Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Alts gonna alt.PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:14:
Btc -1.5% Eth -6.5% bizar.
Van flippening naar flipping burgers bij de Mac
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-05-2022 14:15 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
BTC100K2021 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:15:
[...]
Van flippening naar flipping burgers bij de Mac

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat heet dan toch eigenlijk Dollar caffeine-cost averaging (CCA)Ngangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 12:59:
[...]
(...)
Nou, ik vind het helemaal prima, ik ga nog een bakje espresso DCA-en.
https://www.google.com/am...geen-miljardair-meer/amp/sjorremans schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:18:
Er was ook wat negatief nieuws rondom ETH volgens mij, waardoor ETH harder gedaald is
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Stop loss op 6 cent zetten.Gelukszoekr schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:27:
Mooi om te zien dat ik zo'n beetje exact op de ETH/BTC top wat ETH heb gekocht. Nu de low nog zien te timen
Niet, hoop ikknakworst schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:22:
Hodlnaut gooit per 1 juni wat interest rates naar beneden. Ben benieuwd wanneer Nexo volgt.
Sorry.. ik meende begrepen te hebben dat je al je magische muntjes verkocht had.. Dan komt er toch niemand meer langs met een boormachine
UberLurker Departement #GG.
Als dit een echte bearmarkt wordt (waar het wel op lijkt) moet je niet raar opkijken als ETH/BTC naar 0,04 ofzo gaat..PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:14:
Btc -1.5% Eth -6.5% bizar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MWY4xLwkrei7BmRSULiQEyYG.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MWY4xLwkrei7BmRSULiQEyYG.jpg?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nu idd kapot....als ie niet binnen paar uur bounced.anti elppa schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:34:
Dit ding gaat vanzelf een keer kapot.....en statistisch gezien vaak de verkeerde kant uit.......
[Afbeelding]
Gaan dan iig nog weer keer 26-25k zone zoeken gok ik
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gewoon positief zien: Op 14k kan je 2x zoveel Bitcoin kopen voor iedere Euro als op 28k.sjorremans schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:18:
Man man wat een dag weet zo..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Als je op tijd koopt en verkoopt, zoals jij, heb je daar geld voor.Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:24:
[...]
Gewoon positief zien: Op 14k kan je 2x zoveel Bitcoin kopen voor iedere Euro als op 28k.
De echte sloebers hebben het fiat al lang in Safe MonkeyPox GAS gegooid. Maar goed, als ‘ie x999 gaat staan we weer in het groen!
Maktub
Als ik dat met de berg fiat zou kunnen doen die ik op 65k 60k 55k 50k 40k of zelfs 30k had kunnen verkopen (zoals jijTaro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:24:
[...]
Gewoon positief zien: Op 14k kan je 2x zoveel Bitcoin kopen voor iedere Euro als op 28k.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Maar waarom blijf je deze marteling ondergaan? Je had al tig keer (deels) uit kunnen stappen?twit schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:24:
Echt joh. Lekker dagje vrij denk je dan. Even koersen gecheckt. Rest van middag chagrijnig. Het houdt niet op
Ik zit er nu heerlijk comfortabel bij. Liever wat winst gemist door een stijging dan al enige tijd veel waarde zien verdampen.
/f/image/KjmBqI5cOFDcgUff6si4n5Cg.png?f=fotoalbum_large)
Sinds 51k uit..Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:42:
[...]
Maar waarom blijf je deze marteling ondergaan? Je had al tig keer (deels) uit kunnen stappen?
Ik zit er nu heerlijk comfortabel bij. Liever wat winst gemist door een stijging dan al enige tijd veel waarde zien verdampen.
[Afbeelding]
Wie weet. Eth long sinds 1768.sjorremans schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:55:
Kleine bounce, zal vast niet genoeg zijn
En in profit gesteld. Zien of we de schade in kunnen halen.
Of in de toekomst betaal je dit met 1 BIFI:Waah schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:00:
[[Afbeelding]
Als dit de toekomst is van BIFI hebben we nog een flinke daling te gaan
:strip_exif()/f/image/0PMbiTA9yDKTfCB1CFv9XRjO.jpg?f=fotoalbum_large)
Valt mee. Service charge zit er al bij in.Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:01:
[...]
Of in de toekomst betaal je dit met 1 BIFI:
[Afbeelding]
Verwijderd
Gelukkig hebben we allemaal winst genomen op de weg omhoog en hebben we niet teveel geparkeerd in shitcoins die waarschijnlijk nog jaren gemolken gaan worden bij iedere scheet die Bitcoin laat en waarvan het maar de vraag is of ze ooit zullen herstellen. Toch?
Het vallende messen seizoen is geopend.
Zal binnenkort eens mijn DCA opstarten (sorry @Gelukszoekr, ik bedoel onregelmatig bijkoop'n op momenten die ik gunstig acht), mits Bitcoin nog wat daalt natuurlijk. Want laten we eerlijk zijn: 28k voor een munt met een oranje logo die uit armoede ook nog een beetje scheef staat is nog steeds bizar veel geld.
Nu komt het echter op aan. Waar geloof je in? Crypto? Bitcoin? Ethereum de clownmunt zonder vast consensus mechanisme? Een andere gecentraliseerde shitcoin met 1 of andere hoerenloper van het frog army als god van het ecosysteem? Geloof je dat dit het einde van de markt is? Gaat deze geitenponzi ooit nog herstellen? Hoe diep gaan we zakken? Dropt Rusland nog een tactische nuke op de koersen? Wen moon, wen lambo?
Geen idee.
Maar persoonlijk denk ik dat het nog prima wat dieper kan met de huidige staat van de wereld.
Maar ook ik geloof in de goedheid en oprechtheid van de mens, en ben er heilig van overtuigd dat de enorme pure, oprechte en grenzeloze hebzucht van de volgende generatie greater fools wederom gaat zorgen voor een dikke vette hyperun als nooit tevoren. In de toekomst, als de maan, regulaties en exchanges gunstig staan. Wanneer de hondenmunten naar de maan gaan en nieuwe decentrale hypes mensen blind de financiële afgrond in laten lopen.
Wat ik eigenlijk zeggen wil: wees verstandig en voorzichtig met je geld maar pomp er af en toe wat in wat je kunt missen. Vooral op momenten wanneer je denkt dat het nooit meer iets gaat worden. Dat is keer op keer de beste zet gebleken.
Want deze smerige kermis kut trein gaat echt nog wel een rondje maken in de toekomst.
En ach, wat is geld nu eenmaal aan het eind van de rit, als je er nooit iets spannends mee hebt gedaan?
(Bovenstaand is natuurlijk geen financieel advies)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TSD67I1rD1rTeuxrgr0j0jzp.jpg?f=user_large)
knakworst schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:07:
[...]
Valt mee. Service charge zit er al bij in.
(1768 -> 1840)
. “Foutje” van vanmorgen mee goedgemaakt.
Mag naar de 1700 zakken, dan heb ik vandaag quite gespeeld.
Prima.
Mooie nieuwe (voorzichtige) entry/kans zoeken.
Gaan we door, ook goed.
Waarom zou jij als admin eigenlijk 9% extra fee betalen? En had Anti Ellpa dan niet beter kunnen afrekenen?
In other news: Tiny’s fruit (sterk in aardbeien) hoeft ons smerige fiat niet meer. Bullish.
:strip_exif()/f/image/6ZD7IguINuhnK57e9VUb7npG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door MrMrq op 26-05-2022 16:23 ]
Maktub
Die heeft geen BIFI.MrMrq schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Waarom zou jij als admin eigenlijk 9% extra fee betalen? En had Anti Ellpa dan niet beter kunnen afrekenen?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Kusjes kusjes PingoTominatie schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:24:
Wanneer 20K. Slome bedoeling dit. Ik ga weer door met wachten.

Ik zou het van de daken roepen hier, maar ze is spoorloos verdwenen.
Succesvolle traders, en dat blijkt ze, zitten vaker op het Viva crypto forum. Hier op Tweakers komt men voor de memes en babes.PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:29:
[...]
Ik zou het van de daken roepen hier, maar ze is spoorloos verdwenen.
De TA is er zelfs kleurrijker

/f/image/0APLj9YAqi17uvz8YPABL6se.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door MrMrq op 26-05-2022 16:36 ]
Maktub
HahahaMrMrq schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:30:
[...]
Succesvolle traders, en dat blijkt ze, zitten vaker op het Viva crypto forum. Hier op Tweakers komt men voor de memes en babes.
De TA is er zelfs kleurrijker![]()
[Afbeelding]
Als je het over je groene of rode vibrator wilt hebben ga je naar Viva, praat je graag over je groene of rode dildo dan ben je op GoT aan het juiste adres, zo zat het toch?MrMrq schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:30:
[...]
Succesvolle traders, en dat blijkt ze, zitten vaker op het Viva crypto forum. Hier op Tweakers komt men voor de memes en babes.
[Afbeelding]
Jij denkt dat dat Anime de wereld veroverd en de Yen dan introduceert?Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:01:
[...]
Of in de toekomst betaal je dit met 1 BIFI:
[Afbeelding]
Waarom heeft @Taro een andere username op vivaMrMrq schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:30:
[...]
[Afbeelding]
Ja waarom die daar Kikkerdril heet is mij ook een raadsel. Maar daar haalt Taro dus zijn TA wegknakworst schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:52:
[...]
Waarom heeft @Taro een andere username op viva
permaban vragen!
Ja klopt, elke keer na salaris schaf ik BTC aan rond de 25e, maar aangezien er vakantiegeld is en hij lekker laag staat dacht ik " ik doe een dubbele DCA"Martine schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 12:39:
[...]
Dat is toch het idee van DCA helemaal niet? Bij DCA doe je toch altijd hetzelfde kopen?
Dip donderdag. Wat is de beste tijd? De auto-invest functie op Binance heb ik ingesteld op 17.00 uur
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Na 8 rode weekly candles lijkt de 9e rode candle in de maak. Dit was voor ome @Pelox het moment om de handdoek in de ring te gooien.
Gejuich viel hem ten deel wetende dat dit het moment van de ommekeer kon betekenen.
Sell the dip in de roze cirkel:
:strip_exif()/f/image/O3XVwPDetqw44Kz204BS3kva.jpg?f=fotoalbum_large)
Nietszeggend, kan aan niks merken of zien dat dit dé bodem was. Maar zou er ook niks op tegen hebbenDarrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 17:28:
Voor de archieven heb ik een kleine reconstructie gemaakt.
Na 8 rode weekly candles lijkt de 9e rode candle in de maak. Dit was voor ome @Pelox het moment om de handdoek in de ring te gooien.
Gejuich viel hem ten deel wetende dat dit het moment van de ommekeer kon betekenen.
Sell the dip in de roze cirkel:
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
En? Ingeslagen?Wiley99 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 18:34:
Ben wel blij met die cirkel, had de dip anders gemist
Wat denk jij dan? Intimi noemen hem niet voor niets Whaly99
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Koers is bijna $500 hoger dan de markt

Nexo
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NgGaWM5UVBJilpLUS5b8vykc.jpg?f=user_large)
TradingView
:fill(white):strip_exif()/f/image/sjBHsu2uE8EbSJXd1C9QHQgN.png?f=user_large)
Ze moeten ergens hun geld mee verdienencavemees schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 19:00:
Nexo is ook lekker... je betaald gewoon zelf je APR en cashback...
Koers is bijna $500 hoger dan de markt![]()
Nexo
[Afbeelding]
TradingView
[Afbeelding]
Maar je krijgt 0,5% cashback als je genoeg nexo hebt!!!cavemees schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 19:00:
Nexo is ook lekker... je betaald gewoon zelf je APR en cashback...
Koers is bijna $500 hoger dan de markt![]()
Nexo
[Afbeelding]
TradingView
[Afbeelding]
Youhodler zelfde liedje btw
Omdat het nog niet sterk genoeg is?Raf1994 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:34:
Als het zakt, iedereen in paniek...
Waarom hoor ik niemand nu er plots een sterke bounce is?
Dood katje waarschijnlijk..
[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 26-05-2022 20:37 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Elke zichzelf respecterende Tweaker koopt in wanneer Pelox verkoopt. Betere TA bestaat er niet.
Plots een sterke bounce?Raf1994 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:34:
Tussen half 4 en 4 was er een bounce, daarna is het vooral voortkabbelen dus dat je nu niemand hoort is ook niet zo heel gek.
En zo sterk was ie niet.
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 26-05-2022 20:41 ]
Heeft hij serieus verkocht?Ngangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:39:
[...]
Elke zichzelf respecterende Tweaker koopt in wanneer Pelox verkoopt. Betere TA bestaat er niet.
Het is inderdaad al maanden kabbelen, daarna een dump, heel klein katje, kabbelen, dump, klein katje, repeat, repeat. Zonder al teveel emotie lekker afwachten en verzamelen en ondertussen hier komen voor een beetje hopium en reqtness.YES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:41:
[...]
Plots een sterke bounce?
Tussen half 4 en 4 was er een bounce, daarna is het vooral voortkabbelen dus dat je nu niemand hoort is ook niet zo heel gek.
En zo sterk was ie niet.
Want ooit..... toch?
Mooie samenvatting voor de week: sideways, geen pepernoot gebeurt dus
tot volgende week hea
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Goede / terechte vraag uiteraard:). Die vraag ik mezelf ook regelmatig en het heeft toch met hebzucht, gebrek aan plan, fomo etc te maken I Guess. + geen heel goed alternatief doel voor de fiat (al is verdelen over een paar sites en staken waarschijnlijk een prima oplossing). Kan in ieder geval altijd knap jaloers zijn op mensen met mooie exits en een stukje mentale rust in dit soort maanden en het is uiteindelijk natuurljik zo simpel als 1. je over je " verlies" heen zetten en 2. een plan maken en het uitvoeren. Ik weet hetTaro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:42:
[...]
Maar waarom blijf je deze marteling ondergaan? Je had al tig keer (deels) uit kunnen stappen?
[Afbeelding]
Thanks voor je reactie as always
Paniek? Waar?Raf1994 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:34:
Bounce? Waar?
:strip_exif()/f/image/52Pc8GpOepxPRP9PB3WBIYRJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi gezicht al die rode kaarsen op rij de laatste weken 😜
Gisteren een belletje gedaan met de leverancier. De groene inkt is over 4 maanden weer leverbaar.sjorremans schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:49:
[...]
Deze 2 zijn ook veelzeggend tov het verleden:sjorremans schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:49:
[...]
/f/image/7SSLbh3u2rXu7LDXN1UiS06p.png?f=fotoalbum_large)
Het is goed om te weten dat je echt niet de enige bent. Ik ken veel mensen welke in crypto zijn gestapt en door fomo en hebzucht te laat zijn ingestapt (eind vorig jaar) of begin 2021 ingestapt maar niet op tijd winst genomen.twit schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:32:
[...]
Goede / terechte vraag uiteraard:). Die vraag ik mezelf ook regelmatig en het heeft toch met hebzucht, gebrek aan plan, fomo etc te maken I Guess. + geen heel goed alternatief doel voor de fiat (al is verdelen over een paar sites en staken waarschijnlijk een prima oplossing). Kan in ieder geval altijd knap jaloers zijn op mensen met mooie exits en een stukje mentale rust in dit soort maanden en het is uiteindelijk natuurljik zo simpel als 1. je over je " verlies" heen zetten en 2. een plan maken en het uitvoeren. Ik weet het.
Vergeet ook niet dat je vaak de succesverhalen hoort maar men minder vaak hun faalverhalen deelt.
Probeer er van te leren en je ervaringen mee te nemen naar de volgende bullrun
Dit keer is het dus echt anders, geen duidelijke top, vele malen kleinere stijging en inmiddels al verder gezakt richting ath vorige run dan de vorige keren.Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:51:
[...]
Deze 2 zijn ook veelzeggend tov het verleden:
[Afbeelding]
En al 8 rode weken.. ook nieuw.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 26-05-2022 22:02 ]
Zero.
Wanneer ben jij ingestapt in de geitenbende?twit schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:32:
[...]
Goede / terechte vraag uiteraard:). Die vraag ik mezelf ook regelmatig en het heeft toch met hebzucht, gebrek aan plan, fomo etc te maken I Guess. + geen heel goed alternatief doel voor de fiat (al is verdelen over een paar sites en staken waarschijnlijk een prima oplossing). Kan in ieder geval altijd knap jaloers zijn op mensen met mooie exits en een stukje mentale rust in dit soort maanden en het is uiteindelijk natuurljik zo simpel als 1. je over je " verlies" heen zetten en 2. een plan maken en het uitvoeren. Ik weet het.
Hier hetzelfde, veel te laat m'n zooi gedumpt. Ook veel aangehouden na mei 2021. Daarna de boel wat laten liggen, niet meer naar gekeken, en dus ook niet gekocht bij 30k. Daardoor wilde ik de coins die ik had verder HODL'en, want moon >100k! Bij die 30k had ik dus moeten bijkopen en dat zakje rond de oude ATH eruit moeten gooien.FriezNL schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:51:
[...]
Het is goed om te weten dat je echt niet de enige bent. Ik ken veel mensen welke in crypto zijn gestapt en door fomo en hebzucht te laat zijn ingestapt (eind vorig jaar) of begin 2021 ingestapt maar niet op tijd winst genomen.
Vergeet ook niet dat je vaak de succesverhalen hoort maar men minder vaak hun faalverhalen deelt.
Probeer er van te leren en je ervaringen mee te nemen naar de volgende bullrun
Pure greed omdat je denk dat het in de hemel groeit. En aangezien ik laat was met instappen waren de gains laag, dus niet de moeite te verkopen. Als je de coins in de uitverkoop koopt heb je al een grote gain tot de oude ATH.
Meeste succes was de DCA in BTC + ETH eind 2020. Ik zie het als een cycle die je een keer moet doorlopen voordat je de dynamiek hebt. Stijgingen gaan vaak langzaam, dumps gaan in een dag.
[ Voor 46% gewijzigd door Coldcat op 26-05-2022 22:15 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En hoe lager we gaan, hoe meer we gaan inkopen.. Fiat staat al klaar.
* Taro drukt er wat BUSD in.
Alles buigt.. eth long volledig gesloten op 1890Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:21:
GMT is ook even door het putje gegaan met -38% vandaag...
Nieuwe entry zoeken…

Hou me maar vast bij de gedachte dat volgens de geleerden alts nog wel een -90% kunnen doen

21k - 23k bottom, geen onderbouwing voor, gelukkig ist de slowchat
PSN/Steam: Xamsix
Zoals ik (eergisteren?) aangaf zat ik er ook al op te azen. Zojuist eerste aankoop gedaan omdat er een tijdelijke bodem lijkt te zijn. Direct maar een iets hogere sellorder ingesteld om te voorkomen dat ik nog maanden moet holden.Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:41:
Begin toch wel een beetje fomo te krijgen voor onze vriend de YEARN $7800… afkomend van een kleine ton
Hou me maar vast bij de gedachte dat volgens de geleerden alts nog wel een -90% kunnen doen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/enLGlkt18OuLlktFiCe1dTj1.jpg?f=user_large)
You are yearning for it?Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:41:
Begin toch wel een beetje fomo te krijgen voor onze vriend de YEARN $7800… afkomend van een kleine ton
I'll let myself out.
Maar ja hè.. in het verleden behaalde resultaten..
Herinner me nog goed dat ik hem wat uit het zicht was verloren en ineens terug vond tegen de ton aan. Had hem eerder al eens gehad. Maar veel te vroeg verkocht

Andere muntjes daarentegen had ik beter eerder weg kunnen doen

Goeie zet.Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 22:21:
GMT is ook even door het putje gegaan met -38% vandaag...
Precies hier hetzelfde idee, zag ook dat je YFI kan staken op Nance.. wel maar een zielige 4 tot 5 procentje.. maar op een ton is dat best netjes.Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:21:
Ik heb hem in mijn favorieten staan. Mochten de alts inderdaad nog een dikke klap krijgen, en een YEARN komt bij de 2/3k dan donder ik er toch maar eentje in mijn PF.
Herinner me nog goed dat ik hem wat uit het zicht was verloren en ineens terug vond tegen de ton aan. Had hem eerder al eens gehad. Maar veel te vroeg verkocht![]()
Andere muntjes daarentegen had ik beter eerder weg kunnen doen
inb4 "Eigen schuld dikke bult!". Makkelijk praten vanaf de zijlijn altijd. Ben benieuwd of hij er overheen komt en dit als een les kan gaan beschouwen (op termijn).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ada ging destijds ook van 0.83 naar 1.00, aankondigen smart contract, en dit en dat en zus en zo. Deed er geen uur over maar 2 weken
Dikke tech it isVis schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:34:
[Afbeelding]
Oke WTF?
Denk check ff wat op Twitter over yearn
Serieuze tech wel, Yearn .. uurtje geleden gepost

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!