Is die deal er nog? Want ik kan hem niet vinden. Ik kom niet lager dan 365,-De Ingenieur schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:02:
[...]
Ik had ook op grotere korting gehoopt. Heb hem wel zojuist besteld i.c.m. 2 jarig abonnement van Ben waardoor de netto telefoonprijs op 316 euro uitkomt. Dat vind ik een meer dan prima prijs.
Aangezien mijn abonnement bij Simyo door de inflatiecorrectie gestegen is was het voor mij een goed moment om over te stappen en een nieuwe telefoon te halen (de accu mijn S10e begon slecht te worden).
In combinatie met 2 jarig abo (15 GB 5g en onbeperkt bellen sms) kom ik daar nog steeds op. Hoe hoger je abo, hoe lager de prijs voor het toestel.Zanzarismo schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:08:
[...]
Is die deal er nog? Want ik kan hem niet vinden. Ik kom niet lager dan 365,-
:strip_exif()/f/image/ode6w6rj6ViziVBiYtCdXSMr.jpg?f=fotoalbum_large)
Laagste is 270 euro voor 20 GB 5g en onbeperkt bellen. (17 euro per maand )
https://www.belsimpel.nl/...28000&colour%5B0%5D=black
Een dergelijk abonnement kan veel goedkoper, zoals youfone. Ook 5GB, 5G en onbeperkt bellen/sms maar dan voor 5,50 per maand (2e jaar 8,50). Als je dit verschil meeneemt betaal je alsnog 144 extra voor je abonnement en komt de telefoon dus op 460 euro uit. Kun je deze alsnog beter los kopen nu voor 439..De Ingenieur schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:32:
[...]
In combinatie met 2 jarig abo (15 GB 5g en onbeperkt bellen sms) kom ik daar nog steeds op. Hoe hoger je abo, hoe lager de prijs voor het toestel.
[Afbeelding]
Laagste is 270 euro voor 20 GB 5g en onbeperkt bellen. (17 euro per maand )
https://www.belsimpel.nl/...28000&colour%5B0%5D=black
Ik heb nu een 15 GB abonnement met 5G voor 13 euro, dat maakt nog wel verschil denk ik. Maar heb ook niet heel ver gezocht moet ik bekennen. Vanuit mijn situatie was dit al een hele goede deal.Tonkey schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:03:
[...]
Een dergelijk abonnement kan veel goedkoper, zoals youfone. Ook 5GB, 5G en onbeperkt bellen/sms maar dan voor 5,50 per maand (2e jaar 8,50). Als je dit verschil meeneemt betaal je alsnog 144 extra voor je abonnement en komt de telefoon dus op 460 euro uit. Kun je deze alsnog beter los kopen nu voor 439..
Dan heb je gelijk, excusesDe Ingenieur schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:59:
[...]
Ik heb nu een 15 GB abonnement met 5G voor 13 euro, dat maakt nog wel verschil denk ik. Maar heb ook niet heel ver gezocht moet ik bekennen. Vanuit mijn situatie was dit al een hele goede deal.
Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires