Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrenkema
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 22:27
Dag allemaal,

Weet iemand of de recente bestemingen lijst ergns bewaard wordt in je TomTom account?
Ik zoek een bestemming die niet meer in mijn app staat.
Maar wellicht wordt er bij TT iets opgeslagen als jeeen abbo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
Als je een abo hebt en in de settings hebt aangegeven de routes te bewaren dan worden die in de "cloud" bewaard.
Zo kun je bijvoorbeeld de app helemaal wissen of verwijderen, daarna weer installeren en je account instellingen ingeven, My Places activeren en alle gereden routes en favorieten zijn er dan weer gewoon.
Weet echter niet hoeveel "Recente Bestemmingen" er bewaard worden.
Als je wilt vermijden om een route niet kwijt te raken dan die opslaan onder "Mijn Plaatsen".

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrenkema
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 22:27
Dank je. Mijn routes en plaatsen zijn idd in de cloud.
Maar de Recente bestemmingen niet, of kan ik iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Toevallig pas kort geleden van telefoon gewisseld.
Kreeg alles weer terug incl. "Recente Bestemmingen".

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Yariva schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:12:
Ik probeer dit jaar eens TomTomGo als Waze vervanger. Een boel leuke dingen gespot maar een knop die ik met Android Auto echt mis. Namelijk de optie om een alternatieve route(s) in te zien en eventueel naar toe te schakelen. De optie is er wel met de app zonder Android Auto met de knop "zoek alternatief". Ook krijg je de keuze tussen 3 verschillende routes naar een bestemming zodra je de navigatie start (ook in Android Auto.) Maar zover ik kan zien is er geen knop om een alternatieve route te zoeken wanneer je gebruik maakt van Android Auto.

Klopt dit voor meer gebruikers of kijk ik met mijn neus? Mocht dit kloppen: hebben jullie enig idee wat de beste manier is om een feature request in te dienen bij TomTom?
Je bedoeld dat je ook niet naar menu/huidige route/zoek alternatief toe kan in Android auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 21:17
ucsdcom schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:48:
[...]

Je bedoeld dat je ook niet naar menu/huidige route/zoek alternatief toe kan in Android auto?
Uit mijn hoofd, volgens mij kan dat idd niet. Je kunt voor start navigeren kiezen uit 3 routes. Daarna zal Tomtom onderweg wel shortcuts aanbieden als dit wat tijd scheelt.

Er zitten wel wat "tekortkomingen" in de Android Auto versie van Tomtom.

Zo krijg je maar 6 (random) favorieten uit je bestemmingen aangeboden in plaats van al je favorieten.

Wat ik nu meestal doe als ik weet waar ik heen wil navigeren, ik start binnen thuis al Tomtom op de smartphone en start dan al de navigatie naar het doel. Daarna annuleer ik de route. Als ik later daarna in de auto stap dan staat de meest recente locatie direct bovenin aangeboden in Android Auto.

En weg/afritnummers worden niet getoond op de afritborden op het scherm, alleen de plaatsnaam wordt getoond. Op de oude Tomtom kastjes werden wel ook weg/afritnummers op de borden getoond, dat was zeker wel handig.

[ Voor 17% gewijzigd door jesco_white op 16-04-2025 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Zo doe ik dat ook.
En dat de afritnummers niet getoond worden ligt aan Android Auto en de implementatie van TTGo daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 09:25

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

ucsdcom schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:48:
[...]

Zoals hierboven al is benoemd, dat bedoel ik inderdaad :) Ik heb het aangemeld bij de support chat van TomTom maar dat voelde als een gesprek waarbij de support medewerker echt water zag branden.

Iets met een argument dat "TomTom volgens de Android Auto richtlijnen altijd ten alle tijden ook offline zou moeten werken" maar wat bedoel je hier nou in hemelsnaam mee? Andere navigatie apps bieden deze functionaliteit wel aan zoals Maps en Waze. Ook zit de functionaliteit al in de app, enkel niet op Android Auto. En een route her-calculeren terwijl je rijdt lijkt mij nou een functie die prima kan werken, ook met een offline modus zonder actuele verkeersinformatie kan je alsnog een andere route kiezen.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 09:25

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

jesco_white schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:23:
[...]
Uit mijn hoofd, volgens mij kan dat idd niet. Je kunt voor start navigeren kiezen uit 3 routes. Daarna zal Tomtom onderweg wel shortcuts aanbieden als dit wat tijd scheelt.

Er zitten wel wat "tekortkomingen" in de Android Auto versie van Tomtom.

Zo krijg je maar 6 (random) favorieten uit je bestemmingen aangeboden in plaats van al je favorieten.

Wat ik nu meestal doe als ik weet waar ik heen wil navigeren, ik start binnen thuis al Tomtom op de smartphone en start dan al de navigatie naar het doel. Daarna annuleer ik de route. Als ik later daarna in de auto stap dan staat de meest recente locatie direct bovenin aangeboden in Android Auto.
...
Dit is werkbaar (dus dank je wel voor de tip!) maar wel bijzonder omslachtig. Tegelijk krijg ik het gevoel dat niet veel gebruikers van TomTom halverwege besluiten om een alternatieve route op te vragen. Anders zou de functie er nu wel toch in zitten?

Persoonlijk maak ik er vaak gebruik van, zeker met de spits waarbij je mogelijk toch wat meer in controle wil zijn of in een situatie 1 minuutje meer / minder niet veel uitmaakt voor een kortere afstand.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Klopt het dat TomTom Go zo traag aanvoelt als stront door een trechter? Rondkijken op de kaart zoals bij Google Maps is bijna onmogelijk, zo langzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:57

amphora

Websites & Fotografie

Harry Nak schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:14:
Klopt het dat TomTom Go zo traag aanvoelt als stront door een trechter? Rondkijken op de kaart zoals bij Google Maps is bijna onmogelijk, zo langzaam.
Nee. Klopt niet. Hier nergens last van op iPhone

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 17:00
TomTom Go is niet meer te gebruiken met AA, icoon is uit scherm verdwenen en ook niet meer toe te voegen. Staat simpelweg niet meer in het lijstje van AA. Onlangs wel een grote update gehad van Samsung, misschien dat dit ermee te maken heeft. Maar AA en TomTom zouden daar los van moeten staan.
Meer mensen dit probleem?

Opgelost :
GO app is automatisch uitgeschakeld omdat deze teveel crashes had op de achtergrond en daardoor een hoog batterij verbruik veroorzaakt.

[ Voor 19% gewijzigd door ipje op 29-04-2025 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 21:15
Werkt op normale wijze op mijn Motorola Edge 20. Ik praat dan over de appversie 3.6.284 (5258) als betaalde uitvoering met kaartversie 41770

[ Voor 8% gewijzigd door BillyTheMailer op 29-04-2025 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:03

Gotez

42

Kan ik met amigo een overzicht krijgen van de route tijdens het rijden? Als ik een bestemming ingeef dan krijg ik netjes een overzicht met keuzes. Kan ik dat scherm later nog oproepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:58

nlboy

Alles kitz?

Harry Nak schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:14:
Klopt, het opstarten van TomTomGo duurt tegenwoordig te lang waardoor ik toch wijk naar een andere app. Heel erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
@nlboy net even hier op de S24 TomTomGo gestart. Duurt ong. 4 a 5 seconden en dan is het opgestart. Hoe lang duurt het bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Opstarten bijvoorbeeld als je nog thuis bent en verbonden bent met je home Wifi dan wil die ook meestal niet opstarten.
Zet je de Wifi op je toestel even uit en start dan TTG op dan start ie vrijwel meteen op.
Sluit je hem daarna af, maakt weer een Wifi verbinding en je start dan TTG op dan start ie wel direct op.
Blijft een raadsel waarom dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Top, dank jullie wel voor de suggesties. Soms ben ik meer dan 10 seconden bezig met opstarten. Ik heb inderdaad gemerkt dat een instabiele (slecht bereik) internet verbinding/zwakker wifi verbinding heel veel invloed heeft op de opstarttijd. Dat is vaak heel irritant, want ik heb tenslotte mijn kaarten op mijn telefoon gedownload.

Ik ga wat snah001 adviseert vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ik merk dat TomTom tegenwoordig erg achterloopt met kaartupdates. Hier in Utrecht is er aardig wat veranderd en waar Google en Apple al lang een update hebben gedaan is het in de laatste TT update nog steeds niet geüpdatet dus dat zal nog wel minstens een maand duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:59

IkWilbert

Het is mij!

amphora schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 18:23:
Ik merk dat TomTom tegenwoordig erg achterloopt met kaartupdates. Hier in Utrecht is er aardig wat veranderd en waar Google en Apple al lang een update hebben gedaan is het in de laatste TT update nog steeds niet geüpdatet dus dat zal nog wel minstens een maand duren.
Duurde hier ook maanden voordat de nieuwbouwwijk waar ik woon in tomtom zat. Maps, flitsmeister e.d. hadden de straten allang.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Klopt helemaal.

Een route in mijn dorp welke al 2 jaar is afgesloten voor autoverkeer en alleen nog toegankelijk is voor fietsers wordt nog steeds bij Tom Tom aangegeven als meest logische route.
Ook een reeds jarenlang aanwezige rondweg rondom mijn dorp wordt nog steeds niet gebruikt door TomTom als zijnde meest logische route om dit dorp te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

En het ergste is dat de Amigo kaart wel is geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BillyTheMailer schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 09:57:
Klopt helemaal.

Een route in mijn dorp welke al 2 jaar is afgesloten voor autoverkeer en alleen nog toegankelijk is voor fietsers wordt nog steeds bij Tom Tom aangegeven als meest logische route.
Ook een reeds jarenlang aanwezige rondweg rondom mijn dorp wordt nog steeds niet gebruikt door TomTom als zijnde meest logische route om dit dorp te verlaten.
Ik heb afgelopen april vakantie in Duitsland meegemaakt dat TomTom ons een (al niet logische) weg instuurde waar aan het einde een brug volledig was verwijderd en zo te zien nog maanden afgesloten zal zijn. Nu ziet die weg er op de TT kaart als meest logische uit, maar dat is deze in werkelijkheid helemaal niet. Een afslag eerder zou ook de meest logische optie zijn, die andere gaat dwars door een woonwijk.

Ik heb even gezocht en gevonden hoe dit online te melden (Mapshare). Ben benieuwd of ze daar gehoor aan gaan geven, zal het later nog eens controleren. Je krijgt schijnbaar geen bevestiging via je registratie van de gemaakte melding.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Toch blijf ik TomTom Go liever gebruiken dan Google Maps. Reden>>>ik vind dit systeem prettiger in het gebruik om thuis bijvoorbeeld een vakantieroute op mijn desktop uit te werken en deze meteen dan meteen naar mijn telefoon kan synchroniseren. Ook de rijbaan aanduiding is vele malen duidelijker dan Google + een goed werkende snelheidsaanduiding. Dat laatste is bij Google niet altijd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BillyTheMailer schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:11:
Toch blijf ik TomTom Go liever gebruiken dan Google Maps. Reden>>>ik vind dit systeem prettiger in het gebruik om thuis bijvoorbeeld een vakantieroute op mijn desktop uit te werken en deze meteen dan meteen naar mijn telefoon kan synchroniseren. Ook de rijbaan aanduiding is vele malen duidelijker dan Google + een goed werkende snelheidsaanduiding. Dat laatste is bij Google niet altijd te zien.
Ik ook, maar er zitten af en toe simpelweg flinke missers in.

Als je naar het wegenoverzicht kijkt waar ik het over had, via Google maps, of TT, dan zijn die precies tegenovergesteld. Waarvan Google laat zien dat het een hoofdweg is, laat TT het doen lijken alsof dat een binnenweg is, precies het omgekeerde 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frij5fd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:28
Zou het mogelijk zijn om in de app-store van Apple via de TomTom app een jaarabonnement te nemen die je dan ook op een Android telefoon kunt gebruiken? Ik heb een iPhone van mijn werk en een eigen Android telefoon, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hardware-lover schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:23:
Ik ook, maar er zitten af en toe simpelweg flinke missers in.

Als je naar het wegenoverzicht kijkt waar ik het over had, via Google maps, of TT, dan zijn die precies tegenovergesteld. Waarvan Google laat zien dat het een hoofdweg is, laat TT het doen lijken alsof dat een binnenweg is, precies het omgekeerde 🤷‍♂️
Ik heb diezelfde dag online gemeld via Mapshare dat de route die ze daar aangeven als meest logische, maandenlang afgesloten zal blijven, tot op heden nog volledig genegeerd 🤔

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 20:12
Frij5fd schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:25:
Zou het mogelijk zijn om in de app-store van Apple via de TomTom app een jaarabonnement te nemen die je dan ook op een Android telefoon kunt gebruiken? Ik heb een iPhone van mijn werk en een eigen Android telefoon, vandaar
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Neen dat werkt niet. Je kunt niet 1 abo op 2 verschillende apparaten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

amphora schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:36:
En het ergste is dat de Amigo kaart wel is geüpdatet.
Die maak gebruikt van Openstreetmaps (OSM) en door de community stuk recenter.

Zit te overwegen om TomTom Go stop te zetten. Loopt erg achter qua wegen, max. snelheid en ook de POIs die vaak niet te vinden zijn. Enige voordelen zijn de omleiding om de files heen, navigatiebalk en makkelijk GPX bestanden inladen op desktop en routes maken/syncen (voor motor).

[ Voor 44% gewijzigd door nlboy op 23-06-2025 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
BillyTheMailer schreef op maandag 23 juni 2025 @ 21:33:
Neen dat werkt niet. Je kunt niet 1 abo op 2 verschillende apparaten gebruiken.
Gaat wel op 2 Android apparaten mits je maar hetzelfde Gmail account gebruikt als hoofd email adres voor je Playstore op het desbetreffende Android apparaat.
Heb het hier zelf op een 8" Android tablet en mijn telefoon draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyTheMailer
Dan heb ik vandaag weer wat geleerd. Bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Vandaag is voor iOS de Tomtom AmiGO app vervangen door de Tomtom App. AmiGO bestaat niet meer.

Zojuist heel even onder CarPlay gebruikt. Interface is mooi(er) geworden, maar nog altijd geen dashboard-mode 😔.

[ Voor 8% gewijzigd door RicoK op 11-08-2025 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
Bij mij is, via Android Auto, de routebalk rechts in beeld in Tomtom GO verdwenen. Ik vermoed sinds enkele dagen sinds de laatste Android Auto update. Heeft iemand dit ook gemerkt toevallig? Als ik TomTom GO los op de smartphone open en een route start, dan toont de routebalk wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:16
Daar had ik ook last van. Na een cache clean van de Tom Tom app en een all data clean van de android auto app, heb ik hem weer terug. Hopelijk werkt dit bij jou ook.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
@GoTman bedankt, lijkt te werken! Hopelijk blijft het nu werken, moest alles opnieuw instellen en kaarten downloaden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Aij dan denk ik dat je in plaats van alleen de cache te verwijderen alle data hebt verwijdert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4E8MvUdAWesSGFzV8LyI4vgtwfE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xn9Vdp8lpq77l76v4VrwQnSB.jpg?f=fotoalbum_large

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Zou kunnen idd dat ik dat gedaan heb. Denk dat ik ff in de war was want heb bij Android Auto ook een Data clean gedaan. Voor Android Auto is alleen een cache clean niet voldoende in dit soort gevallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
RicoK schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:10:
Vandaag is voor iOS de Tomtom AmiGO app vervangen door de Tomtom App. AmiGO bestaat niet meer.
Goed dat je het noemt, viel me ook op vandaag. Zag dat op de TomTom support pagina een sectie is toegevoegd over deze nieuwe app: https://help.tomtom.com/h...27638147509522-TomTom-app
Het gedeelte over Amigo staat gek genoeg ook nog online.

In het help artikel https://help.tomtom.com/h...TomTom-app-AmiGO-vervangt staan functies die in een toekomstige update beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
musicfreak schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 21:30:
In het help artikel https://help.tomtom.com/h...TomTom-app-AmiGO-vervangt staan functies die in een toekomstige update beschikbaar komen.
Ja, die had ik ook gezien, maar nog altijd wordt er geen woord gesproken over de dashboard-mode voor CarPlay.

Zodra ik de dashboard-mode inschakel, verschijnt daar mijn laatst gebruikte nav-app, Waze. Dan maar weer fullscreen waarna Tomtom weer terug verschijnt. Gemiste, erg gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

musicfreak schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 21:30:
[...]

Goed dat je het noemt, viel me ook op vandaag. Zag dat op de TomTom support pagina een sectie is toegevoegd over deze nieuwe app: https://help.tomtom.com/h...27638147509522-TomTom-app
Het gedeelte over Amigo staat gek genoeg ook nog online.

Zo jammer dat ze de Automatisch starten functie eruit gaan slopen! Dit was juist een dik voordeel van AmiGO als ik met de motor ging rijden dat ie automatisch starten wanneer ik mijn bluetooth headset aanzetten zonder mijn mobiel er bij te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
nlboy schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:36:
[...]

Zo jammer dat ze de Automatisch starten functie eruit gaan slopen! Dit was juist een dik voordeel van AmiGO als ik met de motor ging rijden dat ie automatisch starten wanneer ik mijn bluetooth headset aanzetten zonder mijn mobiel er bij te pakken.
Er zijn andere manieren om dit in te stellen, bijvoorbeeld met routines bij Samsung of een app als Tasker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:34
GoTman schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 19:03:
Daar had ik ook last van. Na een cache clean van de Tom Tom app en een all data clean van de android auto app, heb ik hem weer terug. Hopelijk werkt dit bij jou ook.
Het lijkt wel volledige willekeur.
Na de eerste keer lukte het niet. Ik dacht, ik zal wel iets fout gedaan hebben, want tweede keer lukte het wel.
Helaas helaas vanmorgen was hij weer weg.

Balen want de routebalk is echt DE reden waarom ik altijd met tomtom rij.
Je krijgt op de route balk, de files en de groene alternatieve route te zien.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
jesco_white schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 20:19:
Zou kunnen idd dat ik dat gedaan heb. Denk dat ik ff in de war was want heb bij Android Auto ook een Data clean gedaan. Voor Android Auto is alleen een cache clean niet voldoende in dit soort gevallen?
Bij mij toen niet maar het lijkt idd af en toe wat willekeurig helaas. Hoop dat er snel een fix komt want ook ik vind dit de beste functie van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Het was even leuk.

De nieuwe Tomtom app ziet er mooi uit, maar qua navigeren middels CarPlay is deze zo onzuiver als wat en worden rotondes in de navigatieinstructies niet altijd als rotonde vermeld, terwijl deze wel op het kaartje staan. Ook is dit kaartje bij naderen van een punt zo ver ingezoomd dat je bijna op het punt bent voordat het zichtbaar is. Dit is bij stapvoets rijden nog wel te doen, maar bij 50 km/u of zelfs bij 30 km/u nauwelijks te doen.

Ik ben weer terug bij Waze, maar kijk uit naar de verbeteringen die Tomtom op stapel heeft staan voor haar app, want qua kaartmateriaal ziet TT er wel mooi(er) uit.

Edit: ik heb zojuist mijn Feedbck gegeven middels de app op mijn iPhone.

[ Voor 5% gewijzigd door RicoK op 13-08-2025 15:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rkraats
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 16-09 22:14
Terugkoppeling van TomTom is dat ze bezig zijn met een oplossing voor de routebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
RicoK schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:21:
Het was even leuk.

De nieuwe Tomtom app ziet er mooi uit, maar qua navigeren middels CarPlay is deze zo onzuiver als wat en worden rotondes in de navigatieinstructies niet altijd als rotonde vermeld, terwijl deze wel op het kaartje staan. Ook is dit kaartje bij naderen van een punt zo ver ingezoomd dat je bijna op het punt bent voordat het zichtbaar is. Dit is bij stapvoets rijden nog wel te doen, maar bij 50 km/u of zelfs bij 30 km/u nauwelijks te doen.

Ik ben weer terug bij Waze, maar kijk uit naar de verbeteringen die Tomtom op stapel heeft staan voor haar app, want qua kaartmateriaal ziet TT er wel mooi(er) uit.

Edit: ik heb zojuist mijn Feedbck gegeven middels de app op mijn iPhone.
Rotondes niet weergegeven kan komen door : Rijstrookadvies op snelwegen.
Door deze optie komt er over rotondes een soort foto te liggen waardoor ze niet meer zichtbaar zijn.

Instellingen > Kaart en Weergave > Toon op kaart > Rijstrook advies > uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Laatst online: 06:53

JME

zeg maar Jamie

Deze vakantie met de TomTom Go app op de iPhone door noord- en west-Frankrijk gereden. Geschrokken van de bedroevende actualiteit van iets heel basaals als snelheidsinformatie. Snelwegen, binnenwegen, bebouwde kom, hij zat vaker fout dan goed. Gaf op enig moment zelfs 90 aan in een 30-zone. Tel daarbij op de soms onlogische routes, de onzinnige detours (even een huizenblokje om, om vervolgens terug te keren op de doorgaande weg waar je al zat) en de hardnekkige neiging om je na een gemiste afslag terug te brengen naar je oorspronkelijke route in plaats van even een (meestal veel snellere) nieuwe te berekenen, en ik begin er na tig jaar TT- fan toch wel behoorlijk klaar mee te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
driel24 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:58:
Rotondes niet weergegeven kan komen door : Rijstrookadvies op snelwegen.
Door deze optie komt er over rotondes een soort foto te liggen waardoor ze niet meer zichtbaar zijn.

Instellingen > Kaart en Weergave > Toon op kaart > Rijstrook advies > uit
Misschien kan dit in de GO app, maar niet in de TomTom app (v/h Amigo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
JME schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:27:
Tel daarbij op de soms onlogische routes, de onzinnige detours (even een huizenblokje om, om vervolgens terug te keren op de doorgaande weg waar je al zat) en de hardnekkige neiging om je na een gemiste afslag terug te brengen naar je oorspronkelijke route in plaats van even een (meestal veel snellere) nieuwe te berekenen, en ik begin er na tig jaar TT- fan toch wel behoorlijk klaar mee te raken..
Ik heb het idee dat die onzinnige detours echt iets zijn van de latere generatie TomToms. Mijn TomTom 5000 apparaat had daar ook een handje van. Mijn stokoude GO 630 had daar in mijn herinnering veel minder last van. In Nederland kom je er nog wel aardig mee weg omdat ons wegennet meest wel oke is. In het buitenland heeft het mij al eens hachelijke situaties opgeleverd doordat hij mij door achteraf steegjes in Spanje stuurde, om vervolgens weer op de logische hoofdstraat uit te komen. Griekenland hetzelfde. Paadjes inslaan die vervolgens over gaan in onverharde zandpaden. Terwijl de normale geasfalteerde weg gewoon in een ringetje om het gebied heen loopt. Uiteindelijk weet je dat dan en ga je automatisch al de TomTom zelf negeren door in de logische stroom mee te blijven rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
RicoK schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:34:
[...]

Misschien kan dit in de GO app, maar niet in de TomTom app (v/h Amigo).
Ik heb idd de TomTom Go Navigation app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Ik zag dat TomTom Go gister een upfate heeft gehad vanuit de playstore. Miaschien is het routebalk issue verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Laten we het hopen. Ik zie helaas nog geen update in de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Ik twijfel. In mijn playstore staat bij "Recent geupdate" o.a.: TomTom GO Navigation, gisteren geupdate. 3,3GB

Ik heb dit niet zelf handmatig geupdate via de playstore. Maar als ik TomTom dan aanklik vanuit playstore staat er "Laatst geupdate 4 feb 2025

Dus twijfel of ik nu wel of geen update gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
  • Laatst online: 16-09 10:41
GoTman schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:55:
[...]

Bij mij toen niet maar het lijkt idd af en toe wat willekeurig helaas. Hoop dat er snel een fix komt want ook ik vind dit de beste functie van de app.
hoopik ook want dat is ook mijn enige reden voor TomTom. In de auto zelf zit ook TT navi maar die heeft geen routebalk helaas. Althans ik kon hem niet vinden

mrbert

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:27

Dav0s

Hr?

Amigo van TomTom had een erg fijne optie waarbij je alleen flitsmeldingen kreeg, ook over andere apps heen. Nu ze die app gekilled hebben en TomTom hebben ingevoerd, kan dat niet meer.

Iemand een manier gevonden om die weer in te schakelen? Zou het via feedback willen achterlaten, maar die optie werkt überhaupt niet in de Android app 😂

• kootje70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 18:47
Dav0s schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:31:
Amigo van TomTom had een erg fijne optie waarbij je alleen flitsmeldingen kreeg, ook over andere apps heen. Nu ze die app gekilled hebben en TomTom hebben ingevoerd, kan dat niet meer.

Iemand een manier gevonden om die weer in te schakelen? Zou het via feedback willen achterlaten, maar die optie werkt überhaupt niet in de Android app 😂
Amigo/TomTom blijft bij mij meldingen geven als ik een andere app draai. Ik heb hem dan wel eerst opgestart en ben dan naar een andere gegaan. Dan krijg ik dus 2x een flitsmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Gek van die klote Routebalk. Ik denk dat ik maar een macro ga maken met cache/data wissen AA en daarna cache tomtom. Dan is hij weer zichtbaar. (moet je wel op je telefoon iedere keer het eerste AA gebruik bevestigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
Ik wacht de update wel af. Geen zin om allemaal tijdelijke trucjes uit te halen. Al duurt het ondertussen wel lang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 08:27

Dav0s

Hr?

kootje70 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:25:
[...]

Amigo/TomTom blijft bij mij meldingen geven als ik een andere app draai. Ik heb hem dan wel eerst opgestart en ben dan naar een andere gegaan. Dan krijg ik dus 2x een flitsmelding.
Maar je hebt niet meer die overlay helaas. Daar vond ik hem vooral handig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 16-09 14:27
Bij mij en collega wordt de routebalk ook niet getoond na de update.
Gelukkig nog wel op mn telefoon en ik heb ze beide altijd aan

Ik kan als taxichauffeur namelijk route maken van heel veel adressen en daarvan de volgorde wijzigen op mn telefoon.
Ook kan ik op mn telefoon zien hoe lang t duurt voordat ik bij eerste stop ben...dat is belangrijk voor mij.

• mrbert
helaas bij mij werkt het ook na de angegeven resets niet meer.
Geen route balk ook niet als je hem breed zet,

Ik hoop wel dat het weer gaat werken want mis ook de file voorspellingen.
Mijn auto navi (ook TT) werkt verder ook perfect em heeft headup display, dus twijfel nu of ik over een paar maanden no ga verlengen.

mrbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
Het zou wel moeten werken op Android Auto versie 14.6, de vorige versie.

Volgens mij kun je downgraden door Android Auto te deinstalleren en dan een apk bestand van versie 14.6 te downloaden en buiten de playstore om te installeren, en dan automatische updates voor AA even uitzetten. Echter, is dat veilig of onverstandig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Laatst online: 06-09 18:56
Bij mij was de routebalk ook verdwenen. Heb een downgrade naar 14.6 gedaan via APK Mirror. Paar minuten werk en het werkt weer perfect. Let wel op dat je de juiste 14.6 versie voor jouw toestel download. Vergeet vervolgens niet om automatisch upgraden in de playstore uit te zetten, anders wordt de boel meteen weer overschreven. Weten welke 14.6 versie (bundle) geschikt is voor jouw toestel? ChatGPT had voor mij het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Doctor Yes schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 22:57:
Bij mij was de routebalk ook verdwenen. Heb een downgrade naar 14.6 gedaan via APK Mirror. Paar minuten werk en het werkt weer perfect. Let wel op dat je de juiste 14.6 versie voor jouw toestel download. Vergeet vervolgens niet om automatisch upgraden in de playstore uit te zetten, anders wordt de boel meteen weer overschreven. Weten welke 14.6 versie (bundle) geschikt is voor jouw toestel? ChatGPT had voor mij het antwoord.
Zojuist ook maar even gedaan. Is idd niet veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
Doctor Yes schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 22:57:
IK heb het bij chatgpt gepobeerd maar die zegt:
Je vindt Android Auto niet via APK Mirror, omdat de Android Auto-app is geïntegreerd in Android 10 en nieuwer en dus geen aparte app meer is die je kunt downloaden.

mrbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
@mbert ze staan hier op APK mirror.

https://www.apkmirror.com...d-auto-14-6-6585-release/

Voor mijn Samsung S24 had ik de arm64-v8a nodig. Ik heb de onderste gepakt, van 3 augustus.

Android Auto zit wel ingebakken in Android maar dat is de stock versie. Die wordt daarna telkens geupdate via de playstore. Wat ik gedaan heb is via 'Apps' -> 'Android Auto' -> '3 puntjes rechtsbovenin' -> 'Updates verwijderen'

Dan via de app 'APK Mirror installer' de Android Auto 14.6 APK versie geinstalleerd. En die dan uitvinken voor automatische updates.

[ Voor 45% gewijzigd door jesco_white op 29-08-2025 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:40
Yep, die versie werkte bij mij ook. Eerst wel even de updates van AA verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Zag ook een beta versie 15.1 van Android Auto op APK Mirror. Wellicht werkt TomTom daar ook weer goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
is dat deze versie die ik moet hebben ide bundle ncl alle splits?
14.6.658544-release BUNDLE 33 S 9ca9 a60b
146658544
August 3, 2025 GMT+0200

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
@mrbert dat is de versie die ik gedownlpad heb idd. Je download daarmee een .apkm package installatie bestand naar je telefoon. Op je telefoon moet je dan APK Mirror installer vanuit de playstore installeren eerst. En dan vanuit APK Mirror installer dit .apkm bestand installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
Ik lees net een reactie in de Playstore dat de route balk weer werkt. Ik heb het zelf nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
ben benieuwd. welke update er nodig is.nog niet aan downgrade toegekomen.

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Ik zie volgens mij nog geen update van zowel TomTom Go als AA in de playstore, dus lijkt nog niets veranderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Zo te zien zijn er wel nieuwe versies beschikbaar op APK mirror. Maar die zullen wel gefaseerd gepushed worden op de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@robcoenen omdat de AmiGO app niet meer bestaat en sinds kort gewoon Tomtom heet, is het een idee om de openingspost en de titel te veranderen?

• jesco_white
Heeft iemand de TomTom GO routebalk al werkend zonder downgrade van AA naar versie 14.6?

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:20
jesco_white schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:43:
Heeft iemand de TomTom GO routebalk al werkend zonder downgrade van AA naar versie 14.6?
Ik heb via mijn S24 Ultra op mijn TomTom GO nu ook geen routebalk meer via mijn Toyota Aygo entertainment systeem via het grote ingebouwde scherm. Ik had dit altijd en was erg handig/nuttig. Hopelijk komt het spoedig terug. Op 30 september moet ik mijn TomTom GO app verlengen voor 1 jaar €19,99 (per maand €1,67)

Op mijn S24 Ultra op de TomTom GO app krijg ik wel de routebalk te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Van der Berg op 10-09-2025 11:54 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
Van der Berg schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:51:
[...]

Ik heb via mijn S24 Ultra op mijn TomTom GO nu ook geen routebalk meer via mijn Toyota Aygo entertainment systeem via het grote ingebouwde scherm. Ik had dit altijd en was erg handig/nuttig. Hopelijk komt het spoedig terug. Op 30 september moet ik mijn TomTom GO app verlengen voor 1 jaar €19,99 (per maand €1,67)

Op mijn S24 Ultra op de TomTom GO app krijg ik wel de routebalk te zien.
In de TomTom app op smartphone werkt de routebalk wel gewoon idd. Het probleem is ontstaan door de laatste Android Auto update op de smartphone naar versie 14.7.x
Ik denk daarom dat Android Auto aan de slag moet met een update, al dan niet op aangeven van TomTom.

TomTom GO app heeft geen update meer gehad sinds 5 februari dit jaar, maar de app zelf werkt wel gewoon goed. Als je tevreden bent zou ik er wel op durven te vertrouwen dat dit gefixt wordt voor Android Auto. Je kunt zelf als tijdelijke workaround ook Android Auto 14.6 installeren, dan werkt de routebalk wel gewoon.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

jesco_white schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:42:
[...]

In de TomTom app op smartphone werkt de routebalk wel gewoon idd. Het probleem is ontstaan door de laatste Android Auto update op de smartphone naar versie 14.7.x
Ik denk daarom dat Android Auto aan de slag moet met een update, al dan niet op aangeven van TomTom.

TomTom GO app heeft geen update meer gehad sinds 5 februari dit jaar, maar de app zelf werkt wel gewoon goed. Als je tevreden bent zou ik er wel op durven te vertrouwen dat dit gefixt wordt voor Android Auto. Je kunt zelf als tijdelijke workaround ook Android Auto 14.6 installeren, dan werkt de routebalk wel gewoon.
Ik zou vanuit TomTom niets verwachten, 'Oude' GO app ontwikkeling is gestopt en focus ligt op de nieuwe AmiGO app.

• jesco_white
@amphora

Wat is in dat geval nog de toegevoegde waarde van TomTom GO? Ik heb daar nog een abbo op van ong. 18.99 eu per jaar. Wordt die app uitgefaseerd? Bij de reviews geeft TomTom aan dat ze bekend zijn met het issue en er "mee bezig zijn".

[ Voor 21% gewijzigd door jesco_white op 10-09-2025 15:17 ]

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

jesco_white schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:16:
@amphora

Wat is in dat geval nog de toegevoegde waarde van TomTom GO? Ik heb daar nog een abbo op van ong. 18.99 eu per jaar. Wordt die app uitgefaseerd?
Dit stond letterlijk op het TomTom beta forum gepost door een Moderator:
As mentioned before, do not expect any enhancements to the GO Navigation app. The focus is on the new app.
Nu AmiGO gewoon TomTom heet is het wel duidelijk wat de nieuwe app is. Alleen is AmiGO nog lang niet zo ver om de oude GO te vervangen. Als beta tester hoef ik geen abonnement te betalen maar als ik geen beta had zou ik daar geen geld meer aan uitgeven.

• jesco_white
@amphora

Wordt AmiGO (wat nu dan TomTom heet) dan wel ook een betaalde service uiteindelijk, net als de huidige TomTom GO app? Ik wil op zich best 2 tientjes per jaar ofzo betalen voor een reclamevrije navigatietool.

[ Voor 6% gewijzigd door jesco_white op 10-09-2025 15:36 ]

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

jesco_white schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:35:
@amphora

Wordt AmiGO (wat nu dan TomTom heet) dan wel ook een betaalde service uiteindelijk, net als de huidige TomTom GO app? Ik wil op zich best 2 tientjes per jaar ofzo betalen voor een reclamevrije navigatietool.
Geen idee, ik heb ook de AmiGO beta maar dat voelt nu nog als een stap terug in de tijd. Mist nog veel functies, zoals navigeren naar contacten bijvoorbeeld. Er zal vast een verdienmodel in moeten lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
amphora schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:59:
[...]

Ik zou vanuit TomTom niets verwachten, 'Oude' GO app ontwikkeling is gestopt en focus ligt op de nieuwe AmiGO app.
Wordt daar niet heel blij van. Ik gebruik de TomTom Go app in de auto en op de motor. Laatste ook om GPX routes te rijden. Hoop dat die in de AmiGO app niet verloren gaat. Anders is het toch voor mij einde TomTom.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:20
Hier komt nog steeds geregeld updates uit voor op mijn TomTom GO app voor de mappen. Betekent dit dat wij in de toekomst geen gebruik meer van kunnen maken?

Hiervoor had ik iets van 10/15 jaar Navigon Europe een app op mijn smartphone. Ik had voor de Europa kaarten €60 betaald en met alle uitbreidingen totaal €140 eenmalig zelfs betaald voor fileherkenning en verkeers wijziging, Navigon Panorama View 3D en nog paar anderen. Voor de rest was het gratis, ik betaalde eenmalig een bedrag voor 2 jaar aan updates. Navigon starte niet meer op mijn smartphone sinds de S22 Ultra ik kreeg steeds een fout melding en op mijn S24 Ultra geprobeerd maar staat wel in mijn play store lijst maar ik kan hem niet meer downloaden:

Op mijn S24 Ultra, ik zie het icoontje van Navigon maar kan hem niet starten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZW-Z0StEYnpLiV5MgChuBnBwiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YCyRJCufAYIbAQ4NBaUjkpG6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 91% gewijzigd door Van der Berg op 10-09-2025 19:34 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 21:33
Vanochtend was er een Tomtom Go beta Android update, met als omschrijving "Oplossing voor ontbrekende RouteBar op AndroidAuto". Ik heb het zelf nog niet getest.

[ Voor 20% gewijzigd door Amersfoort op 11-09-2025 08:03 ]

• mrbert
hoe krijg je die?

mrbert

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

Door jezelf aan te melden voor het Beta onderdeel. Net gedaan en kreeg na 2 minuten een update. Kan het verder niet testen helaas.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Welke versie van de beta krijg je dan?

(Op APKmirror staat 3.6.289-beta)

mountainbiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driel24
Ik heb de beta.
Versie 3.6.289-beta
De routebalk is terug.

[ Voor 21% gewijzigd door driel24 op 11-09-2025 17:11 ]

• jesco_white
driel24 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:09:
Ik heb de beta.
Versie 3.6.289-beta
De routebalk is terug.
Ik lees op een TomTom forum dat de routebalk terug is met de beta. Echter zodra het Android Auto scherm op 2/3e gezet wordt met een andere app ernaast, en daarna weer fullscreen gezet wordt zou de routebalk weer verdwenen zijn. Mogelijk iets om te checken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elastiek
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
jesco_white schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:17:
Echter zodra het Android Auto scherm op 2/3e gezet wordt met een andere app ernaast, en daarna weer fullscreen gezet wordt zou de routebalk weer verdwenen zijn. Mogelijk iets om te checken?
Meermaals gewisseld tijdens m'n rit daarstraks en de balk was fullscreen telkens gewoon zichtbaar.

• mrbert
waar vind ik dat aanmelde voor beta onderdeel in de go epp?
Ik zal er overheen kijken denk ik :S

mrbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesco_white
mrbert schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:44:
waar vind ik dat aanmelde voor beta onderdeel in de go epp?
Ik zal er overheen kijken denk ik :S
In de playstore de TomTom GO app opzoeken, aanklikken en iets naar beneden scrollen, deelnemen aan beta programma inschakelen.

• mrbert
jesco_white schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:49:
[...]

In de playstore de TomTom GO app opzoeken, aanklikken en iets naar beneden scrollen, deelnemen aan beta programma inschakelen.
gevonden als ik weer auto rijd ga ik het proberen

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
elastiek schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:15:
[...]

Meermaals gewisseld tijdens m'n rit daarstraks en de balk was fullscreen telkens gewoon zichtbaar.
Gebruik je tomtom links of rechts in het scherm als je switcht naar 1/3 scherm? Daar schijnt het verschil in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elastiek
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
rkraats schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:51:
[...]

Gebruik je tomtom links of rechts in het scherm als je switcht naar 1/3 scherm? Daar schijnt het verschil in te zitten.
Links in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
Ja dan schijnt het inderdaad wel goed te blijven werken.

• mrbert
heb het hier vandaag geproebeerd en het werkt weer:) G|ewoon de balk in beeld . Zal eens kijken of ie bij gedeeld beeld ook goed blijft

mrbert

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste