Hoelang zat er bij jullie tussen het aanmelden (case in behandeling bij google) en de eerste reactie van google met de goedkeuring?
Minder dan 24 uur bij mij. Daarna kwam de uitdaging om de Payoneer account op te zetten. Tip van flip, probeer na aanmaken van je Payoneer account niet direct in te loggen. Payoneer verplicht je dan 2 factor op te zetten en dat mislukte bij mij (website accepteerde SMS code niet), vervolgens kon ik helemaal niet meer inloggen bij Payoneer. Na een aantal uren is er iets gereset en kon ik opnieuw 2 factor opzetten en toen werkte het wel. Toen nog ongeveer 10000 verplichte security questions opzetten. Onderhand ben ik de 400 euro al kwijt aan verloren manuren... Stom systeemNL_Scratch schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 14:31:
Hoelang zat er bij jullie tussen het aanmelden (case in behandeling bij google) en de eerste reactie van google met de goedkeuring?
Hier ook een 7a aangemeld, alles ingevuld. Maar geen bevestiging gehad van payoneer. Wacht maar gewoon geduldig af
7a aangemeld, dag of 2 later goedkeuring vanuit Google voor refund à €400, Payoneer aangemaakt (kreeg geen 2FA vraag) en 3 minuten later de mail ontvangen met akkoord voor betaling vanuit Google.
kak, die van mij heeft volgens Google geen issues, gezien de knaken terug die iedereen krijgt is het bijna jammer
Hi Ha Hopjesvla
Troost je, die van mijn vrouw zou ook prima moeten zijn. Ik had haar imei even door de checker gehaald maar volgens die pagina valt haar toestel niet in de reeks met mogelijke problemen.Hopjesvla79 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 19:48:
kak, die van mij heeft volgens Google geen issues, gezien de knaken terug die iedereen krijgt is het bijna jammer
Ik had haar al in gedachten een Pixel 9a besteld, maar zij is er wel blij mee omdat ze haar hoesje zo mooi vindt en het toestel het ook gewoon goed functioneert.
ik heb afgelopen vrijdag avond de service aanvraag gedaan. Deze is goedgekeurd en ik heb een case nummer welke inzichtelijk is via support.google.com. Binnen het case nummer zie ik de status "in behandeling" met de opmerking Laatste update 2 dgn geleden. Echter ik heb nergens een "update" voorbij zien komen. iemand hier ervaring mee of je ergens anders de "update" van de case kunt inzien? of gewoon afwachten?
[ Voor 17% gewijzigd door NL_Scratch op 01-05-2025 09:57 ]
Zojuist bericht, account aangemaakt, geld wordt overgemaakt
Ik was bang dat ik niet in aanmerking zou komen, omdat ik al een vervangende telefoon heb ontvangen vanwege een opgezwollen accu. Maar net bericht dat ik ook geld krijg
Bij het registreren voor het Payoneer account voor de terugbetaling via de door Google provided link, moet je dan je ID details geven?
Er gaat bij mij iets mis, die link werkt niet, en zeggen ze me een nieuw Payoneer account aan te maken via hun website. Echter daar zie ik enkel business-accounts (ik heb geen business) en tijdens de registratie moet ik mijn ID details geven (liever niet als ik niet zeker weet dat dit de correcte gang van zaken is..)
Er gaat bij mij iets mis, die link werkt niet, en zeggen ze me een nieuw Payoneer account aan te maken via hun website. Echter daar zie ik enkel business-accounts (ik heb geen business) en tijdens de registratie moet ik mijn ID details geven (liever niet als ik niet zeker weet dat dit de correcte gang van zaken is..)
Iemand al een betaling ontvangen? 24 april bevestigd vanuit Google dat ik een account moest aanmaken bij Payoneer. Dat lijkt gelukt, ik zie (op de minst gebruiksvriendelijke pagina van heel Internet) dat mijn rekening gekoppeld is met Google. Maar verder niks meer iets gehoord.
Nee nog niks ontvangen hier. ook op 24 april de bevestiging gehad.Turralyon schreef op zondag 4 mei 2025 @ 06:12:
Iemand al een betaling ontvangen? 24 april bevestigd vanuit Google dat ik een account moest aanmaken bij Payoneer. Dat lijkt gelukt, ik zie (op de minst gebruiksvriendelijke pagina van heel Internet) dat mijn rekening gekoppeld is met Google. Maar verder niks meer iets gehoord.
Don't make me use myself on ya baby!
10 tot 18 werkdagen staat er in de mail van Google.
Bij mij gingen de eerste stappen eigenlijk heel snel, binnen 24 uur alle stappen doorlopen en goedgekeurd en dergelijke.
Qua geld duurde het wat langer:
22 april alles doorlopen bij google en aanmelden Payoneer, 30 april was het geld binnen bij Payoneer. 1 mei was het overgemaakt naar mijn rekening, op 5 mei stond het ook echt op de rekening.
22 april alles doorlopen bij google en aanmelden Payoneer, 30 april was het geld binnen bij Payoneer. 1 mei was het overgemaakt naar mijn rekening, op 5 mei stond het ook echt op de rekening.
Trotse vader!
Ik heb het IMEI-nummer van mijn Pixel 7a aangemeld en volgens het 1e bericht was mijn toestel ook getroffen.
Nu kreeg ik echter gisteren onderstaand bericht. Zitten er nog mensen in deze situatie of heeft er iemand enig idee hoe dit komt?
Nu kreeg ik echter gisteren onderstaand bericht. Zitten er nog mensen in deze situatie of heeft er iemand enig idee hoe dit komt?
Na zorgvuldige beoordeling van de door u verstrekte informatie en de specifieke deelnamecriteria hebben we vastgesteld dat uw apparaat niet voldoet aan de vereisten voor deelname aan dit specifieke programma. We begrijpen dat dit vervelend is, maar deze beslissing is alleen gebaseerd op de richtlijnen van het programma. We stellen je voortdurende steun als gewaardeerde Pixel-gebruiker zeer op prijs. We helpen je graag als je nog vragen, opmerkingen of support hebt.
Waar zag jij dat het geld binnen was bij Payoneer? Kreeg je een update?TH0R schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:50:
Bij mij gingen de eerste stappen eigenlijk heel snel, binnen 24 uur alle stappen doorlopen en goedgekeurd en dergelijke.
Afgelopen dinsdag heb ik mijn 7a opgestuurd en kreeg vandaag bericht van PCS Wireless dat ik er €159,- voor krijg.e6r6i6c schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:35:
[...]
Ben je niet bang dat ze je niks gaan geven voor die inruilaktie voor de 7a omdat je nu al geld hebt terug gekregeven via die andere aktie? Ik neem aan dat ze dat wel kunnen zien.
Ik kreeg een soortgelijke mail, en heb daarop geantwoord met de vraag aan welke voorwaarde ik niet zou voldoen. Daarop kwam het verzoek om factuur op te sturen en ingelogd te blijven met het account waarmee je de claim indient. Toen is het alsnog goedgekeurd. (In mijn geval is de telefoon van mijn dochter, en moest ik met mijn eigen account op haar telefoon inloggen).IceQbe75 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 14:35:
Ik heb het IMEI-nummer van mijn Pixel 7a aangemeld en volgens het 1e bericht was mijn toestel ook getroffen.
[...]
Ook even de 7a van mijn vrouw gecheckt, maar die valt er niet onder. Had ik best grappig gevonden ... een refund van €400 voor een toestel waar we €300 voor betaald hebben.
Het kan overigens de moeite waard zijn om het ook even met het 2e IMEI-nummer van je telefoon te proberen. Het eerste werkte niet bij mij, de tweede wel.
Hier lijkt het ook wat langer te duren. Dus ben er erg benieuwd naarJorrikG schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:07:
[...]
Waar zag jij dat het geld binnen was bij Payoneer? Kreeg je een update?
Vorige week begon mijn pixel 7a problemen te vertonen. Batterij van 20% naar 0% in een paar seconden etc. Haalde ik het hoesje eraf, batterij gezwollen... Niet heel erg maar camera eiland en de achterkant net daaronder beginnen los te laten en het is goed voelbaar.
Had het nieuws even gemist dat er een geld terug actie was. Gelukkig nog net op tijd voor de 400 euro retour, 22 mei heb ik het toestel 2 jaar dus dan zou ik maar de helft krijgen.
Jammer dat de 9a weer groter is, misschien dan toch nog voor een 8a gaan...
Had het nieuws even gemist dat er een geld terug actie was. Gelukkig nog net op tijd voor de 400 euro retour, 22 mei heb ik het toestel 2 jaar dus dan zou ik maar de helft krijgen.
'k Hou zelf de uitsterste data aan qua verwachting.Millie-ano schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:29:
[...]
Hier lijkt het ook wat langer te duren. Dus ben er erg benieuwd naar
2 mei bericht + 18 werkdagen = uiterlijk 28 mei geld op die Payoneer account. En dan zal Payoneer er nog x werkdagen over doen om het naar m'n rekening te sturen.
Wel frappant dat Google 4 mei al mail stuurde met vraag een enquête in te vullen over het verloop van de support, of het naar tevredenheid is opgelost. Zolang 'k de vergoeding niet in handen heb, is de support imo niet afgerond.
'k Ben zelf inmiddels naar een 6.78 inch toestel gegaan. Ik dacht dat kleinere toestellen mijn voorkeur hadden, maar in de praktijk kan ik sneller en foutlozer op een breder scherm typen.
Via welke winkel/webshop heb je die inruilactie gedaan?Squidie schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 18:58:
[...]
Afgelopen dinsdag heb ik mijn 7a opgestuurd en kreeg vandaag bericht van PCS Wireless dat ik er €159,- voor krijg.
Ik zie in Payoneer nergens dat mijn rekening gekoppeld is met Google? Waar zie jij dat?Turralyon schreef op zondag 4 mei 2025 @ 06:12:
Log in bij Payoneer > Manage > Businesses you work with > Companies you work with > daaronder staat bij mij Google LLC GoogleSpecialCompensationDB2027CyberThug schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:45:
[...]
Ik zie in Payoneer nergens dat mijn rekening gekoppeld is met Google? Waar zie jij dat?
Helder. Gevonden. Dankjewel!TheByteBoy schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:51:
[...]
Log in bij Payoneer > Manage > Businesses you work with > Companies you work with > daaronder staat bij mij Google LLC GoogleSpecialCompensationDB2027
Sorry voor de late reactie!JorrikG schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:07:
[...]
Waar zag jij dat het geld binnen was bij Payoneer? Kreeg je een update?
Ik kreeg een e-mail van Payoneer
Trotse vader!
Ik heb beide telefoons een paar dagen naast elkaar gebruikt, verschil is verwaarloosbaar, dus zou me over over de grootte niet druk maken.michiel_hc schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 11:23:
Vorige week begon mijn pixel 7a problemen te vertonen. Batterij van 20% naar 0% in een paar seconden etc. Haalde ik het hoesje eraf, batterij gezwollen... Niet heel erg maar camera eiland en de achterkant net daaronder beginnen los te laten en het is goed voelbaar.
Via de Google Store, ergens in het aankoopproces kun je kiezen voor het inruilen van een toestel, en het hoeft niet een Pixel te zijn, zag dat er een heel rijtje merken stond.Raymon89 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:04:
[...]
Via welke winkel/webshop heb je die inruilactie gedaan?
Djeez hoe onvriendelijk kan je het maken voor consumenten.
(24 April Google gelinkt aan Payoneer, nog niets gekregen tot nu toe.)
(24 April Google gelinkt aan Payoneer, nog niets gekregen tot nu toe.)
Waar staat dat precies? Ik vraag me af of dat niet enkel geldt voor "volledige", business accounts. Ik heb het vooralsnog niet kunnen vinden.e6r6i6c schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:04:
Ik las net op Reddit dat Payoneer na 1 jaar geld kost als je minder dan 2000 dollar per jaar binnen krijgt. Dus vergeet niet je account te verwijderen als.je het geld binnen hebt gekregen van Google. [Afbeelding]
Maar opzeggen kan natuurlijk sowieso geen kwaad.
Als.je op google zoekt dan vind je die informatie gelijk. Het is ook te vinden op hun customer support pagina, de link staat ook in de afbeelding. Er staat voor alle klanten .Raymon89 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:42:
[...]
Waar staat dat precies? Ik vraag me af of dat niet enkel geldt voor "volledige", business accounts. Ik heb het vooralsnog niet kunnen vinden.
Maar opzeggen kan natuurlijk sowieso geen kwaad.
/f/image/02PoXYFPyNqu1434x5nTgRgW.png?f=fotoalbum_large)
Eerst maar even de betaling afwachten. Met mijn 7a is (nog) niets mis, maar ik heb toch maar alvast van de aanbieding geprofiteerd voor de 9a met inruil (€159) en een gratis Google tv-streamer en €25 Google Store tegoed. Deze zijn inmiddels binnen maar blijven nog even in de verpakking totdat de €401 binnen is.
Als de betaling daadwerkelijk plaats vind binnen 18 werkdagen (plus een beetje speling) heb ik nog genoeg tijd om mijn oude 7a op te sturen voor de inruil. Dan moet alleen mijn batterij niet ineens beginnen met gek te doen 😂.
Als de betaling daadwerkelijk plaats vind binnen 18 werkdagen (plus een beetje speling) heb ik nog genoeg tijd om mijn oude 7a op te sturen voor de inruil. Dan moet alleen mijn batterij niet ineens beginnen met gek te doen 😂.
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Goedemorgen. Voor wie het weten wil;
Ik heb op 24-05 bericht gekregen dat ik in aanmerking kom voor restitutie.
Op 25-04 heb ik via Payoneer bericht ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd.
Zojuist (17 mei) heb ik bericht ontvangen van Payoneer dat zij een betaling van €406 voor mij hebben ontvangen van Google.
Nu nog even afwachten tot het daadwerkelijk is uitgekeerd op mijn opgegeven rekeningnummer.
Ik heb op 24-05 bericht gekregen dat ik in aanmerking kom voor restitutie.
Op 25-04 heb ik via Payoneer bericht ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd.
Zojuist (17 mei) heb ik bericht ontvangen van Payoneer dat zij een betaling van €406 voor mij hebben ontvangen van Google.
Nu nog even afwachten tot het daadwerkelijk is uitgekeerd op mijn opgegeven rekeningnummer.
Bij mij nu ook. Ook de 24ste bevestigd dat ik geld zou krijgen. En nu 2 minuten geleden.
We’re glad to let you know that Google LLC has initiated a payment to you as per the following details:
Payment ID xxxx
Amount €406.00
Payment Description Pixel 7A Battery Program
Once the bank transfer to your personal account is initiated, you will receive an email confirmation from us with further details.
We’re glad to let you know that Google LLC has initiated a payment to you as per the following details:
Payment ID xxxx
Amount €406.00
Payment Description Pixel 7A Battery Program
Once the bank transfer to your personal account is initiated, you will receive an email confirmation from us with further details.
Ik heb vervolgvragen gesteld en ze vroegen mij ook een kopie van de aankoopfactuur. Ondertussen goedgekeurd.stroom schreef op zondag 11 mei 2025 @ 11:11:
[...]
Ik kreeg een soortgelijke mail, en heb daarop geantwoord met de vraag aan welke voorwaarde ik niet zou voldoen. Daarop kwam het verzoek om factuur op te sturen en ingelogd te blijven met het account waarmee je de claim indient. Toen is het alsnog goedgekeurd. (In mijn geval is de telefoon van mijn dochter, en moest ik met mijn eigen account op haar telefoon inloggen).
Volgens mij was het probleem dat de pixel 7a niet gekoppeld was aan het account waarmee ik de aanvraag deed (maar aan het account van mijn zoon).
Payoneer heeft op 13/5 laten weten dat "Your request to get payments from Google LLC is approved!" maar het geld staat nog wel niet op mijn bankrekening.
Duurt dit lang?
Hier ook vandaag de mail van payoneer dat het geld eraan komt
Zoals vermoedelijk in je email staat kan het tot 18 werkdagen duren.Payoneer heeft op 13/5 laten weten dat "Your request to get payments from Google LLC is approved!" maar het geld staat nog wel niet op mijn bankrekening.
Duurt dit lang?
Neen, er stond niets in maar bedankt voor de info!DrWoetR schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:36:
[...]
Zoals vermoedelijk in je email staat kan het tot 18 werkdagen duren.
Wat gaf de website aan als indicatie wat je zou ontvangen voor je 7a? Als ik die nu selecteer geeft ie 118 euro aan, dat is behoorlijk minder dan wat jij gekregen hebt.Squidie schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:45:
[...]
Via de Google Store, ergens in het aankoopproces kun je kiezen voor het inruilen van een toestel, en het hoeft niet een Pixel te zijn, zag dat er een heel rijtje merken stond.
Kan met de garantieperiode te maken hebben. Dat staat ook in het nieuwsbericht. Als die er buiten valt, dan ontvang je minder.Raymon89 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 08:57:
[...]
Wat gaf de website aan als indicatie wat je zou ontvangen voor je 7a? Als ik die nu selecteer geeft ie 118 euro aan, dat is behoorlijk minder dan wat jij gekregen hebt.
Mijn vraag gaat over de inruilwaarde via de Google Store, niet over de hoogte van de refund vanwege het accuprobleem.Millie-ano schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:25:
[...]
Kan met de garantieperiode te maken hebben. Dat staat ook in het nieuwsbericht. Als die er buiten valt, dan ontvang je minder.
Bij mij was het ondertussen ook 118 euro.Raymon89 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 08:57:
[...]
Wat gaf de website aan als indicatie wat je zou ontvangen voor je 7a? Als ik die nu selecteer geeft ie 118 euro aan, dat is behoorlijk minder dan wat jij gekregen hebt.
Geschatte waarde was €159 en dat is ook wat ik ontvangen heb. Maar ik was er wel snel bij, twee dagen nadat de batterij vergoeding actie werd gestart heb ik de 9a besteld en aangegeven om de 7a in te ruilen.Raymon89 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 08:57:
[...]
ayment from Google LLC
19 May 2025
406.00 EUR
Completed
Timeline
Details
Estimated deposit date
19 May 2025*
Sent to bank
19 May 2025
Approved
16 May 2025
Eind van dag zou geld op mijn rekening moeten staan.
Ondertussen heb ik nog geen idee hoe ik die payoneerzooi weer kan disablen. Iemand hier al ervaring mee?
19 May 2025
406.00 EUR
Completed
Timeline
Details
Estimated deposit date
19 May 2025*
Sent to bank
19 May 2025
Approved
16 May 2025
Ondertussen heb ik nog geen idee hoe ik die payoneerzooi weer kan disablen. Iemand hier al ervaring mee?
Heb dezelfde mail vanochtend ontvangen. Heeft even geduurd zeg. Ben benieuwd wanneer het geld er daadwerkelijk op staat...Turralyon schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:59:
ayment from Google LLC
19 May 2025
406.00 EUR
Completed
Timeline
Details
Estimated deposit date
19 May 2025*
Sent to bank
19 May 2025
Approved
16 May 2025
PSN: DutchTrickle PVoutput
Als ik inlog, heb ik ergens zien staan dat je je account op kon heffen. Ik weet nu even niet meer exact waar, maar ik denk dat je met een beetje zoeken het wel kan vinden? Het was niet heel diep verstopt, dacht ik.Turralyon schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:59:
ayment from Google LLC
19 May 2025
406.00 EUR
Completed
Timeline
Details
Estimated deposit date
19 May 2025*
Sent to bank
19 May 2025
Approved
16 May 2025
Gisteren de accu van mijn pixel 7a zelf vervangen. 50 euro inclusief verzenden voor een compleet reparatie setje van iFixit (alleen geen alcohol) vond ik een prima deal. Alleen de achtercover wou niet 100% terugbuigen waardoor er een kiertje zit. Denk dat ik dat nog even seal met iets. Zodat er geen stof in de telefoon komt.
:strip_exif()/f/image/rPVxygGMyiDtyiPZrLOBX5tg.jpg?f=fotoalbum_large)
Geld heb ik nog niet terug maar alles is wel goedgekeurd.
:strip_exif()/f/image/rPVxygGMyiDtyiPZrLOBX5tg.jpg?f=fotoalbum_large)
https://myaccount.payoneer.com/ma/settings/editprofile onderaan staat als het goed is Close accountTurralyon schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:59:
ayment from Google LLC
19 May 2025
406.00 EUR
Completed
Timeline
Details
Estimated deposit date
19 May 2025*
Sent to bank
19 May 2025
Approved
16 May 2025
Nou als ik die accu zie snap ik het wel dat die van 20% naar 0% ging in een kwestie van secondes. Dat die het nog überhaupt heeft gedaan.michiel_hc schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:25:
Gisteren de accu van mijn pixel 7a zelf vervangen. 50 euro inclusief verzenden voor een compleet reparatie setje van iFixit (alleen geen alcohol) vond ik een prima deal. Alleen de achtercover wou niet 100% terugbuigen waardoor er een kiertje zit. Denk dat ik dat nog even seal met iets. Zodat er geen stof in de telefoon komt.
[Afbeelding]
Ik denk dat het ook niet lang meer geduurd zou hebben. De problemen werden met de dag erger. Vrijdag viel die bij 45% al uit en begon ook moeizaam te laden. Ik was eigenlijk nog aan het wachten op een reserve telefoon voor ik de operatie zou gaan uitvoeren maar uiteindelijk maar de gok genomen en niet langer gewacht.Turralyon schreef op maandag 19 mei 2025 @ 15:45:
[...]
Nou als ik die accu zie snap ik het wel dat die van 20% naar 0% ging in een kwestie van secondes. Dat die het nog überhaupt heeft gedaan.
Bij mij is de betaling zojuist ontvangen. Ik heb meteen mijn Payoneer account gesloten.
Same here. Blij om van dit wanstaltig product af te zijn. En dan bedoel ik die payoneer zooi. Mijn telefoon werkt nog perfect.
Ik heb het geld ook zojuist ontvangen op mijn ING rekening. Dus ga het ook afsluiten.
Een paar dingen vind ik toch bizar.
* You will not be able to use the same email address to register for a new Payoneer account.
* Once your account has been closed, we won't be able to re-open it again due to regulations.
Nu zal de kans klein zijn, dat dit nogmaals gebeurt. Maar zou je in dat geval dit moeten doen? Het is wel gekoppeld aan je gmail toch?
* You will not be able to use the same email address to register for a new Payoneer account.
* Once your account has been closed, we won't be able to re-open it again due to regulations.
Nu zal de kans klein zijn, dat dit nogmaals gebeurt. Maar zou je in dat geval dit moeten doen? Het is wel gekoppeld aan je gmail toch?
Goede vraag, maar ja wat is het alternatief, elk jaar 30 dollar betalen voor iets wat je misschien ooit nog eens nodig hebt?Millie-ano schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 11:11:
Ik heb het geld ook zojuist ontvangen op mijn ING rekening. Dus ga het ook afsluiten.
Volgens de GDPR moeten gegevens zo kort mogelijk bewaard worden. Maar Payoneer zou dan voor eeuwig je emailadres gaan bewaren (of een hash) om te voorkomen dat je nog eens registreert. Benieuwd welk belang zwaarder weegt.
Hahah.. Als je mail gmail is. voorbeeld pietjepuk:Millie-ano schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 11:11:
pietjepuk@gmail.com
pietjepuk+elke_willekeurig_tekst@gmail.com is een nieuwe e-mail
Ik zou dan maken: pietjepuk+Payoneer1@gmail.com en later doornummeren.
Alles komt binnen op pietjepuk@gmail.com
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Daar is natuurlijk heel makkelijk op te checken tijdens de registratie. En dit is geen gmail specifiek ding, het is voor zover ik weet gewoon onderdeel van de email specs.mucuracat schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:59:
[...]
Hahah.. Als je mail gmail is. voorbeeld pietjepuk:
pietjepuk@gmail.com
pietjepuk+elke_willekeurig_tekst@gmail.com is een nieuwe e-mail
Ik zou dan maken: pietjepuk+Payoneer1@gmail.com en later doornummeren.
Alles komt binnen op pietjepuk@gmail.com
Zelfs grote sites checken daar niet op. Soms zit er een beperking dat de registratie de + niet accepteerd. Verder heb ik niet echt beperking gezien.TheFes schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:01:
[...]
Daar is natuurlijk heel makkelijk op te checken tijdens de registratie. En dit is geen gmail specifiek ding, het is voor zover ik weet gewoon onderdeel van de email specs.
Je kunt dan ook, als er data lek is, gelijk zien waar het vandaan komt.
Zelfs bij tweakers gebruik ik mijn mail +tweakers@gmail.com
Dus als er data lek is bij tweakers, dan zou de phishingmail +tweakers@gmail.com bevatten
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Kleine moeite om alles vanaf + tot @ automatisch te laten verwijderen voordat ik je spam.
De Payoneer account moest niet hetzelfde email-adres zijn als die van de account gekoppeld aan de Pixel.Millie-ano schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 11:11:
Mijn vrouw had een Pixel, terugbetallingsproces hebben we gestart met haar Gmail account (bij Google) maar voor de Payoneer account gebruikte we mijn adres.
hmm. nja overheen gelezen. Maar geld wel ontvangen.Twilkie schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:22:
[...]
De Payoneer account moest niet hetzelfde email-adres zijn als die van de account gekoppeld aan de Pixel.
Mijn vrouw had een Pixel, terugbetallingsproces hebben we gestart met haar Gmail account (bij Google) maar voor de Payoneer account gebruikte we mijn adres.
Daar stond niks over vermeld. Maar stel dat dit dus weer voorkomt dan kun je dus gewoon een andere email opgeven die niet gekoppeld is aan de telefoon zelf. En krijg je alsnog je betaling binnen. Ik heb alle emails bewaard en er staat nergens dat je een ander email adres moet gebruiken.Twilkie schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:22:
[...]
De Payoneer account moest niet hetzelfde email-adres zijn als die van de account gekoppeld aan de Pixel.
[ Voor 7% gewijzigd door e6r6i6c op 20-05-2025 14:27 ]
Je moest dat ook niet, je kon date6r6i6c schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 14:25:
[...]
Daar stond niks over vermeld. Maar stel dat dit dus weer voorkomt dan kun je dus gewoon een andere email opgeven die niet gekoppeld is aan de telefoon zelf. En krijg je alsnog je betaling binnen. Ik heb alle emails bewaard en er staat nergens dat je een ander email adres moet gebruiken.
In de mail:Millie-ano schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 11:11:
If you wish to use your existing email address with your new account, contact us to release the email address first.
Dus geen probleem
Geld gisteren binnen gekregen. Wel een goed service van Google. Daarvoor al meteen een nieuwe telefoon gehaald, namelijk een poco x7 pro voor de komende twee jaar. Maar accu van Pixel is nog steeds okez wat ik stilletjes raar vind.
Bij de Pixel 7a van mijn vrouw waren er problemen met de batterij, dat hij snel terug liep van 30% naar 0%.
Ik heb de batterij laten vervangen bij een gsm winkel in het centrum. Met de oude accu daar leek aan de buitenkant niks mis mee te zijn.
Maar met de nieuwe accu blijf het probleem hetzelfde, zou de accu dan niet het probleem zijn geweest? of is de accu misschien niet vervangen? Of de vervanging is ook defect?
Ik heb de batterij laten vervangen bij een gsm winkel in het centrum. Met de oude accu daar leek aan de buitenkant niks mis mee te zijn.
Maar met de nieuwe accu blijf het probleem hetzelfde, zou de accu dan niet het probleem zijn geweest? of is de accu misschien niet vervangen? Of de vervanging is ook defect?
Oh, je hoeft hem niet op te sturen? (mijn eigen valt er niet onder en dat is de blauwe, iets meer dan een jaar geleden gekocht. Voor mijn moeder er ook een gehaald toen en dat was een zwarte en die valt wel in de reeks)westlym schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:46:
Geld gisteren binnen gekregen. Wel een goed service van Google. Daarvoor al meteen een nieuwe telefoon gehaald, namelijk een poco x7 pro voor de komende twee jaar. Maar accu van Pixel is nog steeds okez wat ik stilletjes raar vind.
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 22-05-2025 00:06 ]
nee je hoeft hem niet op te sturen. Op de pagina's van Google kan je je aanmelden. Dan krijg je vanzelf de instructies om een payoneer account aan te maken. Met een week of 3 staat het geld na goedkeuring op je rekening. Dan kun je het payoneer account weer opzeggen (want 29.90 USD per jaar als er minder dan 2000 USD per jaar aan transacties overheen gaan)apis29 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 23:23:
[...]
Oh, je hoeft hem niet op te sturen? (mijn eigen valt er niet onder en dat is de blauwe, iets meer dan een jaar geleden gekocht. Voor mijn moeder er ook een gehaald toen en dat was een zwarte en die valt wel in de reeks)
Op basis van de berichten in dit forum ook de check uitgevoerd of mijn Pixel 7a, die nog perfect werkt, mogelijk geraakt wordt door problemen met de batterij. Blijkbaar zit mijn toestel ook in het getroffen range en kom in aanmerking voor een refund van EUR 403. Dit gaat bijna te gemakkelijk... Ondertussen door de hoepeltjes van payoneer gesprongen en ben in afwachting van de refund. Allemaal wel erg netjes van Google en aan de forumleden: "Bedankt voor de tip!".
Goedemorgen,
Mijn mobiele verbinding is van de een op andere dag veel trager geworden, thuis op de wifi gewoon normale snelheid. Word het langzaam tijd om mijn Pixel 7 pro te vervangen of is er nog een andere oplossing?
Mijn mobiele verbinding is van de een op andere dag veel trager geworden, thuis op de wifi gewoon normale snelheid. Word het langzaam tijd om mijn Pixel 7 pro te vervangen of is er nog een andere oplossing?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen