Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:45
Fiorano schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:01:
Sinds kort is bij Android Auto de routebalk verdwenen bij het gebruiken van de TomTom Go app. Meer mensen last van? Is zo ongeveer de reden dat ik deze app nog gebruik...
Geen last van, er is een aantal dagen geleden een update uitgebracht voor Go app. Deze zou een aantal problemen met android auto moeten oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomasb14
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-06 21:50
Fiorano schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:01:
Sinds kort is bij Android Auto de routebalk verdwenen bij het gebruiken van de TomTom Go app. Meer mensen last van? Is zo ongeveer de reden dat ik deze app nog gebruik...
Ik heb er ook last van! Iemand toevallig al een oplossing gevonden? Bij mij staat de info links boven ook in het grijs! Bijna onleesbaar :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kootje70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:41
Tomtom Amigo werkt ook niet goed meer. Ik krijg geen snelheid meer bij AndroidAuto.
Ik moest van support opslag en cache wissen, maar gaf geen oplossing.
Ook het opnieuw installeren van de app bood geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-07 22:26
thomasb14 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:10:
[...]

Ik heb er ook last van! Iemand toevallig al een oplossing gevonden? Bij mij staat de info links boven ook in het grijs! Bijna onleesbaar :(.
Gisteren nog zo'n 160km gereden met TomTom GO app via Android Auto. Ik zag gewoon de zijbalk in beeld met trajectcontroles en opstoppingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-07 23:57
Hier idem, de balk is er gewoon.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-07 15:43

RVW

Misschien even een goed idee om te vermelden wat voor een auto je hebt (+ welk infotainmentsysteem) als je momenteel wel of niet de zijbalk te zien krijgt via Android Auto. Bij mij (Seat Leon 4 met MIB3) is deze in ieder geval niet meer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Mazda CX30 - wel zijbalk in TT GO Android auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmerkrijger
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-07 19:50
Ik heb een passat met MIB2: geen zijbalk en wel grijs op grijs navigatie aanwijzingen. Tomtom is helaas niet makkelijk te bereiken hierover maar door de kleurstelling is het niet fatsoenlijk te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Afgelopen donderdag had ik ook na het wegrijden dat de rechter zijbalk er niet was.
Even gestopt, telefoon gepakt en daar TTG geopend en toen was de zijbalk er ineens weer.
Daarna er geen last meer van gehad.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco011
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Is er trouwens nog een verschil in de Benelux en Duitsland met de flitsers tussen TomTom en Flitsmeister of is het allemaal een pot nat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:27

amphora

Websites & Fotografie

Jacco011 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 16:48:
Is er trouwens nog een verschil in de Benelux en Duitsland met de flitsers tussen TomTom en Flitsmeister of is het allemaal een pot nat?
Flitsmeister geeft echt veel meer flitsers aan. TomTom geeft bij mij alleen de vaste palen aan dus FM gaat bij mij regelmatig ook aan.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:43
Als ik met TomTom Amigo navigeer, dan krijg ik op de snelweg ook alle meldingen van de oprit camera's. Zelfs als ik niet op de oprit zit.

Is hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 07:00
amphora schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:41:
[...]

Flitsmeister geeft echt veel meer flitsers aan. TomTom geeft bij mij alleen de vaste palen aan dus FM gaat bij mij regelmatig ook aan.
Alleen klopt het vaak niet. Gisteren tijdens een rit FM eens geprobeerd, maar alle extra meldingen kon ik niet zien. Het kan zijn dat de politie in de bosjes verstopt zitten. ;)
Wel zag ik éénmaal onterecht een doorstromingcamera gemeld, maar dat doet TT Go ook regelmatig.

Het is jammer dat FM Pro een navigatie app is, dat zoek ik niet. Alleen de flitsers beter aangegeven naast mijn TT Go zou ik voldoende vinden op mijn auto.

Specs van pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

honey schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 08:25:
[...]

Alleen klopt het vaak niet. Gisteren tijdens een rit FM eens geprobeerd, maar alle extra meldingen kon ik niet zien. Het kan zijn dat de politie in de bosjes verstopt zitten. ;)
Wel zag ik éénmaal onterecht een doorstromingcamera gemeld, maar dat doet TT Go ook regelmatig.

Het is jammer dat FM Pro een navigatie app is, dat zoek ik niet. Alleen de flitsers beter aangegeven naast mijn TT Go zou ik voldoende vinden op mijn auto.
Beide zijn verre van perfect, maar ik zet (als ik geen zin heb om op snelheid te letten) FM aan naast TomTom (met CarPlay) en dan vind ik het prima werken. Liever af en toe een false positive dan een boete ;)
FM werkt prima zonder het als navigatie te gebruiken hoor. Vind ik.

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 26-03-2025 10:14 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• erikvank
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Flitsmeister is echt ongeschikt als navigatie. Die gebruik echt alleen voor de verkeersinformatie en de flitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:39

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Ik probeer dit jaar eens TomTomGo als Waze vervanger. Een boel leuke dingen gespot maar een knop die ik met Android Auto echt mis. Namelijk de optie om een alternatieve route(s) in te zien en eventueel naar toe te schakelen. De optie is er wel met de app zonder Android Auto met de knop "zoek alternatief". Ook krijg je de keuze tussen 3 verschillende routes naar een bestemming zodra je de navigatie start (ook in Android Auto.) Maar zover ik kan zien is er geen knop om een alternatieve route te zoeken wanneer je gebruik maakt van Android Auto.

Klopt dit voor meer gebruikers of kijk ik met mijn neus? Mocht dit kloppen: hebben jullie enig idee wat de beste manier is om een feature request in te dienen bij TomTom?

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrenkema
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-07 14:23
Dag allemaal,

Weet iemand of de recente bestemingen lijst ergns bewaard wordt in je TomTom account?
Ik zoek een bestemming die niet meer in mijn app staat.
Maar wellicht wordt er bij TT iets opgeslagen als jeeen abbo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Als je een abo hebt en in de settings hebt aangegeven de routes te bewaren dan worden die in de "cloud" bewaard.
Zo kun je bijvoorbeeld de app helemaal wissen of verwijderen, daarna weer installeren en je account instellingen ingeven, My Places activeren en alle gereden routes en favorieten zijn er dan weer gewoon.
Weet echter niet hoeveel "Recente Bestemmingen" er bewaard worden.
Als je wilt vermijden om een route niet kwijt te raken dan die opslaan onder "Mijn Plaatsen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrenkema
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-07 14:23
Dank je. Mijn routes en plaatsen zijn idd in de cloud.
Maar de Recente bestemmingen niet, of kan ik iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Toevallig pas kort geleden van telefoon gewisseld.
Kreeg alles weer terug incl. "Recente Bestemmingen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-07 20:12
Yariva schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:12:
Ik probeer dit jaar eens TomTomGo als Waze vervanger. Een boel leuke dingen gespot maar een knop die ik met Android Auto echt mis. Namelijk de optie om een alternatieve route(s) in te zien en eventueel naar toe te schakelen. De optie is er wel met de app zonder Android Auto met de knop "zoek alternatief". Ook krijg je de keuze tussen 3 verschillende routes naar een bestemming zodra je de navigatie start (ook in Android Auto.) Maar zover ik kan zien is er geen knop om een alternatieve route te zoeken wanneer je gebruik maakt van Android Auto.

Klopt dit voor meer gebruikers of kijk ik met mijn neus? Mocht dit kloppen: hebben jullie enig idee wat de beste manier is om een feature request in te dienen bij TomTom?
Je bedoeld dat je ook niet naar menu/huidige route/zoek alternatief toe kan in Android auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
ucsdcom schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:48:
[...]

Je bedoeld dat je ook niet naar menu/huidige route/zoek alternatief toe kan in Android auto?
Uit mijn hoofd, volgens mij kan dat idd niet. Je kunt voor start navigeren kiezen uit 3 routes. Daarna zal Tomtom onderweg wel shortcuts aanbieden als dit wat tijd scheelt.

Er zitten wel wat "tekortkomingen" in de Android Auto versie van Tomtom.

Zo krijg je maar 6 (random) favorieten uit je bestemmingen aangeboden in plaats van al je favorieten.

Wat ik nu meestal doe als ik weet waar ik heen wil navigeren, ik start binnen thuis al Tomtom op de smartphone en start dan al de navigatie naar het doel. Daarna annuleer ik de route. Als ik later daarna in de auto stap dan staat de meest recente locatie direct bovenin aangeboden in Android Auto.

En weg/afritnummers worden niet getoond op de afritborden op het scherm, alleen de plaatsnaam wordt getoond. Op de oude Tomtom kastjes werden wel ook weg/afritnummers op de borden getoond, dat was zeker wel handig.

[ Voor 17% gewijzigd door jesco_white op 16-04-2025 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Zo doe ik dat ook.
En dat de afritnummers niet getoond worden ligt aan Android Auto en de implementatie van TTGo daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva

Yariva

Power to the people!

ucsdcom schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:48:
[...]

Zoals hierboven al is benoemd, dat bedoel ik inderdaad :) Ik heb het aangemeld bij de support chat van TomTom maar dat voelde als een gesprek waarbij de support medewerker echt water zag branden.

Iets met een argument dat "TomTom volgens de Android Auto richtlijnen altijd ten alle tijden ook offline zou moeten werken" maar wat bedoel je hier nou in hemelsnaam mee? Andere navigatie apps bieden deze functionaliteit wel aan zoals Maps en Waze. Ook zit de functionaliteit al in de app, enkel niet op Android Auto. En een route her-calculeren terwijl je rijdt lijkt mij nou een functie die prima kan werken, ook met een offline modus zonder actuele verkeersinformatie kan je alsnog een andere route kiezen.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva

Yariva

Power to the people!

jesco_white schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:23:
[...]
Uit mijn hoofd, volgens mij kan dat idd niet. Je kunt voor start navigeren kiezen uit 3 routes. Daarna zal Tomtom onderweg wel shortcuts aanbieden als dit wat tijd scheelt.

Er zitten wel wat "tekortkomingen" in de Android Auto versie van Tomtom.

Zo krijg je maar 6 (random) favorieten uit je bestemmingen aangeboden in plaats van al je favorieten.

Wat ik nu meestal doe als ik weet waar ik heen wil navigeren, ik start binnen thuis al Tomtom op de smartphone en start dan al de navigatie naar het doel. Daarna annuleer ik de route. Als ik later daarna in de auto stap dan staat de meest recente locatie direct bovenin aangeboden in Android Auto.
...
Dit is werkbaar (dus dank je wel voor de tip!) maar wel bijzonder omslachtig. Tegelijk krijg ik het gevoel dat niet veel gebruikers van TomTom halverwege besluiten om een alternatieve route op te vragen. Anders zou de functie er nu wel toch in zitten?

Persoonlijk maak ik er vaak gebruik van, zeker met de spits waarbij je mogelijk toch wat meer in controle wil zijn of in een situatie 1 minuutje meer / minder niet veel uitmaakt voor een kortere afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-07 04:22
Klopt het dat TomTom Go zo traag aanvoelt als stront door een trechter? Rondkijken op de kaart zoals bij Google Maps is bijna onmogelijk, zo langzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Harry Nak schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:14:
Klopt het dat TomTom Go zo traag aanvoelt als stront door een trechter? Rondkijken op de kaart zoals bij Google Maps is bijna onmogelijk, zo langzaam.
Nee. Klopt niet. Hier nergens last van op iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:45
TomTom Go is niet meer te gebruiken met AA, icoon is uit scherm verdwenen en ook niet meer toe te voegen. Staat simpelweg niet meer in het lijstje van AA. Onlangs wel een grote update gehad van Samsung, misschien dat dit ermee te maken heeft. Maar AA en TomTom zouden daar los van moeten staan.
Meer mensen dit probleem?

Opgelost :
GO app is automatisch uitgeschakeld omdat deze teveel crashes had op de achtergrond en daardoor een hoog batterij verbruik veroorzaakt.

[ Voor 19% gewijzigd door ipje op 29-04-2025 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:51
Werkt op normale wijze op mijn Motorola Edge 20. Ik praat dan over de appversie 3.6.284 (5258) als betaalde uitvoering met kaartversie 41770

[ Voor 8% gewijzigd door BillyTheMailer op 29-04-2025 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:37

Gotez

42

Kan ik met amigo een overzicht krijgen van de route tijdens het rijden? Als ik een bestemming ingeef dan krijg ik netjes een overzicht met keuzes. Kan ik dat scherm later nog oproepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004

nlboy

Alles kitz?

Harry Nak schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:14:
Klopt, het opstarten van TomTomGo duurt tegenwoordig te lang waardoor ik toch wijk naar een andere app. Heel erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
@nlboy net even hier op de S24 TomTomGo gestart. Duurt ong. 4 a 5 seconden en dan is het opgestart. Hoe lang duurt het bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Opstarten bijvoorbeeld als je nog thuis bent en verbonden bent met je home Wifi dan wil die ook meestal niet opstarten.
Zet je de Wifi op je toestel even uit en start dan TTG op dan start ie vrijwel meteen op.
Sluit je hem daarna af, maakt weer een Wifi verbinding en je start dan TTG op dan start ie wel direct op.
Blijft een raadsel waarom dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Top, dank jullie wel voor de suggesties. Soms ben ik meer dan 10 seconden bezig met opstarten. Ik heb inderdaad gemerkt dat een instabiele (slecht bereik) internet verbinding/zwakker wifi verbinding heel veel invloed heeft op de opstarttijd. Dat is vaak heel irritant, want ik heb tenslotte mijn kaarten op mijn telefoon gedownload.

Ik ga wat snah001 adviseert vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ik merk dat TomTom tegenwoordig erg achterloopt met kaartupdates. Hier in Utrecht is er aardig wat veranderd en waar Google en Apple al lang een update hebben gedaan is het in de laatste TT update nog steeds niet geüpdatet dus dat zal nog wel minstens een maand duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:31

IkWilbert

Het is mij!

amphora schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 18:23:
Ik merk dat TomTom tegenwoordig erg achterloopt met kaartupdates. Hier in Utrecht is er aardig wat veranderd en waar Google en Apple al lang een update hebben gedaan is het in de laatste TT update nog steeds niet geüpdatet dus dat zal nog wel minstens een maand duren.
Duurde hier ook maanden voordat de nieuwbouwwijk waar ik woon in tomtom zat. Maps, flitsmeister e.d. hadden de straten allang.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Klopt helemaal.

Een route in mijn dorp welke al 2 jaar is afgesloten voor autoverkeer en alleen nog toegankelijk is voor fietsers wordt nog steeds bij Tom Tom aangegeven als meest logische route.
Ook een reeds jarenlang aanwezige rondweg rondom mijn dorp wordt nog steeds niet gebruikt door TomTom als zijnde meest logische route om dit dorp te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

En het ergste is dat de Amigo kaart wel is geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BillyTheMailer schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 09:57:
Klopt helemaal.

Een route in mijn dorp welke al 2 jaar is afgesloten voor autoverkeer en alleen nog toegankelijk is voor fietsers wordt nog steeds bij Tom Tom aangegeven als meest logische route.
Ook een reeds jarenlang aanwezige rondweg rondom mijn dorp wordt nog steeds niet gebruikt door TomTom als zijnde meest logische route om dit dorp te verlaten.
Ik heb afgelopen april vakantie in Duitsland meegemaakt dat TomTom ons een (al niet logische) weg instuurde waar aan het einde een brug volledig was verwijderd en zo te zien nog maanden afgesloten zal zijn. Nu ziet die weg er op de TT kaart als meest logische uit, maar dat is deze in werkelijkheid helemaal niet. Een afslag eerder zou ook de meest logische optie zijn, die andere gaat dwars door een woonwijk.

Ik heb even gezocht en gevonden hoe dit online te melden (Mapshare). Ben benieuwd of ze daar gehoor aan gaan geven, zal het later nog eens controleren. Je krijgt schijnbaar geen bevestiging via je registratie van de gemaakte melding.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Toch blijf ik TomTom Go liever gebruiken dan Google Maps. Reden>>>ik vind dit systeem prettiger in het gebruik om thuis bijvoorbeeld een vakantieroute op mijn desktop uit te werken en deze meteen dan meteen naar mijn telefoon kan synchroniseren. Ook de rijbaan aanduiding is vele malen duidelijker dan Google + een goed werkende snelheidsaanduiding. Dat laatste is bij Google niet altijd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BillyTheMailer schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:11:
Toch blijf ik TomTom Go liever gebruiken dan Google Maps. Reden>>>ik vind dit systeem prettiger in het gebruik om thuis bijvoorbeeld een vakantieroute op mijn desktop uit te werken en deze meteen dan meteen naar mijn telefoon kan synchroniseren. Ook de rijbaan aanduiding is vele malen duidelijker dan Google + een goed werkende snelheidsaanduiding. Dat laatste is bij Google niet altijd te zien.
Ik ook, maar er zitten af en toe simpelweg flinke missers in.

Als je naar het wegenoverzicht kijkt waar ik het over had, via Google maps, of TT, dan zijn die precies tegenovergesteld. Waarvan Google laat zien dat het een hoofdweg is, laat TT het doen lijken alsof dat een binnenweg is, precies het omgekeerde 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frij5fd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-07 20:53
Zou het mogelijk zijn om in de app-store van Apple via de TomTom app een jaarabonnement te nemen die je dan ook op een Android telefoon kunt gebruiken? Ik heb een iPhone van mijn werk en een eigen Android telefoon, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hardware-lover schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:23:
Ik ook, maar er zitten af en toe simpelweg flinke missers in.

Als je naar het wegenoverzicht kijkt waar ik het over had, via Google maps, of TT, dan zijn die precies tegenovergesteld. Waarvan Google laat zien dat het een hoofdweg is, laat TT het doen lijken alsof dat een binnenweg is, precies het omgekeerde 🤷‍♂️
Ik heb diezelfde dag online gemeld via Mapshare dat de route die ze daar aangeven als meest logische, maandenlang afgesloten zal blijven, tot op heden nog volledig genegeerd 🤔

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 23:45
Frij5fd schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:25:
Zou het mogelijk zijn om in de app-store van Apple via de TomTom app een jaarabonnement te nemen die je dan ook op een Android telefoon kunt gebruiken? Ik heb een iPhone van mijn werk en een eigen Android telefoon, vandaar
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Neen dat werkt niet. Je kunt niet 1 abo op 2 verschillende apparaten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

amphora schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:36:
En het ergste is dat de Amigo kaart wel is geüpdatet.
Die maak gebruikt van Openstreetmaps (OSM) en door de community stuk recenter.

Zit te overwegen om TomTom Go stop te zetten. Loopt erg achter qua wegen, max. snelheid en ook de POIs die vaak niet te vinden zijn. Enige voordelen zijn de omleiding om de files heen, navigatiebalk en makkelijk GPX bestanden inladen op desktop en routes maken/syncen (voor motor).

[ Voor 44% gewijzigd door nlboy op 23-06-2025 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
BillyTheMailer schreef op maandag 23 juni 2025 @ 21:33:
Neen dat werkt niet. Je kunt niet 1 abo op 2 verschillende apparaten gebruiken.
Gaat wel op 2 Android apparaten mits je maar hetzelfde Gmail account gebruikt als hoofd email adres voor je Playstore op het desbetreffende Android apparaat.
Heb het hier zelf op een 8" Android tablet en mijn telefoon draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Dan heb ik vandaag weer wat geleerd. Bedankt voor de reactie.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste