Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Toch kan dat leuk zijn. Vanmiddag op 26.9 een order geraakt, als ik die nu verkoop is dat een leuk percentage voor een simpele zondag.Taro schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:53:
Benieuwd hoeveel mensen deze kleine pump gebruiken om de restanten uit de pf nog even snel te verkopen. En zo zakt het steeds verder in...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja LTC is en zal altijd mijn favoriete crypto coin blijven, hij blijft voor mij redelijk voorspelbaar, nu accumuleer ik ze juist met traden, en als er weer een run komt gaan ze eruit, en ondanks dat ie wat wegzakt is het nog steeds een coin waar veel volume in omgaat.Taro schreef op zondag 12 juni 2022 @ 08:33:
[...]
Ik weet uit het verleden dat je altijd veel met LTC hebt gehandeld. BTC, SOL en ETH kan ik plaatsen, maar LTC in de huidige tijd niet meer. Ik was voorheen verknocht aan bijv. NEO & ONT en dat is dus een stukje nostalgie, maar, die heb ik nu wel definitief losgelaten.
Ga je weer veel met LTC traden, of zie je er echt iets in, of is het nostalgie?
Ik ben al blij met een paar cent, en nu zijn er zelfs schommelingen van +/- 2 Euro, dat met een totale inleg van een tientje, is kassa voor sluxie
Ik vind dit persoonlijk wel een interessant account voor mensen die zich afvragen waar er eventuele koopkansen liggen.
Vergelijkbaar met Crypto Capo, Pentoshi, Rekt Capital etc.
Kunnen er natuurlijk ook naast zitten maar zullen dit altijd eerlijk toegeven en een nieuwe strategie delen.
Volg ze ook niet blindelings maar niet nader te noemen Nederlandse traders ben ik al een tijdje klaar mee…
Weet jij of je bij de optie revoke delegation nog steeds rewards krijg in de komende 28 blocks?
Mijn aantal GLMR staat op plek 294 en dus zal ik waarschijnlijk van de lijst gekickt worden. Als ik toch rewards krijg kan ik maar beter op de knop rammen, kan het altijd nog annuleren in de tussentijd. Anders kan ik net zo goed wachten tot ik eruit gegooid wordt
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je krijgt geen rewards meer na een revoke.Coldcat schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:43:
@zwembroek : Jij bent een ervaren GLMR gebruiker.
Weet jij of je bij de optie revoke delegation nog steeds rewards krijg in de komende 28 blocks?
Mijn aantal GLMR staat op plek 294 en dus zal ik waarschijnlijk van de lijst gekickt worden. Als ik toch rewards krijg kan ik maar beter op de knop rammen, kan het altijd nog annuleren in de tussentijd. Anders kan ik net zo goed wachten tot ik eruit gegooid wordt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zit net rond een rond getal. De les is dus: altijd 1 extra GLMR boven het ronde getal in de stake zetten
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 12-06-2022 18:57 ]
Whisfull thinking....0,25 zou al mooi zijn. Als we echt finaal naar de tyfus gaan dan blijft ook die 0,25 niet staan.Kol Nedra schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:06:
[...]
Zou zo maar kunnen dat het de bodem is voor GLMR?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 12-06-2022 19:06 ]
Zero.
Komt niet, vanaf nu gaan we enkel naar rechts tot de halving. Een soort van 6k revivalPelox schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:06:
Waar blijft de dump.. duurt lang
[ Voor 5% gewijzigd door raq op 12-06-2022 19:13 ]
De tijd leert of het tij keert
Dank u ☺️Kol Nedra schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:06:
[...]
mooie deal! geniet van je lambo in 2025 💪
als je naar de RSI kijkt op de weekly zie je dat ie aan het afvlakken is, zou zo maar kunnen dat het de bodem is voor GLMR?
Nee ik denk niet dat we hier een bodem zien, wanneer BTC nog even doordipt gaat GLMR zeker mee.
Voor mij is het een soort van ‘per ongelukke’ bescherming daar ik andere kosten heb. En pas vanaf september weer ‘mee kan doen’. Maar vond een dollar mooi om mijn laatste stukje fiat er in te kwakken
UberLurker Departement #GG.
Goos, wie weet ben je in september wel blij dat je er nu niets in kon gooien. No worries, als we in de bear zitten/komen, dan heb je nog tijd genoeg.Skrunsies schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:13:
[...]
Dank u ☺️
Nee ik denk niet dat we hier een bodem zien, wanneer BTC nog even doordipt gaat GLMR zeker mee.
Voor mij is het een soort van ‘per ongelukke’ bescherming daar ik andere kosten heb. En pas vanaf september weer ‘mee kan doen’. Maar vond een dollar mooi om mijn laatste stukje fiat er in te kwakken
FTFYraq schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:13:
[...]
Komt niet, vanaf nu gaan we enkel naar rechts rekts tot de halving. Een soort van 6k revival
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Oh zekers daar heb je helemaal gelijk in.Ngangatar schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:22:
[...]
Goos, wie weet ben je in september wel blij dat je er nu niets in kon gooien. No worries, als we in de bear zitten/komen, dan heb je nog tijd genoeg.
Alleen iets met een plan en uitvoeren enzo. Maar goed. Er zijn nu eerst belangrijkere dingen die opgelost moeten worden. Maar kijk er ergens wel naar uit, om dan vanaf september tot aan de volgende halving maandelijks BTC/ETH en een altcoin kanshebber bij te kopen. Ergens voelt het als een 2e kans ofzo om nu ook BTC aan te schaffen
En dit dan direct op de ledger te gooien.
Ik vind het helemaal mooi
https://www.blockchaincenter.net/ethereum-rainbow-chart/
Zit toch aardig aan de onderkant.. hmm...PHPResource schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:41:
En dan te bedenken dat het nog niet eens fire sale is bij Ethereum
https://www.blockchaincenter.net/ethereum-rainbow-chart/
Zero.
LUNA, SOL, genoeg weak hands die het licht zien!PHPResource schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:00:
ADA opvallend sterk ook wel. Veel eth panic sellers gaan daarheen?
Zoveel haar dat die man kwijt geraakt is in 2 jaar. En dat was dan de bull markt.Taro schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:26:
Iets om rekening mee te houden, de Bitcoin fair value icm volgende Bitcoin halving:[YouTube: Bitcoin Fair Valuation at 2024 Halving]
Meer geluk als wijsheid?Taro schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:08:
Owjah, gisteren nog een long geopend op 27,496, die was even uit het zicht geraakt
* Taro klikt op market close.
[Afbeelding]

Er is een "hard fork" aanstaande. Dit zal wel wat fomo creëren.PHPResource schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:00:
Ik snap alleen niet waarom ze het een hard fork noemen. Dit zou betekenen dat er straks 2 ada coins zijn. Maar dit is niet het geval toch? Kunnen de Cardano fans mij dit uitleggen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Niet overal iets achter zoeken joh. Trek je plan en stick to it.
Heb nog even gezocht, maar dat maakte uit van het Money Street Fest wat op 8 juni in Amsterdam was, zie deze link voor de Ripple liefhebbers.Martine schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:34:
Deze zag ik gister op het terras in Amsterdam liggen. Zou de Ripple / XRP toch het nieuwe betaalsysteem worden? Moeten we gaan inkopen? Met de rechtzaak ed. investeer ik liever in BTC of ETH, want het kan uiteindelijk ook naar 6 cent gaan.
[Afbeelding]
Dit is geen promotie oid, want ik was gewoon verbaasd als ik bierviltjes van Ripple zag liggen, dat had ik nog nooit eerder gezien. Coin in real life zeg maar
Precies en dan ook exact op het moment dat de markt dat doet. Logisch toch.Taro schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:08:
Owjah, gisteren nog een long geopend op 27,496, die was even uit het zicht geraakt
* Taro klikt op market close.
[Afbeelding]
en aans löpt wa vast
https://emurgo.io/cardano...t-is-the-vasil-hard-fork/Gelukszoekr schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:30:
[...]
Er is een "hard fork" aanstaande. Dit zal wel wat fomo creëren.
Ik snap alleen niet waarom ze het een hard fork noemen. Dit zou betekenen dat er straks 2 ada coins zijn. Maar dit is niet het geval toch? Kunnen de Cardano fans mij dit uitleggen?
Ik ben gisteren wel ingestapt met een plan. Maar, tjah, wat of wie kan ik de schuld geven. Misschien het handigste om gewoon wat IPA's de schuld te geven. Daarna vandaag niet meer bij stilgestaan. En dan open je ByBit en dan denk je: Ah, nicezenith schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:29:
[...]
Meer geluk als wijsheid?ik had een long staan die niet lekker ging dus gesloten (best wat verlies), short gezet… schiet eth weer naar 1500+…
af en toe zou je gewoon is in reverse moeten handelen qua wat je denkt.
Maar het gaat wel vaker goed hoor, dus of het geluk is...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0SW0SIsVPxLFJj2AI63tW1Kk.jpg?f=user_large)
Ja, idd logisch!filthy rich schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:46:
[...]
Precies en dan ook exact op het moment dat de markt dat doet. Logisch toch.
Edit: Shortje loopt:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yxokU1tPs2qZYnZzAuBoRylj.jpg?f=user_large)
Edit 2: En gesloten + wat opgeschaald, dus daardoor lagere entry dan hierboven. Nu even toekijken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xq5aSu9uFAaf4af8Zh95A3uI.jpg?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 12-06-2022 21:22 ]
Lijkt nog uit te spelen ook, all in op getrade neem ik aan?Ngangatar schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:54:
Komt een mooie M aan op de 15m.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
YES schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:21:
[...]
Lijkt nog uit te spelen ook, all in op getrade neem ik aan?

Mgangatar?twit schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:27:
Koersen voorspellen is op dit moment een kwestie van ‘bedenk een scenario dat nóg meer frustratie en verminderde hoop op herstel oplevert’ lijkt het wel. Wat dat betreft was de M van @Ngangatar een zekerheidje
Ik gebruik de ADA/ETH chart al een paar jaar mocht ik weer eens twijfelen of ik ADA of ETH ga kopen voor een hodl van een paar weken/maanden. Heb em hier ook al een paar keer gepost afgelopen jaren.PHPResource schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:00:
/f/image/3K97ic3sEZSsylDU64bsO6uv.png?f=fotoalbum_large)
Onder de blauwe lijn: ADA. Erboven: ETH, zo ongeveer.
ADA en ETH bewegen al jaren in een vergelijkbaar patroon, het is duidelijk te zien op lange termijn ontlopen ze elkaar niets. Sterker nog: je krijgt nu precies zoveel ADA voor een ETH als zo'n beetje het gemiddelde/mediaan van afgelopen jaren. Zelfs: toen Cardano de exchanges op kwam eind 2017 betaalde je om en nabij evenveel ETH voor een ADA als vandaag. Oftewel: of je de afgelopen 5 jaar een tas vol ADA of ETH hebt aangehouden maakt in dollars niets uit
In de dump van 12 mei was ADA relatief gezien spot goedkoop, dus wat dat betreft is de moon wel te verklaren.
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 12-06-2022 22:32 ]
vorig jaar heb ik een periode zelfs spot trading gedaan met ADA/ETH als pairing om zo mijn ADA stack te vergroten. ging prima 👍Malarky schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:24:
[...]
Ik gebruik de ADA/ETH chart al een paar jaar mocht ik weer eens twijfelen of ik ADA of ETH ga kopen voor een hodl van een paar weken/maanden. Heb em hier ook al een paar keer gepost afgelopen jaren.
[Afbeelding]
Onder de blauwe lijn: ADA. Erboven: ETH, zo ongeveer.
ADA en ETH bewegen al jaren in een vergelijkbaar patroon, het is duidelijk te zien op lange termijn ontlopen ze elkaar niets. Sterker nog: je krijgt nu precies zoveel ADA voor een ETH als zo'n beetje het gemiddelde/mediaan van afgelopen jaren.
In de dump van 12 mei was ADA relatief gezien spot goedkoop
longterm meer vertrouwen in ADA dan in ETH.
nothing stops this train
Ik zie dat ETH/BTC veel kracht toont afgelopen middag, en ETH heeft vanmiddag ook zijn pre corona high aangetikt dus ik heb toch flink ingeslagen spot.Kol Nedra schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:30:
[...]
vorig jaar heb ik een periode zelfs spot trading gedaan met ADA/ETH als pairing om zo mijn ADA stack te vergroten. ging prima 👍
longterm meer vertrouwen in ADA dan in ETH.
Laten we wel wezen. ETH: 1430 dat staat gelijk aan BTC 20k. Natuurlijk wil je daar/hier kopen! Zeker als er aan de bovenkant nog niets is weggetest na deze dump.
:strip_exif()/f/image/yrF6UYBQiupXLTS65aXHWpjt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben geneigd om rond de ETH/BTC 1W MA7 te verkopen. De USD prijs daarvan is afhankelijk van BTC, dus nu lastig te zeggen, maar vlak daaronder druk ik denk ik op de verkoop knop richting BUSD.
Jazeker. Ik zie die resistance niet meer gebroken worden. En als je dan inzoomt op 5min dan zie ik 1610 makkelijk als top omdat die massaal gefrontrunned wordt in deze markt.Taro schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:20:
@Malarky Hou jij nog een bepaalde verkoopprijs aan? Of zie je dit als lange termijn bodem en heb je de focus op de langere termijn?
Ik ben geneigd om rond de ETH/BTC 1W MA7 te verkopen. De USD prijs daarvan is afhankelijk van BTC, dus nu lastig te zeggen, maar vlak daaronder druk ik denk ik op de verkoop knop richting BUSD.
Note: ik probeer een risico averse trader te zijn, laat mijn profits zelden diep in het groen lopen, moet ik nog aan werken
/f/image/KGwXBN0QsUNSf7mMfltOkSHJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 12-06-2022 23:33 ]
Dit is Taro's wick.Pelox schreef op maandag 13 juni 2022 @ 01:57:
Zo. Nog meer rektheid.
Hierna naar >100k
Zero.
Die zal wel vallen dan.Malarky schreef op maandag 13 juni 2022 @ 02:05:
ETH verdedigt zijn ATH van vorige bullrun. Als deze valt kan het hard gaan
Mochten we echt ooit weer een mooie run krijgen dan stap ik mooi opnieuw met een zeer groot deel uit. Winst pakken is leuk en dat heb ik al gedaan. Op dit moment kan ik niet eens meer verlies hebben, maar toch kent deze markt uiteindelijk enkel verliezers. Is het niet in geld dan is het wel in tijd. Triest spelletje.
[ Voor 43% gewijzigd door Pelox op 13-06-2022 02:11 ]
Zero.
Als dat in 24u in een weekend gebeurd weten we gelijk wat de 20k btc te wachten staat.
Mensen beweren vooraf die massaal te gaan kopen tot de rode candles er met een rotgang opafknallen. De orders verdwijnen dan als sneeuw voor de zon.
Veel te veel daygokkers in de markt.Malarky schreef op maandag 13 juni 2022 @ 02:08:
[...]
Als dat in 24u in een weekend gebeurd weten we gelijk wat de 20k btc te wachten staat.
Mensen beweren vooraf die massaal te gaan kopen tot de rode candles er met een rotgang opafknallen. De orders verdwijnen dan als sneeuw voor de zon.
En eth is onder zijn ath van 2017.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 13-06-2022 02:55 ]
Zero.
Zitten natuurlijk zoveel Defi contracten en collateral aan ETH. En mimatic en dai etc etc
Dat is ongetwijfeld hetgeen de shorters op het oog hebben. Dan klapt ETH wie weet zo naar 500 dollar als het tegenzit.
Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 04:00:
Wat gebeurt er? Waarom crasht alles?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3PAd364gLLVBRg5RFUS4Yqr1.jpg?f=user_large)
Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 04:00:
:strip_exif()/f/image/EbFzozL2HBt8OtjL9FRH3hOL.png?f=user_large)
Celsius Network (CEL) gaat LUNA achterna.Sjuul100 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 04:00:
:strip_exif()/f/image/VbVAcNwRdahtDyrI7wadN8Pp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Uhuruburu op 13-06-2022 04:59 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
We are writing with a very important message for our community.
Due to extreme market conditions, today we are announcing that Celsius is pausing all withdrawals, Swap, and transfers between accounts. We are taking this action today to put Celsius in a better position to honor, over time, its withdrawal obligations.
Acting in the interest of our community is our top priority. In service of that commitment and to adhere to our risk management framework, we have activated a clause in our Terms of Use that will allow for this process to take place. Celsius has valuable assets and we are working diligently to meet our obligations.
We are taking this necessary action for the benefit of our entire community in order to stabilize liquidity and operations while we take steps to preserve and protect assets. Furthermore, customers will continue to accrue rewards during the pause in line with our commitment to our customers.
We understand that this news is difficult, but we believe that our decision to pause withdrawals, Swap, and transfers between accounts is the most responsible action we can take to protect our community. We are working with a singular focus: to protect and preserve assets to meet our obligations to customers. Our ultimate objective is stabilizing liquidity and restoring withdrawals, Swap, and transfers between accounts as quickly as possible. There is a lot of work ahead as we consider various options, this process will take time, and there may be delays.
We thank the incredible Celsius community for your support today. It is our pleasure to serve you. Our operations continue and we will continue to share information with the community as it becomes available.
Sincerely,
The Celsius team

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Edit: lees het Celcius bericht hierboven nu. Ik ben een van de oldschool crypto holders die nooit ergens is gaan staken of apy is gaan vergaren. Celcius, met nexo en cdc, is wel een van de partijen die ik afgelopen jaren hier voorbij heb zien komen en me heeft doen twijfelen..
Hopelijk valt de schade hier in het topic, op dat vlak in ieder geval, mee!
[ Voor 80% gewijzigd door twit op 13-06-2022 05:41 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Dat bericht straalt pure paniek uit. Zit je dan met je gegijzelde geld. Maar wel lekker +18% APY….Dacuuu schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:14:
De mail van celcius:
Due to extreme market conditions, today we are announcing that Celsius is pausing all withdrawals, Swap, and transfers between accounts. We are taking this action today to put Celsius in a better position to honor, over time, its withdrawal obligations.
Acting in the interest of our community is our top priority. In service of that commitment and to adhere to our risk management framework, we have activated a clause in our Terms of Use that will allow for this process to take place. Celsius has valuable assets and we are working diligently to meet our obligations.
We are taking this necessary action for the benefit of our entire community in order to stabilize liquidity and operations while we take steps to preserve and protect assets. Furthermore, customers will continue to accrue rewards during the pause in line with our commitment to our customers.
We understand that this news is difficult, but we believe that our decision to pause withdrawals, Swap, and transfers between accounts is the most responsible action we can take to protect our community. We are working with a singular focus: to protect and preserve assets to meet our obligations to customers. Our ultimate objective is stabilizing liquidity and restoring withdrawals, Swap, and transfers between accounts as quickly as possible. There is a lot of work ahead as we consider various options, this process will take time, and there may be delays.
We thank the incredible Celsius community for your support today. It is our pleasure to serve you. Our operations continue and we will continue to share information with the community as it becomes available.
Sincerely,
The Celsius team
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
RugpullDacuuu schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:14:
De mail van celcius:
Sincerely,
The Celsius team
Verwijderd
troje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:52:
[...]
Dat bericht straalt pure paniek uit. Zit je dan met je gegijzelde geld. Maar wel lekker +18% APY….
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9ic8UezfpRfFzLcmFyNveE0T.jpg?f=user_large)
Ik vier heel graag met je mee. Al gaat het om 100$ per dag. Als we eeeeindelijk eens iets van een bodem gaan zien en zowaar 24u later ook eens iets van een stijging vast kunnen houden ben ik al lang blijYES schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:46:
+ $500,- in minder dan een uurtje, even moon roepen met zijn allen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9NxcjUaZq7zBJ3b8WSK6w0xg.jpg?f=user_large)
Ach vorige bull waren het ICOs. Valt me mee dat de NFT bubbel ook niet veel harder barst. Speltip 7: blijf gewoon bij Bitcoin
Nadeel van gebrek aan regulatie zijn de rugpulls en nu de aanval op Defi nadat men gezien heeft wat de impact kan zijn op de rest van de markt.
Dan kun je zonder risico in een short gaan zitten....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nu een maandje of wat rondhangen bij de 25 en dan door naar de 20

Heerlijk! Lekker voorspelbaar laatste dagen!eamelink schreef op maandag 13 juni 2022 @ 06:16:
Lekker wakker worden zo
Nu een maandje of wat rondhangen bij de 25 en dan door naar de 20
Blij dat ik vrijdag alles omgezet hebDacuuu schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:14:
De mail van celcius:
Sincerely,
The Celsius team
Wat gaat er gebeuren als de boel weer open gaat? Een enorme run daar!
Bloed door de straat is kansen!
[ Voor 80% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 06:34 ]
Verwijderd
Echter zal het dan gaan om pure speculatie, die kermis chain zonder vast consensus definitie is tenslotte ook maar gewoon bullrun hype speelgoed.
Wat moet je immers met de native coin van een wispelturig programeerbaar netwerk dat shitcoins uitpoept, anders dan speculatie?
De wereld die er zo fanatiek omheen gebouwd wordt stort tenslotte toch iedere 4 jaar compleet in.
Wat is dat?HollovVpo1nt schreef op maandag 13 juni 2022 @ 06:52:
Zo, dag mooie groene kaars.
Sterkte allemaal, pas op met vallende messen. In traditionele markten is stil blijven zitten als je geschoren wordt dan het devies.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
In crypto werkt dat net anders. Voor de perfecte buy high sell low strategie moet je niet te vroeg verkopen.hoevenpe schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:16:
Dit begint erg op marktbrede paniek te lijken: aandelen, crypto, obligaties, alles door het putje.
Sterkte allemaal, pas op met vallende messen. In traditionele markten is stil blijven zitten als je geschoren wordt dan het devies.
Overal kortinghoevenpe schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:16:
Dit begint erg op marktbrede paniek te lijken: aandelen, crypto, obligaties, alles door het putje.
PSN: Alvanosa
Ik ga even op mijn blaren zitten.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb een tijdje Celcius, en de andere platformen gebruikt. Als je ook maar een beetje had opgelet, dan had je dus ruim voldoende tijd gehad je funds weg te halen.twit schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:30:
Wow. Just wow. Het houdt echt niet op zie ik.
Edit: lees het Celcius bericht hierboven nu. Ik ben een van de oldschool crypto holders die nooit ergens is gaan staken of apy is gaan vergaren. Celcius, met nexo en cdc, is wel een van de partijen die ik afgelopen jaren hier voorbij heb zien komen en me heeft doen twijfelen..
Hopelijk valt de schade hier in het topic, op dat vlak in ieder geval, mee!
Vraag me nu wel af wat te doen met alle andere plaatsen waar ik wat heb staan, ledn, hodlnaut, youhodler etc...
Voor de crypto-noob: is dit een digitale 'bankrun' of werkt het anders?Gelukszoekr schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:34:
Ik heb een tijdje Celcius, en de andere platformen gebruikt. Als je ook maar een beetje had opgelet, dan had je dus ruim voldoende tijd gehad je funds weg te halen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
At Ledn, our business fundamentals are strong and our clients’ assets are safe and secureJanpietertje89 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:36:
Ik heb helaas nog een significant bedrag op celsius staan, minder dan dat ze me de afgelopen jaren hebben opgeleverd aan rente maar toch nog erg pijnlijk wat er nu gebeurd. Had ze het voordeel van de twijfel gegeven omdat ze me ook goed bediend hebben.
Vraag me nu wel af wat te doen met alle andere plaatsen waar ik wat heb staan, ledn, hodlnaut, youhodler etc...
We are aware, as many of you likely are, that some digital asset lenders are facing scrutiny over their business practices and the potential liquidation of client accounts. At Ledn, client capital remains intact and our reserves remain firm. Our business philosophy has always been centered around trust and security. This is why we made the decision to be the first digital asset lending company to complete a Proof-of-Reserves attestation and subsequently verify these reserves every six months. Our next round is July 31, 2022. We are working on increasing the frequency of this process as we understand how valuable it is to our business and our clients.
We remain focused on delivering best-in-class service, and are more than happy to answer any questions you may have. Thank you again for your trust in us and we look forward to continuing earning that trust with care and transparency.
Je geeft je coins (en keys) aan een externe party. Not your keys not your coins.hoevenpe schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:36:
[...]
Voor de crypto-noob: is dit een digitale 'bankrun' of werkt het anders?
Celsius is de laatste tijd veel FUD over of ze wel genoeg liquiditeit hebben. Versterkt door het feit dat ze veel ETH weggezet hebben voor de merge. Daar is niet meer aan te komen tot 6 maanden na de merge. Nu veel mensen hun ETH weghalen hebben ze die ETH niet beschikbaar. stETH is te verkopen maar daar krijg je nu maar 0.95 ETH voor.
Veel mensen halen hun coins weg wat hun wallets geleegd heeft. Van de week zat er nog voor 5 weken reserve in de pot. Vandaar dat men de withdrawels pauzeerd om te zorgen dat ze niet noodgedwongen moeten verkopen.
Ik zie het niet meer goed komen want zodra de markt weer open gaat zal iedereen zijn meuk eraf gaan halen. Er is een centrale bank die instapt om liquiditeit te brengen.
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 13-06-2022 07:46 ]
Zo zou je het kunnen noemen.hoevenpe schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:36:
[...]
Voor de crypto-noob: is dit een digitale 'bankrun' of werkt het anders?
Het is nu de vraag of ze met deze stop de rust terug kunnen krijgen. De rust en tijd om weer voldoende liquite worden. En de rust en tijd om de markt te stoppen te tressen en blijven withdrawen.
Het grote probleem voor Celsius is, dat hoezeer ze nu wel wat tijd, en ademruimte krijgen, de kans aanzienlijk is dat wanneer ze de withdraws weer openen alsnog iedereen zn funds zal weghalen.
Platformen zoals deze verdienen hun bestaansrecht door het vertrouwen van ons om er je funds te parkeren. Naar mijn idee zou dat vertrouwen nu weg zijn. Maar als ik zag hoeveel mongolen er nog vol vertrouwen laatst nog in Luna 2.0 stapten... Misschien ben ik niet de standaard
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!