[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.756 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

keanu_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:15:
feit dat ze al binnen enkele weken dit weer opzetten, geeft aan hoe money driven en perverse de gedachten van de community zijn. Niets bouwen, gewoon keihard knaken als drijfveer.
Ik vergat eventjes dat 99% van ons hier er in zit voor de dikke tech _O- _O- _O- _O-

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:55
Ngangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:18:
[...]

Ik vergat eventjes dat 99% van ons hier er in zit voor de dikke tech _O- _O- _O- _O-
Uiteraard ;)
Maar bij zo'n groot netwerk als LUNA had ik anders verwacht dan te switchen naar Meme nivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

keanu_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:19:
[...]

Uiteraard ;)
Maar bij zo'n groot netwerk als LUNA had ik anders verwacht dan te switchen naar Meme nivo.
Ze hadden geen keuze en proberen te redden wat er te redden valt. Ik had dit eigenlijk al geeneens meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Ngangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:21:
[...]

Ze hadden geen keuze en proberen te redden wat er te redden valt. Ik had dit eigenlijk al geeneens meer verwacht.
Zeker, maar dit is alsof je nog snel in de laatste wagon stapt terwijl de locomotief al in brand staat.
Wel kans op dikke gains om in te stappen in LUNA 2 of course (geen financieel advies). Gezien FOMO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:12
Ngangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:44:
[...]
Polkadot zelf: Kraken als je voor gebruiksgemak gaat.
DOT en KSM staan al op Kraken, al twijfelde ik vorige week om DOT ook naar Binance te zetten voor 18% ipv 12% op kraken, uiteindelijk gewoon laten staan. Maar het gaat met name om de Glimmers, ACA en ASTR waar je moet vechten voor een plekje..

Op het netwerk zelf kan natuurlijk ook, alleen zijn de percentages een stuk lager. :9

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:28
Vraag me af hoe ze dit gaan doen eigenlijk. Voor de attack zoals ze het noemen hadden veel mensen luna of ust, en die vervolgens met grote verliezen gedumpt. Neem niet aan dat ze die nog hodlen nu.. is die airdrop alleen voor mensen die ze destijds in staking hadden en nog steeds daar hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:27
Edit.
YFI verward met YFII.

Die laatste flikkert in ieder geval op een Luna-waardige manier in elkaar. Wie durft nog wat te shorten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Kgcc0IFGV2gNd3mzrD1jGOIOMs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WitIPeSAiMR5vXzCLNE01im0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 255% gewijzigd door MrMrq op 25-05-2022 15:36 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:36
Ngangatar schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:47:
Wie is er LUNA aan het kopen?

NVM, er is weer nieuws blijkbaar:
Wel grappig dat er nu structureel van een 'attack' gesproken wordt. Ik had niet het idee dat dat echt bewezen was.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• keanu_
“ Terra 2 is the most decentralized large blockchain in crypto.

Terra 2 will be a new blockchain that launches with a fully built-out infrastructure and ecosystem, and 70% of the native asset will be airdropped.

You've never seen a project this big be this decentralized.”

:/ lijkt wel een speech van Trump

[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 25-05-2022 15:49 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
keanu_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:48:
“ Terra 2 is the most decentralized large blockchain in crypto.

Terra 2 will be a new blockchain that launches with a fully built-out infrastructure and ecosystem, and 70% of the native asset will be airdropped.

You've never seen a project this big be this decentralized.”

:/ lijkt wel een speech van Trump
Lijkt meer op een aflevering van:

Afbeeldingslocatie: https://j.gifs.com/jZg9nR.gif

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:54:
[...]

Daar hebben we nog twee jaar de tijd voor. :)
Komt die daar nooit is het ook dikke prima. Dan doe ik het met wat ik heb. Ik heb een aantal buy targets voor ogen met meerdere alts maar ik ga de trade niet opzoeken. Misschien ben ik te voorzichtig maar als ik er nu meer tegenaan ga gooien dan kom ik buiten mijn comfort zone. (Wat betreft alt coins. Bitcoin onder de 30k is een prima buy zone.)
Ja daar zal je zeer waarschijnlijk ook wel gelijk in hebben.

Maar zit nog steeds met het gevoel dat ik niet weet wanneer met DCA te starten en welke percentages. Denk aan wekelijks BTC/ETH en een altcoin waar ik in geloof. 50/40/10 of wekelijks bepalen.

En dan nog het wanneer. Als je de cycles er op na slaat zou je denken starten eind dit jaar begin volgend jaar. Maar vind het allemaal best wel lastig :)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:25:
[...]

DOT en KSM staan al op Kraken, al twijfelde ik vorige week om DOT ook naar Binance te zetten voor 18% ipv 12% op kraken, uiteindelijk gewoon laten staan. Maar het gaat met name om de Glimmers, ACA en ASTR waar je moet vechten voor een plekje..

Op het netwerk zelf kan natuurlijk ook, alleen zijn de percentages een stuk lager. :9
Binance is interessanter voor DOT inderdaad puur naar het percentage kijkende. Ik ga echter voor gemak van de auto compound, geen maximum, unstaken in no-time zonder loss of rewards etc. etc. Ik heb inmiddels alles wat ik op Binance in Staking had staan maar wat ook op Kraken mogelijk is, overgezet. Op SOL na, maar nadat dat uit staking period is, gaan dat ook over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Skrunsies schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:16:
[...]

Ja daar zal je zeer waarschijnlijk ook wel gelijk in hebben.

Maar zit nog steeds met het gevoel dat ik niet weet wanneer met DCA te starten en welke percentages. Denk aan wekelijks BTC/ETH en een altcoin waar ik in geloof. 50/40/10 of wekelijks bepalen.

En dan nog het wanneer. Als je de cycles er op na slaat zou je denken starten eind dit jaar begin volgend jaar. Maar vind het allemaal best wel lastig :)
Klopt dat zou een start volgens het boekje zijn....maar als er nu ineens een drop naar 19,5k komt dan wil je die wick wel meepakken. En wat als we eind dit jaar toch een soort van triple top krijgen. Wanneer start je dan weer een DCA? Niemand weet het haha. Ik kijk gewoon naar bepaalde targets waarvan ik denk dat is een mooi level om in te stappen. Gaan we dan lager dan weer wat bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

keanu_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:23:
[...]

Zeker, maar dit is alsof je nog snel in de laatste wagon stapt terwijl de locomotief al in brand staat.
Wel kans op dikke gains om in te stappen in LUNA 2 of course (geen financieel advies). Gezien FOMO.
Het bizarre is, niemand snapt het nog. Even wat termen: LUNA, LUNA 2, TERRA, TERRA 2, de ene geen PEG met UST, eentje wel PEG UST, Airdrops. Maar waar je het ook leest, verwarring alom :).

Niet teveel risico en lekker afwachten. Het is bij mij maar een paar % van PF, dus lachen en genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:29
zou wel lachen zijn als iemand nu snel een USTN uitbrengt op BSC en die airdropped en lekker verwarring gaat zaaien.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJLtP2z_Enl-GOCBAho8Ds323Bk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ckziXCu1RLCmzM501mSJpSsr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:54

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:29
Hij is al verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
Dikke DEFI, dikke tech, dikke APY's.

De tijd van "vraag niet hoe het kan, profiteer er van" is wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
MrMrq schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:29:
Edit.
YFI verward met YFII.

Die laatste flikkert in ieder geval op een Luna-waardige manier in elkaar. Wie durft nog wat te shorten?

[Afbeelding]
Ik doe niet mee, kan een luna 2 worden.
Of het kan dé bodem zijn. Eerder 1 kopen en hodlen, dan 3 shorten…

Goed, puur m’n gevoel he

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 27-09 20:37
PlanR schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:13:
[...]

Ik doe niet mee, kan een luna 2 worden.
Of het kan dé bodem zijn. Eerder 1 kopen en hodlen, dan 3 shorten…

Goed, puur m’n gevoel he
Het is een exit scam, hodl maar een eind weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
JW04 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:21:
[...]
Het is een exit scam, hodl maar een eind weg.
Ik ken heel de munt niet, 0 research gedaan. Luna was op een geveven moment duidelijk. Deze munt? Geen idee…!

Vertel, overtuig me van een shortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 27-09 20:37
PlanR schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:22:
[...]

Ik ken heel de munt niet, 0 research gedaan. Luna was op een geveven moment duidelijk. Deze munt? Geen idee…!

Vertel, overtuig me van een shortje.
Nee, niks mee doen het is een exit scam dus 0 liquiditeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Powell pumpje?

Edit: oh was ik weer aan het dagdromen..

[ Voor 61% gewijzigd door Vis op 25-05-2022 20:07 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 18:57
powel dumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
Leuk gevecht zo die 30K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:38

YES

Moderator General Chat
De Daily candle gaat net van groen naar rood.. Welk pumpje?

Nou ja, genoeg charts gezien, maar eens kijken of Feyenoord die cup gaat pakken.
Hup Feyenoord! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 18:57
@YES -5 😎👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Kun je Feyenoord shorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Precies de 29.999.99 aangetikt :+
Wat is crypto toch mooi...

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:08:
[...]

De Daily candle gaat net van groen naar rood.. Welk pumpje?

Nou ja, genoeg charts gezien, maar eens kijken of Feyenoord die cup gaat pakken.
Hup Feyenoord! *O*
Als supporter van een andere club, wens ik je heel veel succes en een fijne avond goos, hopelijk halen jullie de cup naar Rotterdam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
JW04 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:23:
[...]
Nee, niks mee doen het is een exit scam dus 0 liquiditeit.
Hij wil wel weer omhoog, is ook veel gedaald. Durt het wel aan met een klein bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Je zou zeggen dat we zo volgas door die 30K heen stoten..? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Hier is de daily op groen gekleurd hoor... Dus -1 voor jou!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Nee PlanRotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:45:
[...]

Hier is de daily op groen gekleurd hoor... Dus -1 voor jou!
In het verleden behaalde rode kaarsen bieden geen garantie voor de toekomst, gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
YES schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:53:
[...]

In het verleden behaalde rode kaarsen bieden geen garantie voor de toekomst, gelukkig :D
Kaarsen #Sigaarsnor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
De 4u timeframes blijven mooi om te zien. Alle coins erg binnen hun range zonder grote acties. Gaat een keer een uitbraak komen, boven of beneden ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Al 2 uur niets gepost?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlpskS8Vs9gGH1er729wuSiuKbM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sa1MBFxyjNsVMrbcVJ0TAIvL.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Saaie boel wel. Gaat er nog iemand luna 2 kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:03

Darrell

Fiat moonboy

Waren allemaal Feyenoord kijken :'( Luna 2 kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:14:
[...]

Waren allemaal Feyenoord kijken.
Stom foutje in de eerste helft.
Hele goede twintig minuten in de tweede helft.

Het eerste wordt meteen genadeloos afgestraft en het tweede levert je niets op. Helaas, Mourinho is hier gewoon wel meesterlijk in.

Tot zover deze ongevraagde analyse.
Wen moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
YES schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:35:
[...]

Stom foutje in de eerste helft.
Hele goede twintig minuten in de eerste helft.

Het eerste wordt meteen genadeloos afgestraft en het tweede levert je niets op. Helaas, Mourinho is hier gewoon wel meesterlijk in.

Tot zover deze ongevraagde analyse.
Wen moon?
Had met vrienden meegekund naar Rotterdam. Maar nu blij dat ik niet ben meegegaan. Wat een teleurstelling. Wen Moon....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:46:
[...]

Had met vrienden meegekund naar Rotterdam. Maar nu blij dat ik niet ben meegegaan. Wat een teleurstelling. Wen Moon....
Tja, ik heb het gewoon thuis gekeken omdat het twee uur reizen is naar de Kuip. En om dan daar te zitten zonder dat er op het veld gevoetbald wordt lijkt me gewoon niets. Misschien in de stad zelf kijken met daarna een hotelovernachting, hartstikke leuk als je wint of heel goed kan relativeren, maar na deze pot is het stappen in Rotterdam toch net wat minder sfeervol denk ik.

Zo'n pot zou ik graag eens kijken in het stadion waar de wedstrijd wordt gespeeld, in Tirana in dit geval, maar dat zat er dit keer sowieso niet in voor mij door allerlei omstandigheden.

Over wen moon gesproken. Er is m.i. een vrij krappe range gezet de afgelopen acht dagen, en het is wachten op een uitbraak, zal wel naar beneden worden en een harde val omdat er weinig voor nodig is. Maar ik heb wel net een verloren pot van Feyenoord achter de rug dus misschien ben ik wat pessimistisch :P

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 25-05-2022 23:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Zo nou ik ben nuttig bezig geweest.

Na veel omzwervingen de knoop doorgehakt…

Ik moet BTC kopen. Dat muntje heb ik namelijk nog niet :$

Zo autistisch dat ik ben moet het natuurlijk wel beginnen allemaal met een rond getal. Dus stukje fiat op Binance geparkeerd. En een ordertje gezet ( wat ik nooit doe ) mocht deze geraakt worden, wil ik vanaf volgende maand beginnen met DCA 70% BTC 20% ETH en 10% Luna 2 altcoin ( DOT of GLMR ).

Dit wil ik dan tot aan de volgende halving volhouden omdat ik toch niet weet waar de bodem ligt.

Mijn order staat op $26883. Waarom daar ? Heb ik dat helemaal uit ge-TAed?… Nope, puur omdat mijn laatste oude restje fiat dan op is _O-

Dus wen rekt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:03:
Zo nou ik ben nuttig bezig geweest.

Na veel omzwervingen de knoop doorgehakt…

Ik moet BTC kopen. Dat muntje heb ik namelijk nog niet :$

Zo autistisch dat ik ben moet het natuurlijk wel beginnen allemaal met een rond getal. Dus stukje fiat op Binance geparkeerd. En een ordertje gezet ( wat ik nooit doe ) mocht deze geraakt worden, wil ik vanaf volgende maand beginnen met DCA 70% BTC 20% ETH en 10% Luna 2 altcoin ( DOT of GLMR ).

Dit wil ik dan tot aan de volgende halving volhouden omdat ik toch niet weet waar de bodem ligt.

Mijn order staat op $26883. Waarom daar ? Heb ik dat helemaal uit ge-TAed?… Nope, puur omdat mijn laatste oude restje fiat dan op is _O-

Dus wen rekt :?
Godverdomme. Net op het moment dat je denkt dat het niet meer goed komt, draait zelfs de diehardste DOT-coiner bij * YES pinkt traantje weg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G7k_fkVmH2zwLVlOLs8edtDb91A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/84Fi764qgJrIlFBptWfZsbmQ.jpg?f=fotoalbum_large
Alleen ff over die buy order, flikker op, ik zit niet meer in stables, dit is de bodem! .. Toch?.....

Toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Die is sinds vandaag op Kraken te krijgen, REQ(t)

https://coinmarketcap.com/currencies/request/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAg0vr722XtbtDn7uaFkt8jiC-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VHz65dYAX46R3WMFblffK2Cw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:10:
[...]

Alleen ff over die buy order, flikker op, ik zit niet meer in stables, dit is de bodem! .. Toch?.....

Toch?
Meet: The Bottom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laF6SYd1779PcV8MqsuJrsqCYjM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KtjkokHx2XpPwWRtCAkqnF8n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik pak zo nog een biertje, en daarna denk ik nog wel één, en daarna... morgen rekt dus! :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nope, dare to click it, i dare you!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NagZCkhbxXyAspR8iJUF8rhe_nY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nDq5dJcIGnxHbXbGrbSV8PIP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:19:
[...]

Nope, dare to click it, i dare you!
Ik had de Wikipedia link niet aangeklikt, alleen de foto, haha. Mooi plekkie wel. Met een aantal miljoen in fiat zou je daar best op je plek kunnen zijn denk ik 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:10:
[...]

Toch?
Dat zal je dan verdorie weer beleven hè. Skrunsies besluit BTC te kopen. Blijkt dat dit de bodem is. En order wordt nooit gehit }:O
Oeh bliksem! Fuck BTC all in REQT die is ook nog eens veul goedkoper :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:20:
[...]

Ik had de Wikipedia link niet aangeklikt, alleen de foto, haha. Mooi plekkie wel. Met een aantal miljoen in fiat zou je daar best op je plek kunnen zijn denk ik 8)
Ik denk jij ramt gelijk op rapporteren als iemand je vraagt om ergens op te klikken. Faith in Visca restored.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:23:
[...]

Ik denk jij ramt gelijk op rapporteren als iemand je vraagt om ergens op te klikken. Faith in Visca restored.
Visca kan dat gewoon tegelijk, no doubt... Ik kreeg net alweer een verzoek om morgen op Tweakers HQ te komen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:22:
[...]

Dat zal je dan verdorie weer beleven hè. Skrunsies besluit BTC te kopen. Blijkt dat dit de bodem is. En order wordt nooit gehit }:O
[...]

Oeh bliksem! Fuck BTC all in REQT die is ook nog eens veul goedkoper :7
Wat moet je dan ook met die Boomer coin.... |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Je mag niet klikken. Heb ik mijn dochter vanmiddag nog verteld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Skrunsies schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:25:
[...]

Je mag niet klikken. Heb ik mijn dochter vanmiddag nog verteld
Wij hebben vroeger geleerd om te dubbelklikken...
Maar met al die touchscreens tegenwoordig hoeft dat niet meer.. :9B

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Zou ik toch nooit doen mijn beste Darrel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:34:
[...]

Zou ik toch nooit doen mijn beste Darrel!
Sarcasm!

Reported.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nu eerst ff mijn Luna naar Binance gooien ipv Bitvavo. Er staat het een en ander te gebeuren en dan is Nance een grotere participant als dat Bitvavo is, die weten waarschijnlijk nog geeneens dat er zaken als een airdrop aankomen etc de 27e.

Toch geinig, hoe een paar procent in je PF, je meer bezig kan houden als de rest van de munten, aangezien die toch in staking staan of lekker reqt aan het gaan zijn. Ach, waarschijnlijk is dat ook vooral de reden waarom ik er nu mee bezig ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Ngangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:42:
Nu eerst ff mijn Luna naar Binance gooien ipv Bitvavo. Er staat het een en ander te gebeuren en dan is Nance een grotere participant als dat Bitvavo is, die weten waarschijnlijk nog geeneens dat er zaken als een airdrop aankomen etc de 27e.

Toch geinig, hoe een paar procent in je PF, je meer bezig kan houden als de rest van de munten, aangezien die toch in staking staan of lekker reqt aan het gaan zijn. Ach, waarschijnlijk is dat ook vooral de reden waarom ik er nu mee bezig ben :).
Wat gaat er gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:43
Ngangatar schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:42:
https://support.bitvavo.c...07089-Terra-Luna-tijdlijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Is YFll geen prachtig instap moment? De 700 houd mooi stand. Net een mooie bounce naar de 800. ATH ligt op 4000+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 06:52:
Is YFll geen prachtig instap moment? De 700 houd mooi stand. Net een mooie bounce naar de 800. ATH ligt op 4000+
Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/get-rekt-noob-13825972.png

Ik zie op BNB en BTC (andere coins trade ik nooit) weer een nauwe range ontstaan. Wellicht komt er dus weer een grote(re) move. Welke kant op zegt de glazen bol helaas nooit. Dus zet een strakke stop loss of wacht nog even af met YFII. Het is tenslotte weer dolle donderdag.... O+ :F

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 26-05-2022 07:00 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDJvhGrCvHPXbBgfmytjLCiMoyI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gCaqLJ0Zbh261ezhNSmybA5X.jpg?f=fotoalbum_large

Ah fijn, was al bang dat ze een papieren kaartenbak hiervoor gingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:13

knakworst

Get more sats!

Dunne BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb jij geen GLMR? Bijna op de -12% :P

BNB kun je bijna weer een plukje van kopen als BTC stabiel blijft en dan rond 330 weer verkopen. We golven zo al dagen lang. Maar ik verwacht eigenlijk wel wat vuurwerk binnenkort....

De preload van Sniper Elite 5 is klaar dus ik ben weg hier. Kom wel weer terug als mijn alarm af gaat :>

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 26-05-2022 07:43 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Alts zakken lekker tov BTC..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ja viel me ook op. Gaat hard ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Darrell schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:03:
[...]

Ja viel me ook op. Gaat hard ineens.
Waar dat nou vandaan komt. Alts staan lager als toen wanneer btc op 28.6 vorige week vrijdag.

Long eth 1910. Stoploss 1880. Kijken of het iets wordt..

Takeprofit 6.9K, the merge toch??

[ Voor 15% gewijzigd door PlanR op 26-05-2022 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Nou vannacht weer paar keer glmr staking gecheckt. Weer niet:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:19:
[...]

Waar dat nou vandaan komt. Alts staan lager als toen wanneer btc op 28.6 vorige week vrijdag.

Long eth 1910. Stoploss 1880. Kijken of het iets wordt..

Takeprofit 6.9K, the merge toch??
Btc dominance is aan het groeien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZ8hJBQU1Tl4TozR_4A4pUmY9N4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2l3jZRhXK9ln81ynGJBxhRCs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 06:52:
Vieze troep, ver vandaan blijven of je moet graag rekt willen gaan.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:19:
[...]
FED notulen hebben de beurs in Azie doen dalen volgens het nieuws. Willen rente agressiever verhogen. (aldus zeelandnet nieuws)

Misschien alt naar btc als "stable" of om uit te cashen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Mr_Ripple schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:42:
[...]

Vieze troep, ver vandaan blijven of je moet graag rekt willen gaan.
Dat is zijn plan ook.. PlanR(ekt)

Lekker instappen zal vast goeie tech zijn na zo'n daling 👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Vis schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:46:
[...]

Dat is zijn plan ook.. PlanR(ekt)

Lekker instappen zal vast goeie tech zijn na zo'n daling 👍🏼
Daling is te snel en te hard, eens.

Over maanden / jaren gaan jullie ook massaal op ada vet hot dot sol xrp en noem ze maar op. Alsof die niet gedaald zijn.

Vroeg het puur ter informatie, ga ook puur voor de tech. Niet voor de centjes.. :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Wooohooo tijd om mijn vakantiegeld eens goed te laten slinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Met deze klimmende BTC.D ga ik iig niet mijn vakantiegeld er lump sum ingooien.

Lekker rustig DCA-en in de hoop dat ik daar ergens de bodem tegenkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:09
PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:50:
Daling is te snel en te hard, eens.
Daling is wel snel, maar niet 'te hard'. Coins staan nog steeds 4-10x hoger dan pakweg 1.5 jaar geleden en de 'nieuwe tech' is volledig aan mij voorbij gegaan.

Betekent niet dat het shitcoin casino van mij wel weer groen worden mag, maar we zitten in een markt van vraag en aanbod met als onderliggende waarde 'gevoel'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dalende donderdag begint volgens mij vaak groen, om rood te eindigen. Maar als de ochtend al rood is...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:22:
Dalende donderdag begint volgens mij vaak groen, om rood te eindigen. Maar als de ochtend al rood is...
Dan eindigt ie groen! Pure hopium is best hopium.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_WrtvZfqgZrFZudxXvPvMZ13bAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WwYJbmEb4PeYi1061mw4V3I0.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het is vaag, er is veel misinformatie maar wat ik er tot nu toe van snap zet ik hier neer maar pin me er niet op vast, het is buiten mijn comfort zone. Do Kwon heeft een voorstel gedaan en bijna 70% heeft daar positief op gestemd.
  • Er komt Terra 2.0, die zal gelist gaan worden. Een aantal exchanges (en dat aantal is groeiende) heeft toegezegd Terra 2.0 te gaan listen, de token die hier bij hoort, is LUNA.
  • Terra, zal Terra Classic gaan heten, de bijbehorende token zal LUNC gaan heten.
Om deze nieuwe coin te listen zal er een nieuwe chain gemaakt worden, welke live zal gaan op 27-5, vandaag. Beide munten blijven (voorlopig?) dus bestaan, elk op hun eigen chain.

Niet alle exchanges hebben al toegezegd om de nieuwe LUNA token te gaan listen. Ben benieuwd wat de prijs gaat worden en hoe die omhoog en omlaag zal schieten het eerste uur.

Daarnaast zal er een airdrop zijn, en je komt daarvoor in aanmerking, mits je exchange dit ook zal ondersteunen. De kans dat Nance dit doet is groter dan een Bitvavo, vandaar mijn overstap. De airdrop verdeling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jw2I7GesXm6NaU_RHVpRueawPwI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DKNr3DeNxQmcH19jtlVVJF2z.png?f=user_large

Wie in aanmerking komt voor de airdrop, of je een keuze dient te maken, etc etc, geen idee. Althans, wel een idee maar het is nog te onduidelijk voor me en het bedrag is te klein om me er druk over te maken, een paar miljoen van die tokens is nu niet echt schokkend.

Nogmaals, mijn info komt van verschillende bronnen en ik heb geen idee hoe betrouwbaar ze zijn, en dus oo niet hoe betrouwbaar mijn gebrabbel is. Het beste geef ik je een link naar het voorstel van Do Kwon mocht je meer willen weten: https://agora.terra.money...l-plan-2-passed-gov/18498

Dit muntje gaat er volgens mij nooit meer bovenop komen, in welke variant dan ook en is puur voor de opportunisten voorlopig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ja maar daar staat meer niet, dan wel. Men loopt weer eens achter de fanfare aan.

Dat is kenmerkend voor Bitvavo. Geeft niets, want je weet precies wat je aan ze hebt, maar dat is vaak nog niet voldoende, iig niet voor mij. #Wen$ currency bij Bitvavo bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:22:
Juist. Long loopt sinds $1910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Geloof niet dat we de gehele dag door gaan dalen, mijn uitstap/takeprofit komt zo wel!

En anders was het een slechte trade. Volgende.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyE5GbkTvH3q0hmIP8Zv9ZVEGAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v7GGXsD28qPDOKAOZQh30gbP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Onmogelijk traden op dit niveau.. kan in 5 min omlaag donderen of moon gaan.. dat is altijd al zo natuurlijk, maar nu is er helemaal geen pijl lijn op te trekken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:06:
Onmogelijk traden op dit niveau.. kan in 5 min omlaag donderen of moon gaan.. dat is altijd al zo natuurlijk, maar nu is er helemaal geen pijl lijn op te trekken.
Neem plaats, maakt u aub uw riempje vast, neem nog iets te drinken en geniet van de rit. You will be entertained.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Pelox schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:06:
De zakkers zoals vanmorgen, long plaatsen. Stoploss erachter. En laten gaan.

Long lopen op 1910 ETH, stoploss 1880. Zullen we wel weer dieper gaan, komt er verder omlaag een nieuwe in. Even lastig dit idd. Totdat we dé bodem hebben tweakertjes.... *O* Misschien is dit hem, waarschijnlijk niet, misschien ook wel.... Geeeeen idee. Maar ik ga met een prachtige long omhoog.

Wat je met dit stuk verhaal kunt, niks. Puur gokken nu idd.
Blijf bij mijn punt, ik short niks meer. (stond een jaar geleden bekend om de shorts, lekker mee gepakt. Nu probeer ik te bodemvissen... met longs.)

[ Voor 13% gewijzigd door PlanR op 26-05-2022 10:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:50:
[...]

Juist. Long loopt sinds $1910
Je weet niet of het juist is, want je leest wat je wil lezen ;) Je kunt mijn bericht op 2 manieren interpreteren:
  1. Als de ochtend al rood is, dan kan de rest van de dag nog roder worden.
  2. Als de ochtend al rood is, dan wordt de middag groen.
Zojuist overigens deze gekeken:

Die 20-23k range rondom de 200MA aast volgens mij iedereen wel op. Wickje eronder tot de oude 2017-2018 ATH zou het compleet maken, want dan wordt dat omgezet in support en kan Bitcoin daarna weer nieuwe ATH's gaan neerzetten.

Geladderd inkopen tussen 18.5-23k klinkt als een prima strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PlanR schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:14:
[...]

De zakkers zoals vanmorgen, long plaatsen. Stoploss erachter. En laten gaan.

Long lopen op 1910 ETH, stoploss 1880. Zullen we wel weer dieper gaan, komt er verder omlaag een nieuwe in. Even lastig dit idd. Totdat we dé bodem hebben tweakertjes.... *O* Misschien is dit hem, waarschijnlijk niet, misschien ook wel.... Geeeeen idee. Maar ik ga met een prachtige long omhoog.
We zakken volgens mij.. tenminste wanneer de binance app het doet lijkt het te zakken.

Zijn we het er trouwens eindelijk over eens dat dalende donderdag echt is?

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 26-05-2022 10:18 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:16:
[...]

Je weet niet of het juist is, want je leest wat je wil lezen ;) Je kunt mijn bericht op 2 manieren interpreteren:
  1. Als de ochtend al rood is, dan kan de rest van de dag nog roder worden.
  2. Als de ochtend al rood is, dan wordt de middag groen.
Zojuist overigens deze gekeken:
[YouTube: Is Bitcoin Heading to 12K? (Examining the shocking prediction by Gareth Soloway) | Alessio Rastani]
Die 20-23k range rondom de 200MA aast volgens mij iedereen wel op. Wickje eronder tot de oude 2017-2018 ATH zou het compleet maken, want dan wordt dat omgezet in support en kan Bitcoin daarna weer nieuwe ATH's gaan neerzetten.

Geladderd inkopen tussen 18.5-23k klinkt als een prima strategie.
Klopt @Taro, zie mijn (gewijzigde) bericht ook hierboven. Jij weet het niet, ik niet. Het is traden met je koppie erbij, winst pakken of verliezen beperken.

Ik ga zo naar het dorp, lentefeesten. Biertraden (treetje's)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:09
Lijkt me inderdaad dat we gaan zakken, want heb van de week voor het eerst sinds lange tijd weer eens muntjes gekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/271HbKmvihWF7PPfizQU6B3FYnc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MWY4xLwkrei7BmRSULiQEyYG.jpg?f=user_large

Pagina: 1 ... 43 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!