Als je dan toch een alternatief OS op je Pixel wil, zou ik eerder naar GrapheneOS kijken. De web-based installer is bovendien bijzonder makkelijk in gebruik: https://grapheneos.org/install/webKaasOmelet schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:18:
Beste, ik zou graag mijn tweedehands Pixel 7a rooten en Iode OS installeren. (...)
Heeft iemand nog andere ideeën wat ik kan proberen?
Op mij 7a loop de camera geregeld vast en dit niet enkel in de camera app, maar bv ook in Instagram, Telegram,..
Enige oplossing is dan herstarten, maar wel vervelend natuurlijk als je iets wil fotograferen dat snel voorbij komt. Is dit een gekend probleem?
Enige oplossing is dan herstarten, maar wel vervelend natuurlijk als je iets wil fotograferen dat snel voorbij komt. Is dit een gekend probleem?
7 pro hier, zelfde probleem, al is het eerder 'af en toe' dan 'geregeld'stijn014 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:20:
Op mij 7a loop de camera geregeld vast en dit niet enkel in de camera app, maar bv ook in Instagram, Telegram,..
op de p7p in whatsapp ook last van. Maar in de camera app niet.stijn014 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:20:
Kleine februari update is beschikbaar 17.29mb
Was voor het eerst dat deze automatisch werd gedownload en dat ik melding kreeg dat de telefoon opnieuw opgestart moest worden. Tot op heden moest ik steeds zelf checken voor update en installeren. Wat erg lang kon duren.gert_jan schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:10:
Kleine februari update is beschikbaar 17.29mb
Slecht verhaal. Vorige week abo verlengd met sim only want de 7 pro voldoet nog in alle opzichten. Gisteren ineens een oepsje. Telefoon viel ongelukkig en ja hoor, een beschadiging aan het scherm, qua oppervlakte valt het alles mee,1cm2 en 1 groen streepje in het scherm. Valt op zich wel mee te leven. Maar.... Als ik het toestel uit zet, krijg ik hem met geen mogelijkheid aan. Je voelt het bekende trillertje van Gemini als je de aanknop langer indrukt, maar voor de rest niks. En dan uren later gaat het scherm ineens weer aan. Zo lang ik het toestel/scherm niet uit zet, geen probleem. Zodra ik het scherm uit zet kan ik weer helemaal niks.
Ik denk dat de plek van de beschadiging vlak bij de connector zit. ( Links net onder het midden). Dat zal er wel mee te maken hebben.
Affijn, nieuw scherm kost 300 piek. Dus het zal wel een nieuwe telefoon worden. Ik twijfel tussen de 9 pro en de Oppo findX 8. Ik heb 1 gelukje, ik zit nog binnen de 14 dagen bedenktijd van de sim only. Voor de rest, slecht verhaal!
Is er iemand die hier chocola van kan maken??
Ik denk dat de plek van de beschadiging vlak bij de connector zit. ( Links net onder het midden). Dat zal er wel mee te maken hebben.
Affijn, nieuw scherm kost 300 piek. Dus het zal wel een nieuwe telefoon worden. Ik twijfel tussen de 9 pro en de Oppo findX 8. Ik heb 1 gelukje, ik zit nog binnen de 14 dagen bedenktijd van de sim only. Voor de rest, slecht verhaal!
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Ikke!MetalManic schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:25:
Is een duidelijk verhaal, toch? Je hebt helaas enorm veel pech gehad.
Ik zou inderdaad de mogelijkheden onderzoeken om de simonly te laten ontbinden en dan een verlenging te kiezen in combinatie met een toestel. Dat scheelt vaak toch weer een paar centen. Van de toestellen die je noemt, zou ik zelf voor de Pixel gaan. Dat is puur omdat ik zelf enkel wissel tussen Pixel en Samsung Galaxy S modellen in verband met de doorgaans goede kwaliteit, snelle updates en lange support.
Persoonlijk een minder goed gevoel bij overige fabrikanten op die vlakken. Als je het niet erg vindt om een grote(re) telefoon te hebben dan is de Pixel 8 Pro misschien ook nog wel een optie? Heb je toch een Pixel Pro én hij is best gunstig geprijsd bij verschillende webshops (€ 549,- voor 128GB en € 759,- voor 256 GB bij Belsimpel en dat nog zonder abbo).
Volgens mij is het bij t-mobile zo dat als je simonly verlengd, je ten allen tijde een nieuw abonnement met toestel kunt afsluiten en dat dat dan gewoon je simonly abo vervangt.
Zo is het bij mij anderhalf jaar geleden gegaan.
Ik had de samsung s20fe, werkte perfect en die brickte toen ineens.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
#flauw 😂 T-Mobile lukt niet meer.avotar schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:11:
Volgens mij is het bij t-mobile zo dat als je simonly verlengd, je ten allen tijde een nieuw abonnement met toestel kunt afsluiten en dat dat dan gewoon je simonly abo vervangt.
Maar klopt. En odido doet het ook.
Als je sim only overzet naar met mobiel, reset je je start van je abo weer naar 1 of 2 jaar, wat je gekozen hebt
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Het is de pixel 9 pro xl geworden. Hopelijk gaat deze wel minimaal 3 jaar mee 😎E-B schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:08:
[...]
Ikke!![]()
Is een duidelijk verhaal, toch? Je hebt helaas enorm veel pech gehad.
Ik zou inderdaad de mogelijkheden onderzoeken om de simonly te laten ontbinden en dan een verlenging te kiezen in combinatie met een toestel. Dat scheelt vaak toch weer een paar centen. Van de toestellen die je noemt, zou ik zelf voor de Pixel gaan. Dat is puur omdat ik zelf enkel wissel tussen Pixel en Samsung Galaxy S modellen in verband met de doorgaans goede kwaliteit, snelle updates en lange support.
Persoonlijk een minder goed gevoel bij overige fabrikanten op die vlakken. Als je het niet erg vindt om een grote(re) telefoon te hebben dan is de Pixel 8 Pro misschien ook nog wel een optie? Heb je toch een Pixel Pro én hij is best gunstig geprijsd bij verschillende webshops (€ 549,- voor 128GB en € 759,- voor 256 GB bij Belsimpel en dat nog zonder abbo).
@MetalManic Heb je ook gecheckt of je smartphone niet meeverzekerd is met je inboedelverzekering?
Ik heb onlangs nog mijn scherm laten vervangen. De inboedelverzekering dekt dat, tegen een eigen risico van 150 euro or 75 euro als ik het bij een door hen aangedragen reparateur laat maken. Dat laatste is wat mij betreft een prima deal.
Achteraf werd ik geïnformeerd door de verzekering hoeveel euro ze uitgekeerd hebben aan de reparateur. Dat bedrag samen met het eigen risico was hoger dan een nieuwe pixel 7 pro kopen. Dat gaf mij wel een beetje mweh gevoel en vooral de reparateur wordt er dan beter van. Vermoed dat het gedoe en daarmee dus de kosten dat het de verzekeraar bespaard om te beoordelen of niet beter een vervangend toestel kan worden aangeschaft, hiervan de reden is. Maar toch.
Ik heb onlangs nog mijn scherm laten vervangen. De inboedelverzekering dekt dat, tegen een eigen risico van 150 euro or 75 euro als ik het bij een door hen aangedragen reparateur laat maken. Dat laatste is wat mij betreft een prima deal.
Achteraf werd ik geïnformeerd door de verzekering hoeveel euro ze uitgekeerd hebben aan de reparateur. Dat bedrag samen met het eigen risico was hoger dan een nieuwe pixel 7 pro kopen. Dat gaf mij wel een beetje mweh gevoel en vooral de reparateur wordt er dan beter van. Vermoed dat het gedoe en daarmee dus de kosten dat het de verzekeraar bespaard om te beoordelen of niet beter een vervangend toestel kan worden aangeschaft, hiervan de reden is. Maar toch.
Ik had pas geleden nog een afwijzing van de inboedelverzekering voor een kapotte laptop omdat stoot en valschade niet gedekt is. Erg jammer, maar dat geldt dan ook voor de telefoon. Vrees ik.bazzemans schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:17:
@MetalManic Heb je ook gecheckt of je smartphone niet meeverzekerd is met je inboedelverzekering?
Ik had het Google hoesje bij mij telefoon gekocht, maar dat scheurt nu door. Aanraders voor hoesjes?
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_itemstijn014 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:25:
Ik had het Google hoesje bij mij telefoon gekocht, maar dat scheurt nu door. Aanraders voor hoesjes?
een no-name magsafe hoesje voor gebruik met een MagSafe autohouder. Werkt prima
Hi Ha Hopjesvla
Ik gebruik geen hoesje, toestel is nu ruim 2 jaar oud en je moet echt heel goed kijken voor mini krasjes.stijn014 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:25:
Dat lijkt mij echt een fantastische upgrade, gefeliciteerd!MetalManic schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 21:41:
[...]
Het is de pixel 9 pro xl geworden. Hopelijk gaat deze wel minimaal 3 jaar mee 😎
Mij bevalt de Spigen altijd erg goed.Hopjesvla79 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:30:
[...]
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
een no-name magsafe hoesje voor gebruik met een MagSafe autohouder. Werkt prima
https://www.amazon.nl/Spi...igen+7a%2Caps%2C79&sr=8-2
https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_titlestijn014 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:25:
als je een doorzichtige wilt
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Er is ook een specifiek accesoires topic
[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Kon vanmorgen niet inloggen in twee verschillende apps: NMBS en Ticketmaster. Opslag en cache van de app wissen, telefoon herstarten, VPN uitzetten etc. niets hielp. Tot ik de standaard browser veranderde. (De apps openen een inlogpagina in een browser.) Niet langer Microsoft Edge, maar Google Chrome. Probleem opgelost. Vond deze 'oplossing' nergens online. Vandaar dat ik deze hier post.
Pixel 7a
En we blijven niet achter ook hier loopt de update binnen, 657MB
Ik heb de maart update geinstalleerd + Google Play update, maar mijn 80% laden instelling wordt nu genegeerd..
Hij laadt hem eens in de zoveel tijd op tot 100%SEA Ninja schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:11:
Ik heb de maart update geinstalleerd + Google Play update, maar mijn 80% laden instelling wordt nu genegeerd..
Oef zeg... Gisteren de maart update geïnstalleerd op mijn 7A en ik constateer vandaag een enorme battery drain... Vanmiddag nog bijgeladen (wat ik normaliter nooit doe) en ik zit nu op nog 8% wat normaliter nog 40% zou zijn...
Onder battery usage niets bijzonders te zien, behalve dat de CPU 5u47 actief is geweest en 74% heeft verbruikt. Zometeen eerst nog maar eens een extra reboot uitvoeren.
Onder battery usage niets bijzonders te zien, behalve dat de CPU 5u47 actief is geweest en 74% heeft verbruikt. Zometeen eerst nog maar eens een extra reboot uitvoeren.
If it works, tweak it
Op mijn P7P ook gisteren de nieuwe update geïnstalleerd, maar ik ervaar en enorme verbetering in batterijverbruik. (Alleen vandaag dan, benieuwd hoe verder)Soggy schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:54:
Oef zeg... Gisteren de maart update geïnstalleerd op mijn 7A en ik constateer vandaag een enorme battery drain... Vanmiddag nog bijgeladen (wat ik normaliter nooit doe) en ik zit nu op nog 8% wat normaliter nog 40% zou zijn...
Andersom: wat denken jullie van in 2025 "upgraden" naar een Pixel 7 Pro? Al twee generaties oud, dus goede aanbiedingen voor te vinden, maar voorlopig nog met software ondersteund en wel een stap vooruit t.o.v. mijn OnePlus 8T. Alternatief zou zijn om te wachten op de 9a (of iets heel anders, zoals een nieuw model Fairphone).
[ Voor 18% gewijzigd door q-quan op 06-03-2025 13:48 ]
Het toestel gaat naar mijn idee nog erg goed mee, zowel op batterijduur als snelheid. Wel ziet het toestel er bij mij wat gebruikt uit met lakschade e.d. ondanks het gebruik van een hoesje. Ik denk zolang je naar een nieuw toestel gaat of een tweedehands welke in goede staat is deze nog wel even mee kan.q-quan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:45:
Andersom: wat denken jullie van in 2025 "upgraden" naar een Pixel 7 Pro? Al twee generaties oud, dus goede aanbiedingen voor te vinden, maar voorlopig nog met software ondersteund en wel een stap vooruit t.o.v. mijn OnePlus 8T. Alternatief zou zijn om te wachten op de 9a (of iets heel anders, zoals een nieuw model Fairphone).
Hoi
Wat is er met de trilmotor gebeurd na de maart update? Vreselijk irritant nu terwijl de haptic feedback altijd echt heel goed was in de pixel...
To dare is to do
Ik weet niet wat de prijs voor een P7P doet op dit moment? Belsimpel heeft de P8P 128GB voor 549,-. Als het prijsverschil met een P7P niet heel groot is én het budget het toelaat, dan zou ik eerder een P8P kiezen. Beter glas, beter scherm, betere SoC, waarschijnlijk meer RAM geheugen, betere bluetooth, betere camera setup, UWB (Ultra Wide Band) ondersteuning, grotere accu en iets sneller laden. Softwaretechnisch heeft de P8P ook net wat meer (AI) features. Alleen weet ik niet of wij in Nederland daar echt profijt van hebben (het samenvatten van teksten met AI bijvoorbeeld).q-quan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:45:
De Tensor G2 is wel een upgrade over de Snapdragon 865. Het verschil met de Tensor G3 is (uiteraard) groter en zal dus nog meer als een upgrade voelen.
Zelf heb ik een gewone P7 en ben bijna toe aan een nieuwe telefoon. De P8P heeft een hoge positie in mijn vergelijkingen naast de P9a en Samsung A56 en Samsung S24.
Heeft iedereen last van, helaas. Het is nog niet bekend of het een bug of een feature is.Slaapje schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:34:
Wat is er met de trilmotor gebeurd na de maart update? Vreselijk irritant nu terwijl de haptic feedback altijd echt heel goed was in de pixel...
https://www.androidpolice...d-haptic-feedback-change/
Ik heb hem zijn gang laten gaan tot 100%, maar gaat vandaag gewoon weer voorbij de 80% bij het opladen. Uit het Pixel 8 topic zag ik mensen hetzelfde ervaren, maar aangepast opladen uitschakelen en weer inschakelen (evt met reboot tussendoor). Dat lijkt te helpen. Dus wel een update bug.TheFes schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:18:
[...]
Hij laadt hem eens in de zoveel tijd op tot 100%
Wat betreft trillingen: ik heb gelezen dat de update de mate van trilling aan kan passen.
Ik heb het idee dat de maart update de nodige instabiliteit hebben toegebracht aan mijn toestel, namelijk Pixel 7a. https://androidworld.nl/n...tseling-hard-door-update/
Mijn instabiliteit: telefoon reageert iets te traag...en kon gisteren de felheid van mijn scherm niet aanpassen.
Mijn instabiliteit: telefoon reageert iets te traag...en kon gisteren de felheid van mijn scherm niet aanpassen.
Ik dacht dat het aan mijn vinger lag. 😂
Soms bij accorderen Google Pay deed fingerprint het niet goed. In het bericht staat dat het om pixel 9 gaat. Maar heb met pixel 7 ook last van sinds update.
https://www.androidpolice...social&utm_source=twitter
Soms bij accorderen Google Pay deed fingerprint het niet goed. In het bericht staat dat het om pixel 9 gaat. Maar heb met pixel 7 ook last van sinds update.
https://www.androidpolice...social&utm_source=twitter
[ Voor 14% gewijzigd door mucuracat op 12-03-2025 10:31 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik krijg sinds een paar uur constant onderstaande meldingen op mijn Pixel 7a. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen:
- Telefoon herstarten.
- Er zijn geen updates voor Google Play-services beschikbaar.
- Cache van Google Play en Google Play-services verwijderen
/f/image/mKID6datbyR5PeHxUwUWSX4j.png?f=fotoalbum_large)
Instellingen -> Beveiliging en privacy -> Systeem en updates -> Google Play-systeemupdate ook al geprobeerd?Audiowaste schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:15:
Ik krijg sinds een paar uur constant onderstaande meldingen op mijn Pixel 7a. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen:Herkent iemand dit probleem en nog belangrijker, weet iemand hoe ik dit misschien kan oplossen?
- Telefoon herstarten.
- Er zijn geen updates voor Google Play-services beschikbaar.
- Cache van Google Play en Google Play-services verwijderen
[Afbeelding]
Yes, zowel reguliere updates als Google Play systeem updates zijn allemaal geïnstalleerd op de laatste versie.Chris.nl schreef op maandag 17 maart 2025 @ 22:06:
[...]
Instellingen -> Beveiliging en privacy -> Systeem en updates -> Google Play-systeemupdate ook al geprobeerd?
Kun je google play nog terugzetten naar een oude versie en hem dan vanuit daar opnieuw updaten?Audiowaste schreef op maandag 17 maart 2025 @ 22:09:
[...]
Yes, zowel reguliere updates als Google Play systeem updates zijn allemaal geïnstalleerd op de laatste versie.
Ik heb hier sinds gisteren ook last van. Oneplus 12 gebruiker.
Uiteindelijk heb ik nog gecontroleerd of er een update was voor Google Play Store zelf, nadat deze was geüpdatet is het probleem ook verdwenen.avotar schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 13:18:
[...]
Kun je google play nog terugzetten naar een oude versie en hem dan vanuit daar opnieuw updaten?
Sinds eergister heb ik een vreemd probleem met mijn Pixel 7.
Nadat ik deze op werk heb opgeladen via mijn laptop (USB-C, tot 100%) is deze vlak daarna uitgevallen.
Na een reboot gaf de telefoon aan nog 1% accu over te hebben, maar toch viel de telefoon zelf niet uit.
Daarna heb ik hem wederom aan de lader gelegd en liep de accu snel op tot ongeveer 70%, waarna hij op relatief korte termijn weer op 100% stond.
Sinds dat moment lijkt het erop dat elke laadbeurt ongelofelijk snel gaat, zowel via het net als via USB-C (volledig opladen in 30 minuten, ik ben heel ander gewend!).
In gebruik merk ik wel iets verschil qua snelle leegloop, maar het is niet heel extreem.
Ik draai Android 15 (build BP1A.250305.019).
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Moet ik me zorgen maken om een eventuele defect gaande accu?
Nadat ik deze op werk heb opgeladen via mijn laptop (USB-C, tot 100%) is deze vlak daarna uitgevallen.
Na een reboot gaf de telefoon aan nog 1% accu over te hebben, maar toch viel de telefoon zelf niet uit.
Daarna heb ik hem wederom aan de lader gelegd en liep de accu snel op tot ongeveer 70%, waarna hij op relatief korte termijn weer op 100% stond.
Sinds dat moment lijkt het erop dat elke laadbeurt ongelofelijk snel gaat, zowel via het net als via USB-C (volledig opladen in 30 minuten, ik ben heel ander gewend!).
In gebruik merk ik wel iets verschil qua snelle leegloop, maar het is niet heel extreem.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Moet ik me zorgen maken om een eventuele defect gaande accu?
Bijzonder, ik zou eens een paar keer goed van 0-100-0 laden, kijken of dat je issue oplost.b00ster schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:45:
Share and Enjoy!
Wat ik weet is dat mijn Pixel 7 pro het nooit ''fijn'' vind om opgeladen te worden aan een niet-Google oplader. Lees: accu wordt warm, batterij gaat ook sneller leeg tov Google lader enzovoorts. Kan zijn dat er iets mis is tussen de accu en software. Je kan de accu leeg laten lopen en dan via een normale oplader opnieuw opladen. Wellicht dat dat de boel reset.b00ster schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:45:
Dat is onzin. De google lader is gewoon een standaard usb-pd voeding (met pps), die doet niks speciaals, en laadt je telefoon niet anders op dan een lader van een derde partijAulus96 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:32:
[...]
Wat ik weet is dat mijn Pixel 7 pro het nooit ''fijn'' vind om opgeladen te worden aan een niet-Google oplader. Lees: accu wordt warm, batterij gaat ook sneller leeg tov Google lader enzovoorts. Kan zijn dat er iets mis is tussen de accu en software. Je kan de accu leeg laten lopen en dan via een normale oplader opnieuw opladen. Wellicht dat dat de boel reset.
Share and Enjoy!
Mijn pixel 7 pro laadt op tot 100%, ondanks dat ik batterij besparing tot 80 % heb ingesteld. Het heeft wel gewerkt, heb het ook al eens succesvol uit en weer aan gezet. Maar nu blijft het toestel doorgaan tot 100% lading. Ondanks opnieuw instellen en diverse reboots.
Iemand tips?
Iemand tips?
Ik laad mijn pixel op via een breed assortiment aan laadsystemen. Draadloos in de auto, en draadloos in de slaapkamer, waarbij laatste ingesteld staat op traag laden waardoor het de hele nacht laad.
Op werk en eventueel in de woonkamer als nodig via mijn Lenvo Usb-C laptop charger, of kabel in dockt op kantoor.
Thuis via een ikea USB lader en USB kabel.
Het verschil wat ik merk is alleen de laad snelheid. Als de P7 vol is gaat hij op dezelfde snelheid leeg. En ik moet zeggen dat ik wonderlijk vind hoe lang de batterij van telefoon mee gaat.
2 jaar Samsung Galaxy s20 = Sochtends van de lader, en om 14:00 weer op de lader
2 jaar Pixel; 7 = Sochtends van de lader en savonds bij naar bed gaan weer aan de lader. Uitzonderingen uiteraard niet meegerekend.
Op werk en eventueel in de woonkamer als nodig via mijn Lenvo Usb-C laptop charger, of kabel in dockt op kantoor.
Thuis via een ikea USB lader en USB kabel.
Het verschil wat ik merk is alleen de laad snelheid. Als de P7 vol is gaat hij op dezelfde snelheid leeg. En ik moet zeggen dat ik wonderlijk vind hoe lang de batterij van telefoon mee gaat.
2 jaar Samsung Galaxy s20 = Sochtends van de lader, en om 14:00 weer op de lader
2 jaar Pixel; 7 = Sochtends van de lader en savonds bij naar bed gaan weer aan de lader. Uitzonderingen uiteraard niet meegerekend.
Ik word op het moment helemaal gek van mijn P7a en de batterij.
Als hij ergens tussen de 30-60 procent is dan loopt hij binnen minuten leeg.
Kan er totaal niet van op aan dat de telefoon het de dag uithoud.
Heb nu al meerdere keren gehad dat mijn telefoon leeg was.
Vanochtend van de lader gehaald met 100% en nu is hij al 50% terwijl ik er amper op gezeten heb.
Had dit gevonden op de Google support forums, maar ik krijg het niet voor elkaar:
https://support.google.co...638?hl=en&msgid=246684659
Iemand anders nog tips?
Vanochtend van de lader gehaald met 100% en nu is hij al 50% terwijl ik er amper op gezeten heb.
Had dit gevonden op de Google support forums, maar ik krijg het niet voor elkaar:
Iemand anders nog tips?
Weet niet hoe oud je telefoon is, maar accu's slijten wel natuurlijk. Indien <2 jaar voor garantie naar google opsturen, ik kreeg voor mijn 7 pro gewoon een nieuwe accu. Gratuitkoesie schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:19:
Iemand anders nog tips?
Share and Enjoy!
Das een goede helemaal niet aan gedacht. Heb de telefoon nog geen 2 jaarWCA schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:33:
[...]
Weet niet hoe oud je telefoon is, maar accu's slijten wel natuurlijk. Indien <2 jaar voor garantie naar google opsturen, ik kreeg voor mijn 7 pro gewoon een nieuwe accu. Gratuit
Straks maar even kijken op de desktop. Op de telefoon kom ik in een cirkel terecht

Update:ok op de desktop is het ook maar een rare site die support pagina's. Bleef maar in rondjes gaan.
Uiteindelijk maar een case aangemaakt, wist het ook niet anders. Waar ik overigens ook maar heel weinig in kon zetten.
Vandaag al antwoord gehad: We hebben vastgesteld dat je in aanmerking komt voor een betaling van 417 EUR omdat je apparaat onder de garantie valt.
Ok dit had ik niet verwacht, bedankt.
Ik denk dat ik maar goedkoop ga upgraden naar de Pixel 9a, heb ook nog een kortingscode voor de pixel 4a batterij problemen.
[ Voor 37% gewijzigd door koesie op 08-04-2025 15:39 ]
Afgelopen maand 2x wakker geworden waarbij de P7P opnieuw is opgestart midden in de nacht waarmee ik weer simkaart pin moet invoeren. Aangezien ik hem normaal ook als wekker gebruik en ik ook wel eens oproep diensten heb vind ik het tamelijk vervelend dat dit gebeurt. Hebben meer mensen hier last van of opgemerkt?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik ook. De wekker gaat wel af op het juiste tijdstip, zij het met een andere toon.Sandyman538 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 22:32:
Afgelopen maand 2x wakker geworden waarbij de P7P opnieuw is opgestart midden in de nacht waarmee ik weer simkaart pin moet invoeren. Aangezien ik hem normaal ook als wekker gebruik en ik ook wel eens oproep diensten heb vind ik het tamelijk vervelend dat dit gebeurt. Hebben meer mensen hier last van of opgemerkt?
Maar ik vrees dat ik dan ook gedurende enige tijd niet bereikbaar ben geweest(ook diensten).
Ik laad hem in de nacht aan de stand 2 btw.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ook ik zit naast de wekker met de onbereikbaarheid. Ik laad hem op via de kabel naar 80%. Nu nog hopen dat er een oplossing of fix voor is.Megupe schreef op woensdag 9 april 2025 @ 22:34:
[...]
Ik ook. De wekker gaat wel af op het juiste tijdstip, zij het met een andere toon.
Maar ik vrees dat ik dan ook gedurende enige tijd niet bereikbaar ben geweest(ook diensten).
Ik laad hem in de nacht aan de stand 2 btw.
Ook hier een Pixel die random vastloopt en reboot.Sandyman538 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 22:35:
[...]
Fijn dat ik niet de enige ben. Ook ik zit naast de wekker met de onbereikbaarheid. Ik laad hem op via de kabel naar 80%. Nu nog hopen dat er een oplossing of fix voor is.
Meerdere keren in de week.
Was een bekend probleem, er is een update geweest vanuit Google dat heeft wel wat verbeteing gebracht.
Is (was) een bekend probleem, Zou aan oudere minder compatibele apps moeten liggen.
Die verwijderen en opnieuw installeren zou moeten helpen.
Kost wel veel tijd....
Check. Dan ga ik in ieder geval eens even met de stofkam door de apps heen die ik niet gebruik om te verwijderen. Bedankt voor de info!Flexboy schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:47:
[...]
Ook hier een Pixel die random vastloopt en reboot.
Meerdere keren in de week.
Was een bekend probleem, er is een update geweest vanuit Google dat heeft wel wat verbeteing gebracht.
Is (was) een bekend probleem, Zou aan oudere minder compatibele apps moeten liggen.
Die verwijderen en opnieuw installeren zou moeten helpen.
Kost wel veel tijd....
Had het ook. Mijn batterij was gezwollen. De jouwe misschien ook? Merk je iets aan de achterkant? Heb t aankoopbedrag terug gekregen van Google (niet eens daar gekocht). Vervolgens batterijvervangkit van ifixit besteld voor 50 euro als projectje. Is wat werk maar leuk als je wat wilt sleutelen (wel mn flash per ongeluk geraakt, is nu blauwkoesie schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:19:
Iemand anders nog tips?
Ja de batterij was inderdaad opgezwollen, het het eerst niet door omdat die in een hoesje zat.Jap_ schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 21:21:
[...]
Had het ook. Mijn batterij was gezwollen. De jouwe misschien ook? Merk je iets aan de achterkant? Heb t aankoopbedrag terug gekregen van Google (niet eens daar gekocht). Vervolgens batterijvervangkit van ifixit besteld voor 50 euro als projectje. Is wat werk maar leuk als je wat wilt sleutelen (wel mn flash per ongeluk geraakt, is nu blauw).
Heb €417,- terug gekregen van Google, terwijl ik hem ook niet bij hun gekocht had.
Had nog een code voor €120,- van Google liggen voor de batterij problemen van de 4a.
Heb nu een 9a gekocht, en de Google tv Streamer die ik erbij kreeg verkocht voor €90,-
Het ifixit setje heb ik ook gekocht, en dan gaat de 7a in de verkoop, en dan kom ik in de plus uit.
Moet wel zeggen dat het (te) gemakkelijk ging om die €417 te krijgen van Google,
Lijk mij wel wat misbruik in de hand te werken zo makkelijk als het ging.
@Jap_
Hoe heb je dat ding in godsnaam open gekregen?
Heb die iOpener er meerdere keren opgelegd voor meerdere minuten, alcohol er tussen gedruppeld.
Maar krijg geen opening groot genoeg om zo een pic er tussen te steken.
Heb die iOpener er meerdere keren opgelegd voor meerdere minuten, alcohol er tussen gedruppeld.
Haha ja, die iopener is niet geweldig. Lees vooral de comments onder de guides (ook de iopener guide). Kan je helpen en interne beschadigingen schelen. Heb t met een föhn warm genoeg gekregen. En dan nog goed wat kracht met de zuignap om de pic erin te krijgen. Gelukkig is het plastic, dus breekt niet snelkoesie schreef op maandag 21 april 2025 @ 16:13:
@Jap_
Dat verklaart voor sommige hier een hoop; nieuws: Google start reparatieprogramma voor accu Pixel 7a die onverwacht kan...
Hoe ging dit proces? Volgens de controle website van google kom ik ook in aanmerking voor een terugbetaling van $450. Moet je de oude telefoon opsturen ter controle? Hoe snel krijg je het bedrag gestort?koesie schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 22:30:
[...]
Ja de batterij was inderdaad opgezwollen, het het eerst niet door omdat die in een hoesje zat.
Heb €417,- terug gekregen van Google, terwijl ik hem ook niet bij hun gekocht had.
Had nog een code voor €120,- van Google liggen voor de batterij problemen van de 4a.
Heb nu een 9a gekocht, en de Google tv Streamer die ik erbij kreeg verkocht voor €90,-
Het ifixit setje heb ik ook gekocht, en dan gaat de 7a in de verkoop, en dan kom ik in de plus uit.
Moet wel zeggen dat het (te) gemakkelijk ging om die €417 te krijgen van Google,
Lijk mij wel wat misbruik in de hand te werken zo makkelijk als het ging.
Ik wist nog niet van de controle website toen ik het deed.Turralyon schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:50:
[...]
Hoe ging dit proces? Volgens de controle website van google kom ik ook in aanmerking voor een terugbetaling van $450. Moet je de oude telefoon opsturen ter controle? Hoe snel krijg je het bedrag gestort?
-Ik heb een case gemaakt bijj Google 8-apr
-Dezelfde dag kreeg ik te horen dat ik recht had op €417 8-apr
-In de mail van hierboven staat een unieke link en dat je een payoneer account moet maken, of als je er al een hebt linken aan deze case en je bankrekening 8-apr
-Dan moet je account en Google link goedgekeurd worden 8 -apr
-De link was bij mij de volgende dag goedgekeurd 9-apr
-Kreeg een melding dat de betaling van Google was binnen gekomen bij Payoneer 17-apr
-Kreeg de melding van Payoneer dat het geld was overgemaakt naar mijn bankrekening 18-Apr
-Geld was op mijn rekening gestort 23-apr
Denk dat ik iets vertraging had door de feestdagen van afgelopen week, en uiteraard N=1
Nee hoefde niets op te sturen/bewijzen, de P7A ligt thuis te wachten naast een nieuwe accu van Ifixit.
En als ik het kreng openkrijg vervang ik de accu en zal die eindigen op V&A.
Vanmiddag ook de warranty en IMEI gechecked. Kwam in aanmerking voor $456. Submit gedaan en idd een mail van Payoneer ontvangen. 402 euro wordt er komende periode gestort. Ben benieuwdkoesie schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:12:
[...]
Ik wist nog niet van de controle website toen ik het deed.
-Ik heb een case gemaakt bijj Google 8-apr
-Dezelfde dag kreeg ik te horen dat ik recht had op €417 8-apr
-In de mail van hierboven staat een unieke link en dat je een payoneer account moet maken, of als je er al een hebt linken aan deze case en je bankrekening 8-apr
-Dan moet je account en Google link goedgekeurd worden 8 -apr
-De link was bij mij de volgende dag goedgekeurd 9-apr
-Kreeg een melding dat de betaling van Google was binnen gekomen bij Payoneer 17-apr
-Kreeg de melding van Payoneer dat het geld was overgemaakt naar mijn bankrekening 18-Apr
-Geld was op mijn rekening gestort 23-apr
Denk dat ik iets vertraging had door de feestdagen van afgelopen week, en uiteraard N=1
Nee hoefde niets op te sturen/bewijzen, de P7A ligt thuis te wachten naast een nieuwe accu van Ifixit.
En als ik het kreng openkrijg vervang ik de accu en zal die eindigen op V&A.
Ik krijg ook terug betaling. Wat een achterlijk proces is die Payoneer 😬 Ik denk dat het gelukt is, geen idee of het in orde is. Nergens iets van transactie te zien.
Ik heb een beetje vreemde situatie, ik heb gisteren de Pixel 9a besteld, en daarvoor de Pixel 7a als inruil aangeboden, ik zou daar een ingeschatte waarde van 160 euro voor krijgen. Maar nou is vandaag dus het nieuws voorbij gekomen dat de Pixel 7a accu problemen heeft, ik heb mijn Pixel 7a IMEI gechecked, en ik kon dus ook in aanmerking voor de terug betaling, dit is zelfs nu al goedgekeurd, ik krijg 401 euro terug.
Maar hoe zit het nou met die inruil aktie, het lijkt me toch sterk dat ik hem nu ook nog kan inruilen voor die ingeschatte waarde van 160 euro, iemand enige idee ???
Morgen krijg ik het Trade in pakket binnen, en die Pixel 9a, maar ik weet nou niet of ik mijn Pixel 7a nog op moet sturen voor die inruil aktie. Mijn Pixel 7a is verders nog helemaal goed.
Maar hoe zit het nou met die inruil aktie, het lijkt me toch sterk dat ik hem nu ook nog kan inruilen voor die ingeschatte waarde van 160 euro, iemand enige idee ???
Morgen krijg ik het Trade in pakket binnen, en die Pixel 9a, maar ik weet nou niet of ik mijn Pixel 7a nog op moet sturen voor die inruil aktie. Mijn Pixel 7a is verders nog helemaal goed.
Don't make me use myself on ya baby!
Wel, kom ook in aanmerking om geld terug te krijgen, maar telefoon is nog steeds prima. Ik heb nog geen mail binnen.
[ Voor 39% gewijzigd door westlym op 25-04-2025 00:48 ]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Alleen zat ik te denken aan een 9 niet de 9a.e6r6i6c schreef op donderdag 24 april 2025 @ 23:11:
Ik heb een beetje vreemde situatie, ik heb gisteren de Pixel 9a besteld, en daarvoor de Pixel 7a als inruil aangeboden, ik zou daar een ingeschatte waarde van 160 euro voor krijgen. Maar nou is vandaag dus het nieuws voorbij gekomen dat de Pixel 7a accu problemen heeft, ik heb mijn Pixel 7a IMEI gechecked, en ik kon dus ook in aanmerking voor de terug betaling, dit is zelfs nu al goedgekeurd, ik krijg 401 euro terug.
Ik heb mijn Pixel 7 (bijna) vervangen door een Samsung Galaxy S25. Moet de nieuwe telefoon nog even inrichten maar dan mag de P7 met pensioen.
Wisseling kom op een goed moment, ik heb/had aardig last van vertraagde notificaties waar nu wat nieuwsberichten over verschijnen (tijdje terug spontaan begonnen).
Wisseling kom op een goed moment, ik heb/had aardig last van vertraagde notificaties waar nu wat nieuwsberichten over verschijnen (tijdje terug spontaan begonnen).
Ik heb ook vertraagde notities op mijn P7P, maar ik dacht daar alleen last van te hebben tijdens verbinding met Eduroam in het ziekenhuis waar ik werk.E-B schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:59:
Ik heb mijn Pixel 7 (bijna) vervangen door een Samsung Galaxy S25. Moet de nieuwe telefoon nog even inrichten maar dan mag de P7 met pensioen.
Ik ga straks naar de P10pro (mocht die uitkomen).
[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 25-04-2025 14:30 ]
Ik snap niks van dat Payoneer. Hij zegt dat ik al een account heb (nee), en vervolgens is er een telefoonnummer aan gekoppeld met twee laatste cijfers die ik niet ken, en een password reset komt niet aan op mijn gmail-account (nee, ook niet in spam). Het supportteam vraagt vervolgens om mijn adresgegevens, en die kloppen niet. Joh. IK HEB GEEN ACCOUNT. Wat een raar proces.runob schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:09:
Ik krijg ook terug betaling. Wat een achterlijk proces is die Payoneer 😬 Ik denk dat het gelukt is, geen idee of het in orde is. Nergens iets van transactie te zien.
Begint het echt zo? Ik dacht dat ik vertraagde notificaties kreeg vanwege mijn vpn. Oke. Dus mijn telefoon is aan het doodgaan.Megupe schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 14:30:
[...]
Ik heb ook vertraagde notities op mijn P7P, maar ik dacht daar alleen last van te hebben tijdens verbinding met Eduroam in het ziekenhuis waar ik werk.
Ik ga straks naar de P10pro (mocht die uitkomen).
Check gedaan via de link. Krijg geen melding dat mijn 7a eronder valt, maar er wordt een case-id gemaakt die beoordeeld wordt (kan drie weken duren). Je zou zeggen het valt er wel of niet onder. Dus geen idee of mijn imeinummer/p7a geraakt is.
Alleen op werk heb ik wel eens dat er op een ogenblik ineens 5-10 meldingen tegelijk binnen komen van berichten of mails die al eerder zijn verzonden.westlym schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:15:
[...]
Begint het echt zo? Ik dacht dat ik vertraagde notificaties kreeg vanwege mijn vpn. Oke. Dus mijn telefoon is aan het doodgaan.
Bij mij geeft de link die ik van Google gekregen heb aan dat ik al iets gesubmit heb. Heb ik niet en ik heb ook geen Payoneer account. Google zegt dat ik bij Payoneer aan moet kloppen. Daar wacht ik nog op reactie.mrwolf schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 14:58:
[...]
Ik snap niks van dat Payoneer. Hij zegt dat ik al een account heb (nee), en vervolgens is er een telefoonnummer aan gekoppeld met twee laatste cijfers die ik niet ken, en een password reset komt niet aan op mijn gmail-account (nee, ook niet in spam). Het supportteam vraagt vervolgens om mijn adresgegevens, en die kloppen niet. Joh. IK HEB GEEN ACCOUNT. Wat een raar proces.
Ik twijfel nog wat te doen als ik het geld heb. Mijn 7a werkt nog helemaal prima maar het idee dat elk moment de accu kan gaan opzwellen waarna hij niks meer waard is maakt dat ik misschien toch maar voor een nieuwe ga.
Hier ook goedkeuring gekregen van Payoneer. Geld is onderweg
Nu nog eens kijken wat ik ga upgraden. Ben niet helemaal weg van de pixel 9a helaas.

Nu nog eens kijken wat ik ga upgraden. Ben niet helemaal weg van de pixel 9a helaas.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Moet je na het aanmaken van die Payoneer account ergens nog iets doen of kan je zien dat alles correct aan het verlopen is? Zie nergens een transactie of dat alles aan Google kant ok is.
Onder "Bank accounts for withdrawal" zie ik mijn bank rekening met als funding source Google.
Onder "Bank accounts for withdrawal" zie ik mijn bank rekening met als funding source Google.
Als ik inlog bij Payoneer zie ik hetzelfde staan onder bank accounts; maar na het aanmaken van een account en het invullen van mijn bankgegevens, heb ik wel twee mailtjes van Payoneer ontvangen:runob schreef op zondag 27 april 2025 @ 11:15:
Moet je na het aanmaken van die Payoneer account ergens nog iets doen of kan je zien dat alles correct aan het verlopen is? Zie nergens een transactie of dat alles aan Google kant ok is.
Your request to get payments from Google LLC is under review.
&
Your request to get payments from Google LLC is approved!
Vervolgens heb ik de 9a besteld en gaat de 7a terug voor de inruilactie, top deal.
Ben je niet bang dat ze je niks gaan geven voor die inruilaktie voor de 7a omdat je nu al geld hebt terug gekregeven via die andere aktie? Ik neem aan dat ze dat wel kunnen zien.Squidie schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:39:
[...]
Als ik inlog bij Payoneer zie ik hetzelfde staan onder bank accounts; maar na het aanmaken van een account en het invullen van mijn bankgegevens, heb ik wel twee mailtjes van Payoneer ontvangen:
Your request to get payments from Google LLC is under review.
&
Your request to get payments from Google LLC is approved!
Vervolgens heb ik de 9a besteld en gaat de 7a terug voor de inruilactie, top deal.
Daar zat ik ook aan te denken toen ik de 9a bestelde.e6r6i6c schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:35:
[...]
Ben je niet bang dat ze je niks gaan geven voor die inruilaktie voor de 7a omdat je nu al geld hebt terug gekregeven via die andere aktie? Ik neem aan dat ze dat wel kunnen zien.
Heb toch maar gekozen om de 7a te houden en van een nieuwe accu te voorzien.
Wat is nou een geschikte opvolger voor de Pixel 7? De 9 of toch een Samsung Galaxy S24Fe?
Ik denk de Pixel 10
WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2
Ja ik weet het niet. Het is wel een gok natuurlijk. In het mailtje van Google device support staat dat ik de vergoeding ontvang omdat dit onder de garantie valt, ik heb nog 3 weken garantie dus dat komt goed uit. Het inleveren van de telefoon via PCS lijkt mij een andere 'zaak'. Bij de voorwaarden staat dat je een contract aangaat met PCS zodra je de telefoon opstuurt, zij beoordelen de staat van het apparaat, en als de waarde minder is dan 75% van de geschatte waarde (€159,-), sturen ze hem terug. Ik kan in de voorwaarden niets vinden in relatie tot de garantievergoeding die ik via Google heb ontvangen. De telefoon is voor zover ik weet nog helemaal in orde, geen beschadigingen, geen klachten over de accu of iets dergelijks.e6r6i6c schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:35:
[...]
Ben je niet bang dat ze je niks gaan geven voor die inruilaktie voor de 7a omdat je nu al geld hebt terug gekregeven via die andere aktie? Ik neem aan dat ze dat wel kunnen zien.
In het slechtste geval heb ik een 9a voor €148,- (€549 (9a) - €401 (garantie 7a), in het beste geval heb ik een 9a plus €11 (€401 + €159 - €549). En nog een extratje in de vorm van een Google TV Streamer en €25 Google Store tegoed bij de aankoop van de 9a.
Ik had dezelfde dilemma. Neigde naar een P9 of P8 pro. Uiteindelijk voor een S24 gegaan en dat bevalt mij prima!avotar schreef op maandag 28 april 2025 @ 13:26:
Wat is nou een geschikte opvolger voor de Pixel 7? De 9 of toch een Samsung Galaxy S24Fe?
Met de P7 had ik ook wel 2 jaar verder mee gedaan. Helaas was een 3e val teveel geweest voor de camera, daarbij vertragingen in meldingen en soms nog steeds die "gemiste oproepen" deed mij overstappen naar Samsung.
Net ook de bevestiging (totaal twee dagen geduurd) gekregen dat ik in aanmerking kom voor een vergoeding (€400) en account bij payoneer aangemaakt, na enkele min al bevestiging dat betaling is goedgekeurd. Telefoon werkt verder prima en nooit issues gehad dus zie het vooral als een bonus. De 9a staat mij niet echt aan dus houd de 7a voorlopig aan.
Hoelang zat er bij jullie tussen het aanmelden (case in behandeling bij google) en de eerste reactie van google met de goedkeuring?
Minder dan 24 uur bij mij. Daarna kwam de uitdaging om de Payoneer account op te zetten. Tip van flip, probeer na aanmaken van je Payoneer account niet direct in te loggen. Payoneer verplicht je dan 2 factor op te zetten en dat mislukte bij mij (website accepteerde SMS code niet), vervolgens kon ik helemaal niet meer inloggen bij Payoneer. Na een aantal uren is er iets gereset en kon ik opnieuw 2 factor opzetten en toen werkte het wel. Toen nog ongeveer 10000 verplichte security questions opzetten. Onderhand ben ik de 400 euro al kwijt aan verloren manuren... Stom systeemNL_Scratch schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 14:31:
Hoelang zat er bij jullie tussen het aanmelden (case in behandeling bij google) en de eerste reactie van google met de goedkeuring?
Hier ook een 7a aangemeld, alles ingevuld. Maar geen bevestiging gehad van payoneer. Wacht maar gewoon geduldig af
7a aangemeld, dag of 2 later goedkeuring vanuit Google voor refund à €400, Payoneer aangemaakt (kreeg geen 2FA vraag) en 3 minuten later de mail ontvangen met akkoord voor betaling vanuit Google.
kak, die van mij heeft volgens Google geen issues, gezien de knaken terug die iedereen krijgt is het bijna jammer
Hi Ha Hopjesvla
Troost je, die van mijn vrouw zou ook prima moeten zijn. Ik had haar imei even door de checker gehaald maar volgens die pagina valt haar toestel niet in de reeks met mogelijke problemen.Hopjesvla79 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 19:48:
kak, die van mij heeft volgens Google geen issues, gezien de knaken terug die iedereen krijgt is het bijna jammer
Ik had haar al in gedachten een Pixel 9a besteld, maar zij is er wel blij mee omdat ze haar hoesje zo mooi vindt en het toestel het ook gewoon goed functioneert.
ik heb afgelopen vrijdag avond de service aanvraag gedaan. Deze is goedgekeurd en ik heb een case nummer welke inzichtelijk is via support.google.com. Binnen het case nummer zie ik de status "in behandeling" met de opmerking Laatste update 2 dgn geleden. Echter ik heb nergens een "update" voorbij zien komen. iemand hier ervaring mee of je ergens anders de "update" van de case kunt inzien? of gewoon afwachten?
[ Voor 17% gewijzigd door NL_Scratch op 01-05-2025 09:57 ]
Zojuist bericht, account aangemaakt, geld wordt overgemaakt
Ik was bang dat ik niet in aanmerking zou komen, omdat ik al een vervangende telefoon heb ontvangen vanwege een opgezwollen accu. Maar net bericht dat ik ook geld krijg
Bij het registreren voor het Payoneer account voor de terugbetaling via de door Google provided link, moet je dan je ID details geven?
Er gaat bij mij iets mis, die link werkt niet, en zeggen ze me een nieuw Payoneer account aan te maken via hun website. Echter daar zie ik enkel business-accounts (ik heb geen business) en tijdens de registratie moet ik mijn ID details geven (liever niet als ik niet zeker weet dat dit de correcte gang van zaken is..)
Er gaat bij mij iets mis, die link werkt niet, en zeggen ze me een nieuw Payoneer account aan te maken via hun website. Echter daar zie ik enkel business-accounts (ik heb geen business) en tijdens de registratie moet ik mijn ID details geven (liever niet als ik niet zeker weet dat dit de correcte gang van zaken is..)
Iemand al een betaling ontvangen? 24 april bevestigd vanuit Google dat ik een account moest aanmaken bij Payoneer. Dat lijkt gelukt, ik zie (op de minst gebruiksvriendelijke pagina van heel Internet) dat mijn rekening gekoppeld is met Google. Maar verder niks meer iets gehoord.
Nee nog niks ontvangen hier. ook op 24 april de bevestiging gehad.Turralyon schreef op zondag 4 mei 2025 @ 06:12:
Iemand al een betaling ontvangen? 24 april bevestigd vanuit Google dat ik een account moest aanmaken bij Payoneer. Dat lijkt gelukt, ik zie (op de minst gebruiksvriendelijke pagina van heel Internet) dat mijn rekening gekoppeld is met Google. Maar verder niks meer iets gehoord.
10 tot 18 werkdagen staat er in de mail van Google.
Bij mij gingen de eerste stappen eigenlijk heel snel, binnen 24 uur alle stappen doorlopen en goedgekeurd en dergelijke.
Qua geld duurde het wat langer:
22 april alles doorlopen bij google en aanmelden Payoneer, 30 april was het geld binnen bij Payoneer. 1 mei was het overgemaakt naar mijn rekening, op 5 mei stond het ook echt op de rekening.
Qua geld duurde het wat langer:
22 april alles doorlopen bij google en aanmelden Payoneer, 30 april was het geld binnen bij Payoneer. 1 mei was het overgemaakt naar mijn rekening, op 5 mei stond het ook echt op de rekening.
Trotse vader!
Ik heb het IMEI-nummer van mijn Pixel 7a aangemeld en volgens het 1e bericht was mijn toestel ook getroffen.
Nu kreeg ik echter gisteren onderstaand bericht. Zitten er nog mensen in deze situatie of heeft er iemand enig idee hoe dit komt?
Nu kreeg ik echter gisteren onderstaand bericht. Zitten er nog mensen in deze situatie of heeft er iemand enig idee hoe dit komt?
Na zorgvuldige beoordeling van de door u verstrekte informatie en de specifieke deelnamecriteria hebben we vastgesteld dat uw apparaat niet voldoet aan de vereisten voor deelname aan dit specifieke programma. We begrijpen dat dit vervelend is, maar deze beslissing is alleen gebaseerd op de richtlijnen van het programma. We stellen je voortdurende steun als gewaardeerde Pixel-gebruiker zeer op prijs. We helpen je graag als je nog vragen, opmerkingen of support hebt.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen