[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.730 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:04:
[...]

Dat komt vast omdat @mannowlahn zelf ook rekt is met zijn Celr. ;) Maar ik vind ook dat leedvermaak niet op zijn plaats is hier. We willen allemaal graag wat winst maken. De een kiest voor BIFI de ander voor Icesave nog een paar dombo's voor GLMR >:) shit happens mensen. Gezondheid is onbetaalbaar en er begint vast weer eens een nieuwe cycle.
Celr is anders best strong. Nog steeds boven de low van afgelopen mei.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Pelox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:36:
Hoogste tijd om de dip te kopen.

Wie durft?
Heel klein flufje BTC erbij, wilde wachten tot 22K maar het vlees is zwak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:54

Coldcat

HODL

PHPResource schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:51:
Of ik kan fluiten naar de centen op Celsius is en blijft gissen. Ik houd er in ieder geval sterk rekening mee. Gelukkig doe ik aan risicospreiding en heb ik funds verdeeld staan maar het geeft hoe dan ook een kutgevoel.

Overigens doet dit hele marktsentiment me enorm terugdenken aan 2018/2019. Als die geschiedenis zich herhaalt gaan we straks een hele lange tijd sideways met nagenoeg geen volume. Ik blijf in ieder geval DCA en kijk voortaan wel meer uit voor CeFi exchanges.
Bedenk wel dat je ook veel profit hebt gemaakt door de diverse platformen. Coins kwijtraken is natuurlijk niet leuk, maar een deel zijn coins die je anders niet had gehad. Overigens is alles nog niet weg. Je gaat de grootste FUD lezen maar misschien is iemand zo slim om withdrawals te stoppen om de boel te redden. Je weet het niet op dit moment.

Zo heb ik een deel in Nexo staan wat op dit moment ook compleet REKT gaat. Echter had ik ook geen NEXO tokens gehad zonder NEXO. Natuurlijk is het wel winst die ik had kunnen verzilveren. Echter greep de FOMO mij en had ik geen plan klaarliggen om te verkopen. Nu is dat plan er wel en op deze niveau's HODL ik liever door dan te verkopen.

Alles op een rijtje zetten en weer doorgaan. Gewoon uit je hoofd zetten, kun je niets meer aan doen. Nu zonder emotie naar de markt blijven kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 10:12 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:01
Ik heb aardig wat staan op youhodler, ga dat toch wel even goed in de gaten houden.
Denk dat ik toch mijn BTC en LINK daar weg ga halen en alleen het geld wat in USDC staat, daar laat staan..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
SPX (future) gaat de low van eind mei voorbij. Rekt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vdxjk7cyXSSvKPXLqaMfFiGlhKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FoK8wtuL2Awff15rgyzKNmuc.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:05:
Ben er wel echt benieuwd naar of die 200MA het gaat houden, met alle ellende die er speelt.
Tijdens de covid crash is dat ook gelukt dus je zou zeggen dat we dan nu toch echt wel dicht bij de bodem zitten
Idd spanned - bij Covid was er wel reactie van de FED (geld in de markt) die het recessie gevaar (als gevolg van CV) beetje temperde. Nu is het geld uit de markt dat moet worden opgevangen door Economisch herstel en daar zie ik het schoentje knellen, voornamelijk door hoge olieprijzen en de FED die een recessie nodig heeft voor inflatie af te remmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Mooi, alles kapot!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5GgmxvRM6ArFvx9qlqLBGDN12w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ihSFXOQq46hyuHstzTm2Bqmt.png?f=fotoalbum_large

En op Kraken worden de ordertjes ook weer gehit.

We zullen dus ongetwijfeld nog veel lager gaan vandaag.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 16:43
sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:02:
Ik heb een paar weken geleden een Nano Ledger S voor m'n verjaardag gehad, die ga ik nu toch maar eens uit de doos halen en aansluiten denk ik..
Let goed op of je de "verkoper/gever" van je ledger vertrouwd en check of hij niet aangepast is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Roelant001 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:18:
[...]

Let goed op of je de "verkoper/gever" van je ledger vertrouwd en check of hij niet aangepast is.
Hmm. Dank voor de tip! Ik ga ook ledgers uitdelen op verjaardagen!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:05:
Ben er wel echt benieuwd naar of die 200MA het gaat houden, met alle ellende die er speelt.
Tijdens de covid crash is dat ook gelukt dus je zou zeggen dat we dan nu toch echt wel dicht bij de bodem zitten
Geen idee, maar een klein bounce'je straks daar, daar durf ik wel op te gokken met de tradepot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Jedi_Pimp schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:16:
SPX (future) gaat de low van eind mei voorbij. Rekt.

[Afbeelding]
Dure maand, moet ik dus ook nog stonks bijkopen.

==

Hodlnaut

We are experiencing delays with withdrawals on BTC due to a server slowdown with our Wallet Service Provider, Fireblocks.

Withdrawals are processed as per normal on all assets.

Rest assured that withdrawals are not halted and will continue to be processed as per normal and we are working as quickly as possible with our partner to get this resolved for all Hodlnaut users withdrawing BTC.

Why does Fireblocks affect Hodlnaut?

At Hodlnaut, we use Fireblocks’ multi-party computation wallet infrastructure, where each user will be assigned a unique address generated by Fireblocks. When cryptocurrencies are deposited with Hodlnaut via the unique address given to our users, they are received through the Fireblocks’ secure wallet infrastructure. When users process a withdrawal, the withdrawal will go through the wallet infrastructure which is dependent on the speed of the server processing the withdrawal.

On current market conditions

Hodlnaut practices sound risk management policies. Despite the current volatile conditions, all Hodlnaut products & services remain unaffected and are fully operational, including interest payouts, token swaps, deposits and most importantly, withdrawals. We take risk management in the company very seriously and utmost responsibility to customer assets and stakeholders is always at the top of our priority.

For any further questions or enquiries, please contact support@hodlnaut.com.

[ Voor 64% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:38
Waarom nu al kopen terwijl we in een vrije val zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
TOTAL onder de 1000 miljard. Check ook de wekelijkse RSI, holy cow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gDOgCp4TiNxeqrf-fs0SWx5Prow=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9DObL3BXl7D0SYKoOTjj0rTd.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Spollie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:21:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49ErKRhqZbbt0ux-bMnXvoPh0uc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oRdLRo6mrKQm9YErPFmBqM8i.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
heb ook net weer een flufje fiat in btc gestoken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
sjorremans schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:14:
Ik heb aardig wat staan op youhodler, ga dat toch wel even goed in de gaten houden.
Denk dat ik toch mijn BTC en LINK daar weg ga halen en alleen het geld wat in USDC staat, daar laat staan..
youholder zou mij ook niks verbazen als dat eentje is die straks dezelfde uitdagingen gaat krijgen. Al die lending platformen gaan straks denk ik gewoon rekt doordat al die posities nu er aan gaan door de dalende prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:59:
[...]

Snap de toegevoegde waarde van dit soort bijdragen niet echt, zeker niet als er 5 posts boven je iemand nog aangeeft ontzettend te balen van het feit dat hij nog funds heeft op Celsius.
Ik vermoed dat het geen leedvermaak is, het is volgens een uiting van frustratie. En de een doet dat middels een vloek, de ander middels een geintje of een uiterst serieuze post. Ieder zijn manier.

Manno heeft er genoeg zelf inzitten om zwaar de ziekte in te hebben.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Anders kunnen we niet zeuren dat we rekt gaan B) O+

Hoooooooee .... markt. }:| Maar de vorige keer dat ik deze emotie had waren we ook dicht bij de bodem. Dus dit is positief :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Tenzij je Jomanda bent, kun je de absolute bodem niet timen. Rondom de 200WMA kopen is tot nu toe vanuit het verleden altijd een goede call geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Mooie tip om de komende weken de pijn te verzachten is de papa deal bij drankdozijn

https://drankdozijn.nl/ar...16-years-single-malt-70cl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NB6J8jIdBQs1oIhrW0NYSLtqFk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EICah7vzRGuweRq8xebA4Tij.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTC100K2021 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:23:
[...]

Tenzij je Jomanda bent, kun je de absolute bodem niet timen. Rondom de 200WMA kopen is tot nu toe vanuit het verleden altijd een goede call geweest.
Dit inderdaad. Liever in stappen inkopen en dan wellicht te vroeg zijn, dan merken dat je te laat bent. Echter, uiteindelijk zal het op hetzelfde neerkomen uiteindelijk, mits je een beetje actief bent en durft te acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
Buy order staat op 19.895. We gaan het meemaken. Zou mij niets verbazen dat de bodem rond de 14k gaat liggen. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 08:10
mannowlahn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:24:
Mooie tip om de komende weken de pijn te verzachten is de papa deal bij drankdozijn

https://drankdozijn.nl/ar...16-years-single-malt-70cl
[Afbeelding]
Goede tip, zal het aan de vrouw vragen, zelf helemaal rekt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:25:
Buy order staat op 19.895. We gaan het meemaken. Zou mij niets verbazen dat de bodem rond de 14k gaat liggen. :)
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/9kvc6lT8Jr0AAAAM/movies-pitch-perfect.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Jedi_Pimp schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:59:
[...]

Snap de toegevoegde waarde van dit soort bijdragen niet echt, zeker niet als er 5 posts boven je iemand nog aangeeft ontzettend te balen van het feit dat hij nog funds heeft op Celsius.
Ik moet lachen om die voorwaarden waarin celsius zich compleet vrijwaart van mismanagement

Wat betreft celsius. Het spijt mij zeer maar al een maand lang wordt er in dit topic aangegeven dat celsius in zwaar weer zit en met oog op Luna dat het wel echt een enorme gok is. Als je dan als nog besluit niet je zooi weg te halen, das prima, maar ik heb dan ook geen medelijden. Maar die lol rekt was mbt tot de voorwaarden niet tot die persoon waar jij aan refereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hoe gaat het ondertussen in El Salvador?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-acQckwSQUBon9BBqYHKvw5i4PE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aafp3ttIFG6DOKs2MFLfwSbt.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
zwembroek schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:25:
Mij wel, zoals al eerder aangegeven zijn we nooit onder de vorige ath gekomen. Zelfs niet eens echt in de buurt. Waar we nu zitten is al vrij bijzonder..

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Waarom wachten als je de prijs goed vind? ;)

Degenen die de bodem kopen, doen dat meestal door met dom geluk het vallende mes te vangen :P

Overigens doe ik op dit soort dagen sowieso liever 3 kleine transacties vlak na elkaar tijdens de daling, dan 1 grotere aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Ngangatar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:22:
[...]

Ik vermoed dat het geen leedvermaak is, het is volgens een uiting van frustratie. En de een doet dat middels een vloek, de ander middels een geintje of een uiterst serieuze post. Ieder zijn manier.

Manno heeft er genoeg zelf inzitten om zwaar de ziekte in te hebben.
heb niks in celsius hoor (wel wat in nexo maar die is nog 3 maanden locked) en mijn pf is inmiddels van een dik jaar salaris naar een magere maand loon gegaan, maar dat is het risico he. Ik slaap er geen uur minder om, na de ellende van 2018 ben ik inmiddels wel wat gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
*nvm*

[ Voor 100% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-06-2022 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
mijn schatting is dat ik nu 50% onder water sta 😂🥲

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patchoro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:38
Richh schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:28:
[...]

Waarom wachten als je de prijs goed vind? ;)

Degenen die de bodem kopen, doen dat meestal door met dom geluk het vallende mes te vangen :P

Overigens doe ik op dit soort dagen sowieso liever 3 kleine transacties vlak na elkaar tijdens de daling, dan 1 grotere aankoop.
For sure! Hele week lekker micro aankoopjes doen. Maar alleen op ETH en BTC. De rest moet maar wachten tot we een solide bodem hebben gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Roelant001 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:18:
[...]

Gewoon via Ledger Live de Genuine check doen m.b.t. je Nano S en ook kijken of je WEL zelf je 24 woorden mag opschrijven ipv je het op een papiertje (onwaarschijnlijk) er bij hebt gekregen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik moet wel zeggen dat ik nooit een bear heb meegemaakt. Genoeg mensen die hier de risico's duidelijk gedeeld hebben afgelopen maanden / weken. De les was alles kan nog extreem veel lager: zie daar, dit is ook gaande. Ook de risico's met de lending platformen.

Zonder deze ervaringen was ik of veel meer in paniek geraakt. Of ik had al eerder orders ingezet op alts.

Aan de hand van de reacties hier heb ik een plan gemaakt voor mezelf en dat aangepast naar enkel BTC bijkopen totdat duidelijk is dat we een nieuwe bull ingaan. Ik had een DCA op ETH staan maar die een maand terug omgezet naar BTC. Dit ga ik inwisselen voor ETH rond de 0.04

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Vandaag begonnen met dca inkopen Bitcoin. Ondanks dat het miss een beetje langzaam gaat, koop ik rustig 1x per maand na ontvangen inkomen in. Natuurlijk met geld dat ik kan missen, maar wel mooie flufjes. Volgende bull verwacht ik persoonlijk pas rond 2024 dus er is tijd om het op te bouwen :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Ik ben sinds gister begonnen met auto invest. Toevallig vlak voor de mooie bounce omhoog van 4%. Dik tevreden. Tot dat ik vanmorgen weer koersen keek haha.
Ben benieuwd hoe die van Taro erbij staan!

Nu wil ik nog meer kopen want alles staat zo laag. Maar ja, ik geloof nu niet dat dit het laagste punt is, want dat dacht ik bij 28k ook. En bij 38, en bij 40 dacht ik dit is tijdelijk.

Laat ik dus nu maar mijn auto invest plan volgen en afwachten hoe het volgende week erbij staat.

Ben benieuwd hoe ik er vanmiddag over denk.
Ik voel me bipolair.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:28:
[...]

heb niks in celsius hoor (wel wat in nexo maar die is nog 3 maanden locked) en mijn pf is inmiddels van een dik jaar salaris naar een magere maand loon gegaan, maar dat is het risico he. Ik slaap er geen uur minder om, na de ellende van 2018 ben ik inmiddels wel wat gewend.
Ik zit er pas een ruim jaar in nu, april 2021, maar moet zeggen dat dit me allemaal een stuk minder doet dan ik had verwacht. Ik zit meer met verwondering en verbazing te kijken dan met een rotgevoel. Sterker nog, soms kijk ik met een smile, omdat wat sommigen hier al voorspelden, ook daadwerkelijk aan het uitkomen is. Respect.

Komt wellicht ook omdat ik het plan had om eerst een paar jaar te investeren, voordat ik wellicht wat leuks zou hebben in de volgende cycle. Afgelopen jaar is voor mij een leerjaar geweest, met wat mazzeltjes nog succesvol ook en als ik naar mijn exchanges kijk, dan heb ik daar een leuk setje munten weten te verzamelen, althans, met de kennis van nu. Wellicht is het over 2-3 jaar geheel niets meer waard, maar dat zie ik dan wel weer.

Keuzes waar ik tot nu toe nog steeds blij mee ben:
  • afblijven van leverage trading
  • Spreiding exchanges boven bepaald bedrag
  • Wegblijven bij te kleine exchanges zonder specifieke meerwaarde voor mij
  • Wegblijven van schimmige exchanges om ICO's na te jagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist toch maar mijn USDC stack(je) op Coinbase omgezet naar Ethereum.

When moon? When lambo?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:37:

When moon? When lambo?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6Vo22AbqafAy2S0H7TYfqGMm-Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GDZAnjIuZbDhPUhQDNdbzQVs.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Patchoro schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:32:
[...]

For sure! Hele week lekker micro aankoopjes doen. Maar alleen op ETH en BTC. De rest moet maar wachten tot we een solide bodem hebben gevonden.
De lage prijzen vind ik geen enkel probleem nu de common sense weer terug is in dit topic _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
zwembroek schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:57:
[...]

Heb jij het er weg gehaald?
Ja, een maandje geleden al. Toen de percentages van iets van 6% tot een hele BTC, flink naar beneden gingen en tot 0.1 BTC. Toen vond ik het het risico niet meer waard

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:45
Jongens wat is deze, er was mij beloofd dat ik snel rijk zou worden...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

stETH <> ETH op 0.91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Koopje. Onder de .9 ga ik even kijken waar ik die kan kopen. Volgens mij bij ftx.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-b87SUdeL45QDP2VfZaIAjtogk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5PeEkNcoJrZZrXBC4CxS0grz.jpg?f=fotoalbum_large

🙈

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:40:
[...]

De lage prijzen vind ik geen enkel probleem nu de common sense weer terug is in dit topic _/-\o_
Welke common sense? Ik heb zojuist ETH gekocht :r

Helemaal van de leg hier man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Richh schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:40:
[...]

opeens veel meer chat activiteit, bull-run of rekt en dan is het gezellig hier 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:43:
[...]

Koopje. Onder de .9 ga ik even kijken waar ik die kan kopen. Volgens mij bij ftx.
FTX is een USD trading pair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Waar zie je trouwens die koers? Ik zie alleen zo rond de 0.95?

Gate is 0.94 https://www.gate.io/nl/tr...ngecko&utm_term=coingecko

[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 13-06-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:03
Don Guacamole schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:06:
[...]

Volgens mij kan je bij nexo de zaak niet eerder er uit halen, dus zal er ook niet zo’n bankrun komen. En is daar een 1-1 backup voor stablecoins.
Platformen die btc of eth als collateral hebben zou ik wel mijden nu..
Ik denk hetzelfde. Helemaal gerust ben ik er niet op; maar ik heb er bewust voor gekozen om stable coins te staken en geen ETH, BIFI of andere shitcoin. De APY's die Nexo levert op stablecoins zijn naar m.i. ook prima te verantwoorden met de diensten die ze op de achtergrond uitvoeren. Ze maken gewoon dikke winst op het geld dat ze uitlenen.

Enig punt is dat ze niet volledig transparant zijn en het dus gaat op basis van vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:46:
[...]

Waar zie je trouwens die koers? Ik zie alleen zo rond de 0.95?
Tradingview STETHWE op Uniswap. Was net een wick naar 0.917, nu op 0.936

Onder de 0.85 las ik dat het vuurwerk af gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:37:

When moon? When lambo?
Bedankt he. Nu zakken we nog 3x zo snel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ngangatar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:36:
[...]

Ik zit er pas een ruim jaar in nu, april 2021, maar moet zeggen dat dit me allemaal een stuk minder doet dan ik had verwacht. Ik zit meer met verwondering en verbazing te kijken dan met een rotgevoel. Sterker nog, soms kijk ik met een smile, omdat wat sommigen hier al voorspelden, ook daadwerkelijk aan het uitkomen is. Respect.

Komt wellicht ook omdat ik het plan had om eerst een paar jaar te investeren, voordat ik wellicht wat leuks zou hebben in de volgende cycle. Afgelopen jaar is voor mij een leerjaar geweest, met wat mazzeltjes nog succesvol ook en als ik naar mijn exchanges kijk, dan heb ik daar een leuk setje munten weten te verzamelen, althans, met de kennis van nu. Wellicht is het over 2-3 jaar geheel niets meer waard, maar dat zie ik dan wel weer.

Keuzes waar ik tot nu toe nog steeds blij mee ben:
  • afblijven van leverage trading
  • Spreiding exchanges boven bepaald bedrag
  • Wegblijven bij te kleine exchanges zonder specifieke meerwaarde voor mij
  • Wegblijven van schimmige exchanges om ICO's na te jagen
Ik ben ook zeer blij met mijn spreiding op 4+ verschillende exchanges, naarmate ik een x bedrag heb staan is het tijd voor andere exchange.
Ledger oid zal wellicht in volgende bull-run van kracht zijn. ik ben pas 1.5 jaar in bezig dus zoveel vermogen zit er nog niet in...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:49:
[...]

Bedankt he. Nu zakken we nog 3x zo snel.
Had ik maar... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Zojuist maar een buy order ingeschoten op $1180 voor eth. Nu ga ik offline totdat we of rekt of moon zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
DOGE bodem indicator

Huidig: 225 sats
Koersdoel: 25 sats

Nog 88% eraf mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Waar zitten jullie buy orders voor ETH? Onder de 1000? Rondom 650 dollar zou mooi zijn om ETH te kopen. Als BTC door die 20k zakt, dan moet dat wel lukken gok ik.

Met de vorige bear market in het achterhoofd, was toen de ATH van BTC in USDT $19798 en de ATL daarna op $3156.. dat was t.o.v. de top een retracement van 84%. Als je dat extrapoleert naar nu, dan zit de ATH nu op $69000, de low met een 84% retracement zou uitkomen op ca. $11000. Dus dan is die 20k ca. een retracement van 71%, kan nog best lager dan die 20k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
BTC100K2021 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:53:
DOGE bodem indicator

Nog 88% eraf mensen.
Doge kan je niet meetellen in het grote plaatje dit keer. Dankzij Manipulatie Musk.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 20:35

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lZG2XsY-QKnjOHxvxjmN9yDQSc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9I8W2tQ0cSx62zkdQKrWiyft.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Damnn, ik had wel verwacht dat we rekt zouden gaan maandag, maar toch niet zoveel en zo snel.

Toch koop ik nog niks, de paniek is er nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:20
Tominatie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:55:
Damnn, ik had wel verwacht dat we rekt zouden gaan maandag, maar toch niet zoveel en zo snel.

zal niet lang meer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Pfff wat een geitenbende

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die Binance credit card tiers worden ook weer interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:55:

Haha die paniek is er al maanden, er is niks anders.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Dit is nog niks. BNB staat nog boven de 200 dollar. Paniek is er nog lang niet als je zulke prijzen ziet. Maar zal wel een groen dagje ook wel aankomen deze week.. maar daarna zal het wel weer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
YEEEEEY heerlijke dump dit. Dit is genieten. Me shorts zijn gevlogen. Letterlijk en figuurlijk :) Ben er nu uit. Lekker wat ETH opgebouwd. Tijd voor DCA :)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

De 1W MA99 heeft gisteravond de 1W MA21 doorbroken.

In het verleden is gebleken dat de bodem dan nabij is!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/dbf707ca710ff94ce1659f34498b408c48c7f84a/?url=https%3A%2F%2Fi.ibb.co%2FXYRMQPQ%2Fer.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Meer hopium plox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:09

HollovVpo1nt

I like gadgets

Coldcat schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:01:
De 1W MA99 heeft gisteravond de 1W MA21 doorbroken.

In het verleden is gebleken dat de bodem dan nabij is!

[Afbeelding]
Misschien een domme vraag maar: wat bepaalt de koersactie nadat bepaalde indicatoren zijn (MA o.a.) zijn aangetikt? Ik bedoel, stel de koers raakt de MA200 aan, dan is het toch alsnog het menselijk handelen wat de koers daarna bepaalt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:23
BTC100K2021 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:53:
DOGE bodem indicator

Nog 88% eraf mensen.
ik blijf bij mijn 17 sats target.....net als vorige keren

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

HollovVpo1nt schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:03:
[...]

Misschien een domme vraag maar: wat betaalt de koeractie nadat bepaalde indicatoren zijn (MA o.a.) zijn aangetikt? Ik bedoel, stel de koers raakt de MA200 aan, dan is het toch alsnog het menselijk handelen wat de koers daarna bepaalt?
Jup, maar veel van die mensen handelen op deze indicatoren op basis van het verleden. Dus een beetje kip/ei verhaal.

Daarnaast zijn veel botjes zo geschreven dat ze automatisch handelen op deze indicatoren.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 13-06-2022 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
-GLMR toch richting de $0.60?
-BNB is sterk! heb wel flinke hoeveelheid BTC ready voor traden tegen BNB ~0.007
-LIT +42%.......why?
-when ETH $800?

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:53
Darrell schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:47:
Wat een ellende.

200ma aantikken en weer naar de maan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_uQtoGPcnJBbTmgNLJH9_ZoygI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oHPWDY0450oXOTPCz2WWJdad.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:05:
-GLMR toch richting de $0.60?$0,25
-BNB is sterk! heb wel flinke hoeveelheid BTC ready voor traden tegen BNB ~0.007
-LIT +42%.......why?
-when ETH $800?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn strategie voor de bear echt meesterlijk voorbereid, al zeg ik het zelf. Afgelopen maanden veel oude consoles opgekocht waar ik lekker aan kan sleutelen als we sideways gaan. Mijn vrouw is er echt al helemaal schijtziek van, dus die zal blij zijn dat de euro's straks weer naar magische internet munten gaan en niet naar nog meer oude rotzooi vintage consoles.

Daarnaast begin dit jaar zonnepanelen gekregen en vandaag wordt er een pellet kachel geplaatst in mijn huisje, dus de kosten die ik daarmee op energie bespaar kunnen mooi weer crypto in.

Dit alles moet ik voor mezelf even herhalen hier omdat ik gewoon vanaf de top keihard rekt ben gegaan en me toch een beetje goed wil voelen.

Ik zag zonet iemand al zeggen dat 'gezondheid onbetaalbaar' is. Wist niet dat we al zo diep gezakt waren dat deze clichés alweer voorbij mogen komen. Maar is absoluut waar natuurlijk, als je niet gezond bent is de afweging om je organen te verkopen voor dipgeld ook stukken zwaarder.

Edit: dat ging even vaag.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2022 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:03:
[...]

Misschien een domme vraag maar: wat bepaalt de koersactie nadat bepaalde indicatoren zijn (MA o.a.) zijn aangetikt? Ik bedoel, stel de koers raakt de MA200 aan, dan is het toch alsnog het menselijk handelen wat de koers daarna bepaalt?
traders spelen met indicatoren, er zullen dan zeker veel shorts sluiten waardoor de prijs weer omhoog gaat...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:55
Bitcoin gaat ook hard omlaag, dacht dat die munt de 'Royal Dutch Shell' van de cryptowereld was.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:05:
-GLMR toch richting de $0.60?
-LIT +42%.......why?
-when ETH $800?
BNB sterk is een tikkie overdreven.... In 2,5 dag tijd ook gewoon van de 298 naar de 220 gegaan. Tuurlijk zijn er munten die het slechter doen, maar sterk is wat anders in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
hoevenpe schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:07:
Bitcoin gaat ook hard omlaag, dacht dat die munt de 'Royal Dutch Shell' van de cryptowereld was.
BTC is van 20K naar 3K gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Die 24K gaat het ook niet houden denk ik

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ngangatar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:08:
[...]

BNB sterk is een tikkie overdreven.... In 2,5 dag tijd ook gewoon van de 298 naar de 220 gegaan. Tuurlijk zijn er munten die het slechter doen, maar sterk is wat anders in mijn ogen.
als BTC gaat dan gaat de rest ook, maar BNB/BTC is maar -2% daling, ik vind dat sterk voor een alt

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:15
Wel weer interest ontvangen bij celsius, systemen lijken dus vrolijk door te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:13:
[...]

als BTC gaat dan gaat de rest ook, maar BNB/BTC is maar -2% daling, ik vind dat sterk voor een alt
Vlag op een modderschuit.

Ripperoni's iedereen. 0800-113

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:13:
[...]

Erg jammer, juist van BNB wil ik er nog wel een stel kopen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:44:
[...]

Welke common sense? Ik heb zojuist ETH gekocht :r

Helemaal van de leg hier man.
Zolang jij je nick niet weer terug veranderd blijf je van de leg :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:18:
[...]

Zolang jij je nick niet weer terug veranderd blijf je van de leg :+
Oh, had verwijderd69 eerst een andere nickname dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

hoevenpe schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:07:
Heb jij weleens de RDSA aandeel gevolgdt in tijdens van crisis? :P

die stond toen rond de 10 inplaats van ~27

Ik vermoed dat we nog donkere tijden gaan krijgen, de crisis staat om de hoek te wachten en daar is crypto geen uitzondering bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:19:
[...]

Ik vermoed dat we nog donkere tijden gaan krijgen, de crisis staat om de hoek te wachten en daar is crypto geen uitzondering bij.
Die crisis kan wel eens de reden gaan worden waarom de bear nu ook compleet anders gaat worden en wellicht langer gaat duren, of bij rondom de volgende halving een minder significante stijging gaat geven.

Just my 2 cents, welke inmiddels nog maar 1,3 cents waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

De crisis in de stonks en crypto market zitten we al dik in. Tuurlijk er kan nog makkelijk 50% af, maar we zijn al onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:55
Fors bijgekocht rond 11, dividendrendement was niet te versmaden... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Haha, Holland Casino had de afgelopen maand een 'welkomstactie' (om gokverslaving aan te wakkeren natuurlijk). Inmiddels zijn de regels wat ingeperkt, maar een paar weken geleden kon je meerdere stortingen per week doen, en kreeg je per storting soms +50% gratis geld. De enige voorwaarde (toen) was om dat gratis geld eenmalig in te zetten, je storting kon je ongemoeid laten en gewoon terugstorten.

Zo ruim 600 euro er uitgetrokken in ~2 weken tijd :D

Niks is beter dan gratis geld van een overheidsbedrijf in Bitcoin te drukken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:23
Ngangatar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:20:
[...]

Die crisis kan wel eens de reden gaan worden waarom de bear nu ook compleet anders gaat worden en wellicht langer gaat duren, of bij rondom de volgende halving een minder significante stijging gaat geven.

Just my 2 cents, welke inmiddels nog maar 1,3 cents waard zijn.
ja of we krijgen vandaag een capitulatie en dan daarna herstel.....en dan gaat btc doen waar het voor ontworpen is....terwijl de hele wereld naar de klote gaat. :z :z

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Ngangatar schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:18:
[...]

Oh, had verwijderd69 eerst een andere nickname dan?
Ja, Snitserklaas ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
Short vanaf 29k loopt lekker, nu twijfel of ik hem laat lopen, of mijn winst pak. Eigenlijk zou ik vanmiddag nog even af willen wachten, kijken of en zo ja hoe de beurzen in de USA afbranden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
YES schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:24:
Short vanaf 29k loopt lekker, nu twijfel of ik hem laat lopen, of mijn winst pak. Eigenlijk zou ik vanmiddag nog even af willen wachten, kijken of en zo ja hoe de beurzen in de USA afbranden
Ik had mn winst gepakt, ik denk dat we niet heel veel meer van de bodem afzitten? De 200MA ligt toch rond de 23K ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 08:10
YES schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:24:
Ik denk dat 15:30 best wel rooskleurig zal zijn...

Edit: ROODKLEURIG! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Intussen zijn we aanbeland in de fire sale van eth.
Wie doet er mee?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyYa6dmBDYnV4ebR5nGBv1qnhTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VcqH1engPLNLsDpeEGJJCOs1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 20:35

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:28:
Intussen zijn we aanbeland in de fire sale van eth.
Wie doet er mee?
[Afbeelding]
Time is on our side :+
Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!