[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.766 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:15

Licko

ZVDK

Acidrain schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:37:
[...]

Same.. Ik blijf hangen op Invite friends voor 10 dollar reward..
Via de site proberen. Ik de app krijg ik ook geen nieuwe rewards meer te zien.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:39:
[...]

Ja dat valt mij dus ook op, mensen gaan helemaal los nog. Ook op de arbeidsmarkt/ woning markt etc doen mensen alsof er niets aan de hand is.....nu bijvoorbeeld van baan wisselen terwijl je al 10plus jaar ergens zit is extreem dom (mits het bedrijf nog goed draait).
Ik begrijp daar dus inderdaad ook echt helemaal niets van, dan heb je niets begrepen van de situaties 12 a 14 jaar geleden en 25 jaar terug. Mij niet gezien in ieder geval. Ik hou het voorlopig bij nuttige aankopen.

*kijkt naar een banner op monitor 2*

Oooohhhh damn.... Kijk dan... Dat moet ik echt hebben!!! Een harnas voor mijn cavia!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uoSCKNkvbBsSZaE1XnbgmlnBEqQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OovCDal4fnv4feuRQfdRVnb5.png?f=user_large

oe.... En handgeschaafde ijsklontjes! Nu maar hopen dat ze nog bevroren hier aankomen vanuit de states.
Ach, anders bevries ik ze zelf wel weer hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gA-T1zO4lHhCrXl_1OEO_sjcZNY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V20kSJ8AEZSTI2Kiu3baIOcu.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Groene paal

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Licko schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:16:
[...]

Via de site proberen. Ik de app krijg ik ook geen nieuwe rewards meer te zien.
Nope, sterker nog als ik niet in coinbase ben ingelogd en ik ga naar https://coinbase.com/earn dan zie ik de course voor ERN gewoon staan.. Zodra ik inlog.. Alleen nog maar die stomme friends invite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Acidrain schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:39:
Nope, sterker nog als ik niet in coinbase ben ingelogd en ik ga naar https://coinbase.com/earn dan zie ik de course voor ERN gewoon staan.. Zodra ik inlog.. Alleen nog maar die stomme friends invite.
Ik zie 'm ook niet.
Nog niet verder getest, maar ik verdenk Pihole of een andere adblocker.
Heb je die toevallig aanstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:37

Darrell

Fiat moonboy

Ok ik ben er klaar mee. Dit komt niet meer goed. Alles verkocht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:27

resusaapje

h less

Darrell schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:44:
bye bye zwaai zwaai!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Nu online
Slonzo schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:44:
[...]

Ik zie 'm ook niet.
Nog niet verder getest, maar ik verdenk Pihole of een andere adblocker.
Heb je die toevallig aanstaan?
Nope, maar ik zie denk ik al een half jaar tot een jaar geen nieuwe earn meer. (Via meerdere/verschillende devices over meerdere netwerken en ik ben volledig geverifieerd.)
Had het al opgegeven tot ik hier las dat meer mensen er last van hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-09 19:59

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

elektriekert schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:45:
[...]

Ik heb serieus net mijn ontslag ingediend! :+

De sector waar ik in werk heeft behoorlijk op zijn gat gelegen, nu is het booming, men wil er geen geld bijdoen terwijl we een knetter zwaar rooster draaien.

Velen zijn er klaar mee en verhuizen in de sector of stappen over naar een andere sector.
Beter rooster, minder weekenden werken, geen nachtdiensten en hetzelfde betaald krijgen.
Vooralsnog is de sector waar ik heen ga ook booming.

We gaan het meemaken, heb iig mede door Crypto een goeie buffer opgebouwd.
Dit gebeurt in vele sectoren, en niemand wil er beter voor betalen of compenseren, je krijgt enkel tegen argumenten waarom het allemaal niet kan.

Succes (y)

Vooral van die anti-kinderen werkgevers die alleen maar meer en meer van je willen terwijl je kinder hebt _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Xqlus1ve op 03-06-2022 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:50
Acidrain schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:37:
[...]

Same.. Ik blijf hangen op Invite friends voor 10 dollar reward..
Hebben jullie daar wel een actief portfolio? Denk dat dat namelijk ook invloed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-09 20:37
Darrell schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:44:
Klinkt als een hoop opgekropte emotie, niet verstandig als je over lange termijn investeert. Concreet, als je geen lange termijn visie hebt. waarom verkoop je dan juist nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:17
Don Guacamole schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:54:
[...]

Hebben jullie daar wel een actief portfolio? Denk dat dat namelijk ook invloed heeft.
Wat is actief?
Ik heb er wel wat funds staan (oa uit de eerste Earn acties dus ondertussen wel wat waard) maar ik doe er eigenlijk niks mee.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Nu online
shovelhead1340 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:00:
[...]

Wat is actief?
Ik heb er wel wat funds staan (oa uit de eerste Earn acties dus ondertussen wel wat waard) maar ik doe er eigenlijk niks mee.
Ik heb daar nog een klein zakcentje in euro klaar staan en ik heb voorgaande earn coins omgezet in ATOM wat daar rente staat te trekken.
Dus portfolio ja, actief nee. :D

Hmmz verkeerde gequotte, was voor @Don Guacamole

[ Voor 5% gewijzigd door Acidrain op 03-06-2022 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

JW04 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:58:
[...]
Klinkt als een hoop opgekropte emotie, niet verstandig als je over lange termijn investeert. Concreet, als je geen lange termijn visie hebt. waarom verkoop je dan juist nu?
Had een /s toe moeten voegen. Nu nog verkopen lijkt me idd redelijk zinloos. Maar het is wel een moedeloos koersverloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:05:
[...]

Had een /s toe moeten voegen. Nu nog verkopen lijkt me idd redelijk zinloos. Maar het is wel een moedeloos koersverloop.
Was wel geinig hoe men hier serieus op in ging en ook gelijk wist te vertellen dat je geen plan hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Acidrain schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:03:
[...]

Ik heb daar nog een klein zakcentje in euro klaar staan en ik heb voorgaande earn coins omgezet in ATOM wat daar rente staat te trekken.
Dus portfolio ja, actief nee. :D

Hmmz verkeerde gequotte, was voor @Don Guacamole
Mm ok, dacht dat dat dan misschien de reden was maar dan zal er een andere reden zijn.
Ik trade daar ook maar een paar keer per jaar, dus ben zelf ook niet erg actief maar krijg wel altijd de earns..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:45:
[...]

Ik heb serieus net mijn ontslag ingediend! :+

De sector waar ik in werk heeft behoorlijk op zijn gat gelegen, nu is het booming, men wil er geen geld bijdoen terwijl we een knetter zwaar rooster draaien.

Velen zijn er klaar mee en verhuizen in de sector of stappen over naar een andere sector.
Beter rooster, minder weekenden werken, geen nachtdiensten en hetzelfde betaald krijgen.
Vooralsnog is de sector waar ik heen ga ook booming.

We gaan het meemaken, heb iig mede door Crypto een goeie buffer opgebouwd.
Respect!

Je maakt in ieder geval een keuze ipv blijven 'zeiken' waarom iets niet oke is, ben het wel met @anti elppa eens. Een switch maken puur omdat het gras elders groener is lijkt mij niet echt doordacht.

Maar aan je verhaal te horen ( lezen ) ben je niet over 1 nacht ijs gegaan, daarom.. Succes!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Nu online
Don Guacamole schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:07:
[...]

Mm ok, dacht dat dat dan misschien de reden was maar dan zal er een andere reden zijn.
Ik trade daar ook maar een paar keer per jaar, dus ben zelf ook niet erg actief maar krijg wel altijd de earns..
Heb jij wel die friends invite afgerond en die 10 dollar gekregen? Misschien dat dat een prereq is voor de volgende earns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Acidrain schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:11:
[...]

Heb jij wel die friends invite afgerond en die 10 dollar gekregen? Misschien dat dat een prereq is voor de volgende earns?
Hebben jullie al geprobeerd om in de app op assets te drukken en dan naar beneden te scrollen naar Learn and earn?

Mocht dit niet werken, mij viel het op dat de ik de quiz niet kreeg in de app, maar wel op de computer. Door domweg Learn and earn op Google in te vullen en vandaar uit naar de quiz te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 27-09 20:37
Ngangatar schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:06:
[...]

Was wel geinig hoe men hier serieus op in ging en ook gelijk wist te vertellen dat je geen plan hebt :).
Ik maakte een aanname gebaseerd op wat hij recent heeft aangegeven(tevens wat post van langer dan 2 maanden na heden meegewogen). Na mijn redenatie heb ik de conclusie getrokken dat een lang termijn visie in schril contrast staat met de toon van de meest recente post (ik ben we er nu terdege van bewust dat post sarcastisch was bedoel en mij dit is ontgaan) en de eerder geplaatste reacties van hem.

Ik vertelde hem dus niet dat hij geen plan heeft, ik veronderstelde het slechts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:52:
[...]

Vooral van die anti- @anti elppa kinderen werkgevers die alleen maar meer en meer van je willen terwijl je kinder hebt _O-
FTFY

Je was het 'tag' knopje vergeten :+

[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 03-06-2022 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Acidrain schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:11:
[...]

Nee die heb ik nooit gebruikt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@elektriekert, nieuwe werkgever toevallig Heineken ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3xmqbOqGOayae0Sm5ynP7Z-o8E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5sEsIBIQSPvCVxb0ytO7cYa9.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Nu online
Skrunsies schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:14:
[...]

Hebben jullie al geprobeerd om in de app op assets te drukken en dan naar beneden te scrollen naar Learn and earn?

Mocht dit niet werken, mij viel het op dat de ik de quiz niet kreeg in de app, maar wel op de computer. Door domweg Learn and earn op Google in te vullen en vandaar uit naar de quiz te gaan.
Ik weet waar de Learn and earn zit zowel in de app als via de site maar als ik daar naartoe ga zie ik alleen een invite friends optie en verder geen earn, terwijl ik in het verleden wel gewoon earn kon doen.

Coinbase vind mij gewoon niet meer lief denk ik.. :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4T2rlWOYjancY1URw_N6nTq5WeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/92lk2QfPLJYjRsjv4oyyOOlm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Acidrain schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:42:
[...]

Coinbase vind mij gewoon niet meer lief denk ik.. :|

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uosngnB5-i1nVNuY6ijmXiofyKA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ENPcueWU1bbwnxzvHSj5UrkC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Nu online
Heeft iemand misschien een deeplink naar de Coinbase earn? Misschien dat we hem op die manier wel kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:42
[YouTube: How to Optimally Dollar Cost Avg Bitcoin]

Voor ook wat "learn" en hopelijk "earn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JW04 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:15:
[...]
Ik maakte een aanname gebaseerd op wat hij recent heeft aangegeven(tevens wat post van langer dan 2 maanden na heden meegewogen). Na mijn redenatie heb ik de conclusie getrokken dat een lang termijn visie in schril contrast staat met de toon van de meest recente post (ik ben we er nu terdege van bewust dat post sarcastisch was bedoel en mij dit is ontgaan) en de eerder geplaatste reacties van hem.

Ik vertelde hem dus niet dat hij geen plan heeft, ik veronderstelde het slechts.
tomato tomato :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Potato potato

ik snap de opmerkingen en aannames wel, we maken er hier ook een goede gewoonte van om mensen op dingen te wijzen die wel of niet verstandig vinden en daar zijn aannames en veronderstellingen vaak onderdeel van.
Iets posten zonder er verder /s bij te zetten of een andere hint naar sarcasme maakt het natuurlijk ook lastig te zien of iets sarcastisch bedoelt is.

Ik bedoel dit niet sarcastisch 8)7 8)7 8)7 :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 17:17:
[...]

Potato potato

ik snap de opmerkingen en aannames wel, we maken er hier ook een goede gewoonte van om mensen op dingen te wijzen die wel of niet verstandig vinden en daar zijn aannames en veronderstellingen vaak onderdeel van.
Iets posten zonder er verder /s bij te zetten of een andere hint naar sarcasme maakt het natuurlijk ook lastig te zien of iets sarcastisch bedoelt is.

Ik bedoel dit niet sarcastisch 8)7 8)7 8)7 :+ :+ :+
Mwah... Wanneer je Darrel zijn posts een beetje leest, dan spatte het sarcasme hier toch wel behoorlijk vanaf.

Trouwens, zeer onverstandig wat je nu aan het doen bent. En dan maak ik dus geen aanname dat je iets aan het veronderstellen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-09 23:51
Na 14 maanden rotten mijn -60% Zilliqa verkocht op Bitvavo en teruggekocht op Binance om weg te zetten tegen hoge staking APY’s. Had ik echt veel eerder moeten doen als bag holder 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
AlterBridge schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 17:38:
Na 14 maanden rotten mijn -60% Zilliqa verkocht op Bitvavo en teruggekocht op Binance om weg te zetten tegen hoge staking APY’s. Had ik echt veel eerder moeten doen als bag holder 🙈
Nu Celr nog trouwens. Maar zie dat de Binance 90 dagen vol zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Nu Celr nog trouwens. Maar zie dat de Binance 90 dagen vol zit!
Even uit mijn hoofd, de 90 dagen gaan er maximaal 20k in meen ik. Geen idee of je er meer hebt, dan zou je al aan de 60 kunnen beginnen evt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Ngangatar schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 17:45:
[...]

Even uit mijn hoofd, de 90 dagen gaan er maximaal 20k in meen ik. Geen idee of je er meer hebt, dan zou je al aan de 60 kunnen beginnen evt.
Ja ik heb even gekeken naar de caps. Helaas de 60 ook vol. Ik wacht wel even tot vannacht. Het is toch vrijdag. En anders pak ik tijdelijk de 30 =)!

De markt staat dit uur wel mooi laag om misschien gelijk wat te middelen bij Celr ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Nou Skrunsies doet ook eens mee met het plaatsen van een buy order voor BTC.

Mooi op $29100.. snap niks van TA enzo. Maar begin het gevoel te krijgen dat er ergens support ligt bij 29400. Order wordt maar niet geraakt.

Heb zo het idee dat ik hem maar lager moet zetten.. Denk als het straks onder de 29400 gaat, dat dan 29100 nog aan de hoge kant is _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Ngangatar schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 17:45:
[...]

250k is de max bij de 90 en 60 dagen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Slim, maar het zou nog slimmer zijn geweest om >1000% te pakken nadat je ze lager hebt teruggekocht. Staken tijdens een downtrend voelt vreemd....

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Taro schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 19:22:
[...]

Slim, maar het zou nog slimmer zijn geweest om >1000% te pakken nadat je ze lager hebt teruggekocht. Staken tijdens een downtrend voelt vreemd....
Ja maar vooral dom dat het na zo lang nog op Bitvavo stond tegen 0%. Genoeg swings kunnen pakken idd… Vooral het eerste instapmoment erg ongelukkig en vervolgens altijd maar vasthouden hier…

Traden probeer ik nu wel een beetje te doen. Met ADA een mooie rit van €0,39 naar €0,564 in 24 uur van 12 op 13 mei. Later nog een 10% trade tussen de 0,50 en 0,56.

Maar ook dat traden moet verhuizen naar Binance. Want zie ik het goed dat de zero trading fee op BUSD pairs is verlengd na 1 juni 🙂?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-09 23:43
Xqlus1ve schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:52:
[...]

Dit gebeurt in vele sectoren, en niemand wil er beter voor betalen of compenseren, je krijgt enkel tegen argumenten waarom het allemaal niet kan.

Succes (y)

Vooral van die anti-kinderen werkgevers die alleen maar meer en meer van je willen terwijl je kinder hebt _O-
Ik stap uit een sector die met de recessie altijd flink te lijden heeft.
Toen ik daar startte stond ik de eerste 2 jaar meteen op een nullijn.
Ik vraag me ook af of het bedrijf waar ik nu nog werk over een paar jaar nog bestaansrecht heeft.
De tijd zal het leren.
Ik ga er vanuit dat de andere sector voorlopig nog wel gaat groeien met de digitalisering, deze zal ook wat beter bestand zijn tegen de recessie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:08:
[...]

Respect!

Je maakt in ieder geval een keuze ipv blijven 'zeiken' waarom iets niet oke is, ben het wel met @anti elppa eens. Een switch maken puur omdat het gras elders groener is lijkt mij niet echt doordacht.

Maar aan je verhaal te horen ( lezen ) ben je niet over 1 nacht ijs gegaan, daarom.. Succes!
Ijs van een aantal maanden, maar ik was ook toe aan wat minder extreme wisseldiensten :+
Ik heb het laatste half jaar al aangekaart bij het Management dat ze wel mee zullen moeten gaan met de lonen om het interessant te houden. Helaas waren ze druk met andere zaken.

Maar nu zie je een grote verschuiving onder de werknemers, en dan ook nog in een sector waar je als technici eerst jarenlang ervaring op moet doen, speciale examens naast je MBO moet behalen om überhaupt bevoegd te mogen werken e.d.

Door de hoge uitstroom is het Management genoodzaakt om een deel van de werkzaamheden elders te laten verrichten. Niet echt kosten drukkend dus :+ .

Maar nu weer ontopic over Crypto!

Wat een dikke geitenbende is het!
Voorlopig niet juinen maar huilen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Veel van ver!
Of verre van, kan ook

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
"Neem risico's. Heb lef. Koop een microcap shitcoin, wacht totdat deze *20 gaat maar verkoop niets omdat je zeker weet dat je een *100 te pakken hebt. Vervolgens komt er een bear markt en dipt je investering met 95% maar dan heb je wel een leuk verhaal."

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Haha. De reclame van brand new day wordt nu weer de oude versie uitgezonden met de crypto cowboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hodl hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31
VICE on crypto. Misschien is het niks, ik ga het bekijken :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:40
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:46:
[...]

"Neem risico's. Heb lef. Koop een microcap shitcoin, wacht totdat deze *20 gaat maar verkoop niets omdat je zeker weet dat je een *100 te pakken hebt. Vervolgens komt er een bear markt en dipt je investering met 95% maar dan heb je wel een leuk verhaal."
Lol, en zo heb ik vrienden die in Sonar (Ping) zitten en zelfs hun x100 niet hebben verzilverd. Want ja, greed. Ondertussen is het een keer twee - en elke dag weer wat minder.

Anyway.

Saai, zo’n beer. Wil niemand even uitleggen wat DCA precies is en of mij strategie aan de kenmerken voldoet?

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 03-06-2022 22:02 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
MrMrq schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:57:
[...]

Lol, en zo heb ik vrienden die in Sonar (Ping) zitten en zelfs hun x100 niet hebben verzilverd. Want ja, greed. Ondertussen is het een keer twee - en elke dag weer wat minder.

Anyway.

Saai, zo’n beer. Wil niemand even uitleggen wat DCA precies is en of mij strategie aan de kenmerken voldoet?
Ik heb zelf een vergelijkbaar verhaal (okee, geen *100). Wijze levensles :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik ga niet happen... :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]
Ja, gewoon wekelijks geld erin klappen en focussen op de groene percentages.

*O* oOo d:)b B-) :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-nMBbqz_RtQHM_ey6gQZBsgZ46k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/koR8bjkcQDXXRDJUiI7VM75L.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Ah, misschien weten zij iets dat wij niet weten. Zo heb ik een collega die alles in QAAA heeft gestopt. Verstandig? Vast niet. Maar wat weet ik ervan :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 22:57:
[...]

Ja, gewoon wekelijks geld erin klappen en focussen op de groene percentages.

*O* oOo d:)b B-) :7
[Afbeelding]
Maar dan alleen wekelijks als BTC echt laag staat, anders is het geen DCA toch? :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Remy!!!! schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:04:
[...]

Maar dan alleen wekelijks als BTC echt laag staat, anders is het geen DCA toch? :+
Ja, dan zelfs wat extra inslaan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Remy!!!! schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:04:
[...]

Extra DCA is het dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@Taroooo!! Ik zie een taartje bij je naam. Dan ben je toch jarig??

Boeliesj *O*

Congratz mister! :9B

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

En wie jarig is: tracteert!

Proost ouwe!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5posEPKOuIpiq6EV5W0-5dd5m8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gd9XCVUyWWTBlYtC88cmPEAV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toch wel een heel mooi voorbeeld van de lange termijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69m15CMvgnKKrO09SxtJ5uAQO9k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z7gtEQas39ctcNH64WNcq8qg.webp?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(...)
Lees dit mooie DCA artikel eens door https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Gefelicteerd ouwe bokkenpoot @Taro. *O*

[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 04-06-2022 05:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
@Taro Ook namens deze zure azijnzeiker gefeliciteerd kerel, geniet ervan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devices
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-07 15:57
PilatuS schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 01:07:
Toch wel een heel mooi voorbeeld van de lange termijn:

[Afbeelding]
Bitcoin is echter nog lang niet deflationaire. Elke 10 minuten komen er 6,25 btc bij, een slordige 170k euro. Er is een andere reden dat je meer kunt kopen met dezelfde hoeveelheid btc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hieperdepieperdepiep hoera! Ouwe postaanpasser die je er bent. Dat je nog vele BTC cycles mee moge maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:29
Gefelicitaro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Gefeliciteerd @Taro, dat je er een lekkere IPA op mag drinken vandaag! *O* *O* :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIbSqbF12Ym6wBZQDIVVc6XAcEI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AReu1zyPsyVDSHYgmF2gQNxH.jpg?f=user_large

Gefeliciteerd! :9B

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bedankt allemaal! *O* :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:37
van harte kerel!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:47
Gefeliciteerd en een fijne dag! :9B

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-09 19:59

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gefeliciflipo’s @Taro , mogen je analyses jezelf (en ons allemaal) rijk maken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:42
Gefeliciteerd :)! @Taro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Gefeliciteerd!!

Iemand bekend met de app AssetDash? Volgens mij nog redelijk onbekend.
Ik zoek een vervanger voor ftx blockfolio. Daarbij zag ik dat AssetDash ook de waarde van NFT’s kan meenemen.
Enigste wat jammer is dat je niet handmatig bv je btc kan invoeren. Hij wil hem echt linken aan een adres of zelfs binance, is wel makkelijk, maar privacytechnisch niet mijn voorkeur.
Gebruikt iemand deze app? Of weet iemand een andere?

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 04-06-2022 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Gefeliciteerd! oOo oOo *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Van harte eindbaas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-09 12:14
Gefeliciteerd Taro! Maak er een leuke dag van, je hebt in iedergeval mooi weer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Zojuist ook maar eens die ‘auto-invest’ aangeslingerd met 10 coins + wekelijkse inleg. Hopelijk een vervroegd pensioen potje! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gefeliciteerd mister!

Proost met een ipa'tje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:35
Van harte Taro :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Xqlus1ve schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 09:38:
Gefeliciflipo’s @Taro , mogen je analyses jezelf (en ons allemaal) rijk maken :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kj9a6a_lNuCVFFQyi29HY3la2vE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U3R8DsQQzdeFcpy0piHwA1t7.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Dat Bitcoin digitale goud is of een hedge tegen inflatie is de grootste bullshit, en wordt nu sowieso ontkracht.

Bitcoin heeft 50% verlies... Er is niets dat dieper zakt dan Bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
Raf1994 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:31:
Dat Bitcoin digitale goud is of een hedge tegen inflatie is de grootste bullshit, en wordt nu sowieso ontkracht.

Statement van de dag! Maar FYI: ALTS zakker nog harder.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Raf1994 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:31:

word nog niets ontkracht, daar is het nog veel te vroeg voor. Kijk over 2 a 3 jaar nog een keer. Wellicht heb je gelijk, wellicht niet.

50% verlies hebben ook erg veel tech stonks. Niet bijzonders dus. Kijk naar btc in vorige bears.......ging extreem veel dieper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Binnen x aantal jaar daalt de inflatie. Bitcoin kan in de toekomst gerust enorm winstgevend zijn, daar twijfel ik niet over.

Maar tijde zoals deze, met hoge inflatie, was et bewijs om aan te tonen dat Bitcoin inflatie bestendig is, voorlopig is er geen bewijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Raf1994 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:44:
Binnen x aantal jaar daalt de inflatie. Bitcoin kan in de toekomst gerust enorm winstgevend zijn, daar twijfel ik niet over.

Maar tijde zoals deze, met hoge inflatie, was et bewijs om aan te tonen dat Bitcoin inflatie bestendig is, voorlopig is er geen bewijs.
ook niet dat het niet zo is. tijdframe is veel te kort. Daarom, kijk nog ff keer over 2 a 3 jaar. Economie is tegen die tijd echt volledig naar de klote. Is btc dan nog steeds mega bearish dan geef ik je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@anti elppa, vraagje… Ben jij alweer begonnen met DCA? Of wacht je tot eind van het jaar/begin volgend jaar ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Skrunsies schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:05:
@anti elppa, vraagje… Ben jij alweer begonnen met DCA? Of wacht je tot eind van het jaar/begin volgend jaar ?
nee ik wacht nog ff. Ik wilde eerder al starten maar heb een huis gekocht zonder crypto te verkopen. Kieper dus al mijn overwaarde en veel van mijn cash direct in het nieuwe huis zodat ik iig een relatief lage hypotheek heb. Plus mijn standaard regel is, start dca niet eerder dan 1 jaar na de top. Dus dat zal niet eerder dan nov 2022 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:08:
[...]

nee ik wacht nog ff. Ik wilde eerder al starten maar heb een huis gekocht zonder crypto te verkopen. Kieper dus al mijn overwaarde en veel van mijn cash direct in het nieuwe huis zodat ik iig een relatief lage hypotheek heb. Plus mijn standaard regel is, start dca niet eerder dan 1 jaar na de top. Dus dat zal niet eerder dan nov 2022 zijn.
Ja heel verstandig, zo laag mogelijke maandlasten kom je direct tegen en heb je ook direct wat aan.

Ik zit in dubio. Het is geen geheim dat ik ‘te laat’ met BTC ben begonnen. En teveel in alts ben gestapt. Wil het nu dus ook eens anders doen :)

Ik kan nu natuurlijk maandelijks DCA toepassen op BTC. Maar kan ook fiat ‘sparen’ en pas het einde van het jaar starten. Ben er nog niet helemaal uit
;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Skrunsies schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:12:
[...]

Ja heel verstandig, zo laag mogelijke maandlasten kom je direct tegen en heb je ook direct wat aan.

Ik zit in dubio. Het is geen geheim dat ik ‘te laat’ met BTC ben begonnen. En teveel in alts ben gestapt. Wil het nu dus ook eens anders doen :)

Ik kan nu natuurlijk maandelijks DCA toepassen op BTC. Maar kan ook fiat ‘sparen’ en pas het einde van het jaar starten. Ben er nog niet helemaal uit
;)
Je weet het pas altijd achteraf
In een diepe daling btc naar 3k per stuk een aardig extra dotje ingekocht.. Voelde toen als enorm risico (want btc zou naar 0 gaan) achteraf profiteer ik nog steeds van die zet
Misschien ligt dit nu op 28k.. Misschien niet, het was niet zo dat toen de tekenen heel erg anders waren in perspectief, anders had de hele wereld btc gekocht en was de 3k nooit aangetikt.. Dus waarom niet nu al dca? Succes ieder geval met je keuze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

;)
Of doe dat 50/50. Zet een stuk FIAT (percentage) elke maand tot eind dit jaar bijv weg en zet de overige procenten wel in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ezekielll schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:16:
[...]

Je weet het pas altijd achteraf
In een diepe daling btc naar 3k per stuk een aardig extra dotje ingekocht.. Voelde toen als enorm risico (want btc zou naar 0 gaan) achteraf profiteer ik nog steeds van die zet
Misschien ligt dit nu op 28k.. Misschien niet, het was niet zo dat toen de tekenen heel erg anders waren in perspectief, anders had de hele wereld btc gekocht en was de 3k nooit aangetikt.. Dus waarom niet nu al dca? Succes ieder geval met je keuze
Ja je hebt ook wel gelijk, alleen heb ik mij wat ingelezen in de vorige bears. En wat @anti elppa zegt, een jaar na de top starten is zo gek nog niet.

Maar wanneer BTC naar een ton gaat is het nu natuurlijk ook geen slecht moment ;)
Ngangatar schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:17:
[...]

Of doe dat 50/50. Zet een stuk FIAT (percentage) elke maand tot eind dit jaar bijv weg en zet de overige procenten wel in crypto.
Jij bent natuurlijk ook van mijn ‘crypto’ generatie :P

Ben jij maandelijks ook al aan het DCA en in alts ? Of wacht je daar nog mee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:21:
[...]

Ja je hebt ook wel gelijk, alleen heb ik mij wat ingelezen in de vorige bears. En wat @anti elppa zegt, een jaar na de top starten is zo gek nog niet.

Maar wanneer BTC naar een ton gaat is het nu natuurlijk ook geen slecht moment ;)

[...]

Ik zet er maandelijks nog wel wat in ja maar zet ook wat weg voor einde dit jaar.

Maar heb onlangs ook wat verkocht en die FIAT staat nog te wachten op een beter inkoopmoment en dat kan ook best einde van dit jaar worden, dat hangt van de koers af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Misschien maar een auto invest plan op Binance in stellen. Mooi op donderdag avond wekelijks. Want dip dag ( zal nog even met @Pelox door de bocht hoe laat de kids precies op bed gaan). Zag alleen dat mijn Glimmende glimmers niet in het auto invest plan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Skrunsies schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:21:
[...]

[...]

Maar volgens ome Ben en een aantal andere hele belangrijke mensen in ons universum was de 64k de top en de hogere top afgelopen november eerder een uit de hand gelopen bear rally onder invloed van de FED :P … Dan zitten we al bijna op 14 maanden! DCA!

Oh en onze jarige Taro doet al aan auto invest :Y)

Gefeliciteerd @Taro ! Dat we nog lang van je inbreng mogen genieten :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
KookSpook schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 09:53:
Gefeliciteerd!!

Iemand bekend met de app AssetDash? Volgens mij nog redelijk onbekend.
Ik zoek een vervanger voor ftx blockfolio. Daarbij zag ik dat AssetDash ook de waarde van NFT’s kan meenemen.
Enigste wat jammer is dat je niet handmatig bv je btc kan invoeren. Hij wil hem echt linken aan een adres of zelfs binance, is wel makkelijk, maar privacytechnisch niet mijn voorkeur.
Gebruikt iemand deze app? Of weet iemand een andere?
AssDash klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
BTFD schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 10:48:
Zojuist ook maar eens die ‘auto-invest’ aangeslingerd met 10 coins + wekelijkse inleg. Hopelijk een vervroegd pensioen potje! :+
Lijkt me wel kneiterhandig,
Is dit een Binance account waard?

Of was het geen Bij ons Nance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Is dit een soort partij tegen de burger?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Skrunsies schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:53:
Misschien maar een auto invest plan op Binance in stellen. Mooi op donderdag avond wekelijks. Want dip dag ( zal nog even met @Pelox door de bocht hoe laat de kids precies op bed gaan). Zag alleen dat mijn Glimmende glimmers niet in het auto invest plan zitten.
Ik zou in de bear toch voorzichtig zijn met het kopen van zakjes alts die het afgelopen bull goed hebben gedaan of waar toen hype op zat.

De topper uit de vorige bull zijn maar zelden voor een tweede keer de grote winnaars (Namecoin in 2013, XRP/Tron/Verge e.v.a. in 2017).

Eigenlijk is alleen ETH de munt die het naast BTC aardig doet, LTC is afgelopen bull ook afgehaakt.

Dit alles nog los van het feit dat tot nu toe iedere keer BTC alle alts kapot trekt in sats zodra de bodem is bereikt, beter om daarna pas te gaan alloceren in wat alts. Plus als de bodem nog niet is bereikt en we nog een paar moves naar beneden krijgen: wederom gaan je alts bloeden in sats en verlies je dus waarde.

[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-06-2022 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
@Taro van harte gefeliciteerd en nog vele jaren toegewenst in gezondheid en vele bulls.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

;)
Inderdaad wat Anti zegt minimaal een jaar wachten.

Ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden iemand in dit topic zei:
Gewoon maximaal lenen voor je hypotheek, de rente is nu zo laag.

Ik ben blij dat wij hiervoor niet gekozen hebben.
Hebben geleend op zo’n 73% van ons maximum, inclusief bouwdepot.

Vrijwel alles zelf verbouwd toen het niet zo druk was op het werk ;) .

En dan nog eind dit jaar veel zonnepanelen laten leggen.
Hopelijk zijn er dan nog leuke Terugleververgoedingen te vinden zodat ik aan onze overproductie kan verdienen.

Heb ik weer meer geld om in Crypto te stoppen :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Hoera! Mijn Acala Original Gangster NFT ontvangen. Trots 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rPlLMMP-6NXuI2hlXRHNt_MU9Fw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3IlUygxVe4ClrVW3I0g7fw84.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee wat ik ermee moet, maar hoe kers :*)

Hijs trouwens wel ontzettend lelijk. Gelukkig heb ik een 8)

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 04-06-2022 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:16
BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:57:
[...]

Ik zou in de bear toch voorzichtig zijn met het kopen van zakjes alts die het afgelopen bull goed hebben gedaan of waar toen hype op zat.

De topper uit de vorige bull zijn maar zelden voor een tweede keer de grote winnaars (Namecoin in 2013, XRP/Tron/Verge e.v.a. in 2017).

Eigenlijk is alleen ETH de munt die het naast BTC aardig doet, LTC is afgelopen bull ook afgehaakt.

Dit alles nog los van het feit dat tot nu toe iedere keer BTC alle alts kapot trekt in sats zodra de bodem is bereikt, beter om daarna pas te gaan alloceren in wat alts. Plus als de bodem nog niet is bereikt en we nog een paar moves naar beneden krijgen: wederom gaan je alts bloeden in sats en verlies je dus waarde.
Ik denk dat er misschien een alt na deze bear nog zijn ath zal aantikken. De sol matic ada en wat dan nog zullen straks ook gewoon klaar zijn. Dan is er weer een nieuwe hype en verlaat iedereen die meuk.
Pagina: 1 ... 55 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!