AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
UiteraardNgangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:18:
[...]
Ik vergat eventjes dat 99% van ons hier er in zit voor de dikke tech![]()
![]()
![]()
Maar bij zo'n groot netwerk als LUNA had ik anders verwacht dan te switchen naar Meme nivo.
Ze hadden geen keuze en proberen te redden wat er te redden valt. Ik had dit eigenlijk al geeneens meer verwacht.keanu_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:19:
[...]
Uiteraard
Maar bij zo'n groot netwerk als LUNA had ik anders verwacht dan te switchen naar Meme nivo.
Zeker, maar dit is alsof je nog snel in de laatste wagon stapt terwijl de locomotief al in brand staat.Ngangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:21:
[...]
Ze hadden geen keuze en proberen te redden wat er te redden valt. Ik had dit eigenlijk al geeneens meer verwacht.
Wel kans op dikke gains om in te stappen in LUNA 2 of course (geen financieel advies). Gezien FOMO.
DOT en KSM staan al op Kraken, al twijfelde ik vorige week om DOT ook naar Binance te zetten voor 18% ipv 12% op kraken, uiteindelijk gewoon laten staan. Maar het gaat met name om de Glimmers, ACA en ASTR waar je moet vechten voor een plekje..Ngangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:44:
[...]
Polkadot zelf: Kraken als je voor gebruiksgemak gaat.
Op het netwerk zelf kan natuurlijk ook, alleen zijn de percentages een stuk lager.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
YFI verward met YFII.
Die laatste flikkert in ieder geval op een Luna-waardige manier in elkaar. Wie durft nog wat te shorten?
/f/image/WitIPeSAiMR5vXzCLNE01im0.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 255% gewijzigd door MrMrq op 25-05-2022 15:36 ]
Maktub
Wel grappig dat er nu structureel van een 'attack' gesproken wordt. Ik had niet het idee dat dat echt bewezen was.Ngangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:47:
Wie is er LUNA aan het kopen?
NVM, er is weer nieuws blijkbaar:
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Terra 2 will be a new blockchain that launches with a fully built-out infrastructure and ecosystem, and 70% of the native asset will be airdropped.
You've never seen a project this big be this decentralized.”

[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 25-05-2022 15:49 ]
Lijkt meer op een aflevering van:keanu_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:48:
“ Terra 2 is the most decentralized large blockchain in crypto.
Terra 2 will be a new blockchain that launches with a fully built-out infrastructure and ecosystem, and 70% of the native asset will be airdropped.
You've never seen a project this big be this decentralized.”
lijkt wel een speech van Trump

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja daar zal je zeer waarschijnlijk ook wel gelijk in hebben.zwembroek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:54:
[...]
Daar hebben we nog twee jaar de tijd voor.
Komt die daar nooit is het ook dikke prima. Dan doe ik het met wat ik heb. Ik heb een aantal buy targets voor ogen met meerdere alts maar ik ga de trade niet opzoeken. Misschien ben ik te voorzichtig maar als ik er nu meer tegenaan ga gooien dan kom ik buiten mijn comfort zone. (Wat betreft alt coins. Bitcoin onder de 30k is een prima buy zone.)
Maar zit nog steeds met het gevoel dat ik niet weet wanneer met DCA te starten en welke percentages. Denk aan wekelijks BTC/ETH en een altcoin waar ik in geloof. 50/40/10 of wekelijks bepalen.
En dan nog het wanneer. Als je de cycles er op na slaat zou je denken starten eind dit jaar begin volgend jaar. Maar vind het allemaal best wel lastig
UberLurker Departement #GG.
Binance is interessanter voor DOT inderdaad puur naar het percentage kijkende. Ik ga echter voor gemak van de auto compound, geen maximum, unstaken in no-time zonder loss of rewards etc. etc. Ik heb inmiddels alles wat ik op Binance in Staking had staan maar wat ook op Kraken mogelijk is, overgezet. Op SOL na, maar nadat dat uit staking period is, gaan dat ook over.BTFD schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:25:
[...]
DOT en KSM staan al op Kraken, al twijfelde ik vorige week om DOT ook naar Binance te zetten voor 18% ipv 12% op kraken, uiteindelijk gewoon laten staan. Maar het gaat met name om de Glimmers, ACA en ASTR waar je moet vechten voor een plekje..
Op het netwerk zelf kan natuurlijk ook, alleen zijn de percentages een stuk lager.
Klopt dat zou een start volgens het boekje zijn....maar als er nu ineens een drop naar 19,5k komt dan wil je die wick wel meepakken. En wat als we eind dit jaar toch een soort van triple top krijgen. Wanneer start je dan weer een DCA? Niemand weet het haha. Ik kijk gewoon naar bepaalde targets waarvan ik denk dat is een mooi level om in te stappen. Gaan we dan lager dan weer wat bijkopen.Skrunsies schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:16:
[...]
Ja daar zal je zeer waarschijnlijk ook wel gelijk in hebben.
Maar zit nog steeds met het gevoel dat ik niet weet wanneer met DCA te starten en welke percentages. Denk aan wekelijks BTC/ETH en een altcoin waar ik in geloof. 50/40/10 of wekelijks bepalen.
En dan nog het wanneer. Als je de cycles er op na slaat zou je denken starten eind dit jaar begin volgend jaar. Maar vind het allemaal best wel lastig
Het bizarre is, niemand snapt het nog. Even wat termen: LUNA, LUNA 2, TERRA, TERRA 2, de ene geen PEG met UST, eentje wel PEG UST, Airdrops. Maar waar je het ook leest, verwarring alomkeanu_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:23:
[...]
Zeker, maar dit is alsof je nog snel in de laatste wagon stapt terwijl de locomotief al in brand staat.
Wel kans op dikke gains om in te stappen in LUNA 2 of course (geen financieel advies). Gezien FOMO.
Niet teveel risico en lekker afwachten. Het is bij mij maar een paar % van PF, dus lachen en genieten.
De tijd van "vraag niet hoe het kan, profiteer er van" is wel voorbij.
Ik doe niet mee, kan een luna 2 worden.MrMrq schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:29:
Edit.
YFI verward met YFII.
Die laatste flikkert in ieder geval op een Luna-waardige manier in elkaar. Wie durft nog wat te shorten?
[Afbeelding]
Of het kan dé bodem zijn. Eerder 1 kopen en hodlen, dan 3 shorten…
Goed, puur m’n gevoel he
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Het is een exit scam, hodl maar een eind weg.PlanR schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:13:
[...]
Ik doe niet mee, kan een luna 2 worden.
Of het kan dé bodem zijn. Eerder 1 kopen en hodlen, dan 3 shorten…
Goed, puur m’n gevoel he
Ik ken heel de munt niet, 0 research gedaan. Luna was op een geveven moment duidelijk. Deze munt? Geen idee…!
Vertel, overtuig me van een shortje.
Nee, niks mee doen het is een exit scam dus 0 liquiditeit.PlanR schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:22:
[...]
Ik ken heel de munt niet, 0 research gedaan. Luna was op een geveven moment duidelijk. Deze munt? Geen idee…!
Vertel, overtuig me van een shortje.
Edit: oh was ik weer aan het dagdromen..
[ Voor 61% gewijzigd door Vis op 25-05-2022 20:07 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De Daily candle gaat net van groen naar rood.. Welk pumpje?Vis schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:05:
Powell pumpje?
Nou ja, genoeg charts gezien, maar eens kijken of Feyenoord die cup gaat pakken.
Hup Feyenoord!

Wat is crypto toch mooi...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als supporter van een andere club, wens ik je heel veel succes en een fijne avond goos, hopelijk halen jullie de cup naar Rotterdam.YES schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:08:
[...]
De Daily candle gaat net van groen naar rood.. Welk pumpje?
Nou ja, genoeg charts gezien, maar eens kijken of Feyenoord die cup gaat pakken.
Hup Feyenoord!
Hij wil wel weer omhoog, is ook veel gedaald. Durt het wel aan met een klein bedrag.JW04 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:23:
[...]
Nee, niks mee doen het is een exit scam dus 0 liquiditeit.
Hier is de daily op groen gekleurd hoor... Dus -1 voor jou!
Nee PlanRotterdamPlanR schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:19:
Kun je Feyenoord shorten?
In het verleden behaalde rode kaarsen bieden geen garantie voor de toekomst, gelukkigVis schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:45:
[...]
Hier is de daily op groen gekleurd hoor... Dus -1 voor jou!
Kaarsen #SigaarsnorYES schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:53:
[...]
In het verleden behaalde rode kaarsen bieden geen garantie voor de toekomst, gelukkig
Waren allemaal Feyenoord kijken
Stom foutje in de eerste helft.
Hele goede twintig minuten in de tweede helft.
Het eerste wordt meteen genadeloos afgestraft en het tweede levert je niets op. Helaas, Mourinho is hier gewoon wel meesterlijk in.
Tot zover deze ongevraagde analyse.
Wen moon?
Had met vrienden meegekund naar Rotterdam. Maar nu blij dat ik niet ben meegegaan. Wat een teleurstelling. Wen Moon....YES schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:35:
[...]
Stom foutje in de eerste helft.
Hele goede twintig minuten in de eerste helft.
Het eerste wordt meteen genadeloos afgestraft en het tweede levert je niets op. Helaas, Mourinho is hier gewoon wel meesterlijk in.
Tot zover deze ongevraagde analyse.
Wen moon?
Tja, ik heb het gewoon thuis gekeken omdat het twee uur reizen is naar de Kuip. En om dan daar te zitten zonder dat er op het veld gevoetbald wordt lijkt me gewoon niets. Misschien in de stad zelf kijken met daarna een hotelovernachting, hartstikke leuk als je wint of heel goed kan relativeren, maar na deze pot is het stappen in Rotterdam toch net wat minder sfeervol denk ik.zwembroek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:46:
[...]
Had met vrienden meegekund naar Rotterdam. Maar nu blij dat ik niet ben meegegaan. Wat een teleurstelling. Wen Moon....
Zo'n pot zou ik graag eens kijken in het stadion waar de wedstrijd wordt gespeeld, in Tirana in dit geval, maar dat zat er dit keer sowieso niet in voor mij door allerlei omstandigheden.
Over wen moon gesproken. Er is m.i. een vrij krappe range gezet de afgelopen acht dagen, en het is wachten op een uitbraak, zal wel naar beneden worden en een harde val omdat er weinig voor nodig is. Maar ik heb wel net een verloren pot van Feyenoord achter de rug dus misschien ben ik wat pessimistisch
[ Voor 16% gewijzigd door YES op 25-05-2022 23:52 ]
Na veel omzwervingen de knoop doorgehakt…
Ik moet BTC kopen. Dat muntje heb ik namelijk nog niet
Zo autistisch dat ik ben moet het natuurlijk wel beginnen allemaal met een rond getal. Dus stukje fiat op Binance geparkeerd. En een ordertje gezet ( wat ik nooit doe ) mocht deze geraakt worden, wil ik vanaf volgende maand beginnen met DCA 70% BTC 20% ETH en 10% Luna 2 altcoin ( DOT of GLMR ).
Dit wil ik dan tot aan de volgende halving volhouden omdat ik toch niet weet waar de bodem ligt.
Mijn order staat op $26883. Waarom daar ? Heb ik dat helemaal uit ge-TAed?… Nope, puur omdat mijn laatste oude restje fiat dan op is

Dus wen rekt
Godverdomme. Net op het moment dat je denkt dat het niet meer goed komt, draait zelfs de diehardste DOT-coiner bij * YES pinkt traantje wegSkrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:03:
Zo nou ik ben nuttig bezig geweest.
Na veel omzwervingen de knoop doorgehakt…
Ik moet BTC kopen. Dat muntje heb ik namelijk nog niet![]()
Zo autistisch dat ik ben moet het natuurlijk wel beginnen allemaal met een rond getal. Dus stukje fiat op Binance geparkeerd. En een ordertje gezet ( wat ik nooit doe ) mocht deze geraakt worden, wil ik vanaf volgende maand beginnen met DCA 70% BTC 20% ETH en 10% Luna 2 altcoin ( DOT of GLMR ).
Dit wil ik dan tot aan de volgende halving volhouden omdat ik toch niet weet waar de bodem ligt.
Mijn order staat op $26883. Waarom daar ? Heb ik dat helemaal uit ge-TAed?… Nope, puur omdat mijn laatste oude restje fiat dan op is![]()
Dus wen rekt
:strip_exif()/f/image/84Fi764qgJrIlFBptWfZsbmQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen ff over die buy order, flikker op, ik zit niet meer in stables, dit is de bodem! .. Toch?.....
Toch?
Meet: The Bottom!YES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:10:
[...]
Alleen ff over die buy order, flikker op, ik zit niet meer in stables, dit is de bodem! .. Toch?.....
Toch?
/f/image/KtjkokHx2XpPwWRtCAkqnF8n.png?f=fotoalbum_large)
Ik pak zo nog een biertje, en daarna denk ik nog wel één, en daarna... morgen rekt dus!Ngangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:15:
[...]
Die is sinds vandaag op Kraken te krijgen, REQ(t)
https://coinmarketcap.com/currencies/request/
[Afbeelding]
Nope, dare to click it, i dare you!
Ik had de Wikipedia link niet aangeklikt, alleen de foto, haha. Mooi plekkie wel. Met een aantal miljoen in fiat zou je daar best op je plek kunnen zijn denk ik
Dat zal je dan verdorie weer beleven hè. Skrunsies besluit BTC te kopen. Blijkt dat dit de bodem is. En order wordt nooit gehitYES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:10:
[...]
Toch?
Oeh bliksem! Fuck BTC all in REQT die is ook nog eens veul goedkoperNgangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:15:
[...]
Die is sinds vandaag op Kraken te krijgen, REQ(t)
https://coinmarketcap.com/currencies/request/
[Afbeelding]
Ik denk jij ramt gelijk op rapporteren als iemand je vraagt om ergens op te klikken. Faith in Visca restored.YES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:20:
[...]
Ik had de Wikipedia link niet aangeklikt, alleen de foto, haha. Mooi plekkie wel. Met een aantal miljoen in fiat zou je daar best op je plek kunnen zijn denk ik
Visca kan dat gewoon tegelijk, no doubt... Ik kreeg net alweer een verzoek om morgen op Tweakers HQ te komen....Darrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:23:
[...]
Ik denk jij ramt gelijk op rapporteren als iemand je vraagt om ergens op te klikken. Faith in Visca restored.
Wat moet je dan ook met die Boomer coin....Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:22:
[...]
Dat zal je dan verdorie weer beleven hè. Skrunsies besluit BTC te kopen. Blijkt dat dit de bodem is. En order wordt nooit gehit![]()
[...]
Oeh bliksem! Fuck BTC all in REQT die is ook nog eens veul goedkoper

Je mag niet klikken. Heb ik mijn dochter vanmiddag nog verteldDarrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:23:
[...]
Ik denk jij ramt gelijk op rapporteren als iemand je vraagt om ergens op te klikken. Faith in Visca restored.
Wij hebben vroeger geleerd om te dubbelklikken...Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:25:
[...]
Je mag niet klikken. Heb ik mijn dochter vanmiddag nog verteld
Maar met al die touchscreens tegenwoordig hoeft dat niet meer..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zou ik toch nooit doen mijn beste Darrel!Darrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:23:
[...]
Sarcasm!
Reported.
Toch geinig, hoe een paar procent in je PF, je meer bezig kan houden als de rest van de munten, aangezien die toch in staking staan of lekker reqt aan het gaan zijn. Ach, waarschijnlijk is dat ook vooral de reden waarom ik er nu mee bezig ben
Wat gaat er gebeuren?Ngangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:42:
Nu eerst ff mijn Luna naar Binance gooien ipv Bitvavo. Er staat het een en ander te gebeuren en dan is Nance een grotere participant als dat Bitvavo is, die weten waarschijnlijk nog geeneens dat er zaken als een airdrop aankomen etc de 27e.
Toch geinig, hoe een paar procent in je PF, je meer bezig kan houden als de rest van de munten, aangezien die toch in staking staan of lekker reqt aan het gaan zijn. Ach, waarschijnlijk is dat ook vooral de reden waarom ik er nu mee bezig ben.
https://support.bitvavo.c...07089-Terra-Luna-tijdlijnNgangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:42:
Nu eerst ff mijn Luna naar Binance gooien ipv Bitvavo. Er staat het een en ander te gebeuren en dan is Nance een grotere participant als dat Bitvavo is, die weten waarschijnlijk nog geeneens dat er zaken als een airdrop aankomen etc de 27e.
PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 06:52:
Is YFll geen prachtig instap moment? De 700 houd mooi stand. Net een mooie bounce naar de 800. ATH ligt op 4000+

Ik zie op BNB en BTC (andere coins trade ik nooit) weer een nauwe range ontstaan. Wellicht komt er dus weer een grote(re) move. Welke kant op zegt de glazen bol helaas nooit. Dus zet een strakke stop loss of wacht nog even af met YFII. Het is tenslotte weer dolle donderdag....

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 26-05-2022 07:00 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heb jij geen GLMR? Bijna op de -12%
BNB kun je bijna weer een plukje van kopen als BTC stabiel blijft en dan rond 330 weer verkopen. We golven zo al dagen lang. Maar ik verwacht eigenlijk wel wat vuurwerk binnenkort....
De preload van Sniper Elite 5 is klaar dus ik ben weg hier. Kom wel weer terug als mijn alarm af gaat
[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 26-05-2022 07:43 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja viel me ook op. Gaat hard ineens.PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 07:57:
Alts zakken lekker tov BTC..
Waar dat nou vandaan komt. Alts staan lager als toen wanneer btc op 28.6 vorige week vrijdag.
Long eth 1910. Stoploss 1880. Kijken of het iets wordt..
Takeprofit 6.9K, the merge toch??
[ Voor 15% gewijzigd door PlanR op 26-05-2022 08:28 ]
Btc dominance is aan het groeien.PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:19:
[...]
Waar dat nou vandaan komt. Alts staan lager als toen wanneer btc op 28.6 vorige week vrijdag.
Long eth 1910. Stoploss 1880. Kijken of het iets wordt..
Takeprofit 6.9K, the merge toch??
Vieze troep, ver vandaan blijven of je moet graag rekt willen gaan.PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 06:52:
Is YFll geen prachtig instap moment? De 700 houd mooi stand. Net een mooie bounce naar de 800. ATH ligt op 4000+
XRP = trash
FED notulen hebben de beurs in Azie doen dalen volgens het nieuws. Willen rente agressiever verhogen. (aldus zeelandnet nieuws)PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:19:
[...]
Misschien alt naar btc als "stable" of om uit te cashen?
Dat is zijn plan ook.. PlanR(ekt)Mr_Ripple schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:42:
[...]
Vieze troep, ver vandaan blijven of je moet graag rekt willen gaan.
Lekker instappen zal vast goeie tech zijn na zo'n daling 👍🏼
Daling is te snel en te hard, eens.Vis schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:46:
[...]
Dat is zijn plan ook.. PlanR(ekt)
Lekker instappen zal vast goeie tech zijn na zo'n daling 👍🏼
Over maanden / jaren gaan jullie ook massaal op ada vet hot dot sol xrp en noem ze maar op. Alsof die niet gedaald zijn.
Vroeg het puur ter informatie, ga ook puur voor de tech. Niet voor de centjes..

Lekker rustig DCA-en in de hoop dat ik daar ergens de bodem tegenkom.
Daling is wel snel, maar niet 'te hard'. Coins staan nog steeds 4-10x hoger dan pakweg 1.5 jaar geleden en de 'nieuwe tech' is volledig aan mij voorbij gegaan.PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:50:
Daling is te snel en te hard, eens.
Betekent niet dat het shitcoin casino van mij wel weer groen worden mag, maar we zitten in een markt van vraag en aanbod met als onderliggende waarde 'gevoel'.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dan eindigt ie groen! Pure hopium is best hopium.Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:22:
Dalende donderdag begint volgens mij vaak groen, om rood te eindigen. Maar als de ochtend al rood is...
/f/image/WwYJbmEb4PeYi1061mw4V3I0.webp?f=fotoalbum_large)
Het is vaag, er is veel misinformatie maar wat ik er tot nu toe van snap zet ik hier neer maar pin me er niet op vast, het is buiten mijn comfort zone. Do Kwon heeft een voorstel gedaan en bijna 70% heeft daar positief op gestemd.
- Er komt Terra 2.0, die zal gelist gaan worden. Een aantal exchanges (en dat aantal is groeiende) heeft toegezegd Terra 2.0 te gaan listen, de token die hier bij hoort, is LUNA.
- Terra, zal Terra Classic gaan heten, de bijbehorende token zal LUNC gaan heten.
Niet alle exchanges hebben al toegezegd om de nieuwe LUNA token te gaan listen. Ben benieuwd wat de prijs gaat worden en hoe die omhoog en omlaag zal schieten het eerste uur.
Daarnaast zal er een airdrop zijn, en je komt daarvoor in aanmerking, mits je exchange dit ook zal ondersteunen. De kans dat Nance dit doet is groter dan een Bitvavo, vandaar mijn overstap. De airdrop verdeling:
:fill(white):strip_exif()/f/image/DKNr3DeNxQmcH19jtlVVJF2z.png?f=user_large)
Wie in aanmerking komt voor de airdrop, of je een keuze dient te maken, etc etc, geen idee. Althans, wel een idee maar het is nog te onduidelijk voor me en het bedrag is te klein om me er druk over te maken, een paar miljoen van die tokens is nu niet echt schokkend.
Nogmaals, mijn info komt van verschillende bronnen en ik heb geen idee hoe betrouwbaar ze zijn, en dus oo niet hoe betrouwbaar mijn gebrabbel is. Het beste geef ik je een link naar het voorstel van Do Kwon mocht je meer willen weten: https://agora.terra.money...l-plan-2-passed-gov/18498
Dit muntje gaat er volgens mij nooit meer bovenop komen, in welke variant dan ook en is puur voor de opportunisten voorlopig.
Ja maar daar staat meer niet, dan wel. Men loopt weer eens achter de fanfare aan.
Dat is kenmerkend voor Bitvavo. Geeft niets, want je weet precies wat je aan ze hebt, maar dat is vaak nog niet voldoende, iig niet voor mij. #Wen$ currency bij Bitvavo bijvoorbeeld?
Juist. Long loopt sinds $1910Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:22:
Dalende donderdag begint volgens mij vaak groen, om rood te eindigen. Maar als de ochtend al rood is...
Zero.
Neem plaats, maakt u aub uw riempje vast, neem nog iets te drinken en geniet van de rit. You will be entertained.Pelox schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:06:
Onmogelijk traden op dit niveau.. kan in 5 min omlaag donderen of moon gaan.. dat is altijd al zo natuurlijk, maar nu is er helemaal geen pijl lijn op te trekken.
De zakkers zoals vanmorgen, long plaatsen. Stoploss erachter. En laten gaan.Pelox schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:06:
Onmogelijk traden op dit niveau.. kan in 5 min omlaag donderen of moon gaan.. dat is altijd al zo natuurlijk, maar nu is er helemaal geen pijl lijn op te trekken.
Long lopen op 1910 ETH, stoploss 1880. Zullen we wel weer dieper gaan, komt er verder omlaag een nieuwe in. Even lastig dit idd. Totdat we dé bodem hebben tweakertjes....

Wat je met dit stuk verhaal kunt, niks. Puur gokken nu idd.
Blijf bij mijn punt, ik short niks meer. (stond een jaar geleden bekend om de shorts, lekker mee gepakt. Nu probeer ik te bodemvissen... met longs.)
[ Voor 13% gewijzigd door PlanR op 26-05-2022 10:17 ]
Je weet niet of het juist is, want je leest wat je wil lezen
- Als de ochtend al rood is, dan kan de rest van de dag nog roder worden.
- Als de ochtend al rood is, dan wordt de middag groen.
Die 20-23k range rondom de 200MA aast volgens mij iedereen wel op. Wickje eronder tot de oude 2017-2018 ATH zou het compleet maken, want dan wordt dat omgezet in support en kan Bitcoin daarna weer nieuwe ATH's gaan neerzetten.
Geladderd inkopen tussen 18.5-23k klinkt als een prima strategie.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
We zakken volgens mij.. tenminste wanneer de binance app het doet lijkt het te zakken.PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:14:
[...]
De zakkers zoals vanmorgen, long plaatsen. Stoploss erachter. En laten gaan.
Long lopen op 1910 ETH, stoploss 1880. Zullen we wel weer dieper gaan, komt er verder omlaag een nieuwe in. Even lastig dit idd. Totdat we dé bodem hebben tweakertjes....Misschien is dit hem, waarschijnlijk niet, misschien ook wel.... Geeeeen idee. Maar ik ga met een prachtige long omhoog.
Zijn we het er trouwens eindelijk over eens dat dalende donderdag echt is?
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 26-05-2022 10:18 ]
Zero.
Klopt @Taro, zie mijn (gewijzigde) bericht ook hierboven. Jij weet het niet, ik niet. Het is traden met je koppie erbij, winst pakken of verliezen beperken.Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:16:
[...]
Je weet niet of het juist is, want je leest wat je wil lezenJe kunt mijn bericht op 2 manieren interpreteren:
Zojuist overigens deze gekeken:
- Als de ochtend al rood is, dan kan de rest van de dag nog roder worden.
- Als de ochtend al rood is, dan wordt de middag groen.
[YouTube: Is Bitcoin Heading to 12K? (Examining the shocking prediction by Gareth Soloway) | Alessio Rastani]
Die 20-23k range rondom de 200MA aast volgens mij iedereen wel op. Wickje eronder tot de oude 2017-2018 ATH zou het compleet maken, want dan wordt dat omgezet in support en kan Bitcoin daarna weer nieuwe ATH's gaan neerzetten.
Geladderd inkopen tussen 18.5-23k klinkt als een prima strategie.
Ik ga zo naar het dorp, lentefeesten. Biertraden (treetje's)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MWY4xLwkrei7BmRSULiQEyYG.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!