[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.730 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:03
Ja, dat zeg ik. Dit is marketing. Ons laten weten hoe goed ze wel niet zijn in deze wereld.

Misschien heeft Nexo wel een compleet onzinnige deal voorgelegd aan Celcius.

Misschien is het ook wel oprecht, dat zal blijken waareer ze er uit komen, en Nexo alles overneemt. Maar zolang er geen concrete deal is, is dit wat mij betreft vooral een marketing stunt van Nexo. Jaja, ik ben heel sceptisch vandaag :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:44
mannowlahn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 08:36:
[...]

In principe zijn alle crypto projecten of compleet getunneld door tech needs die de tech goed doen maar compleet falen en bouwen van bedrijf.

Of scriptie kiddies die net genoeg weten hoe je moet doeken, marketing snappen en daarna wel rekt gaan.

Het gaat er mij meer om dat een solide bedrijf die met zoveel funds omgaat best wel fatsoenlijke mensen mag plaatsen op dit soort posities. En dat ze eerst andere dildo’s dagelijks tot haar nam doet er overigens niet zoveel toe. Maar wel dat er nou niet echt een cv achter staat waarvan Je zegt, dat is een topper.

Een voordeel van dit alles is, over een half jaar we waarschijnlijk af zijn van al dit soort projecten. Ergens verwacht ik ook nog dat CDC ten onder zal gaan. Mooie schoonmaak is denk ik even nodig zodat we over twee jaar weer als complete kost is dezelfde fouten kunnen maken :+
CDC ten onder zal gaan? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

Ik heb een ledger, maar niet bij hand (niet gebruikt nog, wel geïnstalleerd). Kan wel gewoon coins daar heen sturen toch of heb ik 'm dan nodig?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
JJ1984 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:57:
[...]
Dat is nu nog helemaal niet aan de orde, maar CDC heeft ook vergelijkbare bedrijfsmodellen. En daarnaast enorme sponsor contracten die ze wel gewoon in USD moeten aftikken....
NeoflexNL schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:57:
Ik heb een ledger, maar niet bij hand (niet gebruikt nog, wel geïnstalleerd). Kan wel gewoon coins daar heen sturen toch of heb ik 'm dan nodig?
Je kan er gewoon naar toe sturen, daar heb je de Ledger zelf niet voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:57
NeoflexNL schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:57:
Als je er zeker van bent dat het wallet adres klopt dan ja, maar geen mogelijkheid om die te controleren zonder de ledger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
Wat we volgens mij nodig hebben:

- een niet verassende FED meeting a.s. woensdag waarbij de eerstvolgende rentehoging 0.25 is en niet meer
- je krijg je een tijdelijke pump in alle markten, met hopelijk een short squeeze tot gevolg. Partijen als Alameda gaan dan rekt met hun bets, en Celcius krijgt wat ademruimte
- idealiter is een trusted third party die garant wilt staan voor Celcius. Kan Nexo of een andere partij zijn.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Als de 1 na de ander omvalt en misschien een stable als Tether ook nog even klapt, kopen we straks misschien een 15 minuut Bitcoin candle voor 2011 prijzen :9~

Man, dat zou wat zijn. Een 'once in a lifetime' kansje. Alle grote lending instituten uitgeschud, een great leverage geitenbende reset. De 2022 purge.

Al zou het nooit bouncen en er een paar K euries weggepist worden... Wat heb je te verliezen? Fiat is toch een zinkend schip, de wereld is pure ponzi politiek en het klimaat komt je halen.

Niets te verliezen gewoon. Ach, je moet kunnen dromen toch. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

Bloedende handen

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
JJ1984 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:57:
[...]

Omdat ik inmiddels in geen enkel project 100% vertrouwen heb en cdc zo drastisch hun perks naar beneden aan het schroeven waren, miljarden aan marketing uitgegeven. Die zullen misschien ook wel ergens te opportunistisch met hun assets gespeeld hebben en nu de markt naar beneden pleurt kan je moeilijker je kijken in de kast houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:39:
[...]

Of dit is natuurlijk een geweldige marketing stunt. Mogelijk hebben ze dit document al maanden op de plank liggen voor een situatie als deze zich voordoet.
idd, gewoon een word template, waar ze alleen de naam van het wankelende bedrijf hoeven in te vullen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
Een maat van me heeft 90k (!) tegoed staan bij Celcius,appt ie me net. Zodra het weer vrij komt, trekt ie dat weg. Zal niet de enige zijn denk ik die dat van plan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:59:
[...]

Dat is nu nog helemaal niet aan de orde, maar CDC heeft ook vergelijkbare bedrijfsmodellen. En daarnaast enorme sponsor contracten die ze wel gewoon in USD moeten aftikken....

[...]

Je kan er gewoon naar toe sturen, daar heb je de Ledger zelf niet voor nodig
Thanks! Flinke 14 euro aan fees maar vertrouw het niks. Niet voor niks die ledger gekocht...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44
Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:05:
Een maat van me heeft 90k (!) tegoed staan bij Celcius,appt ie me net. Zodra het weer vrij komt, trekt ie dat weg. Zal niet de enige zijn denk ik die dat van plan is.
Zou er niet teveel op hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:40

Coldcat

HODL

'Zodra het' vervangen door 'Als het ooit'.

Ik heb net ook maar zo'n Ledger besteld voordat ze uitverkocht zijn. Gebruiken jullie die samen met Metamask?

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 13:08 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mannowlahn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:04:
[...]

Omdat ik inmiddels in geen enkel project 100% vertrouwen heb en cdc zo drastisch hun perks naar beneden aan het schroeven waren, miljarden aan marketing uitgegeven. Die zullen misschien ook wel ergens te opportunistisch met hun assets gespeeld hebben en nu de markt naar beneden pleurt kan je moeilijker je kijken in de kast houden.
weet je wat laten we gelijk nog verder gaan, Binance failliet ;w

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51
NeoflexNL schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:06:
[...]

Thanks! Flinke 14 euro aan fees maar vertrouw het niks. Niet voor niks die ledger gekocht...
Wat is 14 euro aan fees als je per minuut duizenden dollars ziet verdampen. lol.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:00:
Als de 1 na de ander omvalt en misschien een stable als Tether ook nog even klapt, kopen we straks misschien een 15 minuut Bitcoin candle voor 2011 prijzen :9~

Man, dat zou wat zijn. Een 'once in a lifetime' kansje. Alle grote lending instituten uitgeschud, een great leverage geitenbende reset. De 2022 purge.

Al zou het nooit bouncen en er een paar K euries weggepist worden... Wat heb je te verliezen? Fiat is toch een zinkend schip, de wereld is pure ponzi politiek en het klimaat komt je halen.

Niets te verliezen gewoon. Ach, je moet kunnen dromen toch. 8)
Het probleem is waar zet je die buy order dan. Het gaat dan zo snel dan moet jewel orders klaar hebben staan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:08:
[...]

Binance verdient deze dagen juist klauwen met geld aan fee's. Voor elke panic seller die op de knop drukt staat er een buyer klaar om ze op te rapen en Binance is de lachende 3de..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:41
Auw...

Heb zaterdag al mijn USDC weggehaald bij Celsius (was niet in de grootteorde van 90k). Had wel een aardig aantal USDC omgezet naar CEL in de afgelopen weken, die zijn inmiddels een kwart waard van mijn gemiddelde aankoopprijs. Had sneller kunnen ingrijpen maar ik ging er vanuit dat het alleen nog omhoog kon eigenlijk. Risk/reward lijkt mij min of meer te kloppen wel om er nu in te zitten met hetgeen dat overblijft... of is het al een zekerheid dat CEL naar 0 zal gaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 13-06-2022 13:14 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QgNbMSO815Odt0DIAEqqCsssf1M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aq51J2g1nffkrL29261RrAWg.jpg?f=user_large

:'( :'(

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Krijg nog doodleuk het bekende mailtje van Celsius met:
"Time to celebrate, your weekly rewards have been added to your account"

:') :') :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:41
PHPResource schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:14:
Krijg nog doodleuk het bekende mailtje van Celsius met:
"Time to celebrate, your weekly rewards have been added to your account"

:') :') :'( :'(
$3,02 in de pockettt

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
mannowlahn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:04:
[...]

Ach, alles kan. Maar ik heb meer vetrouwen in toko's die hun rates drastisch verlagen, dan toko's die nog lekker 6.5% rente geven op btc, celsius..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:50

YES

Moderator General Chat
Vanmorgen (lees: vannacht) was ik vroeg wakker en kon niet meer slapen. Toen ik eruit ging keek ik even naar buiten en zag ik het bloed al door de straten lopen. Rond 6:30 uur heb ik mijn funds van Nexo naar mijn Ledger verplaatst. Binance en Bybit laat ik nog staan omdat ik daar trade maar dat is dan ook een stukje minder.

Ik verwacht niet dat een Nexo of welke andere grote jongen vandaag of morgen ineens omvalt, maar toch, het rommelt behoorlijk in de markt dus het geeft me ergens ook wel een fijn gevoel dat mijn funds voor het grootste deel veilig op de Ledger geparkeerd staan. Nu nog een EMT kopen om alle boormachines in de buurt uit te schakelen!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik weet inmiddels vrij zeker (uit betrouwbare bronnen) dat alles failliet gaat, in de volgende orde:
  • Binance
  • Kraken
  • Nexo
  • De Rabobank
  • Michaël van der Poppe
  • Automatiek Friko (locatie Bergeijk)
Helaas maar waar. Vooral die laatste, want die hadden echt de lekkerste goulashkroket van regio Noord-Brabant.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:12
Wat Nexo nu doet is ook redelijk brutaal. Overname van puur de assets van Celcius. Dat betekend dus ook dat na deze potentiele verkoop alle klanten met uitstaande bedragen, de sigaar zijn, want die neemt Nexo niet over. Volgens mij kan je dus maar beter hopen dat die verkoop niet doorgaat wanneer je funfs nu bij Celcius staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:09:
[...]

Wat is 14 euro aan fees als je per minuut duizenden dollars ziet verdampen. lol.
[...]

Het probleem is waar zet je die buy order dan. Het gaat dan zo snel dan moet jewel orders klaar hebben staan.
Denk dat het ook niet echt realistisch is, als Tether in paniek leegloopt dan stroomt een groot deel vermoedelijk juist Bitcoin in.

Maar wel bizarre tijden dit, weer eens een flinke portie drama in de markt. Hoop dat iedereen ff wakker is geschud en goed beseft wat de gevaren kunnen zijn, en waarom een aantal oudgedienden in dit topic altijd van die 'misgunners' en 'salty maxi's' waren. :o

Niets of niemand in deze space zit hier om madeliefjes uit te delen. Het is geld harken over de rug van een ander, niets meer, niets minder.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FVGer0yUUAAa1MA?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bnb is de enige altcoin die ik zou kopen, wat houdt die zich sterk.

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 13-06-2022 13:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:20
Benieuwd of we sub 20 gaan geraken vandaag voor BTC
Als het zo voortgaat, ga ik ooit nog eens kunnen zeggen dat ik 1 volledige bitcoin heb gekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
KookSpook schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:53:
Zojuist maar een buy order ingeschoten op $1180 voor eth. Nu ga ik offline totdat we of rekt of moon zijn
Nog USD 40 20 15 ehh USD 5
zwembroek schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:59:
Suspend withdrawal and throw it ALL on RED baby.... _O-
[Afbeelding]
What the actual fuck, als dat gebeurt zeg...
knakworst schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:13:
[...]

Toch leuk om te zien dat ADA de kleinste daler is van het stel @Uncle_Charles
Ik heb van schrik zowaar op de buy knop geramd, ben weer gelukkige bezitter van ADA ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:27
Voordeel van dat je portfolio steeds minder waard wordt is, is dat gemeten in USD waarde de dagelijkse schommelingen kleiner worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Tominatie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:20:
Totdat men de pijlen op Binance richt ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51
Als ik zo kijk naar Celsius dan denk ik dat ie kapot is....daar heb natuurlijk weer een wijf aangezeten..

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:22:

Ik heb van schrik zowaar op de buy knop geramd, ben weer gelukkige bezitter van ADA ;)
Never chase green smallest red candles.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 13-06-2022 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:36
zwembroek schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:25:
Als ik zo kijk naar Celsius dan denk ik dat ie kapot is....daar heb natuurlijk weer een wijf aangezeten..
[YouTube: De Keuring - Waardenberg en de Jong]
hahaha altijd prachtig waardenberg en de jong

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Bifi lovers hier? Benieuwd waar die een bodem gaat leggen.. 10 dollar?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik heb orders ingeschoten voor ETH met wat speelgeld.

1021; 921; 821; 721; 621 & 521

Weliswaar in de stETH variant :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:33

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB's stacken voor die launchpad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:57
Domino schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:22:
[...]

Nog USD 40 20 15 ehh USD 5

[...]

What the actual fuck, als dat gebeurt zeg...

[...]

Dan ben je de enige gelukkige bezitter van ADA op dit moment :+

Kijken hoe lang het duurt voor je gewoon bezitter bent. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:01
Fuck wat een drama.. De kleine hoeveelheden shitcoins die ik heb zijn inmiddels zo weinig waard dat het nu niet meer uitmaakt als ze nog een keer -50% gaan _O-

Grootste deel van de PF is Bitcoin...

Zojuist wat geld naar een exchange gestuurd, denk dat ik maar is wat extra ETH ga inslaan binnenkort..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:18:
[...]

Denk dat het ook niet echt realistisch is, als Tether in paniek leegloopt dan stroomt een groot deel vermoedelijk juist Bitcoin in.

Maar wel bizarre tijden dit, weer eens een flinke portie drama in de markt. Hoop dat iedereen ff wakker is geschud en goed beseft wat de gevaren kunnen zijn, en waarom een aantal oudgedienden in dit topic altijd van die 'misgunners' en 'salty maxi's' waren. :o

Niets of niemand in deze space zit hier om madeliefjes uit te delen. Het is geld harken over de rug van een ander, niets meer, niets minder.
Open voor de grap de USDT grafiek maar... het begin is daar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:00
Eth soon onder de 1000 dollar 🤪 ga straks ook maar vers geld overmaken voor extra btc en eth

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mocht je orders inzetten dan zou ik dat in BUSD of USDC doen ipv USDT. Bij veel volatiliteit kan USDT iets afwijken van de andere stables en daardoor niet de lagere niveau's opzoeken. Dit gebeurde bij de vorige uitbreek naar beneden in de 24k BTC, terwijl USDT stabiel bleef.

[ Voor 20% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 13:31 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
M'n vrouw net tegen m'n zoontje, laat dat boek eens zien. Staan er diertjes in? Er zal vast een grote beer in staan!

Why.. just why }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
when reversal when moon

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
PHPResource schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:34:
M'n vrouw net tegen m'n zoontje, laat dat boek eens zien. Staan er diertjes in? Er zal vast een grote beer in staan!

Why.. just why }:|
Waarom is ze niet voor je aan het werk op dit moment?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ergens vanmiddag bij opening US overgave. Daarna een 10k candle!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wczQuMmLz-uJtrVy1wDXPQD0gJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/a1M7mO31Q7AlmSf6EIdihve5.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 23:03
Ik heb mijn BNB vorig jaar met winst verkocht voor $35. Weet niet waar die nu op staat, word daar een beetje kriebelig van, maar volgens mij nog een flink stuk hoger.

M.a.w. er is nog ruimte naar beneden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Lange rij voor de voedselbank vandaag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk dat ETH voorlopig wel een bodempje heeft. Tijd voor een relief rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan maar alles naar USDC, dik fiat sparen en bitcoin kopen op 13k. VAMOSS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:01
Tominatie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:43:
Ik denk dat ETH voorlopig wel een bodempje heeft. Tijd voor een relief rally.
Misschien dat BTC nog even de sma200 aanraakt op 22k met een wick eronder? Hoop ik wel op namelijk.. duurt nog wel een uurtje voor dat m'n geld op de exchange staat...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YT0e1jM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 13:53
Gaat lekker vandaag he. ING laat ook al niet zien hoeveel saldo je nog hebt. (ze geven aan dat de funds wel safu zijn)

Misschien dat ook maar naar men ledger zetten :o

[ Voor 18% gewijzigd door BurnerT op 13-06-2022 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
BurnerT schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:47:
Gaat lekker vandaag he. ING laat ook al niet zien hoeveel saldo je nog hebt
daar ben ik al lang blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Die https://twitter.com/coryklippsten van Swan loopt al een tijdje te bitchen op Celcius, hij heeft de Celcius drop toch gewoon opgezet/veroorzaakt?

[ Voor 4% gewijzigd door T-8one op 13-06-2022 13:50 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
T-8one schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:49:
Die https://twitter.com/coryklippsten van Swan loopt al een tijdje te bitchen op Celcius, hij heeft de Celcius drop toch gewoon opgezet/veroorzaakt?
Hij zit daarnaast ook gewoon lendl te promoten.. vieze geitenponzi

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 22-09 16:25
Privacy mag niet: https://www.binance.com/e...b1ada4ba78b5384e8c2d3527c

Notice on Deposits and Withdrawals of Litecoin (LTC) Utilizing MimbleWimble Extension Blocks (MWEB)

[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-06-2022 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:25
Gaat lekker vandaag he. ING laat ook al niet zien hoeveel saldo je nog hebt. (ze geven aan dat de funds wel safu zijn)

Als je op opdrachten klikt onderaan en dan op overschrijvingen kun je je saldo zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjuul100
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:18:
[...]

Denk dat het ook niet echt realistisch is, als Tether in paniek leegloopt
Tether kan niet failliet, die hebben $72 miljard cash in hun gebouw liggen, 100% dekking.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:50

YES

Moderator General Chat
Even de balans opgemaakt. Op 1 februari 2021 ingestapt toen één BTC zo'n 33k waard was. Daarna een soort van heel creatief DCA trajectje gestart waarbij ik lang niet elke maand en ook zeker niet elke keer evenveel erin gooide. Al met al is mijn PF nog altijd zo'n 20% meer waard in fiat dan dat ik er in gestopt heb. Ik heb best veel dingen fout gedaan maar dus ook een aantal goede klappers gemaakt.
Al met al dus gewoon nog in de plus ondanks dat ik op een hoger prijsniveau ingestapt ben dan we momenteel zitten..

Ik ben tevreden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iu_TV3tSzmJP8ylB_aTgk6aW3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iClXWUHcyiE3GvVMBOpvgzj2.gif?f=user_large

Nou nog even niet naar 6 cent inzakken aub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:08:
[...]

Ergens verwacht ik dat niet zo snel, die zitten volgens mij echt heel goed in de centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:56:
[...]

Tether kan niet failliet, die hebben $72 miljard cash in hun gebouw liggen, 100% dekking.
in hun gebouw? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

BTC100K2021 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:53:
Privacy mag niet: https://www.binance.com/e...b1ada4ba78b5384e8c2d3527c

Notice on Deposits and Withdrawals of Litecoin (LTC) Utilizing MimbleWimble Extension Blocks (MWEB)
Maar Monero mag wel van CZ of wa.. rare bende blijft dat Binance.

Gelukkig heb ik m'n grootste stack op de Ledger staan.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
T-8one schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:49:
Nee dat heeft celsius echt helemaal zelf veroorzaakt. Als je business model zo brak is dat het geexploiteerd kan worden, dan ben jezelf verantwoordelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh

Haha, ja. Als je vergelijk hoe vaak de Rabobank app eruit ligt of onderhoud nodig heeft, dan zijn Nexo en Celsius behoorlijk geavanceerd/veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:57:
[...]

Ergens verwacht ik dat niet zo snel, die zitten volgens mij echt heel goed in de centen.
Dat geloof ik ook, alleen die bedrijven die cfds aanbieden kan snel gaan. Je weet het nooit.
In mijn tijd dat ik nog ontwetend Forex trade met 200-400 hefboom vielen er ook een paar grote brokers om toen de koersen 15% daalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Heel crypto land kapot 😂

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marve79
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-08 11:47
Van dat soort berichten worden mensen zenuwachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Als je het van een afstandje bekijkt is het toch fantastisch. Hoeveel (jong)volwassen mensen nu een beetje boos, teleurgesteld en verdrietig naar hun scherm zitten te starten. In die zin maken we het ook vele malen groter dan het is.

Eén voordeel als alle exchanges stuk gaan; dan kan er ook niet gepanicsellt worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

MOON?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DE BULLRUN IS BEGONNEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marve79
Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:56:
[...]

Jaja, heb jij dat geld gezien? :+ Het zou de eerste keer niet zijn dat dat uiteindelijk een scam is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
Marve79 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:15:
[...]

Jaja, heb jij dat geld gezien? :+ Het zou de eerste keer niet zijn dat dat uiteindelijk een scam is.
Als tether een scam is dan zou dat wel een goeie zijn zeg. Maar ze zijn geaudit en ze hebben die $72 miljard cash. Zijn wel goed guys, om met 10% inflatie gewoon die dollars cash aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ypuh schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:13:
[...]

Als je het van een afstandje bekijkt is het toch fantastisch. Hoeveel (jong)volwassen mensen nu een beetje boos, teleurgesteld en verdrietig naar hun scherm zitten te starten. In die zin maken we het ook vele malen groter dan het is.

Eén voordeel als alle exchanges stuk gaan; dan kan er ook niet gepanicsellt worden.
Heb me er ook al bij neergelegd, wederom op de weg omhoog geen winst gepakt net als in 2017/2018.

Enige verschil is dat ik toen alleen maar in shitcoins zat en nu grotendeels in btc, eth link en dot zit.

Volgende run omhoog ga ik dat zeker wel doen

Nu maar weer ‘goedkoop’ inslaan, dat is het positieve aan dit verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:21

T-8one

take it easy, take a sisi

mannowlahn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:00:
[...]

Nee dat heeft celsius echt helemaal zelf veroorzaakt. Als je business model zo brak is dat het geexploiteerd kan worden, dan ben jezelf verantwoordelijk.
Er is geexploit?
Dat heb ik dan weer gemist, ik dacht een bankrun in relatie met dalende btc koersen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:17:
[...]

Als tether een scam is dan zou dat wel een goeie zijn zeg. Maar ze zijn geaudit en ze hebben die $72 miljard cash. Zijn wel goed guys, om met 10% inflatie gewoon die dollars cash aan te houden.
Geaudit door vage accountans op de Kaaiman eilanden, stinkt totaal niet.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:17:
[...]

https://crypto-anonymous-...sday-machine-f8dcf78a64d3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
AEX ook goed naar de klote, deze week maar een extra DCA in de 2 ETF's die ik heb.
Alles lekker cheap! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:17:
Iets positiefs er van maken is nu niet het moment voor, maar een beetje relativeren helpt altijd. Uiteindelijk zijn dit soort van toch de leukste dagen; er gebeurt ten minste iets en je valt van de ene verbazing in de ander.

Vertrouwen in crypto heb ik niet en sta ook in de min momenteel (winst is allang uitgegeven), maar ergens leert de ervaring dat het altijd wel weer goed komt en anders maar niet.

Deze week werk ik sowieso voor niks :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kody Scott
  • Laatst online: 23-08 07:13
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:45:
[...]

Een hardware wallet geeft je toegang tot je coins op de blockchain, het is een seed generator + transactie signing device. Het is daarmee een non-custodial wallet. Je coins staan niet op het device, altijd op de blockchain van de betreffende coin.
Ik heb mijn recovery phrase verspreid (voor mijn Nano Ledger X) over diverse locaties, just in case. Zit nu te denken dat het misschien makkelijker is om een oude Nokia 3010 te gebruiken om de phrase daarin te zetten? Of zie ik iets over het hoofd wat betreft veiligheid?

Green candle chaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ypuh schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:20:
[...]

Iets positiefs er van maken is nu niet het moment voor, maar een beetje relativeren helpt altijd. Uiteindelijk zijn dit soort van toch de leukste dagen; er gebeurt ten minste iets en je valt van de ene verbazing in de ander.

Vertrouwen in crypto heb ik niet en sta ook in de min momenteel (winst is allang uitgegeven), maar ergens leert de ervaring dat het altijd wel weer goed komt en anders maar niet.

Deze week werk ik sowieso voor niks :+.
Ik ben er wel van overtuigd dat de crypto de komende jaren blijft bestaan en BTC uiteindelijk weer een nieuwe ATH gaat neerzetten. Welke altcoins er blijven bestaan? Geen idee..

FIAT systeem gaat uiteindelijk ook naar de klote dus straks is 1 BTC -> 1 BTC oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marve79
sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:17:
[...]

Heb me er ook al bij neergelegd, wederom op de weg omhoog geen winst gepakt net als in 2017/2018.

Enige verschil is dat ik toen alleen maar in shitcoins zat en nu grotendeels in btc, eth link en dot zit.

Volgende run omhoog ga ik dat zeker wel doen

Wat is goedkoop he, straks gaat het naar $10K en dan koop je nu op $23K hmmm.

Probleem is, de beurzen dalen er komt waarschijnlijk een recessie aan. Het gratis geld van de centrale banken droogt op en iedereen heeft nu toch liever cash geld achter de hand dan crypto. Ik denk dat deze run uit crypto voorlopig nog niet voorbij is maar het hangt een beetje van de whales af of die holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:20:
AEX ook goed naar de klote, deze week maar een extra DCA in de 2 ETF's die ik heb.
Alles lekker cheap! :+
Niet om je te ontmoedigen, maar we zijn niet eens lager dan de dip van 8 maart dit jaar. Het echte capitulation event/moment kan nog komen. Dus wellicht wat achter de hand houden voor het geval dat gebeurt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:13:
[...]

Voor de mensen die crypto als laatste hoop zagen om nog een huisje ofzo te kunnen kopen is het natuurlijk verschrikkelijk allemaal, er zullen individuen zijn die echt bizar veel geld kwijt raken momenteel. Misschien wel hun halve toekomst...

Tis maar geld, maar het kan wel een grote impact hebben op je leven, afhankelijk van hoeveel risico en blootstelling je hebt natuurlijk.

Ik slaap er niet een nacht minder om, maar weinig skin in the game en de rest is op orde. Zelfs als ik mijn baan kwijtraak heb ik nog 2 jaar WW en ga ik op staatsteun de recessie in 8)

Beetje koop'n, beetje hodl'n, zak aardappelen in de kofferbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 19:05
Kody Scott schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:21:
[...]

Ik heb mijn recovery phrase verspreid (voor mijn Nano Ledger X) over diverse locaties, just in case. Zit nu te denken dat het misschien makkelijker is om een oude Nokia 3010 te gebruiken om de phrase daarin te zetten? Of zie ik iets over het hoofd wat betreft veiligheid?
Dan is je seed over 100 jaar nog veilig. Zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:45:
Nou dan maar alles naar USDC, dik fiat sparen en bitcoin kopen op 13k. VAMOSS
Nu verkopen lijkt me niet handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Wat is dat Fiat, nieuwe altcoin/shitcoin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

[...]

Gewoon alles naar celsius NEXO. Kan niet gejat worden want frozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

KookSpook schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:25:
Soort geitenbende maar dan veel erger.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
KookSpook schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:25:
De Italiaanse shit autobouwer ;), even zonder gekheid. Fiat is het conventionele betaalmiddel, dus Euro's in ons geval.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
applelov3r schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:23:
[...]

Niet om je te ontmoedigen, maar we zijn niet eens lager dan de dip van 8 maart dit jaar. Het echte capitulation event/moment kan nog komen. Dus wellicht wat achter de hand houden voor het geval dat gebeurt ;)
Weet ik :)
Met de 2 ETF's sta ik nog dik in de plus, precies begonnen met inleggen net na de covid crash

Blijf het allemaal nog even aankijken, ik denk namelijk ook niet dat dit al het einde is van de dalingen maar pas het begin.. en alles nog veel verder naar de klote gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:23:
[...]

Voor de mensen die crypto als laatste hoop zagen om nog een huisje ofzo te kunnen kopen is het natuurlijk verschrikkelijk allemaal, er zullen individuen zijn die echt bizar veel geld kwijt raken momenteel. Misschien wel hun halve toekomst...

Tis maar geld, maar het kan wel een grote impact hebben op je leven, afhankelijk van hoeveel risico en blootstelling je hebt natuurlijk.

Ik slaap er niet een nacht minder om, maar weinig skin in the game en de rest is op orde. Zelfs als ik mijn baan kwijtraak heb ik nog 2 jaar WW en ga ik op staatsteun de recessie in 8)

Beetje koop'n, beetje hodl'n, zak aardappelen in de kofferbak.
blijft ook lastig te vinden wat wel goed en verstandig is een hedge tegen inflatie. longterm gaat het goedkomen met BTC, en stel dat de nieuwe ATH nooit meer komt als je dca blijft uitvoeren kom je vanzelf een keer in de plus ;)

ik blijf ook lekker doorgaan met dca, en een ander deel in dividend aandelen :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BroWohsEdis schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:41:
Lange rij voor de voedselbank vandaag..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTa_NeJLlmg-gqKQTCyHMzjrA_o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uRTrBuAMfrboVkNN20NBR4nB.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

applelov3r schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:23:
[...]

Zit er wel dicht op, maar ik denk dat we er ver onder gaan komen uiteindelijk. Dit wordt gewoon een dikke recessie van jeweleste van heb ik jou daar.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
filthy rich schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:30:
[...]

Zit er wel dicht op, maar ik denk dat we er ver onder gaan komen uiteindelijk. Dit wordt gewoon een dikke recessie van jeweleste van heb ik jou daar.
zeer grote kans, alleen niet hopen dat het net zo slecht of slechter wordt dan destijds rond 1930.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een hardware wallet is zo veilig als je eigen beheer. Ik weet niet hoe veilig een nokia 3010 is, dat ding heeft wel een connectie met het 1 en ander, al heb ik daar erg weinig verstand van. Offline (analoog) is altijd het veiligst, al heb je dan weer andere risico's bijvoorbeeld met papier --> vuur etc.

Je phrase is daarnaast puur alleen voor recovery en die ga je waarschijnlijk heel weinig nodig hebben (alleen als je ledger kapot gaat en je je wallet moet herstellen). Zou zonde zijn om dan risico's te nemen als je juist de moeite gedaan hebt je seedphrase te verdelen over meerdere locaties.
Pagina: 1 ... 73 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!