FriezNL schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:21:
[...]
Staken via StakeGLMR is relatief eenvoudig via Metamask, zie deze handleiding:
https://moonbeam.network/tutorial/stake-glmr/
Hou er wel rekening mee dat je een pool uitkiest waarbij de minimale BOND niet te dicht op het aantal GLMR's ligt welke je wilt staken. Ik ben destijds begonnen met 400 stuks in een pool waar 300 de ondergrens toen was. Na 2 weken lag de minimale BOND op 500 in de pool waar ik in zat. Dit kreeg ik na 4 weken pas in de gaten en dan duur het nog een 7 dagen voordat je je muntjes uit staking kunt halen
Bij Binance staken lijkt leuk maar de stakingrewards zijn afgelopen maanden regelmatig bijgesteld. Ik ben de gelukkige die een 30 dagen slot te pakken heeft weten te krijgen maar heb het stakingpercentage van 68% naar nu 45.54% zien dalen. Als de stakingrewards van Binance nog verder dalen gooi ik alles over naar StakeGLMR.
Thanks, het is gelukt. Heb weer een chain bij Metamask erbij staan nu. Hoe ik dat ooit moet gaan uitleggen aan het thuisfront in een soort testament-bijlage achtig iets...
Maarja, voor nu dus 20 stuks bij Nance en de rest bij Stakeglmr.
Hmm, bedenk me net dat de acala en Liquid Dot die ik via Polkawallet stake ook nog toegevoegd moeten worden aan de lijst "If I am no longer alive, how to gain access to my crypto-muntjes".
Wordt nog een heel boekwerk met 3x een exchange, Metamask met 3 chains, Phantom-wallet en een ledger.