[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.738 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Interessant Twitter draadje van een v/d co-founders van Coingecko. O.a. over het belang van het hebben van voldoende kapitaal als startup om een bear te overleven, want mogelijk wordt het lastiger om geld op te halen bij VC's. Ook van belang voor crypto protocollen, wat in feite ook een soort van startups zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:34:
30 houd hem netjes, gas erop vandaag.
Eth boven de 2000. Prima!
Je haalt standhouden en weerstand door elkaar :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/psT9nPTQrCOLlGp-bUnMA5dFvGE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eS3QG5dpr3tWl6LNvFezVoci.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Die 30.5k staat anders nog aardig in de weg

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:30

Ik weet het, al heel vaak uitgesteld. Maar augustus dus, de Ethereum Merge.

Als we Guy serieus mogen nemen. En wat mij betreft doet onze vriendelijke Brit altijd wel gedegen onderzoek, dan zou Ethereum op basis van fundamentals zo'n $5k per stuk moeten kosten na de merge

Je kan op Binance BETH kopen voor 0.97 ETH, waar je naar de merge gewoon weer een hele ETH voor terug krijgt. Plus een beetje staking rewards tot die tijd. Of beter nog, Zet je ETH op je ledger en gebruik de LIDO pool om direct vanaf je ledger direct te staken.

Je hebt dan met Ethereum een fundamenteel sterke coin, met moonshot potentie vanwege deze grote aanpassing op relatief korte termijn.

Al met al wat mij betreft een positief vooruitzicht. d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-05-2022 13:18 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:14:
[Twitter]

Als we Guy serieus mogen nemen. En wat mij betreft doet onze vriendelijke Brit altijd wel gedegen onderzoek, dan zou Ethereum op basis van fundamentals zo'n $5k per stuk moeten kosten na de merge
[YouTube: Ethereum: Merge INCOMING!! ETH Predictions & Analysis! 💯]
Je kan op Binance Beth kopen voor 0.97 ETH, waar je naar de merge gewoon weer een hele ETH voor terug krijgt. Plus een beetje staking rewards tot die tijd. Of beter nog, Zet je ETH op je ledger en gebruik de LIDO pool om direct vanaf je ledger direct te staken.

Klinkt goed inderdaad, maar werkzaam zijnde in software development, moet ik eerst nog maar zien of augustus gehaald wordt.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ngangatar schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:17:
[...]

Klinkt goed inderdaad, maar werkzaam zijnde in software development, moet ik eerst nog maar zien of augustus gehaald wordt.
Snap ik. Al wordt het december, of pas volgend jaar. Ik heb niet zo'n haast. Maar wil wel graag iets van ETH hebben voordat ze overgaan, of er een exacte daten zal worden afgegeven. Dan ben je namelijk vaak te laat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:10
ETH1.0 en ETH 2.0 is allemaal mooi, maar het is nog steeds geen Bitcoin.

PoS ook een slechte beslissing, te trots om voor dPOW te gaan en zo de hashrate van BTC te recyclen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:21:

PoS ook een slechte beslissing, te trots om voor dPOW te gaan en zo de hashrate van BTC te recyclen.
Leg me ajb uit waarom alles en iedereen wel Bitcoin zou moeten wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ngangatar schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:22:
[...]

Leg me ajb uit waarom alles en iedereen wel Bitcoin zou moeten wezen?
Het hoeft niet, toch willen de meeste mensen liever Coca Cola ten opzichte van 3es Cola/River/Olacy's.

Zo is het met de muntjes ook. Ga je voor massa is kassa, of voor kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:25:
[...]

Het hoeft niet, toch willen de meeste mensen liever Coca Cola ten opzichte van 3es Cola/River/Olacy's.

Zo is het met de muntjes ook. Ga je voor massa is kassa, of voor kwaliteit.
Veel te zwart wit. ETH vergelijken met 3es is toch veel te vergezocht. Geef dan een voorbeeld ajb wat dezelfde kwaliteit als Bitcoin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:42
Ngangatar schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:27:
[...]

Veel te zwart wit. ETH vergelijken met 3es is toch veel te vergezocht. Geef dan een voorbeeld ajb wat dezelfde kwaliteit als Bitcoin heeft.
Coca cola / Pepsi? Pepsi is niet te zuipen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ngangatar schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:27:
[...]

Ik zit maar een beetje te stoken, het zal de warmte zijn. Ik gun iedereen organische groei bij zijn of haar muntjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
[Twitter]

[YouTube: Ethereum: Merge INCOMING!! ETH Predictions & Analysis! 💯]
Je kan op Binance BETH kopen voor 0.97 ETH, waar je naar de merge gewoon weer een hele ETH voor terug krijgt. Plus een beetje staking rewards tot die tijd. Of beter nog, Zet je ETH op je ledger en gebruik de LIDO pool om direct vanaf je ledger direct te staken.

Je hebt dan met Ethereum een fundamenteel sterke coin, met moonshot potentie vanwege deze grote aanpassing op relatief korte termijn.

stETH/USD trade op FTX ook met een kleine 1,5% korting. In tijden van volatiliteit ook interessant om in de gaten te houden, zodat je goedkoop wat ETH kunt halen. Of swap je ETH in de Curve ETH-stETH pool, in de ochtenduren kun je wel een transactie voor 10 gwei er doorheen krijgen.

Overigens nog niets officieel bevestigd wat betreft datum van de merge, maar augustus en september lijkt aannemlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:21:

Ja, het is geen Bitcoin. Maar ook geen shitcoin. 18% dominantie, en een mega aandeel in alles wat geen Bitcoin is. DeFi, NFT's, Gaming, etc.

Er bestaat een kans dat deze merge nog wel wat positieve prijsactie kan veroorzaken. Het zal hiermee namelijk een crypto zijn dat veel gebruikt wordt zonder dat het veel energie vreet, iets dat ook buiten de cryptofans als positief zal worden gezien. Kunnen staken is altijd iets wat veel mensen graag willen doen.

Misschien wordt het niks. Maar of je fan bent of niet, het is wel een serieus nieuwsevent deze migratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:51:
[...]

Ja, het is geen Bitcoin. Maar ook geen shitcoin. 18% dominantie, en een mega aandeel in alles wat geen Bitcoin is. DeFi, NFT's, Gaming, etc.

Er bestaat een kans dat deze merge nog wel wat positieve prijsactie kan veroorzaken. Het zal hiermee namelijk een crypto zijn dat veel gebruikt wordt zonder dat het veel energie vreet, iets dat ook buiten de cryptofans als positief zal worden gezien. Kunnen staken is altijd iets wat veel mensen graag willen doen.

Misschien wordt het niks. Maar of je fan bent of niet, het is wel een serieus nieuwsevent deze migratie
Ik ben zeker fan!

Maar ik vraag me af, als ze bij ETH niet wachten ( uitstellen ) totdat de bull-run is hervat?

Mocht het zo zijn en BTC dondert ver terug naar laten we zeggen 20k. Dan zou dat toch niet een moment zijn om dit te inplementeren.. Tuurlijk wel voor de langere termijn.

Ach ik weet het ook niet, het zou mooi zijn voor de hele cryptoindustrie d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Skrunsies op 20-05-2022 13:54 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Skrunsies schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:52:
[...]

Ik ben zeker fan!

Maar ik vraag me af, als ze bij ETH niet wachten ( uitstellen ) totdat de bull-run is hervat?
Waarom zouden ze? Het is geen shit coin dat constant gepumpt moet worden door devs.

Zou ook zomaar kunnen dat het succesvol afronden van de merge een nieuwe catalyst kan worden, waar de rest van de markt op kan meeliften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
jvel92 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:55:
[...]

Waarom zouden ze? Het is geen shit coin dat constant gepumpt moet worden door devs.

Zou ook zomaar kunnen dat het succesvol afronden van de merge een nieuwe catalyst kan worden, waar de rest van de markt op kan meeliften.
Nee dat is waar, zoals ik al zei ik weet het ook niet. Het zou in ieder geval een prachtige stap zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Skrunsies schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:58:
[...]

Nee dat is waar, zoals ik al zei ik weet het ook niet. Het zou in ieder geval een prachtige stap zijn :)
Ja, had de edit van je gemist. Maar we weten het allemaal niet, maar aan wat hopium gaan we niet dood :+

[ Voor 12% gewijzigd door jvel92 op 20-05-2022 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Skrunsies schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:58:
[...]

Zeer zeker. Wat ik gister al zij, ik short niks meer.
Vanmorgen long op de 2000 gegaan. Take profit nu op 2010. Ooit gaan we door. We dalen al weken..

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Je kan op Binance BETH kopen voor 0.97 ETH, waar je naar de merge gewoon weer een hele ETH voor terug krijgt.
Dus telkens 0,03 eth gratis door de merge? Rinse and repeat until infinity en je kunt leuk eth hamsteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:28:
[...]

Coca cola / Pepsi? Pepsi is niet te zuipen :9
Das coca cola zero en light ook niet. original ftw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Ik ben zeker fan!

Mocht het zo zijn en BTC dondert ver terug naar laten we zeggen 20k. Dan zou dat toch niet een moment zijn om dit te inplementeren.. Tuurlijk wel voor de langere termijn.

Ach ik weet het ook niet, het zou mooi zijn voor de hele cryptoindustrie d:)b
Nee, dit denk ik niet. Ik denk dat ze daar oprecht bezig zijn alles goed te testen. Als ze klaar zijn, dan zullen ze een dag aankondigen. Of we op dat moment in een bull of bear zitten is totaal niet relevant. Ik denk wel dat ze willen proberen transparant te zijn om het vermoeden van insider trading vooraf weg te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:00:
[...]

Vanmorgen long op de 2000 gegaan. Take profit nu op 2010. Ooit gaan we door. We dalen al weken..
Tsja, vroeg of laat....

Ik vind het moeilijk, na al het inlezen van mij ( want traden is niet mijn ding ), had ik er met de 'kennis' van de cycle, eind vorig jaar gewoon uit moeten gaan. Maar goed, heb daar weer van geleerd ( denk ik :+ )

Wanneer je puur en alleen naar de cycles kijkt - en ook al heb je geen garantie gebasseerd op het verleden ), denk ik dat we dit jaar en volgend jaar kunnen gebruiken om het DCA'en op te starten. En pas vanaf 2024 weer een mooie bull te zien..

Maar mocht je gelijk hebben, vind ik dat ook niet erg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Joosie200 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:02:
[...]

Das coca cola zero en light ook niet. original ftw.
Hallo Bitcoin Cash en Bitcoin Diamond :r :P Zou hij hier nog mee lezen?

BNB gaat ook lekker mee met de flow. Eens kijken of we het blauwe lijntje aan gaan tikken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:21
jvel92 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:29:
[Embed]

Interessant Twitter draadje van een v/d co-founders van Coingecko. O.a. over het belang van het hebben van voldoende kapitaal als startup om een bear te overleven, want mogelijk wordt het lastiger om geld op te halen bij VC's. Ook van belang voor crypto protocollen, wat in feite ook een soort van startups zijn.
Ben zelf fan van het project Paribus (lending protocol op cardano). Heel open en eerlijk t.a.v. Funds en genoeg ruimte voor 2 jaar te overleven. Imho een bullish lending platform voor de volgende bullrun.
Komende maanden gefaseerde uitrol van hun "MVP", inspekend op het huidige marktsentiment (slim ook..)

https://blog.paribus.io/t...-for-paribus-d71aecda8d04

[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 20-05-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Joosie200 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:00:
[...]

Dus telkens 0,03 eth gratis door de merge? Rinse and repeat until infinity en je kunt leuk eth hamsteren.
Ja kan hier op traden. Heb ik ook eventjes gedaan. bETH verkopen op 0.98, en weer kopen op 0.97. Het maakt niet uit of je blijft zitten met bETH of ETH, zodra de merge er is, is het 1:1 ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:12
Voor de lurkers met een boormachine: De bear is bezig, die duurt nog wel 1 a 2 jaar. Nothing to see here, move along!

Als je je slag wil slaan, zie Vermogensrendementsheffing 2.0 - 1 jan 2022
Van al die mensen kan je direct zien dat ze meer dan een ton aan spaargeld hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

En we kunnen nog veel verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

We gaan door met dalen maar je short niet meer? Of bedoel je dat door het wekenlange dalen we nu weer omhoog (moeten) gaan? (Tenzij Putler een bom gooit ofzo)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Eusebius schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:48:
[...]

We gaan door met dalen maar je short niet meer? Of bedoel je dat door het wekenlange dalen we nu weer omhoog (moeten) gaan? (Tenzij Putler een bom gooit ofzo)
Ik geloof er gewoon niet in dat we nog heel veel verder gaan dalen. Maar heb er ook geen verstand van. We dalen al weken / maanden.

Puur gevoel, wie wil er nou niet een mooie long open hebben staan richting een nieuwe ATH.

Zoals ik gister zij, ze gaan niet aankondigen wanneer we omhoog spuiten.

Maandje geleden baalde er hier mensen dat hun salaris oid er nog niet was, de BTC van 37200 naar 39500 ging. Als iedereen de 17-22K verwacht, zul je zien dat hij nooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Het dagelijkse 15.30 uur rode candle is weer aan de gang. Gelukkig is het morgen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
knakworst schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:34:
Het dagelijkse 15.30 uur rode candle is weer aan de gang. Gelukkig is het morgen weekend.
Opletten, en een mooie long openen dus hehe

Sta je in profit, laten bollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:34:
[...]

Ik geloof er gewoon niet in dat we nog heel veel verder gaan dalen. Maar heb er ook geen verstand van. We dalen al weken / maanden.

Puur gevoel, wie wil er nou niet een mooie long open hebben staan richting een nieuwe ATH.

Zoals ik gister zij, ze gaan niet aankondigen wanneer we omhoog spuiten.

Maandje geleden baalde er hier mensen dat hun salaris oid er nog niet was, de BTC van 37200 naar 39500 ging. Als iedereen de 17-22K verwacht, zul je zien dat hij nooit komt.
BTC is helaas meer verankerd in het macro-economisch milieu waar wij nu in zitten. Dalende trend van de markten en potentieel verder in een bear market staat te gebeuren. BTC is helaas, vooralsnog, geen hedge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
keanu_ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:37:
[...]

BTC is helaas meer verankerd in het macro-economisch milieu waar wij nu in zitten. Dalende trend van de markten en potentieel verder in een bear market staat te gebeuren. BTC is helaas, vooralsnog, geen hedge.
Not yet. Komt ooit wel, maakt hij zich van de traditionele markten los. Goed, blijf toch bij m’n punt.

26K opzoeken? Kan. Veel verder denk ik zelf van niet. Kan er 300% naastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
keanu_ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:37:
[...]

In de app cryptowatch zie ik dat bijna alle altcoins de koers van BTC kopieren. XRP deed nogal eens een tegenovergestelde beweging, maar over het algemeen lijken de koersverlopen op elkaar IMHO.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
keanu_ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:05:
[...]

Ben zelf fan van het project Paribus (lending protocol op cardano). Heel open en eerlijk t.a.v. Funds en genoeg ruimte voor 2 jaar te overleven. Imho een bullish lending platform voor de volgende bullrun.
Komende maanden gefaseerde uitrol van hun "MVP", inspekend op het huidige marktsentiment (slim ook..)

https://blog.paribus.io/t...-for-paribus-d71aecda8d04
Investeren in dergelijke projecten, zeker in het huidige klimaat, is behoorlijk risicovol. En mijn inziens ook niet aan te raden, tenzij je een investeringsfonds bent met geld te veel. Want opportunity cost.

Investeren in dApps die op Ethereum, een L1 met daadwerkelijke adoptie en actieve gebruikers, is al een behoorlijk risicovol. Laat staan investeren in een dApp op een alternatieve L1 (Ada) zonder daadwerkelijke adoptie en gebruikers. Mocht Ada de volgende bullrun daadwerkelijk de place to be worden, dan is er nog voldoende tijd om te investeren in interessante Ada dApps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Eusebius schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:40:
[...]

In de app cryptowatch zie ik dat bijna alle altcoins de koers van BTC kopieren. XRP deed nogal eens een tegenovergestelde beweging, maar over het algemeen lijken de koersverlopen op elkaar IMHO.
BNB lijkt wint eigenlijk structureel van Bitcoin, voor mijn gevoel dan, ik heb geen chart bekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:39:
[...]

Not yet. Komt ooit wel, maakt hij zich van de traditionele markten los. Goed, blijf toch bij m’n punt.

26K opzoeken? Kan. Veel verder denk ik zelf van niet. Kan er 300% naastzitten.
Gaat niet gebeuren. Enkel als BTC de standaard betaalmethode zal worden, waar het niet voor ingericht is :Y)

En ALS btc de standaard zou worden, dan is dat de traditionele markt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:42:
[...]

BNB lijkt wint eigenlijk structureel van Bitcoin, voor mijn gevoel dan, ik heb geen chart bekeken
Een vergelijking vanaf oktober op site Coinlib

Voor een daytrader valt er genoeg te halen; voor de longtraders (ik ga ervan uit dat de meeste dat hier zijn) volgen de koersen elkaar netjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zt2Jwi_IXMh-ZoFmIhq1qZwaUEs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6swQVySoY59H1VdeDoJMj34q.png?f=fotoalbum_large

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

De ontwikkelaars van ETH zijn niet/minder bezig met de koers, die richten zich op de techniek. Als de techniek er klaar voor is, dan zullen ze dit lanceren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Eusebius schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:50:
[...]

Voor een daytrader valt er genoeg te halen; voor de longtraders (ik ga ervan uit dat de meeste dat hier zijn) volgen de koersen elkaar netjes.

[Afbeelding]
Die grafiek toont toch aan dat BNB eigenlijk continue harder stijgt, en minder daalt. Dus zijn gevoel klopt wel.

En elke dag 1% beter doen als een andere coin, dat telt wel op O-) En het verschil is wel groter dan 1%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:51:
[...]

De ontwikkelaars van ETH zijn niet/minder bezig met de koers, die richten zich op de techniek. Als de techniek er klaar voor is, dan zullen ze dit lanceren.
Je zult ook wel gelijk hebben, waarschijnlijk zit ik met een marketing petje op :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:55:
[...]

Je zult ook wel gelijk hebben, waarschijnlijk zit ik met een marketing petje op :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZuHhI4aVBRshiiyPxN89sM-DIpY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZZil72vzw54KqHuOpNLn20p.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

[...]

[Afbeelding]
Het lijken dezelfde golfjes, maar als je voor 100 dollar DOT gekocht had op 8 november, had je veel minder in sats vandaag. Als in minder dan de helft. 65 procent minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Geen dump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

[Afbeelding]
Het valt me hier nog mee, maar als je verder zou uitzoomen, vooral tijdens de vorige bear, '18'19 was BNB sterker dan Bitcoin. Toch?

Blijft bijzonder. Ik heb echt een haat-liefde relatie met dat BNB. Ik was er vanaf de start bij. We waren destijds bij de eerste 100.000 gebruikers ofzo. Altijd wel wat BNB gehad, maar nooit gedacht dat ze zo groot zouden worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
Zeg dat nou niet :P

Gelijk rode kaarsen op het menu

[ Voor 10% gewijzigd door sjorremans op 20-05-2022 16:23 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:17
En daar gaan we weer.
Heb ik de memo gemist? Boven 30k stoppen met kopen?

[ Voor 55% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 20-05-2022 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:20:
En daar gaan we weer.
Heb ik de memo gemist? Boven 30k stoppen met kopen?
Om die ponzi in stand te houden hadden we jou uit de CC gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:10:
[...]

Bij mij op het menu is het alleen maar Italiaans al een paar weken. Pasta rekteroni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
jvel92 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:42:
[...]

Investeren in dergelijke projecten, zeker in het huidige klimaat, is behoorlijk risicovol. En mijn inziens ook niet aan te raden, tenzij je een investeringsfonds bent met geld te veel. Want opportunity cost.

Investeren in dApps die op Ethereum, een L1 met daadwerkelijke adoptie en actieve gebruikers, is al een behoorlijk risicovol. Laat staan investeren in een dApp op een alternatieve L1 (Ada) zonder daadwerkelijke adoptie en gebruikers. Mocht Ada de volgende bullrun daadwerkelijk de place to be worden, dan is er nog voldoende tijd om te investeren in interessante Ada dApps.
Helemaal met je eens hoor. Hoog risico.
Wie weet hopelijk een hoog rendement. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Dit gaat trouwens week 8 met een rode kaars worden. Op naar de 10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
sjorremans schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:10:
[...]

Bedankt he!

Uitgekickt in profit. Nu weer een mooie entry zoeken. Als hij de 29500 houd vlieg ik er zo weer in.

Edit, op de shiba & luna uiteraard.

[ Voor 6% gewijzigd door PlanR op 20-05-2022 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

filthy rich schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:34:
[...]

Denk dat we echt wel die 22 gaan pakken.
komtiedanhe?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ah, Amerikaanse beurzen ook weer in het rood.. dat zal het zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:03

Coldcat

HODL

Dit gaat nog wel even uren. Langzaam de zwakke handen uit laten zweten. Net zo lang totdat niemand die bende wil kopen en dan schiet het omhoog.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Geen dalende donderdag maar vrije val vrijdag blijft kloppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-09 22:15
Apenpokken Crash incoming?😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:50

Darrell

Fiat moonboy

Deman23 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:11:
Apenpokken Crash incoming?😂
Allemaal de schuilkelders in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Was dit al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Tuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXUcZ-kQ2PkfmpR3tShznnlBtdA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i2EPb7i95yukVhFWfk5tvYzQ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nee, dit gaat nog een jaartje door volgens de experts ;). Daar hoor ik overigens niet bij, maar ik geloof ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Gebeurt niks. De markten sluiten zo is het niet? Saai weekendje tussen de 29 & 30K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:31:
[...]

Gebeurt niks. De markten sluiten zo is het niet? Saai weekendje tussen de 29 & 30K
Sluiten om 22 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Werken die over? Ik ga een vrijmibo halen :Y) :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:34:
[...]

Werken die over? Ik ga een vrijmibo halen :Y) :Y
Amerika jonguh.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c8KahiGrO3EiwDEyGY-hPToVaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KqZnrNpB1glZWNXX1kzcGZ8a.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Ik ga ook maar in Amerika wonen. Heerlijk. Elke dag tot 15.30 uur uitslapen en dan de ochtend beginnen met je gains te pakken.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:54:
[...]

Ik ga ook maar in Amerika wonen. Heerlijk. Elke dag tot 15.30 uur uitslapen en dan de ochtend beginnen met je gains te pakken.
Ik ga mee..!! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[Twitter]

Na lang lurken, mijn eerste bericht hier :P

Laat ik beginnen met dat ik met je mee hoop qua positief vooruitzicht :*) (mijn portefeuille kan het gebruiken :X )

Via Ledger staken in de LIDO pool heb ik al vaker hier gelezen, maar ik snap het niet. Alhoewel de coins nooit echt op je Ledger staan, zodra ze in die LIDO pool zitten gaat het toch ook niet meer via Ledger? De veilige opslag / beveiliging via Ledger is daarmee toch weg? Ofwel even veilig als op elke crypto exchange of mis ik iets?

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:03

Coldcat

HODL

Putin heeft Covid opgelost en tegelijkertijd de inflatie veroorzaakt. En door hem is er regulering voor Crypto nodig!

Dit is een held in de politieke wereld! Een engel die uit de hemel is komen vallen voor de politiek op dezer aarde!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:07:
[...]

Putin heeft Covid opgelost en tegelijkertijd de inflatie veroorzaakt. En door hem is er regulering voor Crypto nodig!

Dit is een held in de politieke wereld! Een engel die uit de hemel is komen vallen voor de politiek op dezer aarde!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGFnlVeW1HKVsGzoxXVIhAjLD0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAjVFys45yAYdlxmkXxgoWpL.jpg?f=user_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
8 rode weken, je zou er verlof voor moeten krijgen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:42:
8 rode weken, je zou er verlof voor moeten krijgen.
10! 10! 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
@Uncle_Charles Gaan we de 0.500 behouden?

Triestig muntje aan het worden

[ Voor 3% gewijzigd door PlanR op 20-05-2022 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
In m’n vakantie @ Zuid Frankrijk, 10 maanden geleden, zag ik hem naar de 3 dollar gaan…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:08:

Gaat allemaal naar zerooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 17:37
Kan ook @jvel92 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtJ6VbTa20TEz82aVXAopWuZsVo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T6bl7crjo9tpLqkzUdB85aBD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:08:

ADA gaat de $0.30 aantikken
vanaf nu alleen dca bitcoin en ga letten op trendreversal op de 3d /weekly met btc pairing.

mijn focus:
ETH
BNB
BIT
ADA
DOT
GLMR

[ Voor 114% gewijzigd door Kol Nedra op 20-05-2022 19:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Oeh, je kan nu AVAX'jes oppakken voor maar 28 USD! Wat verleidelijk, maar ik wacht wel even tot de 0,9 USD.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
S&P500 nu officieel in een bearmarket, 20% eraf vanaf de top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:35:
Oeh, je kan nu AVAX'jes oppakken voor maar 28 USD! Wat verleidelijk, maar ik wacht wel even tot de 0,9 USD.
Zou het taro?? Of zit je te trollen… ik vind alles op het moment spotgoedkoop.

Op 36 & 30K ingeschaalt. Jep sta onder water.

M’n trades maken het goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
pas wel op met altjes kopen nu, bnb en eth zie ik redelijk veilig...

je kan dan beter btc kopen en de btc pairing volgen van je altjes 🙃

tenminste zo denk ik erover, ik heb 0.0 verstand van hoe een bearmarket werkt 🥲

[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 20-05-2022 19:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:38:
[...]

Vrijdagavond ipa-tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Btc luistert dus gewoon naar de Nasdaq.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rk8AUTyqet8ShPJ-9mPRdUwNkAc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zM7IFsT1MZ9SQfnKsfojZI2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:38:
[...]

Het kan zeker. Maar ik wacht er niet op. Ik heb vorige week o.a. wat AVAX, CAKE, BIFI, KSM ingeslagen en in staking gezet. Ook extra BIFI gekocht en hoger weer verkocht. Gisteren ATOM en zojuist weer BIFI ingeslagen. Koop zo denk ik nog wat CELR, grote kans dat die morgenochtend wel weer hoger staat.

Iedere week koop ik iets in, of richting staking of bij een goede stijging gaat het direct weer de deur uit zoals BIFI.

Jij vindt dit nu spotgoedkoop, net als vele anderen. Als je eerdere bearmarkets hebt meegemaakt kan je dit nog veel te duur vinden. Er kan echt nog wel 99% vanaf, vergis je niet. Maar de bodem precies timen kan niemand. En daarom kan je maar beter langzaam inladderen (echt niet te snel of te veel), want de koers gaat altijd lager dan je verwacht en stijgt verder door dan je verwacht. Je wil niet op een kwart of halverwege de bearmarket al helemaal all-in zitten en er dan nog even -50% vanaf zien gaan. Liever iets te laat met een market buy je laatste fiat erin knallen dan met een all-in nog 2 jaar de rest van de bearmarket uitzitten.

Maar alles hangt van Bitcoin af en die kan gewoon vanaf vanavond weer stijgen en een nieuwe ATH neerzetten, je weet het niet. Daarom is nu al iets inkopen niet zo verkeerd, als je maar bereid bent in een week nog -20% mee te pakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Wel apart om te lezen hoe de adviezen hier met de dag wisselen. Eerst was het, in een bearmarket moet je echt DCA-en zit je gegarandeerd goed. Nu lijken we in een bearmarket te zitten en wordt geadviseerd te wachten en de bodem te timen? Ik ga het dit keer anders aanpakken dan in 2018/2019. Iedere maand DCA in BTC + andere munten en achterover leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PHPResource schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:48:
Wel apart om te lezen hoe de adviezen hier met de dag wisselen. Eerst was het, in een bearmarket moet je echt DCA-en zit je gegarandeerd goed. Nu lijken we in een bearmarket te zitten en wordt geadviseerd te wachten en de bodem te timen? Ik ga het dit keer anders aanpakken dan in 2018/2019. Iedere maand DCA in BTC + andere munten en achterover leunen.
ook mijn plan 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Exact, de bodem timen kan je niet, DCA'en wel. De vraag is natuurlijk wel wanneer je daarmee begint, je kunt er immers ook nog even mee wachten. Maar de bearmarket kan ook morgen voorbij zijn en dan mis je de bodem. Daarom is DCA'en zeker een optie, maar niet deze week 25% erin, de 3 weken daarna ook en dan al all-in zitten en een mega rode candle (6k->3k look-a-like) meepakken. Echt beheerst inladderen.

Enkele jaren geleden zag je dit gedrag veel minder, ik zie nu echt veel mensen (ook irl om mij heen, familie, kennissen) wekelijks/maandelijks iets inkopen. Voornamelijk BTC en ETH. Dus de kans dat die echt nog enorme dieptepunten bereiken wordt steeds lager.

Ik baal nog steeds dat ik tijdens de vorige bearmarket niet die 100 ETH @ 70 USD (los van vele andere buys) heb opgepakt. Dan had ik nu los van allemaal andere mooie dingen sowieso een Lamborghini Aventador SVJ met Gintani uitlaat voor de deur staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:03
Taro schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:55:
[...]

Exact, de bodem timen kan je niet, DCA'en wel. De vraag is natuurlijk wel wanneer je daarmee begint, je kunt er immers ook nog even mee wachten. Maar de bearmarket kan ook morgen voorbij zijn en dan mis je de bodem. Daarom is DCA'en zeker een optie, maar niet deze week 25% erin, de 3 weken daarna ook en dan al all-in zitten en een mega rode candle (6k->3k look-a-like) meepakken. Echt beheerst inladderen.

Enkele jaren geleden zag je dit gedrag veel minder, ik zie nu echt veel mensen (ook irl om mij heen, familie, kennissen) wekelijks/maandelijks iets inkopen. Voornamelijk BTC en ETH. Dus de kans dat die echt nog enorme dieptepunten bereiken wordt steeds lager.

Ik baal nog steeds dat ik tijdens de vorige bearmarket niet die 100 ETH @ 70 USD (los van vele andere buys) heb opgepakt. Dan had ik nu los van allemaal andere mooie dingen sowieso een Lamborghini Aventador SVJ met Gintani uitlaat voor de deur staan :)
Haha dat zou wel een bruut mooi ding zijn ja.
Maar goed je hebt er van geleerd. Ik ook, ik heb destijds naar eth gekeken en gedacht dit komt nooit meer goed. Jaartje verder stond ie op ruim 4K.
Bodem timen lukt niemand, wel kan je inderdaad geladderd de coins inslaan waar je vertrouwen in hebt.
Of mooi je gak verlagen van je btc, ik ben er 100% van overtuigd dat we ooit die ton gaan aantikken en het aantal nieuwe berichten per minuut op deze sc een record gaat aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Mijn plan voor de bear is om meer in ETH en DOT te gaan dca-en, en wat minder in BTC.

BNB probeer ik te vergaren door staking van coins waarin ik long term investeren ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:40
Bifi is deze week ook in de aanbieding met 25% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
huh Taro is begonnen met inslaan? nou dan zitten we zeker in een bearmarket 😁

maar volgens mij kan de btc dominance nog stukken hoger gaan...

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 20-05-2022 20:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Don't stray just dca is een manier. Zolang je maar bewust bent dat Bitcoin in een downtrend / bear de 200 wma opgezocht heeft en zelfs de 300 mwa heeft aangetikt. Dat zijn de van 12k naar 6k moves en van 6k naar 3k moves eerder bij de corona flash crash. Per stuk 50% eraf tov waar men dacht: we zitten op de bodem en door.

Nu valt de 200 wma samen met de fair value regression band zo rond 22k. En dat is vanaf 28k geen 50% drop meer, hoogstens een 25% drop. De 300 wma zou een 50% drop inhouden vanaf nu. Plus het is een voortschrijdend iets dus na verloop van tijd liggen de 200/300 wma hoger.

Betekent niet dat 28k tov 69k de beste deal ooit is. Sure een korting van 60% tov de ath is nice maar het kan dus ook nog uitzakken naar een 70/75/80% eindkorting. En inderdaad die bodem kun je niet voorspellen of pinpointen. Rond 64k een tweede keer op rij sprak iedereen op naar 75k, wenn 100k. Het topte bij 69k. Het kan dus ook al dippen bij 24k omdat men eerder wil toeslaan. En in dat geval is de bodem al in, net zoals we vorig jaar al in mei 28k aantikte en juli nog een keer voor we omhoog gingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zojuist een short op BTC gesloten met 13% winst!
Heb gistermiddag gekocht, daarna steeg de koers naar de $30.760 en heb bijna zitten zweten met de positie op ruim -50%. Veel te hoog ingezet, dus dit doe ik nooit weer O-)

Uiteindelijk met een mooi zakcentje van een paar honderd euro uitgestapt waar ik erg blij mee. Misschien kon ik de short nog langer laten lopen, de koers staat nu alweer iets lager.

Winst = winst en ik ben er blij mee *O*

Voorlopig stap ik even niet in, want dan had ik de short ook wel kunnen laten lopen of kunnen verkleinen. Wees blij met de winsten en doe geen domme dingen denk ik dan altijd maar.

Dat is net als de bodem timen, als je $ 100 inzet maakt de koers niet uit. Alle keren zet je $ 100 in. :)

Fijn weekend! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 21-05-2022 00:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:11:
[...]

Don't stray just dca is een manier. Zolang je maar bewust bent dat Bitcoin in een downtrend / bear de 200 wma opgezocht heeft en zelfs de 300 mwa heeft aangetikt. Dat zijn de van 12k naar 6k moves en van 6k naar 3k moves eerder bij de corona flash crash. Per stuk 50% eraf tov waar men dacht: we zitten op de bodem en door.

Nu valt de 200 wma samen met de fair value regression band zo rond 22k. En dat is vanaf 28k geen 50% drop meer, hoogstens een 25% drop. De 300 wma zou een 50% drop inhouden vanaf nu. Plus het is een voortschrijdend iets dus na verloop van tijd liggen de 200/300 wma hoger.

Betekent niet dat 28k tov 69k de beste deal ooit is. Sure een korting van 60% tov de ath is nice maar het kan dus ook nog uitzakken naar een 70/75/80% eindkorting. En inderdaad die bodem kun je niet voorspellen of pinpointen. Rond 64k een tweede keer op rij sprak iedereen op naar 75k, wenn 100k. Het topte bij 69k. Het kan dus ook al dippen bij 24k omdat men eerder wil toeslaan. En in dat geval is de bodem al in, net zoals we vorig jaar al in mei 28k aantikte en juli nog een keer voor we omhoog gingen.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, koop wel even een boekje bij de Brun.. wat staat @Skrunsies daar bij de strips te doen?

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Eusebius schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:17:
[...]

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, koop wel even een boekje bij de Brun.. wat staat @Skrunsies daar bij de strips te doen?
Hier een ebook voor je
YouTube: Bitcoin Logarithmic Regression
Pagina: 1 ... 35 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!