• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:40
Ik heb de favorieten weer terug sinds vanmorgen. Mooi op tijd, vlak voor de vakantie.

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03:13
hardware-lover schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:27:
[...]

Bij mij is alles nog leeg, niets hersteld tot dit moment.
Even bij "TomTom Services" je "MyDrive" even uit en weer aan zetten.
Dan werkt het weer.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS3.0.302.0.WNAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

snah001 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:41:
[...]

Dan werkt het weer.
Dat brengt voor mij nog steeds niets, alles is nog leeg tot nu, maar hopelijk komen ze nog.
Tijdschema voor het herstel
Het herstel van de gegevens is momenteel aan de gang.

Deze pagina wordt bijgewerkt zodra het proces is voltooid.

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 09-05-2026 11:13 ]

Testing, one, two ...

• CSdG
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 10-05 17:21
Beste allen,

Ik heb al een aantal jaar TomTomGO in gebruik en ben tevreden met hoe de app werkt. Ik heb onlangs een tweede telefoon gekregen die op IOS draait in plaats van Android. Is het mogelijk om de app op zowel Android als IOS te gebruiken zonder tweemaal te betalen? Als ik probeer in te loggen op het IOS apparaat met mijn TomTom account krijg ik geen respons. Het abonnement op TomTomGO gaat bij mij via de Google Play store.

Alvast bedankt

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:02
Momenteel gebruik ik een TomTom GO Expert-abonnement (€19,99 p/j). Na jarenlang Navigon te hebben gebruikt (eenmalige aankoop), ben ik vanwege compatibiliteitsproblemen op de Galaxy S22 Ultra-serie overgestapt naar TomTom GO.

De app draait nu stabiel via Android Auto op het scherm van mijn Toyota Aygo. In combinatie met een bekabelde S26 Ultra werkt dit tot nu toe feilloos. Voor mij is dit een betrouwbaar alternatief voor de eenmalige licenties van weleer.

[ Voor 73% gewijzigd door Van der Berg op 10-05-2026 00:37 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:34

JME

zeg maar Jamie

Ik had mijn Thuis adres van de week dus opnieuw ingevuld, maar die is nu weer leeg. Bijzonder..

• jesco_white
CSdG schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 23:07:
Beste allen,

Ik heb al een aantal jaar TomTomGO in gebruik en ben tevreden met hoe de app werkt. Ik heb onlangs een tweede telefoon gekregen die op IOS draait in plaats van Android. Is het mogelijk om de app op zowel Android als IOS te gebruiken zonder tweemaal te betalen? Als ik probeer in te loggen op het IOS apparaat met mijn TomTom account krijg ik geen respons. Het abonnement op TomTomGO gaat bij mij via de Google Play store.

Alvast bedankt
Voor zover ik weet kan dit niet helaas. Alleen iOS onderling kun je delen.
Kan een familielid met een Android-apparaat gebruikmaken van het Familie-abonnement?
Delen met gezin is alleen beschikbaar voor iOS-gebruikers. Deze functie is niet beschikbaar op andere platforms.

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:18
snah001 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:41:
[...]

Dan werkt het weer.
Hier in de app nog geen synchronisatie van de routes. Ook niet na opnieuw inloggen. Werkt het bij jullie wel?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:32

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik ben mijn POI en poi bestanden (.ov2) nog steeds kwijt.
Ook merk ik een aantal spookroutes in plan.tomtom.com. Dat zijn delen van tracks die ik er in heb gezet voor mijn motor navigatie, maar die worden nu opeens behandeld als snelle of milieuvriendelijke route.

Kortom, ze zijn er nog niet.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Bij mij zijn de ingestelde werk en thuis adressen evenals my places weer terug. Voor zover ik kan zien zijn ze allemaal hersteld. Inderdaad een kwestie van de mydrive optie even uit en daarna weer aan te zetten. Fijn dat ze het op hebben weten te lossen, al had dat wel wat sneller gemogen.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:14
Ik heb ze net weer terug, net nu ik thuis ben van een weekend weg 🙄. Moest het inderdaad wel de MyDrive synchronisatie even uit en aan zetten.

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:18
Hier net zo, alles weer terug gekregen gelukkig

[ Voor 5% gewijzigd door Aloysxda op 10-05-2026 18:54 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

patshad schreef op zondag 10 mei 2026 @ 17:17:
Bij mij zijn de ingestelde werk en thuis adressen evenals my places weer terug. Voor zover ik kan zien zijn ze allemaal hersteld. Inderdaad een kwestie van de mydrive optie even uit en daarna weer aan te zetten. Fijn dat ze het op hebben weten te lossen, al had dat wel wat sneller gemogen.
Een fractie van wat ik had is nu terug, verre van wat ik eerst had. Hopelijk komen die nog want wat ik nu terug heb is jaren oud.

Testing, one, two ...

• rkraats
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 16:27
Uit interesse de "nieuwe" Tomtom app aan het testen (android). De routebar werkt nu ook op AA. Alleen rijstrook aanwijzingen zie ik niet in AA. Dat is wel een gemis.

• brainsie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-05 23:04
rkraats schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:37:
Uit interesse de "nieuwe" Tomtom app aan het testen (android). De routebar werkt nu ook op AA. Alleen rijstrook aanwijzingen zie ik niet in AA. Dat is wel een gemis.
Ik heb de app gisteren geïnstalleerd en ik zie de rijstrook aanwijzingen wel. Heb de beta versie geïnstalleerd.

• nlboy
  • Laatst online: 29-05 13:57

nlboy

Alles kitz?

rkraats schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:37:
Eindelijk! Vandaag even de beta-app openen en testen op de weg terug. _/-\o_ Dit was o.a. de reden dat ik nog het 'oude' TomTom gebruik vanwege het gemis van de routebar.

[ Voor 12% gewijzigd door nlboy op 13-05-2026 10:33 ]

• jesco_white
coenox schreef op zondag 10 mei 2026 @ 18:43:
Ik heb ze net weer terug, net nu ik thuis ben van een weekend weg 🙄. Moest het inderdaad wel de MyDrive synchronisatie even uit en aan zetten.
Ik heb nu wel sinds enkele dagen mijn favorieten terug in Tomtom GO op mijn smartphone, maar bijv. .gpx routes via mijn laptop inlezen (via plan.tomtom.com) en dan syncen naar devices lukt nog niet. Vanaf mijn laptop lijkt de route gesync't, maar in Tomtom GO op mijn smartphone is de route niet zichtbaar. Ook niet als ik MyDrive synchronisatie uit en aanzet, of uit- en opnieuw inlog op mijn phone in de Tomtom app.

Dat is wel vervelend. Ben nu op vakantie en wil wat routes inplannen, maar krijg ze met geen mogelijkheid gesync't naar mijn smartphone. Ook nieuwe favorieten via plan.tomtom.com toegevoegd krijg ik niet in mijn Tomtom GO app.

Alleen favorieten die ik direct in Tomtom GO app op mijn smartphone aanmaak zijn zichtbaar in de app. Er lijkt dus nog steeds een issue met syncen tussen Tomtom planner en je Tomtom GO app.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:14
jesco_white schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:02:
[...]

Ik heb nu wel sinds enkele dagen mijn favorieten terug in Tomtom GO op mijn smartphone, maar bijv. .gpx routes via mijn laptop inlezen (via plan.tomtom.com) en dan syncen naar devices lukt nog niet. Vanaf mijn laptop lijkt de route gesync't, maar in Tomtom GO op mijn smartphone is de route niet zichtbaar. Ook niet als ik MyDrive synchronisatie uit en aanzet, of uit- en opnieuw inlog op mijn phone in de Tomtom app.

.....
Bij mij zijn ze terug. Wat soms helpt is om via je browser naar plan.tomtom.com te gaan en daar het vinkje voor synchronisatie van je routes uit en weer aan te zetten.

• rkraats
brainsie schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:43:
[...]

Ik heb de app gisteren geïnstalleerd en ik zie de rijstrook aanwijzingen wel. Heb de beta versie geïnstalleerd.
Nog even gekeken, in de app zie ik ze wel maar op Android Auto niet (ook beta).

• nlboy
  • Laatst online: 29-05 13:57

nlboy

Alles kitz?

rkraats schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:45:
[...]

Nog even gekeken, in de app zie ik ze wel maar op Android Auto niet (ook beta).
Ik kreeg net wel een rijstrookindicatie op Android Auto te zien met de nieuwe TomTom-app (appversie 15.35.0/versie navi 2.4.0-rc6).

Wel een space-trip, hoe de rijstrookindicatie in het blauw voorbijvliegt, maar dat terzijde.

[ Voor 3% gewijzigd door nlboy op 13-05-2026 15:44 ]

• jesco_white
coenox schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:29:
[...]

Bij mij zijn ze terug. Wat soms helpt is om via je browser naar plan.tomtom.com te gaan en daar het vinkje voor synchronisatie van je routes uit en weer aan te zetten.
Dat werkte helaas niet. Enige wat hielp was TomTom GO app deinstalleren en opnieuw installeren, kaarten opnieuw downloaden en MyDrive aanzetten.

• rkraats
nlboy schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:43:
[...]

Ik kreeg net wel een rijstrookindicatie op Android Auto te zien met de nieuwe TomTom-app (appversie 15.35.0/versie navi 2.4.0-rc6).

Wel een space-trip, hoe de rijstrookindicatie in het blauw voorbijvliegt, maar dat terzijde.
Ik kreeg hem vanmiddag ook bij een afrit van een snelweg. Op locaties waar je het nodig hebt zie ik hem niet verschijnen :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste