Waarschijnlijk wordt de middelste lens gebruikt (pro). Anders de rechter als je naar de achterkant van de telefoon kijkt.MartinMeijerink schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:53:
Hebben jullie dat ook, bij contrastrijke foto's, dat de camera van de Google Pixel 7 zo slecht performt?
Neem nou deze foto:
[Afbeelding]
In het midden is de foto gewoon scherp, zoals het hoort.
Maar als je de tekst boven het LCDisplay bekijkt "TI-30Xa", die heeft een vorm van ghosting (of hoe dat ook mag heten), maar ook de onderste rij toetsen zijn best wel onscherp.
Nog een voorbeeld: https://files.zutphen.nu/pxl_20250611_181936026.mp.jpg
Bij huis- tuin- en keukenfoto's is er niet veel aan de hand, over het algemeen zijn de foto's dan wel mooi overigens, het is echt alleen als er veel contrast in de foto's zit (dus vooral bij tekst).
Ligt het nou aan mijn exemplaar, of is dit normaal? Mijn vorige telefoons hadden dit in ieder geval nooit.
Deze is wide lens en zijn de randen waarschijnlijk met kromming, wat wazig en onscherp kan verklaren.
Wat Sea Ninja ook opperde; ik maar ook vaak met zoom een macro. Dan wordt vaak de linker camera gebruikt. (kijkend naar de achterkant.)
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...