JQ

Google Pixel 7 Pro - Unlocked Android Smartphone + Obsidian Pixel Buds Pro - Wireless Headphones - Bluetooth Headphones - Charcoal

775 exclusief klein belasting-verschil

Weet niet of er betere deals zijn, doe je huiswerk zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:05
Toch benieuwd of de Pixel 7a woensdag wordt aangekondigd. En zeker benieuwd naar de prijs.
De geruchten zeggen €100 minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-05 21:31
De Pixel 7 is nu maar €465 in totaal. Mijn vriendin twijfelde nog tussen de 7A en de 7 maar dat maakt deze deal een no brainer in voordeel voor de gewone 7.

https://nl.pepper.com/aan...js-van-de-pixel-7a-276491

[ Voor 6% gewijzigd door Otto Jans op 13-05-2023 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Belsimpel heeft toch gewoon een Belgische shop?
https://www.gomibo.be/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Otto Jans schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:41:
De Pixel 7 is nu maar €465 in totaal. Mijn vriendin twijfelde nog tussen de 7A en de 7 maar dat maakt deze deal een no brainer in voordeel voor de gewone 7.

https://nl.pepper.com/aan...js-van-de-pixel-7a-276491
I.c.m. een abo bij 50+mobiel nóg goedkoper:
https://nl.pepper.com/aan...-sms-via-belsimpel-276493
367 euro

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-05 21:31
Nee hoor. Bovenstaande prijs van Pepper is met abo 12 maanden erbij gerekend. Komt nog 12 maanden abo bij en dan reken je alles inclusief ;)

(12 maanden x € 11,00) € 132,00
Voor je toestel, eenmalig € 367,00
Totale kosten over 1 jaar € 499,00

Als je alleen toestel wilt is de Tele2 deal van 1 maand abo veel beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Otto Jans op 14-05-2023 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Otto Jans schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:28:
[...]

Nee hoor. Bovenstaande prijs van Pepper is met abo 12 maanden erbij gerekend. Komt nog 12 maanden abo bij en dan reken je alles inclusief ;)

(12 maanden x € 11,00) € 132,00
Voor je toestel, eenmalig € 367,00
Totale kosten over 1 jaar € 499,00

Als je alleen toestel wilt is de Tele2 deal van 1 maand abo veel beter.
Ja, maar als je abo net afloopt is dit een no-brainer natuurlijk

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:40
Ik wachte al een tijdje op de pixel 7a om daarna m'n abo te gaan verlengen en deze daarbij aan te schaffen.
Nu zit ik bij tele2 en is de keuze door de goeie aanbiedingen toch een stuk lastiger.

Ik kan de 7a voor 432€ krijgen, met de pixel buds a oortjes. Of de normale 7 voor 447€.

Ik wil graag een compacte telefoon dus daarin wint de 7a, maar het verschil is minimaal volgens mij.

Zijn er toevallig mensen die ze beide hebben en me kunnen helpen in de keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15:51
Casual Ruud schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:28:
Volgens mij is het idee achter de eerste link van tele2 dat je je abbonement na 1 maand opzegt en het toestel dan met korting koopt. Is dat serieus legit of een hoop sorus voor een paar tientjes korting?
Vraag het mij ook af. Je zit dan met een vast abo, en een bkr registratie voor een paar euro verschil? Ik begreep dat het maandelijks opzegbaar is, dus je betaalt dan alleen maand 1, aansluitkosten en de kosten van de telefoon (deze in een keer)? Vind het beetje omslachtig, ook akelig om ergens aan vast te zitten. En qua garantie ook geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:47
Popcorna schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:46:
[...]

Vraag het mij ook af. Je zit dan met een vast abo, en een bkr registratie voor een paar euro verschil? Ik begreep dat het maandelijks opzegbaar is, dus je betaalt dan alleen maand 1, aansluitkosten en de kosten van de telefoon (deze in een keer)? Vind het beetje omslachtig, ook akelig om ergens aan vast te zitten. En qua garantie ook geen idee.
Ja deze truc word vaak gedaan met nieuwe telefoons. Veel mensen doen dit om zo korting te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 22:03
alki schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:53:
[...]

op de 7 zit nu weer 100 euro Cashback dus hij is nog goedkoper
Alleen bij Belsimpel, wel handig om te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Popcorna schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:46:
[...]

Vraag het mij ook af. Je zit dan met een vast abo, en een bkr registratie voor een paar euro verschil?
Als je de boel in 1x aftikt heb je toch geen BKR registratie? Zolang je maar minder financiert dan 250 euro toch?
[...]

Behalve dat hij (tenminste de combinatie waar ik wel eens naar kijk) van 454 naar 567 bijbetalen is gegaan. Dan is hij dus 23 euro duurder met 100 euro cashback :N

Overigens zou ik zelf niet zo snel voor de 7a gaan als ik de reviews lees. Ik heb nu een 6 die op zich prima bevalt, maar de 7 hou ik al een tijdje met een schuin oog in de gaten. Vooral het net wat kleinere formaat spreekt me wel aan van de 7.

[ Voor 22% gewijzigd door J0YR1D3R op 15-05-2023 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
[...]

Ah inderdaad! Dat betekend dat de 7 na cashback nog maar 363€ kost..
Nog altijd een lastige keuze voor mij :|

@J0YR1D3R
Ik kijk bij Tele2, dat scheelt dus toch wel wat.

De reviews van de 7a vind ik nogal wisselend inderdaad.

[ Voor 17% gewijzigd door Fuske op 15-05-2023 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de €100 cashback actie van Belsimpel op de Pixel 7 is voor het eerst ook van toepassing op Outlet modellen.
Ook gewoon 2 jaar garantie op deze modellen.

Dus voor bijv €461 heb je een 'als Nieuw' outlet model Pixel 7 (na cashback)
Of €414 (na cashback) voor een outlet model in "Zeer Goede'' staat.

Mijn jarenlange ervaring met Outlet modellen bij Belsimpel is zeer goed. De ''Als Nieuw'' toestellen zijn vrijwel niet te onderscheiden van echt nieuw/sealed.

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 15-05-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Moeilijk keuze 7a of toch de 7.
Outlet model 7 of de 7a met Buds die ik eventueel wil verkopen.

Outlet is alleen niet nieuw.

Edit: Toch de Pixel 7 gekocht bij belsimpel met 100 eur cashback.
Het prijsverschil is ongeveer 40 euro met de 7a.
Alleen heb ik geen buds hier zit ik niet op wachten en heb geen zin om deze door te verkopen.

Ik blijf toch raar vinden dat de Pixel 7 niet in België te koop is

[ Voor 54% gewijzigd door Evertt op 15-05-2023 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 21:30
@Evertt Belsimpel acties, Pixelbuds of cashback, zijn toch niet geldig voor Belgen als ik de actievoorwaarden er op nakijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
Sergei.Rotkop schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:41:
@Evertt Belsimpel acties, Pixelbuds of cashback, zijn toch niet geldig voor Belgen als ik de actievoorwaarden er op nakijk?
Klopt. Maar ik kom uit Nederland.

De Pixel is officieel niet in België te koop. Ik blijf dat raar vinden en is niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:10
In Frankrijk lijkt de actie niet gelimiteerd voor buitenlanders. Het verloopt daar iets anders: je koopt beide en ze betalen buds terug. Staat geen vermelding bij dat je vaste inwoner van Frankrijk moet zijn dus ik hoop dat dat gewoon werkt. Had een email naar de organisatie gestuurd voor bevestiging maar geen antwoord op gehad. Actie eindigt vandaag.
https://www.amazon.fr/b?ie=UTF8&node=80925919031

Anderzijds staat ie bij Amazon België voor 485 (zonder de buds dan welliswaar en via 3e partij)
https://www.amazon.com.be/dp/B0BZJK1ZTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05 22:47
Is die cashback en/of gratis buds actie inmiddels afgelopen? Kom het nergens meer tegen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:10
Die is afgelopen, gisteren was laatste dag om te bestellen:
https://promo-rewards.com/2023launchfr/fr-FR
(heb link voor NL actie niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Laatst online: 01-05 22:47
Haha lekker dan. Op de 7 nog wel cashback zie ik. Dan is die nu dus goedkoper dan de 7a. Morgen maar eens fysiek bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:34
Ik twijfel nog steeds over de cashback deal voor de 7. Die is dan goedkoper dan de laagste prijs voor de 7a.
Maar zal er komende tijd niet een prijsverlaging voor de 7a aankomen? Ik zag dat de 7a prijs in de VS al met $ 50 is gekelderd.
Heb liever een wat kleiner toestel. Verder zie ik voor mij weinig meerwaarde in de 7.

[ Voor 15% gewijzigd door Frup op 23-05-2023 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 19:37

spanx

_Sp[A]nX_

Verwachten we nog op korte termijn goede aanbiedingen van de 7 Pro, de vakantie deals vind ik wat tegenvallen.

Ben op zoek naar 7 Pro icm een abbo

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 09:45

13art

Moderator Mobile
spanx schreef op maandag 29 mei 2023 @ 08:10:
Verwachten we nog op korte termijn goede aanbiedingen van de 7 Pro, de vakantie deals vind ik wat tegenvallen.

Houdt Pepper in de gaten zou ik zeggen. Met enige regelmaat komen daar aanbiedingen voorbij.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-08-2024
spanx schreef op maandag 29 mei 2023 @ 08:10:

Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-04 20:07
Volgens mij is de 7pro 128 gb bij Belsimpel in prijs verlaagd; 779,-
(7pro 256 gb 879)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 19:37

spanx

_Sp[A]nX_

Song schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:15:
Volgens mij is de 7pro 128 gb bij Belsimpel in prijs verlaagd; 779,-
(7pro 256 gb 879)
Dank maar dat was al.
Ik weet niet of ik kan wachten op de pixel 8 pro...

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:47
Heeft iemand de Pixel 7 besteld bij Belsimpel met cashback? Ik heb dit formulier wel ingevuld maar nooit iets van een bevestiging gekregen, is dat normaal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuske
Hier hetzelfde ja.
Heb belsimpel gecontact en ze zeggen dat 't een storing is of was en dat alles wel goed is aangemeld. Dus zal wel goed komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-05 18:30
Sjurm schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:00:
Heeft iemand de Pixel 7 besteld bij Belsimpel met cashback? Ik heb dit formulier wel ingevuld maar nooit iets van een bevestiging gekregen, is dat normaal?
3 keer aangevraagd op een week tijd. 0 keer een bevestigingsmail gehad (2 verschillende E-mail adressen). Echt niet meer van deze tijd dat er geen bevestigingsmail komt. Snap ook niet dat het zo omslachtig moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:14
Heeft iemand al bereicht gehad van cliampromo? Want ik ben ook op zoek naar vervanging van mijn Galaxy S8 en de Pixel 7 is nu wel aantrekkelijk met de 100 euro cashback....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

xray79 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:44:
Heeft iemand al bereicht gehad van cliampromo? Want ik ben ook op zoek naar vervanging van mijn Galaxy S8 en de Pixel 7 is nu wel aantrekkelijk met de 100 euro cashback....
Waar zie jij de 100 euro cashback actie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xray79
anc schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:10:
[...]

Waar zie jij de 100 euro cashback actie?
Was bij Belsimpel maar is afgelopen liep via claimpromo
heb wel een sceenshot dat alles god is ingevuld maar geen bvestigigsmail gehad. G aervan uit dat dat wel goed komt en als ik eraan denk dan zal ik dat hier melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 20:57
Ik wil voor mijn vrouw Pixel 7a kopen.
Nu zie ik ik bij Google Store dat ze nu € 30 korting geven. De 7a komt daar nu op € 479. Dat is de goedkoopste prijs die ik kan vinden.

Wat zijn de ervaringen met kopen bij Google Store?
Maakt het iets uit, kopen bij bijvoorbeeld Belsimpel of daar? Hoe zit het met event. retourneren of garantie aanspraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00

Christiano007

Ich bin der champion

I_am_I schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:26:
Bij Belsimpel is weer een cashbackactie gestart voor de Google Pixel 7 en 7a. Bij de 7 krijg je 100 euro terug en bij de 7a 50 euro. Doe er je voordeel mee!
Voor die 30 euro verschil (bij belsimpel) is het eigenlijk een eitje toch, Pixel 7.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
I_am_I schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:26:
Bij Belsimpel is weer een cashbackactie gestart voor de Google Pixel 7 en 7a. Bij de 7 krijg je 100 euro terug en bij de 7a 50 euro. Doe er je voordeel mee!
Is er al iemand die de cashback van mei 2023 heeft ontvangen? Ik heb nog niks gehad helaas (ook geen mailbevestiging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 20:57
Christiano007 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:23:
[...]

Voor die 30 euro verschil (bij belsimpel) is het eigenlijk een eitje toch, Pixel 7.
Wat krijg je dan meer voor die 30 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
Wenzel schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:02:
[...]

Groter scherm, betere camera o.a.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00

Christiano007

Ich bin der champion

Wenzel schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:02:
[...]

Sneller laden.
Scherm wat minder bezels heeft, zelfs iets groter zonder breder te zijn.
Iets beter kras bestendigd glas.
Ongeveer zelfde accuduur
Camera (maar of het veel uit maakt...)

[ Voor 12% gewijzigd door Christiano007 op 17-07-2023 13:11 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_I
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:24
Mother_lepard schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:01:
[...]

Is er al iemand die de cashback van mei 2023 heeft ontvangen? Ik heb nog niks gehad helaas (ook geen mailbevestiging)
Ha, ik ben niet de enige die nog niks heeft ontvangen. Ik heb vanmorgen een bericht naar Belsimpel gestuurd hierover. Ik heb mij ook aangemeld voor de cashback, maar hier nooit een bevestiging van gehad. Volgens Belsimpel is dat mogelijk, omdat de mailserver maar een gelimiteerd aantal berichten per dag mag versturen. Het zou echter in orde komen. Ben alleen benieuwd wanneer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
Streven ernaar om binnen 8 weken na afloop actie bedrag te storten die loopt tot 13 augustus dus kan nog wel even duren.... Dacht dat ik op de bevestiging na invullen zag 6 weken na invullen dat zou voor mij begin augustus moeten zijn.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
Zojuist de cashback terug ontvangen.
Had in de tussentijd wel nogmaals even een mail gestuurd naar belsimpel, puur om er echt zeker van te zijn dat alles goed was ontvangen..
Ze zeiden toen rond 20 augustus is het geld teruggestort. Maandje eerder geworden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
Fuske schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:08:
Had in de tussentijd wel nogmaals even een mail gestuurd naar belsimpel, puur om er echt zeker van te zijn dat alles goed was ontvangen..
Ze zeiden toen rond 20 augustus is het geld teruggestort. Maandje eerder geworden dus
Wanneer heb jij je gegevens op claimpro ingevuld? Rond 11 juni gok ik of eerder? Dan weet ik dat ik minimaal 3 weken later zit.

[ Voor 8% gewijzigd door xray79 op 20-07-2023 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_am_I
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:24
I_am_I schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:09:
[...]

Ha, ik ben niet de enige die nog niks heeft ontvangen. Ik heb vanmorgen een bericht naar Belsimpel gestuurd hierover. Ik heb mij ook aangemeld voor de cashback, maar hier nooit een bevestiging van gehad. Volgens Belsimpel is dat mogelijk, omdat de mailserver maar een gelimiteerd aantal berichten per dag mag versturen. Het zou echter in orde komen. Ben alleen benieuwd wanneer. :?
Vandaag de 100 euro ontvangen. Ik had e.e.a. op 31 mei ingediend en nooit mail ontvangen. Ik heb wel twee keer (de laatste keer deze week) contact opgenomen met Belsimpel wanneer ik de cashback kon ontvangen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
Fuske schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:08:
Hier ook vandaag ontvangen. Op 4 juni ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
Hier ook de cashback ontvangen, 30-6 opgestuurd en idd 8 weken later ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Vandaag in de Google Store extra korting op de Pixel 7 toestellen!

Pixel 7a Vanaf € 458
Pixel 7 Pro vanaf € 719,20
Pixel 7 Vanaf € 519,20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:29
Ik ben afgelopen 2/3 weken een beetje het ervaringen topic over de Pixel 7 gaan meelezen en ook de geruchten machine omtrent de Pixel 8 in de gaten gehouden.
Ik had bedacht dat ik maar even ging wachten tot de P8(P) officieel aangekondigd zou zijn om te zien welke het dan kan gaan worden. Ik hing al een beetje naar de P7P en nu sinds de release van de P8P er ook duidelijk is dat er niet 'echt' veel verbeteringen zijn heb ik besloten dat ik wil overstappen naar de P7P.
Alleen het vlakke scherm van de P8P vind ik een voordeel, maar ik heb er gewoonweg geen €1000+ voor over.
Wat me nu alleen wel opvalt sinds de officiële bekendmaking van deP8(P) is dat ik de P7P bijna nergens (in Nederland) meer kan vinden. Ik zou graag de 256 GB variant aanschaffen, maar die lijkt nergens meer op voorraad te zijn, en sommige geven zelfs aan dat ie niet meer leverbaar gaat zijn.......
Is dit niet een beetje vreemd, de Pixel 6a zie ik ook nog her en der beschikbaar, terwijl ook de P7a al langere tijd beschikbaar is....
Zelfs in de Google eigen store word je van de P7 door verwezen naar de P8.

[ Voor 3% gewijzigd door babbelbox op 06-10-2023 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 22:37
Ik had verwacht (en gehoopt) dat de 7a ook inmiddels wel richting de 400 zou gaan. Dat valt best tegen eigenlijk... Komt niet echt onder de 480 de laatste weken.

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc.r
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:23
KoningPaulus schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 02:01:
Ik had verwacht (en gehoopt) dat de 7a ook inmiddels wel richting de 400 zou gaan. Dat valt best tegen eigenlijk... Komt niet echt onder de 480 de laatste weken.
Ik wacht daar ook op, als ik naar het prijsverloop van de 6a kijk lijkt er pas een prijsverlaging bij black friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
pixel 7 439 euro
https://www.amazon.co.uk/dp/B0BDK63RF3?tag=1
Prime day aanbieding 376 pond

[ Voor 10% gewijzigd door alki op 10-10-2023 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:29
Als ik je link volg krijg ik een prijs van £417.
Wat doet de invoer van UK naar NL hier nog mee...

[ Voor 9% gewijzigd door babbelbox op 10-10-2023 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:12
Goed om te weten is, dat Amazon jou belast met de invoerkosten tijdens het plaatsen van de bestelling. Maar als zij een deel van de doorbelasting of niks betaald hebben aan de douane, dat je dit dan op eigen initiatief moet terugvragen aan ze. Dat staat ergens in de voorwaarden van deze "service".

Mijn ervaring is dat ik na het ontvangen van de bestelling via de chat vraag wat zij kwijt zijn geweest aan de douane en van de drie keer ik 3x 100% van de invoerkosten gecrediteerd heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
babbelbox schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:12:
[...]

Als ik je link volg krijg ik een prijs van £417.
Wat doet de invoer van UK naar NL hier nog mee...
Ja raar prijs was een stuk lager vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:35
Bij Belsimpel krijg je nu wel gratis Pixel buds bij aankoop van een Pixel 7a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TccT
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-01-2024
Pierre schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:46:
Ik mag binnenkort verlengen en zit te twijfelen tussen de 7 en de 7a, welke zouden jullie aanraden. De 8 vind ik voorlopig nog een beetje te duur.
Bij Belsimpel krijg je t/m 29 oktober €100 cashback voor de Pixel 7. Deze korting samen met de grotere fotosensor maakt de Pixel 7 wel de betere keus mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
TccT schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:53:
[...]

Bij Belsimpel krijg je t/m 29 oktober €100 cashback voor de Pixel 7. Deze korting samen met de grotere fotosensor maakt de Pixel 7 wel de betere keus mijns inziens.
Zouden jullie aanraden om gebruik te maken van deze actie? (€559 (groen, wit) / €569 (zwart) en dan nog 100 euro cashback.) Of beter wachten op black friday?

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
RobertVDN schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:15:
[...]

Zouden jullie aanraden om gebruik te maken van deze actie? (€559 (groen, wit) / €569 (zwart) en dan nog 100 euro cashback.) Of beter wachten op black friday?
Ik zou wachten op Black Friday 2024, dan is ie geheid nog goedkoper.

Maar, deze prijzen zijn echt heel erg dikke prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 21-10-2023 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RobertVDN schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:15:
[...]

Geen mogelijkheid om het in combinatie met een abonnement te doen?

Ik stond voor dezelfde keus en dacht ook alleen aan los kopen. Ik heb na vergelijken zojuist mijn bestelling geplaatst in combinatie met een Lebara abo. Wel 2 jaar, maar de deal was prima (10GB 4G+ 150Mbps onbeperkt bellen/sms voor 10,50). En gaat pas in met nummerbehoud zodra mijn huidige SIM-only afloopt (1 feb. 24).

Voor de Pixel 7 128GB zwart betaalde ik nu 414,- en krijg dan nog 100 retour via cashback. Kon ik niet laten schieten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50V2SezCKJd9UxPc_FpDvIh8-Hc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SkOxOtFHSqyUNoNtZ51SFSfz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door SEA Ninja op 27-10-2023 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:57
Lap, net te laat voor die 100€ cashback... Als iemand nog een leuke deal weet voor de 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Hier staat de pixel 7 aan 460 + 5 verzending? Goede deal? Alleen heb Ik het niet op buitenlandse shops?

https://www.amazon.co.uk/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Laatst online: 23:37
Bij Belsimpel de 7a nu voor 439 euro en de 7 voor 499 euro ivm Black Friday. Niet echt duizelingwekkende aanbiedingen. Ik ben benieuwd of iemand daar nog onder gaat zitten. Verwacht het niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Vistajevski schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:54:
Bij Belsimpel de 7a nu voor 439 euro en de 7 voor 499 euro ivm Black Friday. Niet echt duizelingwekkende aanbiedingen. Ik ben benieuwd of iemand daar nog onder gaat zitten. Verwacht het niet eigenlijk.
dan is deze deal beter:
https://www.amazon.co.uk/...f2-9aa6-31ae75f1e9cd&th=1

Maar ik ben nog steeds aan het twijfelen of dit wel goed komt vanaf een UK shop, met inport taxes etc
nu staat hij aan 450€ voor de pixel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Heeft iemand de pixel 7 al gekocht via amazon.co.uk ? Krijg je de import fees terug betaald?
want dan kost het maar 355€

En kan de UK versie hier perfect gebruikt worden in NL/BE ?

https://www.amazon.co.uk/...v052-21&linkCode=ogi&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:58
NoFate schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:27:
Heeft iemand de pixel 7 al gekocht via amazon.co.uk ? Krijg je de import fees terug betaald?
want dan kost het maar 355€

En kan de UK versie hier perfect gebruikt worden in NL/BE ?

https://www.amazon.co.uk/...v052-21&linkCode=ogi&th=1
Je krijg alleen wat terug als de rechten minder zijn dan het voorschot. Op telefoons zit zo te zien alleen 21% BTW en geen heffing. Dus je komt dan op iets tussen de 420 en 430 euro.

https://www.belastingdien...j_invoer_internetaankopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
menzo schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:34:
[...]

Je krijg alleen wat terug als de rechten minder zijn dan het voorschot. Op telefoons zit zo te zien alleen 21% BTW en geen heffing. Dus je komt dan op iets tussen de 420 en 430 euro.

https://www.belastingdien...j_invoer_internetaankopen
Ah , dat blijft dan nog een nette prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Laatst online: 14:05
Ik had gehoopt op net zo'n goede korting op de 7a als vorig jaar met de 6a. €439 bij Belsimpel vind ik toch nog wel duur zeker omdat hij in de pre blackfriday sales in Amerika voor 375 dollar op Amazon heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 10:38
Turralyon schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:46:
Ik had gehoopt op net zo'n goede korting op de 7a als vorig jaar met de 6a. €439 bij Belsimpel vind ik toch nog wel duur zeker omdat hij in de pre blackfriday sales in Amerika voor 375 dollar op Amazon heeft gestaan.
Ik had ook op grotere korting gehoopt. Heb hem wel zojuist besteld i.c.m. 2 jarig abonnement van Ben waardoor de netto telefoonprijs op 316 euro uitkomt. Dat vind ik een meer dan prima prijs.

Aangezien mijn abonnement bij Simyo door de inflatiecorrectie gestegen is was het voor mij een goed moment om over te stappen en een nieuwe telefoon te halen (de accu mijn S10e begon slecht te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Laatst online: 12:28
De Ingenieur schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:02:
[...]

Ik had ook op grotere korting gehoopt. Heb hem wel zojuist besteld i.c.m. 2 jarig abonnement van Ben waardoor de netto telefoonprijs op 316 euro uitkomt. Dat vind ik een meer dan prima prijs.

Aangezien mijn abonnement bij Simyo door de inflatiecorrectie gestegen is was het voor mij een goed moment om over te stappen en een nieuwe telefoon te halen (de accu mijn S10e begon slecht te worden).
Is die deal er nog? Want ik kan hem niet vinden. Ik kom niet lager dan 365,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ingenieur
Zanzarismo schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:08:
[...]

Is die deal er nog? Want ik kan hem niet vinden. Ik kom niet lager dan 365,-
In combinatie met 2 jarig abo (15 GB 5g en onbeperkt bellen sms) kom ik daar nog steeds op. Hoe hoger je abo, hoe lager de prijs voor het toestel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hghCzT5KyEqLQJ0cpRhJTPZjrhU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ode6w6rj6ViziVBiYtCdXSMr.jpg?f=fotoalbum_large

Laagste is 270 euro voor 20 GB 5g en onbeperkt bellen. (17 euro per maand )

https://www.belsimpel.nl/...28000&colour%5B0%5D=black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
De Ingenieur schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:32:
[...]

In combinatie met 2 jarig abo (15 GB 5g en onbeperkt bellen sms) kom ik daar nog steeds op. Hoe hoger je abo, hoe lager de prijs voor het toestel.
[Afbeelding]

Laagste is 270 euro voor 20 GB 5g en onbeperkt bellen. (17 euro per maand )

https://www.belsimpel.nl/...28000&colour%5B0%5D=black
Een dergelijk abonnement kan veel goedkoper, zoals youfone. Ook 5GB, 5G en onbeperkt bellen/sms maar dan voor 5,50 per maand (2e jaar 8,50). Als je dit verschil meeneemt betaal je alsnog 144 extra voor je abonnement en komt de telefoon dus op 460 euro uit. Kun je deze alsnog beter los kopen nu voor 439..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
Tonkey schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:03:
[...]

Een dergelijk abonnement kan veel goedkoper, zoals youfone. Ook 5GB, 5G en onbeperkt bellen/sms maar dan voor 5,50 per maand (2e jaar 8,50). Als je dit verschil meeneemt betaal je alsnog 144 extra voor je abonnement en komt de telefoon dus op 460 euro uit. Kun je deze alsnog beter los kopen nu voor 439..
Ik heb nu een 15 GB abonnement met 5G voor 13 euro, dat maakt nog wel verschil denk ik. Maar heb ook niet heel ver gezocht moet ik bekennen. Vanuit mijn situatie was dit al een hele goede deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
De Ingenieur schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:59:
[...]

Ik heb nu een 15 GB abonnement met 5G voor 13 euro, dat maakt nog wel verschil denk ik. Maar heb ook niet heel ver gezocht moet ik bekennen. Vanuit mijn situatie was dit al een hele goede deal.
Dan heb je gelijk, excuses :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Pixel 7 bij Amazon UK momenteel 409€
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires