Knip ivm quote.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 15-09-2022 09:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 15-09-2022 09:06 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Komen gespreid over een half jaar vrij.DutchCrownNL schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:06:
Merge dus afgerond, dan zullen binnenkort ook de "ETH 2.0" tokens worden vrij gegeven toch?
Bedoel dus de tokens die men ontvangt omdat ze de "oude" ETH hebben gestaked.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Vanaf een half jaar zelfs, dat kan ook maar zo een jaar wordenColdcat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:07:
[...]
Komen gespreid over een half jaar vrij.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Congratulations on being the dumbest fuck's of this century and walking the coin safely to the exit for the elite to take full centralized control over what you built, congratulations all you brain dead ultracucks!
[ Voor 39% gewijzigd door Coldcat op 15-09-2022 09:13 ]
ERG 2x decreaseZeRoC00L schreef op donderdag 15 september 2022 @ 08:51:
Welke chain(s) hebben er nu enorme rekenkracht bijgekregen ?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Meh, als je uitzoomt is er eigenlijk niks gebeurd.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 15-09-2022 09:21 ]
Zero.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hangt een beetje af wanneer je gekocht hebt denk ik zo. Ik pak voor de vroege ochtend geen gekke winst op deze candleSluw schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:19:
[...]
Meh, als je uitzoomt is er eigenlijk niks gebeurd.
Raf1994 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:21:
Kan iemand me vertellen hoe Ethereum en Bitcoin tegen elkaar opwegen?
Of zijn ze beide evengoed.
Of is Ethereum Bitcoins klein broertje?
Ik las iets over een replay attack. Als je dus die fork tokens hebt kun je het beste je ETH POS naar een nieuwe wallet overzetten, en daarna de POW tokens naar een andere wallet.keepitfrosty schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:20:
Go go gratis fork tokens! https://www.coingecko.com/en/coins/ethereum-pow-iou
Hehe Taro leeft de rest van de dag naast de koffieautomaat. Let the flame wars commence!Raf1994 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:21:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 60% gewijzigd door Coldcat op 15-09-2022 09:28 ]
Coldcat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:27:
Dikke ATOM! Een uur geleden een dollar lager.
Raf1994 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:21:
Niet, is appels met peren vergelijken.Raf1994 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:21:
Zo te zien een higher low, op naar de nieuwe ath
Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:04:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Qunix op 15-09-2022 10:11 ]
Geweldig, meteen het boodschappenbriefje aangevuld!knakworst schreef op donderdag 15 september 2022 @ 08:12:
[...]
Geen vegan woke hapjes op mijn party.
[Afbeelding]
Inflatie gaat van 5 miljoen per jaar naar ergens
tussen 0 en 2 miljoen, waarschijnlijk rond de 700k. Aldus Jezus Vitalik.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:04:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
John van der Meer kijk ik ook graag naar. Realistische TA altijd. Het is wel vooral voor traders maar het grootte plaatje is duidelijk.sjorremans schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:29:
Mijn youtube vriend (De Bitcoin consultant) denkt dat we helemaal terug gaan naar 12K .. en dat die bear flag alsnog gaat uitspelen.
Naar zijn filmpjes ga ik dus ook niet meer kijken
En ik maar denken dat Capo op twitter negatief is ingesteld
Kijk zijn filmpjes ook al geruimere tijd inderdaad, alleen vind ik hem nu niet meer zo aardigzwembroek schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:37:
[...]
John van der Meer kijk ik ook graag naar. Realistische TA altijd. Het is wel vooral voor traders maar het grootte plaatje is duidelijk.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
when I’m at a party but The Merge is less than 15 minutes away
— LilMoonLambo (@LilMoonLambo) 15 september 2022
https://t.co/XvwI6FmMXk
Hij noemt die 12,5k als technische target al heel lang he. Als we daar mogen aankomen met een redelijk snelle daling dan ben ik happy. Ga we er tergend langzaam naar toe dan ben ik al eerder aan boord. Die 12,5k is mogelijk maar er zijn veel meer analisten die naar dit level kijken. Dan zal de koers er uiteindelijk wel niet komen.sjorremans schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:45:
[...]
Kijk zijn filmpjes ook al geruimere tijd inderdaad, alleen vind ik hem nu niet meer zo aardig
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mezelf quoten doe ik niet zo graag. Maar ik was even benieuwd of er nog anderen in PHB zijn gesprongen. Bijna 50% winst vanaf de bodem. Lage supply, dus het gaat hard, ook zonder whales.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:14:
PHB / AMB, all aboard…
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-09-2022 11:28 ]
Wat zijn dat voor een crack coins dan?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:27:
[...]
Mezelf quoten doe ik niet zo graag. Maar ik was even benieuwd of er nog anderen in PHB zijn gesprongen. Bijna 50% winst vanaf de bodem. Lage supply, dus het gaat hard, ook zonder whales.
Don't know, don't care.Casio Ridder schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:30:
[...]
Wat zijn dat voor een crack coins dan?
[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-09-2022 11:31 ]
Lekker, maar zegt met verder niets dus nee helaas.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:27:
[...]
Mezelf quoten doe ik niet zo graag. Maar ik was even benieuwd of er nog anderen in PHB zijn gesprongen. Bijna 50% winst vanaf de bodem. Lage supply, dus het gaat hard, ook zonder whales.
Kan je hierover uitbreiden, ik volg niet helemaal?Coldcat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:24:
Ik las iets over een replay attack. Als je dus die fork tokens hebt kun je het beste je ETH POS naar een nieuwe wallet overzetten, en daarna de POW tokens naar een andere wallet.
Ze hebben weer een of andere nep-shitcoin bedacht voor mensen die er niks van snappen.Slonzo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:41:
[...]
Kan je hierover uitbreiden, ik volg niet helemaal?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-09-2022 11:48 ]
[ Voor 5% gewijzigd door cooLopke op 15-09-2022 11:51 ]
Dat snap ik, maar ik volg niet helemaal waarom (of in welk geval) ik mijn ETH zou moeten oversluizen naar een andere wallet - wat sowieso vervelend is als je een Ledger o.i.d. hebt; dan moet ik al mijn ETH oversluizen naar een onderliggend adres ipv de level 0. En dan gaat Ledger Live mogelijks de level 0 wallet niet meer discoveren omdat er geen ETH meer opstaat, en dus ook de level 1, 2, 3... niet. Of vertel ik nu onzin?MicroWhale schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:45:
Ze hebben weer een of andere nep-shitcoin bedacht voor mensen die er niks van snappen.
ETH heeft gewoon dezelfde coins. Die zijn niet veranderd. Het berekenen van de blokken wel, dat is van POW naar POS gegaan.
Het punt is dit: als je op je self custody wallet ETH POW tokens krijgt en niet begrijpt waar dit over gaat: afblijven.Slonzo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:50:
[...]
Dat snap ik, maar ik volg niet helemaal waarom (of in welk geval) ik mijn ETH zou moeten oversluizen naar een andere wallet - wat sowieso vervelend is als je een Ledger o.i.d. hebt; dan moet ik al mijn ETH oversluizen naar een onderliggend adres ipv de level 0. En dan gaat Ledger Live mogelijks de level 0 wallet niet meer discoveren omdat er geen ETH meer opstaat, en dus ook de level 1, 2, 3... niet. Of vertel ik nu onzin?
[ Voor 14% gewijzigd door Wiley99 op 15-09-2022 12:07 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
kwestie van tijd tot ETH op $800 staat.... ja toch? net zoals BTC op 12kcooLopke schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:49:
Geen dump van Eth? Jammer! Had eindelijk op 1K willen bijkopen. Vorige keer mij enkel gefocused op Bitcoin. Damn..
Hoe zie je dan dat je een fomo-wave hebt? Als één of andere vage coin met 10% gaat stijgen, ga ik niet instappen. Want 100 van de 99 keer keldert'ie daarna 25% naar beneden.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:31:
[...]
Don't know, don't care.
Maar iedereen wil ze. Dus ride the fomo wave.
==
hoi
Wel, hij ging efkens naar boven, maar nu... disappointment drop?Kol Nedra schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:02:
[...]
kwestie van tijd tot ETH op $800 staat.... ja toch? net zoals BTC op 12k
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Was hem al een tijdje aan het volgen maar toen niet ingestapt omdat het al te hard ging (teveel risico). Toen kwam papa Bitcoin met z'n drop en bleef de koers nog redelijk liggen, had eigenlijk verwacht dat ie richting 0 zou gaan. Vervolgens wat strakke stop-limits bij dit signaal (vervolg op de snelle stijging vanaf €1,12). Nu kwestie van niet te hebberig worden en ergens vandaag uitstappen.Eusebius schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:48:
[...]
Hoe zie je dan dat je een fomo-wave hebt? Als één of andere vage coin met 10% gaat stijgen, ga ik niet instappen. Want 100 van de 99 keer keldert'ie daarna 25% naar beneden.
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-09-2022 13:11 ]
Sell the news...what else is new...resusaapje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:00:
[...]
Wel, hij ging efkens naar boven, maar nu... disappointment drop?
Vergelijk het met sex. Het geeft een flinke paal in de aanloop, maar na het hoogtepunt zakt het altijd eerst weer wat in elkaarresusaapje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:00:
[...]
Tweakers kunnen niet vergelijken met sex.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:41:
[...]
Vergelijk het met sex. Het geeft een flinke paal in de aanloop, maar na het hoogtepunt zakt het altijd eerst weer wat in elkaar
Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:41:
[...]
Vergelijk het met sex. Het geeft een flinke paal in de aanloop, maar na het hoogtepunt zakt het altijd eerst weer wat in elkaar
Ik ben gewoon blij dat het vooralsnog goed is gegaan en we zowel met btc als eth op dit punt zitten.resusaapje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:00:
[...]
Zero.
𝗗𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱 for PLU (i.e. staked PLU) is growing faster than the 𝗦𝘂𝗽𝗽𝗹𝘆 (i.e. new PLU entering circulation)
— Danial Daychopan (@DDhopn) 16 augustus 2022
As a result, over 50% of the circulating supply is now held for higher rewards, just after four months since the release of our new Rewards and Perks.#SupplyShock
It’s happening… 📢
— Plutus (@plutus) 10 augustus 2022
Plutus is coming to the United States! 🇺🇸
Early next year, over 330m U.S. residents will receive access to a Plutus Card, enabling them to earn crypto rewards on their everyday payments.
For full details, read our latest blog 👇https://t.co/soerxYZ2r1 pic.twitter.com/1GGDwAF1Ba
Een plusje omdat ik er ook fluf van heb.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:42:
Ik wil graag opnieuw een shitcoin voor jullie shillen.
Het betreft PLU. De token achter de Plutus kaart. Ik heb de nodige ervaring met crypto-cashback betaalkaarten. En die van Plutus werkt goed. Wil je meer weten over de Plutus-kaart, kijk dan in het topic
Plutus.it - Crypto Visa kaart Omdat ik tevreden ben over het product, dacht ik, laat ik eens een DYOR-tje doen.
Waarom dan nu deze shill?
Fundamentals. Het huidige model dat Plutus introduceerde, viel toevallig samen met de wijzigingen die Crypto.com doorvoerde. Tien duizenden CDC gebruikers hebben de overstap willen maken. Binnen enkele dagen was de jaarvoorraad aan kaarten van Plutus op. Dit vond plaats eind april. Sinds dit moment zijn er geen kaarten meer uitgegeven. Na wat doorvragen wist een Telegram mod mij te vertellen dat er momenteel zo’n 60.000 mensen een kaart hebben.
[Afbeelding]
Tevens staat in bovenstaand Telegram bericht dat er zo’n 50k mensen in de wachtrij staan om een kaart te ontvangen, dit is meermaals bevestigd. De nieuwe kaarten zijn in oktober (eindelijk) klaar om verstuurd te worden naar de mensen die vanaf mei zich aangemeld hebben. En er zijn genoeg kaarten besteld om alle 50.000 mensen een kaart te geven. Ook meermaals bevestigd.
[Afbeelding]
Er is momenteel ongeveer 2.3m PLU in omloop. Via Etherscan is te zien dat in elk geval ruim 900k (40%) van de supply “locked” is door cardusers. Dan is er nog een enorme groep die de gratis kaart gebruikt en ook wat PLU heeft. Maar ik heb niet kunnen achterhalen hoeveel dit is omdat er interne wallets voor gebruikt worden.
[Twitter]
Dus, met aantal gebruikers (60.000) dat over de afgelopen 4 maanden het product heeft gebruikt is de supply aan het afnemen. Dan komen er volgende maand 50.000 mensen bij. En dan eigenlijk wil je nog even geduld hebben met verkopen en Q1 2023 afwachten…
[Twitter]
Maar jij koopt toch helemaal geen crypto omdat je een zware recessie verwacht?
Klopt. Maar dit is zo’n shitcoin. Die markt is zo dood als een pier. Macro-economische omstandigheden, of acties van Bitcoin hebben niet echt invloed op een coin met zo’n lage marketcap.
Wat ik wel zie is “organische groei”![]()
[Afbeelding]
Waarschijnlijk is het niks, toch drop ik het maar even...
[ Voor 45% gewijzigd door Nopheros op 15-09-2022 14:50 ]
Als wij er allemaal €50 euro tegenaan gooien staat hij straks in de plus.Nopheros schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:47:
@Gelukszoekr Staan je PLU onder water ofzo?![]()
Grapje hoor
Vind PLU zelf verder ook een goede kandidaat, alleen ik wacht nog even op de verwachte bitcoin drop...
Ik doe mee! We spreken een tijdstip af, iemand geef het signaal en dan gaan we allemaal tegelijk kopen!fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:50:
Als wij er allemaal €50 euro tegenaan gooien staat hij straks in de plus.
[ Voor 4% gewijzigd door Slonzo op 15-09-2022 14:58 ]
Binance says no. Ik hou het bij ubershitcoins, geen ultrashitcoins.Slonzo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:55:
[...]
Ik doe mee! We spreken een tijdstip af, iemand geef het signaal en dan gaan we allemaal tegelijk kopen!
[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-09-2022 14:57 ]
Liefst op een exchange zonder KYC natuurlijk.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:56:
Binance says no. Ik hou het bij ubershitcoins, geen ultrashitcoins.
HitBTC bv? Wissel je ETH om voor PLU voor momenteel $6,53/PLU. Lekker hoorrrSlonzo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:58:
[...]
Liefst op een exchange zonder KYC natuurlijk.
Ik sta een paar procent in de min. Niks schokkends nog. Maar in de tussentijd met de kaart al wel 90 PLU gekregen. Dus onder aan de streep sta ik in de plusNopheros schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:47:
@Gelukszoekr Staat je PLU onder water ofzo?![]()
Grapje hoor
Vind PLU zelf verder ook een goede kandidaat, alleen wacht ik nog even op de verwachte bitcoin drop...
Zonder geheid, het volume is erg laag. Je kan niet zomaar een marktorder plaatsen zonder even te kijken wat er te koop staatfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:50:
[...]
Als wij er allemaal €50 euro tegenaan gooien staat hij straks in de plus.
Te laat geweest om BTC goedkoop te kopen en dan is het een boomercoinfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:23:
Boomercoin heeft z'n duikpak vast aangetrokken.
Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:42:
Het betreft PLU. De token achter de Plutus kaart. Ik heb de nodige ervaring met crypto-cashback betaalkaarten. En die van Plutus werkt goed. Wil je meer weten over de Plutus-kaart, kijk dan in het topic
Plutus.it - Crypto Visa kaart Omdat ik tevreden ben over het product, dacht ik, laat ik eens een DYOR-tje doen.
Fundamentals. Het huidige model dat Plutus introduceerde, viel toevallig samen met de wijzigingen die Crypto.com doorvoerde. Tien duizenden CDC gebruikers hebben de overstap willen maken. Binnen enkele dagen was de jaarvoorraad aan kaarten van Plutus op. Dit vond plaats eind april. Sinds dit moment zijn er geen kaarten meer uitgegeven. Na wat doorvragen wist een Telegram mod mij te vertellen dat er momenteel zo’n 60.000 mensen een kaart hebben.
[Afbeelding]
Tevens staat in bovenstaand Telegram bericht dat er zo’n 50.000 mensen in de wachtrij staan om een kaart te ontvangen, dit is meermaals bevestigd. De nieuwe kaarten zijn in oktober (eindelijk) klaar om verstuurd te worden naar de mensen die vanaf mei zich aangemeld hebben. En er zijn genoeg kaarten besteld om alle 50.000 mensen een kaart te geven. Ook meermaals bevestigd.
[Afbeelding]
Er is momenteel ongeveer 2.3m PLU in omloop. Via Etherscan is te zien dat in elk geval ruim 900k (40%) van de supply “locked” is door cardusers. Dan is er nog een enorme groep die de gratis kaart gebruikt en ook wat PLU heeft. Maar ik heb niet kunnen achterhalen hoeveel dit is omdat er interne wallets voor gebruikt worden.
[Twitter]
Dus, met aantal gebruikers (60.000) dat over de afgelopen 4 maanden het product heeft gebruikt is de supply aan het afnemen. Dan komen er volgende maand 50.000 mensen bij. En dan eigenlijk wil je nog even geduld hebben met verkopen en Q1 2023 afwachten…
[Twitter]
Klopt. Maar dit is zo’n shitcoin. Die markt is zo dood als een pier. Macro-economische omstandigheden, of acties van Bitcoin hebben niet echt invloed op een coin met zo’n lage marketcap.
[Afbeelding]
Dit is gewoon de Dow Jones die geen richting kan bepalen. Iedere permarket procentiel stijging of daling wordt behandeld alsof het ook maar iets zegt over wat de DJI vandaag gaat doen. -0,1%, alle kinderen en het badwater het raam uit!AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:27:
Bearflag target de low van juni of zie ik dit verkeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-09-2022 15:32 ]
AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:27:
[ Voor 3% gewijzigd door AlterBridge op 15-09-2022 15:33 ]
Heb je een tekening?AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:27:
Anoniem: 710428
ik ga nu ook direct inslaan, kaartje kan wel wachtenknakworst schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:44:
[...]
Een plusje omdat ik er ook fluf van heb.
Ja zie edit, maar kan helaas net die 300ma lijn niet zien. Maar die zit nu op 17425 geloof ik?
[ Voor 44% gewijzigd door AlterBridge op 15-09-2022 15:36 ]
Mijn kaart besteld op 11 mei. Still waiting.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:42:
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
same here, omdat ze geen huisnummer erop gedaan hebben op de enveloppe kwam het niet aan.... dus heb al flink wat PLU gemist....wel netjes de bonus al gekregenTh1x4nG schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:36:
[...]
Mijn kaart besteld op 11 mei. Still waiting.Was 19 weken gezegd toen dus zou een dezer moeten binnenkomen.
Hmm, is dat een bear flag? Deze ziet er normaal anders uit met een rising wedge. Deze wedge is niet echt rising.AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:35:
[...]
Ja zie edit, maar kan helaas net die 300ma lijn niet zien. Maar die zit nu op 17425 geloof ik?[Afbeelding]
Eind juni account aangemaakt en kaart aangevraagd...Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:42:
[Afbeelding]
Tevens staat in bovenstaand Telegram bericht dat er zo’n 50.000 mensen in de wachtrij staan om een kaart te ontvangen, dit is meermaals bevestigd. De nieuwe kaarten zijn in oktober (eindelijk) klaar om verstuurd te worden naar de mensen die vanaf mei zich aangemeld hebben. En er zijn genoeg kaarten besteld om alle 50.000 mensen een kaart te geven. Ook meermaals bevestigd.
[Afbeelding]
[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
9116 hier met 11 meiVis schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:43:
[...]
Eind juni account aangemaakt en kaart aangevraagd...
Nog 6 weken wachten volgens de app.
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ah oké zie je wel, ik kan er niks vancooLopke schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:42:
[...]
Hmm, is dat een bear flag? Deze ziet er normaal anders uit met een rising wedge. Deze wedge is niet echt rising.
En dan maken ze een stunt zoals Crypto.com en gaat ook PLU door het putje.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:59:
Dus straks, in oktober, als die kaart binnen is even mee spelen. En dan, als het bevalt zal vast een enkeling van die 50.000 voor de upgrade gaan
Dan moet je net zoals bij crypto.com daarvoor verkopenAlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:02:
[...]
En dan maken ze een stunt zoals Crypto.com en gaat ook PLU door het putje.
Absoluut, kwestie van tijd. Het gaat zonder twijfel een keer gigantisch mis. Het is een échte shitcoin deluxe. Maar gezien de tokenomics kan dit model nog wel even vooruit. En dan op tijd zorgen dat je je winst er uit hebt.AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:02:
[...]
Goeie tip! Zojuist eigenaar geworden van 1 hele plu!Gelukszoekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:42:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]
[ Voor 62% gewijzigd door Darrell op 15-09-2022 16:21 ]
Op een gegeven moment is de groep PLU dumpers groter dan de nieuwe aanwas. Of de PLU zijn op. Tot die tijd enjoy. Zelfs zonder staken kun je gewoon 3 procent cashback krijgen.AlterBridge schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:02:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 15-09-2022 16:22 ]
Mooi toch instant SEPA. Lijkt wel crypto
lighting_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:38:
Wat zegt PlanB?
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 15-09-2022 16:56 ]
[ Voor 51% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-09-2022 16:54 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq