[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.782 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:21

Darrell

Fiat moonboy

Volgens mij heeft Pelox zn tasje nog stiekem gewoon op zn ledger staan en komen de whales daar nu achter. Weinig herstel nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:58

Vis

Darrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:58:
Volgens mij heeft Pelox zn tasje nog stiekem gewoon op zn ledger staan en komen de whales daar nu achter. Weinig herstel nog.
En toch straks wat Celer toegevoegd aan de big bag... Zo laag ie nu staat, kan alleen maar beter worden. Ooit...

Kucoin en Binance US hebben de selderij ook toegevoegd aan hun assortiment. Moon soon.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
Darrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:58:
Ledger gaat er (deels) over 9 jaar uit, voor mijn pensioen. ;)

Of, als het niet meer goedkomt, nooit.. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 27-05-2022 00:23 ]

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:14
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2Fnt8Bt/Screenshot-20220527-010928.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 00:19:
[...]
Ledger gaat er (deels) over 9 jaar uit, voor mijn pensioen. ;)

Of, als het niet meer goedkomt, nooit.. ;(
Burgers bakken op je tachtigste. Thug life *O* -O- Tja, dat risico loop ik ook wel.

Gaan we gezellig samen bakken en een beetje ouwehoeren over de klanten. Iedereen loopt natuurlijk te klagen dat ze door hun ECB munten alleen nog maar twee keer per maand een vega burger op volkoren bolletjes mogen eten.....'s Avonds bezoeken we een ondergrondse FEBO waar we anoniem met onze laatste restjes Monero een kroket (met echte stukjes vlees!) uit de muur trekken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dat altcoins nu al dusdanig rekt gaan en zijn is toch meestal een voorteken dat Bitcoin zich opmaakt voor verdere daling. Maar wat gaat het traag zeg. Schildpad movement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik moet denk ik niet meer op reis. 3 weken geleden op reis en btc ging - 20% en gisteren hele dag onderweg en nu alts naar de klote... Fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDAeE4c6GqKrEQFixsfWvzxKSFM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/p4Yh8dMwjssfuCczXGYQNQgJ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Eth is blijkbaar kapot.. mooi klote wel.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0HRlsLyj06zNpy4DqGPhTU7V_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iwdCt2FxP2KY9WdXevDFIA2Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:19:
Eth is blijkbaar kapot.. mooi klote wel.
70 USD soon? #neverforget

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:29:
[...]

70 USD soon? #neverforget
Dat gaat btc ook naar 3k en is alles kapot. Een nieuwe herstel zie ik dan nooit meer gebeuren.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het LUNA trading pair is nu overigens verdwenen op Binance.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:32:
Klopt, dit was gisterenavond. Snapshottime. Je total wallet bedrag zal ook anders zijn omdat de waarde nu 0.0000000 is.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Taro mooi, opflikkeren met die troep en hopen dat die Koreaan de rest van zijn leven ook over zijn schouder moet kijken. Zulke projecten schaden het minieme vertrouwen dat er is.

Vandaag weer een futures expiry, maandag moon? :> Ik denk nog steeds dat het een slechte keuze is geweest om toe te staan maar ja dat is mijn dikke onderbuik.

edit: @Taro de tijd weet ik nooit dat zie ik vaak wel aan de koers. Ik heb wel gemerkt dat het ongunstig is met de tijd hier in Azie (nacht). Ik kan niet achter de knoppen zitten om er op te handelen :/

[ Voor 23% gewijzigd door sh4d0wman op 27-05-2022 09:29 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 20:42

-Sander-

///M Powerrrrrr

Watch Christine Lagarde of
@ecb
being questioned on Dutch TV show ‘College Tour’ about crypto and the expansion of the ECB balance sheet.

“How will you get it back down?”

“It will come back down.”

“But do you sleep at night when you see this?”
-O-

https://twitter.com/mutatrum/status/1529408870967296000

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Jammer dat je geen Twitter video's kunt embedden, maar dit is waarschijnlijk wel toepasselijk voor TERRA/LUNA2: https://twitter.com/AutismCapital/status/1529935709955428352.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:52:
Jammer dat je geen Twitter video's kunt embedden, maar dit is waarschijnlijk wel toepasselijk voor TERRA/LUNA2: https://twitter.com/AutismCapital/status/1529935709955428352.
_O- _O- _O-

Hahahah! En bedankt, koffie over het bureau... Wat een schapenbende _O-

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sh4d0wman schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:34:
Vandaag weer een futures expiry, maandag moon?
9:30 begrijp ik? Benieuwd of we nog vuurwerk gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grlla
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:01
Reminder voor een ieder die in aanmerking komt voor de $OP airdrop. Geruchten gaan dat vanmiddag de token gelanceerd wordt en de airdrop geclaimd kan worden. Ook maandag wordt veel genoemd.

Claim gaat via de Optimism l2 chain, dus zorg dat je daar een klein bedrag een $eth hebt staan voor de gas fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 28-09 21:32
Taro schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:32:
Handel op Bitvavo ligt ook stil.

Vorig jaar ging ETC ook flink omhoog omdat mensen dachten dat het ETH was, wie weet een reden om een bagje LUNA 'Classic" aan te houden })

[ Voor 26% gewijzigd door UniMatrix op 27-05-2022 09:22 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:48
Weer ff een plukje geDCA'd vanmorgen. Zal wel een rood weekend worden dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:52:
Zo zielig... Maar ik ga dood van het lachen hier... fck...

Lekker man, dank je, ik ga met een hele grote smile de meest waardeloze meeting van elke week in.

Zoals dat schaap ook heerlijk springt en denkt: "dat gleufje, dat fix ik dit keer wel ff met een betere timing, makkie" _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
Als buitenstaander met alleen maar saaie dividend aandelen blijf ik het opmerkelijk vinden dat reclame voor crypto enorm toeneemt. Bitfavo met dure tv-spotjes, voetbalclubs en formule 1 teams, het kan niet op.

Dat is imo een teken aan de wand, het is mainstream geworden en de laatste doelgroep moet aangeboord worden om het piramidespel overeind te houden. Tulpen waren tenminste nog te eten... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
hoevenpe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:47:
Als buitenstaander met alleen maar saaie dividend aandelen blijf ik het opmerkelijk vinden dat reclame voor crypto enorm toeneemt. Bitfavo met dure tv-spotjes, voetbalclubs en formule 1 teams, het kan niet op.

Dat is imo een teken aan de wand, het is mainstream geworden en de laatste doelgroep moet aangeboord worden om het piramidespel overeind te houden. Tulpen waren tenminste nog te eten... ;)
Mooi de eerste leedvermaak posts! Pump soon!

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI7DnuHIiZHFmOQD3YrO9_hh5Uk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:36

Toch bijzonder dat je zonder crypto wel een crypto forum bezoekt. Kennelijk wil je het wel maar durf je het (nog) niet aan.
Ik raad je aan, maar nfa, om niet te wachten met kopen als we straks (of heel veel later) een nieuwe ath aantikken. Fomo is een b*tch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y2om-0H8XhyT8k7afn7Fu9wuqrU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LtMfBAZcKntfsvPZdrZtyw2J.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38

Gelukkig staan aandelen er een stuk beter voor :+

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Don Guacamole schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:53:
[...]

Toch bijzonder dat je zonder crypto wel een crypto forum bezoekt. Kennelijk wil je het wel maar durf je het (nog) niet aan.
Ik raad je aan, maar nfa, om niet te wachten met kopen als we straks (of heel veel later) een nieuwe ath aantikken. Fomo is een b*tch
tja hij mag zijn mening toch wel geven prima toch hij geeft het alleen op een lullig moment _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:49:
Mooi de eerste leedvermaak posts! Pump soon!
Geen leedvermaak, eerder een waarschuwing dat het nog veel lager kan.

Wat is het onderliggende verdienmodel, waar betalen ze de enorme 'rentes' en reclamebudgetten van? Het doet me denken aan mijn fiasco met WorldOnline eind jaren negentig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Reclame is er niet omdat iets mainstream geworden is. Reclame is er om geld te verdienen en in Crypto is er nu eenmaal voor een broker of een exchange bizar veel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh

Tja, exact hetzelfde geldt voor aandelen. Wat koop je nu echt? De illusie dat je een stukje bedrijf koopt hangt net zoveel samen met vertrouwen en waardering als een digitaal muntje. Dividend naar gelang de prestaties van een organisatie heb je in crypto ook, net als het beinvloeden van de koers/vraag door reclames wat met enige regelmaat vrij ver gaat. Beide zijn wat mij betreft een redelijke wassen neus, crypto iets meer dan reguliere aandelen waar (in theorie) als je 51% van koopt, je het ook iets voor het zeggen hebt.

In de basis is het allemaal lachwekkend dat iemand hier een financieel product van heeft weten te bedenken waar Jan Modaal z'n volledige spaargelden en pensioen in stopt en er zoveel tijd aan spendeert dat ze denken er verstand van te hebben. Diegene die miljoenen ophalen met waardepapiers waar verder geen onderpand onder zit, lachen zich de ballen uit hun broek. Ik hoef niet het kantoor van Microsoft of Tesla binnen te lopen en een willekeurige bureaustoel te pakken met de claim dat die 'van mij' is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 28-09 21:32
Niet zo happen jongens, djeez.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

hoevenpe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:01:
[...]

Wat is het onderliggende verdienmodel, waar betalen ze de enorme 'rentes' en reclamebudgetten van? Het doet me denken aan mijn fiasco met WorldOnline eind jaren negentig.
Malafide ondernemers (World OInline) vergelijken met Crypto. Ok, hier hoef ik in ieder geval geen tijd te verspillen aan het voeren van een inhoudelijke discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:39
Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:30:
[...]

Dat gaat btc ook naar 3k en is alles kapot. Een nieuwe herstel zie ik dan nooit meer gebeuren.
lol tuurlijk wel, duurt alleen misschien twee jaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ypuh schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:03:
[...]

Ik hoef niet het kantoor van Microsoft of Tesla binnen te lopen en een willekeurige bureaustoel te pakken met de claim dat die 'van mij' is.
Daarom werk ik ook gewoon thuis.. Mijn stoel! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Ngangatar schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:04:
[...]

Malafide ondernemers (World OInline) vergelijken met Crypto. Ok, hier hoef ik in ieder geval geen tijd te verspillen aan het voeren van een inhoudelijke discussie.
Nou daar heeft hij wel een punt. 99% van de crypto zijn natuurlijk pure troep.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:05:
[...]

lol tuurlijk wel, duurt alleen misschien twee jaartjes
Nee onder de ath van 2017 is het afgelopen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn

Je moet ook gewoon investeren in dingen die je snapt, ik geef je dus helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:06:
[...]

Nee onder de ath van 2017 is het afgelopen.
Ach wel nee joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:04:
[...]

Ik zie wel gelijkenissen met de gemiddelde pump en dumpcoin. En XRP :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:06:
[...]

Nou daar heeft hij wel een punt. 99% van de crypto zijn natuurlijk pure troep.
Nee absoluut niet. Crypto is een nieuwe vorm van geld, en daar komt ongelooflijk veel "wild west" op af. Daar zitten goede en slechte intenties tussen. Net als in de gehele rest van de wereld.

Daarom is regulering etc zo belangrijk, om uit het schimmige hoekje te komen. Maar dat maakt crypto niet plots minder als aandelen etc. De vraag is alleen waarom zit iemand in crypto, en de beweegredenen daarvoor kunnen zo breed zijn, dat er gen generiek antwoord te geven is.

Maar om dan op deze manier even een sneer te komen uitdelen, dat is zo vreemd altijd en de timing maakt duidelijk dat dit geen toeval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Overigens gaat het op dit moment niet goed met crypto, maar ook niet dramatisch toch?

Alles boven de 45k en mensen wisten wel dat we in de 'hype' zaten neem ik aan. Iedereen die ik ken staat nog wel op winst en/of langs de zijlijn de kat uit de boom te kijken. Zelf vind ik de meeste muntjes nog steeds vrij hoog staan (zeker 200-300% in de plus t.o.v. de lows van 2021). We beginnen langzaam in de range te komen dat het weer interessant wordt.

@Ngangatar Of de koers nou hoog, laag of stabiel staat, de crypto-boys zijn nooit heel responsive voor kritiek is mijn ervaring. Beter laat je de bubbel dan ook gewoon heel.

[ Voor 16% gewijzigd door Ypuh op 27-05-2022 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:09:
[...]

Maar om dan op deze manier even een sneer te komen uitdelen, dat is zo vreemd altijd en de timing maakt duidelijk dat dit geen toeval is.
+100

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:38
Tot nu toe doe ik het best aardig op de korte ritjes...

Maar het is niet zonder risico's haha...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

En wat vind je dan van de toenemende reclame van Etoro, De Giro of Plus500 om vooral in hefboomconstructies en cfd's te investeren want snel rendement? Maar natuurlijk is dat allemaal legit, want je handelt in bedrijven zonder dat je ook werkelijk een aandeel koopt, op de alv mee mag stemmen, laat staan dat bedrijven nog dividend uitkeren en niet gewoon oppotten. Of wat te denken van flitshandel.

Welk nut heeft het om niet deel te nemen aan de discussie, een bommetje te droppen en straks in het beleggingstopic in je vuistje te lachen? Daarbij zit de aex nu ook in het rood: van 800 basispunten 1/1 naar 695 nu. Min 13,12% dus die tijd van ongebreidelde groei is ook voorbij. Imo een teken aan de wand. De laatste doelgroep moet aangeboord worden om het spel overeind te houden voor de recessie echt in kickt. En alsof de Dexialease soap en Dot com bubble niet gewoon met de beurs te maken had.

Verder heb je genoeg rotzooi in crypto. Van ico's in 2017 (lijkt nog het meest op world online scam) naar nft's nu en rugpulls ala exposed. Maar dat krijg je in een niet gereguleerde markt zonder toezicht. En zelfs in een gereguleerde markt is er genoeg rotzooi voorbij gekomen dus toezicht alleen zegt niet veel. Bij beleggen heb je de leus: pas op, je kunt je geld verliezen. Nou dat is in crypto weinig anders. Je accepteert dat het volatieler is. En persoonlijk zit ik liever in crypto dan in turbo's, cfd's of hefboomconstructies op de beurs. Succes met je waardebepaling van zulke 'financiële instrumenten'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
[...]

Die reclames zijn al 1-2 jaar bezig en hebben indirect natuurlijk ook de vorige top 'gefund'. Ik betwijfel of de spotjes nu nog toenemen.

Waar het geld vandaan komt? Gewoon, van mensen die geld inleggen en hopen dat ze er meer geld voor terug krijgen :P zolang de advertenties voldoende nieuwe mensen aantrekken is dat heel lang vol te houden. "Maar dat klinkt als een piramidespel!" - indirect werken vele shitcoins en exchanges inderdaad zo :)

Overigens kan ik zelf ook niet het internet over zonder reclamespots voor Trading212, DeGiro of weet-ik-veel welke broker op Twitter. We zijn massaal een assetbubbel aan het pompen, ofwel: ons geld is waarde aan het verliezen.

Ik vond laatst deze video, vond ik een interessante :) YouTube: Principles for Dealing with the Changing World Order by Ray Dalio

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Oké, de tulpenbol was flauw maar de waarschuwing en vergelijking is toch niet zo gek?

Bedrijven als Shell, Ahold, ING, etc. maken miljarden winst per jaar, dat wordt deels teruggegeven aan de aandeelhouders. Dividend en economisch perspectief legt een 'bodem' onder de koers, diversificatie van de portefeuille spreidt het risico, etc.

Mijn punt is dat ik in reclames 'rentes' en rendementen langs zie komen die imo niet 'kunnen'. Er blijkbaar enorm veel geld wordt verdiend aan transacties, inmiddels 1,2 miljoen Nederlanders geïnvesteerd hebben in iets waar deze decennialang beleggende dino het verdienmodel niet van begrijpt.

Begrijp me goed: gun iedereen zijn/haar winst, maar gratis geld bestaat niet. Ook bij deze koersen is van een deel winst nemen nog niemand armer geworden, just my 2ct...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 22:33
_Gast_ schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:23:
Tot nu toe doe ik het best aardig op de korte ritjes...

Maar het is niet zonder risico's haha...
Dat is momenteel de enige manier om nog iets van winst te zien in de huidige markt, waarbij je instelling moet zijn: ~1 a 2,5% pakken en wegwezen.

+10 a +15% is momenteel erg uitzonderlijk (waarbij het riscio van -30% is wat groter is).

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 22:33
@hoevenpe Ik vind het zo bizar dat in de aandelenwereld je op elke 1000 euro ongeveer 100 a 115 euro kwijt bent aan kosten voor de tussenpersoon.

In de Cryptowereld is dat een heel stuk lager

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
[...]

Feit is dat het momenteel al piept en kraakt in de DEFI-sector. De zwakste broeders gaan als eerste (Luna is al weg, YFII is aanstaande), maar ook partijen als NEXO verdienen momenteel gewoon nog een gezonde dosis argwaan.

Hoge APY's terwijl de schijn gewekt wordt dat het risico ongeveer gelijk is aan banksparen, dat kan simpelweg niet.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-05-2022 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Joosie200 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:25:
En wat vind je dan van de toenemende reclame van Etoro, De Giro of Plus500 om vooral in hefboomconstructies en cfd's te investeren want snel rendement?
Net zo dubieus en onverstandig, staat in kleine lettertjes bij dat de overgrote meerderheid geld verliest.

Alles boven 5% structureel rendement zou je aan het denken moeten zetten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:37:
[...]

Feit is dat het momenteel al piept en kraakt in de DEFI-sector. De zwakste broeders gaan als eerste (Luna is al weg, YFII is aanstaande), maar ook partijen als NEXO verdienen momenteel gewoon nog een gezonde dosis argwaan.
DeFi is gewoon misleidend, geldcreatie vindt er niet plaats. Nexo is CeFi, die verdienen onder andere geld met exchange en lenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Geen idee wat de motivatie van @hoevenpe is, maar kan het op zich wel waarderen. Ik "deed" aandelen maar zuig enorm qua timing, dus doe nu alleen nog wat ETFs voor de lange termijn. Qua crypto wat avontuurtjes aangegaan met shitcoins (en ICOs) en op wat schaarse winstmomenten na vooral verlies op geleden. De shitcoins die ik nog stug HODL gaan vlot richting nul. Maar klassiekers zoals bitcoin hebben IMHO nog altijd heel veel potentieel en die HODL ik met volle overtuiging. Uiteraard alleen met geld wat ik kan missen.

Ik verwacht dat hoevenpe interesse heeft in crypto, anders zou hij zich niet in dit draadje mengen. Als traditionele belegger is er weinig reden tot schadenfreude tov crypto beleggers - en dat blijft de komende tijd ook zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
[...]

Nee absoluut niet. Crypto is een nieuwe vorm van geld, en daar komt ongelooflijk veel "wild west" op af. Daar zitten goede en slechte intenties tussen. Net als in de gehele rest van de wereld.
Ik denk niet dat een ByBit of een Fantom met hun F1 sponsorships slechte intenties hebben.

Tegelijkertijd kan je gewoon erg lastig ontkennen dat inderdaad de 'rentes' en de extreem dure sponsorship contracten bij verschillende major sport events, niet zichzelf betalen. Uiteindelijk is het concept dat dergelijke promotie-stunts meer nieuwe mensen binnenhalen. En uiteindelijk wordt dáármee wel degelijk indirect de winsten van een ander betaald.

Begrijp me goed, ik denk overigens ook niet dat WorldOnline in de aanloopperiode al was ontworpen als een scam / slechte intenties. Dat iets uiteindelijk zo uitvouwt dat zelfs primaire sleutelfiguren enkele weken voor de verwachte crash de boel verkopen, en dat dát inderdaad slechte intenties zijn, is een ander verhaal.

TLDR: Goede intenties zijn geen garantie voor een goede afloop.
Ik kan wel meer asset bubbles noemen waar uiteindelijk toch vooral goede intenties aan vooraf zijn gegaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OhnWpXTJF_VteWqp3lS8WGZFKYo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/smM3UwrJCD6OouDJNK88NOop.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
D_Jeff schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:37:
Ik vind het zo bizar dat in de aandelenwereld je op elke 1000 euro ongeveer 100 a 115 euro kwijt bent aan kosten voor de tussenpersoon.
Betaal bij ING ongeveer 50 euro op een aandelentransactie van 50k, daarnaast jaarlijks ongeveer 0,15% servicefee.

Zeker niet gratis, maar valt toch wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Oei ETH zeg

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Nou het zal allemaal wel, deze jongen heeft nog wat accessoires aangeschaft voor zijn bootje met de binance card. En we gaan zo voor de eerste keer het water op! Nog even de boel oppompen en dan als een koning te water!

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Lekker uitgeslapen?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Nee hoor, zat om 6:30 al op Twitch te koekeloeren :9

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:21

Darrell

Fiat moonboy

[...]

De vraag is alleen waarom zit iemand in crypto, en de beweegredenen daarvoor kunnen zo breed zijn, dat er gen generiek antwoord te geven is.
Jawel. Dikke tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Laatst online: 18-08-2024
hoevenpe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:34:
Mijn punt is dat ik in reclames 'rentes' en rendementen langs zie komen die imo niet 'kunnen'. Er blijkbaar enorm veel geld wordt verdiend aan transacties, inmiddels 1,2 miljoen Nederlanders geïnvesteerd hebben in iets waar deze decennialang beleggende dino het verdienmodel niet van begrijpt.
misschien moet je het dan eerst eens proberen te begrijpen voor je een waarschuwing afgeeft?

ik snap je waarschuwing wel, maar deze zin zorgt er voor dat er 0.0000 waarde achter zit.

Aan de ene kant iets afkraken en aan de andere kant vragen wat er achter zit is zeggen dat je iets niet lust terwijl je wel de lepel in de pan hebt om op te scheppen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
In ander nieuws, BTC dominance naar 46% *O*

Je weet wel, die asset zonder betaald promotieteam, die júíst aan de kaak stelt dat fiat as we know it aan het sterven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
wian schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:40:
Ik verwacht dat hoevenpe interesse heeft in crypto, anders zou hij zich niet in dit draadje mengen. Als traditionele belegger is er weinig reden tot schadenfreude tov crypto beleggers - en dat blijft de komende tijd ook zo.
Ik ben inderdaad aan het kijken of crypto ook voor mij interessant is, als onderdeel van het diversificeren van mijn portefeuille.

Lurk hier al een tijdje, maar zie gewoon het verdienmodel voor de kleine en middelgrote belegger niet. Met een miljoen landgenoten in crypto begin soms aan mezelf te twijfelen, ben ik echt ouderwets? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Richh schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:50:

Je weet wel, die asset zonder betaald promotieteam, die júíst aan de kaak stelt dat fiat as we know it aan het sterven is.
Eindelijk.. heeft wel ff geduurd hè

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
hoevenpe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:51:
[...]

Ik ben inderdaad aan het kijken of crypto ook voor mij interessant is, als onderdeel van het diversificeren van mijn portefeuille.

Lurk hier al een tijdje, maar zie gewoon het verdienmodel voor de kleine en middelgrote belegger niet. Met een miljoen landgenoten in crypto begin soms aan mezelf te twijfelen, ben ik echt ouderwets? ;)
Gewoon enkel in btc investeren is mijn niet financieel advies.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:50:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcS4gdvbkiPIxl34H_RDeKzAL8A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zQC660xpB3BgL8JsL3DhnPMc.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:36
[...]

Ah had ik dus gelijk. Exactly as predicted #schreeuwduitser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:29

Coldcat

HODL

Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:48:
Nou het zal allemaal wel, deze jongen heeft nog wat accessoires aangeschaft voor zijn bootje met de binance card. En we gaan zo voor de eerste keer het water op! Nog even de boel oppompen en dan als een koning te water!
Veel plezier!

Afbeeldingslocatie: https://www.opblaasbootshop.nl/media/catalog/product/cache/c3de20d93c889cd2c964c1f40f547f7d/i/n/intex-opblaasboot_8_1.webp

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Precies die idd! Hoe dan??

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:48:
Oh, gisteren een retourtje Canada, en Turkije geboekt. Met de Plutus kaart uiteraard. 4% op €2000, toch weer €80 terug 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
[...]

Bitcoin is in principe opgezet als alternatieve wereldmunt die niet unlimited bijgeprint kan worden. Ik denk dat BTC wel degelijk een waardevolle aanvulling kan zijn op een beleggingsportfolio - evenals bijvoorbeeld edelmetalen zoals goud.

Feit blijft echter dat we in bijzondere tijden leven. Wie weet breekt er een tijd aan waarin alle beleggingen hun waarde zullen verliezen. Laten we wel zijn: uiteindelijk zorgen de huidige waardes van talloze assets ervoor dat mensen er voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld eerder te stoppen met werken. Fijn voor het individu, maar het is geloof ik nog nooit zo duidelijk geweest dat wij als samenleving wel degelijk arbeidsproductiviteit nodig hebben om ons land stabiel te houden.

Ik denk zelf in algemene zin dat beleggingen momenteel veel te waardevol zijn ten opzichte van arbeidsproductiviteit. En dat de economie dit vanzelf op zal lossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[...]

Het verdienmodel... denk dat de bottom line is: een gezonde hoeveelheid wantrouwen tov ongebreidelde geldcreatie door centrale banken en de houdbaarheid van de schuldenberg op middellange termijn. Bitcoin kun je beschouwen als een mogelijke hedge tegen inflatie en herschikking van het financiele systeem. Of deze hedge een droom is zal de toekomst uitwijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
hoevenpe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:37:
[...]
Alles boven 5% structureel rendement zou je aan het denken moeten zetten...
Om gezond wantrouwen te hebben te hebben tegen dikke apy's is wel een goed punt. Maar dat is voor mij reden niet mee te doen aan zulke fratsen want voor niets gaat de zon op en de rest kost je geld. Crypto.com, Bybit, andere partijen moeten ergens hun geld vandaan halen. Dus die zoeken naar meer naamsbekendheid en dat doe je dus door sponsors te worden van een veel bekeken sport. Maar dan nog: als het te goed klinkt om waar te zijn gaat op voor de echte en digitale wereld.

Geef mij maar mijn eigen crypto wallet, eigen beheer over je crypto. Maarja das ouderwets, niet meer zo hip en je kunt er niks aan verdienen. Verder laag inkopen, hoog verkopen. Is bij beleggen niet veel anders. Het is een manier van handelen die ik wel snap. Maar platforms verdienen daar weinig aan anders dan transactiekosten. En zeg nu zelf 10% apy beloven bij een 0,01% spaarrente klinkt veel beter in de marketing. Als belegger en als crypto bezitter moet je jezelf de vraag stellen: hoe kunnen ze dat bieden. Genoeg die het niet interesseert maar dan loop je dus risico in een stable coin te zitten die niet zo stabiel blijkt te zijn aka Luna. Ook zoiets dat crypto stable coins nodig zou hebben. Want handelen in reguliere fiat geeft te weinig verdien mogelijkheden. Ik blijf liever handelen in btc/USD pair zonder toevoeging dan met.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Griffx
[...]

Kom je op een verjaardag ook altijd binnen, geeft iemand een pets in zijn gezicht, gaat zitten, zegt niets om vervolgens aan te geven dat je mee wil doen?

Dat is ongeveer wat je net deed...

Maar welkom ;)

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Griffx schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:15:
Dat is ongeveer wat je net deed...

Maar welkom ;)
Was inderdaad niet het handig.

Waar staan de nootjes en de drank? ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
hoevenpe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:17:
[...]

Lol.. denk je dat we dat nog kunnen betalen.. haha mogen blij zijn als we wat tulpenbollen hebben hier..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

We doen aan pasta rekteroni hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
[...]

Links achter in de schuur :> ;)
bij de wagmi saus. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 27-05-2022 11:20 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
wian schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:07:
[...]

Het verdienmodel... denk dat de bottom line is: een gezonde hoeveelheid wantrouwen tov ongebreidelde geldcreatie door centrale banken en de houdbaarheid van de schuldenberg op middellange termijn. Bitcoin kun je beschouwen als een mogelijke hedge tegen inflatie en herschikking van het financiele systeem. Of deze hedge een droom is zal de toekomst uitwijzen.
Als de kans 99% is dat het een droom is, en 1% dat het toch zou gebeuren...

Zou je er dan als belegger niet verstandig aan doen om ongeveer 1% van je vermogen in Bitcoin te parkeren? ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Oké, de tulpenbol was flauw maar de waarschuwing en vergelijking is toch niet zo gek?

Bedrijven als Shell, Ahold, ING, etc. maken miljarden winst per jaar, dat wordt deels teruggegeven aan de aandeelhouders. Dividend en economisch perspectief legt een 'bodem' onder de koers, diversificatie van de portefeuille spreidt het risico, etc.

Begrijp me goed: gun iedereen zijn/haar winst, maar gratis geld bestaat niet. Ook bij deze koersen is van een deel winst nemen nog niemand armer geworden, just my 2ct...
Dit klinkt al heel anders en het zou relaxter zijn geweest wanneer je op deze manier een discussie was ingestapt. De woorden pyramide en tulpenbollen doen het natuurlijk niet goed in een topic als dit. Er zitten hier gasten die 3-4 uur per dag muntjes aan het uitdiepen zijn en echt proberen hun kennis te delen hier en dan is een post als de jouwe, hoe goed dan ook bedoeld eventueel, een rode lap op een momenteel niet al te bullish zijnde stier.

Als je wat langer in dit topic komt (wellicht doe je dat al) zou je weten dat (vooral) de long term members hier, vaak waarschuwen dat te hoge APY een keertje mis moeten gaan of dat die continue naar beneden worden bijgesteld. Dus dat is niet alleen in jouw opinie, maar die delen we hier met zijn allen en we proberen elkaar daar voor te behoeden, zonder verwijzingen naar tulpenbollen of de laatste rustplaats van een ingewikkelde Farao uit een historisch Egypte.

Wat je hier vaak hoort is:
  • Klinkt het te mooi om waar te zijn, dan is dat het ook, behalve de K-babes.
  • Moon!
  • Diversifeer qua PF en spreid daardoor je risico.
  • Altcoins, prima, maar ruim een grote plek in voor serieuzere assets als BTC (ETH).
  • Gebruik meerdere platformen, wederom spreiding risico.
  • Speel alleen met geld dat je kunt missen.
  • REKT.
  • En vooral, doe je eigen research.
Er zijn hier zeer weinig mensen die proberen munt x of y te shillen (gelukkig is het hier veel volwassener fijner dan de meeste Reddit of Discord crypto communities) waarop gebruikers rekt gaan. Probeert men dat wel, dan springt zo'n beetje de gehele Tweakers crypto community daar bovenop. En anders zijn er altijd nog de mods die daar wat aan doen. De mods zijn hier overigens zeer vervelend, betweterig en weten vrijwel niets van crypto en hangen een beetje aan hun zwemba(n)d met een ipaatje. :+

Dus voel je welkom, klets lekker mee, maar probeer ajb geen punt te drukken met bepaalde termen, dat is echt niet nodig. 99% van de gebruikers hier, kennen de gevaren van Crypto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Wat heb je van ons nodig? Je gelijk krijgen? Bij deze: "Crypto is minstens net zo'n grote bubbel als de aandelenmarkt".

Verder maak ik me geen illusie dat je met aandelen ook maar enige tastbare vorm van waarde koopt. Het shitcoin-casino zorgt ervoor dat het voordeel uitslaat naar de aandelenmarkt, maar ook daar heb ik bedrijven zichzelf zien tanken, extreme stijgingen/dalingen/yolo-stocks en faillisementen en schandalen voorbij zien komen. Dat daar meer/minder waarde aan gehecht wordt dan digitale muntjes is een tradionele gedachte.

Niets mis mee, maar ik ken genoeg boomers die naar aandelen kijken op eenzelfde manier als beleggers naar crypto kijken. Ze kennen het niet, snappen het niet en moeten het niet. Eigenlijk kan ik iedereen wel gelijk geven en als je het niet kunt of wilt begrijpen; zul je er ook nooit van profiteren en is de verstandige optie om er niet aan mee te doen.

Dat onderliggende waarde nog meespeelt in mensen hun overweging vind ik vrij lachwekkend. Het is de perceptie van (toenemende) onderliggende waarde waar je op inspeelt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ook bij deze koersen is van een deel winst nemen nog niemand armer geworden, just my 2ct...
Dat hebben we de afgelopen periode ook zeker gedaan. Onze winst is veilig gesteld, wij zijn allemaal al maanden continue met zijn allen aan het shorten en als de bodem in zicht is, dan stappen we massaal in en zetten we onze honderden procenten extra leveraged BTC's om in mooie dikke vette longs richting de volgende ATH's.

Never underestimate the power of stupid people in large groups ;)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:28:
[...]

Dat hebben we de afgelopen periode ook zeker gedaan. Onze winst is veilig gesteld
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

[ Voor 76% gewijzigd door Skrunsies op 27-05-2022 11:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bie100
[...]

Dat hebben we de afgelopen periode ook zeker gedaan. Onze winst is veilig gesteld, wij zijn allemaal al maanden continue met zijn allen aan het shorten en als de bodem in zicht is, dan stappen we massaal in en zetten we onze honderden procenten extra leveraged BTC's om in mooie dikke vette longs richting de volgende ATH's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Wy6-32y2vsvAz75s6FQlT9VYP0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/A77jp3IfDNQPJoimZp78WCtv.gif?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Huh?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCGunyv0YGOOigg6HlJB4V01qqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/I6IWVlFfeyiLoBpK4WP01zpu.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

Jij zat toch ook in het Oekraïne forum?
Hoevaak zijn sinds 24 februari goud/zilver en crypto wel niet genoemd…

Het gold/ruble verhaal, de vele donaties in crypto, de vluchtelingen die wel nog in crypto kunnen betalen of Rusland die crypto wel nog als alternatieve betaling ziet.

Misschien zit je al wel in edelmetalen dat weet ik niet maar het lijkt me een no brainer om in ieder geval Bitcoin erbij te voegen voor de beste spreiding (lange termijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de pasta rekteroni doorschuiven? :( Dan heb ik vanavond nog iets te eten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kom an DOT, nog een kleine 10x en ik zet er wat in de verkoop *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Skrunsies schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:58:
Kom an DOT, nog een kleine 10x en ik zet er wat in de verkoop *O*
Ruilen tegen VET? Hmm hier moeten we toch wel een spel van kunnen bouwen.... De hand met de meest obscure shitcoins wint tenzij tegenspeler Bitcoin maxi is O+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
BAM!

30 goudstaven in the pocket!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Skrunsies schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:13:
BAM!

Glimmende glimmers?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Skrunsies schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:13:
BAM!

Liever één goudstaaf in de hand dan 10 in de blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Luna trading gaat weer aan om 14:00 vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
hoevenpe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:46:
[...]

Betaal bij ING ongeveer 50 euro op een aandelentransactie van 50k, daarnaast jaarlijks ongeveer 0,15% servicefee.

Zeker niet gratis, maar valt toch wel mee?
Welkom!

Enne, 50k aandelen transacties?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7NlQ8KVexL1GsuhucJSlYXROJ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TznFUfIwbxrngxJVedVjaSGS.jpg?f=user_large

spoiler:
de grap is dat we bij het noemen van bedragen meteen langskomen met een boormachine

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 27-05-2022 13:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:30:
[...]

Welkom!

Enne, 50k aandelen transacties?
[Afbeelding]

spoiler:
de grap is dat we bij het noemen van bedragen meteen langskomen met een boormachine
Hoezo, de grap -O- O wacht jij deed niet mee in het eggie >:)

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
Eusebius schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:48:
[...]

Hoezo, de grap -O- O wacht jij deed niet mee in het eggie >:)
Na de laatste keer ben ik uit de groep gezet. Ging zo heftig dat het slachtoffer verdwenen is uit het topic en zelfs zijn naam heeft gewijzigd in "verwijderd".

Maar ik weet wel beter @Verwijderd })
Pagina: 1 ... 46 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!